Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čakam čas …

Posted by zogca na oktober 1, 2009

IZMIŠLJAM SI TVOJO LJUBEZEN

Izmišljam si naslove, imena, objeme,
izmišljam poti, kjer sva se srečala,
kjer sva šla narazen.

Danes je takšen čas,
da ni časa
ne za srečanje ne za slovese.

Zato si izmišljam tvoj obraz,
roke, polt in pege na nos
u

in čakam čas,

da me poiščeš
in potem tako sladko
spet izgubiš.

Vinko Möderndorfer

10 Responses to “Čakam čas …”

  1. Tana said

    Žogca, tale pesmica je pa vrhunska. Res.
    …in čakam čas …izmišljam si…😉

    Sem prebrala za nazaj, vse bo o.k. tako kot mora bit. Vedno je tako, ko mislimo vse najslabše, se potem izide čisto drugače, najboljše. Po napisanem sklepam, da je tvoja mama zelo močna osebnost, ti pa tudi…😉

  2. zogca said

    Moja mama je, to drži, zelo močna. Ampak res. Ne mislim samo na to zdaj, od vedno. Jaz pa sem, kot mama vedno pravi “preveč občutljiva za ta svet”. Ampak kaj “čmo”, takšna sem. Je pa tako, mama očitno ekspresno okreva po operaciji, kar je seveda super. Kaj je bilo pa notri, tega pa nihče ne ve. Tudi kirurg, ki jo je rezal, ne, je rekel, da je treba počakati izvide. Jaz se vsekakor moram umiriti in nehati delati dramo.

    Pesmica je res luštna.😉

  3. pika said

    Zelo mi je všeč tale pesem… ja, vsi čakamo čas, kajne Tana?

    Da bi še enkrat “izgubili” sebe, v celoti noro, brezmejno, totalno…da te razruši, da se sestavljaš kos za kosom, da ni nič, nič pomembno, samo tisto fantastično občutenje strasti, predanosti, intimnosti bližine…nič misli, nič razuma…samo golo občutenje…drugega bitja skozi sebe…sebe skozi nekoga drugega…

    Nekaj časa je ni bilo tukaj… bo kar prava,kajne? …Še enkrat…One more time…

  4. zogca said

    Kje ste, druščina?

  5. zogca said

    Jaz jo obožujem.

    Nekaj časa je ni bilo tukaj

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. Tana said

    vsi čakamo čas, kajne Tana?

    Res je Pika, vsi čakamo… pa saj pravijo, kdor čaka, dočaka, al nekako tako? Mogoče pa tudi za nas pride “ta čas”…😉

  9. zogca said

    Po eni strani je kdor čaka, dočaka. Po drugi strani pa ima tisti, ki je čaka, ampak si preprosto vzame. Zdaj pa vedi.

  10. vlatka said

    No, ja,

    nič takega, pravzaprav… 😦

Leave a Reply

 
