Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nimam kaj gledati znaka, jaz grem naravnost!

Posted by zogca na oktober 3, 2009

V prejšnji objavi sem pisala o svoji zaljubljenosti v fička, ki je več kot ljubek in gotovo izjemno prikladen za ljubljansko gnečo, verjetno pa se ne bi najbolje obnesel, če bi šlo kaj zelo narobe. Kot je, na primer, šlo nekaj zelo narobe včeraj na eni od slovenskih avtocest. Ne pravim, da sem odlična voznica, ker nisem, pa četudi v skoraj petnajstih letih svoje vozniške kariere nisem zabeležila niti enega samega trka, hvalabogu. Tudi jaz ga znam “posračkati”. Enkrat sem, in s tem se nerada hvalim, sredi noči prevozila pol ljubljanske obvoznice brez luči. Še več, princu, ki je sedel na sovoznikovem sedežu, sem nenehno ponavljala, da ne vidim dobro. Da bi mi potegnilo, ali pa njemu, da pravzaprav vozim brez luči … Trajalo je. Jaz pač luči nikoli ne ugašam in zato so vedno prižgane, ko vžgem avto. Verjetno je bil avto prej pri mehaniku na menjavi olja, ta je naredil en krog, ugasnil luči in … Skratka, znam ga “posračkati”, ampak vseeno ne razumem in ne morem razumeti, kako lahko nekdo zapelje na avtocesto ali obvoznico na napačno stran. Četudi bi človek spregledal vse znake (že to se mi zdi nemogoče), mu mora “vžgati”, da nekaj, kar je naredil, ni v redu, če vsi drugi vozijo v nasprotno smer. Potem se spomnila prigode izpred dveh let, ko sem bila namenjena na plavanje. Stala sem na križišču, pred menoj je bil avto kranjske registracije, tudi očitno namenjen na obvoznico. Čez most in dol bi bila prava pot, vendar je začel zavijati takoj. Ker je bila nedelja, je bilo križišče prazno in ga niso mogli ustaviti stoječi avtomobili, če ga že vsi tisti znaki niso. Trobim, trobim, trobim. Kot zmešana sem mu trobila. Hvalabogu, potegnilo mu je, da nimam glasbenega dne in da mu skušam nekaj povedati. Obrnil je in potem sva na pravi strani skupaj vozila do Atlantisa, kjer sva parkirala dva metra narazen. Ni mi rekel hvala. V avtu je imel ženo in dva majhna otroka. Ne upam si pomisliti, kaj bi se lahko zgodilo, če bi …

Ko sem včeraj očeta spraševala, kako je mogoče, da nekdo spregleda toliko znakov, mi je povedal zgodbo, ki se je njemu zgodila pred nekaj dnevi blizu enega od nakupovalnih središč. Bil je na prednostni cesti, ki je zavijala, ampak ženska, ki ni imela prednosti, je rinila proti njemu. Oče je ustavil, ker je videl, da ona ne bo, nakar je ženska začela vpiti nanj, češ, kaj da se gre. Oče se je zadrl, naj se obrne in pogleda znak, tudi pokazal ji znak, vendar nje to ni zanimalo. Zabrusila mu je naslednje: “Nimam kaj gledati znaka, jaz grem naravnost, vi pa ne.” Nekateri imajo svoja pravila, na to me oče nenehno opozarja in mi govori, da moram vedno pričakovati nepričakovano, toda strinjal se je, da nihče, ampak res nihče, ne pričakuje, da mu bo na avtocesti ali obvoznici nekdo pripeljal nasproti.

Strašna tragedija.

23 Responses to “Nimam kaj gledati znaka, jaz grem naravnost!”

  1. trnovčanka said

    Draga Žogca jaz imam vsak dan isto prigodo, kot jo je imel tvoj oče. S prednostne namreč zavijam levo proti svojemu domu, ignorantje pa, ki z neprednostne vozijo naravnost mislijo, da imajo prednost. NE, NIMAJO JE!
    Ampak veš kaj. Ustavim in jim dam prednost. Zakaj? Ker sem se naveličala kazati sredinec, ker sem se naveličala dret na idiote in najpomembnejše, ker imam ponavadi na zadnjem sedežu kakšnega, če ne celo oba moja otroka. In v tem primeru pustim debilom, da imajo prav. Moj prav je v takih trenutkih na strani življenja. In mirnih živcev.

    Strašna tragedija res. Sovražim avtoceste in ljubljansko obvoznico. Nasploh ne maram vozit.

  2. Tana said

    Nasploh ne maram vozit.

    … tudi jaz ne, se poslužujem, no vsaj večinoma, javnega prevoza, če pa je glih kak zasebni “pri roki” pa tudi ne odrečem.🙂

  3. Nevenka said

    Vsak dan sem na robu živčnega zloma, ko moram zavijati iz Letališke levo na Kajuhovo. Če se da, me v križišču prehitevajo in po levi in po desni hkrati. Pa ne zato, ker se ne zmigam dovolj hitro, pač pa zato, ker križišče ne požira in se vozniki v križišče nabijejo v treh, štirih pasovih. Zadnjič mi je eden flegma zbil ogledalo. Čisto sem znorela in poklicala policijo, on je seveda pobegnil. Zapomnila sem si številko. Naredila uradno prijavo. A poglej, poglej štos, kaj so mi policaji razložili. Prekršek bi uradno nastal samo, če prijavim škodo zavarovalnici. Sem mislila, da me bo kap. Kot, da fotografski dokaz, da je škoda nastala ni dovolj. Saj so fotografirala viseče ogledalo.
    Močno dvomim, da so policaji na osnovi moje prijave v resnici kaj ukrepali. Morala bi navesti priče. Pa so vse odpeljale, kdo se bo ustavljal sredi križišča, kjer se vozniki gužvajo v štirih pasovih????

    Potem sem policaja vprašala, da če koga opazim, ko vlamlja v hišo, ali ima sploh smisel, da kličem policijo, ker nimam priče? Z ozirom na to, da to, da sem sama priča dejanja očitno ni dovolj. Pa je samo pomenljivo mežikal.

    Arogantnost in nesmisli povsod.

  4. Tjasa said

    Če je ta prigoda s prednostno z zavojem za City Parkom… vem, dokler je bil še Kalypso in smo večkrat sedeli na terasi, smo opazovali to križišče. Neumnosti za izvoz. Ampak taka križišča bi potrebovala drugačno ureditev – tu bi morali nastopiti prometni inženirji ali kdorkoli je že tisti, ki določa logiko križišč.

    Glede včerajšnje nesreče pa… brez besed.

  5. zogca said

    Jaz sem tudi ponavadi takšna, ampak me je dva tedna zdaj oče prevzgajal, ker sem vedno jaz vozila, ko sva šla k mami. In je on ka trobil. Jaz vozim, on trobi. On misli, da je treba norce o tem, da so norci, obveščati. Je pa res, da je v najinih primerih zdaj dva tedna šlo skoraj izključno za ženske, zelo žal, in da je večina poleg tega, da so kar nekje bile, kjer ne bi smele biti, menjavale pasove, kjer tega ne bi smele in podobne, zraven še obvezno imele mobi v rokah.

    Ker sem se naveličala kazati sredinec, ker sem se naveličala dret na idiote in najpomembnejše, ker imam ponavadi na zadnjem sedežu kakšnega, če ne celo oba moja otroka. In v tem primeru pustim debilom, da imajo prav.

  6. zogca said

    Jaz pa v bistvu zelo rada vozim. In se tudi avtocest in obvoznice ne bojim, bojim pa se, priznam, regionalnih cest, posebej ponoči. Jaz bom vedno gledala, da sem, ko pade tema, že v Ljubljani.

    Nasploh ne maram vozit. Sovražim avtoceste in ljubljansko obvoznico.

  7. zogca said

    Moja prijateljica živi v soseski, ki je zelo očitno postala meka kriminala. Krade se vse po vrsti, mamila pa se preprodajajo na vse strani. Enkrat so se eni mulci spravili na enega moškega, so tri poklicale policijo in očitno je bilo policiji iz povedanega jasno, kdo so mulci in kdo napadeni moški, so vedeli, da so to interne fore med temi bandami in sploh niso prišli. Tako da, očitno se ne odzivajo na vse.

    Močno dvomim, da so policaji na osnovi moje prijave v resnici kaj ukrepali.

  8. zogca said

    Ne vem, za katero križišče gre, ampak da, oče je omenjal City Park.

    Če je ta prigoda s prednostno z zavojem za City Parkom…

  9. zogca said

    Pa ko je Dars pokazal včeraj posnetke teh svojih kamer, kaj eni počnejo, je pa skoraj nenavadno, da teh nesreč ni več. Koliko enega zavijanja po predorih na avtocestah, vzvratne vožnje na avtocestah itn. Ne moreš verjet. In kar je najhuje, ko je po tej nesreči nastala gneča, logično, so ljudje, da bi prišli z avtoceste na regionalno, vzvratno vozili po odstavnih pasovih. Ne moreš verjet.

    Glede včerajšnje nesreče pa… brez besed.

  10. zogca said

    Obsodbe vredno: Nesreče in nekatere neumnosti voznikov na slovenskih avtocestah

    http://www.dnevnik.si/video/3515

  11. trnovčanka said

    Žogca ta video je GROZLJIVKA! A niso že zadost visoke kazni? Zgleda da ne.

  12. cija said

    kaj je včeraj delal folk ob tej nesreči, je tudi grozljivka.

    ker so bili zastoji, se je par kretenov odločilo, da gredo po AC nazaj. po odstavnem pasu, v kontra smer. seveda so s tem učinkovito blokirali rešilca, ki se je trudil priti do ponesrečencev. da ne govorimo o tem, da nihče ni mogel zraven, ker so se vsi nagužvali in zablokirali urgentno pot.
    kultura na cesti je izpod kritike. upam, da vse najdejo in jim upilijo take kazni, da bodo deset let kredit zanje odplačevali.

  13. Spider said

    Slovenija pač…Slovenec in zdrava pamet? Preberite kdaj Butalce.

  14. maxi said

    In v tem primeru pustim debilom, da imajo prav. Moj prav je v takih trenutkih na strani življenja. In mirnih živcev.

    Tale stavek podpišem Trnovčanka.

    Jaz tudi rada vozim, kjerkoli in kadarkoli in se vedno znova čudim kaj vse so nekateri sposobni za volanom.

  15. zogca said

    Imam očitno eno hudo luknjo v slovenski književnosti. Butalci? Kaj tam piše?

    Slovenija pač…Slovenec in zdrava pamet? Preberite kdaj Butalce.

  16. zogca said

    Seveda niso. Poglej, jaz, trezna in pri zdravi pameti, vedno, z vsemi dokumenti za avto, ki je registriran, ima vse luči, vozim po predpisih in vedno cviknem, ko vidim policijo. Pa nimam za kaj cvikati. Eni pa so pijani, daleč stran od zdrave pameti, avto ukraden, vozi pa 50 nad hitrostjo in je mrtav ladan, ko vidi policaja. To je drugi svet, preprosto je. Par let nazaj sem poznala enega, ki je skoraj vedno pijan. In sem mu rekla, kako lahko vozi. Zakaj pa ne? Hej, se ne bojiš policajev, če ti je že vseeno, ali koga ubiješ? Ne, da njega ne bodo nikoli ustavili, ker ima tako drag avto. Pa to zdaj ni kritika policajev, daleč od tega. Ponazoriti hočem, da se eni požvižgajo na vse.

    Žogca ta video je GROZLJIVKA! A niso že zadost visoke kazni? Zgleda da ne.

  17. zogca said

    Res je, in tablice teh avtov se da ena dve tri prečitati. Upam, da dobijo drakonsko kazen.

    ker so bili zastoji, se je par kretenov odločilo, da gredo po AC nazaj.

  18. zogca said

    Dva dni nazaj sem videla baburo, se opravičujem za grd izraz, ki za nobeno ceno ni hotela spustiti reševalno vozilo na nujni vožnji. Pa ni bilo, da ga ni videla, kar vem, da se lahko zgodi, pa ni bilo, da se je zmedla, ker je bilo očitno, da se ni, ne, bo šla naprej ona čez križišče, ki ima zeleno, potem pa …

    seveda so s tem učinkovito blokirali rešilca, ki se je trudil priti do ponesrečencev.

  19. zogca said

    Povzročitelj nesreče naj bi celo noč popival

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/edina-prezivela-v-bolnisnici-povzrocitelj-nesrece-na-prostosti.html

  20. zogca said

    Na Krku Slovenec vozil po nasprotnem pasu

    http://24ur.com/novice/slovenija/na-krku-slovenec-vozil-po-nasprotnem-pasu.html

  21. zogca said

    To ni prekršek, ampak uboj

    http://24ur.com/novice/slovenija/to-ni-prekrsek-ampak-uboj.html

  22. “Nimam kaj gledati znaka, jaz grem naravnost, vi pa ne.”
    😯 kdo je pa njej dal voznisko?

  23. zogca said

    Za mnoge se jaz to sprašujem.

    kdo je pa njej dal voznisko?

Leave a Reply

 
