Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Seks s sodelavci, DA ali NE?

Posted by zogca na oktober 4, 2009

Poznate Davida Lettermana? Na televizijski postaji CBS že dolga leta vodi oddajo Late Show with David Letterman. Jaz osebno sem imela vedno raje konkurenčnega Jayja Lena, ampak to zdaj ni tako pomembno. Slavni ameriški televizijski voditelj je pred dnevi priznal, da je bil žrtev izsiljevanja zaradi seksualnih afer s sodelavkami. Izkazalo se je, da ga je izsiljeval producent CBS-a. Robert Joel Halderman je septembra Lettermanu oddal paket s sporočilom, v kateremu je zapisal, da se bo svet okoli njega sesul, če mu ne nakaže dveh milijonov dolarjev. Zapisal je tudi, da bo v nasprotnem primeru objavil podatke, ki bodo škodile tako Lettermanovi karieri kot družini. Tako je zgodbo v svoji oddaji na precej komičen način razložil občinstvu v studiu in več milijonom gledalcem.

Letterman se je sicer marca letos poročil s svojo dolgoletno partnerko Regino Lasko, s katero je več kot dvajset let in imata tudi sina. Skratka, varal jo je in rumeni mediji si bodo gotovo dali duška, na CNN-u pa so se takšni in drugačni strokovnjaki bolj ukvarjali s tem, kaj pravzaprav pomenijo razmerja s sodelavci. Večina se je strinjala, da nič dobrega, ker se veliko takšnih razmerij pač konča, kar velikokrat pomeni najmanj napete odnose na delovnem mestu, velikokrat pa tudi, da eden, ponavadi tisti bolj prizadeti, zamenja službo. In seveda so si pravni strokovnjaki dali veliko opraviti s primeri, ko je eden izmed partnerjev nadrejen drugemu in obstaja možnost, da gre za spolno nadlegovanje oziroma da eden izmed partnerjev čuti, da mora pristati na takšno razmerje, ker bo sicer ostal brez službe ali pa mu bo onemogočeno napredovanje. Vsekakor pa so se vsi strinjali, da je povsem naravno, da se ljudje zapletajo na delovnem mestu, saj tam preživijo večino svojega časa in pridejo v stik z največ ljudmi.

Kaj menite, seks oziroma razmerje s sodelavci, DA ali NE?

39 Responses to “Seks s sodelavci, DA ali NE?”

  1. webmaher said

    da pa ne😆

  2. zogca said

    Zdaj vse vem.😉

  3. webmaher said

    sem vedel da ti sive celice delajo briljantno😉

  4. zogca said

    Kakor kdaj. Nocoj bom verjetno malo gledala Davida in Jayja na Tubu. Jayja sem svoje čase oboževala, dokler mi niso skenslali NBC-ja. Gledala sem ga vsak večer.

  5. webmaher said

    Saj Jaya zdej ni več al kako-zdej je Conan O´Brien na CNBC Europe…kaj maš ti že za en kabel?

  6. Andrej34 said

    Ne … če nimaš resnih namenov … to mislim zveza … pa še takrat raje NE.

    Res je, da si na delovnem mestu skupaj z nekom, 8 ur in več na dan.
    Poslušaš telefonske pogovore (no sedaj, ko so mobiteli, malo manj, ker pri teh privatnih pogovorih, vsak “spizdi” z mobijem ven), se pogovarjaš z njimi in marsikaj zveš o njih … nekatere spoznaš celo v dno duše.
    In potem se ti zgodi, da tvojo seksi sodelavko zapusti fant .. in revica ostane sama … ter jo povabiš na kavico😉😀

    Nekaj časa sem se “trudil hoditi” z neko farmacevtko, ki je bila zaposlena v predstavništvu tuje farmacevtske multinacionalke.
    Tam so jim prvi dan službe jasno povedali, da v primeru kakršnega koli “šmiranja” v službi, takoj letijo iz službe.
    Oni že vejo zakaj!

    Ali pa kakšna samska “nimfica” v službi, ki se spravi nate.

    Greš na kavico in lahko rečeš adijo.
    Bomo pa malo seksali …tu sicer tudi lahko rečeš adijo … samo adijo v tem primeru ni adijo.

    Kakšne probleme in govorice ti lahko v podjetju ustvari ena “užaloščena” oziroma “izkoriščena” ženska!?

    In potem jo moraš še gledati 8+ ur vsak dan.

    Pa si lahko najmogočnejši moški na svetu, ki poveljuje tajnim službam, najmočnejši armadi na svetu itd. … in potem te pa na kolena spravi neka Monica S. Lewinsky …

    Ne hvala … ne bi …

    Pisal sem z moškega vidika … mislim pa, da z ženskega vidika zadeva ni nič kaj bolj drugačna …

  7. webmaher said

    Pisal si z vidika zabave, če bi zares bi bla zadnja dva stavka precej drugačna:mrgreen:

  8. zogca said

    Jaz sem nekaj slišala mesec, dva nazaj, da se Jay poslavlja, ampak danes sem pa prebrala, da je v svoji oddaji izjavil: “Če ste prišli, da bi poslušali voditelja priznati, da je seksal s sodelavko, ste v napačnem studiu.” Skratka, šalil se je na Davidov račun. Se pravi neko oddajo mora še vedno imeti. Bom raziskala.

    Saj Jaya zdej ni več al kako-zdej je Conan O´Brien na CNBC Europe…kaj maš ti že za en kabel?

  9. zogca said

    Jaz sem bila deset let s svojim sodelavcem. Ampak, lepo prosim, je bil najprej moj fant, šele potem moj sodelavec. Ko je nehal biti moj fant, je ostal moj sodelavec. Nisva drug drugemu delala nobenih težav, ne on meni ne jaz njemu. Še več, tudi po tem, ko sva nehala biti par, sva si še naprej pomagala. Dva meseca po razhodu se res nisva pogovarjala, imela sva posrednika, toliko da so se strasti razkadile, potem pa sva se vse lepo pogovorila in nadaljevala z več kot prijateljskim odnosom. On bi meni vedno pomagal, če bi to bilo v njegovi moči, jaz pa njemu enako. Midva sva vsa ta leta, ko sva bila skupaj, bila tudi najboljša prijatelja in to je tudi po koncu veliko štelo.

    Pisal sem z moškega vidika … mislim pa, da z ženskega vidika zadeva ni nič kaj bolj drugačna …

  10. Andrej34 said

    Ko je nehal biti moj fant, je ostal moj sodelavec.

    Ne mislim posploševati.
    Odvisno od primera do primera …
    Vendar če bi bila prisiljena biti vsak dan 8 ur skupaj … tudi tista dva kritična meseca … bi se lahko marsikaj skuhalo …

    No ja, saj tudi s kakšno bivšo se lahko, čez čas, ko se zadeva razkadi, normalno pogovoriš.
    Če bi bil pa tisti kritičen čas, prisiljen biti skupaj … bi se pa lahko marsikaj izreklo in tudi naredilo …

  11. zogca said

    Biti sodelavec ne pomeni nujno osem ur na dan sedeti miza zraven mize, lahko si v sosednji pisarni, eno nadstropje višje, nižje. Mislim, zase in tudi zanj bi rekla, da nikoli ne bi mogla drug drugemu delati škode. Sem mu večkrat vrgla slušalko dol, tista dva meseca, ga tudi nadrla, ampak da bi mu škodo delala, to pa ne. Ampak ta najina zveza ni primerljiva z zvezami, ki nastanejo v službi in po letu, dveh prenehajo. Midva sva se poznala že prej in v bistvu sva celo odraslo življenje prebila skupaj, v bistvu sva skupaj odrasla. Si nisva, ko sva bila skupaj delala nič slabega, ne on mene ne jaz njemu, zakaj bi potem začela? Nama preprosto ni šlo več. Jaz bi umrla, če bi morala ostati z njim. Pa ne zato, ker bi on bil slab, daleč od tega, samo zame ni bil. Sicer pa o njem vse dobro. Princ je rad rekel, da jaz tudi ko šimfam predbivšega, na koncu on izpade pozitivec. In v bistvu je res bil, samo jaz sem se zraven njega dušila in na koncu skoraj zadušila. In ga za to ne krivim, on je pač bil takšen, kakršen je bil. Vsekakor pa je dober človek, bil in ostal. Ko je izvedel, da je mama v bolnišnici, me je tako klical in sem ga morala redno obveščati o vsem. O tem, koliko je za mojo mamo naredila v zadnjih dveh tednih njegova mama, pa sploh ne bi, še sestra ne bi toliko. Ona je pa res duša od človeka.

  12. pika said

    “povsem naravno, da se ljudje zapletajo na delovnem mestu, saj tam preživijo večino svojega časa in pridejo v stik z največ ljudmi”

    Izgovor. So meje, ki si jih človek določi. Če je zrela, odrasla oseba, ki pozna svoje odgovornosti. In posledice svojih dejanj, ki jih bo nosil.Ker ve, da jih bo nosil. Torej…ne, nikoli.

    “veliko opraviti s primeri, ko je eden izmed partnerjev nadrejen drugemu”

    Tudi to je ena izmed možnih razlag; a potem to ni nekaj, kar bi zajemalo seks kot takšen, ampak je način zlorabe moči enega človeka nad drugim. Vsebina je takšna, oblika je pač … seks. Ker je seks vedno intima človeka, je zloraba s tega vidika še toliko hujša.

    “Ampak ta najina zveza ni primerljiva z zvezami, ki nastanejo v službi in po letu, dveh prenehajo.”

    Zopet eden izmed dokazov, da nobene stvari človek ne more posploševati. Ja, ampak zame to ni seks na delovnem mestu. Potem bi lahko enako rekli tudi za ljudi, ki imajo n.pr. v svoji firmi zaposlene žene ali može oziroma partnerje.

    “Biti sodelavec ne pomeni nujno osem ur na dan sedeti miza zraven mize, lahko si v sosednji pisarni, eno nadstropje višje, nižje.”

    Ni to bistveno. Bistven je odnos, ki ga imaš, ker si sodelavec. Če sta seveda partnerja zaposlena v n.pr. isti tovarni, še ne pomeni, da sta tudi sodelavca. Poudarek je na besede “sodelavec”… “so-deluješ”… v tem primeru pri delu, ki ga izvajaš…

    Spodaj je bila ena tema, čemu se ne bi morali (hoteli) odpovedat… tu je vprašanje kontra : čemu bi se morali odpovedati na delovnem mestu (seveda, zopet upoštevane predhodne pripombe) : kajenju, pitju, seksu (s sodelvaci, torej!) ali bogati hrani. Zopet je seks edina med njimi, katerim bi se osebno vedno odpovedala. Ampak res vedno!!!

  13. pika said

    Aja, lahko noč… ali morda dobro jutro… karkoli že…

  14. Nevenka said

    Te stvari se pač dogajajo. Čeprav osebno mislim, da če zadeva ni dovolj resna, je bolje nič.

  15. Lynx said

    Jaz ne vidim nobene razlike med razmerjem s sodelavcem ali komerkoli, ko govorimo o samskih ljudeh. Če govorimo o poročenih in o varanju, spet ni razlike. Verjetno pa je res, da za nek par ni dobrodošlo, da poleg skupnega življenja, preživita skupaj še tistih osem ur šihta.

    Dobro jutro:

  16. cija said

    Jaz ne vidim nobene razlike med razmerjem s sodelavcem ali komerkoli, ko govorimo o samskih ljudeh.

    Razlika nastane v tistem trenutku, ko se razmerje prekine in je eden od protagonistov prizadet in užaljen in tega ne zmore prenesti. Če moraš potem s takim človekom še naprej skupaj delat, on/a pa te začne šikanirat, ni prijetno. Tudi v tako vezo lahko greš z najboljšimi nameni, ampak pač ne gre. Na začetku tega ne moreš vedet.

    Nikoli se nisem zapletla s kakim sodelavcem, sem se pa z enim od naših podizvajalcev. Ko je bilo konec, mi je bilo hudo, zelo hudo. Žogca-style hudo🙂
    Še huje pa zato, ker se mu nisem mogla izognit. Pa ne da bi si katerikoli od naju kakorkoli želel škodovati, daleč od tega. Samo ljubše bi mi bilo, da ga ne bi bilo treba gledat vsak dan, ko pridem v službo.

  17. Lynx said

    Razlika nastane v tistem trenutku, ko se razmerje prekine in je eden od protagonistov prizadet in užaljen in tega ne zmore prenesti. Če moraš potem s takim človekom še naprej skupaj delat, on/a pa te začne šikanirat, ni prijetno.

    Drži, Cija. Vendar to ni razlog, da ne bi bilo vredno poskusiti, oziroma da bi se zaradi tega izogibali “pristnejšim” stikom s sodelavci.

  18. Andrej34 said

    zogca said
    Ampak ta najina zveza ni primerljiva z zvezami, ki nastanejo v službi in po letu, dveh prenehajo. Midva sva se poznala že prej in v bistvu sva celo odraslo življenje prebila skupaj, v bistvu sva skupaj odrasla.

    Ja saj, to je to! Vidva sta bila poseben primer.

  19. zogca said

    Tako ali tako je vsak primer poseben. Nisva pa midva bila tisto, o čemer so razpravljali strokovnjaki na CNN-u.

    Vidva sta bila poseben primer.

  20. zogca said

    To lahko patentiraš.😉 Mislim na frazo.😉

    Žogca-style hudo

  21. zogca said

    Jaz to mislim za vsakršno zvezo, ki je čustvena. Če veš, da nimaš resnih namenov ali imaš čustvene težave, zaradi katerih si nesposoben gojiti zvezo, preskoči celo reč, ker bo zaradi tebe nekdo lahko fejst trpel.

    Čeprav osebno mislim, da če zadeva ni dovolj resna, je bolje nič.

  22. Lynx said

  23. veter_02 said

    Mislim, da ima Leno zdaj tole: http://www.thejaylenoshow.com/

  24. Tana said

    Ne mislim posploševati.
    Odvisno od primera do primera …

    Kot je napisal Andrej34, odvisno od primera do primera. In seveda tudi odvisno ali gre med tema dvema za enkratni seks ali za daljšo zvezo.

    Če dva delata v isti firmi, kjer se čez dan sploh ne srečata, opravljata različno delo, torej ju posel ne veže, potem skorajda ni problema… čeprav so tudi tukaj pomisleki… kadar gre za skupna srečanja, izlete, piknine….. ampak tega je tako ali tako čedalje manj, tako da v tem primeru,ne vidim nekih problemov.

    Nikakor pa ne, kadar gre za manjšo firmo, ali da sta celo skupaj v pisarni, še huje, če je eden drugemu nadrejen.

    Razlika nastane v tistem trenutku, ko se razmerje prekine in je eden od protagonistov prizadet in užaljen in tega ne zmore prenesti. Če moraš potem s takim človekom še naprej skupaj delat, on/a pa te začne šikanirat, ni prijetno.

    Se strinjam in ne samo, da ni prijetno, za enega ali drugega ima taka zveza lahko hude, če že ne usodne posledice.

    velikokrat pa tudi, da eden, ponavadi tisti bolj prizadeti, zamenja službo.

    … ne samo zamenja, lahko se zgodi, da eden ali drugi zaradi prekinitve zveze ostane brez službe….

  25. webmaher said

    no men se ne more več zgoditi, da ostanem brez službe, ker jo nimam in je nikoli več ne bom imel😆
    Če bom pa kdaj tako bogat da bom mel svojo firmo bom pa zaposlil Žogco, Tano, Maxi, Piko, Nevenko, Cijo….pol bomo pa videli kaj in kako:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  26. Tana said

    ti web pa nisi kar tako, ti bi kar vse:mrgreen: pa saj po svoje imaš kar prav, če ti da ena nogo, ali pa ti njej, ti še vedno nekaj ostane…. iz tega vidika je to kar dobro…

  27. webmaher said

    ti šment zmotil sem, najprej bi zaposlil samo Tano😆 :mrgreen: 😆
    samo ne vem še kako zaslužiti toliko denarja…:mrgreen:

  28. zogca said

    Zakaj pa ne?

    ker jo nimam in je nikoli več ne bom imel

  29. zogca said

    Jaz sem fejst draga.:mrgreen:

    Če bom pa kdaj tako bogat da bom mel svojo firmo bom pa zaposlil Žogco.

  30. zogca said

    Danes sem imela astrološko pomemben dan. Čvekala sem s svojo astrologinjo in z nekim program, ki je temu namenjen, je računala, kateri planet je v moji karti najbolj močan, ima največjo moč.

    Tale.

    Drugi najmočnejši pa tale. Ta planet je hkrati tudi moj vladar.

    Pri mojem princu pa je daleč najmočnejši … Ajoj, ajoj, ajoj.

  31. Lynx said

    Ta planet je hkrati tudi moj vladar.

    Tvoj vladar ni noben planet, ampak tvoja misel in tisto v kar verjameš.

  32. zogca said

    Vladar moje astrološke karte.

  33. jaz glasujem za NE.
    Niti seks niti prijateljstvo…nič! 😆

  34. Tana said

    jaz glasujem za NE.
    Niti seks niti prijateljstvo…nič!😆

    če damo na glasovanje, tudi jaz glasujem z “NE” :mrgreen:

  35. zogca said

    Niti prijateljstvo???

    Čeprav šefi res ne marajo, da uslužbenci preveč prijateljujejo. Ker tako pride ven marsikaj, česar ne bi želeli zunaj.

  36. Tana said

    Niti prijateljstvo???

    Prijateljstvo seveda ja, to je čisto nekaj drugega.
    Drugače pa res ne… preizkušeno:mrgreen:

  37. zogca said

    Je sploh kdo, ki tega še ni preskusil?

  38. Tana said

    Je sploh kdo, ki tega še ni preskusil?

    ja Žogca, saj smo skoraj večino dneva v službah, pa baje da je tudi največ varanja prav s sodelavci in kaj še vse….

  39. zogca said

    To pa sploh, glede varanja.

Leave a Reply

 
