Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ups, ups, ups, čigavi so bili spermiji?

Posted by zogca na september 26, 2009

Velikokrat smo debatirali o ženskah, ki se odločijo, da bodo imele otroka in ga potem tudi imajo, ali pa dva, tri, četudi zelo dobro vedo, da moški ni navdušen nad tem, da bi postal oče. Gre za razmišljanje, da bo oče otroka tako in tako imel rad. Seveda, kdo ne bi imel rad svojega otroka? Kaj pa tuji otroci, ko moški vzgajajo tuje otroke misleč, da so njihovi?

V Dnevniku sem prebrala, da je Inštitut za DNK analize v teh dneh kot prvi v Sloveniji ponudil možnost, da posameznik kar od doma najhitreje ugotovi, ali je oče otroka, ki ga vzgaja. Test poteka tako, da posameznik na inštitut pošlje vzorce svoje sline in sline otroka, ta pa mu nato v 10 do 15 dneh pošlje rezultate, so sporočili iz omenjenega inštituta. In sem se vprašala, zakaj bi moški to moral preverjati. Pač, ne morem si misliti, da so ženske lahko tako do konca pokvarjene, da bi moškemu podtaknile tujega otroka. Ko sem članek prebrala do konca, sem videla, da sem zelo naivna. Angleški znanstveniki s tega področja so z raziskavami prišli tudi do ugotovitev, da v splošni populaciji približno štirje odstotki moških vzgajajo otroka, ki ni v biološkem razmerju z njimi. Če bi pila alkohol, ga pač ne, bi zdaj odprla šampanjec in nazdravila temu, da nisem moški.

26 Responses to “Ups, ups, ups, čigavi so bili spermiji?”

  1. Lynx said

    Saj je vseeno… če izvzamemo psihološki moment. 😉

  2. zogca said

    Meni ne bi bilo vseeno. Pa mogoče ne toliko zaradi otrok, saj če raste gor pri tebi in s teboj, je tvoj, četudi ni tvoj. Da pa bi si delila posteljo in mizo z žensko, ki je tako zelo pokvarjena, da je sposobna česa takšnega, ne, to mi pa nikakor ne bi bilo vseeno.

  3. Tjasa said

    Sem slišala za en tak par, pa ženskica je bila totalna tiha voda (spomnim se je iz šole), pobožnjakarca, bila bi zadnja, za katero bi pomislila kaj takega. Poročila se je, imela sta otroka, ko pa sta hotela imeti drugega, se je izkazalo, da je on neploden.

  4. Magi said

    Oprosti, ampak ti si res zelo naivna in včasih tudi preveč moraliziraš.Ko bi samo vedela, kaj vse so ženske pripravljene storiti zato, da imajo otroka (ker jet o menda normalno)in, da seveda s tem obdržijo moškega, ker tista, ki ga pri določenih letih nima, je z njo nejah hudo narobe, tako pač je v dolini Šentflorjanski, žal. Žal je tudi stanje duha takšno, da skoraj nihče več ne razmišlja, ne bere (razen Žurnala in Novic),ni kritične mase, ampak se vse samo vali po neki inerciji in seveda vsem pripada kar veliko pravic, o dolžnostih pa nič. Malo sem zašla.In ta teden je spet veliko govora o takšnih in drugačnih pravicah.Zame osebno je odločitev za otroka izjemno odgovorna in še zdaleč ni stvar reprodukcije in hormonov in “nesreče” pri delu. Za vsako zadevo je potrebno dokazovati neko primerno usposobljenost, reprodukcijo se gre pa lahko vsak.Saj potem sploh ne preseneča stanje.Podatki iz Nemčije kažejo, da je vsak 20 otrok “podtaknjen”, oni to imenujejo KU-KU Kinder,morda so zdaj podatki drugačni.
    Kakšne so razmere v Slo ne vem, verjetno pa nismo nobena izjema.O moralnosti in etičnosti takšnega početja (in še kakšnega drugega) pa nisem pristojna, da sodim, vsak zase mora vedeti (upam vsaj) v kaj se podaja in vsak odgovarja sam pred sabo in to je včasih največje breme.

  5. zogca said

    Za prvo vem. Za drugo pa upam, da me nimate tukaj za enega pridigarja, ker to res ne želim biti. Ko preberem kaj, kar me preseneti, razjezi, razveseli, skratka ne pusti ravnodušno, spišem objavo in če nastane dobra debata, sem vesela. In tale podatek me je res malo ruknil, čeprav se me osebno ne tiče, ker jaz sem ziher od svojega očeta.😉

    Oprosti, ampak ti si res zelo naivna in včasih tudi preveč moraliziraš

  6. zogca said

    Vem, ker mi prijateljica o tem pogosto poroča. Ona je tri, v bistvu štiri leta starejša od mene in že dobiva pripombe od raznih, pred kratkim šele dobro vezanih, ki imajo malčke. V smislu, a ti boš pa kar sama ostala, saj tudi zate se bo kakšen našel, uboga reva ti. Pa divja vsakokrat, ko to sliši. In daleč od tega, da bi njej kaj manjkalo. Če smo iskreni, je velikooo bolj luštna od tistih, ki ji to govorijo. Pa vem, da luštnost ni merilo, ampak vem pa tudi, na kakšne načine so nekatere njene prijateljice prišle do moških in otrok.

    ker tista, ki ga pri določenih letih nima, je z njo nejah hudo narobe, tako pač je v dolini Šentflorjanski

  7. zogca said

    Seveda, vsaj tako bi moralo biti, vendar ni.

    Zame osebno je odločitev za otroka izjemno odgovorna in še zdaleč ni stvar reprodukcije in hormonov in “nesreče” pri delu.

  8. zogca said

    Ojoj, tale je pa res huda. Mogoče veš, kakšna je bila njegova reakcija, je ostal, se je ločil?

    Sem slišala za en tak par, pa ženskica je bila totalna tiha voda (spomnim se je iz šole), pobožnjakarca, bila bi zadnja, za katero bi pomislila kaj takega. Poročila se je, imela sta otroka, ko pa sta hotela imeti drugega, se je izkazalo, da je on neploden.

  9. webmaher said

    Magi, da nisi ti tudi naivna😆
    Ko bomo ustanavljali novo vlado, boš ti notranja ministrica😆
    Žogca ni naivna in ona ne moralizira temveč samo pove svoje mnenje:mrgreen:
    Vsekakor, če bi ga meni nekoč nekje ena podtaknila bi bla adijooo dok si rekao sex:mrgreen:

  10. zogca said

    Predvidevam, da bi to bila reakcija večine. Pa ne toliko zato, ker otrok nima pravih genov, bolj zato, ker tukaj se ti pa morajo do konca odpreti oči, s kom imaš opravka.

    Vsekakor, če bi ga meni nekoč nekje ena podtaknila bi bla adijooo dok si rekao sex.

  11. webmaher said

    Točno tako Žogca, sedi pet pa mamici ni treba nič na roditeljskega hodt:mrgreen:

  12. zogca said

    Priznati moram, da malo razmišljam, ali poznam koga, ki ni nič podoben očetu. Ampak se zdaj ne morem spomniti.

  13. Janis said

    Predvidevam, da bi to bila reakcija večine. Pa ne toliko zato, ker otrok nima pravih genov, bolj zato, ker tukaj se ti pa morajo do konca odpreti oči, s kom imaš opravka.

    Pri meni ne. Če sem imela otroka za svojega recimo pet let, me ne bi več zanimalo, ali je tudi gensko moj.

  14. zogca said

    Janis, narobe si me razumela. Ne otroku, partnerki bi se odrekla.

  15. webmaher said

    Žogca i Janis se ponekad desi😆

  16. Tjasa said

    Mislim, da se je ločil, otroku se pa ni odrekel. Imel ga je vseeno za svojega. Ampak verjetno mu prav fajn ni bilo.

  17. zogca said

    Tjaša, mislim, da bi jaz postopala enako. Otroka ne moreš nehati imeti rad, vsaj jaz to mislim, plus, otrok ni nič kriv, prav nič.

  18. StaneP said

    Če bi pila alkohol, ga pač ne, bi zdaj odprla šampanjec in nazdravila temu, da nisem moški.

    Hmm…

  19. zogca said

    Ali kaj ni jasno?

  20. StaneP said

    Vse je jasno. Samo tvoj stavek mi je všeč.

  21. zogca said

    Jaz sem tudi sicer vesela, da nisem moški. Pa ne zato, ker bi imela kaj proti moškim, sploh ne. Je luštno biti ženska, zato.

  22. webmaher said

    Žogca je srečna da ni Damjan Murko, ki je sedaj pri Hri-baru😆

  23. zogca said

    Joj, pa mi je oče rekel, naj gledam Hribarja. Ampak je že konec, kajne? Mislim, da mi je oče omenjal uro deset in nekaj.

  24. dolgcajt said

    Pri meni ne. Če sem imela otroka za svojega recimo pet let, me ne bi več zanimalo, ali je tudi gensko moj.

    Ali obstajajo tudi ženske, ki dvomijo o svojem materinstvu?

  25. zogca said

    Tudi to se je že dogajalo. Zamenjava v porodnišnici.

    Ali obstajajo tudi ženske, ki dvomijo o svojem materinstvu?

  26. zogca said

    Test očetovstva ni možen brez privolitve matere

    http://24ur.com/novice/slovenija/test-ocetovstva-ni-mozen-brez-privolitve-matere.html

Leave a Reply

 
