Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čutim bitje skupnega srca!

Posted by zogca na september 22, 2009

V POLMRAKU SOBE, ZA OČMI SVETA

V polmraku sobe, za očmi sveta,
povijava skrivnostno razodetje,
ki zaustavlja tisočletno štetje
in brez razuma z vedenjem kramlja.

V nebo drug drugemu privzdignjena
lebdiva na prisojah hrepenenja,
kjer se zavest o vrednosti življenja
s pretočeno ljubeznijo rahlja.

V tišini sva neskončna in sama,
le bubast pajek s stropa stezo spleta,
da ne zgrešila bi tesno objeta

smeri, kjer prizemljeno sva doma.
Preštejva se, sva eno ali dva?
Jaz čutim bitje skupnega srca.

Zvezdana Majhen

24 Responses to “Čutim bitje skupnega srca!”

  1. zogca said

  2. Lynx said

  3. zogca said

    Ooo, te pesmice pa že dolgo nisem slišala. Sedmi razred osnovne šole.😉 Upam, lynx, da me naslednje večere ne boš preveč pogrešal. Bom, dokler se mama ne vrne, hodila zvečer k očetu in tam tudi spala.

  4. Lynx said

    Seveda te bom pogrešal.😦

  5. zogca said

    Dobro jutro!!!

    Zbujam vas s svojo priljubljeno Pamelco.

    Prsata Pamela obožuje romantiko na plaži

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-prsata-pamela-obozuje-romantiko-na-plazi.html

  6. Tana said

    Upam, lynx, da me naslednje večere ne boš preveč pogrešal.

    Seveda te bom pogrešal.😦

    Tudi jaz te bom pogrešala Žogca!😉

  7. webmaher said

    Še kdo bo pogrešal Žogco razen mene:mrgreen:

  8. Lynx said

  9. maxi said

    Še kdo bo pogrešal Žogco razen mene:mrgreen:

    :mrgreen:

  10. zogca said

    Tukaj sem, delam.

  11. webmaher said

    Žogca je nazaj prišla, končno😆

  12. lynx said

    Dobro jutro:

  13. zogca said

    Ne nazaj, samo v službo. Grem potem nazaj k očetu, ne domov.

    Žogca je nazaj prišla, končno.

  14. Tana said

    O Žogca, živjo, pogrešamo te !!!! Zvečer je tako žalostno, ko te ni😉

    Povej, kako je z mamo? Upam, da je vse tako kot mora biti. Pa saj drugače tud ne more bit!!

  15. zogca said

    Lahko ti povem, kako je s kirurgom, ki bi jo moral operirati. On in njegova komplet družina imajo prašičjo gripo. Ne, mama ni bila operirana. Dobila je drugega zdravnika in ta je rekel, da sploh ne razume, zakaj je ona prišla v bolnišnico kot nujni primer, ker to sploh ni nujno. Da če pa je že tam, da jo bodo pa detaljno pregledali. In zdaj jo pregledujejo. Menda naj bi jo jutri operiral. Jaz sem pa tri milimetre od tega, da se mi zmeša. Zato je tudi bolje, da sem zvečer pri očetu, popoldne pa sem tako in tako pri mami na obisku, dokler me ne vrže ven, ker težim.

  16. Tana said

    O to pa je za paranje živcev. Ampak vzami to tako, da je vsako slabo za nekaj dobro. Je včasih čisto dobro, če dva zdravnika opravita pregled in podata mnenje. Tako, da očitno je sedaj tako tudi pri tvoji mami. Žogca, ne smeš se tako sekirati, saj veš, da bo vse o.k. Sicer pa kaj ti to govorim, ko se sami znajdemo v istem položaju, potem pa počnemo isto. Pa je potem olajšanje toliko večje. Sigurno bo vse v redu!!! Drži se.

  17. zogca said

    Ne gre tukaj za dva zdravnika in dve mnenji. Gre za to, da če ta ne bi dobil prašičje gripe in ostal doma (seveda), bi ona bila včeraj operirana in to je to. Ta pa je rekel, da če je že tukaj, jo bodo detaljno pregledali, zraven pa tudi detaljno prestrašili, predvidevam. Je pa zanimivo, da očitno diagnoza ni odvisna od tega, kaj je pacientu, ampak kdo je zdravnik. Ali pa – kako zadeva poteka, je povsem odvisno od tega, kdo je zdravnik. Ni druge, moram zdržati. Me je mama že obvestila, naj mi ne pade napamet pristati v bolnišnici, ko bo ona prišla ven. Ker pri meni je tako in še vedno je bilo, če se fajn znerviram, pristanem na kirurški mizi, tako ali drugače, nekaj mi udari ven.

  18. Tana said

    Saj razumem Žogca, da ni tvoja mama iskala drugega mnenja, ampak po spletu okoliščin je dejansko do tega prišlo. Tako, da jo bo pregledal še ta zdravnik. Ti se moraš držat Žogca in mamo bodrit, zdaj je pa obratno. Jaz te razumem, da si ne moreš pomagati, ker sem tudi v teh stvareh sama en velik panik.

    Je pa seveda drugim, če sam nisi v tem položaju, lahko vse to govorit. Te čisto razumem in držim pesti, da bo vse o.k.

  19. webmaher said

    vse bo v redu tko kot pravi Tana, ki be me zdej odpeljala do Žogce, če ne bi nekje tam daleč pod palmami bila:mrgreen:

  20. zogca said

    Ne gre, Tana, za drugo mnenje o isti stvari. Ta zdravnik celo misli, da tega, kar naj bi ona morala operirati, sploh ni nujno operirati. On njej zdaj preiskuje čisto iks organe, na primer, včeraj jo je poslal na gastroskopijo. In zanimivo, celo šel tja z njo. Seveda je z želodcem vse v redu. Pa da ne boš mislila, da pišem čez zdravnike, jaz sem jih vedno spoštovala. In ga po drugi strani tudi razumem, če ti nekdo porine ob enajstih v roke mapo in te vpraša, če bi ob dvanajstih operiral še tega človeka, da ne boš šel kar na slepo nekaj odpirati, še posebej, če misliš, da tega sploh ni treba rezati. Prej so celo namignili, da mogoče sploh ne bo operirana. Da če se bo prepričal, da ni narobe nič drugega, kot to, zaradi česar je pravzaprav prišla v bolnišnico, da je ne bo niti operiral, ampak samo v lokalni anesteziji naredil punkcijo in to je to. Jaz pa bom pač paničarila, dokler ne bo prišla domov in to sem jaz.

  21. mmisaa said

    Gastroskopijo? Uboga! jaz bi prav gotovo morala it, pa se bojim.
    Samo po moje si lahko brez skrbi, da je mama tam. Po tvojih besedah sodeč, se lepo brigajo zanjo.

  22. Lynx said

    Jaz pa bom pač paničarila, dokler ne bo prišla domov in to sem jaz.

    Ne vem koliko pretiravaš pri paničarjenju, vendar nobenemu normalnemu človeku za starše ni vseeno. Določena skrb je celo zaželjena. Vsekakor je lepo če jim stojiš ob strani.

  23. zogca said

    Mama niti čutila ni, kaj šele, da bi jo kaj bolelo. Prav res. Je pa šla čisto brez potrebe in je tudi oddelčni zdravnik pošizil, zakaj jo pošiljajo na nepotrebne preiskave.

    Gastroskopijo? Uboga! jaz bi prav gotovo morala it, pa se bojim.

  24. zogca said

    Skratka, mami ni nič. Celo sranje pa je skuhala, seveda, ženska, ker moški tega ne bi bil sposoben. To, da je kirurg, ki bi moral mamo operirati, zbolel za prašičjo gripo, sem napisala. In jo je prevzel nek drug kirurg, ta ženska naj bi mu pa asistirala pri operaciji. In ona je prišla mami eno uro pred operacijo povedat, da je njen kirurg zbolel, da bosta pač onadva prevzela in ji je rekla, da ji bosta vse pobrala ven. Nakar je mama rekla, da naj ji naredijo to, zaradi česar je prišla in kakšen je to način eno uro pred operacijo povsem brez razloga priti ven s tem, da se dela nekaj čisto drugega, kot je bilo dogovorjeno. Potem se je to sranje začelo, zaradi katerega sem jaz čisto izgubila živce. Danes pa je prišlo ven, da … Je mamo prevzel nek tretji kirurg in jo je prišel vprašat, zakaj je zavrnila operacijo. Ker ta zdravnica je šla njim povedat, da pacientka zavrača operacijo. Kar ni bilo res. Moja mama je namreč prišla v bolnišnico na laparoskopsko odstranitev enega mioma. Za zdravnica pa ji ji eno uro pred operacijo brez kakršnekoli obrazložitve rekla, da ji bodo ven vrgli vsa rodila, torej maternico in vse. Mama je rekla ne in zaradi tega je nastala cela frka, mamo so začeli pošiljati na neke gastroskopije (???), čisto noro. Danes so imeli konzilij o njej, ugotovili, da ji nič nič, njen novi kirurg jo je prišel vprašat, zakaj zavrača operacijo, ona mu je povedala, kako je bilo, on njej, da ji ni nič in da ji bo dejansko odstranil samo ta miom, ker drugo ni potrebno. In to je to. Pa razumi, če moreš. Da takšna frka nastane zaradi enega užaljenega ženskega ega.

Leave a Reply

 
