Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubljana je postala en velik zeeeh!

Posted by zogca na september 16, 2009

Če dlje časa spremljate moj blog, ste gotovo opazili, da imajo moja skakljanja vzorec. Ko je poletje, ko je toplo in so dnevi dolgi, noči pa kratke, skakljam po stari Ljubljani. Ko se začne jesen in letos se je začela zgodaj, veliko prezgodaj, se moja pozornost preusmeri na nakupovalna središča ali pa preprosto ostanem na svojem koncu, še najraje pa kar na svojem kavču.

Fotografije, ki sem jih posnela v zadnjem tednu, kažejo, da je Ljubljana že postala en velik zeeeh. Vsaj jaz sem začela gledati tako kot junak z zgornjega grafita, ki zdolgočaseno opazuje nabrežje Ljubljanice. Že ve, zakaj.

Če pred desetimi dnevi ob Ljubljanici skorajda niste mogli dobiti prazne mize, so vam zdaj na voljo v neomejenih količinah. In ne samo takrat, ko dežuje.

Tudi ob lepem vremenu ni nič bolje. Ker ne želim, da začnete zeeehati tudi vi, ne bom v objavo “prilepila” sto in ene fotografije praznih lokalov, ampak vas bom prosila, da mi verjamete na besedo. Ljubljana je postala en velik zeeeh.

37 Responses to “Ljubljana je postala en velik zeeeh!”

  1. pika said

    Vse je postalo en velik zeeeh. Ah, prehitro se je začela jesen; ne, dež. Jesen, s sončkom in mavrico barv, listjem, ki šelesti pod nogami in pečenimi kostanji je super. Ta sivina ni lepa.

    Dobro jutro vsem.

  2. zogca said

    Lani in predlani je poletje trajalo mnogo dlje. Ko pogledam ven, se mi zdi, da je že oktober.

  3. Tana said

    Lani in predlani je poletje trajalo mnogo dlje.

    Meni pa je bilo letošnje poletje eno najdaljših.😆

  4. webmaher said

    lako tebi Tana na Majorki pod palmami:mrgreen:

  5. trnovčanka said

    Še dobro, da tega dejstva nimam časa opazit. Zogca ti imaš pa itak jabučke v petek.

  6. zogca said

    🙂

    Zogca ti imaš pa itak jabučke v petek.

  7. zogca said

    Kok ščije, kok ščije, kok ščije.😦 In v tem vremenu naj bi šel nekdo pohajkovat po mestu. Bila sem v nakupovalnem središču, le kje bi drugje lahko bila?

    Verjetno vsi gledate košarko.

  8. Lynx said

    Ste tudi vi opazili povezave med nasprotniki četrtfinalnih parov?

    Francija-Španija
    Grčija-Turčija
    Rusija-Srbija
    Slovenija-Hrvaška

  9. pika said

    “Verjetno vsi gledate košarko.”

    Ne, jaz sem delala do sedaj… zdaj pa ker šetam po glasbi in ne grem spat… idiot jaz…

  10. zogca said

    Zdaj berem, da smo zmagali.🙂

  11. webmaher said

    Zdej Hrvate namlatimo za vse nazaj, pol v polfinalu Ruse (Srbe) in imamo najmanj srebro:mrgreen:

  12. zogca said

    A tako zanimivo bo, naslednji so Hrvati?

    To poslastico bom gledala tudi jaz.😉

  13. webmaher said

    V petek verjetno ob 21.00 uri … gremo našiiii😆

  14. Tana said

    lako tebi Tana na Majorki pod palmami:mrgreen:

    web, če bi se prej spomnil, bi te povabila k sebi, zdaj je že prepozno:mrgreen:

  15. zogca said

    Malo vročega v hladnem jutru.

    Vročega za moške oči.😉

  16. webmaher said

    a kerga morebiti zebe, jaz pomislim na Tano pod palmami in ni zime:mrgreen:
    Moram za drugo leto prej rezervirat in ne čakat na zadnjo minutko😆

  17. Tana said

    ha,ha,ha… vsaj eden, ki misli name, to pa prav paše😉
    ja, vse je v pravočasni rezervaciji, web.

  18. Tana said

    Sicer pa vidim, da je Žogca nekaj vročega prilepla, ker pa je pisalo samo za moške oči… nisem upala sploh odpret. Tako, da za vas moške je glede mraza poskrbljeno.😆

  19. webmaher said

    Kaj češ Tana pravi Gorenc, je treba šparat pol pa kaj uide:mrgreen:
    Mi bo Žogca mogla kak gen odstopit:mrgreen:

  20. zogca said

    Dovolim odpiranje tudi ženskam, Tana.😉

  21. Tana said

    O hvala Žogca, vzeto na znanje.:mrgreen:

  22. zogca said

    Kdaj je ta tekma s Hrvaško, Web, jutri, ko bom jaz na koncertu, kajne? Gotovo je Murphy na delu.

  23. asdf said

    ja, jutri ob 21h

    pa še naj janis,noč…

  24. zogca said

    Saj sem vedela. Upam, da boste navijali še namesto mene.

    ja, jutri ob 21h

  25. webmaher said

    Žogca moje sožalje za crnobele včeraj in Mrfija danes. Sicer pa polfinale in finale sta naša. Če pa nista pol mamo pa spet sam namišljene zvezde, ki jih nočm več vidt😆

  26. Spider said

    Jaz sem enkrat bil v nedeljo popoldne v stari Ljubljani in sem bil praktično sam. Meni je bilo to tako kul.

  27. zogca said

    Saj je luštno, poleti. Pozimi tako ali tako ni prazno, je samo zamorjeno.

  28. Spider said

    Maribor je bil pa danes dopoldan tako luškan..povsod neke razstave na prostem…lokali polni, povsod veliko ljudi…

  29. zogca said

    Saj v Ljubljani se tudi še dogaja. Bom prilepila par fotk dogajanja izpred nekaj dni, sem slučajno naletela, ko sem šla mimo, nisem pa imela fotoaparata, sem jih naredila kar z mobilnikom. In ker niso ravno odlične kvalitete, sem se odločila, da jih ne dajem na blog kot objavo.

  30. zogca said

  31. Spider said

    To so pa Srbi, če se jaz kaj spoznam.

  32. zogca said

    Oni so, da.

  33. Spider said

    Itak, takoj spoznaš šajkačo in opanke.

  34. Spider said

    Od tu je moja babica…

  35. Spider said

    Nekje sem bral, da bo Republika Srbska decembra razglasila neodvisnost. Dodik to menda pripravlja skupaj z Rusi. Če uspe, bodo Srbi dobili drugo državo.

  36. Spider said

    Pardon, ne razglasila neodvisnost, decembra naj bi imeli referendum o neodvisnosti.

  37. zogca said

    Tudi jaz sem danes videla omenjen referendum, ampak nisem šla brat. Še moram.

Leave a Reply

 
