Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čakanje nate!

Posted by zogca na september 19, 2009

JESENSKI NOKTURNO

Čutim,
kako zori
samota v nočeh,
ko te ni.
Ko te ni, da bi obirala
plodove noči
z obloženih vej teme,
pijana od njihovega zamolklega vonja,
ki je težak kakor spanje.

Kadar te ni,
čutim,
kako samota dozoreva v čakanje.

Čakanje nate,
na tvoje lačne roke,
na tvoj lačni obraz,
na tvoje lačne zobe,
zadrte v sočno sredico
zrele rdeče slasti.

France Forstnerič

261 Responses to “Čakanje nate!”

  1. maxi said

  2. zogca said

    Dobro jutro, Maxi. Dobro jutro tudi vsem drugim.

  3. maxi said

    Si ok, mama ok?

  4. lynx said

    Dobro jutro:

  5. Jazz said

    Maxi,si našla štumfke ?😉

    http://www.youtube.com/watch?v=wcK8mrfNERw 🙂

  6. Lynx said

    VZROK NIZKE RODNOSTI SLOVENCEV:

    Preden povprečna slovenska mati izpusti svojega Kekca iz naročja,
    je sosedova Mojca že v menopavzi.

  7. zogca said

    Pozno odgovajam, ker sem šla nazaj spat. Mami ni nič, jaz pa bom pač delala paniko, ker sem to jaz, ker jaz imam v glavi vedno načrnejše scenarije, ne morem jaz razmišljati v stilu bo šla v bolnišnico, bo tri dni tam, bo prišla domov in vse bo kul. To ni moj stil. Paniciranje je moj stil. Pa še to, da sem sveto prepričana, da če bom jaz vnaprej dovolj trpela, potem pa gotovo ne bo nič narobe. Zato mi je mama tudi hotela šele v nedeljo zvečer povedati, da gre v ponedeljek v bolnišnico. Samo kaj, ko sem jaz gestapovec.

    Si ok, mama ok?

  8. zogca said

    Oja.😉

    Preden povprečna slovenska mati izpusti svojega Kekca iz naročja,
    je sosedova Mojca že v menopavzi.

  9. maxi said

    Kako napreduje osvajanje astroloških ved?

  10. Lynx said

    Kako napreduje osvajanje astroloških ved?

    Ne dolivaj olja na ogenj, ki že itak preveč gori. 🙂

  11. Spider said

    No, lepo, da mami ni nič resnega.

    Zogca, ti svojo mamo velikokrat kritiziraš, da je paranoična, preveč gospodovalna…Samo vseeno s emi zdi, da si morda malček paranoje, za katero sama priznavaš, da jo imaš, podedovala po njej, he he.

  12. zogca said

    Paranojo imam jaz definitivno od nje, pa ne samo en malček, kar se paranoje tiče sem jaz izpopolnjena, torej še veliko hujša različica svoje mame. Misliti si ne moreš, kako sem nadležna, ko me je strah. Gospodovalna pa nisem, lepo prosim, sem preveč lena, da bi lahko bila. Gospodovalnost zahteva preveč energije.

  13. zogca said

    En primer, koliko sem jaz paranoična. Moj bivši mobi ga je sral sto na uro. Pogovarjala sem se s princem, on v avtu, zveza se prekine. Pokličem nazaj, zvoni v prazno. Pošljem sporočilo, ne gre skozi. In tako eno uro. Jaz sem bila sveto prepričana, da se je on zaletel in umrl, tako sveto, da bi mu lahko šla naročit krsto. Potem pa vseeno ugasnem telefon in ga znova prižgem, nakar takoj dobim sporočila, da so bila sporočila dostavljena, pokličem princa, on živ in zdrav in seveda ni vedel, da sem ga klicala, ker prekleti telefon … Saj potem ga je moj telefon še večkrat tako posračkal in sem vedela, kaj je, ampak prvič pa … Pomisliti na najhujše je vedno bil moj moto.

  14. zogca said

    Počasi, ampak zagotovo osvajam Parkerjevo enciklopedijo.😉

    Kako napreduje osvajanje astroloških ved?

  15. zogca said

    Nocoj je spet košarka, a ne?

  16. zogca said

    Nekaj astrološkega. Za Junota veste, kaj je?

    Juno in the horoscope gives a good indication of the kind of marriage partner that we need and will get. Not the partner we think we want (those are ruled by Venus and Mars), but the one we need and actually wind up with. Let’s get things straight here before we go into the details about Juno in your horoscope. Venus and Mars show what we consider to be our ideal man or woman.

    Skratka, Juno. Moj je v tehtnici. Normalno, da sta bila oba moja partnerja tehtnici. Juno je to, kar dobiš. Juno v šesti hiši pa pomeni, da dobiš ali sodelavca ali deloholika. Ena moja tehtnica je bil moj sodelavec, drugi je bil deloholik.

    Kjut, a ne?😉

  17. Lynx said

    Nocoj je spet košarka, a ne?

    Ja, v eni izmed tekem igrajo tvoji proti tvojim. 🙂

  18. zogca said

    Vem, to vem, bo tudi gledala. Že včeraj sem malo gledala, je oče nalašč dal na košarko, da nisem mame toliko buzerirala, da sem jo vsaj za pet minut spustila iz primeža.😉 Mene je za ubt, kok znam bit zoprna.

  19. Lynx said

    Mene je za ubt, kok znam bit zoprna.

    Kakšno minutko, ki jo posvečaš astrologiji, lahko posvetiš tehnikam samoobvladovanja.😉

  20. zogca said

    Samoobvladovanje? Saj se trudim, samo dvakrat sem danes telefonirala.

  21. zogca said

    Najbolj sem hepi, ko se izkaže, da sem naredila cirkus za prazen nič. Upam, da bo tudi tokrat tako in najverjetneje bo res.

  22. Lynx said

    Samoobvladovanje? Saj se trudim, samo dvakrat sem danes telefonirala.

    Za tvojo karmo, je trud pomembnejši od njegovega rezultata. Bravo.

    Najbolj sem hepi, ko se izkaže, da sem naredila cirkus za prazen nič. Upam, da bo tudi tokrat tako in najverjetneje bo res.

    Ravno tako boš hepi, če cirkusa ne boš naredila. Poskusi.

  23. zogca said

    Saj se trudim. Ves čas si dopovedujem, da nihče ni omenjal ničesar zloveščega, ker res ni, da je zdravnik rekel, da ne bo nobenih težav, ker res je, da je bolje, da jo operirajo zdaj in ne v akutnem stanju, kar je logično. Bi šla jaz takoj namesto nje, ampak ne morem, tega ne dovolijo.😉 Jaz se operacij sploh ne bojim, sem jih že toliko dala skozi, medtem ko moja mama še nikoli v življenju ni bila pod narkozo.

  24. zogca said

    Srbija – Slovenija (21h)

    http://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2009&mm=09&dd=18&nav_id=382218

    Komentarjev pa že 195.

    http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=382218

  25. Spider said

    Po včerajšnji infarktni tekmi s Hrvati,ne vem, če bom sploh preživel tole s Srbi..

  26. zogca said

    Jaz sem se odločila, da bom gledala tako, da bom zraven pomivala posodo, likala in podobno. Bom pri stvari, ampak ne bom pa čisto pri stvari.

  27. pika said

    Zdravo Žogca;

    sem vesela, da je tvoja mama v redu oziroma, da je zadeva manjša kot si si jo naslikala. Če se človek zaveda, da dela nekaj
    narobe, potem lahko to ščasoma popravi. In to, da misliš vedno na najslabše, no dobro zate in ne za ljudi, ki jih imaš (in oni tebe) rada. Slabe stvari tako ali tako pridejo vedno prehitro in nima smisla, da si ob vsakem nelogičnem (seveda izključno za nas nelogičnem) dogodku naslikamo najbolj črn scenarij. Počasi to človeka “ukoči”. Ni dobro. Vem, da je neumno dajati nasvete. Vsak se lahko spremeni samo sam. A je moja mama kot tvoja zelo podobna. Vedno najprej pomisli na najslabše. Težko je včasih živeti tako. Če sem kdaj zamudila, je najprej pomislila, da se je nekaj zgodilo, nikoli, da se imam morda tako zelo lepo, da sem pozabila na čas. Človek mora v takšnem ravnanju pomisliti predvsem na druge. Kaj dejansko pomeni to zanje. Potem laže preklopi. Oprosti, nisem hotela biti “pametna” in delati nasvete. A sama sem nekako to presegla. Če sem jaz, lahko tudi kdo drug.

  28. zogca said

    Saj zato se brzdam. Ker nje ni strah in tudi ni razloga, da bi jo bilo strah, je totalno noro, da jo jaz strašim. Še posebej, ker mene ne bi bilo strah, če bi šlo zame. Pika, narobe si me razumela, ni mama pomislila na najslabše, jaz sem. Jaz sem hujša od nje. Že pred leti mi je enkrat rekla: “Kolikokrat misliš ti mene, očeta in mačka pokopati, preden bomo zares umrli?” In to je res. Če bi, na primer, moj mož ugasnil telefon, ker bi bil pri ljubici, jaz ne bi pomislila, da je pri ljubici, ampak da je mrtev. To sem jaz. Je pa res, da je za to paranojo kriva moja mama in nihče drug. Ko sem bila majhna in nisem ubogala, mi je nekajkrat rekla: “Prišel bo dan, ko me boš z lučjo iskala pri belem dnevu, mene pa ne bo.” Od to tudi ta bolesten strah, da se ji bo kaj zgodilo, ta strah imam jaz, odkar vem zase.

  29. zogca said

    Potem se je včeraj hecala, da bi se jaz smejala, pa se nisem. In mi je govorila, da sem tako ali tako trapasta, ker si tako želim, da bi onadva čim dlje živela. In mi je govorila: “Če mene pobere, dobiš to in to. Potem še njega spraviš na drugi svet in boš bogata.” Ampak mi ni bilo smešno.

  30. pika said

    “Ampak mi ni bilo smešno.”

    Razumem. Sta tvoja družina. Edina družina. Tako kot sem sama edina družina mojemu otroku. Zato je težje. Saj so dedki in babice, tete in strici, a to ni isto. A ne želim, da omejujem svojega otroka v njegovem življenju, kot tudi ne želim, da on omejuje mene. Ve, da si želim motor, da bom šla delat izpit…a glej, garancij ni nikjer. Nihče ti jih ne bo dal. Tudi, če bi jih, bi bile popolnoma brezpredmetne.

    Nekoč si mi rekla, da ne bi šla nikoli v tujino, ker veš, kako bi bilo mami grozno. A v tem je poanta vsega. Da enostavno moraš pustiti in jemati življenje takšno, kot je. Čeprav včasih bolj boli, a moraš. Ker to pomeni res imeti rad. Pustiti človeku, da razširi krila toliko, kot jih želi sam.

    Gledaj danes košarko. Boš odklopila.

  31. zogca said

    Bom gledala košarko in bom odklopila. Tudi sicer skušam in je bolje, da čim manj pišem o tem. Saj mama bi me fentala, če bi vedela. Tri dni bo tam in potem bo vse v redu, operacija pa z vsem skupaj, tudi dajanjem narkoze, traja pol ure.

    Jaz mami ne bi dovolila, da gre delati izpit za motor, prav dovolila ji ne. Ampak mislim, da imam do tega pravico, ker tudi ona meni ne bi.

    Sicer pa da. Nimam bratov in sester. Tete in strice imam po tisoč kilometrov daleč, enako sestrične in bratrance. Dedkov in babic nimam. Nimam moža in otrok. Je za razumet, zakaj me je strah, če eden od staršev kihne v napačno smer?

  32. pika said

    Drži se. Sorry, če sem ti zbudila neke slabe misli. Nisem želela. In lahko noč. Grem spat. Sem žurirala vso noč in prečuta noč se dečvi v mojih letih en malček pozna.

    Ta je zate…

  33. pika said

    Mislim, da je v tej fantastična… ta je zame… dokončna nočka…

  34. zogca said

    Mah, ne. Saj verjetno delam dramo za prazen nič. Vsaj upam, da je res tako. Je ne bi delala prvič in jo tudi zadnjič ne bom.

    Tudi jaz bi morala sinoči žurati, pa nisem.

  35. Dragica said

    Lynx said
    september 19, 2009 at 11:11 am
    VZROK NIZKE RODNOSTI SLOVENCEV:

    Preden povprečna slovenska mati izpusti svojega Kekca iz naročja,
    je sosedova Mojca že v menopavzi.

    Se popolnoma strinjam, sindrom lepe Vide.

  36. Tana said

    Jaz sem se odločila, da bom gledala tako, da bom zraven pomivala posodo, likala in podobno. Bom pri stvari, ampak ne bom pa čisto pri stvari.

    Žogca, to pa ne bo v redu… za vsako delo je treba bit pri stvari😉 pa tudi, če gre samo za gledanje neke tekme….

  37. Tana said

    Gledaj danes košarko. Boš odklopila.

    Pika, jaz rajši kaj drugega gledam, pa tudi čist odklopim 🙂

  38. zogca said

    Tana, ko gre za tekme, je včasih bolje biti malo manj pri stvari, da si malo manj živčen. Čeprav jaz zadnje čase nisem v razpoloženju, ko bi tekme jemala smrtno resno. Nekoč sem jih.

  39. webmaher said

    Ko sem najbolj živčen pomislim na Tano, ki je vedno pri stvari in živčnost nemudoma popusti:mrgreen:

  40. Tana said

    Saj vem Žogca, jaz sem se malo pohecala… jaz tekmo sicer gledamo kot tekmo, jih pa tudi ne jemljem smrtno resno. Jaz jih pa nikoli nisem. Sem pa vedno vesela, če naši zmagajo.

    Drugač pa, danes imamo vsaj mir pred moškimi:mrgreen:

  41. Tana said

    Ko sem najbolj živčen pomislim na Tano, ki je vedno pri stvari in živčnost nemudoma popusti:mrgreen:

    ej web, ko sem to pisala o tekmi sem točno nate pomislila😉 nek filing pač😉

  42. maxi said

    Nekaj astrološkega. Za Junota veste, kaj je?

    No, jaz nimam pojma kaj je Juno, mislim prvič slišim zanj danes. Ampak me pa vseeno zanima kje ga imam?:mrgreen:

  43. zogca said

    Bom takoj pogledala.

    Ampak me pa vseeno zanima kje ga imam?

  44. zogca said

    Zaenkrat dobro kaže, ampak je še velikoooooo prezgodaj za napovedi.

    Sem pa vedno vesela, če naši zmagajo.

  45. maxi said

    Upam, da ne v škorpijonu, ker potem bo hudič.

  46. maxi said

    Bom takoj pogledala.

    Hvala, zelo uslužno… :mrgeen:🙂

  47. zogca said

    Junota imaš v strelcu in v dvanajsti hiši.

    Juno in the 12th House: Watch out for this one. There is an increased chance that the first marriage (or business) partner can do you in, or even be an enemy. More likely, it is you who are doing yourself in by getting attracted to the wrong person. This will be especially true if there are stressful aspects to Juno or to the ruler of the 7th house. It could also work out that the partner is really a nice person, but is restricted in some way and requires your constant help.

    Juno in Sagittarius: The partner will tend to come from an entirely different background and may even be a foreigner. Even if the partner is not a Sagittarian, they may have Sagittarian traits. They may be involved in higher education or take frequent long trips, and they may talk a lot and listen only a little (if at all).

    Pa konjunkcijo imaš Junota in Neptuna.

    Juno Aspects Neptune: If you have a stressful aspect (conjunction, square, or opposition) between Juno and Neptune, please, PLEASE do not marry someone because you feel sorry for them or because you want to “save” them. Remember this magic number. If you do, you will never again have the problem of getting into a marriage for the wrong reasons. Please memorize it. It’s 911. Dial that and have them taken away so they can be helped by a professional. Then, get into therapy yourself to cure your masochism. On the positive side especially with the harmonious aspects (sextile and trine) the partner will tend to be sensitive, empathetic, and imaginative. Marriage and partnership can also bring out these same traits in you. In all cases, there will be an inclination to over idealize the partner, to see what we want to see about them.

  48. maxi said

    Uuuuups….v strelcu, pa jaz to skozi trdim.🙂

  49. maxi said

    Kaj pa pomeni v 12-sti hiši?

  50. zogca said

    Ne, ni v škorpijonu. V strelcu. Je pa tako, da ima lahko en škorpijon ogromno strelca v sebi. Ali pa obratno. To se pri meni ujema tehtnica in tehnica, ampak ni Juno pokazatelj znamenja moškega, ne, ampak lastnosti.

    Upam, da ne v škorpijonu, ker potem bo hudič.

  51. zogca said

    Sem ti kopirala.

    Juno in the 12th House: Watch out for this one. There is an increased chance that the first marriage (or business) partner can do you in, or even be an enemy. More likely, it is you who are doing yourself in by getting attracted to the wrong person. This will be especially true if there are stressful aspects to Juno or to the ruler of the 7th house. It could also work out that the partner is really a nice person, but is restricted in some way and requires your constant help.

    Kaj pa pomeni v 12-sti hiši?

  52. maxi said

    Juno in the 12th House: Watch out for this one. There is an increased chance that the first marriage (or business) partner can do you in, or even be an enemy. More likely, it is you who are doing yourself in by getting attracted to the wrong person. This will be especially true if there are stressful aspects to Juno or to the ruler of the 7th house. It could also work out that the partner is really a nice person, but is restricted in some way and requires your constant help.

    Ko preberem to…mi ni več do heca.

  53. Tana said

    Upam, da ne v škorpijonu, ker potem bo hudič.

    maxi, tudi pri meni je tako, če je v škorpijonu je cel hudič, pa brez heca, smrtno resno..

  54. zogca said

    Zdaj vidim, da imaš Venero v konjunkciji s Plutonom. Ali pa je Pluton v konjunkciji z Venero. Zdaj pa ne vem, kako se to gleda.

    Your emotions, particularly when it comes to feelings of love and attachment, run very deep. Your personality is magnetic, and you tend to arouse strong feelings in others, who may find you intriguing or somehow offensive! In love, you can be quite possessive and possibly obsessive. At the root of obsessive feelings are deep fears of rejection, loss, and betrayal. Your feelings often run hot or cold–your love nature is generally extreme. It’s hard for you to detach yourself and this sensitivity comes from a tendency to take things very much to heart. You are certainly most charming when you want to be. Love relationships turn your world upside down. You are likely to experience love at first sight, as you tend to work on instinct when it comes to affairs of the heart. Your relationships often feel fateful. You easily put pressure on your partner, as you expect much loyalty and honesty in your intimate relationships. Be careful not to let your relationships get to a point where your partner is superfluous and you are working through your own inner demons through him or her. Certainly, you will learn much about yourself through your relationships, and you may not always like what you see. You will meet yourself (the “darker” side or inner demons) through your relationships, and it will be critical that you recognize it as your own “material” and not project it onto your partner. On another level, you may have a talent for drama, writing lyrics, music in general, and finance.

  55. zogca said

    Pa saj prvi je že mimo, a ne?

    Ko preberem to…mi ni več do heca.

  56. zogca said

    Si znaš pogledati?

    če je v škorpijonu je cel hudič, pa brez heca, smrtno resno..

  57. maxi said

    Vranec je strelec.

  58. maxi said

    Pa saj prvi je že mimo, a ne?

    Ja, je ja…ampak gredo dlake pokonc ko to berem…

  59. zogca said

    Potem je on mogoče bil pravi, kaj?

    Vranec je strelec.

  60. Tana said

    Si znaš pogledati?

    Jaz ne, imam pa enega prijatelja, ki se spozna na to in mi vse pove, tako da vem, kako je s tem pri meni.🙂

  61. zogca said

    Ob mariskateri resnici gredo meni.

    Ja, je ja…ampak gredo dlake pokonc ko to berem…

  62. zogca said

    Vprašaj ga za Junota.

    Jaz ne, imam pa enega prijatelja, ki se spozna na to in mi vse pove, tako da vem, kako je s tem pri meni.

  63. maxi said

    Potem je on mogoče bil pravi, kaj?

    Ni pravi….morda v drugem življenju. V tem sva zafurala.

  64. zogca said

    Bo pa kakšen podoben njemu, kaj misliš?

  65. maxi said

    maxi, tudi pri meni je tako, če je v škorpijonu je cel hudič, pa brez heca, smrtno resno..

    Jaz jih imam dovolj. Naj ga ima katera ga hoče….hehe

  66. Tana said

    Vprašaj ga za Junota.

    Kaj naj ga točno vprašam? Kaj naj rečem. Ali je kaj hudega ? menda ja ne..

  67. maxi said

    Bo pa kakšen podoben njemu, kaj misliš?

    Jaz ne pravim nič. Še manj pa mislim.

  68. zogca said

    V katerem znamenju imaš Junota, v kateri hiši in kakšne aspekte ti dela, če kakšne?

    Kaj naj ga točno vprašam?

  69. zogca said

    Včasih je bolje ne misliti.

    Neumni ljudje so najsrečnejši, ti povem.

    Še manj pa mislim.

  70. Tana said

    Bom ga jutri poklicala. Danes ziher tekmo gleda…

  71. maxi said

    Zanimivo tole s strelcem, namreč vedno sem trdila, da so oni moj rajon.🙂

  72. zogca said

    A kakšen moški ne?😉

    Danes ziher tekmo gleda…

  73. zogca said

    Moj so tehtnice in tehtnice so dokazano moj rajon. Jaz nisem imela partnerja, ki ni bil tehnica ali bolje, oba sta bila tehtnici.

    Zanimivo tole s strelcem, namreč vedno sem trdila, da so oni moj rajon.

  74. zogca said

    Moj blok postala zelo glasen. Kakšno dretje je bilo ob zadnji trojki.

  75. Tana said

    A kakšen moški ne?😉

    Ja moški ja… samo žal ne moj….🙂 samo prijatelj za pomagat, pa tako ….

  76. zogca said

    Moj tudi ne, ker ga nimam. Pa mi je danes to zadnja srb, prav res.

  77. Tana said

    vodimoooooooooooooo
    Prav maš Žogca, kaj se čemo sekirat, saj pride, ko pride, enkrat zagotovo.

  78. zogca said

    Tako je.

    Da, vodimo.🙂

  79. Tana said

    Bravo za naše….. tukaj pri meni je tako dretje, mislim ne v stanovanju, od zunaj, uauauauauau

  80. zogca said

    Zdaj bo dretja še veliko več.

    Začenja se drugi polčas.

  81. zogca said

    Je šla Maxi tudi gledat?😉

  82. zogca said

    Po vsaki trojki se blok začne tresti.

    Kaj šele bo?

  83. maxi said

    Je šla Maxi tudi gledat?😉

    Vsega po malem, malo tekmo čekirat, malo cunje prat, telefon je bil…in eto me.🙂

  84. zogca said

    Tole ni več tako v redu.

    Bojim se, da se bodo bali zmagati.

    Jaz tudi rihtam perilo in posodo vmes.

  85. maxi said

    Bojim se, da se bodo bali zmagati.

    Sran s pesimizmom! Najjači so…🙂

  86. maxi said

    Jaz tudi rihtam perilo in posodo vmes.

    Jaz sem danes že cel dan v čistilih in pucanju….buu

  87. zogca said

    Ne, Maxi, to ni dobro. Trije igralci s po štirimi osebnimi. Ni to v redu, plus takšen padec v igri. Upam, da se motim, ampak zdi se mi, da je ta tekma izgubljena. Res upam, da se motim.

  88. maxi said

    Aja, noo…vmes sem šla pogledat nov trgovski center, ki se je včeraj odprl pri nas…:mrgreen:

  89. zogca said

    Aaaaaaaaa?

  90. Tana said

    A res to Srbi vodijo?
    Kje se je odprl trgovski center?
    nisem nič na tekočem..

  91. zogca said

    Da, Srbi vodijo.

  92. Tana said

    Danes je še bolj napeto kot včeraj…. kakšen rezultat napovedujete? Kdo bo zmagal?

  93. zogca said

    Jaz sem včeraj buzerirala mamo, ko je bila tekma in sploh nisem registrirala, da je bilo napeto.

    Kaj napovedujem? Jaz sem pesimistka.

  94. Tana said

    še pet minut in pol do konca…… moramo biti optimisti…..

  95. zogca said

    Trojka!!!!!!!!

  96. zogca said

    Sploh ne sedim pred tevejem in mi popuščajo živci.

  97. Tana said

    Naši bodo zmagali, brez problema, le mirne živce, jaz grem kadit!!!!!

  98. zogca said

    Jaz si bom tudi prižgala.

    Pa pritisk so mi nabili garant.

  99. zogca said

    To ni za moje slabe živce.

  100. veter_02 said

    Jest ne morm gledat…

  101. zogca said

    Jaz tudi ne več. Ima me, da bi ugasnila.

  102. zogca said

    Pizda materina, trojko je dal.

  103. zogca said

    Podaljšek.

  104. Tana said

    Podaljšek, yessssssssssssss!!!!

  105. zogca said

    Grem stavit, da bodo v naslednjih urah dobili par ljudi ekstra na urgenco.

  106. Tana said

    Gremo globoko dihat, pa bo, zmaga je itak naša!!!!!!!!!!

  107. webmaher said

    sodniki so navadne p…., zdej smo pa adijoooo…

  108. Tana said

    Tukaj pri meni se tako derejo, loputajo z vrati, kričijo, grozno,,
    ja čisto mogoče, da bodo katerega odpeljali na urgenco.

  109. webmaher said

    Tana jaz rabim umetno dihanje😆

  110. zogca said

    Urgenca ne gine tistim s slabim srcem, ne gine.

  111. zogca said

    Nima Tana dovolj zraka. Po moje ga zdaj nobena nima.

  112. webmaher said

    smo že konc, mč sekirat več, Srbi so že zmagal, hvala sodnikom, bog jih bo kaznoval…

  113. Tana said

    web, pokliči prvo pomoč, bo hitreje… joj, joj, pa hitro….. jaz sama bi rabla kakšno pomoč…

  114. zogca said

    Vse lase si bom populila.

  115. zogca said

    Tole je pa zdaj verjetno res konec. Spet upam, da se motim.

  116. webmaher said

    Teo DOSIĆ grobar slovenske košarke…

  117. zogca said

    Urgenca vabi.😉

  118. Tana said

    vse je še odprto, ne obupat!!!!!! zmaga je naša……… Žogca lase pa le čuvaj, škoda jih je.

  119. webmaher said

    Tana jaz sem že mtvo ladan, če rabiš pomoč sem že tu:mrgreen:

  120. zogca said

    Pizda mu materina.

    Se opravičujem.

  121. zogca said

    Pa trojka.🙂

  122. webmaher said

    Teo DOSIČ pa ovaj mora da je Slovenac:mrgreen:

  123. veter_02 said

    Ce me dons ne bo herc stisnu, me ne bo se 80 let…

  124. maxi said

    buuuuuuuuuuuuuuuu

  125. webmaher said

    ŽOGCA VSE JE PREPOZNO…

  126. Tana said

    web, jaz sem čisto hladna, zebe me… grem pod odejo…

  127. zogca said

    Web, jaz sem večna pesimistka, ampak ti si še hujši od mene.

  128. zogca said

    Tana, počakaj konec.

    Meni je pa vroče, pa me je cel dal zeblo.

  129. webmaher said

    JUTR NAS BODO ŠE gRK in smo adijo medalja…ampak vseeno sodnik so nas dons pokradli

  130. zogca said

    Zdaj je pa res konec.

  131. webmaher said

    Žogca jaz sem realist tk da veš

  132. webmaher said

    Joj Tana škoda ko si tok deleč jaz mam danes viška kr ga češ🙂

  133. zogca said

    Žal sem imela prav, ko sem v tretji četrtini postala pesimistka. Moj jebeni šesti čut, ki se skoraj ne zmoti.

  134. maxi said

    Škodaaaaaaaaaa😦

  135. Tana said

    konec, žal, ampak bili so dobri, naši svaka jim čast……….

  136. zogca said

    Lej, jaz sem to začutila v tretji čertini, ampak sem si vseeno dovolila še upati.

    Žogca jaz sem realist tk da veš

  137. webmaher said

    evo ti ga na, prekleti sodniki, da vas grom udario odmah

  138. webmaher said

    jaz sem upal do konca rednega dela…potem je bilo pa vse jasno..

  139. webmaher said

    pravzaprav je bilo zelo jasno, ko so Brezcu mal pred koncem piskal namerno osebno…

  140. Tana said

    Jaz sem do konca upala, saj upanje umre zadnje!!!!
    Pa kaj hočemo, še hujše stvari se zgodijo, pa moramo preživet.

  141. webmaher said

    prekleti sodniki in pravilo namerne osebne napake, ki si ga sodniške p…. tumaćijo sa slobodnim sudaćkim uvjerenjem in je raztegljiv, ko moje lanske gate:mrgreen:

  142. webmaher said

    eh Tana, ti bi dons težko preživela z mojim viškom toplote:mrgreen:

  143. zogca said

    Moja mama, ki je seveda navijala za Srbijo, je rekla, da Srbom niti ovc ne bi dala past, samo svinje. Skratka, da so bili Slovenci veliko boljši. Jutri bomo pa gledali finale skupaj, ker grem jaz spat k staršem.

  144. zogca said

    Bo jutri medalja ali ne???

  145. webmaher said

    Moja napoved za jutri je jasna: Španci so prvaki, mi pa četrti…Žogca, če mi ne verjameš pejt kr zvezdice gledat in bo ti jasno vse:mrgreen:

  146. maxi said

    Bo jutri medalja ali ne???

    Če se nam sreča prilepi na rit…

  147. zogca said

    Zvezdice? Saj hororana astrologija bi znala dati odgovor, ampak te pa jaz ne znam.

  148. webmaher said

    Maxi jaz bi zdej šu stabo kak krog odlaufat😆

  149. zogca said

    Skoraj raje na roke.

    Če se nam sreča prilepi na rit…

  150. Tana said

    Grki so slabi, zmaga je jutri naša, 3. mesto. jupiiiiiiiiiii, tudi to je o.k.

  151. maxi said

    Maxi jaz bi zdej šu stabo kak krog odlaufat😆

    Malo si kasen, jaz sem trening danes že imela…🙂

  152. Tana said

    web, ti imaš pa očitno višek energije…. ni nobene sosede blizu? bi lahko posodo pomil in kaj pospravil, mislim, no da se znebiš viška…😆

  153. webmaher said

    jaz bi viške delil samo s Tano in Maxi:mrgreen:

  154. pika said

    Eh, k vragu… kakorkoli…vsaka čast; bili so super; morda res že malo utrujeni, predvsem pa …malček več sreče bi pa res lahko imeli. Jutri pa…Grki; težka bo; ampak jaz sem optimist.

    Kakorkoli; tudi če ne bo medalje, so bili super. Ne samo Erazem, vsi!!!! Kapo dol!

    Aja, seveda nisem šla spat… sem se spomnila na košarko

  155. zogca said

    Pika, ti vseeno nisi spala.

  156. webmaher said

    Maxi si pozabila, da mata z Žogco še eno štuparamobaby v dobrem😆

  157. pika said

    “Pika, ti vseeno nisi spala.”

    Ne, sem vseeno ocenila, da nisem tako utrujena kot naši. Če so oni lahko vsak dan špilali, še jaz lahko počakam in grem spat… sedaj?! Ni variante, ker imam tolko adrenalina, da bi lahko šla laufat…

  158. zogca said

    Lahko pri meni!!!!!!

    bi lahko posodo pomil in kaj pospravil, mislim, no da se znebiš viška…

  159. webmaher said

    No zame so naši junaki z medaljo ali brez…mislim pa, da so fizično že čist na nuli, dons pa še psihično, tko da so Grki ziher v prednosti…naše morda lahko jutri rešijo le navijači, če bodo ostali…

  160. maxi said

    Maxi si pozabila, da mata z Žogco še eno štuparamobaby v dobrem😆

    točno!!🙂

  161. zogca said

    Enako!

    Ni variante, ker imam tolko adrenalina, da bi lahko šla laufat…

  162. zogca said

    Tudi zame so junaki.

    No zame so naši junaki z medaljo ali brez…

  163. webmaher said

    Žogca me vzameš za en teden na probo, ima sve da sija ko zlato u sefu:mrgreen:

  164. Tana said

    Pika, ti vseeno nisi spala.

    Kdo pa še danes spi? Saj je cela Slovenija v luftu. Zdaj se šele žur začne!

  165. pika said

    Seveda bodo ostali; navijači… mislim, da nihče ni razočaran nad našimi… če je, je pa kreten…in jutri…je treba met malo sreče; jaz sem tudi čisto crknjena, pa ne morem spat… zdaj bi lahko koga…

    Žogca, greva laufat?

  166. zogca said

    Eni na poti na urgenco, ti povem.

    Saj je cela Slovenija v luftu.

  167. pika said

    “Zdaj se šele žur začne!”

    Jap, žur se začenja…..

  168. zogca said

    A se dobiva na pol poti?😉

    Žogca, greva laufat?

  169. maxi said

    Enako!

    Ni variante, ker imam tolko adrenalina, da bi lahko šla laufat…

    Ja potem pa gremo en krog…🙂

  170. webmaher said

    Aja Žogca, sam pol mora tvoja mamica s črnimi očali k tebi na obisk:mrgreen:

  171. pika said

    ja, mislim, da je danes definitivno koga infarkt… že včeraj je bilo kruto!!!

  172. Tana said

    Eni pa v oštarije, če je še kje kaj odprto. Jutri pa naprej.
    Imaš pa prav, nekaj pa mogoče tudi k doktarjem!

  173. pika said

    Jap, štartam v MB in do CE pridem glih… jutri do košarke… O.k.? Pa bomo tam gledali košarko, kaj?

  174. webmaher said

    no pa gremo en krog odlaufat pol pa še 50 sklec :-

  175. maxi said

    Jap, štartam v MB in do CE pridem glih… jutri do košarke… O.k.? Pa bomo tam gledali košarko, kaj?

    he he…to akcija!

  176. pika said

    Ne, sklece pa jaz ne morem več… mam 60 km dovolj… Web, nič hud?

  177. webmaher said

    evo na drugem mate pa zdej modo z Lorelo:mrgreen:

  178. Tana said

    Madonca še dobro, da imamo weba, vsi drugi moški so obmolknili kot jagenjčki !!!!

  179. zogca said

    To pa ne bo šlo. Jaz bom gledala pri starših, ker grem jutri spat k mamici.😉

    Pa bomo tam gledali košarko, kaj?

  180. pika said

    o.k. Maxi…TO!!! Žogca, kaj že superge obuvaš?

  181. maxi said

    no pa gremo en krog odlaufat pol pa še 50 sklec

    Jaz ne bom delala sklec, lahko pa trebušnjake…

  182. zogca said

    Bom raje prižgala še eno cigareto.

    no pa gremo en krog odlaufat pol pa še 50 sklec

  183. webmaher said

    Lorela pravi da so dodatki naravnost čudoviti, jaz pa pravim da je Dakota Đonson še bolj:mrgreen:

  184. Tana said

    Jaz bom pa jutri šla kar k sosedom, da nas bo več skupaj, pa kakšno flašo ruknemo… pa nas ne bo nič zeblo..

  185. pika said

    “vsi drugi moški so obmolknili kot jagenjčki”

    Uh, Tana… od kod si pa zdaj to povlekla? Zdaj se spomnim pa še na jetra…uh, ne bo nič… laufanje odpade… vse ostalo bi ga preživelo, moja jetra pa danes rabijo … mir, tišino, počasno dihanje… da spucajo vso sranje zadnjih nekaj ur… že skoraj 36 ur… uh, spat…

  186. pika said

    No, pa nič od akcije… kaj pa naj jaz prižgem, ko ne kadim?

  187. webmaher said

    Tana te nič več ne zebe aneda😉
    Žogca preč s cigareto, to nije sportski😆

  188. Tana said

    Bom raje prižgala še eno cigareto.

    To Žogca, jaz tudi, ker za laufat pa še nisem čist dobra.

  189. Tana said

    web, ne nič več ne zebe. grem na balkon kadit, ko pridem nazaj, pa lepo čakaj, da me pogreješ.😉

  190. pika said

    ma, že drugič danes… lahko noč…zdaj pa res gremo spat pardon…grem… vsi kadilci tega bloga, uživajte v dimih kjerkoli že ste… nočka

  191. zogca said

    Je pa čisto navijaško. Samo pir mi še manjka.😉

    Žogca preč s cigareto, to nije sportski

  192. webmaher said

    Pika ako je to mogoče triX na ves glas zavriskej…deluje preverejeno😆

  193. Tana said

    … in seveda zagreješ… ker samo pogret pol pa it, ne bi bilo glih fajn😉

  194. zogca said

    Upam, da ne utapljajo žalosti v alkoholu.

    vsi drugi moški so obmolknili kot jagenjčki

  195. pika said

    pri meni nič ne deluje… sploh me ni več… od petka zjutraj od pol šeste nisem vidla postle…če prav pomislim, sploh ne vem, če jo bom še našla…

  196. webmaher said

    Tana tut prou, sam pol boš zajtrk jutri prespala😆
    aja ŽOGCA pije ne pira in drugega alkohola zato ji danes pripda navijaška cigareta:mrgreen:

  197. webmaher said

    Žogca na POPu maš film o raziskovanju vesolja:mrgreen:

  198. maxi said

    in seveda zagreješ… ker samo pogret pol pa it, ne bi bilo glih fajn ;-)<(/blockquote cite=""

    Potem ko te bo pa (za)kurlo, boš pa mela štalo…🙂

  199. maxi said

    Upa:mrgreen: Vsak 10 poskus mi spodleti, saj drgač pa znam 🙂

  200. maxi said

    Žogca na POPu maš film o raziskovanju vesolja:mrgreen:

    A ja? Jaz pa samo Kittajce vidim:mrgreen:😆

  201. Tana said

    Sem že nazaj, sem mislila, da mi zadnja ura bije.
    Je moj sosed (mlad dečko), ki imava balkone razdeljene samo s pregrano steno (tanko) spustil zunanje rulete s prostega pada, je tako zaropotalo, da mi je cigaret padel na tla, jaz pa se skoraj p**** 🙂 Dans ne grem več kadit! Za kazen!

  202. webmaher said

    Maxi mamo tut ventilatorje za pihat na dušco, da se kaj ne vname:mrgreen:

  203. Tana said

    Ja maxi, saj če bo štalo nardil, pol bo pa za sabo pospravljal. Pa še zajtrk v pojstlo,:mrgreen:

  204. Tana said

    Meni pa internet nekaj šteka, ali kaj se dogaja… nič mi ni jasno…. pa saj meni že tako al tako ni…..

  205. maxi said

    Je moj sosed (mlad dečko), ki imava balkone razdeljene samo s pregrano steno (tanko) spustil zunanje rulete s prostega pada

    Prav nevljudno…ti kadiš, won pa rolete dol, daj raj njemu kazen!
    😆

  206. Tana said

    Ja web, saj če boš preveč kuril, je dobro, da ventialor s seboj prineseš:mrgreen: tudi pri meni ne bo odveč:mrgreen:

  207. zogca said

    Tako je.😉

    aja ŽOGCA pije ne pira in drugega alkohola zato ji danes pripda navijaška cigareta

  208. webmaher said

    Zajtrk bi verjetno kar prekočili, kakšno kosilce pa bi že dostavil na željeno mesto:mrgreen:

  209. Tana said

    Ne upam ga kaznovat, niti kaj rečt, ima punco, ki je zelo jaka, mislim močna, pa me lahko kaj doleti iznenada z leve ali desne.

  210. maxi said

    Zajtrk bi verjetno kar prekočili, kakšno kosilce pa bi že dostavil na željeno mesto:mrgreen:

    A si hotu napisat, za zajtrk bi poskoču…ne preskoču?! a?
    😆

  211. Tana said

    Al pa večerjico, prav pred tekmo……

  212. zogca said

    Bom vseeno raje dala na CNN.

    Žogca na POPu maš film o raziskovanju vesolja

  213. Tana said

    evo na drugem mate pa zdej modo z Lorelo:mrgreen:

    To sem pa komaj zdaj vidla, joj, joj pa sem zamudila-

  214. zogca said

    Aja, Web, to ti še dolgujem od četrte četrtine. Ni Teo Dosić, ampak je Teodosić, ime mu je pa Miloš.

  215. webmaher said

    Žogca kaj pa William Shatner v Zvezdnih stezah na TV3?
    Maxi a ti si včasih tut mal žleht aneda:mrgreen:

  216. Tana said

    ŽOGCA VSE JE PREPOZNO…

    Nikoli ni prepozno……. malo nazaj berem, ker jaz bolj težko zadeve hitro spremljam, tako, da…..upam, da me razumete?

  217. zogca said

    A se hecaš, da bi jaz gledala Zvezdne steze? Nikoli!!!

    Žogca kaj pa William Shatner v Zvezdnih stezah na TV3?

  218. webmaher said

    eh Žogca pa to sem se jaz zezal, ker nam je taj bezobrazan mladić tko trojke nasuval, drugače pa veš da vem kako je prou🙂

  219. maxi said

    Ni Teo Dosić, ampak je Teodosić, ime mu je pa Miloš.

    Yp … in še prav simpatiko model.:mrgreen:

  220. Tana said

    Žogca na POPu maš film o raziskovanju vesolja:mrgreen:

    web, kaj mi ostali pa smo z drugega planeta?:mrgreen:

  221. webmaher said

    čaki mal Žogca a zdej boš pa rekla da ti je všeč samo Danny Crane:mrgreen:

  222. maxi said

    Maxi a ti si včasih tut mal žleht aneda:mrgreen:

    V bistvu ne, sem samo realna…tako kot ti.😆😛

  223. Tana said

    Yp … in še prav simpatiko model.:mrgreen:

    če je pa model dober, potem je pa vse o.k., web bi reku, laže se diše…

  224. zogca said

    Maxi so všeč košarkarji.😉

    Yp … in še prav simpatiko model.

  225. webmaher said

    Tana pa to ja Žogci pošto uči o zvjezdama, da ti bo potem lahko postavila dobro diagnozo, ki bo potrdila tezo, da si ipak sa ovoga planeta:mrgreen:

  226. maxi said

    če je pa model dober, potem je pa vse o.k., web bi reku, laže se diše…

    Ja pa je…a ga nis vidla? Je skoz tam pred kamero skakal.

  227. Tana said

    Meni pa rokometaši😉

  228. zogca said

    Drugih moških nocoj sploh ne bo?

    Bravo za Weba.

  229. maxi said

    Maxi so všeč košarkarji.😉

    Ja itak, vse kar diši po športu…

  230. Tana said

    Ne maxi nisem ga videla, nisem mela časa, ker sem skoz in skoz tipkala. Pa sem zopet nekaj zamudila.:mrgreen: Jaz ne morem dveh stvari naenkrat delat. Eno in to temeljito.:mrgreen: Sem že prej Žogci povedala….

  231. Tana said

    <blockquote cite=""Drugih moških nocoj sploh ne bo?</blockquote cite=""

    pridejo, pridejo, sam bolj kesno…. zdaj že žalost utapljajo,

  232. webmaher said

    Maxi jaz sem tut športnik…sicer zdej bolj un na kavču:mrgreen:
    O Žogca me je celo pohvalila, to je dan kot ga še ni bilo, sad se lakše diše aneda Maxi:mrgreen:

  233. Tana said

    Kaj je zdaj to, je šlo vse fuč, al kaj se to dogaja…

  234. zogca said

    Meni so nogometaši bolj seksi.

    Ja itak, vse kar diši po športu…

  235. Tana said

    Bravo za Weba.

    Čista desetka. Podpišem!!!!

  236. zogca said

    Meni dela. Verjetno si kaj narobe kopirala.

    Kaj je zdaj to, je šlo vse fuč, al kaj se to dogaja…

  237. zogca said

    Zasluženo.😉

    O Žogca me je celo pohvalila, to je dan kot ga še ni bilo.

  238. Tana said

    Ja očitno Žogca narobe kopirala, saj vidim, da meni tudi dela. Ampak res tako počasi,kot da bo vse vrag vzel. Al je cela Slovenija na internetu, al kaj?

  239. webmaher said

    Tana hvala, to si velja zapisati v moj ROM:mrgreen:

  240. maxi said

    lakše diše aneda Maxi:mrgreen:

    Men se zdaj predvsem na lagano diše, zato grem zdaj v mojo lepo, krasno posteljo:mrgreen:

    čawči in nočko vsem🙂

  241. webmaher said

    Tana v Sloveniji vse dela tipi topi, to maš ti na Jamajki zežave s tvojim ponudnikom interneta😆

  242. webmaher said

    Maxi se ti bom počasi pridružil…v svoji postelji seveda😆

  243. Tana said

    Sem si kar mislila, da tuki ni nekaj v redu, hvala Bogu, sam da je v Sloveniji vse oki toki…. kot bi rekla Vlatka.

    čawči maxi in nočko vsi ostali, tudi tistim, ki jih ni bilo danes tukaj. Še žal jim bo!!! Prav jim je!!!

  244. Tana said

    Pa na mene ne pozabi web😆

  245. Tana said

    Aja sem še pozabla povedat…. pa jutri se dobimo tuki, da ne bo kateri zamudil, bo dobil neopravičene….😆 red mora bit, pa makar je slab.😆

  246. webmaher said

    kaj ti tudi odhajaš že v horizontalo Tana😆
    saj sem ti povedal malo prej da sem si tvojo pohvalo vpisal v moj ROM:mrgreen:

  247. webmaher said

    jutri je že danes razen če je Tana v Londonu:mrgreen:

  248. zogca said

    Moj net dela brez težav.

    Al je cela Slovenija na internetu, al kaj?

  249. zogca said

    To z redom vedno pravi moj oče.

    Ampak jaz bom tukaj lahko med slovensko tekmo, med finalom bom pa pri starših, ker sem tako in tako rekla, da bom tam spala.

    pa jutri se dobimo tuki, da ne bo kateri zamudil, bo dobil neopravičene…. red mora bit, pa makar je slab.

  250. zogca said

    Kar nekaj vas gre, vidim, spat. Želim vam lahko noč. Zame je še malo prezgodaj.

  251. Tana said

    Ja kaj pa čem web, drugega mi ne preostane, pol pa grem tudi jaz ajat. Ja sem zasledila, lepo pa ROM na vidno mesto postavi.

    Joj, joj, saj res je že krepko čez polnoč, mi otroc bi že morali davno spati. Jutri pa ne bomo mogli vstat za h maši.
    Dobro da si bil ti z nami web, da je vsaj en kontrolo vršil nad nami, če ne bi bila res štala. Same ženske, pa tekma, pa ….:mrgreen:

  252. zogca said

    Ojoj. Zame to ne šteje, jaz molim doma.

    Jutri pa ne bomo mogli vstat za h maši.

  253. webmaher said

    a k maši boš šla, če bi bil jaz zraven bi jo preskočila:mrgreen:
    Lahko noč Tana in Žogca😆

  254. zogca said

    Lahko noč, sonavijači.

  255. asdf said

    lepa tekma, višine je zmanjkalo… bravo fantje, jutri pa kolkor bo šlo. utrujeni, polomljeni… ne bo lahko. so pa dosegli več kot sem pričakoval… bravo! še enkrat povem- samo dva miliona nas je…
    lp druščina…

  256. Spider said

    Miloševe trice so nas uničile.

  257. lynx said

    Danes je nov dan in novo upanje. Konec dober, vse dobro.

    Lep dan vsem:

  258. lynx said

    Jezen sem sam nase, da lahko izid neke tekme, ki nima nobene zveze z mojim življenjem, tako vpliva na moje razpoloženje. 😦

  259. zogca said

    Nikar se ne jezi, gotovo nisi edini. Še več, ogromno jih tako čuti.

  260. Tana said

    Danes je nov dan in novo upanje.

    Upanje umre zadnje!!!!😆

    Še več, ogromno jih tako čuti.

    res je, večina pa je tudi mnenja, da so bili naši kljub porazu dobri, in samo to je važno, da niso delali sramote. Vse drugo pa je odvisno od sreče.

    Danes bomo držali pesti. 3. mesto bi bilo za nas prav tako enkratno.😉

    bravo! še enkrat povem- samo dva miliona nas je…

    Res, tako malo nas je, pa smo tako veliki!!!!! Bravo!

  261. zogca said

    Tokrat sem odprla prav košarkaško objavo. Da bomo v stilu.😉

Leave a Reply

 
