Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čemu bi se najteže odpovedali?

Posted by zogca na oktober 4, 2009

Brane Kastelic je, kot mogoče veste, eden mojih najljubših blogerjev. In ne samo zato, ker veliko piše o seksu. Tudi zato, vendar ne samo zato. Nedavno sem na njegovem blogu zasledila misel, katere avtor naj bi bil Johnny Carson, gre pa takole: “Poznal sem moškega, ki se je odpovedal kajenju, pitju, seksu in bogati hrani. Bil je zelo zdrav vse do dne, ko je naredil samomor.” Zanima me, čemu bi se vi najteže odpovedali. Jaz, priznam, kajenju.

63 Responses to “Čemu bi se najteže odpovedali?”

  1. pika said

    “kajenju, pitju, seksu in bogati hrani”

    Od zgoraj naštetih zadev, je samo ena, ki se ji zagotovo ne bom nikoli odpovedala, ampak se bo verjetno ona enkrat meni. Ker se “hrana” veže z “bogata”, sem jo seveda ločila od hrane. Tu namreč nimam izbire, ker človek nekaj mora jest; ker pod “pitjem” verjetno ni mišljena čisto preprosta voda, sem jo ločila od pitja vode. Tu namreč nimam izbire, ker človek vodo mora pit.Kajenje nikoli ni bilo zame. V nobeni obliki. Kaj še ostane?!

  2. pika said

    Ups, sedaj sem pa že vse povedala… divji, lepi, nežni…kakršnikoli že….

  3. Nevenka said

    Jaz se ne morem odpovedati človeku, ki ga ljubim. Odpovem se lahko vsemu drugemu, mi itak ne pomeni dosti, brez njega.

  4. Lynx said

    Dokler nečesa ne poskusim, se mu zlahka odpovem. Ko pa, imam z odpovedovanjem velike težave.
    Odvisno od motivacije.

  5. Tjasa said

    Odpovedala sem se že kajenju, nažiranju in lenobi, z alkoholom prav velika prijatelja nisva. Bolj je vprašanje, čemu bi se še rada odpovedala, pa ne gre: to je nek podvlečen strah, ki se mi tiho in neopazno zažira v bitje. Sicer pa je meni tudi vedno najteže izgubljati drage ljudi – starejša kot sem, teže to prenašam. Človek bi mislil, da se navadiš, dobiš kilometrino, uvidiš, da se stvari vedno uredijo – no, saj to se zgodi, ampak …

  6. zogca said

    Še en, kaj?

    Ko pa, imam z odpovedovanjem velike težave.

  7. zogca said

    Oja, pa je to logično, veš, da je vedno teže. Ker se takšne stvari začnejo zažirati vate, pesimizma vse več, optimizma vse manj …

    Sicer pa je meni tudi vedno najteže izgubljati drage ljudi – starejša kot sem, teže to prenašam. Človek bi mislil, da se navadiš, dobiš kilometrino, uvidiš, da se stvari vedno uredijo – no, saj to se zgodi, ampak …

  8. zogca said

    Prvo mi ni uspelo oziroma nisem niti poskusila. Pijem hvalabogu ne. Seksu sem se povsem odpovedala in začuda, se da, res se da. Sploh ga ne pogrešam. Bogati hrani se pa tudi da odpovedati na daljši rok. Da bi mi pa zdaj nekdo rekel, da nikoli več ne bi smela jesti tega in tega, pa verjetno ne bi bilo prijetno. Po moje se ljudje kar znamo odpovedati, če nismo ravno do konca razvajeni. Ampak poanta te izjave je verjetno v tem – če se odpoveš čisto vsemu v imenu tega, da boš zelooo dolgo živel, kakšna je kvaliteta tega življenja? Če si nič ne privoščiš.

    odpovedal kajenju, pitju, seksu in bogati hrani.

  9. Tana said

    “Poznal sem moškega, ki se je odpovedal kajenju, pitju, seksu in bogati hrani. Bil je zelo zdrav vse do dne, ko je naredil samomor.” Zanima me, čemu bi se vi najteže odpovedali

    …. ta je pa zdrav umrl …..

    Tu in tam spijem kozarec vina…. brez problema se odpovem, bogati hrani prav tako… bogate hrane itak ne jem… če pa že kdaj moram, potem pač to ni neki posebni užitek, tako da se odpovem zlahka.

    Izbrati med kajenjem in seksom…. oboje rada počnem…. ampak, če bi res morala izbirati, potem se rajši odrečem cigareti, kot dobremu seksu.😳

    Je pa še kar nekaj stvari, razen zgoraj naštetih, ki jih rada počnem, pa bi se jih le stežka odrekla.

  10. webmaher said

    Nikoli in nikdar se nebi odpovedal Žogcinem blogu:mrgreen:

  11. Tana said

    web, to pa miriše na nešto:mrgreen:

  12. webmaher said

    miriše na Tano jelda😉

  13. Tana said

    kaj se zdaj sprenevedaš, miriše, miriše, a ne na Tano:mrgreen:

  14. webmaher said

    krščen Matiček pa devica Marija, kako da ne na Tano:mrgreen:

  15. zogca said

    To je pa zelo lepo.😉

    Nikoli in nikdar se nebi odpovedal Žogcinem blogu.

  16. zogca said

    Mene ni nihče vprašal, nisem mogla izbirati. Je pač tako, da cigarete prodajajo na vsaki pumpi, medtem ko mojega princa ni na vsaki pumpi.

    Izbrati med kajenjem in seksom…. oboje rada počnem…. ampak, če bi res morala izbirati, potem se rajši odrečem cigareti, kot dobremu seksu.

  17. Spider said

    Sladkarijam in hitri hrani.

    Ampak zdaj je dost heca, odločil sem se, da se bom nehal zastrupljat z McDonaldsom, sladkarijami in podobnim šitom.Tudi kokakola gre ven iz jedilnika.

    Uprasio sem se tako, da me je sram se gledati v ogledalo. Do pomladi moram shujšati 10 kil.To je pa v bistvu tolk, kolk mam preveč. Če shujšam 10 kil, bom imel postavo za popapcat.

  18. zogca said

    Najbolje, da naredimo shujševalno skupino na blogu. Je še kakšen kandidat?

  19. Spider said

    Pr meni je fora, da se dost gibam, ampak se pa nažiram. Največja neumnost, ki jo naredim je, da grem zvečer v McDonalds.

  20. zogca said

    Jaz sem se odvadila delati to neumnost, čeprav včasih pa še vedno grem. Seveda mi ne bi bilo treba. Hvalabogu sem trenutno najbolj počena na te kitajske zavede in tisto azijsko luknjo.

  21. Spider said

    Ti si že na željeni teži?

    Jaz če kenslam sladkarije, težke večerje in hitro hrano, sem zmagal. Športne aktivnosti je pri meni dovolj.

  22. zogca said

    Japajade. Jaz sem imela še kar nekaj do konca, pa sem se vmes, kakor veš, ustavila. Bom nadaljevala, bom.

    Ti si že na željeni teži?

  23. Spider said

    Jaz, ko sem slabe volje, žalosten, razočaran, se kaznujem s hrano. Z nažiranjem.

    K sreči sem zadnje čase dobre volje, zato so izpolnjeni osnovni pogoji za začetek hujšanja.

  24. zogca said

    Ne kaznuješ, tolažiš. To ponavadi počnemo ženske, veš.

  25. Spider said

    Zenske in Spider hehehe..

    Ko sem mislil, da bo še en dan
    šel po vodi in ga vrgel bom stran
    sem zagledal, kako ne vem niti sam
    punco mojih sanj.

    Stopil k njej sem, zmeden rekel ji
    hej oprosti, ura mi stoji
    in o vremenu, sem razlagal ji
    kar nekaj tja v tri dni.

    Ko se zaljubiš, u glavi se ti zvrti,
    ko se zaljubiš, vse lahko se ti zdi,
    ko se zaljubiš, svet nazaj se vrti
    ne delaj si skrbi.

    Ko si zaljubljen, zamenjaš noč za dan,
    ko si zaljubljen, vidiš le svojo madam,
    ko si zaljubljen, in poješ rad te imam
    nikoli nisi sam.

    Stopil k njej sem, zmeden rekel ji
    hej oprosti, ura mi stoji
    in o vremenu, sem razlagal ji,
    kar nekaj tja v tri dni.

    Ko se tiho, zasmejala je
    sem si rekel, fant daj zberi se
    a nisem vedel, da njeno se srce
    zame vnelo je.

    Ko se zaljubiš, u glavi se ti zvrti,
    ko se zaljubiš, vse lahko se ti zdi,
    ko se zaljubiš, svet nazaj se vrti
    ne delaj si skrbi.

    Ko si zaljubljen, zamenjaš noč za dan,
    ko si zaljubljen, vidiš le svojo madam,
    ko si zaljubljen, in poješ rad te imam
    nikoli nisi sam.

    Kako je to lepa pesmica..

  26. Tana said

    Ne kaznuješ, tolažiš. To ponavadi počnemo ženske, veš.

    jaz sem se ravnokar navečerjala, nažrla, pojedla 6 mareličnih knedlov, mi je kar slabo…
    Žogca a si že slišala za tisto kremco “Somatoline” za vitkejšo postavo, za trebuh in boke, posebej za celulit…. je tud reklama po TV, jaz sem jo kupila že prejšnji teden za trebuh, cena je 35 eur, sam ni nobenga ki bi me mazal, tko da grema kar čaka, moj trebuh pa raste ….😉
    Resno mi je v lekarni (prodaja se samo v lekarnah) rekla, da imajo povratne informacije, da baje pomaga in sicer je rezultat viden po 4 tednih.

  27. zogca said

    Ne, ne poznam.

    Žogca a si že slišala za tisto kremco “Somatoline” za vitkejšo postavo, za trebuh in boke, posebej za celulit….

  28. zogca said

    Obvezno poročaj po štirih tednih.

    Resno mi je v lekarni (prodaja se samo v lekarnah) rekla, da imajo povratne informacije, da baje pomaga in sicer je rezultat viden po 4 tednih.

  29. Tana said

    Obvezno poročaj po štirih tednih.

    sem sprejela sklep, da jutri začnem mazat, danes se mi ne da, po 4 tednih obvezno poročam o rezultatu 😉

  30. zogca said

    Res je bolj luštno, če te drugi mažejo, ampak če te ne, pač … Tudi sama lahko. Če pa ugotoviš, da učinkuje, potem ti pa sploh ne bo težko.

  31. Tana said

    Res je bolj luštno, če te drugi mažejo, ampak če te ne, pač … Tudi sama lahko.

    Imaš popolnoma prav… važno je, da lahko tudi sama… bolj problem je, če nečesa ne moreš sam… ampak saj obstojajo servisi, tako, da… vse se da…ali pa weba pokličemo, pol pa sploh ni več problema:mrgreen:

  32. zogca said

    Vidiš, da se Web sam javlja.

  33. Tana said

    Ja saj zato, sem napisala, ker vem, da ne bo imel nič proti, ampak bo kakšno nalogo z veseljem opravil. To je pravi moški.😉

  34. zogca said

    Jaz sem že po naravi sicer zelo skeptična do kozmetičnih proizvodov. Jih sicer uporabljam, ampak …

  35. Tana said

    Ta krema ima sestavine iz naravnih mikrodelcev morskih alg in aktivnih kozmetičnih sestavin, nič pa ne piše, da bi imela kakšne stranske učinke. Bom poročala kako bo potekalo.

  36. webmaher said

    kje točno se najavim😆

  37. Tana said

    Iz moje strani boš pravočasno obveščen😆
    Šefica pa bo sama povedala, kakšne želje ima, bo imela…

  38. zogca said

    Šefica bo tudi potrebovala nosača. Odkar posluša, kaj vse se ženskam lahko zgodi, ko se kilavijo z dvigovanjem težkih stvari, pa sploh. Na kraj pameti mi več ne pade okoli nositi celih ton. Eni gospe, ki je zdaj na kliniki, je maternica padla ven. In so rekli, da od tega.

  39. Lynx said

    Žogca a si že slišala za tisto kremco “Somatoline” za vitkejšo postavo, za trebuh in boke, posebej za celulit…

    Kot bi denar vrgla skozi okno…. 😉

  40. Tina M said

    Čo ko la di.

  41. Nevenka said

    Meni je Somatoline pomagala v treh tednih, zmanjšala me je za konfekcijsko številko.
    Uporabljala sem samo nočni tretma, a sem pazila tudi na hrano, predvsem sem hodila spat brez večerje, nisem pa trpela lakote.

  42. zogca said

    Kot sem jaz že zgoraj napisala, sem skeptična do učinkovitosti takšnih izdelkov, meni pa, da potem, ko človek da toliko in toliko denarja zanje, potem bolj pazi, kaj je, ker mu je žal … Toliko sem dala za to, zdaj se pa nažiram. In potem delujejo kot nekakšen motivator. Lahko pa, da tudi sami po sebi pomagajo, tega ne izključujem.

  43. Nevenka said

    Po taki terapiji nisi lažji, preoblikuješ se. Meni se vsekakor pozna in sem zadovoljna. Opazili so tudi drugi.

  44. zogca said

    S to isto rečjo?

  45. hamburgerjem, pizzam, burekom… 😳

  46. zogca said

    Prej kot seksu?😉

  47. Tana said

    Po taki terapiji nisi lažji, preoblikuješ se. Meni se vsekakor pozna in sem zadovoljna. Opazili so tudi drugi.

    Nevenka, vidim, da si ti že to sprobala, jaz bom danes začela. Samo ti si očitno imela oni nočni tretma, ki je baje boljši. Samo jaz nisem vedela, mi pa ona v lekarni tudi ni nič povedala. Šele potem, ko sem prebrala navodila, sem vidla, da je še nočni.
    No si mi dala kar malo volje. Bom poročala, kakšen bo uspeh.
    Ja ne gre za hujšanje, za preoblikovanje telesa. Jaz ne rabim nič shujšat, ker sem glih prav, sam trebuh je malce prevelik.😉

  48. zogca said

    Jaz sem se pa spomnila, da imam v hladilniku masko za obraaz z rokom trajanja, pa prav draga je bila.

  49. Tana said

    Kot bi denar vrgla skozi okno….😉

    Lynx, ali si ti slučajno to sprobal, ali si kar apriori proti takim zadevščinam. Poglej kaj je Nevenka napisala…😉

  50. zogca said

    Jaz drugače razumem njegovo skepso. Tudi sama sem skeptična, ne bi pa si upala trditi, da nič ne pomaga.

  51. Nevenka said

    Ja Tana malo še potelovadi, pa bo.
    Dobre izkušnje imam še z blatnimi oblogami Guam rapido (skupaj s povoji z PVC folijo) in tudi s Cerkopijo od Afrodite s povoji z PVC folijo. Se je pa potrebno držati navodil in biti discipliniran. Predvsem pa je treba biti vztrajen. Res, da nekaj stane, a je tako kot je omenila Žogca, daje neko dodatno motivacijo, da se človek tudi pri prehrani malce bolj pazi.

  52. Lynx said

    Lynx, ali si ti slučajno to sprobal, ali si kar apriori proti takim zadevščinam. Poglej kaj je Nevenka napisala…

    Nisem probal in nisem proti. Vem pa, da kozmetične (in tudi druge) firme prodajajo in oglašujejo marsikaj. Čudežne kreme, čudežne tablete… resnice je zelo malo.
    Če bi nek izdelek dokazano topil maščobe, bi ga tudi jaz uporabil. Tako pa se mi zdi direkten učinek majhen, vsaj tiste cene ni vreden. Res pa je, da deluje na psihološki ravni. Učinki so verjetno zaradi večje skrbi pri prehranjevanju in zaradi telovadbe.

  53. zogca said

    To veliko šteje, ker ti je žal po eni strani dati toliko denarja, po drugi pa se potem nažirati.

  54. zogca said

    Jaz vem, da nič ne zravna las, čeprav marsikaj reklamirajo v ta namen.

  55. Tana said

    Ja Tana malo še potelovadi, pa bo.

    Nevenka hvala za spodbudo. Sem se danes že namazala in moram rečt, da je bil kar prijeten občutek: hladno – toplo. Kot si rekla, treba je še malo potelovadit. Jaz sem to mesec, dva nazaj redno počela in tudi trebuha ni bilo. Sedaj pa sem se čisto polenila in jem predvsem sladkarije. In to je to. Je pa zoprno ta trebuh, ne morem oz. težko zaprem hlače, če imam tesno mikico, fuj,fuj….
    Ja res samo krema ne bo naredila čudeža, je pa to dodatni motivator. Bom poročala kako bo uspelo.😉
    Tebi vidim, da je kar dobro uspelo. Ja in še to me zanima, ali še vedno uporabljaš to kremo. Ker kolko sem jaz prebrala, je fajn če hočeš obdržat linijo, da jo potem (po 4 tednih) še naprej občasno uporabljaš.

  56. Nevenka said

    Ja, odločila sem se zaenkrat za dva lončka Somatoline nočni tretma. Potem bom morda izbrala kak drug preparat. Predvsem na osnovi alg in kofeina. Alge delujejo lipolitično, torej proti maščobam, ponavadi zaradi vsebnosti joda, ki pospešuje metabolizem, kofein pa deluje proti zadrževanju vode. Pri urejanju teže je dobro piti tudi čaj iz rjavih alg in koruznih laskov. Važna je dobra prebava, da nisi napihnjen in zaradi dobrega občutka lahkosti tudi manj ješ. Škrobno hrano premakni v dopoldanski čas, beljakovinsko v popoldanskega. Tako svetujejo tudi fintess strokovnjaki. Stalen ritem prehranjevanja je pomemben faktor, ki stabilizira metabolizem in prepreči “panično” kopičanje maščob.
    Energetski red v življenju je zagotovilo za vzdrževanje vitkosti.Diete same po sebi so ponavadi šok za organizem in rade povzročajo jojo efekt. Važen je stalen način življenja. V to je potrebno vnesti koristne spremembe. Posamezni grehi se potem ne poznajo toliko, če se takoj vrneš na stari red. Tako potem lahko živiš brez občutka, da ti je kaj prepovedano in te manjkrat napade požrešnost.

  57. Nevenka said

    Lynx, kar se kozmetičnih krem proti maščobi tiče za moške, je ponudba na trgu manjša. Vsekakor to ne morejo biti enaki preparati kot za ženske, ker se maščobno tkivo drugače obnaša. Tudi vezivno tkivo je drugačno itd. Obstajajo kreme, ki pomagajo pri odpravljanju maščobe na trebuhu in v ledvenem delu.
    Vedno se je treba zavedati, da je krema le pripomoček, ki proces pospešuje. Ob nespremenjenem žretju bo bolj malo pomagala.
    Kozmetične kreme proti celulitu so nastala na osnovi spoznanj zdravilnih mazil, ki jih je medicina razvila za zdravljenje poškodb, oteklin. To so čisto resne snovi, ki pospešujejo odvajanje vode iz tkiv, popešujejo prekrvavitev in s tem zdravljenje nekega dela telesa. Kozmetični preparati bi lahko bili intenzivnejši, a bi morali zaradi količine snovi, ki so učinkovite, biti registrirani kot zdravila, zahtevali bi tudi večji nadzor zaradi stranskih učinkov itd.

    Je pa jasno, da zaloge energije v obliki maščobe, ali pa njenih drugih kemijskih oblik, ne moreš zmanjšati drugače, kot da jo pokuriš.
    Tudi pri ultrazvočni metodi, kavitaciji, je tako. Zato je metoda nepriporočljiva ljudem, ki imajo povišane maščobe v krvi. Torej tudi, če se maščobo prelocira in kemijsko spremeni, jo je še vedno potrebno pokuriti, ne da se je v celoti odplakniti s pitjem vode.

  58. lynx said

    Kozmetični preparati bi lahko bili intenzivnejši, a bi morali zaradi količine snovi, ki so učinkovite, biti registrirani kot zdravila, zahtevali bi tudi večji nadzor zaradi stranskih učinkov itd.

    Mislim da ne gre za intenziteto, ampak za vrsto učinkovine. Večni boj med kozmetičnim in zdravniškim lobijem zaradi besede “zdravilno”, ker se jo dostikrat izrablja. To bi Janis sigurno potrdila.

    Drugače pa bi jaz uporabljal tako kremo, če bi zaradi nje v mesecu dni shujšal le en kilogram, ali izgubil 5 cm obsega, ob isti hrani in enakem gibanju.
    Čakam še na izkušnje Tane. 🙂

  59. zogca said

    V vseh teh rečeh je kofein. Drugače proti celulitu menda pomaga drgniti stegna z zosom od kave. Nisem poskusila, sem pa že večkrat to slišala, in ni to neka noviteta, sem prvič slišala že dolgo tega.

    Predvsem na osnovi alg in kofeina.

  60. Nevenka said

    Načeloma marsikje sicer piše, da ima kofein lipolitičen učinek.

  61. zogca said

    Seveda, je napisan med sestavinami.

  62. uf, nisem prebral da je tudi seks v igri 😳
    potem se za to rajsi odlocim 😆

  63. zogca said

    Se mi je kar zdelo.😉

Leave a Reply

 
