Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čigave so uggice?

Posted by zogca na oktober 5, 2009

Ker je bila prva in do sedaj edina uganka za vas preveč preprosta, ste pač mojstri, sem se tokrat bolj potrudila in upam, da je pred vami zahtevnejša naloga. Čigave so uggice? Ker se ne vidi veliko nog, je, vsaj upam, težko uganiti, nikakor pa ni nemogoče.

In še namig za tiste, ki želite uggice, niste pa si jih še kupile … Ko sva se s prijateljico vračali iz trenutno najine najljubše restvracije, tiste “azijske luknje nasproti železniške postaje”, sva na poti domov na križišču Tavčarjeve in Slovenske ceste ugotovili, da so uggice dobile povsem svojo trgovino. Ker je bila že noč, je nisva mogli opustošiti, ampak to še sledi, tudi jaz moram namreč dobiti svoje uggice.

96 Responses to “Čigave so uggice?”

  1. Tina M said

    Oooo so sexy lušne. Tvoje?🙂
    Ampak me je zadnjič skoraj na rit vrglo, ko sem pogledala na ceno teh lepih uggic… je šla tudi krepko čez 200 evrov. So v tej trgovini na voljo po kaj bolj razumljivi ceni?

  2. zogca said

    Ne, niso moje. Gre za eno zvezdnico. Boste malo ugibale, pa če vam ne bo uspelo (mislim, da vam bo), bom povedala, za katero. Drage so, ampak tisti, ki jih imajo, pravijo, da se splačajo. Ne vem, kako je s cenami v tej trgovini, sem samo peljala mimo in se navdušila nad tem, da obstaja, nisem pa nič videla. Saj, glede na prometno kulturo pri nas, bi res lahko pustila avto na pločniku in šla špegat cene, ampak zaenkrat se še trudim držati se predpisov. Bom pa gotovo šla mimo v naslednjih dneh in bom preverila. Upam, da krepko manj od dvesto evrov. Mogoče sem optimistka.😉

  3. Nevenka said

    B.Spears?

  4. zogca said

    Ne, ni Spearsova.

  5. trnovčanka said

    Težka je bla tale ampak sem jo našla. Ne bom še povedala🙂 Se je pa dama že pojavila na tvojem blogu v slikovni obliki😉

  6. zogca said

    Mah, se mi je zdelo, da boš ti uganila, ker si zelo prebrisana. Okej, še malo zadrži zase. Da vidimo, če bo še kdo uganil. Če ne bo, pa napiši.

  7. trnovčanka said

    Prebrisana:mrgreen:

    Saj veš – bi mogla delat pa raje vse drugo. Kako mami?

  8. zogca said

    Jo že lovim po hodnikih, ko pridem na obisk.🙂 Jutri zjutraj bo šla že domov, danes ji bodo še žive pobrali ven in to je to. Upam. Šarmira doktorje big time.🙂 Je bila ravno Jovanka malo prej pri njej na obisku, ampak mi ni mama mogla povedati, o čem sta čvekali, ker je ravno prišel nekdo popravljat rolete.

    Kako mami?

  9. zogca said

    Jaz pa to zelo dobro razumem.:mrgreen:

    Saj veš – bi mogla delat pa raje vse drugo.

  10. webmaher said

    a je ponavad blontna?
    a je kdaj igrala v istem filmu s kakšnim Davidom?
    a je kdaj kak privat filmček krožil po netu?
    ako je na vse tri odgovor DA i ja znam ko je na slici😆

  11. zogca said

    1. Da.
    2. Ne vem.
    3. Da.

  12. trnovčanka said

    Supermom😀
    Krasno res, dobre novice.

    Web…😉

    Zdaj se pa spravim delat. Brco v rit sama sebi!

  13. zogca said

    Jih pa dama velikokrat nosi, mislim na uggice. Zato sem tudi napisala, da ni nemogoče uganiti. Pa saj vidimo, da res ni bilo.😉

  14. zogca said

    Ti pa zadnje čase očitno veliko telovadiš in si postala zelo gibljiva.:mrgreen:

    Brco v rit sama sebi!

  15. webmaher said

    Žogca sej tebe je tut treba skoz rolat, da greš tja kjer ti je mesto😆
    Trnovčanka počas pa z občutkom, da je vse tko kot mora bit😉

  16. zogca said

    Opomnit me je treba kdaj pa kdaj.😉

  17. Nevenka said

    Pravite, da je Pamela?

  18. zogca said

    Je Pamela, je.😉

  19. zogca said

    Nekaj fotk Pamele z uggicami.

    Zanjo niso obutev za zimo, nosi jih na kratke hlače, tudi na kopalke.😉

  20. Tana said

    Sem jih videla prejšnji teden v eni trgovini v Celju, sam se ne spomnim točno kje in niti v kateri, vem pa da je bila cena 215,00 EUR.
    Bomo še mal počakali, ko bo mraz pritisnil, pol pa mogoče😉

  21. zogca said

    😯 in 😯 in 😯

    215,00 EUR.

  22. zogca said

    Razmišljam o ponaredku.

    Saj bom jaz danes manj denarja dala za monitor, v katerega bom buljila naslednjih deset let. Bom po novem imela dva monitorja in en računalnik. Monitorja bosta stacionarna, računalnik bom nosila okoli.

  23. Tana said

    Ja, saj je tudi mene skoraj na rit vrglo…. sem jih samo gledala (v izložbi) , nisem niti pomerjala, tako da niti ne vem, ali bi mi pristajali ali ne, in pa kakšen bi bil občutek. Bom pa enkrat kasneje šla pomerit, da vidim to čudo.

  24. Tana said

    Saj bom jaz danes manj denarja dala za monitor, v katerega bom buljila naslednjih deset let. Bom po novem imela dva monitorja in en računalnik. Monitorja bosta stacionarna, računalnik bom nosila okoli.

    kaj to misliš prenosnik (pa saj ta ima monitor) ali kako? Si ne predstavljam, kako boš računalnik (če ni prenosni) okoli nosila. Sicer jaz sem bolj leva za te stvari, se ne spoznam glih najbolj.

  25. zogca said

    Ne prenosnik, navaden računalnik. Saj ga ne bom vsak dan nosila okoli, to pa ne. Prenosnika nočem, mi ga je mama hotela kupiti za rojstni dan, ampak sem rekla ne. Potem sva se dogovorila za monitor. Bom imela doma en monitor, ta stari, in pri starših ta novega. Ker zdaj bom nekaj časa pri starših, da bom pomagala mami. Pa računalnik ni težak za nosit, sploh ne, ni veliko težji od vreče, polne steklenic.

    Prenosnik pri meni ne bi preživel treh mesecev.

    kaj to misliš prenosnik (pa saj ta ima monitor) ali kako? Si ne predstavljam, kako boš računalnik (če ni prenosni) okoli nosila. Sicer jaz sem bolj leva za te stvari, se ne spoznam glih najbolj.

  26. zogca said

    Jaz jih tudi nujno moram dati na noge.

    Bom pa enkrat kasneje šla pomerit, da vidim to čudo.

  27. zogca said

    Aja, samo interneta pa tam ne bom imela. To je pa tako, če Žogca ostane brez princa. Princ bi mi ena, dve, tri zrihtal internet, jaz pa sama …

    Izgubljena brez svojega princa, na več frontah.

  28. Tana said

    Aja, samo interneta pa tam ne bom imela.

    Kaj starši nimajo interneta? Pa saj to lahko urediš en dva tri. Pokličeš enega ponudnika, pa ti to zrihta. Jaz imam Amis, pa imam navadni računalnik in prenosnik, kajti jaz vem, nekšen rutar je vmes…
    Pol nam bo pa zopet dolgčas, če te ne bo!

  29. Tana said

    Izgubljena brez svojega princa, na več frontah.

    weba povprašaj, mislim, da je on maher na tem področju😉

  30. zogca said

    Ne, nimajo. Tudi računalnika nimajo. Drugaće imajo kabelsko televizijo pri istem ponudniku, kot imam jaz kabelskega trojčka. Tudi modem imam doma njihov. Ampak za en mesec se ne splača sklepati naročniškega razmerja oziroma ga razširjati. Ne vem, kako dolgo bom tam. Kaj brezžičnega bi prišlo v poštev.

    Kaj starši nimajo interneta? Pa saj to lahko urediš en dva tri. Pokličeš enega ponudnika, pa ti to zrihta.

  31. zogca said

    Saj ne, da me čisto nič ne bo. Ampak ob večerih me pa nekaj časa ne bo prav veliko na internetu. Bom pa čez dan. In pripravila sem precej poezije, da bom vsak dan dala kaj gor. Plus nekaj ugank, pa še nekaj zanimivih tem v naprej. Tako da, jaz bom svoj del zgledno oddelala, če pa vi ne boste pridni in boste bojkotirali blog, to pa ne bo lepo. 😥

    Pol nam bo pa zopet dolgčas, če te ne bo!

  32. zogca said

    To vem, da. Ampak Web mi ne more kot princ odpreti računalnika, vgraditi mrežne kartice ali kaj že rabim in zadeve zrihtati v nulo, da bo delala. Princ bi to res ena, dve, tri, ampak ga ne morem poklicati, ker če ga bom, bo gotovo mislil, da imam kaj za bregom. Tega pa nočem, sem raje brez interneta.

    weba povprašaj, mislim, da je on maher na tem področju

  33. maxi said

    Ma meni so te uggice cool predvsem zaradi udobnosti. Hm, ampak 200€?

  34. zogca said

    Drago kot svinja, res, res, res. Ampak kakor sem jaz brala, da tiste, ki so jih kupile, pa čeprav so jim bile way too much (ne govorim o kešarkah, ki stroška ne opazijo), so rekle, da so vredne denarja.

    Če bi jih toliko nosila, kot sem Martins sandale, dvanajst let skoraj non stop, potem pa se splača. Za parkrat na leto dati na noge pa nikakor ne.

  35. Jazz said

  36. maxi said

    Ma kaj pa vem, koliko bi jih nosila. Lahko, da veliko, lahko da malo. Niso ravno moj stil, ampak priznam da so mi všeč.

  37. zogca said

    Jaz jih moram dati na nogo. Tako daleč bom šla, ali jih bom pa kupila, to je pa … Če jih bom, jih bom vzela kot desetletno naložbo, ker vse manj od tega … Me bo vest pekla še sto let.

  38. Jazz said

    zogca said
    oktober 5, 2009 at 8:01 popoldan
    Jaz jih moram dati na nogo. Tako daleč bom šla, ali jih bom pa kupila, to je pa … Če jih bom, jih bom vzela kot desetletno naložbo, ker vse manj od tega … Me bo vest pekla še sto let.

    -Zadnje čase si čisto po mami…😉

  39. zogca said

    Joj, bi bila mama vesela. Ampak moraš vedeti, da je mene že leta nazaj princ dražil s tem, da sem Gorenjka. On pravi, da sem. Čeprav mi ni jasno, zakaj, ker po moje porabim velikooooooo več od njega.

    Zadnje čase si čisto po mami…

  40. maxi said

    Me bo vest pekla še sto let.

    Jaz v primeru, da se odločim, da jih kupim me zagotovo ne bo pekla vest.

  41. zogca said

    Ne, jaz če dobro premislim in uspem zadevo sebi vnaprej opravičiti, me tudi ne bo. Ampak moram res dobro premisliti.

  42. zogca said

    Saj drugače pa za jesen, zimo, nimam namen kaj posebej kupovati. Kupila sem bundico brez rokakov, joj, kok luštno, za deset evrov, plus še eno bundico za tam med pet in petnajst stopinj, tudi za deset evrov. Dve eskimski bundi že imam, plašček imam, nosila bom kikerske, za plundro imam moje nove gumi škornje, mogoče še kakšne žabe in fertih.

  43. maxi said

    Uf, jaz mam pa tak seznam. Bi rabila sponzorja😦

  44. Jazz said

    maxi said
    oktober 5, 2009 at 8:14 popoldan
    Uf, jaz mam pa tak seznam. Bi rabila sponzorja

    -Pa tolk trgovin mate,da se tema dela… :mrgreen:

  45. zogca said

    Jaz bi potem rabila nove omare. Ker te robe je že toliko, da …

    V bistvu ima moja mama res prav.😉

    Bi rabila sponzorja

  46. zogca said

    Kje so časi, ko smo lezli v Italijo???

    Pa tolk trgovin mate,da se tema dela…

  47. Jazz said

    zogca said
    oktober 5, 2009 at 8:20 popoldan
    Kje so časi, ko smo lezli v Italijo???

    In je blo tiste Italije za en Rudnik!?

  48. zogca said

    Italije je bilo veliko. Trst, Trbiž, Gorica.😉

  49. Jazz said

    No,ženske vedno vidite več.😉

  50. zogca said

    Ne več, preveč.😉

  51. Jazz said

    Širše.🙂

  52. zogca said

    Pa tudi to je, da znajo cunje klicati naše ime.

  53. zogca said

    Če jih ne vidimo, jih slišimo.

  54. Tana said

    Niso ravno moj stil, ampak priznam da so mi všeč.

    Enako, tudi moj ne, so mi pa kar všečni. Tako, da jih bom šla obvezno probat. Ker kar tako na oko je težko ocenit. Seveda pa je tudi za razmislit, k čemu in kdaj jih bom nosila. Ali se sploh splača?

  55. zogca said

    Tana. Nekdo od debaterjev (natančneje Andrej) z bloga hoče tvoj mejl, da bi te nekaj vprašal. Ga lahko dam?

  56. zogca said

    Ne moreš vedeti, kako prijetno ti jih bo nositi.

    Ker kar tako na oko je težko ocenit.

  57. Tana said

    Ga lahko dam?

    mislim, da ni potrebe za to, saj me lahko tukaj vpraša in bom odgovorila. Tako, da ne.

  58. Lynx said

    Nekdo je omenil Žogca-style. Po mojem mnenju je to to:

    Govori o seksu in se drži celibata,
    piše o hujšanju in trosi recepte,
    reklamira oblačila in obutev in v isti sapi graja zapravljanje.
    Le kdo bi to razumel?

  59. zogca said

    Celibat in govorjenje o seksu priznam.

    Trenutno ne hujšam, pa tudi receptov ni.

    Grajam zapravlanje, ampak sama zapravljam. V bistvu grajam samo sebe.😉

  60. zogca said

    Dogovorjeno. Mu bom napisala, naj tukaj vpraša. Brez vašega dovoljenja mejlov nikoli ne dam nikomur.

    mislim, da ni potrebe za to, saj me lahko tukaj vpraša in bom odgovorila. Tako, da ne.

  61. maxi said

    -Pa tolk trgovin mate,da se tema dela…:mrgreen:

    Ja, ja….noblih smo. Jaz pa še vedno v Citypark hodim.🙂

  62. Tana said

    To je pa lepo od tebe, čist profesionalno. Prava šefica. Ni kaj.😉

  63. zogca said

    Tako se mi zdi edino prav.

    To je pa lepo od tebe, čist profesionalno. Prava šefica. Ni kaj.

  64. zogca said

    Takšne bi jaz.

  65. zogca said

    :mrgreen:

    Ampak res, plaža, kopalke, uggice. Malo čudno.

  66. webmaher said

    Žogca moj mejl lahko daš Tani in me lahko kaj vpraša:mrgreen:
    Žogca če ma kak sosed od staršev brezžični router se zadaeva lahko hitr zrihta…jaz mam soseda prek katerega se lahko švercam če mi T-2 odpove-on ma pa kabelski Telemach tko da če ne odpove celoten internet mam dobro rezervo, ki pa sem jo zaenkrat samo testiral v raziskovalne namene ako bi kdaj potreboval😆

  67. zogca said

    Sosed je računalničar in gotovo ima internet, ker se njegova žena pritožuje, da do štirih zjutraj visi gor.

  68. webmaher said

    nabaviš tole kartico in prijazno prosiš soseda če ti mal pomaga-po vsej verjetnosti ma zakodirano in bi ti mogel povedati geslo😆
    kuk je pa oddaljen ta sosed?
    moj je dve betonski steni pri meni in vsaj ena pri njem – razdalja pa je kakih 15m😆

  69. webmaher said

    izvoli link do kartice http://www.mimovrste.com/artikel/1140444624/brezzicna-usb-mrezna-kartica-tp-link-wn620g-108mb😉

  70. zogca said

    Sosednja hiša, ni daleč.

    Ampak jaz ne bi od njega vlekla. Čeprav bi internet res rabila ob urah, ko ga on ne bi.

    A ne morem imeti prek Simobila? Moj mobitel ima internet, sicer ga jaz ne znam naštimati, ampak ima pa ga.

    Tole kartico? Katero tole?

  71. zogca said

    To kartico samo noter daš v USB, nič ni treba delati drugega?

  72. webmaher said

    naj bi bilo tako in če ni kodirano takoj dela😆
    jaz zdaj ko kam grem vzamem prenosnika sabo in ni hudič da pred bloki ne najdem vsaj ene nekodirane brezžične povezave…pa rudi kafići in hoteli majo to…je pa res, da mi je zadnjič v enem lokalu nagajalo, da to ni blo res in se ni hotel povezat, čeprav bi se moral..no ker je nad lokalom več stanovanj je prenosnik sam našel še tri povezave od tega eno nekodirano in sem kliknu nanjo in voilaaaa:mrgreen:

  73. zogca said

    Jaz se ne morem tako sprehati okoli, ker imam ta veliko škatlo.😉

  74. zogca said

    A ne moreš kje zakupiti 20 ur brezžičnega interneta, flikniti noter ta ključ in to je to? Tako preprosto ne more biti?

  75. webmaher said

    ja sej če maš ti prek mobitela zastonj internet bi tut šlo-vsekakor pa rabiš to nesrečno USB brezžično kartico,drugače bo treba jarek skopat za kabel😆

  76. zogca said

    Ta kartica je najmanjši problem, če je res to vse.

  77. webmaher said

    ups menda bi prek mobitela šlo tudi brez nje, ker ti mobitel služi kot modem za internet sam povezat ga morš z USB kablom v PC pa en program rabš-če maš Nokio je to Nokia PC Suite…menda ni težko😆

  78. webmaher said

    aja pa če boš že nov monitor dobila me lahko vsaj vprašaš kakega ti morjo kupit😆

  79. zogca said

    Ne, Nokia je non stop crkavala, zdaj imam Samsunga in Samsungov PC studio gor naložen.

    -če maš Nokio je to Nokia PC Suite…menda ni težko

  80. zogca said

    Sem ga že izbrala. Samsungovega. Ker z njimi imam zelo dobre izkušnje. Ta, na katerem sem zdaj, je Samsungov, dela že devet let. Ta novi, že izbrani, je 23-inčni. Pa 5 nekega osveževanja ima. To mi je prijatelj od prijateljice svetoval, ko smo bili po štacunah.

    aja pa če boš že nov monitor dobila me lahko vsaj vprašaš kakega ti morjo kupit

  81. zogca said

    Mislim, da je tale.

    http://www.comshop.si/Article.asp?articleid=61735

    Čeprav v štacuni je samo 200.

  82. zogca said

    Ali je pa tale, saj ne vem.

    http://www.comshop.si/Article.asp?articleid=62259

  83. Tina M said

    Ej, prva mi je na misel padla Pamela, ker sem jo videla na mnogih fotkah s temi škorenjci🙂 Če se boš sprehajala mimo in boš preverjala cene, mi proooosim sporoči, kakšno je stanje😉 Se mi pa dozdeva, da Pamela ne bi dala pod 100 evrov za svojo obutev.

  84. zogca said

    Velja.

    Če se boš sprehajala mimo in boš preverjala cene, mi proooosim sporoči, kakšno je stanje.

  85. zogca said

    Moje laično mnenje je, da je ona zelo skromna glede cunj in obutve, če jo primerjam z raznimi drugimi.

    Se mi pa dozdeva, da Pamela ne bi dala pod 100 evrov za svojo obutev.

  86. webmaher said

    ojej Žogca, sram te bodi, brez HDMI priključka in samo 170/160° kot😆
    in za škorenjčke boš več dala, tvoje očke pa bodo trpele na poceni monitorju leta in leta🙄

  87. zogca said

    Brez kakšnega priključka? Ta prijatelj od prijateljice me je vprašal, če rabim na monitorju tudi teve gledat, sem rekla, da ne. Kaj mi bo to, če imam televizor dva metra od računalnika?

    Lej, meni je bilo rečeno, naj si izberem monitor in ga dobim za darilo. Torej ne gre za šparanje. Kar se mene tiče, bi jaz še naprej imela svoj stari monitor, ker mi je boljši od vseh LCD-jev, ampak zdaj je potreba po dveh monitorjih, plus, da bo tako ali tako enkrat crknil. Sicer pa so stari katodni monitorji za moje oči boljši do teh novih. Vem, ker v službi me bolijo oči, ko buljim v LCD, v tega doma bi pa lahko gledala sto ur, pa ne bi bilo nič.

  88. webmaher said

    Žogca kaj naj rečem, ti si fenomen še bolj pa tvoje očke😆
    LCDji sevanja nimajo sploh, katodni pa tut če so najboljši ga majo.
    Kaj imaš pa ti v službi pa sam Bog ve😆
    in kar se tega tiče ne razmišljaš ravno prav ampak taka pač si in pika😆

  89. webmaher said

    ojej pa vse najbolše Žogca, da bi čimlažje prežvela Kristusova leta😉

  90. lynx said

    ojej pa vse najbolše Žogca, da bi čimlažje prežvela Kristusova leta

    Ja pa res. Enako.

  91. zogca said

    To sem pa včeraj izvedela, namreč to, da so za povrh še Kristusova. Naj bodo lepa, da ne bom trpela kot Jezus. Je bilo že dovolj. Vsaj za nekaj časa.

  92. zogca said

    Good news.🙂 Mama, jo grem čez eno uro iskat in jo peljem domov, je rekla, da je bil prej pri njej tisti zdravnik, ki bi jo moral operirati, pa je ni, ker je zbolel. In je rekel, da prve preiskave vzorcev kažejo, da je vse v redu. Sicer oni potem še nekaj preiščejo, ampak da ponavadi je tako, kot pokažejo prve preiskave in te kažejo, da je vse v redu. Hepi mi, hepi mi, hepi mi!🙂

  93. webmaher said

    super pol lahko kar podaljšaš slavje😆

  94. Tana said

    Hepi mi, hepi mi, hepi mi!🙂

    Tudi jaz sem vesela za Žogco in njeno mamo.
    Pa še za veliko drugih stvari… hepi mi!😉

  95. zogca said

    Mama je že doma in lepo okreva. Na vsake kvatre kdaj spet prileti kakšna izjava, zaradi katere se prestrašim, ampak menda bo vse v redu. Danes sem šla domov spat, ker mama in oče tako in tako gledata film, potem bosta šla pa spat, jaz imam pa doma ene stvari za narediti za službo plus pomiti posodo, jutri popoldne grem pa spet tja. Bova z očetom po navodilih čistila vrt.😉

  96. Ana said

    http://razkrito.net/poglej-video-zive-oderejo-za-izdelavo-ponarejenih-skornjev/

    Raj si poglejte ta posnetek.. kaj delajo zaradi teh grdih čevlov.! …

Leave a Reply

 
