Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Imamo v glavi prototip?

Posted by zogca na oktober 6, 2009

Poznam kar nekaj moških, katerih ženske so na moč podobne njihovim mama. Še posebej bi za enega, namreč svojega bratranca, lahko zatrdila, da je njegova žena kopija njegove matere. Pa tudi sicer bi za mnoge moške lahko rekla, da so bile vse njihove ženske narejene “po istem vzorcu”, pač drugačnem od tistega materinega.

Hkrati pa jih je ena cela četa, ki so imeli tako plavolaske kot črnolaske, tako nizke kot visoke, tako suhcane kot debelušne. Včasih se sicer vprašam, kako mu je bila lahko všeč tista, če mu je zdaj všeč ta, ženski pa sta si popolno nasprotje, ampak potem pomislim, da mogoče oddajata podobno energijo.

Kakorkoli že, ali imamo v glavi izdelan prototip, kateremu potem moški oziroma ženske, ki jih srečujemo in spoznavamo ustrezajo ali ne ustrezajo?

31 Responses to “Imamo v glavi prototip?”

  1. zogca said

    prototíp -a m (ȋ) navadno z rodilnikom 1. knjiž. prva, osnovna podoba, oblika kot merilo, vzorec za vse ostale stvari iste vrste, prapodoba

  2. Nevenka said

    Saj moški, ki menja veliko žensk ne ve točno kaj mu je všeč. In ker ne ve, povsod išče in nikjer ne najde.
    Tisti, ki išče podobno mami, ima vsaj mušter. Tisti, ki išče mamo, je pa itak moten.
    Ahh…meni je z leti kar postalo jasno kaj hočem, mi tudi ni bilo vedno. A tega žal ni. Tako sem še ob čar iskanja😦
    Neizmerno pogrešam moj edini resnični približek.

  3. zogca said

    To se pa meni ne zdi nujno. Jih je lahko za en krožek, pa so si vse podobne med seboj. Na primer, vse kratkolase. To bi že bil protitip.

    Saj moški, ki menja veliko žensk ne ve točno kaj mu je všeč.

  4. Nevenka said

    Pa zakaj bi človek menjal, če bi našel?
    To, če so vse kratkolase, je kvečjem skupna napaka, hi, hi…

  5. zogca said

    Če je napaka, zakaj potem številka dve, tri, štiri ali koliko že ni dolgolaska? Zakaj zamenjajo, te zanima. Verjetno mislijo, upajo in si želijo, da bo naslednja boljša.😉

  6. Tana said

    Kakorkoli že, ali imamo v glavi izdelan prototip, kateremu potem moški oziroma ženske, ki jih srečujemo in spoznavamo ustrezajo ali ne ustrezajo?

    Osebno nimam izdelanega nobenega prototipa, kako naj bi moj moški vizualno izgledal. Tako, da meni je najbolj pomemben tisti prvi stik (kontakt), ko sploh pomislim, da… ta bi pa bil zame, tega pa bi jaz objela….

    Pa sploh ni važno ali je črn, blond, …..Potem je pa vse oziroma največ odvisno predvsem od tega, 1. kakšen govornik je, ali je odkrit, odprt, razgledan….ali se sploh lahko pogovarjam z njim, da je pameten (za oba, haha, saj jaz sem bolj neumna) 2. negovan,…roke so mi najbolj pomembne, čist …..tukaj vedno pogledam na čevlje…. 3. da je deloven (da ni zabušant)… če pa ima še druge kvalitete, potem je pa sploh oh in ah….😆

  7. zogca said

    Jaz priznam, imam protip. Do neke mere. Idealen je pa tako ali tako: visok, ne suh, ne debel, temnih las, svetle kože, zelenih oči, grobih potez obraza in blazno resnega videza. Mi ni treba pisati, da je princ popolnoma ustrezal popolnosti, kajne? Ko sem ga še malo v modne smernice vrgla, je bil pa tako lep, da je bilo za dol past.🙂

  8. Nevenka said

    Ah, moj je bil visok, čeden kot strela, plemenitih potez, z neverjetnim sijajem v očeh in tako zelo narejen za poljube, pravi rocker, malce čudaške narave…Všeč mi je bil še, ko sem bila najstnica, kaj šele kasneje. Takih sploh ne delajo več😦.

  9. Nevenka said

    In inteligenten in izobražen, to ponavadi izpustim, ker se mi zdi samoumevno. Pa menda ni.

  10. Nevenka said

    Meni se zdi čisto nemogoče, da bi še kdaj našla človeka, ki je enakovredno umetnik in še strokovnjak za neko drugo področje, ki ima v sebi tisto širino, ki jo ponavadi pogrešam pri moških, ki ima hkrati dovolj čustvene občutljivosti in resnično predano uživa v erotiki. Tak naj bi bil moj prototip.
    Ni, ni…

  11. Lynx said

    Ne vem če gre za prototip, verjetno pa bo držalo, da nas pritegnejo določene lastnosti. Mogoče res iščemo podoben karakter človeka in niti ni nujno, da ima vse lastnosti pozitivne.

  12. maxi said

    Hm, prototip…v teoriji ga imam, v praksi pa tudi. Drugače pa tudi mene zelo pritegne podobnost, če seveda tudi energija klapa.

  13. Tjasa said

    Mogoče se ne boš strinjala, ampak čisto zares imamo prototip in ta je izdelan po staršu nasprotnega spola. Včasih se mu približamo vizualno, skoraj vedno – vsaj ko gre za resne zveze in ne fling / eksperimentiranje – pa se izbranec s staršem bolj ali manj prekriva v psihični strukturi. To ne pomeni, da je podobnost prepoznavna na prvi pogled – starš je lahko temperamenten, zet / nevesta pa tiha voda, ampak ko odluščiš vse zunanje osebnostne poteze in medgeneracijski razkorak, običajno prideš do izrazitih skupnih potez. Ne, očetje žensk, ki se lepijo na barabe, niso nujno bili barabe (lahko so celo super uspešni poslovneži), a gojijo povsem isti mizogini vzorec kot huligan, na katerega se je zlepila (razvajena) hčerka.

  14. cija said

    En moj bivši je bil tak. Ko mi je prvič kazal slike bivše punce, sem bila malo presenečena. Ista, kot jaz. Barva las, obraz, ličnice…
    Naslednja je bila tudi taka. Kolegica mi je rekla, da ga je srečala v trgovini (nikoli ga ni spoznala) in je takoj vedela, kdo je. Zaradi fizičnega izgleda in zaradi tega, ker je imel mojo dvojnico ob sebi.

    Jaz fizičnega prototipa nimam🙂.
    Moji fantje so bili fizično prej galerija možnih fizionomij, kot pa kaj drugega.

    Sicer mislim, da ima dosti ljudi res izdelan “prototip” po staršu nasprotnega spola, dvomim pa, da je to zakonitost pri vsakemu. Verjetno se pogosteje pojavlja pri ljudeh, ki imajo nekakšen patološki odnos s svojimi starši, oziroma tudi med staršema ta odnos ni ravno štimal.

  15. Spider said

    Ja, nekako so mi všeč punce, ki so temnolase (temnorjava ali črna), ženstvene postave, pa mešanega ali čist južnega porekla.

  16. Lynx said

    Mislim da je imela Žogca bolj v mislih karakter kot fizionomijo, za katerega drži, da je zelo pomemben. Kar se izgleda tiče, imamo ponavadi tudi izdelano sliko nekega “idealnega” tipa človeka, vendar nas življenje velikokrat preseneti in nam nastavi nekoga, ki ni po naših “standardih”. Zgodi se celo, da nam postane všeč nekdo, ki nam vizualno na prvi pogled sploh ni bil.

    Itak je bolje biti neumen kot lep, ker lepota mine. 😉

  17. zogca said

    Jih je kar nekaj, ki iščejo barabe oziroma barabinke, torej negativo.

    Mogoče res iščemo podoben karakter človeka in niti ni nujno, da ima vse lastnosti pozitivne.

  18. zogca said

    Ups.

    En moj bivši je bil tak. Ko mi je prvič kazal slike bivše punce, sem bila malo presenečena. Ista, kot jaz. Barva las, obraz, ličnice…
    Naslednja je bila tudi taka. Kolegica mi je rekla, da ga je srečala v trgovini (nikoli ga ni spoznala) in je takoj vedela, kdo je. Zaradi fizičnega izgleda in zaradi tega, ker je imel mojo dvojnico ob sebi.

  19. zogca said

    V bistvu ne.

    Mislim da je imela Žogca bolj v mislih karakter kot fizionomijo, za katerega drži, da je zelo pomemben.

  20. zogca said

    :mrgreen:

    Itak je bolje biti neumen kot lep, ker lepota mine.

  21. zogca said

    Pri mojih ni podobnosti z očetom.

    Sicer mislim, da ima dosti ljudi res izdelan “prototip” po staršu nasprotnega spola, dvomim pa, da je to zakonitost pri vsakemu.

  22. zogca said

    Jaz sem premišljevala o tem zadnje dni in ugotovila, da mogoče pa jaz v moškem iščem mamin karakter, ne očetov, ampak mamin. Ker jaz želim resnega, moja mama je resna, strogega, moja mama je stroga in trdnega, kar ona definitivno je. Lahko gre pa samo za naključje.

    Mogoče se ne boš strinjala, ampak čisto zares imamo prototip in ta je izdelan po staršu nasprotnega spola.

  23. tajnica said

    Jaz bi mela pa “norca”, prototip pretežno po svoji meri.😀😉

  24. zogca said

    Ne raje barabina?😉

  25. tajnica said

    Barabina, nikakor!🙂

  26. zogca said

    Jaz tudi norca ne bi.😉

  27. tajnica said

    Kakorkoli,glede norca nisem mislila dobesedno, zato se ga dala v narekovaj.
    In svojega “norca” si želim seveda z več poziitvnimi lastnostmi, kot negativnimi.
    Če ga bom pa dobila, je pa že druga zgodba.

  28. zogca said

    Nekoč mi je nekdo rekel, da smo vsi čudaki in da se morata najti dva podobna čudaka. Mogoče bi enako veljalo za norce.

  29. Schnuy said

    imam prototip – točno tak je kot Šef, samo malo manj zajeban

  30. lynx said

    Imam prototip-dolge noge in velike joške.

  31. zogca said

    Zelo tipičen prototip.:mrgreen:

    Imam prototip-dolge noge in velike joške.

Leave a Reply

 
