Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V slovo si stisnila mi dlan!

Posted by zogca na september 17, 2009

BOLEČINI

Prejedkala si kožo mi v številne gube,
za ure kdaj zasenčila sijaj oči,
na usta vžigala skeleče si poljube,
z menoj si prebedela veliko noči,

da ko je prvi svit ozaril mlečne šipe
in so koraki se razpeli po cestah,
verjela sem, da si usnula tiste hipe,
a kot osti sem začutila te v nogah.

Nekoč tenko usekala si v misli tkivo
in hipoma se mi je v mrak preveslil dan.
Potiho si odšla, ker ljubiš, kar je živo,
v slovo močno si znova stisnila mi dlan.

Zdaj deske so trohljive,
zdaj je zemlja nad menoj,
ko še živela rada bi,
čeprav samo s teboj.

Ada Škerl

13 Responses to “V slovo si stisnila mi dlan!”

  1. maxi said

    Meni je v tej objavi najbolj všeč tale hrbet…🙂

    Pesem je čutna, ampak je njen avsebina tako jedka.

  2. zogca said

    Vse njene pesmi so jedke in ona je v življenje zelo trpela. Kar pa se hrbta tiče, je fotografija izbrana malo nalašč. Vem, da so nekateri ljubitelji ženskih hrbtom. Pa seveda, fotografija mi gre v kontekst s pesmijo.

  3. zogca said

    Tokrat za dobro jutro fotografije.

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/novice/cotswolds-angleske-pravljicne-vasice/212207

    Joj, tako si želim, da bi se vsaj kakšen teden prebujala v takšni vasici. To so moje sanje.😉

  4. zogca said

    Še nekaj božanskih fotografij.

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/popotni-dnevnik/foto-cornwall-dezela-mitov-in-legend/211307

  5. Ušatka said

    Offtopic sicer, ampak na eD sem ti pustila ZS.
    Angleškega podeželja se pa tudi jaz ne bi branila😉

  6. zogca said

    Sem ti že odgovorila. Eno da, dveh ne, ker grem na koncert sama.

  7. zogca said

    Eh, ne grem na koncert. Oblečena, obuta sem poklicala mamo, da ji povem, da grem, pa sem začutila v njenem glasu, da nekaj ni v redu in potem mi je povedala, čeprav mi je mislila vse prikriti, ker sem jaz blazen paničar, da gre v ponedeljek na operacijo. me je čisto zvilo in mi nič do ničesar. Grem k mami.

  8. zogca said

    Prava pesem za moj današnji dan, bolečina, bolečina in bolečina. Bognedaj, da bi se meni kaj lepega zgodilo, da bi dobila kakšno lepo novico. Kakor naj bi bilo rutinsko in ni nič zloveščega, ampak mene je tako strah.

  9. zogca said

    Videla sem, da smo zmagali, toliko sem lahko resgistrirala, medtem ko sem iz nečesa, kar je menda muha (vsaj upam), delala slona.

  10. Jazz said

    Saj se bo uredilo.Držim pesti. Lahko noč.😉

    Drgač pa,košarka…. jebal so nas v glavo,-naši😡

  11. Dragica said

    bom mislila na tvojo mamo, Zogca. Ne boj se. Se Vlatko prosi in ji povej priblizno uro.
    Bom prosila se prijateljice, da ji bodo posiljale v ponedeljek dobre misli.

    Objem, D

  12. Tana said

    Meni je v tej objavi najbolj všeč tale hrbet…

    Točno tak je moj…🙂 vsaj predvidevam, ker svoja ne morem videt, hahaha…

  13. zogca said

    Po moje si s tem stavkom dobila veliko oboževalcev.😉

    Točno tak je moj…

Leave a Reply

 
