Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koga je polizala?

Posted by zogca na oktober 7, 2009

Pred vami je še ena uganka. Priznam, primernejša bi bila za poletne dni, kajti zdaj tudi največji ljubitelji sladoleda v roke raje vzamemo čaj, vsaj zame to velja. Zebe me in še bolj me zebe ob misli, da me bo zeblo tja do meseca aprila. Koga je polizala mlada dama, ki je očitno ni prav nič zeblo?

Da naloga ne bo pretežka, naj vam namignem, da je moški v resnici veliko lepši, zaposlen pa je menda pri eni zelo vplivni starejši gospe. Zdaj sem vam pa že preveč pomagala, kajne?

105 Responses to “Koga je polizala?”

  1. lynx said

    Agent 007

    Dobro jutro:

  2. trnovčanka said

    Ta je pa lahka. Saj mu je podoben😀

    Jaz imam pa prošnjo za Jovanko. In sicer kak dober recept za piščanca z medom. Sem iskala po netu pa sem našla samo enega, kjer piščanca najprej mariniraš v medu, česnu in limoni in potem spečeš v ponvi. Ampak se mi je potem ta mešanica nemarno zažgala na piščancu in ni bilo preveč njami.

    Prooooooosim za nasvet🙂

  3. trnovčanka said

    Pa dobro jutro seveda.

    Zadnje čase mi ta komad ne gre iz glave

  4. lynx said

  5. zogca said

    Kaj naj rečem, predobri ste.

    Naslednja bo težka!!!!!!!!!

    Agent 007

  6. zogca said

    Ji bom napisala mejl, če bo slučajno spregledala. Ona drugače zelo sledi blogu, ampak zadnje dni, tedne je pa tudi zelo bizi.

    Jaz imam pa prošnjo za Jovanko.

  7. zogca said

    Trnovčanka, drugače sem našla par receptov.

    http://cookandeat.com/2007/01/09/199/

    http://allrecipes.com/Recipe/Honey-Chicken/Detail.aspx

    http://www.dianaskitchen.com/page/poultry/hon_chk.htm

  8. zogca said

    Aja, če boš pa kdaj hotela shujšati, a te bo mikalo jesti, me pa prosi, naj ti napišem, kaj se zgodi, če Žogca okusi samo majhno žličko meda. :mrgreen:

  9. zogca said

    PUNCE, KATERI JAMES BOND VAM JE BIL NAJBOLJ SEKSI?

  10. trnovčanka said

    Hvala za recepte, jih bom preučila. Tisto o Žogci in medu boš pa enkrat povedala🙂

    Najbolj HOT 007 je bil Sean Connery – v mladih letih seveda.

  11. zogca said

    Ko boš res ne hotela par dni jesti.:mrgreen:

    Tisto o Žogci in medu boš pa enkrat povedala.

  12. zogca said

    Jaz se nagibam k temu, da mi je zadnji najbolj všeč.😉

    Najbolj HOT 007 je bil Sean Connery – v mladih letih seveda.

  13. zogca said

    Ta novi Bond na plaži.

    What’s not to like?😉

  14. zogca said

    Na tej je s tičem. Če ni fotomontaža.😉

  15. trnovčanka said

    No, lahko bi rekla da je Sean v mladih letih moj prototip. Čeprav Daniel ni slab. Daleč od tega.

  16. zogca said

    Vrzi kakšno fotko, ko je prototip.

  17. zogca said

    Janis je tudi on prototip, če se prav spomnim.😉

  18. trnovčanka said

    Tule je zelo na hitro podoben mojemu najdražjemu

    tuki je hud:

    http://flywithbats.files.wordpress.com/2008/08/bfbond13.jpg?w=212&h=206

    dobra kompozicija😆

  19. zogca said

    Na prvi mi je všeč, na drugih dveh ne.

  20. zogca said

    Ufff.

    Kako se lepo drži za jajčka.

  21. zogca said

    Tole pa še nuni naredi lušte.😉

    Kje je princ?😉

  22. trnovčanka said

    Meni pa na vseh🙂 Še najmanj na tej njegovi klasični bondovski

  23. zogca said

    Meni tista zadnja s Seanom, mi ni moška poza.

  24. zogca said

    Joj, se ji gode.

  25. trnovčanka said

    Tukaj je pa poosebljena lepota

    na tej ti je pa zihr všeč😉

    http://www.imdb.com/media/rm3094648832/nm0000125

  26. zogca said

    Prve mi ne odpre.

    Na drugi pa je res čeden.

  27. trnovčanka said

    Jao zgubila sem se v vseh fotkah. Dobra sta oba. *smajli z jezikom do tal*

  28. zogca said

    Kateri so še bili?

    Pierce Brosnan. Njega se spomnim.

    Pa Timothy Dalton.

  29. zogca said

  30. trnovčanka said

    prvi link še enkrat:

    http://www.imdb.com/media/rm3460667392/nm0000125

  31. zogca said

    Preveč mi je šmensi tukaj.

  32. zogca said

    Zanimivo, filma nikoli nisem pogledala niti enega, ampak muzka mi je bila pa všeč.

  33. trnovčanka said

    Tule imaš vse naštete. Jih niti ni bilo veliko.

    http://en.wikipedia.org/wiki/James_Bond

  34. zogca said

  35. trnovčanka said

    Od Duranovcev je najboljši komad.

  36. zogca said

    Ostanem pri tem, da mi je najnovejši najlepši.😉

  37. zogca said

    Dober, ampak meni ne najboljši.

    Imam dva fejvrit komada od Duranovcev. Počakaj, nalepim.

  38. trnovčanka said

    A veš da tudi jaz nisem niti enega Bonda do konca gledala.

  39. zogca said

  40. trnovčanka said

    Moj je Rio😀

  41. zogca said

    Dolgčas, pač.

    A veš da tudi jaz nisem niti enega Bonda do konca gledala.

  42. zogca said

  43. trnovčanka said

    Ja, ti nisi mainstream kar se Duranovcev tiče.

  44. zogca said

    Njet. Jaz sem bila ril fenica, zato sem poznala tudi vse nehite.

    Ja, ti nisi mainstream kar se Duranovcev tiče.

  45. zogca said

    Ta dva linkana komada imam vedno na mp3 plejerju.

  46. trnovčanka said

    Jaz si moram pa nujno spucat mp3 player. Ker imam 15 giga junka gor in mogoče 1 samcat giga stvari, ki jih poslušam.

  47. zogca said

    Na moj mp3 plejer gre samo en giga.😳

  48. trnovčanka said

    Na mojega pa 20 ampak gre žal h koncu. Je že 4 leta star. Ipod in baterije😦 Grrrr

  49. zogca said

    Še nekaj za moške, da se ne bodo preveč dolgočasili ob tej objavi.

    Razgaljene slovenske bradavičke

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/razgaljene-slovenske-bradavicke.html

  50. zogca said

    Joj, ne maram, ko se stvari kvarijo. Pa se tako pogosto. Se mi zdi, da bi takšna reč lahko zdržala malo več kot štiri leta.

    na mojega pa 20 ampak gre žal h koncu. Je že 4 leta star. Ipod in baterije

  51. trnovčanka said

    Ja😦 Sem pričakovala, da bo za ta denar stvar kaj dlje funkcionirala. Škoda res, ker ne obstaja Ipod, kjer se baterije menjajo.

  52. trnovčanka said

    Drugače pa moj prvi walkman od Philipsa še vedno dela, čeprav nima več pokrova in je star.. hmmm recimo 22 let!!

  53. zogca said

    Jaz pa teh starih stvarc ne posedujem več. Je moja mama fen tega, da se vse, česar se ne uporablja, meče v smeti.

    22 let je zavidna doba.

  54. zogca said

    Danes grem kupit nov monitor.

    Ena stvar, ki dolgo funkcionira. Moj stari monitor.

    Samsung rules.

    Dela že devet let.

    Kot prejšnji Samsungov telefon, ki sem ga dala naprej. Dela že deveto leto.

    Seveda bom kupila Samsungov monitor.

  55. trnovčanka said

    Mojega prvega walkmana ne bi zmogla vreči v smeti.

  56. trnovčanka said

    Imam Samsunga. Dela odlično. Katerega boš nabavla?

  57. zogca said

    Zdaj sem pa že v dvomih. Mislila sem, da sem izbrala, potem pa me je Web kurcal, da šparam na očeh.

    Nekaj takšnega sem imela v mislih.

    http://www.comshop.si/Article.asp?articleid=61735

    Videla sem samo enega dražjega, pa nisem opazila, da bi imel kaj boljše očesne funkcije, samo tisto je zraven, da lahko teve gledaš na monitorju, tega ne rabim, mojim očem pa ne koristi.

  58. zogca said

    Meni je to vse isto.

    Kaj jaz vem, ko brez princa nič ne vem?

    http://www.comshop.si/Article.asp?articleid=62259

  59. zogca said

    Mogoče pa ta?

    http://www.comshop.si/Article.asp?articleid=58060

    Vidim, da ima hitrejši odzivni čas od onega zgoraj.

  60. trnovčanka said

    Jaz imam tega.
    http://www.ceneje.si/racunalnistvo/monitorji/lcd-monitorji-20-do-22/CX0005D802_-_samsung-lcd-monitor-22-2232bw?tab=pod

    Od tvojih bi pa vzela hmmm… tretjega z večjo ločljivostjo😀

  61. zogca said

    Tretjega praviš, okej.

    Tega, da ima večjo ločljivost, niti opazila nisem.

    Kje se to vidi, da bom vedela v trgovini?

  62. zogca said

    Aha, že vidim.

    Boljša ločljivost, hitrejši odzivni čas, tega z 22. Saj 23 niti ne potrebujem. Zdaj imam 19 in živim. Že 22 se mi zdi orjaški.

  63. trnovčanka said

    Ne ne, tretjega, če bi imel večjo ločljivost😉

    Ti se samo odloči, kaj ti je pomembno pri monitorju in to povej prodajalcu. On bi moral poznat specifikacije.

  64. zogca said

    Me je zapekla vest, ko je Web rekel, da ne privoščim svojim očem. Pa so vsi tamo okoli 200 evrov. Samo en je tražji, ampak nisem opazila, da bi imel boljše funkcije, samo to s tevejem. Je pa res, da sem šla samo v ComShop. Trenutno nimam ne volje ne časa lajhati se po štacunah.

  65. trnovčanka said

    Sicer ima pa moj isto ločljivost kot tvoj tretji😀 Kaj pa nakladam sploh😳

  66. trnovčanka said

    Pri monitorjih gre lahko cena v višave. Za okoli 200 evrov dobiš čisto spodobnega. Povej prodajalcu, da bi rada očem prijaznega😀

  67. trnovčanka said

    Ja, 22 je ogromen. Če se ne ukvarjaš ravno z grafiko je povsem ok.

  68. zogca said

    Tudi meni se to zdi čisto spodobna velikost. Zdaj je to pri monitorjih vedno večje, večje, večje. Me prav zanima, kje se bodo ustavili. Pri enem metru, dveh?😉

  69. zogca said

    Točno to bom tudi rekla. In da je Samsung. Ker to, da je Samsung, je bilo doslej prijazno moji denarnici ali v prevodu, dolgo mi ni bilo treba kupovati novega.

    Povej prodajalcu, da bi rada očem prijaznega.

  70. trnovčanka said

    Meni je bil včasih Hitachi pojem monitorja. Pred lcd-ji. Zdaj jih pa sploh ne zasledim. Mislim da so se bolj v TVje usmerli.

    Samsung je za svojo ceno sigurno najboljši.

    Pri kateri velikosti se bojo ustavili? Pojma nimam. Meni teh 22 popolnoma zadošča.

  71. maxi said

    PUNCE, KATERI JAMES BOND VAM JE BIL NAJBOLJ SEKSI?

    Absolutno Sean Connery.

  72. Jazz said


    Žogca,pridi pogledat,mogoče ti bo všeč,pa se boš lažje odločila…😉

  73. Jazz said

    maxi said
    oktober 8, 2009 at 8:00 popoldan
    PUNCE, KATERI JAMES BOND VAM JE BIL NAJBOLJ SEKSI?

    Absolutno Sean Connery

    Ma ja…😉 Če ti je kaj do tega prepričanja,ga raje ne glej ponovno.Ti stari,kao akcijski filmi delujejo v današnjih cajtih zelo ubogo.

  74. Jovanka Broz said

    Trnovčanka, ne delam takih stvari. Niso nam všeč .Če rabiš kaj drugega, se priporočam🙂

    Žogca, se cartate doma?

  75. Jazz said

    Ampak!
    Tole je pa večno dobro!

  76. zogca said

    Jup, sem ravno zdaj od tam. Čez vikend bom pa sploh tam. Mama te pozdravlja in je že večkrat rekla, kako si luštna, prijazna in urejena, veš, kolikokrat te je že pohvalila. In za kreme se ti zahvaljuje, kako zelo so super.

    Žogca, se cartate doma?

  77. zogca said

    Kupljen.🙂

    Samsung je za svojo ceno sigurno najboljši.

  78. zogca said

    Aja, Jova, pa cel vrt sem pospravila.🙂 Mama je bila čisto hin, ni mogla verjeti, da sem tako nadarjena za poljedelstvo.😉

  79. zogca said

    Moj novi je 23. Hotela sem tistega 22, je malo dražji, deset evrov in novejši model, ampak mi je rekel, da ima samo en vtič, neki novejši in manjši, ker pa jaz ne vem, kakšen je ta moj vtič na računalniku, ker ta vtič je za novejše … Mah, nisem hotela tvegati in sem vzela tega z obema.

    Meni teh 22 popolnoma zadošča.

  80. Jovanka Broz said

    pa vidi ženska,kdo je lep in urejen😀

    Ona sploh še ne ve kakšno hči ima. Ji bom jaz povedala,ko jo vidim🙂

  81. zogca said

    Saj zdaj me pa tako hvali, ker sem res suuuuper pridna. Nočem, da bi se spravila delati stvari, ki jih ne sme delati, zato naredim vse, kar vidim. Jaz sicer nisem tako pridna.

    Drugače pa si vabljena na obisk, ko se malo poberemo in ko se vi malo poberete.

  82. webmaher said

    Aha Žogca da ti navijem ušesa, tega bi morala kupiti ampak ker si 3xGorenjka bi to mejilo že na čudo http://www.mimovrste.com/artikel/2650038832/monitor-lcd-24-samsung-syncmaster-245t :mrgreen:

  83. zogca said

    Kaj mi bo to čudo, lepo te prosim?

    Mimogrede, niti imeli ga niso. Najražji je bil tam 270 evrov, pa še to zato, ker si lahko prek njega gledal teve.

    Tako in tako pa kanim doma še naprej uporabljati stari monitor. Ta novega bom imela pri starših. Kot sem že napisala, bom zdaj nekaj časa nosila računalnik okoli in mi je super, da bom samo računalnik, ker prekladati okoli še monitor, posebej ta stari katodni, bi bilo malo tu mač.

  84. trnovčanka said

    Webmaher PRETIRAVAŠ !!!:mrgreen:

    Žogca, pametno, da si vzela oba priključka. Meni super pride, ker mi še ni uspelo prenest nekih napravic, ki jih moj rabi za službo na nov kompjuter (priključki again). Tako imam obe mašini naenkrat priklopljeni na monitor in možiček po potrebi prižge stari komp in samo z gumbkom SOURCE (na dnu monitorja) preklopi monitor iz nove na staro mašino. Brez pretikanja kablovja😀

    Jovanka a veš da si me totalno presenetila🙂 Sem bila prepričana, da ti znaš kuhat vse.:mrgreen: Hvala vseeno, bom že zgruntala ta recept, ni vrag. Drugače pa komaj čakam, da bosta z Žogco našli kaj časa in dodali kaj slastnega na blog. Se ne mudi🙂

  85. zogca said

    Se bova potrudili. Saj ene fotografije še imam od Jovanke, ampak nimam še receptov. Ampak bo, bo kuharska šola, ko se zadeve malo umirijo, ker sem zdaj res leteča, recepti pa so vrsta objav, ki mi vzamejo največ časa.

    Drugače pa komaj čakam, da bosta z Žogco našli kaj časa in dodali kaj slastnega na blog.

  86. zogca said

    To vem, da je bilo pametno, ker jaz res brez princa ne vem, kaj imam in česa nimam in bi bilo čisto mogoče, da bi kupila monitor, ki ga ne bi mogla uporabljati do nakupa novega računalnika. Ki ga tudi bom kupila, pozimi, spomladi, enkrat kmalu gotovo.

    Žogca, pametno, da si vzela oba priključka.

  87. Spider said

    Janez je izvedel, da ga žena vara s Stanetom.

    In je vprašal ženo:

    “ A je boljši od mene?” – “Ni.”

    “A ma daljšga?” – “Nima.”

    “A ma bolj debelga?” – “Nima.”

    “A ma večja jajca?” – “Nima.”

    “Joj, kolk ga bom jutr zajebavu!”

  88. zogca said

    :mrgreen:

  89. trnovčanka said

    Hehe Spider dobra😆

  90. trnovčanka said

    recepti pa so vrsta objav, ki mi vzamejo največ časa.

    Se ne mudi. Je še kar nekaj receptov že na blogu, ki jih še nisem preizkusila. Tisto bananino pecivo me zelo mika😀

  91. zogca said

    Kar, Trnovčanka, kar.

    Veš, kaj bom pa dala na blog, če bo oče spet naredil. Tisto zelenjavno reč z bučkami. Uh, kako dobro.

  92. trnovčanka said

    Žogca a je to slućajno kakšna zloženka? Enkrat sem nekje jedla nekakšno zadevo iz plasti – bučke, paradižnik in nek sir. Božansko, pa ne znam naredit😳

  93. Spider said

    Janezek iz Viča in Slobodan iz Fužin sta sošolca.

    Za odličen učni uspeh je Janezek dobil od očeta ročno uro Casio, Slobodan pa od svojega očeta pištolo Crvena Zastava.

    Na začetku novega šolskega leta prinese Janezek v šolo uro Casio, Slobodan pa pištolo Crvena Zastava.

    Pa fanta gledata..Slobodanu je všeč ura, Janezku pa pištola. Pa menjata.

    Pride Slobodan domov z uro Casio.

    Ga oče vpraša: kaj maš to?

    Z Janezkom sem menjal, za pištolo..

    Si ti nor?

    Zakaj nor?

    Ja, ne vem, predstavljaj si, prideš ti čez nekaj let domov iz službe, najdeš drugega tipa na svoji ženi…Kaj boš naredil, boš pogledal na Casio in rekel “še 20 minut imata”???

  94. trnovčanka said

    Spider tega bi pa lahko v eno temo na MONu danes skopiral😀

  95. zogca said

    Ne, je kot zos, pa nobenega sira ni noter, samo zelenjava. Lahko kar samo poješ, če pa dodaš še kislo smetano, je pa res super mnjami.

    Žogca a je to slućajno kakšna zloženka? Enkrat sem nekje jedla nekakšno zadevo iz plasti – bučke, paradižnik in nek sir. Božansko, pa ne znam naredit

  96. Spider said

    Katero?

  97. trnovčanka said

    Spider

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5746283

    Žogca napiši! Pri nas premalo zelenjave jemo, ker za mojega kosilo brez šnicla ni kosilo.

  98. Spider said

    Uh, kakšna tema.

  99. trnovčanka said

    Uh, kakšna tema.

    A ne?😆

  100. Spider said

    Raje ne bom dal gor, bo slučajno nesojena prebrala, pa bo huda.

  101. zogca said

    Pa cela reč je očitno kopirana s Katarininega bloga.

    Uh, kakšna tema.

  102. Spider said

    Eh, vse skup je zelo seterotipizirano.

  103. zogca said

    Kar se mene tiče, hudo posplošeno.

  104. Lynx said

    Ne, je kot zos, pa nobenega sira ni noter, samo zelenjava. Lahko kar samo poješ, če pa dodaš še kislo smetano, je pa res super mnjami.

    Ko bom imel čas, bom serviral en recept v tem stilu. Moj nepatentiran patent. Res je osnova meso, v bistvu pa lahko ješ samo zelenjavo in meso mirne duše vržeš proč, ali ga kot Trnovčanka ponudiš možičku. 😉

  105. zogca said

    Kar, kar, kar. Bom vesela. In ne bom edina.😉

Leave a Reply

 
