Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj zdaj, bo medalja?

Posted by zogca na september 20, 2009

Sinoči je bilo na Žogcinem blogu vroče, hudo vroče, čeprav nihče niti z eno besedo ni omenil seksa. Da, bila je košarka. Navijali smo z vsem srcem in na koncu smo bili vsi razočarani, nekateri bolj, drugi manj. Jaz sem se, na primer, tolažila s tem, da četudi so moji izgubili, so tisti, ki so zmagali, na nek način tudi moji.

Ampak nocoj, nocoj hočem medaljo, ne, hočem dve medalji. Ne samo zlato (sem pesimistka) tistih, ki so tudi moji, predvsem bi rada bronasto teh, ki so samo moji (oja, tudi glede tega sem pesimistka). Prvo tekmo bom spremljala skupaj z vami, drugo pa bom gledala pri starših, kajti nocoj bom po dolgem času spet spala pri mami in očetu.

92 Responses to “Kaj zdaj, bo medalja?”

  1. Spider said

    Zelo sem ponosen na naše, pa če bo medalja, ali pa ne.

    Če bomo drugo leto na SP in čez 2 leti na EP kolk tolk zdravi (ta urok poškodb ne more večno trajati), bo medalja prej ali slej.

  2. zogca said

    Kje si pa ti včeraj gledal, v kakšnem lokalu ali doma pred tevejem? Lokali so bili verjetno sinoči polni in danes bodo tukaj. Se spomnim iz svojih hudo nogometnih časov.

  3. Tana said

    Žogca, to si pa lepo naredila, da si odprla novo temo, na to temo, mislim košarke, ha,ha,ha

    Prvo tekmo bom spremljala skupaj z vami, drugo pa bom gledala pri starših

    midve se bova pa križale. Jaz bom prvo tekmo gledala skupaj s prijatelji, drugo pa, vsaj upam skupaj z vami. No kakorkoli že, navijali bomo vsi za naše!!!!!!!!!!!!

  4. zogca said

    Zdelo se mi je, da se spodobi. Včeraj smo pod tisto pesmico napisali čez 250 košarkarskih komentarjev. Mislim, da to kaže, da košarka na blogu potrebuje eno objavo.

    Žogca, to si pa lepo naredila, da si odprla novo temo, na to temo, mislim košarke.

  5. zogca said

    Škoda, ampak hej, pomembno, da se navija.

    midve se bova pa križale.

  6. Spider said

    S fotrom sva gledala.Potem sem poklical mamo (mama je pola-pola, njena mama je Srbkinja) in ji čestital za zmago, v hecu. Mi je cela skrušena rekla, kaj čestitaš, če pa smo zgubili..

  7. zogca said

    Mene je pa po tekmi poklicala mama in jaz sem razlagala, razlagala in razlagala in nekje na sredini mama reče: “Počakaj, za koga si pa ti navijala?” Ker se ji je nekje na sredini posvetilo, da očitno nismo navijali za isto ekipo. Ker jaz sem za Slovence, onadva pa za Srbe. Oče še najbolj goreče, pa s Srbi nima nič. To je pa ljubezen.😉 Je pa bila moja mama mnenja, da so Slovenci veliko bolje igrali in se sploh ni mogla načuditi, da bodo Srbi igrali v finalu. Njej ni bilo čisto jasno, da je gledala polfinale. In je začela: “Ti z lepljivimi prsti v finalu? Jaz bi jim dala past svinje, še ovc ne.” Potem sem dobila še razlago med pašo svinj in ovc. Menda je treba biti za ovce malo bolj sposoben.😉

  8. Spider said

    Haha, faca tvoja mama.

  9. Spider said

    Za Srbe se ne bojim, oni so košarkaška velesila. Od razpada skupne države so bili že dvakrat svetovni prvaki. Miloš, ki nam je včeraj dal 32 pik, je star 22 let.

  10. zogca said

    Oja, vem.😉

    Haha, faca tvoja mama.

  11. webmaher said

    1. Španija, 2. Srbija, 3: Grčija, 4. Slovenija…vse ostalo je presenečenje ali celo senzacija😆
    Naši majo zdej zagotovljeno SP in naslednje EP in takrat pričakujem dve medalji in najmanj eno zlato:mrgreen:

  12. Spider said

    1. Srbija. 2. Španija 3. Slovenija

  13. zogca said

    Kar se mene tiče, Srbi niso več tisto, kar so bili v času Đorđevića, Danilovića, Divca in druščine. Seveda niso slabi, ampak niso pa več tisto več. Mogoče znova bodo, ampak zdaj … Je pa res, da premalo gledam košarko, da bi dajala takšne zaključke.

    Za Srbe se ne bojim, oni so košarkaška velesila.

  14. zogca said

    Večni pesimist. Kot jaz.

    1. Španija, 2. Srbija, 3: Grčija, 4. Slovenija…vse ostalo je presenečenje ali celo senzacija

  15. zogca said

    Večni optimist. Kot ne jaz.

    1. Srbija. 2. Španija 3. Slovenija

  16. lynx said

    Jaz bom rekel nekaj vmes med Webovo in Pajkovo napovedjo, čeprav nisem zelo prepričan da bodo naši zdržali:

    Španija, Srbija, Slovenija…

  17. zogca said

    Je šel kdo zares stavit?

    Web ziher, a ne? Še kdo?

  18. Jazz said

    Španija,Srbija,Slovenija! Stavim! ( mam vedno prav…😉 )

  19. lynx said

    Španija,Srbija,Slovenija! Stavim! ( mam vedno prav… )

    Z mano ne moreš. V nasprotnem primeru, bi si bila dolžna po eno pivo. 😉

  20. zogca said

    Vedno prav? Da vidimo.😉

  21. zogca said

    Začelo se je. Je kdo tukaj?

  22. maxi said

    Je šel kdo zares stavit?

    Jaz podpišem Lynx-a…kot ponavadi.🙂
    Aja pa Jazz, tudi pravi isto.

  23. webmaher said

    Naši so zmatrani in nič jim ne zamerim, tudi če zgubijo za 20….in Žogca nimaš pesimist ampak realni optimist😆
    Medalja danes za nas bi bila večja kot Triglav🙂

  24. webmaher said

    Maxi imam te na sumu: Lynx in Jazz, Jazz in Lynx a web nikako:mrgreen:

  25. webmaher said

    in jaz tepec danes 3X zavrnil Karol Hilton, ki mi je ponujala 920.000€€€€ :mrgreen:

  26. zogca said

    Še vedno sem pesmistka.

  27. zogca said

    Začenja se drugi polčas.

    Kok ne maram tega reporterja, ko ne vodimo in to njegovo večno iskanje izgovorov. Se mi zdijo kot neko prekletstvo.

  28. Jazz said

    Stavnica je sicer zaprta,vseen bomo pa zmagal v vsakem primeru…😉

  29. Jazz said

    😡 Neverjetno,koliko gospodinjskih del je mogoče opraviti med tako tekmo…. pi***😦

  30. webmaher said

    Jazz vedno lahko staviš v živo, ako imaš šolde:mrgreen:
    in zdaj je super kvota na zmago naših…nič čakat😆

  31. Jazz said

    lynx said
    september 20, 2009 at 5:46 popoldan
    Španija,Srbija,Slovenija! Stavim! ( mam vedno prav… )

    Z mano ne moreš. V nasprotnem primeru, bi si bila dolžna po eno pivo.

    Glavno,da si dolžan eno več…😉

  32. zogca said

    Jazz je dolžan pijačo ali kako že?

  33. zogca said

    Okej, saj razlika ni pogubna, je majhna. Ampak morali bodo igrati bolje.

  34. Jazz said

    zogca said
    september 20, 2009 at 7:50 popoldan
    Okej, saj razlika ni pogubna, je majhna. Ampak morali bodo igrati bolje.

    Ja.Ampak….

  35. zogca said

    Včerajšnja tekma je bila tako dobra, napeta, odlična košarka, tole zdaj pa je kar nekaj.

  36. Jazz said

    webmaher said
    september 20, 2009 at 7:44 popoldan
    Jazz vedno lahko staviš v živo, ako imaš šolde
    in zdaj je super kvota na zmago naših…nič čakat

    :mrgreen:

  37. Jazz said

    zogca said
    september 20, 2009 at 7:55 popoldan
    Včerajšnja tekma je bila tako dobra, napeta, odlična košarka, tole zdaj pa je kar nekaj.

    Sem osivel v teh parih dneh… se ne spomnim,da bi bil prej tolk…(no mogoče se ne spomnim zaradi let…)

  38. zogca said

    Ne se hvalit s tem, da ne izgubiš kakšne oboževalke.😉

    Sem osivel v teh parih dneh…

  39. webmaher said

    Jazz si stavil na naše…utegnil bi obogateti😆
    Tudi Grki ga danes lomijo…

  40. zogca said

    Bi stavil ali si stavil?

    Postajaš optimist?😉

  41. webmaher said

    Postajam optimist, stavil pa nisem😉

  42. Jazz said

    Ja,nisem,ker ni blo s kom…🙂

  43. zogca said

    Optimist? Zdaj???

  44. webmaher said

    na pa smo zgubil, še Srbija zgubi in je to to..

  45. zogca said

    Pa v bistvu res ni veliko manjkalo. Ampak ves čas je bil prisoten nek občutek nemoči.

  46. Jazz said

    webmaher said
    september 20, 2009 at 8:02 popoldan
    Jazz si stavil na naše…utegnil bi obogateti
    Tudi Grki ga danes lomijo…

    Laho bi ga lomili malo bolj…lenobe mediteranske

  47. webmaher said

    nič jim ne zamerim, čisto nič…ampak če z naslednjega SP in EP ne bo medalje pol pa…

  48. zogca said

    Pol pa???

    pol pa…

  49. Jazz said

    To je to… kljub vsemu,dobro so se odrezali,če je že šla moja napoved v franže,naj gre do konca in naj Srbi zmagajo… Žogca,glej,da bojo😉

  50. zogca said

    Bom šla kar v trenerki k staršem, saj grem na šport.😉

  51. zogca said

    To ni ravno odvisno od mene.

    naj Srbi zmagajo… Žogca,glej,da bojo

  52. webmaher said

    Kaj Žogca pol pa…pol pa bom reku, da so namišljeni zvezdniki…prejšnja leta so bli premladi in ni blo timskega duha, zdej pa izgovorov več ni…
    Srbija pa če danes zmaga potem je to senzacija vseh senzacij…

  53. zogca said

    Jaz sem, kakor verjetno že veš, pesimistka.

    Srbija pa če danes zmaga potem je to senzacija vseh senzacij…

  54. zogca said

    Šibam k staršem. Navijajte brez mene, če boste navijali. Mene med to tekmo ne bo na blogu. Razen če me bo mama imela poln kufr in me bo nagnala nazaj domov. Če bom preveč težila z bolnišnico. Zato se bom potrudila in ne bom. Kot mi je rekel lynx, samokontrola.

  55. webmaher said

    no kaj sem rekel, Srbi nimajo za burek, škoda ker nisem nič stavil😆

  56. webmaher said

    in konec je vsega, Web je mel (žal) prav…Srbi so bili čisto brez moči…

  57. maxi said

    Maxi imam te na sumu: Lynx in Jazz, Jazz in Lynx a web nikako:mrgreen:

    Web…glede na včerajšno Žogcino astrološko prognozo, boš absolutni zmagovalec pri Maxi, če si strelec….ali pa vsaj korošc…hehe

  58. maxi said

    Ma tekem ne bom kometirala, naši so zmagovalci kljub temu, da ni medalje!

  59. zogca said

    Če bi stavil po moji objavi, bi danes imel več denarja. Kakor vidiš, sem zadela obakrat.😉

    Srbi nimajo za burek, škoda ker nisem nič stavil

  60. zogca said

    Naj se začnejo javljati strelci.

    Jaz ne poznam nobenega, Maxi, sicer bi te priporočila.

    boš absolutni zmagovalec pri Maxi, če si strelec….

  61. zogca said

    O tem se strinjam.

    naši so zmagovalci kljub temu, da ni medalje!

  62. zogca said

    Ima še kdo težave pri odpiranju bloga? 😯

  63. Lynx said

    boš absolutni zmagovalec pri Maxi, če si strelec….

    Še posebno, če znaš streljati s pravim orožjem… 😉

  64. webmaher said

    strelci v kakšnem pomenu, jaz proste mete kar zadevam:mrgreen:

  65. zogca said

    Penale tudi?😉

  66. webmaher said

    Penale pa sploh, tudi Buffonu ga zabijem, če je treba😆

  67. zogca said

    Pucanje penalov je sicer metafora za seks, to veš?

  68. Jazz said

    zogca said
    september 21, 2009 at 8:13 am
    Naj se začnejo javljati strelci.

    Jaz ne poznam nobenega, Maxi, sicer bi te priporočila.

    Jaz sem lahko karkoli.Z lahkoto!😉

  69. webmaher said

    Maxi Jazz, sploh se ne sliši slabo😆
    Žogca če boš žleht, ti princ ne bo dal gola:mrgreen:
    Strelci vseh dežel javite se, čaka vas odlična tarča:mrgreen:

  70. lynx said

    Penale pa sploh, tudi Buffonu ga zabijem, če je treba.

    Pucanje penalov je sicer metafora za seks, to veš?

    Tudi jaz nisem vedel, da so ti všeč moški. 😉

  71. zogca said

    A zato moj gol ostaja prazen? Ker sem žleht?

    Žogca če boš žleht, ti princ ne bo dal gola

  72. Jazz said

    zogca said
    september 21, 2009 at 7:35 popoldan
    A zato moj gol ostaja prazen? Ker sem žleht?

    Nisi,zavlačuješ pa,al pa igraš bunker…😦

    😉

  73. zogca said

    Bunker igram, bunker.😉

  74. Jazz said

    zogca said
    september 21, 2009 at 8:18 popoldan
    Bunker igram, bunker.

    Za oči nič kaj… ampak,-teren je spolzek,lahko se zgodi….😛

  75. zogca said

    Če znaš res dobro igrati bunker, se ne more kar zgoditi.

  76. Jazz said

    Ok,vdam se! 🙂

    Ampak vseeno,Duh je močan,meso…- ah,verjetno tud to ne😉

  77. zogca said

    Kolikor je meni znano, samo en moški lahko prebije mojo obrambo.

  78. Lynx said

    A zato moj gol ostaja prazen? Ker sem žleht?

    Tvoj gol ne ostaja prazen niti zato ker si žleht, niti zato ker bi zavlačevala ali igrala bunker. Tvoj gol ostaja prazen, ker sploh ne igraš. Na ta način gola seveda ne boš dobila, po drugi strani, pa tudi ne boš občutila evforije, adrenalina in ostalih občutkov ki tekmo spremljajo.
    Tvoj željeni nasprotnik se ukvarja z drugim športom ali pa nekomu drugemu zabija gole. Dokler bo tako si lahko le navijačica. 😉

  79. zogca said

    Bom pa navijačica, tudi to je luštno.😉

  80. zogca said

    Foto/video: Množica navijačev Lorbku vzklikala: MVP, MV

    http://www.rtvslo.si/sport/kosarka/ep-v-kosarki-2009/foto-video-mnozica-navijacev-lorbku-vzklikala-mvp-mvp/212828

  81. webmaher said

    Lynx ne bo ti uspelo…to je Žogca, ena in edina..čaka se SP leta 2028:mrgreen:

  82. Tana said

    Lynx ne bo ti uspelo…to je Žogca, ena in edina..čaka se SP leta 2028:mrgreen:

    Še dobro, da leta hitro bežijo:mrgreen: in leto 2028 bo en dva tri…..tu.

  83. zogca said

    Ne, Web, SP 2012 bom tudi že gledala.😉

  84. lynx said

    Ne, Web, SP 2012 bom tudi že gledala.

    Gledala že, gledala. A 2028 boš tudi igrala. 😉

  85. webmaher said

    Lynx jaz ji privoščim unga kje že zabijal gole in to pred 2012, zdej je pa menda mal klopco grel pa jo menda ne bo več dolgo:mrgreen:

  86. zogca said

    Kaj pa, če bi jaz rada dala gol, ne prejela ga?

  87. webmaher said

    Igraš preveč abrambno in zato je kriv JJ:mrgreen:

  88. Lynx said

    Lynx jaz ji privoščim unga kje že zabijal gole in to pred 2012, zdej je pa menda mal klopco grel pa jo menda ne bo več dolgo.

    Saj,saj. Dve glavi ima, zgornjo rabi za nepotrebne stvari, spodnjo menda nič. Tako ne bo šlo dolgo.🙂

  89. Lynx said

    Kaj pa, če bi jaz rada dala gol, ne prejela ga?

    Kako pa?

  90. zogca said

    Kaj se sprenevedate? Tudi spodnjo uporabljate, če nič drugega, si jo kdaj date v roke.😉

  91. zogca said

    To pa še ne vem. Verjetno bi potrebovala didlo in Maxi.:mrgreen:

    Kako pa?

  92. zogca said

    Seveda sem se hecala.😉

Leave a Reply

 
