Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca je hepi!

Posted by zogca na september 25, 2009

61 Responses to “Žogca je hepi!”

  1. webmaher said

    Žogca=hepi=mamica=vse v najlepšem redu😉

  2. zogca said

    Mamo še vedno čaka operacija, veš. Ampak glede na vso konfuzijo, ki je nastala po tem, ko je njen kirurg zbolel za prašičjo gripo, sem hepi in verjamem, da bo ona to operacijo dobro prenesla in da bo vse kul. Zdaj se pa tako in tako super počuti in je ni nič strah, to pa vem, ker je danes vpila name. To je vedno najboljši znak.🙂

  3. zogca said

  4. zogca said

    Nekaj za moško populacijo.😉

    FOTO: Tresoče ritke sredi Ljubljane

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/foto-tresoce-ritke-sredi-ljubljane.html

  5. zogca said

  6. Spider said

    Evo mene nazaj..Zogca, super, da je z mamo vse vredu..

  7. zogca said

    Na koncert pa nisva šla, kaj? Meni res še ni filing, da bi žurirala. Upam, da bo kmalu vse to za nami in potem bom. Danes sem videla plakat, 28. novembra pride Ceca. Prideš tudi ti?

  8. Spider said

    Verjetno nisi videla, ampak pod temo o Jabukih sem ti pustil par dni nazaj sporočilo, da grem za dvi dni v Milano, službeno. Včeraj zjutraj sem šel, pred 1 uro sem bil nazaj. Tako, da ni bilo varjante, da bi šel na Čorbo. Sej, trapasto, lahko bi ti sms poslal..

  9. Spider said

    Aja, na Ceco ne pridem, ni mi ravno všeč njena muzika. Mi je pa ful žal za Čorbo, ker bi sam šel, samo sem bil pač včeraj in danes odsoten.

  10. zogca said

    Ne, nisem videla. Sem se potrudila prebrati vsa sporočila, ki ste jih napisali, ko me ni bilo, ampak očitno nisem ujela vseh. Potem mi je pa laže, da sem te “zajebala”.

  11. zogca said

    Mislila sem, da bi na Ceco šel zaradi … Saj veš. Ampak te ne bom dražila, bognedaj.

  12. Spider said

    Ja, verjetno bo tam res veliko ljubljanskega joškovja, he he..Mogoče si pa še premislim, bom videl.

  13. zogca said

    Nov pokojninski sistem: V bodoče naj bi se upokojevali pri 65 letih, skrajšanja delovne dobe zaradi otrok, vojaščine in študija naj ne bi bilo več

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042302109

  14. Spider said

    Vidiš, kako je če nekaj načrtuješ 3 mesece vnaprej? V vodo ti pade. To Čorbo sem načrtoval od junija dalje..

  15. zogca said

    Ups, napako sem naredila. To zadnje sporočilo sodi drugam.

  16. zogca said

    Meni ponavadi ne, je kar tako, kot načrtujem. Ampak tokrat … Prej bi rekla, da mi to Sarajevo ni usojeno. Ker nikakor ne pridem do tja. Pa se ne sekiram, samo da mama da tole skozi, kar, predvidevam, bo, ker vseeno gre za rutinsko operacijo, in potem bom jaz hepi. Koncerti in Sarajevo niso nič v primerjavi z mojo mamo.

    Vidiš, kako je če nekaj načrtuješ 3 mesece vnaprej? V vodo ti pade.

  17. zogca said

  18. Spider said

    Tvoja mama ima to, kar je moja imela slaba 3 leta nazaj, če sme prav razumel.

    Jaz sem pa načrtoval, da grem na Čorbo, magari bi šel sam, če mi to ne bi prišlo vmes, no, mogoče bolje, da se je zgodilo, kot se je, drugače bi tam med množico še kje njo iskal.

  19. zogca said

    Moja mama ima miom na maternici. Miom sam po sebi ni nič nevaren, sploh če ženska ni noseča, ampak zna pa zakrvaveti, zato je bolje, če ga dajo ven, ker moja mama jemlje tablete proti strjevanju krvi.

  20. Spider said

    Tudi moja je imela miom na maternici. Vzeli so ji maternico in zdaj je vse ok.

  21. Spider said

    To je bilo februarja 2007.

  22. zogca said

    Moji mami niso mislili vzeti maternico in tega ne mislijo niti zdaj. Kirurg številka ena, ki je zbolel za prašičjo gripo, ni mislil. In ta, kirurg številka tri, ki jo bo operiral, ne misli. Razen v primeru, če bi med operacijo presodil, da je to vseeno bolje. Ker miom vseeno ni nevarna stvar. Je pa res, da oni razmišljajo v stilu – kaj ti bo pri teh letih maternica, saj je ne potrebuješ. V vsakem primeru ne gre za isto operacijo, pač, miom se daje ven laparoskopsko, za maternico pa je čisto prava operacija. Jaz verjamem, da bo ta zdaj naredil, kakor je prav. Mi je pa bil pošizitis, ko je asistentka kirurga številka dve prišla mami eno uro pred operacijo povedat, da je njen kirurg zbolel in ji mimogrede omenila, da ji bodo delali nekaj povsem drugega od dogovorjenega. Tako se pa stvari ne dela.

  23. Spider said

    Ne spomnim se točno, kaj so moji mami pred leti rekli, zakaj so ji vzeli celo maternico.V glavnem, mama se ni nič sekirala in tudi zdaj je vse ok.

  24. Spider said

    V glavnem, nama bo tole najino mini srečanje slej ko prej uspelo,ni hudič da ne bi.

  25. zogca said

    Poglej, če bi moji mami kdo rekel, da je karkoli narobe z njeno maternico ali jajčniki, bi bila seveda takoj za. In je tudi temu kirurgu dovolila, da izreže vse, če bo menil, da je potrebno. Ampak za zdaj ni nobenega znaka, da bi bilo in s tem, da bi kar tako rezali ven, s tem se pa ni strinjala. Je cel konzilij gledal njene izvide, ker se je zdaj drži fama “pacientke, ki je zavrnila operacijo”. Kar ni res, ker je ni. Se je pa zbunila, ko so ji eno uro pred operacijo povedali, da jo bo delal nek čisto drugi kirurg in da bo delal nekaj čisto drugega od prej povedanega in dogovorjenega.

  26. zogca said

    Ko bo tega konec, bom jaz tako in tako prišla v Maribor.

    V glavnem, nama bo tole najino mini srečanje slej ko prej uspelo,

  27. Spider said

    Aja, kaj pa imaš v MB? Kakšen koncert?

  28. zogca said

    S Piko sem zmenjena za fotosešn. Vsaj bila sem pred vsem tem.

  29. Spider said

    No kul, se vidimo..Da jaz koncno spoznal tole Zogco he he..

  30. zogca said

    Vsaj eno Ljubljančanko, kaj?

  31. Spider said

    He he, vem, na kaj namigujes..ampak kar nekaj Ljubljancank poznam. res pa nobene z mon-a.

  32. zogca said

    Saj to sem mislila.

  33. Spider said

    Ja kul, ti nisi “vsaj”, ne dojemam jaz zdaj to kot neko tolažilno nagrado, da bom tebe spoznal,ker si mi itak vedno bila kul.

  34. zogca said

    Normalno, da sem jaz kul.😉 Moj princ bi na takšno izjavo dodal: “Pa skromna je tudi.”😉

  35. Spider said

    Jaz mislim, da se midva čist kul štekava, čeprav sva ful različna po značaju, ker sva oba taka mešančka. In že na osnovi tega je dovolj materiala za debate.

    Večina mojih prijateljev je mešančkov.75 % Slovenec-25 % Makedonec, 50%-50 Hrvat-Slovenec…Pa take kombinacije. Ne vem zakaj, jaz se enostavno takoj najdem s takimi ljudmi.

  36. zogca said

    Okoli mene je ogromno mešančkov. To je pač Ljubljana. Tisti pa, ki jih poznam iz okolice Ljubljane, pa so vsi čiste krvi.

  37. Spider said

    Ja, sej, jaz pa pač večinoma Mariborčane poznam. In tudi tukaj je dosti vsega.:)

    Edinoa Albanca pa res ni nobenega v mojem socialnem krogu. Nobenega ne poznam. Oni se držijo zase.

  38. zogca said

    Jaz poznam tiste, ki mi kdaj prodajo kebab in burek.😉 Prijazni mladeniči.

  39. zogca said

  40. Spider said

    Ok, Zogca, bova sla enkrat skup na kebab. Bureka ne jem, hehe.

  41. zogca said

    Komot. Nisem bureka jedla že dolgo, zadnjega sem sama spekla doma. Kebaba pa tudi nisem že nekaj časa.😉

  42. zogca said

    To pesmica pa se mi blazno dopade, blazno.

  43. Spider said

  44. Spider said

    Zogca, mislis, da je ta Borina pesem mogoce avtobiografska? Da je bil nekoc pred 30 leti zelo zaljubljen, ona je sla z drugim, on pa od takrat zivotari, kar skusa prikriti s svojimi štosi..?

  45. zogca said

  46. zogca said

    Kolikor jaz poznam njegovo zgodbo, je bil on fanatično, noro in obsedeno zasljubljen v žensko, ki je bila potem njegova žena. Kaj se je dogajalo, ne vem, bila sta par, potem pa sta nehala biti par, je bila ona z drugim, je z njim imela tudi otroka, potem pa sta se spet našla, on je tega otroka posvojil in še enega skupnega sta imela. Če se jaz prav spomnim. Pila sta kot žolne vsa ta leta, potem se je on pet let nazaj streznil, ona se ni, nakar si je on našel neko 26-letnico, odšel od doma, ona pa je naredila samomor.

    Zogca, mislis, da je ta Borina pesem mogoce avtobiografska? Da je bil nekoc pred 30 leti zelo zaljubljen, ona je sla z drugim, on pa od takrat zivotari, kar skusa prikriti s svojimi štosi..?

  47. Spider said

    Aha, torej pesem sigurno ni autobiografska.

  48. zogca said

    Lahko, da je, če je napisana v tistem času … Med dvajsetim in štiriindvajsetim letom, ampak ne vem, to bi bilo treba raziskati.

  49. Spider said

    Ne ne ni..ker s ezačne ..krajem sedamdesetih dvadesetog veka..bilo je u meni..nesto od coveka..

    se pravi..tip se spominja za nazaj..

    Pesem je pac umetniska.:)

  50. Spider said

    Krajem sedamdesetih dvadesetog veka
    bilo je u meni nesto od coveka
    ja sam davno mrtav jos od onog dana
    nas troje u sobi i moja sahrana

    Ref.
    I uvek svecano obecam
    a znam da lazem u sebi
    da cu prestati da se secam
    ovo je poslednja pesma o tebi

    Ujed za dusu u grlu knedla
    jednom zauvek bacen sa sedla
    izgleda da sam uzalud stario
    nista od snova nisam ostvario

    Ref.

    Zivim zbog drugih meni je svejedno
    posle tebe potop nista nije vredno
    podmuklo zaboli kao kvarni zubi
    istina je da se samo jednom ljubi

    Ref.

  51. zogca said

    Povse mogoče, da gre za tisto obdobje. Kolikor jaz vem, je bila žena njegova edina velika ljubezen. Potem pa je imel še to frkljo, mislim, da je iz Amerike, ampak srbskega rodu. Ne vem pa, ali je še z njo.

  52. zogca said

    DRAGANA I BORA ĐORĐEVIĆ

    Dragana, bivša supruga slavnog muzičara, žena kojoj su posvećeni najjači stihovi domaćeg rokenrola, dva meseca posle razvoda od čoveka s kojim je živela tri decenije, nađena je mrtva pošto je popila veliku količinu tableta.
    Beživotno telo Dragane Đorđević, bivše supruge rokera Borislava- Bore Đorđevića, pronađeno je dvadeset trećeg marta u kasnim popodnevnim satima u njihovom stanu u Ulici 27. marta u Beogradu. Tako je na tragičan način okončana porodična drama koja je proteklih meseci zaokupljala pažnju javnosti. Emotivno i fizički izmorena razvodom od čoveka s kojim je provela gotovo tri decenije, Dragana je teško prihvatala činjenicu da je Bora pronašao novu ljubav u liku Ivane Savić, mlade atraktivne devojke iz Čikaga. Novine su izveštavale o novoj ljubavi poznatog rokera, kojoj je posvetio nedavno održani spektakularni koncert u “Areni”, a uveliko se šuškalo o njihovom venčanju koje je trebalo da se dogodi sredinom aprila u Herceg Novom. Dragana za sve to vreme nije želela da javno govori o kraju velike ljubavi, a onda je tog kišnog petka uzela veliku količinu tableta, što je, uz alkohol koji je konzumirala, bilo dovoljno za fatalan ishod.

    Sahrana umesto svadbe

    Slično Šekspirovim dramama u kojima junaci prolaze kroz različite sentimentalne mene, bračni par Đorđević je delio dobro i zlo na jednake časti. Uprkos mnogobrojnim nesporazumima kroz koje prolazegotovo svi supružnici, uspevali su da izgrade odnos zasnovan na poverenju. Dragana je bila Borina mladalačka ljubav, žena koja ga je motivisala da napiše neke od najlepših stihova srpskog rokenrola, zbog čega je, posebno u prvoj fazi “Riblje Čorbe”, smatrana njegovom muzom.
    Ako se izuzmu sporadične nesuglasice, ozbiljni problemi su se javili pre nekoliko godina kad je slavnom rokeru i pesniku, posle velikih zdravstvenih tegoba koji su kulminirale višenedeljnim boravkom u bolnici, rečeno da iz korena mora promeniti životne navike, pre svega da se odrekne alkohola kao svakodnevne potrebe. Umesto da se solidariše sa suprugom u potpunoj i bezuslovnoj apstinenciji, Dragana je nastavila po starom. Bora je sve češće razmišljao da napusti bračnu zajednicu, svestan da je nekada bolje okrenuti leđa pre nego što padnu teške reči posle kojih se teško dobija oprost. Problemi su doživeli klimaks krajem prošle godine, u momentu kad je frontmen “Riblje Čorbe” zatražio razvod. Ubrzo je u javnost procurela informacija da se pedesetogodišnja ikona domaćeg rokenrola zaljubila u dvadeset osam godina mlađu Ivanu Savić, arhitektkinju iz Čikaga koja je svog muzičkog idola upoznala tokom jednog od njegovih gostovanja u Americi. Dragana je prihvatila sporazumni razvod, uz uslov da Bora mesečno daje određenu sumu novca za izdržavanje porodice. Kao nezaposleni bankarski činovnik, Dragana nije imala sredstava da izdržava ćerku Tamaru iz prvog braka, sina Borisa, dobijenog u braku sa Borom, i bolesnu majku smeštenu u starački dom. Posle kratkotrajnih predgovora, Bora se obavezao da će redovno ispunjavati svoje obaveze. Razvod je ozvaničen petog februara ove godine i svako je krenuo na svoju stranu. On je promenio broj telefona, a ona se nadala da je njegova nova ljubav samo prolazna avantura. Uprkos potpunom emotivnom slomu i gubitku tla ispod nogu, Dragana je pokušavala da funkcioniše normalno kako bi, pre svega deci, demonstrirala snagu duha. Patila je tiho i dostojanstveno.
    U zavisnosti od toga kako se bude ponašao sada, odlučiću da li da ga primim nazad, kad se jednom opameti- govorila je prijateljima nekoliko dana pre smrti, nedvosmisleno pokazavši da Bora, uprkos svemu, još uvek živi u njenom srcu.
    Kada je čuo da je njegova bivša supruga preminula, Bora je, nem od bola, bez snage da napravi bilo kakav pokret, dugo jecao. Znao je da je zauvek izgubio najvećeg prijatelja i ljubav, veoma blisku osobu pored koje je postao zvezda.

  53. zogca said

    Borisav – Bora Đorđević: Ja sam matorac u pubertetu

    Posle velikih previranja na emotivnom planu, frontmen grupe Riblja čorba, Borisav-Bora Đorđević, konačno ima razlog da bude potpuno ispunjen, budući da je pre mesec dana objavio novi album pod nazivom Minut sa njom. Većina numera koje je potpisao, inspirisane su neizbrisivim događajima u njegovom životu koji su mu doneli i bol i sreću. Na sebi svojstven način, Bora je opevao tragičnu smrt svoje supruge Dragane s kojom ima sina Borisa, a njenu ćerku Tamaru iz prvog braka od početka je prihvatio kao svoje dete. Ipak, to što su njegove nove pesme ljubavnije nego ikada pre, navodno je zasluga Borine nove ljubavi, dvadeset osam godina mlađe Ivane Savić, arhitekte iz Čikaga, koja je, kako se pričalo, bila glavni razlog za razvod skoro tri decenije dugog braka. Samo dan nakon što je u jednim dnevnim novinama objavljena informacija o tome kako će se roker 15. aprila 2007. u Herceg Novom oženiti sa Ivanom, budući da se mesec dana pre toga razveo, njegova bivša supruga odlučila je da sebi oduzme život. Bol s kojom se naknadno suočavao, Đorđević nikada nije voleo da deli sa javnošću, ali je to najiskrenije uradio kroz svoje pesme …

    http://www.naslovi.net/2009-05-31/story/borisav-bora-djordjevic-ja-sam-matorac-u-pubertetu/1176835

  54. zogca said

    Dragana i Bora bili su drugovi iz srednje škole, a ona se posle razvoda od prvog supruga, s kojim je imala ćerku Tamaru, udala za Boru i sa njim dobila sina Borisa.

  55. Spider said

    Kakorkoli, pesem je vrhunska..

  56. zogca said

    Absolutno vrhunska. Ampak veš, ko sem jaz slišala za to tragedijo, sem bila jezna nanj, res. Ženska se je zapila z njim in zaradi njega, ko pa se je on izvlekel, namesto da bi pomagal še njej, si je šel iskat frkljo okoli.

  57. maxi said

    KAj pomeni matorac?

  58. zogca said

    Matorac je star dec. Ej, matori je enako ej, stari.

  59. zogca said

  60. zogca said

  61. zogca said

    Spider, to je zate, s koncerta Riblje čorbe.

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/foto-video-bori-zaplesala-striptizeta.html

Leave a Reply

 
