Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Znova zaljubljena v fička!

Posted by zogca na oktober 2, 2009

S fičkom so me kot dojenčka pripeljali iz Kliničnega centra. Ne, jaz se nisem rodila v porodnišnici. V knjigi z naslovom Moji prvi koraki piše, da je bil fičko tudi moja prva beseda. Raje ne povem, kako zgodaj sem začela govoriti, ker potem vam bo še bolj jasno, da sem res neuničljiva čveka. Roko na srce, govorila sem ičko, ne fičko, ampak vseeno šteje. Seveda me je zanimalo, kako je mogoče, da moja prva beseda ni bila mama ali očka, ampak avto. Dobila sem naslednji odgovor. Z mamo sva menda vsako popoldne na balkonu čakali, da iz službe pride fičko, skratka, čakali sva očka. In mama je tolikokrat ponovila besedo fičko, da …

Pred nekaj dnevi sem na parkirišču videla fička, tistega novega, in zaljubila sem se vanj. Ponovno. Saj pravijo, da prva ljubezen nikoli zares ne umre. Ampak žal je moja prva ljubezen dandanes precej draga.

Včasih so bili ceneje. Tam pri letu ali dveh, ne spominjam se več, sem fička, sicer malo manjšega, dobila, ko sem sklenila posel fičko za dudo. Bemtiš, kako sem začela, bi človek pričakoval, da bom pol denarja zapravila za avtomobile, danes pa se držim načela “samo, da pelje”.

36 Responses to “Znova zaljubljena v fička!”

  1. Lynx said

    Tudi moj prvi avto je bil fičo.

    Za Štajerce in ljubitelje rdečelask:

    http://www.mojvideo.com/video-v-avtu-pred-mano-rdecelaska-alfi-nipic/3d1ed4497707730b2906

  2. Nevenka said

    Moj oče je štirideset let negoval hrošča. Bil je naš družinski član.
    Tudi sama nisem preveč nagnjena k menjavi avtomobilov. Ravno tako:
    samo, da pelje.

  3. trnovčanka said

    Tudi meni je zelo všeč novi fičko😀 Par let nazaj sem tripala na minije. A iz te moke ne bo nikoli kruha, ker dveh otrok pač ne morem udobno naložiti v fičkota. Če bi bila brez otrok, polna denarja, z rešenimi ostalimi eksistencialnimi problemi, potem pa takoj!

    dobro jutro!

  4. zogca said

    Jaz svojega nehroča negujem že dvajset let, čeprav ga, roko na srce, ne negujem, ga pa vozim.😉

    Moj oče je štirideset let negoval hrošča.

  5. zogca said

    Potem pa ne smem odpreti.😉

    Za Štajerce in ljubitelje rdečelask

  6. zogca said

    Jaz sebe samo lahko, ampak tudi mislim, da iz te moke ne bo kruha, ker zadeva ne spada v moj moto, da več kot milijon (starih tolarjev) za avto ne dam pod nobenih pogojem. Čeprav, roko na srce, za sedanjega sem svojih trinajst let nazaj dala več, sicer ne velikooo več, ampak več in se je splačalo.😉

    A iz te moke ne bo nikoli kruha, ker dveh otrok pač ne morem udobno naložiti v fičkota.

  7. Lynx said

    Za Štajerce in ljubitelje rdečelask.

    Potem pa ne smem odpreti.

    Še posebej zanje. 😉

  8. cija said

    Meni so fičoti tudi strašno pri srcu. Takega, belega, je imel tudi moj ata, ko sem se rodila. Ni mi pa jasno, kako smo šli s fičotom leta ’81 na morje. V avtu nas je bilo 5 (pet)- ata šofer, mama sovoznik, babica, sestra (3) in jaz (7) pa na zadnjih sedežih.
    Pa ko je uspel peljati več kot 80 km/h, je bila tud veselica v avtu🙂 Prišel je pa vsepovsod. Pri nas doma so kar hudi bregi in ga ni bilo brega, ki ga fičo ne bi premagal. Čeprav je jokal zraven.

    Po mariboru se jih še kar nekaj vozi, ravno prejšnjo soboto sem videla enega luštkanega, oranžnega. Meni so kot male pikapolonce🙂

  9. zogca said

    Potem pa bom, s tvojim dovoljenjem.😉

    Še posebej zanje.

  10. zogca said

    Moj oče je s 15 let starim fičkom pripeljal do Osla. Menda je moral na vsake kvatre nalivati neko vodo, ker je malo kuhal, ampak uspelo mu pa je. Ko sem se jaz rodila, je imel pa že čisto novega fička.😉

    Prišel je pa vsepovsod.

  11. zogca said

    Ideja, kupiti starega, ga pobarvati v rdečo in dodati črne pike, potem je pa res pikapolonica.😉

    Meni so kot male pikapolonce

  12. zogca said

    Pa kako so notri lepi.

    Obstaja tudi Barbie različica, očitno.

  13. zogca said

    In klasika.😉

  14. zogca said

    Idila včasih.😉

  15. zogca said

    Za nas fene!

    Ali pa!

    Za ta zrznjene pa ta!

  16. zogca said

    Saj k meni bi tudi pasal, ne samo k njej.😉

  17. zogca said

    Keri časi!

    Še ena nostalgična, ampak ta je celo karavan!

  18. zogca said

    Ko pa preberem, kaj eni počnejo po cestah …

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5733621

    … bi si pa kar tega kupila.

  19. Lynx said

    Saj k meni bi tudi pasal, ne samo k njej.

    Ona bi pa bolj pasala k meni kot k njemu. 😉

  20. zogca said

    Ti bi raje njo kot avto? 😯

    Se takoj vidi, da nisi novodoben.

  21. Lynx said

    Se takoj vidi, da nisi novodoben.

    Jaz sem za klasiko, Žogca. Tako pri avtomobilih, kot pri ženskah. 😉

  22. zogca said

    Ne, lynx, mislila sem to, da bi nekateri novodobneži raje avto kot žensko. Pač, spremenjene priroritete in malo manj moških hormonov.

  23. zogca said

    Tudi to smo imeli.

    Pa dve te.

    Joj, luštni časi.

  24. Lynx said

    Ne, lynx, mislila sem to, da bi nekateri novodobneži raje avto kot žensko.

    Po svoje imajo prav. Ženske ne moreš enostavno z obratom ključa ugasniti in pustiti v garaži. 😉

  25. zogca said

    Tudi to novodobni obvladajo.

    Ženske ne moreš enostavno z obratom ključa ugasniti in pustiti v garaži.

  26. Janis said

    Meni je tudi všeč tanov fičko, ampak to je samo eye candy. Nimam denarja, da bi si lahko privoščila še en avto v bistvu zgolj za luksuz, ki pa je v resnici uporaben več ali manj samo za samske.

  27. zogca said

    A vemo drugače ceno? Ker jaz samo poslušam, da je zelo drag, ne vem pa številke.

  28. zogca said

    Prišli sta novi astrološki knjigi od Amazona. Bom lahko spet gledala v zvezde.😉 Zdaj pa že pet minut gledam Kmetijo.😮

  29. zogca said

    Sploh ne poznam tega folka. Kdo je to La Toya? Ona je zvezdnica? Česa? Prvič slišim zanjo.

  30. vlatka said

    žogca,

    jaz sem se pa skoraj rodila v avru, hehe.
    Fičko je bil zakon.
    Imela sem ga. Kar nekaj let. A sem ga potem zamenjala za 101 in 101 za hrošča. Šele hrošč je zakon. Čisto neko posebno muziko ima. 😀 😀

  31. zogca said

    A se ti je tako zelo mudilo? Jaz pa nisem hotela ven, nisem in nisem, čeprav sem se v resnici rodila deset dni prezgodaj, ampak ven pa nisem hotela.

    jaz sem se pa skoraj rodila v avru, hehe.

  32. zogca said

    Ni veliko manjkalo, pa bi moj prvi avto bil hrošč. Zlat kabrio, totalno napadenan. Ampak je potem vseeno prevagal razum, ker … Bog ve, kaj je bilo pod tisto popedenanostjo. Prodajalec neznan. Kupila sem avto, za katerega sem vedela, kdo ga je vozil, kako ga je vozil, kako je skrbel zanj, in evo, vozim ga že štirinajst let, kmalu jih bo napolnil dvajset.😉

    Šele hrošč je zakon.

  33. Nevenka said

    Včeraj sem brala, novi fiček je 14.600,00 EUR.
    Z nekim posebnim menjalnikom. Z navadnim pa jurja manj.

  34. zogca said

    V bistvu je to zelo veliko denarja za takšnega malega pikija.

  35. zogca said

    Kar je v bistvu še en čudovit dokaz za to, da je ljubezen zelo draga.

  36. zogca said

    Dodaš še dva tisočaka in imaš tole!!!
    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3054322&show=1

    novi fiček je 14.600,00 EUR.

Leave a Reply

 
