Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Na ulico!?!

Posted by zogca na september 25, 2009

Zadnje dni sem počela nekaj, česar že zelo dolgo nisem, gledala sem obe dnevno-informativno oddaji, ob sedmih 24 ur na POP TV-ju, potem pa ob desetih še Odmeve na naši nacionalni televiziji. Pač, bila sem pri očetu in on ničesar ne zamudi. Niti radijskih poročil ne, ampak zame bi bilo to že krepko preveč. Kot gotovo veste, je večina oddaj posvečena dogajanju v Muri in Gorenju. In iz mnogih prispevkov je razvidno, da so delavci razočarani nad celotno slovensko populacijo, še posebej to velja za Murovce, ki ne gre solidarnostno na ulice in se bori za njihove pravice. Moj oče je ob enem od takšnih prispevkov v televizijski zaslon zavpil: ” Nihče izmed vas ni vreden, da se … (Raje ne bom napisala.) Solidarnost vas zanima zgolj in izključno tedaj, ko naj bi se reševala vaša glava. Ko so uničevali Metalno, Iskro, Tobačno, Litostroj, Hidromontažo itn., ste bili tiho, ker ste imeli službe in vam za nikogar drugega ni bilo mar.” Najprej sem ga zabodeno gledala in si mislila, kako je lahko tako brezčuten, potem pa sem začela razmišljati in ugotovila, da ima povsem prav. V zadnjih dvajsetih letih so tako ali drugače uničili veliko podjetij, ampak nisem slišala, da bi Murovci padali skupaj, ko je malo morje ljudi iz, na primer, Iskre, ostalo brez službe. Ne razumite me napak, smilijo se mi ljudje, ki so do sedaj delali za denar, ki bi mu bolj kot plača lahko rekli žepnina, zdaj pa niti tega ne bodo več imeli, ampak niso prvi in žal tudi zadnji ne. Zakaj pričakujejo, da bo narod zaradi njih šel na ulico? Oja, gotovo smo skupaj najmočnejši, ampak kaj, ko večino ta skupaj zanima samo takrat, ko gre zanje?

55 Responses to “Na ulico!?!”

  1. webmaher said

    Žogca ima popolnoma prav. Ko je šla moja iSkra v stečaj, nas niso jebali niti posranci, čeprav smo vsem stotim in nekaj poslali mejle…smo pač banana republika ampak večina to tako ali tako ne bo in noče razumeti…Grad gori grof beži…no pri nas je že skozi Uzdej se use i u svoje kljuse…

  2. asdf said

    oj!
    problem je veliko globji… s selitvijo proizvodenj v države cenene delovne sile, so začela podjetja v evropi zapirati svoje proizvodne obrate… profiti so se povečali, vodilne v podjetjih pa je bolu k za novonastale brezposelne… saj pristanejo na plečih države, ne njihovih. ta logika kapitala je ustvarila bogate posameznike in revne, brezposelne delavce. nekoč se bo tudi ta igra obrnila proti svojim stvariteljem. žal mi je teh ljudi, pomagati pa bi jim morala zavest družbe in njenih voditeljev…
    v konkurenci, kakršna je sedaj na svetu, je mura enostavno predraga in nezanimiva za kapital. potrebno bi bilo spremeniti pogoje dela in vrednotenje… pa smo spet pri socializmu… ali vsaj v mnogo boljši obliki delitvi dobička, socialni odgovornosti… sočustvujem z delavci, žal pa nimam nobene možnosti stanja spremeniti na boljše, tudi če grem protestirati na ulico!
    ajt druščina velike žoge…

  3. webmaher said

    asdf saj je amerika tudi v socializmu…kitajska pa v kapitalizmu…vse je narobe in tako več ne gre…

  4. asdf said

    jap, ampak to ne zanima tistih, ki vodijo igro… oni so zaslužli, kot še nikoli. in jasno je, da dobiček vrti politiko in ne obratno… trebuh narekuje glavi- to je slabo. mi moši poznamo ta občutek, ampak takrat je to vsaj dvogovor dveh glav…

  5. zogca said

    Lej, Web, ko je šel Litostroj v stečaj, tega se spomnim, so celo vpili, da je to politična tovarna in naj gre čim prej v kurac, se opravičujem. Pa je ostalo brez službe več ljudi kot Mura. Za Iskro pa sploh, da ne govorimo, koliko ljudi je ostalo brez službe, da ne bom falila številke, vem pa, da je božjastno visoka.

  6. zogca said

    Res je, in država nima dovolj denarja, da bi ga še naprej metala v vrečo brez dna.

    v konkurenci, kakršna je sedaj na svetu, je mura enostavno predraga in nezanimiva za kapital.

  7. zogca said

    Pa še noro reformo pokojninskega sistema bomo imeli.

    http://www.rtvslo.si/slovenija/ne-mogoca-reforma-se-zacenja-kritike-ze-tu/213088

    Namesto najboljših 18 let let, zdaj bo zaporednih 35, kar bo nekaterim skoraj prepolovilo pokojnino. Mojemu očetu bi jo gotovo, ampak nasrečo to zanj ne bo veljalo.

  8. asdf said

    hm- očitno bomo penzijo preživljali tam, kamor je šla proizvodnja… indija, kitajska- grem na jezikovni tečaj kmalu, da bom znal tekoče naročit pir v tujem jeziku na stara leta…😉
    ajt…

  9. zogca said

    V Indiji bi pa s slovensko penzijo lahko dostojno živel. Za življenje v Sloveniji si kakšnih 20 let premlad.😉

  10. Lynx said

  11. zogca said

    Tudi nocoj gledam Odmeve, čeprav doma. Me je oče okuđžil. Zaenkrat govorijo samo o pokojninski reformi. Ne vem, če bo dobro živeti 65 let.

  12. veter_02 said

    Jaz sem ravnokar usla, ker imajo kuro z NSi, ki govori nebuloze glede druzinske zakonodaje. Me ima, da bi razbila TV, pa grem raje stran, ker nimamo denarja za novega.

  13. zogca said

    Pa je res kura. Njeni argumenti pa ne nosijo ene kaplje vode. Zanimivo, proti posvojitvam je, ker družba tega ne sprejema in je nestrpna. In kdo je ta, ki propagira nesprejemanje in nestrpnost???

  14. veter_02 said

    Evo, zdaj je rekla, da bodo predlagali referendum. Na kozlanje mi gre ob njih.Se opravicujem, ampak mi je res nabilo pritisk.

  15. veter_02 said

    Novinar je tudi smetana inteligence: zakaj hocejo homoseksualci ta zakon, saj pravic navsezadnje nimajo tako malo. Tako malO!!!Koliko moras imeti IQ, da razumes, kaj pomeni ENAKOpravnost?

  16. zogca said

    Meni so ga ti iz NSI že večkrat, zadnjikrar pri izbrisanih, zdaj s homoseksualci. In vedno je njihov argument to, da je družba nestrpna, ampak kakorkoli obrneš, so oni najbolj nestrpen del družbe.

  17. Lynx said

    Končno se je znašla na youtubu.
    Se zdi komu besedilo znano?

  18. veter_02 said

    Ma odvratni so. Kao neke vrednote in moralnost, v resnici so pa najbolj pokvarjeni in nemoralni od vseh. Pa krscanska ljubezen do bliznjega. My ass.

    OK, zdaj sem se pa res prevec razburila. Bom nehala, skoda zivcev. Ampak bogami, da pridemo druzinsko tulit na demonstracije v podpodro zakonu, ce bodo.

    Zogca, me veseli, da je z mamo vse v redu. A je ze doma?

  19. zogca said

    Ne, kje pa. Dve objavi nižje, pod pesmico, sem napisala, kaj smo imeli. V bistvu bo en teden visela v bolnišnici za brez veze, operirana pa bo šele v ponedeljek. Bi morala biti v sredo, ampak je kirurg dobil prašičjo gripo, on in cela njegova familija, od tod naprej pa so se stvari totalno zapletle.

    A je ze doma?

  20. zogca said

    Znano? Ker poznam to pesem. Sicer pa mi ni znano, ker jaz ne mislim, da mi ljubezen ni usojena.

    Se zdi komu besedilo znano?

  21. zogca said

    Če se bomo Slovenci končno šli solidarnost, bom jaz non stop na ulici.😉

    Ampak bogami, da pridemo druzinsko tulit na demonstracije v podpodro zakonu, ce bodo

  22. webmaher said

    jaz bom pa tvoj varnostnik Žogca😉

  23. zogca said

    Misliš, da ga potrebujem? Jaz praskam.😉

  24. webmaher said

    praskaš ja, sam ne na ulici😆

  25. zogca said

    Če je treba, tudi. V samoobrambi že. Napadam pa jaz tako in tako ne.

  26. zogca said

    Nov pokojninski sistem: V bodoče naj bi se upokojevali pri 65 letih, skrajšanja delovne dobe zaradi otrok, vojaščine in študija naj ne bi bilo več

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042302109

  27. Lynx said

    Se zdi komu besedilo znano?

    Kaj pa tole:

  28. zogca said

    Poznam pesem. Poznam pa tudi občutek. Tale bi lahko bila za mojega princa.😉

    Kaj pa tole:

  29. Lynx said

    Še malo dalmatinskega razpoloženja:

  30. zogca said

    Ti si pa nocoj blazno romantičen.

    Stavke in pokojnine pa te, vidim, ne zanimajo.😉 Nič ne de, mogoče je tako celo bolje. Saj spremeniti ne moreš ničesar.

  31. Lynx said

    Ti si pa nocoj blazno romantičen.

    Kar se glasbe tiče vedno in ne le nocoj. 🙂

    Stavke in pokojnine pa te, vidim, ne zanimajo.

    Če ne komentiram, ne pomeni da me ravno ne zanimajo. Sem seznanjen. Se mi pa je prag tolerance glede teh stvari precej dvignil. Ne razburjam se več toliko, čeprav tudi sam nisem v zelo zavidljivem položaju.

  32. zogca said

    Jaz na državo za preživetje sploh ne računam. Če bi, bi na stara leta tolkla hudo lakoto. Če bom stara leta sploh dočakala.

    Ne razburjam se več toliko, čeprav tudi sam nisem v zelo zavidljivem položaju.

  33. Spider said

    Jaz bom drugo leto naredil izpit za sodnega tolmača in čao pero. Bom pa na stara leta samo to delal.

  34. Lynx said

    Jaz na državo za preživetje sploh ne računam.

    Jaz nisem nikoli, čeprav mi daje plačo. Za preživetje se bom moral zanesti na svoji dve roki, saj mi glava glede tega ne služi zelo dobro. 🙂

  35. zogca said

    Daje ti plačo? To je meni rekel moj direktor, da mi on daje plačo. Jaz pa sem takoj siknila nazaj: “Ne, mi je ne dajete, jaz si jo kar lepo zaslužim.” Je bil tiho in potem sem slišala, da vedno bulji vame kar malo očarano, če slučajno pridem mimo.😉

  36. Lynx said

  37. Boom said

    Žal moram reči, da se s tvojim očetom ne morem strinjati. Primerjati stanje duha naroda v časih, ko je bil zaradi vseh sprememb precej zbegan, z današnjim pač ni možno in odrekanje solidarnosti iz neke maščevalnosti lahko vodi le v to, da nas politični, ekonomski, ne nazadnje verski oblastniki vse porinejo še v večji drek kot je ta, v katerem se jih nahaja vedno več in več.

    Po eni strani pozdravljam dogodke v Muri in Gorenju in moram opoziciji dat prav glede nezaščitenosti delavcev s strani sindikatov. “Stanje duha” teh in relacije do uprav so mi poznane kar iz nekaj podjetij. Kar me pri vseh teh dogodkih najbolj skrbi je ali gre res za spontane dogodke ali se je “desio narod”. Iz situacij, ki so podobne trenutni, so se v zgodovini rojevali Hitlerji, Mussoliniji, Miloševiči in še marsikdo podoben njim. In to prav s pumpanjem obubožanih množic, ki jih so jih po doseženih ciljih pahnili v še večjo bedo in jih v tej držali s še hujšo represijo. Bojim se, da se tudi pri nas nahaja kdo, ki mu je biti na oblasti za vsako ceno, edina prioriteta in cilj.

  38. zogca said

    Kar se mene tiče, jaz pač sodim po Ljubljani, po ljudeh, ki jih poznam, okolici, sosedih itn., je bilo stanje duha takrat hujše. Pa saj moj oče ne pravi, da se oni ne bi smeli buniti, seveda on to podpira, ampak noro pa mu je, da ljudje, ki prej niso naredili nič, ko se je rušilo kot domine, zdaj pričakujejo, da jih bodo takrat porušeni podpirali. Moj oče je to dal skozi, mnogo pred njimi, tam nekje leta 1996. Pri malo manj pri petdesetih. Njegovo podjetje so dobesedno pokradli, razbili, razsuli na dvajset, trideset podjetij. On in večina njegovih sodelavcev so ostali brez službe. In on je zadnjih deset let delal marsikaj, nič od tega marsikaj ni njegov poklic in pet let je trajalo, da je spet dobil normalno službo, roko na srce, nekdo mu jo je zrihtal. Teh pet let pa, je eno leto delal brez, da bi dobil eno plačo. Potem spet naslednji delodajalec mu je dajal plačo, pa se je izkazalo, da mu ni plačeval prispevkov. In zdaj, ko je pred penzijo, vsa sreča, da jemljejo najboljših 18 let, ker moj oče bo zato imel dobro penzijo. Pri nas na srečo ni bilo finančne stiske, vem pa, da je bila njegova psihološla stiska v tistih letih huda, se je dobro spominjam, se dobro spominjam njega.

  39. zogca said

    Povprečna plača 900 evrov?

    http://24ur.com/novice/slovenija/povprecna-placa-900-evrov.html

  40. zogca said

    (Ne)mogoča reforma se začenja, kritike že tu

    http://www.rtvslo.si/slovenija/ne-mogoca-reforma-se-zacenja-kritike-ze-tu/213088

  41. webmaher said

    a 900€ je zdej neto povprečna plača za polni delovni čas – no sej pol pa sploh nism tok švoh😆
    tvoj oče je vsaj službo dobil, jaz jo ne bom nikoli več:mrgreen:

  42. zogca said

    Moj oče je dobil veliko služb, ampak v tistih prvih letih je bilo to vse – ni bilo plače, niso bili plačani prispevki, skratka vedno kaj. Potem pa mu je bratranec zrihtal službo, v kateri je zadnjih sedem let, nekaj takšnega. Plača je sicer zanič, ampak šlo je bolj za to, da dočaka penzijo. In čez dva meseca jo res bo.

  43. webmaher said

    Odlično to bo fešta čez dva mesca😆

  44. zogca said

    Eh, če bi moj oče lahko delal tisto, kar je delal 25 let, se mi zdi, da bi hotel delati vsaj do 65-ega leta. Samo tako pa … In v končni fazi, on bo imel penzijo skoraj 300 evrov višjo kot zdaj plačo. Pa saj ni nor.

  45. webmaher said

    Edino pametno, saj bo v penziji imel dosti dela sploh če ma kake hobije😉

  46. zogca said

    Hobiji, branje knjig, kolikor jaz vem. Rihtanje hiše nekako ni njegov hobi, pa bi lahko bil. Prav veliko hobijev nima. Čaka vnuke, potem bo polno zaposlen.😉

  47. Janis said

    Zakaj pričakujejo, da bo narod zaradi njih šel na ulico? Oja, gotovo smo skupaj najmočnejši, ampak kaj, ko večino ta skupaj zanima samo takrat, ko gre zanje?

    No, meni je kristalno jasno, da bodo enkrat največjo solidarnost od mene pričakovali taki, ki bi sedaj mirno šli na referendum in mi brez kančka slabe vesti ali celo z občutkom zmagoslavja in pravičniškosti vzeli moje pravice. Ko se bo pa začelo sekat po zdravstvenih, socialnih in delavskih pravicah, bodo pa jokali, kako jih ne podpiramo tisti, ki teh pravic ne rabimo, ker imamo pač svoje lastne privilegije. Kako so oni sami z užitkom sekali po tujih pravicah, ki se njih takrat niso zadevale in se jim je zato zdelo fino igrat se male bogove v tujih življenjih, bodo pa seveda vsi selektivno pozabili. Zato, ker Slovenec izjemno rad igra malega boga in se izjemno rad igra s tujimi življenji, če le nekaznovano dobi to priliko in ima občutek, da je močnejši – še toliko rajši, če sam s svojim življenjem po lastni krivdi ni zadovoljen.

    Jaz itak nonstop propagiram vrednoto solidarnosti. Ker je tako prav. Se pa globoko zavedam, da so taki, ki solidarnosti znajo samo zahtevat zase, niso je pa pripravljeni izkazat za druge ali jim jo celo nalašč odrečejo, pač v večini.

  48. zogca said

    Vedno bolj opažam, da se ta solidarnost na veliko zlorablja in jo bom vsak dan manj zastopala, prav res. Pa še norca se delajo iz tistih, ki se kakor “manj znajdejo”.

    Jaz itak nonstop propagiram vrednoto solidarnosti.

  49. Janis said

    Vedno bolj opažam, da se ta solidarnost na veliko zlorablja in jo bom vsak dan manj zastopala, prav res. Pa še norca se delajo iz tistih, ki se kakor “manj znajdejo”.

    Hja, treba je izpostavit še vidik, da je socialna varnost v Sloveniji začela resno ropotat tisti trenutek, ko je postala splošna praksa, da mlada generacija sploh več ne dobi redne zaposlitve in se vse fura čez neke s.p.-je, honorarce in začasne zaposlitve – pa tudi takrat ni bilo od nikoder glasov, da taka politika pelje v katastrofo. Zato se nam sigurno obeta tudi generacijski konflikt, kjer mladi delavci ne bodo hoteli podpirati socialnih zahtev starejše generacije, ker jih mladi že sedaj večinoma doživljajo kot čezmerno privilegirane glede na svojo generacijo. Propadanje pokojninskega sistema, v katerega mladi vplačujejo za penzijo, ki je ne bo in grožnje s podaljševanjem delovne dobe, ki bo spet zadela samo mlade, bo občutek solidarnost med mladimi in starejšimi še bolj skrhal, kot je že itak. Ko se je mladim začela pod nogami rušit praktično vsa socialna varnost, so bili starejši tiho. Kar je bila tudi zgodovinska napaka. In na ta prihajajoč generacijski konflikt med delavci, kjer bodo na koncu takratko najbrž potegnili vsi, trenutno tudi nihče ne opozarja.

  50. zogca said

    Ne, nikjer. Sama poznam več ljudi, ki so letos izgubili službo, potem pa jim je bila ponujena možnost, da za to isto podjetje delajo prek s.p.-ja, ki so ga morali odpreti. Pa jaz spet ne poznam tako veliko ljudi, če jaz poznam več takšnih, koliko ljudem se je potem to zgodilo? Adijo, plačana bolniška, adijo, plačan dopust, adijo kakšrnakoli obveznosti, ki naj bi jo delodajalec imel do tebe. You are on your own. In v takšnem stanju stvari se ena upa spraševati, če ji bodo znižali plačilo za vrtec, ker zdaj pa s takšnim kreditom za hišo že težje živijo, ko pa je vprašana, zakaj hiša, če je to zanjo prehudo finančno breme, pa začne, da njeni otroci morajo imeti travo, na kateri se bodo igrali in vsak svojo sobo. A to je solidarnost? Enemu nič varnosti, drugemu pa varnost, da lahko najema velike kredite in potem plus na ta račun še fehta olajšave. Počasi imam tudi jaz dovolj te sociale.

    Hja, treba je izpostavit še vidik, da je socialna varnost v Sloveniji začela resno ropotat tisti trenutek, ko je postala splošna praksa, da mlada generacija sploh več ne dobi redne zaposlitve in se vse fura čez neke s.p.-je, honorarce in začasne zaposlitve – pa tudi takrat ni bilo od nikoder glasov, da taka politika pelje v katastrofo.

  51. zogca said

    O tem sem pisala, Janis, vsi so tiho, dokler ne gre zanje. Oziroma bolje, oglasijo se samo, ko gre zanje.

    Ko se je mladim začela pod nogami rušit praktično vsa socialna varnost, so bili starejši tiho. Kar je bila tudi zgodovinska napaka.

  52. Janis said

    In v takšnem stanju stvari se ena upa spraševati, če ji bodo znižali plačilo za vrtec, ker zdaj pa s takšnim kreditom za hišo že težje živijo, ko pa je vprašana, zakaj hiša, če je to zanjo prehudo finančno breme, pa začne, da njeni otroci morajo imeti travo, na kateri se bodo igrali in vsak svojo sobo. A to je solidarnost? Enemu nič varnosti, drugemu pa varnost, da lahko najema velike kredite in potem plus na ta račun še fehta olajšave. Počasi imam tudi jaz dovolj te sociale.

    Če za Američane velja, da se je treba za vsako ceno prebiti iz povprečja ali umreti v poskusu, za Slovence enakovredno velja, da je treba za vsako ceno imeti svojo hišo ali umreti v poskusu. Za Slovenca je “svoja hiša” tako močan simbol (v prvi rsti simbol “uspešnega življenja”), da se niti ne čudim, da je veliko ljudi v obsesiji po tem simbolu enostavno izgubilo vsak občuek za realnost – tako svojo kot predvsem drugih ljudi.

  53. zogca said

    Čisto res. Jaz te obsesije na razumem. Ampak vidim, da so se nekateri za hišo pripravljeni odreči skorajda vsemu.

    Za Slovenca je “svoja hiša” tako močan simbol (v prvi rsti simbol “uspešnega življenja”), da se niti ne čudim, da je veliko ljudi v obsesiji po tem simbolu enostavno izgubilo vsak občuek za realnost – tako svojo kot predvsem drugih ljudi.

  54. Janis said

    Čisto res. Jaz te obsesije na razumem. Ampak vidim, da so se nekateri za hišo pripravljeni odreči skorajda vsemu.

    Današnja mlada generacija se je logike “kreditiranja do grla in še čez” pač naučila pri svojih starših. S to razliko, da je veliko staršev prišlo lagodno skozi kredite zaradi inflacije, današnje mlade bodo pa privili do zadnjega centa.

  55. zogca said

    Res je, tokrat ne bo popustov.

Leave a Reply

 
