Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Iz srca dajati!

Posted by zogca na september 30, 2009

VENOMER

Iskati venomer,
tavati in iskati,
tiho od kraja do kraja,
venomer v pravo smer
in iz srca dajati lepoto,
ki v njem nastaja.

Liti se v noč in v dan.
Temo in luč dojeti,
iskati svetlobo zarje,
ki ne sije zaman.
Z lučjo stvari objeti.
V sebi krotiti viharje.

Dojeti dih pozab,
z njim vse zlo ublažiti,
človeka soditi blago,
biti gibanja slap,
odkrito se boriti,
ob delu iskati zmago.

Vida Taufer

87 Responses to “Iz srca dajati!”

  1. zogca said

    Vidim, da se danes dogajajo zanimive stvari v državi Sloveniji.

    Na delu je 65 policistov in 50 kriminalistov. Pridržali so osem oseb, med njimi Šrota in Bavčarja, in opravili 16 hišnih preiskav, tudi v Istrabenzu, Pivovarni Laško in Maksimi Holding, so na tiskovni konferenci pojasnili policisti.

    http://24ur.com/novice/slovenija/pridrzali-bavcarja-in-srota.html

  2. zogca said

    Grem jaz zdaj ukrast bonbone, pa me bodo imeli dlje časa notri.

    Šrota so iz pridržanja izpustili po štirih urah, Bavčarja pa šele po 10 urah in pol.

  3. pika said

    “Grem jaz zdaj ukrast bonbone, pa me bodo imeli dlje časa notri.”

    Jap, male ribe gredo v mreže; velike se lovijo s trnki. Male ostanejo v mreži, velike strgajo silk (vrvica, na kateri je trnek; za vse nepoučene).

  4. webmaher said

    nehajta s politiko, jaz bi ugrabil tole Monico pa Žogco bi mal zaslišal😆
    Žogca ti pa navijat pri priči-tvoji so danes na Oktoberfestu:mrgreen:

  5. zogca said

    Monica je pa bolj luštna od vseh politikov.

  6. zogca said

    Potem je bolje, da ne grem krast bonobonov.😉

    Da me ne bo kdo napak razumel, tega niti nisem imela v načrtu.

    Jap, male ribe gredo v mreže; velike se lovijo s trnki. Male ostanejo v mreži, velike strgajo silk (vrvica, na kateri je trnek; za vse nepoučene).

  7. maxi said

    Tokrat je skladno; zelo lepa pesem in zelo lepa slika.

  8. zogca said

    😉

    Tokrat je skladno; zelo lepa pesem in zelo lepa slika.

  9. webmaher said

    Tokrat je celo zelo zahtevna Maxi maximalno zadovoljna-to je dan, kot ga še ni bilo:mrgreen:

  10. zogca said

    Tako hudo pa ni, je Maxi večkrat zadovoljna.

    Gledaš fuzbal?

  11. webmaher said

    Žogca čista desetka😆

  12. webmaher said

    Seveda gledam, majo srečo tvoji da ni že dva nič😆

  13. maxi said

    Tokrat je celo zelo zahtevna Maxi maximalno zadovoljna-to je dan, kot ga še ni bilo

    z današnjim dnem sicer nisem najbolj zadovoljna, sem pa zelo zadovoljna z Žogcinim izborom n ablogu.

  14. maxi said

    Tako hudo pa ni, je Maxi večkrat zadovoljna.

    hvala Žogca, tole me potolaži…ker mislim, da res preveč kompliciram…pogosto.

  15. pika said

    “nehajta s politiko, jaz bi ugrabil tole Monico pa Žogco bi mal zaslišal”

    Saj ni politika; cukri so!

    Če bi jaz bila moški, bi tudi Monico ugrabla! Kaj pa nameravaš z Žogco, kaj?!

  16. zogca said

    Eh, saj ne kompliciraš prehudo. Pa tudi vem, da kdaj uradim mimo. Kdaj mi uspe, kdaj ne, se pa vedno potrudim.

    Jutri bo jagoda.😉

  17. webmaher said

    jah Maxi saj bo, sam da magistriraš😆

  18. zogca said

    Z menoj si prav veliko ne more pomagati. Razen če je komar, en komar si je sinoči z menoj veliko pomagal. Trikrat me je pičil v roko. Zanimivo, pri meni ni komarjev, pri mojih starših pa so.

    Kaj pa nameravaš z Žogco, kaj?!

  19. webmaher said

    Pika tvoje vprašanje je čisto odveč, saj ja vidiš, da sva oba z Žogco nogometna fena:mrgreen:

  20. zogca said

    Vidiš.😉

  21. pika said

    “saj ja vidiš, da sva oba z Žogco nogometna fena ”

    Stupid me! Sem na fuzbal pozabila. Ups! ja, kaj hočemo. Nismo vsi feni, vsaj fuzbala ne! Uživajta torej! ne bom več motila!

  22. webmaher said

    no Pika in kot kaže so nama skupni tudi nadležni komarji😆
    poleti jih ni blo, ker nism nič luftal saj je skoz klima laufala, zdej pa so komarji navalili ko norci😆

  23. zogca said

    Ne, saj jaz se nocoj ne morem skoncenrirati na fuzbal. Pa kar nekaj prestavljam kanale, vmes se ukvarjam s perilom, posodo, tudi Odmeve bom gledala.

  24. webmaher said

    Pika saj nič ne motiš, zdej se je Liga prvakov komaj začela, tko da je to bolj ogrevanje😆

  25. webmaher said

    Žogca sam Odmevov ne gledat, brez veze, škoda živcev…vse informativne oddaje na naših tv postajah poneumljajo ljudi bolj kot pa Kmetija slavnih:mrgreen:

  26. pika said

    Uživajta, karkoli bosta že delala (no, komarji so tu izvzeti; ne poznam nikogar, ki bi užival z njimi; razen kakšna komarka?!)…

    Nočko…

  27. zogca said

    Me je zdaj oče okužil. Če nisem spala (včeraj sem že ob petih ali šestih), sem vedno gledala. Zdaj moram. Ih, se pa ne nerviram zaradi njih.

    Žogca sam Odmevov ne gledat, brez veze, škoda živcev

  28. zogca said

    Tega s komarji pa še nisem raziskala, kako gre. Javim, ko bom. Naj te ne popikajo v spanju.😉

    komarji so tu izvzeti; ne poznam nikogar, ki bi užival z njimi; razen kakšna komarka?!)…

  29. zogca said

    Spomladi bo najbolj zanimivo.

    tko da je to bolj ogrevanje

  30. maxi said

    Jaz nisem fuzbal fun, lahko pa kašno rečemo o tenisu.:mrgreen:

  31. zogca said

    To pa lahko z Webom.

    Jaz ne vem nič o tenisu, odkar ni Grafove in druščine.

  32. maxi said

    Ma saj se hecam, tenis trenutno ni aktualen.

  33. zogca said

    Kdo je sploh dobil US Open?

    Kaj je zdaj sploh aktualno?

    Razen aretacij.😉

  34. maxi said

    Zmagovalec US Open 2009 je Juan Martin del Potro. Ampak jaaaaaaaaaaz sem še vedno fan Federerja.🙂

  35. zogca said

    Za tega Potra sploh še nisem slišala, če sem iskrena.

  36. webmaher said

    Maxi srečnica aigraš tudi😆
    Fedru sem privoščil tale Pariz, da je končno največji vseh časov…je pa mel ogromno sreče, da je bil Nadal letos tako poškodovan…sicer pa zdej čakamo samo še finale ATP in WTA pa seveda Davisov pokal pol bomo pa čakal Australian Open😆
    Žogca tvojim gol dat je tut hudič še posebno če je Buffon na vratih:mrgreen:

  37. webmaher said

    Žogca tale JUan Martin del Potro je v bistvu v zadnjem letu in pol naredil ogromen korak naprej pa mulcu je dvadeset godina tek😆

  38. zogca said

    Jaz sem že na Odmevih.😉 Me pa veseli, da v tem času niso dobili gola.

    Žogca tvojim gol dat je tut hudič še posebno če je Buffon na vratih

  39. zogca said

    A kdo gleda Kmetijo? Meni še ni uspelo.

  40. maxi said

    Maxi srečnica aigraš tudi😆

    Eeeeeeeej, odpiram zimsko sezono……in to s takim mladim žrebcem, da mi ga je fauš pol moje doline.:))

  41. zogca said

    Kaj, kaj, kaj?

  42. webmaher said

    Maxi kdaj tooooooo, pridemo posnet😆

  43. webmaher said

    Kmetija je za tiste, ki jim nič ni treba misliti😆
    Preklemani makaronarji sam abrambo igrajo in Žogca noče v mrežo😆

  44. maxi said

    Maxi kdaj tooooooo, pridemo posnet😆

    Me ne, ne rabiš snemat, ti samo drži pesti, da se me mladec ne naveliča prehitro….hehe

  45. zogca said

    Bo Žogca dala na blog. :mrgreen:

    Maxi kdaj tooooooo, pridemo posnet

  46. zogca said

    Je strelec?

    Me ne, ne rabiš snemat, ti samo drži pesti, da se me mladec ne naveliča prehitro….hehe

  47. maxi said

    Bo Žogca dala na blog.:mrgreen:

    hehe…visok temen, temne učke, lep……..pa fuuuuul mlad, buuu😦

  48. zogca said

    A potem so zvezde prav kazale ali kako?

  49. zogca said

    Meni so zvezde lepo kazale za ta čas in zato hočem lepo. Najbolj pa mi bo lepo, če moji mami ne bo hudega. Potem bom šla pa v Prago na kliniko po kakšnega vnučka zanjo.😉

  50. Nice poezzy!

  51. maxi said

    A potem so zvezde prav kazale ali kako?

    Ne to pa ne, s tem nimajo zvezde nič…..to je samo moj soigralec v tenisu. Ima pa vse zgoraj naštete karakteristike…lucky me :)))

  52. zogca said

    In nice lady, a ne?

    Nice poezzy!

  53. zogca said

    Ah, mi smo se pa že veselili s teboj.

    .to je samo moj soigralec v tenisu.

  54. webmaher said

    Maxi a tok si ti dobra, ja ni kaj sam še magistra rataš in boš strah in trepet😆
    Žogca nisi hotla v gol in je blo 0:0…eh makaronarji so zadnje čase čist zanič:mrgreen:

  55. maxi said

    Je strelec?

    Ni, bik je.

  56. zogca said

    Se ne dam.

    Žogca nisi hotla v gol in je blo 0:0…

  57. zogca said

    Te niso tako slabi za … Ne mislim na tenis.

    Ni, bik je.

  58. maxi said

    Maxi a tok si ti dobra, ja ni kaj sam še magistra rataš in boš strah in trepet😆

    Ja pismo…a veš, da sem si tudi jaz rekla: mast, dobro ti gre…😆

  59. maxi said

    Te niso tako slabi za … Ne mislim na tenis.

    Ma ni sploh slab, je pa (pre)mlad….vsaj zame.🙂

  60. zogca said

    Danes so te stvari relativne. Poznam ženske, ki so zelo zadovoljne z zelo mladimi. Mene osebno ne zanimajo. Že moji vrstniki žal niso dovolj zreli. Ali pa nočejo biti, kdo bi vedel?

    Ma ni sploh slab, je pa (pre)mlad….vsaj zame.

  61. maxi said

    Danes so te stvari relativne. Poznam ženske, ki so zelo zadovoljne z zelo mladimi. Mene osebno ne zanimajo. Že moji vrstniki žal niso dovolj zreli. Ali pa nočejo biti, kdo bi vedel?

    Jaz, če vse ostalo štima, nimam nič proti mlajšemu, ampak zmerno mlajšemu. Ta je preveč, je trener mojega sina….in tudi sicer ga poznam že nekaj časa, pač sva dogovorila tenis, da odpreva zimsko sezono.

  62. zogca said

    Ne, saj jaz te ne bom nagovarjala, da se polastiš veliko mlajšega, res ne.

  63. webmaher said

    Maxi predno magistriraš ga dobro sprobej na vseh podlagah:mrgreen:

  64. zogca said

    Trdi, mehki, travi, umetni, je še kaj?

  65. maxi said

    Nama bo skupno ostalo zgolj podajanje žogc iz igrišča na igrišče.
    Tako, da brez panike.🙂

  66. webmaher said

    Žogca mal čudn preskakuješ ampak te dni ti je to oproščeno:mrgreen:

  67. zogca said

    Ko bo prišel pravi (strelec), obvezno javi.

  68. maxi said

    Trdi, mehki, travi, umetni, je še kaj?

    Tenisit, ta je najboljša podlaga.🙂

  69. maxi said

    Ko bo prišel pravi (strelec), obvezno javi.

    😐

  70. zogca said

    Spet prvič slišim.

    Tenisit, ta je najboljša podlaga.

  71. Lynx said

  72. zogca said

    Se kar dobro držim home alone. Mogoče bom pa jutri tudi doma in ne bom tekla k očku.

  73. zogca said

    Joj, lynx, jaz komaj čakam, da bo moja mama fejst jezna name, komaj čakam. Ker to je absolutno znak, da ji je dobro. Že danes je bila malo jezna name, kar je znak, da dobro okreva.😉

  74. webmaher said

    Žogca danes si čist odlična, ti jaz dam še drugo desetko😉
    Mamica se nema na šta ljutit Lynx:mrgreen:

  75. zogca said

    Hvala. Mi je oče rekel, da ga lahko kadarkoli pokličem, ampak če ga bom ob dveh zjutraj, zbogom moja frizura.😉

  76. Lynx said

  77. zogca said

    Pečko sem si prižgala, mrzlo.

  78. webmaher said

    Žogca 50inčno plazmo pa te ne bo nič zeblo:mrgreen:
    Jutri maš pa na drugem našem ob 18 uri Yu reng may lord po pa dva fuzbala pol pa pet pred enajsto še Ljubice😆
    Žogca zdej pa Omizje pejt gledat sam da se ne boš razburjala:mrgreen:

  79. zogca said

    Kakšne Ljubice? Parkrat sem med spanjem, ki se je začelo že ob zelo zgodnji uri, tam ob šestih, vmes imela budno pavzo eno uro tam okoli polnoči, pa sem gledala Pod lupo pravice in Seks v mestu. Nakar sem spet nazaj zaspala. Omizje? Povej temo.

  80. webmaher said

    Ljubice so ena fajn angleška serija, Omizje me pa zdej ne zanima ker gledam ŠARKA NA htv2😆

  81. zogca said

    A Šark je? Tisti deli, ki jih še ni bilo na POP-u?

  82. webmaher said

    tole je druga sezona, tretji del…kera je bila na POPu pa zdej ne vem..

  83. zogca said

    Mislim, da sem ta del že gledala. Oja, sem. Spomnim se tega njenega luzerskega fanta.

  84. Lynx said

    Lahko noč:

  85. webmaher said

    zgleda da je res že blo…jaz nisem vseh gledal..zgleda pa da je to zadnja sezona s 16 deli…kako je kaj z boston legal…a bo še kaj

  86. zogca said

    Ne vem. Preveč me vprašaš.

  87. zogca said

    Pod lupo pravice se začenja. Trenutno moja naj serija.

Leave a Reply

 
