Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tvoja lakota me žeja!

Posted by zogca na september 27, 2009

POZNA VEČERJA

Čas je, da se nasitiva.
Tvoje roke so polne nestrpnosti.
V mojih se iztekajo ure čakanja.
Na izsušenih ustnicah
imava zvezdni prah.
Tvoja lakota me žeja.
Oči namakaš v moje nočno vino.
Ob zori goltam kruh tvojega telesa.
Za posladek so
pekoča zrnca samote.

Peter Kolšek

8 Responses to “Tvoja lakota me žeja!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. Magi said

    Tvoja roža

    Nocoj mi tiha sreča srce boža.
    Večer je.Glas harmonike otožnost drami.
    Še vrisk. V zavesi veter.
    Čisto, čisto sami smo.
    Jaz, spomin in tvoja drobna roža.

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

Leave a Reply

 
