Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čas je za žabe!

Posted by zogca na oktober 3, 2009

Dnevi, ko sem lahko nase navlekla majico in kiklico ter šla ven, so žal minili. Spet je čas za žabe. Če je kupovanje oblačil zame eden najčudovitejših užitkov, to nikakor ne velja za žabe. Ne, žabe so prava nočna mora. Tiste, ki so meni najbolj všeč, tako in tako obstajajo samo v otroških številkah. Ko prebolim dejstvo, da tiste, kar bi jih jaz nosila, delajo samo za deklice tja do petega razreda osnovne šole, se začne iskanje tistih debelejših, ki se ne bodo strgale ob prvem nepravem dotiku. In ko jih končno najdem …

Katero številko? Kupujem premajhne, prevelike, samo po nekem srečnem naključju so mi prav. Ko pa se takšno naključje zgodi in doma navdušena ugotovim, da mi je uspelo, se po nekaj dnevih odpravim v isto trgovino po enake žabe … “Ne, gospodična (bolje zanje, da ni gospa), jih je pa že zmanjkalo.”

44 Responses to “Čas je za žabe!”

  1. Lynx said

  2. Tana said

    Hladno je, a…..😉 ja čas je za žabe. Jaz jih kupujem http://www.polzela.com/polzela_artikli/Novosti_slo.html
    izbira je res velika, ni da ni….
    danes sem že prižgala električni radiator, me zebe …., pa nobenga sodeda blizu, da bi me pogrel in zagrel 😉

  3. Nevenka said

    Tudi mene žabe spravljajo v obup. Ravno tako zaradi trgljivosti. In v razmerju s trgljivostjo postanejo pravzaprav zelo drago oblačilo.
    Zato nosim oblekice večinoma poleti. Zimo oblečem v hlače in debelejše nogavičke.
    Tako ali tako nimam nikogar, da bi ga vznemirjala z štrumpfpantelčki😉

  4. Tana said

    Moj idealni moški

    to je tisti, ki mi reče ‘lepotica’, namesto’sexy’,

    tisti, ki me kliče, ko sem že zaključila pogovor z njim,

    tisti, ki ostane buden samo da bi me videl kako spim..

    tisti, ki me poljubi na čelo…

    tisti, ki mi pokaže svet, kadar sem na tleh…

    tisti, ki me prime za roko pred svojimi prijatelji…

    tisti, ki me stalno spominja kako pomembna sem mu in kako je srečen da me ima…

    tisti, ki med pogovorom s prijatelji pokaže name in reče svojim prijateljem: ‘To je ona…’😉

    ..ni zraslo na mojem zelniku, mi je pa všeč takšen moški😉

  5. Lynx said

    U školi djeca učila rimu. Zada im učiteljica da za domaći napišu par stihova. Sutradan proziva učiteljica i tako dođe na red i Ivica.
    Ivica: “Trči đak oko klupe, iz gaća mu viri dupe.”
    Kaže mu učiteljica: “Pa Ivice, ti si mogao i napisati: Trči đak oko klupe, iz gaća mu viri d., mi bi te isto razumjeli. Za sutra napiši nove sthove.”
    I tako dođe sutra Ivica opet u školu i pita ga učiteljica: “Jesi li
    napisao?” “Jesam.” “Onako kako sam ti ja rekla?” “Jesam.” “Dobro, onda pročitaj.” “Mi smo mali pioniri, iz gaća nam kurac v.”

  6. zogca said

    Tana, našla sem blazno luštne na tvojem linku, tiste zelene v “pletenem programu”, ampak seveda nimajo prave številke. Se moram iti malo zmanjšati in še malo stanjšati.😉

  7. zogca said

    Jaz ga moram pa še kupiti. Že nekaj dni kurim tisto infra pečko ali kako se že reče. Da me vsaj malo segreje, čeprav tista mala reč … Radiator moram kupiti.

    danes sem že prižgala električni radiator

  8. zogca said

    Jaz sem razvila uč za trgljivost, res. In vsaj to mi je uspelo, nekupovati žabe, ki se trgajo. Apak zato, ker ne kupujem tistih ta tankih najlonk sploh. Ker tisto pa res nima nobenega smisla. Kupiš blazno lepe, kar pomeni, da so drage kot hudič, tja do deset evrov, jih dvakrat oblečeš in … Tako lahko samo bankrotiram. Lani sem kupila ene zelo luštne rjave z vzorčkom, so mi res služile celo zimo. Ampak kot sem že zgoraj napisala, ko sem odkrila njihovo čudovitost, sem hotela po še ene ali pa vsaj po podobne. Ne, vsega je zmanjkalo. Zdaj so pa tako in tako zaprli trgovino.

    Ravno tako zaradi trgljivosti.

  9. zogca said

    Takšne so meni všeč.

    Nič čudnega, da ni številke zame.:mrgreen:

  10. Spider said

    Sedi devojka u autobusu, slusa muziku, kad ulazi neki matorac i ona
    standardna fora, prvo je cima 5 minuta za rukav, a onda :
    – Aj’, ustani da ja sednem, mladja si.
    – Aj’, pali, budalo matora.
    Zatim sledi uobicajeno nase pickaranje:
    – Jebem ti ja mater i oca da ti jebem, jebem ti sestru i tetku, jebem ti…
    A devojka ce opusteno:
    – Kad mozes toliko da jebes, mozes i da stojis.

  11. zogca said

    😆 in😆 in😆 !

    Kad mozes toliko da jebes, mozes i da stojis.

  12. zogca said

    Ups. 😯

    Preveč oprijeti nedrčki lahko povzročijo raka na dojkah

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042304184

  13. Spider said

    Zogca, kako je z mamo?

  14. zogca said

    Mama pride v torek domov.🙂

  15. zogca said

    Danes sem kupila žabe in še nekaj malenkosti.

    Pofotkam.😉

    Zunaj je ledenica.😕

  16. zogca said

    Moje nove žabe.

  17. webmaher said

    slikej jih na sebi, kle se nič ne vidi😆

  18. zogca said

    To bo pa Pika enkrat slikala.😉 Mogoče.😉

  19. webmaher said

    Pika, Pika, Pika, dej slikej ojej😆

  20. zogca said

    Da si ne obetaš od tega preveč? So fejst debele te žabe in ne boš nič videl skozi.

  21. webmaher said

    ma jaz bi rad vidu žabe ornk da ocenim kake so😆

  22. pika said

    “Mama pride v torek domov.”

    Lepo. Da jo boš razvajala, o.k.? A ne s svojo 24 urno prisotnostjo.

    “To bo pa Pika enkrat slikala. Mogoče.”

    Tebe že, tebe; a te “žabe”…?! Težka bo! Razen, če hočeš “nona” stil?!

    “Pika, Pika, Pika, dej slikej ojej”

    Ja, Web; je že Žogca dala odgovor. Tule…

    “Da si ne obetaš od tega preveč? So fejst debele te žabe in ne boš nič videl skozi.”

  23. Tana said

    Moje nove žabe.

    http://www.shrani.si/f/1R/11t/2maW2A0V/zabice01.jpg

    Žogca v tebi se skriva majhna punčka.😉
    Ja moram ti povedati, da sem včeraj v Maxiju videla take gumijaste škorence, kot jih imaš ti (roza barva z rožicami) in zraven še enako torbico. Luštkano, res, samo to ni za mene ….

  24. webmaher said

    Tana v tebi pa se skriva velika punčka..iščemo še srednjo…:mrgreen:

  25. Tana said

    web, to si pa čist uganil, včasih mi res grejo same norije po glavi in jih tudi počnem, včasih sem pa zadrgnjena, da me še slon ne premakne….😆
    me zanima, a se bo katera sama javila za srednjo😆

  26. zogca said

    Kdor me spozna, kaj hitro ugotovi, da sem jaz nekje globoko v sebi še vedno otrok.

    Žogca v tebi se skriva majhna punčka.

  27. zogca said

    Bom šla preverit. Katero nadstropje?

    Ja moram ti povedati, da sem včeraj v Maxiju videla take gumijaste škorence, kot jih imaš ti (roza barva z rožicami) in zraven še enako torbico. Luštkano, res, samo to ni za mene ….

  28. Schnuy said

    za prihajajočo hladnočo oborožena z dvema parom pletenih nadkolenk za k škorenjčkom😛..

    od lani in predalni pa še vedno v uporabi 4 pari marogastih barvasdtih pletenih žab. ker so hecne in se v njih fletno hecno tudi počutim..

  29. zogca said

    Jaz imam tudi še nekaj starih zalog, moram zdaj malo prekopati omare. Ker je mrzlo, čeprav sem danes na poti domov tam na oni banki videla 19 stopinj. Malo morgen, ne verjamem.

  30. Tana said

    Bom šla preverit. Katero nadstropje?

    Maxi pasaža, leonardo, lahko pa si jih tukaj pogledaš
    https://www.mercator.si/klubmaxi/aktualna_ponudba/za_clane_kluba_maxi/clanek?aid=6026
    jaz sem bila včeraj več kot tri ure, gledala, pomerjala, zapravljala, ko sem prišla ven, sem imela občutek, da sem pijana, hahaha…

  31. zogca said

    Luštne, ampak moje so še bolj luštne.😉

    Koliko si zapravila???

  32. webmaher said

    Tana drugič mene vzemi seboj, boš prišparala pa še nesel te bom če se ti bo preveč vrtelo:mrgreen:

  33. Tana said

    Koliko si zapravila???

    preveč, sploh ne upam povedat. Imam pa Pika kartico, tako, da jaz ob takih večjih nakupih vzamem na 3 do 5 obrokov, včeraj sem na 5, pol si pa lahko misliš…

  34. zogca said

    Uuuups. Jaz sem bila pa zelo pridna. 16 za jaknico brez rokovav in puli. Pa še 20 za žabe.

  35. Tana said

    Tana drugič mene vzemi seboj, boš prišparala pa še nesel te bom če se ti bo preveč vrtelo:mrgreen:

    imam za drugič v dobrem :mrgreen: bom pravočasno sporočila.

  36. zogca said

    Je dovolj, da nosi vreče. Mislim, to je že veliko.

  37. Tana said

    Uuuups. Jaz sem bila pa zelo pridna. 16 za jaknico brez rokovav in puli.

    a to si kupila tisto puhovko brez rokavov, ki si jo nameravala že zadnjič? To je men tudi zelo všeč.

    Luštne, ampak moje so še bolj luštne.😉

    e pa si zmagala, boš prišparala…😉

  38. zogca said

    V bistvu ne. Na nek način pa da. Ni takšna puhasta, ampak je luštna kot sto mater. Saj sem jo pofotkala, ampak je takšna svetloba, da se ne vidi lepote. Meni je blazno luštna. Takšna rjava. Pa spodaj dam bel puli, res lepo.

    a to si kupila tisto puhovko brez rokavov, ki si jo nameravala že zadnjič? To je men tudi zelo všeč.

  39. Tana said

    Saj sem jo pofotkala, ampak je takšna svetloba, da se ne vidi lepote.

    A samo jaz ne vidim fotke, ali je nisi prilepila?

  40. zogca said

    Nisem je prilepila, ker ni dobro izpadla.

    A jo vseeno?

  41. Tana said

    Ja, obvezno jo prilepi!

  42. zogca said

    Ampak je res slaba fotka, ker jaknica je videti črna, ne rjava. Pa je res take lepe rjave barve.

  43. Tana said

    Ampak je res slaba fotka, ker jaknica je videti črna, ne rjava. Pa je res take lepe rjave barve.

    Se vidi, da je rjava, luštkana, pa beli puli, super…. je pa ziher podložena, tako, da ti bo tudi toplo…

  44. zogca said

    Je takšna rjava, tista najlepša rjava, vsaj meni. Topla je, da, pa še tako poceni je bila, da bi skoraj bil greh ne kupiti jo. Deset ali enajst evrov.

Leave a Reply

 
