Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kam, ko lakota vas matra?

Posted by zogca na september 27, 2009

Prav gotovo ste opazili, da ima Jovankina kuharska šola na Žogcinem blogu malo daljši odmor, kar pa seveda ne pomeni, da je končana, sploh ne. Z Jovanko imava pač trenutno druge, žal zelo podobne, skrbi. Dokler spet ne začnemo kuhati, bi lahko eno objavo posvetili svojim najljubšim restavracijam oziroma restavracijam, v katerih smo bili tako zadovoljni, da bi jih z veseljem priporočili tudi drugim. Moje najljubše tri gredo takole. Cantina Mexicana, ki se nahaja v Knafljevem prehodu v Ljubljani.

Running sushi & wok, ki ga najdete v Supernovi na Rudniku. Prav tako Ljubljana.

Ter Asian Fast Food nasproti železniške postaje, seveda tiste ljubljanske.

Za vse tri lahko napišem, da je hrana dobra in ne preveč draga. Priznam, četudi nisem “ohrna”, nimam tistega pravega teka, če vem, da se mi bo obrnil želodec, ko bom zagledala račun. Ko sem si ravno za naslov sposodila njihov slogan, ko lakota me matra, kdaj pokličem tudi Halo, Katra. In vi, katere restavracije v Ljubljani in drugih slovenskih mestih ter vaseh bi priporočili?

84 Responses to “Kam, ko lakota vas matra?”

  1. zogca said

    Ob tej priložnosti naj pohvalim tudi očetovo kuhinjo, ki sem je bila deležna, ko sem zadnje dni imela “bunker” pri njem. Posebej želim izpostaviti nekakšen “zos”, ki mi ga je naredil iz bučk (z maminega vrta), malancanov (znova mamin vrt), paradižnikov (mamin vrt) in nekaj malega, samo za vzorec, paprike (mamin vrt). Mogoče sem še kaj izpustila, ampak ta reč je božanska. Ko nanjo daste še malo kisle smetane (ta ni bila z maminega vrta) … Mislila sem, da me bo od dobrega pobralo. Ampak to priporočilo je brez lokacije in cene.😉 Ker oče kuha samo meni.😉

  2. maxi said

    Ok ne gre v kontekst, ker si napisala “restavracije v Ljubljani in drugih slovenskih mestih ter vaseh”…ampak nazadnje sem nenormalno dobro jedla, prav tu:

    http://www.zabar.rs/istorija.php?current=istorija

  3. zogca said

    Tudi to pride prav, tudi to.😉 Razširimo tudi za tujino. Predvsem sem hotela poudariti, da ne gre samo za ljubljanske restavracije. Ker pač jaz pisala ljubljanske, ker jaz večinoma jem v Ljubljani.

    Ena restavracija, ki ni v Ljubljani, pa je menda blazno dobra, vsaj vsi jo hvalijo. Predvidevam, da je ta. http://www.mladina.si/mladina_plus/konzum/lokal/1494/ Moja prijateljica je tja hodila na slow food. Ni poceni, niti zdaleč ne, je pa menda res dobro in se naješ do nezavesti.😉

  4. zogca said

    Danes sem spet jedla žikrofe s tretje fotografije. Mnjam.😉

  5. Jovanka Broz said

    uh, kar teče mi iz ust….

    Lahko gremo tja pred Cecin koncert? kwa prauš?

    Poslala sem ti mail pa ga poglej ,ko boš lahko

  6. zogca said

    Videla sem in ti takoj odgovorila. Na Cecin koncert seveda greva, si morava prej priskrbeti vstopnice, ker za Ceco jih pa vedno zmanjka. Zadnjikrat sta bila dva koncerta in jih je zmanjkalo. Ko bova šli na koncert, bo najbližja tista tretja restavracija, Asian Fast Food. Bova šli.😉

    Lahko gremo tja pred Cecin koncert? kwa prauš?

    Poslala sem ti mail pa ga poglej ,ko boš lahko

  7. Jovanka Broz said

    jaz nimam nobeno fotko ampak pri Jovotu je Karadjordjeva šnicla za prste polizat

  8. zogca said

    To bova pa sploh šli, na Karađorđevo šniclo. Nujno.

  9. veter_02 said

    No, pa sem lacna… Pri nas so omiljene Kavalino na Trubarjevi, Argentino v BTCju in Namaste ob Ljubljanici. Zunaj pa cokoladna hisa (http://www.maxbrenner.com/home.aspx)in Mesa Grill (http://www.mesagrill.com/newyorkcity/).

    Lep zacetek tedna vsem!

  10. John said

    Cela kafana je ustala na noge…kad je došao on! Moj “princ”.

  11. zogca said

    Prve in tretje ne poznam, bom šla poskusit, Argentino pa poznam, je dobro tam, samo ne najbolj poceni. Ampak kdaj pa kdaj si človek mora privoščiti.

    Kavalino na Trubarjevi, Argentino v BTCju in Namaste ob Ljubljanici.

  12. zogca said

    A ti imaš tudi princa?😉

    Moj “princ”.

  13. izbrana said

    Vse vredu? Kdaj greva na odklop?

  14. veter_02 said

    “Ampak kdaj pa kdaj si človek mora privoščiti.”

    Ja, poceni pa res niso. Midva imava to za tiste redke priloznosti, ko gre hci prespat k starim starsem. Snicel in kozarec dobrega vina, mmmm…

  15. poppy said

    mmm kake dobrote objavlja Žogca, sem kar lačna :> na večerje ravno ne hodim ven, ampak za kosila se pa pridružujem mnenju o Cantini Mexicani, pa Žabar na Viču ter pri Čadu, pa seveda kuhinja moje mame😉

  16. masena said

    Kaj ti ne hujšaš?

  17. maxi said

    Jaz sem pa po fuul letih naletela na ta komad, ki mi je bil včasih tako zelo dobr(s tipom vred):

  18. lynx said

    Jaz sem pa po fuul letih naletela na ta komad, ki mi je bil včasih tako zelo dobr(s tipom vred)

    Goran Breščanski. Lahko ga gledaš v oddaji Kmetija slavnih na Pop TV.

  19. trnovčanka said

    Hej radni narode!😀

    Kje pa ste vsi? Jaz priznam, da pogrešam recepte od Jovanke, ker sem ena tistih gospodinj ki ji kronično primanjkuje idej za kosila. Pa še vse, kar sem se spravla delat po njeni recepturi je izpadlo za s kruhom pomazat :))

    Glede hrane zunaj me pa še nobena oštarija ni tako navdušila, kot Hiša Franko v Kobaridu. Tisto je bil pa raj za brbončice, žal samo enkrat v življenju, ker so cene precej zasoljene (zasluženo).

    V Ljubljani pa ostajam zvesta svojemu imenu in glasujem za Trnovski zvon, ker mi je blizu in imajo fajn izbiro. Pa kitajska v dravljah.

  20. zogca said

    Operacija je potekala v redu in mama dobro okreva, danes je že hodila. Je pa to na koncu bila zelo težka operacija, vse so ji vzeli ven, vse. Živim v krču in strahu, zakaj, ali je kirurg kaj takšnega videla ali pa preventivno, ne vem. Menda je rekel, da bo o tem govoril, ko pridejo izvidi. Odklop? Jaz komaj živim. Če sem proslavljala, da sem se po letu in pol izvlekla iz depresije, zdaj zapadam v še hujšo oziroma bom, če bodo izvidi slabi. Trenutno se trudim, da čim več življenja prespim. Ko prideva z očetom iz bolnišnice, se ob petih uležem in z krajšo pavzo spim do osmih zjutraj. Sploh nočem vedeti, da sem živa, tako me je strah. Moja bivša tašča, ki je vsak dan pri mami in je penzijo dočakala tam, pravi, da je optimistika. Da četudi je bilo kaj narobe, zdaj ne bi smelo več biti. Še posebej, ker je bilo rezano, preden je mama imel en samcat simptom, nobenega namreč ni imela za nič, vse markerje je imela negativne, na ultrazvokih ni bilo vidno nič.

    Vse vredu? Kdaj greva na odklop?

  21. zogca said

    Brez skrbi, sem čisto brez apetita.

    Kaj ti ne hujšaš?

  22. trnovčanka said

    Ojej Žogca, vidim, da nisem na tekočem. Se mi je pa zdelo čudno zatišje. Držim pesti, da bojo izvidi v redu.

    Te pa zelo razumem. Sem imela 10 let nazaj oba starša naenkrat v podobni situaciji. Bila sem čisto ohromljena nekaj mesecev. Hvala bogu se je srečno izteklo.

    Pošiljam paket dobrih misli v vašo smer!

  23. zogca said

    Zatišje je zato, ker grem jaz po službi v bolnišnico in potem k očetu, kjer ali spim ali kadim v garaži. Nimam volje za nič, dokler ne vidim, kaj vse to pomeni. Tolažim se s tem, da četudi je kaj, je bilo najdeno v najzgodnejši fazi, ker res, mama ni imela nobenih simptomov ničesar, vsi markerji so bili normalni, na UZ ni bilo nič vidno, torej četudi gre za to grozno bolezen, je menda v najzgodnejšem stadiju in v najzgodnejšem stadiju je možnost preživetja visoka, medtem ko je v naprednih stadijih obupna. Pa še s tem se tolažim, da nihče nikoli v mamini družini ni imel raka.

  24. veter_02 said

    Zogca – mogoce (ampak res MOGOCE) lahko pomagam glede izvidov. Poslji mi mejl, ce zelis.

  25. zogca said

    Veter, saj izvidov še ni. V ponedeljek so jo operirali in kar so izrezali, so, kot to vedno naredijo, poslali na preiskavo. To je mami rekel tudi kirurg, ko ga je vprašala. Da bo vedel, ko pridejo izvidi. Jaz delam paniko na podlagi tega, kar so izrezali. In ti povem, da mi ni nič jasno. V petek je kirurg mami, ko mu je rekla, da je planirala Dubrovnik, pristala pa v bolnišnici, rekel, da zakaj ni šla v Dubrovnik, da to sploh ni nujno, rekel ji je, da jajčniki niso povečani, da so vsi markerji v mejah normale, vse je bilo videti tako lepo pred operacijo, potem pa operacija in kakor jaz vidim na internetu, je bila operacija takšna, kakršno delajo pri tumorju jajčnikov, iste stvari so pobrali ven. Ali je to samo slučajno ali pa je nekaj na tem, pa ne vem. Kot sem že prej napisala, tolažim se s tem, da četudi kaj je, je v čisto začetni fazi, da nihče tega ni opazil po ne vem koliko pregledih, ki jih je imela teden dni pred operacijo.

  26. zogca said

    Vse sem dala temu življenju, ki mi tako in tako samo jemlje in nič ne da, prav nič, ampak mame pa ne dam.

  27. zogca said

    Bodo, ko se stvari znormaliziraju. Upam, da se bodo.

    Jaz priznam, da pogrešam recepte od Jovanke, ker sem ena tistih gospodinj ki ji kronično primanjkuje idej za kosila.

  28. cija said

    Žogca, držim pesti, da bo vse v redu. Pa lepo prosim, ne delaj diagnoze preko interneta, ker boš samo trikrat bolj zmedena. Lahko so kaj odvzeli preventivno, lahko, da so opazili čisto druge, nenevarne spremembe.
    Drži se!!

  29. zogca said

    Drugače pa resno razmišljam o selitvi. Po skoraj petnajstih letih samostojnega življenja nazaj k staršem. Ker če bognedaj mami ne bo dobro in bo potrebovala pomoč, bom tako in tako non stop tam. Potem je pa najbolje, da sem res tam.

  30. izbrana said

    Poišči me, če rabiš! In mame ti ne bo treba dat! Nehaj. Veš koliko žensk ima tako operacijo in živijo še desetletja! In če so že odpirali, je že najmanjši procent možnosti vreden preventive! Bolje mamino zdravje še za dolgo, kot ohranitev organov. Pa četudi so odstranili brez najhujšega razloga!
    Mah, pišem kar nekaj, brez repa in glave! Razmišljaj o tem, kam jo boš peljala, ko bo okrevala! Jaz ti bom priskrbele tisto mirno kočico, ki si si jo tako želela! Ampak, šli boste vsi trije, jaz pa bom prišla na obisk!

  31. zogca said

    Hvala, Cija. Saj mi je enako rekla tudi bivša tašča. Da je to čisti nesmisel, da če bi ona zdaj začela brati učbenik interne medicine, da bi ugotovila, da ima vsaj pol bolezni v učbeniku. Jaz sem pač prebrala, kaj so izrezali, to vtipkala v internet in našla, v kakšnem primeru to režejo in se sesula. Pa katerokoli bolezen bi šla pogledat, ugotovim, da imam jaz in moje prijateljice več simptomov, kot jih je imela moja mama. Dobesedno brez enega simptoma je prišla v bolnišnico, zaradi mioma.

    Pa lepo prosim, ne delaj diagnoze preko interneta, ker boš samo trikrat bolj zmedena. Lahko so kaj odvzeli preventivno, lahko, da so opazili čisto druge, nenevarne spremembe.
    Drži se!!

  32. zogca said

    V toplice greva z mamo, to sem ji že obljubila. Tudi očeta lahko vzameva s seboj.😉 Ti pa kar pridi na obisk. Samo prašičje gripe ne smeš imeti. Mama je še vedno obsedena s prašičjo gripo.😉 In ne čisto brez razloga, na KC že zapirajo oddelke, ne hecam se, odprti oddelki pa so na pol prazni.

    Razmišljaj o tem, kam jo boš peljala, ko bo okrevala! Jaz ti bom priskrbele tisto mirno kočico, ki si si jo tako želela! Ampak, šli boste vsi trije, jaz pa bom prišla na obisk!

  33. zogca said

    To se strinjam.

    In če so že odpirali, je že najmanjši procent možnosti vreden preventive!

  34. trnovčanka said

    Žogca včasih kaj vzamejo ven čeprav ni zares potrebno. Moja mama je naprimer, ko je imel oče podobno sranje, naročila naj čim več potencialno sumljivih stvari, ki so blizu žarišča, vzamejo ven. In tako je operacija namesto predvideni dve uri trajala šest ur. Mama je to vedela a je bila modro tiho, jaz sem pa vsa zelena čakala, kaj tako mečkajo. In v glavi predelovala najhujše scenarije. Strinjam se s Cijo. Ne beri diagnoz na intrenetu. Ker boš našla najhujše možne scenarije. Jaz verjamem glede na prebrano, da bo vse ok. Sploh ker so bili markerji ok in je bilo vse opravljeno tako zgodaj.

    Drži se!

  35. Lynx said

    Nobena juha, se ne poje tako vroča kot se skuha.
    Vse bo še dobro.

  36. zogca said

    Po enem tednu preiskav (ker je pač kirurg zbolel za prašičjo gripo, sicer bi bila operirana že v sredo) in po konziliju šestih zdravnikov, ji je ta, ki jo je operiral, v petek rekel, da zakaj ni šla v Dubrovnik, da se operacija sploh ne mudi. Ne morem si misliti, da bi jo potem v ponedeljek odprl in ugotovil, da je na smrt bolna, prej pa se o tem nikomur niti bliskalo ne bi. Ni logično, je pa možno in meni se meša. Mojo mamo so operirali samo dve uri. Danes je dopoldne poklicala, da je že šla sama do kopalnice in nazaj. Se pozna, da je šla na operacijo z optimalno kondicijo, bivolsko krvjo in čisto nič bolna. Ker potem to laže preneseš. Internistka pa ji je rekla, da s takšnim srcem komot dočaka 90 let. Ker moja mama vedno dela paniko okoli srca. Zdaj se počasi odpravljam, ker na intenzivni so obiski med pol četrto in pol peto.

  37. zogca said

    Izpod tvoje tipkovnice pod Božje oči.

    Jaz tako in tako samo še molim. Celo poletje sem molila za princa, zdaj samo še za mamo.

    Nobena juha, se ne poje tako vroča kot se skuha.
    Vse bo še dobro.

  38. zloba-grdoba said

    Ojoj, nekaj casa me ni bilo naokoli, zdaj pa tole berem?
    Draga Zogca, pogum in ne se pustit crnim mislim. Pa s pogumom in dobro voljo na obisk, pa ceprav se bos morala vrazje truditi… Govorim iz izkusenj!

    Drzim pesti, da tukaj kmalu preberem kaksno dobro novico. Dobrih misli ne more biti nikoli prevec, mar ne?

  39. zogca said

    Ravno od mame. Mi je rekla, naj neham težit in da kaj bi sploh rada zdaj? Je rekla, da je tisto najtežje že za njo, hvalabogu, in naj neham delati dramo. Sicer pa jo ta kirurg, ki jo je operiral, pride pogledat vsako jutro in sem vprašala, kaj pravi. In menda pravi, da on ne more vedeti, dokler ne pridejo izvidi. Sicer pa mama že hodi po sobi, niti infuzije nima več, že včeraj so jo dali s tistih aparatov, je že stroga do mene, se že ukvarja z ogledalcem, pinceto in kremami, tako da … Za tako težko operacijo bi rekla, da več kot dobro okreva. Sem prejšnji teden opazovala njene cimre njenih let teden dni po operaciji, pa niso bile tako živahne kot danes mama.

    Pa še za Jovanko, ki je ne dobim na telefon … Jovančice moja, je mama rekla, da si jo prišla obiskat danes, takoj mi je povedala. Totalno presenečenje. Je rekla, da si tako luštna in prijazna in ko bo mama prišla domov, da moraš nujno priti na obisk, da bosta sedeli na vrtu.😉

  40. trnovčanka said

    se že ukvarja z ogledalcem, pinceto in kremami, tako da

    😀 To je dobra novica. Ne vem zakaj se mi pred oči vedno prikaže obraz Hijacinte, ko berem o tvoji mami.

  41. zogca said

    Ne, to pa ne bo prav. Je mama povsem drug tip ženske, tako karakterno kot vizualno. Je pa moj oče vizualno, ne pa karakterno, precej podoben Richardu, to pa. Edino, da je Richard zelo poraščen po telesu, moj oče ni.

    To je dobra novica. Ne vem zakaj se mi pred oči vedno prikaže obraz Hijacinte, ko berem o tvoji mami.

  42. trnovčanka said

    Ok😀 Spreminjam predstavo:mrgreen:

  43. zogca said

    Danes bom doma. Je padel takšen ukaz.

  44. trnovčanka said

    Moj ljubi ljubi, žal pokojni, dedek je bil poosebljenje Richarda. Predvsem karakterno in vedno je nosil take kape, kot jih ima Richard. Sicer brez takih značajskih potez nikoli ne bi zdržal 50 let zraven moje drage babice.

  45. zogca said

    Moje mame je pol manj kot Hijacinte.😉

    Spreminjam predstavo.

  46. trnovčanka said

    Doma pri sebi?

  47. zogca said

    Jaz poznam več poosebljanj Richarda, ampak nobeno ni z menoj v sorodu.

    Moj ljubi ljubi, žal pokojni, dedek je bil poosebljenje Richarda.

  48. zogca said

    Pri sebi, da. Je mama rekla, naj neham delati paniko, da je najhuje že mimo, naj grem domov, naj delam, kar moram, naj pospravim stanovanje in naj se spravim v redu, ker, ko bo prišla domov, me bo potrebovala. In to je res. To, da se jaz zdaj razčetverim od psihiranja, njej čisto nič ne pomaga. Saj nikomur ne.

    Doma pri sebi?

  49. zogca said

    Zdaj perem barvno perilo, potem še belega. Sem cunje samo razvlačila od doma k staršem in umazane nazaj, oprala pa nisem nič dva tedna. Hvalabogu, imam jih veliko, pa vseeno, če nehaš prati, jih enkrat zmanjka.

  50. trnovčanka said

    Mama ima prav. Lahko naprimer delaš službene obveznosti na zalogo in boš potem okoli 20ga fraj.😉

  51. zogca said

    Na primer, da.😉

  52. trnovčanka said

    Hvalabogu, imam jih veliko

    Jaz nimam nič😦 Če bi naredila čistko v omari bi mi ostalo dvoje hlač, dve kikli, dve jopici in 120 razvlečenih T-shirtov😦 V šoping ne grem iz treh razlogov:

    1) pomanjkanje financ
    2) poporodni kilogrami, ki s časom naraščajo namesto da bi bilo obratno
    3) sovražim kupovanje oblek

  53. trnovčanka said

    Na primer, da.

    Na primer se piše narazen! Vedno zafrknem😳

  54. zogca said

    Tako se meni povedali. Na svidenje je menda tudi narazen. V šoli tega ne učijo.

    Na primer se piše narazen! Vedno zafrknem.

  55. zogca said

    Obožujem.

    3) sovražim kupovanje oblek

  56. zogca said

    Recesija se tudi pri meni že pozna.

    1) pomanjkanje financ

  57. zogca said

    Tega ne bom komentirala. Če shujšam še kakšnih ne vem zdaj koliko kil, ampak nekaj jih je še, bom lahko zlezla v vse svoje cunje, potem pa mi jih res ne bo zmanjkalo za nekaj let.

    2) poporodni kilogrami, ki s časom naraščajo namesto da bi bilo obratno

  58. trnovčanka said

    Obožujem.

    Naslednjič greš z mano! In me ne izpustiš ven iz štacune, dokler ne bom imela v rokah vsaj 5 kosov. Jaz v trgovinah ala Emporium dobim napad panike.

  59. trnovčanka said

    Grem za štedilnik petič danes🙄 . Otrok hoče večerjo…

  60. zogca said

    To pa z veseljem.

    Naslednjič greš z mano! In me ne izpustiš ven iz štacune, dokler ne bom imela v rokah vsaj 5 kosov.

  61. zogca said

    Bila sem enkrat. Skuhala sem čaj.

    Grem za štedilnik petič danes.

  62. pika said

    “Vse sem dala temu življenju, ki mi tako in tako samo jemlje in nič ne da, prav nič, ampak mame pa ne dam.”

    Žogca, saj veš sama, da ni tako. Optimizem, saj veš “na pol poln kozarec, ne na pol prazen”. Vsi dogodki, vsi ljudje imajo neki namen v našem življenju, samo videti ga moramo. Vem, da si sedaj pretresena zaradi vsega, kar se dogaja z mamo, a vidiš… mama je v redu. Nasmeh na usta, takšno te mama (in oče tudi) rabi!

    “Sem prejšnji teden opazovala njene cimre njenih let teden dni po operaciji, pa niso bile tako živahne kot danes mama.”

    Ja, tvoja mama je prav gotovo tip ženske, ki jo “ena taka mala zadeva” kot je operacija, ne bo vrgla s tira. Se mi že dopade, ta tvoja mama…

    “naj se spravim v redu, ker, ko bo prišla domov, me bo potrebovala”

    Ima prav ta tvoja mama… zopet. Drži se, misli pozitivno in “razvajaj” mamo; a ne s kvantiteto časa, ki jo preživiš pri njej; raje kvaliteto. Ti kar ostani v svojem stanovanju; ne razmišljaj o selitvi. Ne delaš s tem usluge nikomur. Pomoč, seveda! Razvajanje. Uh, to vedno paše, kaj! Ampak predvsem veselje. Smeh je pol zdravja, saj veš!

  63. zogca said

    Jaz sem takšna, paničar najhujši. Je pa res, to mi pa tudi priznajo, da se je name mogoče zanesti in da bom dala vse od sebe, da pomagam. Mislim, ne bom samo panike delala, ampak se bom mami tudi maksimalno posvetila.

    Lej, ona je prepričana, da je najhuje že za njo. Tako je rekla. Če sodim po drugih pacientkah, one so že pred operacijo vedele, da je tisto, eni gospe, ki je bila v prejšnji sobi njena cimra, so povedali (ona je že prej vedela, kaj je), da je zadeva zelo razširjena. Je zdaj doktrina, da se pove. Tako da verjamem, da če njej ni povedal, da res ne ve. In je rekel, da ne ve, dokler ne bo izvidov. Prestrašno verjetno res ne more biti, ker to se pa na uč vidi.

    Vem, da si sedaj pretresena zaradi vsega, kar se dogaja z mamo, a vidiš… mama je v redu.

  64. zogca said

    Uh, ona je borec. In pri njej poteka vse brez stokanja. Da ne govorim o tem, da se je sposobna držati vsega. Če bi ji zdravnik, lupam zdaj, rekel, da mora jesti samo travo in piti samo vodo, bi se ona tega držala in niti enkrat ne bi postokala, kako hudo je. Za razliko od mene, ki bi od jutra do mraka govorila o krivici, ki se mi godi.

    Se mi že dopade, ta tvoja mama…

  65. pika said

    “Za razliko od mene, ki bi od jutra do mraka govorila o krivici, ki se mi godi.”

    Eh, Žogca… zato si mi všeč, ker se ne delaš “boljše”, ker bi se tako “spodobilo” ali bilo “splošno bolj priznano”… si, kar si! In prav je tako!

  66. zogca said

    Jaz sem takšna. Krivice, krivice, krivice. Sem hud Kalimero in to priznam.

  67. webmaher said

    s tvojo mamico bo vse v redu Žogca saj vidiš, da ji pošiljamo samo pozitivno energijo, tko, da ne se preveč sekirat😉

  68. zogca said

    Nocoj sem precej prisebna, Web. Pa tudi mami mora zaupati. Če ona pravi, da je najhujše mimo, potem je.

  69. pika said

    “Jaz sem takšna. Krivice, krivice, krivice. Sem hud Kalimero in to priznam.”

    Ja, saj zato pa te imamo radi, kajne? Samo na sebe ne pozabi. saj veš, kaj si meni prebrala (ali pa se še spomniš?!).

    En komad za tvojo mamco… Kaj rada posluša? Daj prilimaj enega. Potem pa grem jaz v “mižule”. Me čaka še ena sladka stvar.

  70. zogca said

    Moja mama ima pa najraje njega. Ona je drugače preresna, da bi poslušala glasbo, tako pravi, ampak njega pa obožuje.

  71. pika said

    Potem pa ta za tvojo mamo… ker ne poznam in nisem ljubiteljica, eno, izbrano slučajno, po naslovu… naslov pa se mi dopade…

  72. zogca said

    Mama ni več v intenzivni sobi, ampak so jo zjutraj že preselili nazaj v njeno staro, normalno sobo. Še en znak, da zelo dobro okreva.😉

  73. trnovčanka said

    Še en znak, da zelo dobro okreva.

    😀😀😀

  74. zogca said

    Mi je naročila, naj ji prinesem banane. S posebnim poudarkom, da samo dve. Ker jaz, ko imam koga preveč rada, potem rada tudi pretiravam in mislim, da bom še bolj dokazala, kako imam rada, če bom, na primer, prinesla pet kil banan. Takšne jaz zganjam.

  75. webmaher said

    odlično, vse bo v redu s tvojo mamico😉
    Žogca mi prineseš dva eura:mrgreen:

  76. zogca said

    Kaj misliš, da jih bo sto, kaj?😉

  77. Jovanka Broz said

    lep pozdrav- telefon mi je nagajal pa je danes bil mojsterček in zamenjal modem ( ki vse to skupaj drži) računalnik, telefon, tv

    Danes nisem imela časa iti do mamike tvoje. Delam na dveh del. mestih (sodelavka ima pljučnico) in tečem domov kot raketa, ker mi je oče operiran in kuham, kuham………………

    Veš kako so ji oči zažarele,ko sem počepnila zraven nje, kar držala me je za roko.

    A ti ga paničariš, draga Žogca, preveč. Ona ne sme videti tega!!!

  78. zogca said

    Jova, mama ni več na intenzivni, veš. Je že v normalni sobi. In danes je še stokrat bolje kot včeraj. Sem bila tam dve uri, je skoraj ves čas hodila po sobi, sedela za mizo. Mi ni jasno, ker jaz sem imela veliko lažjo operacijo od nje, pa nisem bila tako aktivna. Saj zdaj sem nehala malo paniko delati, ko vidim, kako je ona vsa dobre volje, nasmejana in tam skorajda žurira s cimrami. Non stop se nekaj smejijo in zafrkavajo. Edino ta kalij, ki ga morata jemati ona in ena cifra, edino glede tega je pritoževanje, ker po teh tabletah kalija ti gre pa menda prav na bruhanje.

  79. Tina M said

    Mmmm tole na tretji sliki izgleda delicious. Kaj pa je sploh?🙂

  80. zogca said

    Žlikrofi. Totalno so slastni. Trenutno moja najljubša jed.

  81. mmm spet sem ratal lačen 😆

  82. zogca said

    Mene prav zvija od lakote, pa vem, da še par ur ne bom jedla.

  83. Tina M said

    Aja… nekako mi ni šlo skupaj, ker spadajo pod Asian Fast Food. Pismo bi jih jedla.

  84. zogca said

    Saj, Azijci imajo te cmoke, pri nas so jih poslovenili v žlikrofe. Res so dobri. Pojdi jih poskusit, ko boš v Ljubljani. Nasproti železniške postaje.

Leave a Reply

 
