Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj si zaželite, preden zaspite?

Posted by zogca na oktober 1, 2009

48 Responses to “Kaj si zaželite, preden zaspite?”

  1. Lynx said

    Ko imam za sabo relativno uspešen dan, si želim, da bi tako ostalo, če imam skrbi, si želim da bi minile.

    http://www.mojvideo.com/video-le-solza-bo-stekla-morda/eef40adc24af72349c37

  2. Lynx said

    http://www.mojvideo.com/video-v-zvezdah-je-zapisano-sonja-in-ivo-mojzer/a1c1b79546cd24038b71

  3. Nevenka said

    Nimam več želja, v mislih pošljem poljub moji ljubezni. To je vse.

  4. zogca said

    Jaz že nekaj mesecev pred spanjem molim. Razen če prej ne omagam.

  5. Tana said

    Izmišljam si naslove, imena, objeme,
    izmišljam poti, kjer sva se srečala,
    kjer sva šla narazen.

    preden zaspim se z mislimi sprehajam v smislu gornje pesmice.😉

    Jaz že nekaj mesecev pred spanjem molim. Razen če prej ne omagam.

    Jaz sem to počela veliko let, vsak večer… no nisem čisto prav molila, ampak se pogovarjala s “svojim Bogom” in ga prosila za vse mogoče … sem se pa prav ob tvojem zapisu spomnila, da že nekaj časa pravzaprav tega ne počnem več…..

    … mi daje misliti, da sem gornje misli zamenjala z “molitvijo”.😉

  6. zogca said

    Aja, v smislu tiste pesmice. Jaz to ne, pri meni so stvari zelo konkretne. Saj veš, princ, princ in princ. Zdaj ga je zamenjala mama, ima glede na situacijo seveda prednost.

  7. Tana said

    eh, ja v smislu pesmice… sanjam o stvareh, ki so sicer tudi konkretne, … ampak ….. saj sanje so dovoljene😉

    Predvidevam, da je z mamo vse v redu in da bo že šla kmalu domov. Seveda ima mama prednost in prav je tako… če se malo pošalim, je pa res…. maja je samo ena… princev pa več😉

  8. Tana said

    maja = mama
    pa saj si razumela

  9. zogca said

    Absolutno, tega nam ne morejo vzeti.

    saj sanje so dovoljene

  10. zogca said

    V torek.😉

    da bo že šla kmalu domov.

  11. zogca said

    Tudi princ je samo eden, ampak njega niso nič rezali, zato zdaj manj od mame potrebuje moje molitve.

    princev pa več

  12. Lynx said

    Predvidevam, da je z mamo vse v redu in da bo že šla kmalu domov. Seveda ima mama prednost in prav je tako… če se malo pošalim, je pa res…. mama je samo ena… princev pa več

    Tana, motiš se. Tudi princ je samo eden… 😉

  13. zogca said

    Lepo, da tudi lynx to ve.😉

  14. Lynx said

    Ne ve. Le po žogovsko razmišlja. 🙂

  15. zogca said

    Tudi pohvalno.

  16. Tana said

    Tana, motiš se. Tudi princ je samo eden…😉

    … se vidi, da jaz še veliko stvari ne vem… zato se tudi motim….ampak poslušam, berem in se učim😉

  17. zogca said

    To se zelo ceni.🙂

    ampak poslušam, berem in se učim

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. Spider said

  24. Spider said

    Zogca, ta Ko se zaljubiš je zelo lepa.

  25. Spider said

    V bistvu gre za slovensko varianto tega:

  26. maxi said

  27. zogca said

    Maxi, nocoj romantična?

  28. zogca said

  29. maxi said

    Maxi, nocoj romantična?

    Ta pesem mi je tako na kožo pisana. Ne vem, če gre za romanitko..

  30. maxi said

    Sicer pa trenutno po neki angleški strani iščem nove Mizunke, pa mogoče vzamem še ene Head-ove za tenis.
    Ne moreš verjet….kakšne cene. Ej, dvojne dobim za ceno enih tu, pa pravzaprav bom preverila, če me ne bo celo ceneje prišlo…

  31. zogca said

    Kljub temu, da te poštnina stane kar nekaj, še vedno prideš ceneje skozi. Vsaj moje izkušnje so takšne. Danes sem ful zažigala s svojimi gumijastimi škornji.

  32. zogca said

    Ne bi si mislila. Tebe nikoli nisem povezovala s patetičnimi pesmimi, ta pa ima v sebi kar nekaj patetike. Ne, saj meni je tudi zelo všeč, da ne boš mislila, ampak jaz tudi sicer zganjam patetiko, ti je ne.

    Ta pesem mi je tako na kožo pisana.

  33. zogca said

    Od njenih imam najraje …

  34. zogca said

    Če katera, mi pa ta pesem vedno da inspiracijo. Vedno sem jo poslušala, ko sem se morala kdaj prav posebej izkazati. Po moje, če bi mi v porodni sobi dovolili muzko, bi rekla, da mi non stop vrtijo to pesem. Bi ekspresno rodila.😉

  35. maxi said

    Ne, saj meni je tudi zelo všeč, da ne boš mislila, ampak jaz tudi sicer zganjam patetiko, ti je ne.

    Kar ne pomeni, da se kdaj tako ne počutim…patetično.

  36. zogca said

    Ti tudi?😦

  37. maxi said

    Ti tudi?😦

    Aha ja….saj sem samo človk in predvsem ženska…in tole slednje je krivo…hehe

  38. zogca said

    Pa še kakšen planet kje je tudi gotovo kriv.

  39. maxi said

    Pa še kakšen planet kje je tudi gotovo kriv.

    Ja, verjetno. Ti kar študiraj astrologijo, da nam bo kaj jasno.
    Jaz pa trenutno berem eno fajn knjigo; Konje krast-Per Petterson.

  40. zogca said

    Trenutno imam večino knjig pri starših, ampak zdaj sta prišli ti dve novi. Se mi pa zdi astrologija res najbolj zanimiva stvar od vseh, ki bi jih lahko študirala. Fascinantna mi je. Ker je toliko tega za naučiti se, toliko je povezovanja, sklepanja, ko že enkrat imaš vsaj osnovno znanje, res, super. Zanimivo, še oče je rekel, naj se kar učim. Od njega tega ne bi pričakovala.

  41. zogca said

  42. zogca said

  43. vlatka said

    žogca,

    preden zaspim, molim in si želim, kot je Lynx zapisal. 🙂

  44. Spider said

  45. zogca said

  46. Spider said

    Ko sem mislil, da bo še en dan
    šel po vodi in ga vrgel bom stran
    sem zagledal, kako ne vem niti sam
    punco mojih sanj.

    Stopil k njej sem, zmeden rekel ji
    hej oprosti, ura mi stoji
    in o vremenu, sem razlagal ji
    kar nekaj tja v tri dni.

    Ko se zaljubiš, u glavi se ti zvrti,
    ko se zaljubiš, vse lahko se ti zdi,
    ko se zaljubiš, svet nazaj se vrti
    ne delaj si skrbi.

    Ko si zaljubljen, zamenjaš noč za dan,
    ko si zaljubljen, vidiš le svojo madam,
    ko si zaljubljen, in poješ rad te imam
    nikoli nisi sam.

    Stopil k njej sem, zmeden rekel ji
    hej oprosti, ura mi stoji
    in o vremenu, sem razlagal ji,
    kar nekaj tja v tri dni.

    Ko se tiho, zasmejala je
    sem si rekel, fant daj zberi se
    a nisem vedel, da njeno se srce
    zame vnelo je.

    Ko se zaljubiš, u glavi se ti zvrti,
    ko se zaljubiš, vse lahko se ti zdi,
    ko se zaljubiš, svet nazaj se vrti
    ne delaj si skrbi.

    Ko si zaljubljen, zamenjaš noč za dan,
    ko si zaljubljen, vidiš le svojo madam,
    ko si zaljubljen, in poješ rad te imam
    nikoli nisi sam.

  47. zogca said

  48. zogca said

Leave a Reply

 
