Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ko se prevarant spomni, da ima otroke in ženo!

Posted by zogca na september 16, 2009

Predstavljajte si. Doma ste z otroki, mož pa je na poslovnem potovanju. Ker ima rojstni dan, se odločite, da boste poklicali svoj najljubši radio, v tem primeru je bil to radio Antena, in svoja najljubša voditelja, v tem primeru sta bila to Milivoj Lulek in Barbara Koler, prosite, naj vašemu možu voščita vse najboljše za rojstni dan. Rečeno, storjeno. Povedala je številko sobe hotela Kaktus na Braču in voditelja sta poklicala. Slušalko je dvignila … Uganili ste, ženska. Gospod mož na “poslovnem potovanju” ni bil sam, ni pa vedel, da mu je čestitko naročila žena in je, vprašan o tem, ali bo za rojstni dan kaj žuriral, odvrnil, da se je z ženo malo umaknil iz mesta. Nakar se je oglasila njegova žena …

Če ste poslušali posnetek, veste, da se je gospod povsem na koncu spomnil, da ima otroke in ženo. Mar ni nenavadno, da se s temi nepomembni podrobnosti prevarant ni ukvarjal, ko je svojega tiča tlačil v luknjo, ki ni ženina?

123 Responses to “Ko se prevarant spomni, da ima otroke in ženo!”

  1. pika said

    Danes je enostavno preveč lep dan, da bi si ga pokvarila z ljudmi in njihovim ravnanjem, ki ne sodi (jo) v mojo mavrico vrednot. Raje glasba… naj bo še enkrat … v spomin na tisti fantastično čutni prizor iz filma z Demi…Ghost…

  2. pika said

    In še tale… klasika… za to, da bi se vsaki dan zavedali, da imamo “time of our life”… sonček v srcu in nasmeh na usta danes…

  3. zogca said

    Lahko se samo Bogu zahvališ, da ti ni namenil tovrstno sodrgo. Takšnih je kot listja in trave. Je treba imeti kar srečo, da ne naletiš nanje.

    Danes je enostavno preveč lep dan, da bi si ga pokvarila z ljudmi in njihovim ravnanjem, ki ne sodi (jo) v mojo mavrico vrednot.

  4. zogca said

    Je treba link odpreti v drugem oknu, ker je preprečeno embedanje, ampak … Večen posnetek. Ta pesem je za pod mus na moji poroki.😉 Ampak brez plesa.😉

    za to, da bi se vsaki dan zavedali, da imamo “time of our life”…

  5. Lynx said

    Dobro jutro:

  6. zogca said

    Ker zdaj vsi raziskujejo, ali je to samo dobra fora za strašenje prevarantov ali je bilo zares …

    http://www.jutarnji.hr/zanimljivosti/clanak/art-2009,9,14,,176309.jl

    Menda ni bilo zares.😉

    Ampak naj moški raje mislijo, da je bilo zares.

  7. zogca said

    Ampak cel kup drugih strani pa pravi, da je zares in tudi voditeljica je potrdila, da je bilo zares in ni nobena fora.

  8. Tana said

    Ampak naj moški raje mislijo, da je bilo zares.

    Baje, da neke raziskave kažejo, da ženske, kar se tiče varanja, nič ne zaostajamo.

    Tako, da jaz bi kar rekla, da zgornje velja za oboje.😉

    Sploh nisem vedela, da obstaja radio Antena.

    Žogca si misliš, da se ti zgodi kaj takega?😀

  9. Lynx said

    Če je res, je tale Damir totalni amater. 🙂

  10. trnovčanka said

    Zogca na linku, ki si ga objavuila je zanimiva povezava. Če je vse to res, ne vem, kaj imajo radijske postaje od tega.

  11. trnovčanka said

    In potem še ogromno tega na related videos. Ne štekam, res ne.

  12. zogca said

    Bi rekla, da. Na MON-u je ena tona zgodb žensk, ki varajo. In za razliko od moških iz tega delajo celo znanost. Mislim, opravičevanje, iskanje nečesa duhovnega v tem početju, sorodne duše in to.

    Baje, da neke raziskave kažejo, da ženske, kar se tiče varanja, nič ne zaostajamo.

  13. zogca said

    Sploh si ne želim predstavljati.

    Žogca si misliš, da se ti zgodi kaj takega?

  14. trnovčanka said

    Mislim, opravičevanje, iskanje nečesa duhovnega v tem početju, sorodne duše in to.

    what a load of crap !

  15. zogca said

    Mogoče strašijo moške.😉 Ampak ta zgodba je vseeno drugačna.

    Če je vse to res, ne vem, kaj imajo radijske postaje od tega.

  16. zogca said

    Povsem se strinjam.

    Ampak hej, beri jih, boš videla. Nobena ne bo napisala, da je pač prevarantka, ker je moralno fleksibilna.

    what a load of crap !

  17. trnovčanka said

    Nekaj sem jih brala, ko si enkrat omenjala forum nezvestoba. Pa se mi je kmalu obrnilo. Če me bo kdaj prijelo, da bi varala, bom šla spet brat in me bo garant minilo.

  18. zogca said

    A ne? Ko človek to prebere, bi ga res morala miniti vsa volja do tega, da bi postal en navaden kliše.

  19. trnovčanka said

    Ne vem, mogoče sem jaz super naivna, ampak preprosto nisem mogla verjet, da se res grejo take stvari, in potem še razlagajo, da so zaradi tega boljše žene in mame.

  20. zogca said

    Ampak to je zelo razširjeno razmišljanje. Da so zato, ker imajo one ljubimca, otroci in mož pravzaprav v plusu. Ker je mamica srečna in izpolnjena. Mož je pa sploh v takšnem plusu, da revež sploh ne more dojeti, kako ga je lahko doletela takšna sreča.

  21. Boom said

    Odkrito povedano, ko berem vse teme o varanju, se mi zdi, da vse skupaj počasi že prerašča v masovno fobijo.

  22. masena said

    Najprej je treba pomesti pred svojim pragom.

  23. Janis said

    Ne vem, mogoče sem jaz super naivna, ampak preprosto nisem mogla verjet, da se res grejo take stvari, in potem še razlagajo, da so zaradi tega boljše žene in mame.

    Ljudje so danes enostavno zaslepljeni s prepričanjem, da imajo lahko vse naenkrat in predvsem, da imajo osebno pravico do vsega naenkrat. In varanje je samo en simptom te problematike. V življenju imaš lahko veliko, lahko greš tudi po svoji potem mimo družbenih predpisov, ampak boš za to tudi plačal določeno ceno. Bolj samosvoj kot hočeš biti, višje bo tudi tveganje, ki ga boš moral sprejeti. Ljudje pa tega enostavno nočejo, ampak hočejo samo najboljše iz obeh svetov, računov pa nočejo plačati nikjer.

  24. zogca said

    To je tako simptomatično. In ko pride račun, jok in stok o krivicah.

    Ljudje pa tega enostavno nočejo, ampak hočejo samo najboljše iz obeh svetov, računov pa nočejo plačati nikjer.

  25. zogca said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5700841

  26. Boom said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5700841

    No, tole je dala tudi na ČI in ob prebiranju njenih izjav mi vse skupaj malo potegne na fiksno idejo (da ne rečem kaj paranoji podobnega)

  27. zogca said

    Jaz ne zanikam tega, da je takšen in takšen odstotek paranoičnih ljudi, ker so tudi takšni. Vem pa to, da si ženske čim dlje je mogoče lažejo, da se nič ne dogaja, ker se nočejo soočiti z resničnostjo in tem, da je projekt zakon spodletel. In tega je veliko več kot žensk s fiksno idejo, da jih moški vara. Jaz zaupam svojemu šestemu čutu. Če bi mi sporočal, da sem prevarana, bi šesti čut vzela resno. Še posebej zato, ker vem, da jaz tovrstne paranoje nimam in da sem daleč od ljubosumne ženske.

  28. pika said

    “je projekt zakon spodletel”

    Če je zakon projekt, potem skoraj 100% razpade. Je pa delo, poslušanje, razumevanje različnosti, prilagajanje, sprejemanje kompromisov, odrekanje, dajanje in prejemanje… da ne naštevam dalje… predvsem pa iskrenost in poštenost do nas samih in do osebe, ki je naš partner. Če je partner v pravem pomenu besede, potem zadeva deluje… v slabem. Ker v dobrem tako ali tako vedno deluje. In morda se je treba v “tistem slabem” večkrat spomnit, zakaj smo vzljubili to osebo zraven nas,in ne pozabit, zakaj je ona vzljubila nas. Ja, seveda, poperček mora ostat… tista strast (pa ne mi sedaj govorit o računih in pokakanih plenicah, ker prvi ne bodo nič manjši, druge pa so blagoslov, saj pomenijo, da imamo otroke, če se bomo kdaj “čist noro dali dol”…. pa čeprav na pralnem stroju, ki bo pral tiste “pokakane plenice”), drobna presenečenja, nekaj otroškega, nekaj igre in smisel za humor… pa gre, vedno gre, samo če hočemo… seveda oba… eden je premalo…

  29. pika said

    Danes eno čisto posebno pesem za čisto posebnega moškega… lahko bi jo zapela Billie, Ella… a naj bo Kate… želim si, da mu jo enkrat zapojem sama…

  30. pika said

    Lahko noč… kjerkoli že ste…

  31. pika said

    Ma, k vragu… sedaj sem se spomnila Viharnega vrha… Catherine in Heathcliff… in seveda tiste izvedbe pesmi Kate Bush… nenavaden glas, nenavadna izvedba… a mi je bila vedno nekako všeč… na čuden način strastna kot odnos med Catherine in Heathcliffom… usodno strasten…

  32. Lynx said

    Kako sem lahko pozabil na Kate Bush:

  33. pika said

    Ne vem, Lynx… saj res! Kako si lahkom pozabil na Kate Bush?! Lump ti!

  34. Boom said

    Če je partner v pravem pomenu besede, potem zadeva deluje… v slabem.

    Podpišem. Ampak žal je velikokrat partner vse kaj drugega kot v pravem pomenu besede. Je nekaj, kar naj bi izpolnjevalo naše želje, sproti ga bomo pa še malo preoblikovali po lastnem okusu. In to je med drugim tudi eden temeljev varanju.

  35. pika said

    Aja, hvala za oni Flashdance zjutraj…

  36. pika said

    “Je nekaj, kar naj bi izpolnjevalo naše želje, sproti ga bomo pa še malo preoblikovali po lastnem okusu.”

    Svoje želje lahko izpolnjujemo samo sami. Spreminjati kogarkoli, razen sebe, pa največja naivnost z negativnim predznakom. Drugače je zame naivnost pozitivna zadeva. Preoblikujmo raje sebe po svojem okusu, pa čeprav je za to potrebno malo dela ali miganja… miselnega, srčnega, duhovnega ali fizičnega.

  37. zogca said

    Ni nujno. Bolj ko berem in poslušam, bolj se mi zdi, da uspeva tistim, ki se zadev lotevajo s čisto računico. Enostavno se ne pustijo motiti in tisti, ki se ne pustijo motiti, sploh ne želijo vedeti, da so prevarani, se raje obračajo stran, dokler je mogoče.

    Če je zakon projekt, potem skoraj 100% razpade.

  38. pika said

    “da uspeva tistim, ki se zadev lotevajo s čisto računico”.

    Ne uspeva jim zakon, ampak pogodbeno razmerje. Zakon je nekaj drugega.

  39. zogca said

    Seveda, to da zvezi tisti žmoht. Preveč je tega, takšno hišo, takšen avto, toliko in toliko otrok na teh in teh interesnih dejavnostih, tisteha sočnega pa zmanjka.

    strast, drobna presenečenja, nekaj otroškega, nekaj igre in smisel za humor… pa gre, vedno gre, samo če hočemo… seveda oba… eden je premalo…

  40. zogca said

    Saj vem. Saj jaz to govorim mami, ko mi kdaj s prstom pokaže na kakšno, kateri se iz obraza vidi, kako gleda na določene stvari. In sem mami večkrat rekla – jaz tako ne morem, to nisem jaz, ne bi tega zdržala, meni bi vedno nekaj manjkalo. Bi imela vse, ampak ne bi imela nič.

    Ne uspeva jim zakon, ampak pogodbeno razmerje. Zakon je nekaj drugega.

  41. pika said

    “tisteha sočnega pa zmanjka”

    Ja, če kaj vem, vem, da pri nama tega ne (ni, bo) zmanjkalo nikoli, kajne?! Tolko že vem.

  42. pika said

    “Bi imela vse, ampak ne bi imela nič.”

    Podpišem vsaki trenutek svojega življenja. A izgleda, da je ravno to najtežje… dati samo sebe, sprejeti samo drugega.

  43. zogca said

    Pri meni in tebi? :mrgreen:

    Pri meni in princu ne bi, jaz to vem.😉 Meni bi samo morali dati za povohati malo njegove kože in bi od sočnega skupaj zlezla.😉

  44. Boom said

    In, ko smo že pri varanju, to se dogaja prav takrat, ko eden vstopa v zvezo z željami po partnerstvu, drugi po projektu. In zdaj, kdo v resnici je prevaran prvi? Na koncu sta tako ali tako oba.

  45. pika said

    “Pri meni in tebi?”

    Ne pri nama skupaj. Pomota. Ti s svojim princem, jaz s svojim…

  46. pika said

    “In zdaj, kdo v resnici je prevaran prvi?”

    Oba. Predvsem pa sta “kriva” (ni dobra beseda; ne gre za krivdo; bolj za nerealno pričakovanje zakona; saj veš, bo kar mleko in med teklo, samo da sva skupaj… daleč od resnice) oba. To so tisti mali signalčki, ki nas ves čas opozarjajo, da nekaj “ne štima”, ampak smo tako zaljubljeni, da slišimo travo rast, svoj notranji glas pa ne… ja, srce je prvo, definitivno; a moramo poslušat tudi sebe v celoti…

  47. zogca said

    Ko sem jaz po več kot desetletju postala samska, se je name začelo lepiti eno morje moških. Mnogi izmed njih so bili poročeni. Seveda jaz z njimi nisem imela nič, me je pa zanimalo, kaj se gredo, sem spraševala in so mi odgovarjali. Ti moški, ki so mene pecali, niso bili ujeti v nesrečnem zakonu, ki je bil ženin projekt. Eni so celo govorili, da bi umrli brez žene, ker jo imajo tako radi, da ločili se ne bi nikoli. Zakaj potem pecajo in seksajo okoli? Da seveda bodo izkoristili vse, kar jim ponuja življenje. Toliko o tem. Imeti vse.

    Sicer pa, kar se mene tiče, moški lahko s svojimi senzorji zazna, ali ga ženska resnično ljubi ali pa ji je sredstvo za dosego cilja, absolutno lahko zazna. A kaj, ko se premnogi ob sivih miškah (to so te z največ računicami) počutijo varne in gredo v projekt? Kdo jim je kriv? Jaz ne.

    In, ko smo že pri varanju, to se dogaja prav takrat, ko eden vstopa v zvezo z željami po partnerstvu, drugi po projektu. In zdaj, kdo v resnici je prevaran prvi? Na koncu sta tako ali tako oba.

  48. zogca said

    Ne, ti imaš lahko viteza, kralja, grofa, ker princ je samo eden, ta moj, ki je najlepši.

    Ti s svojim princem, jaz s svojim…

  49. pika said

    “Ne, ti imaš lahko viteza, kralja, grofa, ker princ je samo eden, ta moj, ki je najlepši. ”

    No, hvala. A kaj, če je samo čisto navaden… moški…?

  50. Lynx said

    Ne uspeva jim zakon, ampak pogodbeno razmerje. Zakon je nekaj drugega.

    Zame zakonska zveza je projekt in del tega projekta je tudi pogodbeno razmerje. Celo podpišemo ga. 🙂
    Druga sestavina je seveda ljubezen in brez nje je vse skupaj na trhlih nogah. Mogoče uspeva tistim parom, katerim čustva niso zelo pomembna, ampak zgolj užitek in uspeh. Tudi taki ljudje so. Potem pa na Monu beremo zgodbice…
    Jaz se ne zelo čudim.

  51. Boom said

    To so tisti mali signalčki, ki nas ves čas opozarjajo, da nekaj “ne štima”, ampak smo tako zaljubljeni, da slišimo travo rast, svoj notranji glas pa ne… ja, srce je prvo, definitivno; a moramo poslušat tudi sebe v celoti…

    Ali pa mu nismo sposobni verjet🙂

  52. zogca said

    Lej, jaz sem takšna, pa vem, da nisem za ta svet, ampak takšna sem. Če bi morala izbirati med veliko ljubeznijo, ampak nič otrok in eno mini sobico, med tem, kot med enim, ki mi je okej, pa celim kupom otrok in veliko hišo, izberem veliko ljubezen brez razmišljanja. Pa vem, da bi mnoge ženske izbrale tisto drugo. In vem, katere so. In vem, katere bi, če bi prišlo do dileme. Niso vsi ljudje takšnih čustveni friki, kot smo mnogi mi tukaj, eni so zelo pragmatično usmerjeni. In vem, se jim jaz in meni podobni zdimo totalno uskani in ubrisani.

  53. pika said

    Nič, za čisto navadnega moškega eno pesmico pevke, ki jo rad posluša… za lahko noč…

    pa lahko noč…

  54. Boom said

    Ko sem jaz po več kot desetletju postala samska, se je name začelo lepiti eno morje moških. Mnogi izmed njih so bili poročeni. Seveda jaz z njimi nisem imela nič, me je pa zanimalo, kaj se gredo, sem spraševala in so mi odgovarjali. Ti moški, ki so mene pecali, niso bili ujeti v nesrečnem zakonu, ki je bil ženin projekt. Eni so celo govorili, da bi umrli brez žene, ker jo imajo tako radi, da ločili se ne bi nikoli. Zakaj potem pecajo in seksajo okoli? Da seveda bodo izkoristili vse, kar jim ponuja življenje. Toliko o tem. Imeti vse

    Ljudje se odločajo za varanje iz različnih vzrokov. Ti si očitno prihajala v stik samo z eno vrsto želja. Tisti drugi ponavadi niti tako očitno ne iščejo (če sploh). Pri njih ponavadi igra glavno vlogo splet okoliščin.

  55. zogca said

    Eni pa vedno dobivajo te signale, ker jih prav iščejo, ker niso pripravljeni za nekaj resnega in iščejo izgovore, da tudi ta ni prava / pravi. Kot eni prav iščejo razloge proti, tako so drugi slepi za vse razloge proti in zanemarijo dejstvo, da je nekdo nasilen, alkoholik, lenuh, prevarant.

    To so tisti mali signalčki, ki nas ves čas opozarjajo, da nekaj “ne štima”,

  56. zogca said

    Prav to, iz različnih okoliščin. Zato se tudi jezim, ker se vedno piše, da je pa gotovo zakon slab, pa da je druga stran enako kriva. Če je nekdo kurbir, ni druga stran nič kriva, ker on bi vsako partnerko varal. In tudi jo.

    Ljudje se odločajo za varanje iz različnih vzrokov.

  57. Lynx said

    Ni ravno uspavanka, je pa za lahko noč:

  58. Boom said

    Če je nekdo kurbir, ni druga stran nič kriva, ker on bi vsako partnerko varal. In tudi jo.

    Poglej, zrelost pomeni med drugim tudi nositi odgovornodt za lastne odločitve in posledice. Nekdo, ki je kurnir, to ni od fanes. Je bil najbrž že prej. Odločitev za biti s kurbirjem pa je … odločitev.

  59. Boom said

    uh, se vidi, da tipkam bolj v temi🙂

  60. zogca said

    O tem se pa strinjam. In vedno pravim, da se kurbirja da prepoznati, da se alkoholika da prepoznati, da se nasilneža da prepoznati. Če to seveda hočeš. Le redki tako dobro skrivajo. Večinoma se ženske gredo tisto – saj se bo spremenil. Ne, ne bo se. Nekatere pa res ne vedo.

    Poglej, zrelost pomeni med drugim tudi nositi odgovornodt za lastne odločitve in posledice. Nekdo, ki je kurnir, to ni od fanes. Je bil najbrž že prej. Odločitev za biti s kurbirjem pa je … odločitev.

  61. zogca said

    Samo spanja mi ne omenjaj. Pa saj ne bom zdržala več veliko, kakšnih deset minut. Joj, ko mi konstantno zmanjkuje časa. En večer bi cel preživela v postelji in brala svoje astrološke knjige, ampak ne utegnem.

    Ni ravno uspavanka, je pa za lahko noč.

  62. Boom said

    Kar se tiče varanja, lahko rečem, da sem se v marsičem strinjal s Seleševo. Prav škoda, da je ni več na forumu in samo upam, da ni le pobegnila zaradi kopice – da ne rečem kakšnih – mnenj in odgovorov. Sem včasih kar čakal kdo bo še njo spljuval.

  63. zogca said

    Jaz sem pri teh stvareh pripadnica tiste trde in konzervativne šole. Pa saj to veste. Odgovornost za svoja dejanja in odločitve. V zakon povečini nismo prisiljeni, gremo prostovoljno, bi morali iti vanj z določenimi zavedanji, eno od teh je tudi, da se od nas bo pričakovala zvestoba. Torej, če smo hoteli tisto dobro, kar zakon prinese, potem potrpimo tudi tisto slabo. Pač, če si ženska želi metuljčkov in sodelavcev, naj bo samska in bo vse to imela. Ampak ne, ona bi otroke, pa nekoga, ko pride domov, da jo bo poslušal, z njo gradil tisto famozno hišo, pa družinski pikniki itn. Če hočeš imeti vse to, potem se pa, če si fer, odreci sodelavcev in metuljčkom. Ampak ne, imeti moramo vse in potem je to tisto, o čemer vedno piševa midve z Janis.

  64. Lynx said

    Če hočeš imeti vse…

    Ne vse, Žogca, le čimveč. 😉

    LN

  65. zogca said

    Če hočeš imeti tako ženo kot ljubica, po mojih pravilih hočeš preveč. Enako velja, če hočeš imeti tako moža kot ljubimca.

    Ne vse, Žogca, le čimveč.

  66. Boom said

    Odgovornost za svoja dejanja in odločitve.

    Konec koncev je tudi varanje posledica odločitve.

    Kar se ostalega tiče, saj se strinjam, čeprav … res velja tudi tisto o obuvanju njegovih čevljev, da bi nekoga lahk razumeli.

  67. zogca said

    Kakor da so njihovi čevlji tako težki. Mogoče so pa težki čevlji nekoga, ki se odloči biti zvest, čeprav bi tudi on kdaj metuljčke. Vsi jih imamo radi, vsi vemo, da jih po 20-ih letih zakona ni več, ampak to vzamemo v zakup.

    Kar se ostalega tiče, saj se strinjam, čeprav … res velja tudi tisto o obuvanju njegovih čevljev, da bi nekoga lahk razumeli.

  68. webmaher said

    Ljubezen je večna..če ne verjamete preklopite na Pink Plus:mrgreen:

  69. Boom said

    Mogoče so pa težki čevlji nekoga, ki se odloči biti zvest, čeprav bi tudi on kdaj metuljčke..

    No, čakaj, zakaj bi morala biti zvestoba nekaj težkega? Konec koncev je možno tudi iz zakona izstopiti, čeprav se prav tu marsikdaj zatakne, še posebej pri projetkno naravnanih partnerjih.

    Vsi jih imamo radi, vsi vemo, da jih po 20-ih letih zakona ni več, ampak to vzamemo v zakup.

    Ni problem, da metuljčki izginejo. Problem je, če jih nadomestijo ose in komarji

  70. zogca said

    Poglej, ne vem. Meni nikoli ni bila, zato o tem ne morem govoriti. Ne bi pa bila preveč pametna, ker tudi 30-ih let zakona nimam za seboj. Hotela sem samo reči … Ko se piše o tem, da je treba najprej nositi čevlje prevaranta, da bi se vedelo in razumelo … Kakor da imajo samo oni težke čevlje, vsem drugim pa je neznansko izi.

    No, čakaj, zakaj bi morala biti zvestoba nekaj težkega?

  71. zogca said

    Predvidevam, da je to zaradi 101 zamere, ki jih ženska začne gojiti napram moškemu.

    Problem je, če jih nadomestijo ose in komarji.

  72. Tana said

    Druga sestavina je seveda ljubezen in brez nje je vse skupaj na trhlih nogah. Mogoče uspeva tistim parom, katerim čustva niso zelo pomembna, ampak zgolj užitek in uspeh. Tudi taki ljudje so.

    Saj, včasih, če ena sestavina manjka, še ne pomeni, da hrana ni užitna.😉

  73. Tana said

    Ljubezen je večna..če ne verjamete

    web, ti vse veš😉

  74. zogca said

    Na rojstni dan varal ženo

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/na-svoj-rojstni-dan-varal-zeno.html

  75. zogca said

    Moška nezvestoba – kriv je gen

    http://zadovoljna.si/clanek//barvni_tip/moska-nezvestoba-kriv-je-gen.html

    Jim bom jaz dala gen!!! 😕

  76. Boom said

    Predvidevam, da je to zaradi 101 zamere, ki jih ženska začne gojiti napram moškemu.

    Tudi. Ali pa, ko se njemu pripelje, da je samo del projekta.

  77. zogca said

    Pa naj se takrat loči. Jaz bi se, če bi vedela, da sem samo projekt.

  78. Tana said

    Na rojstni dan varal ženo

    ha,ha,ha… je sam sebi dal darilo…. verjetno ni hotel, da bi se žena preveč matrala :mrgreen:

  79. Tana said

    Moška nezvestoba – kriv je gen

    Važno, da se vedno krivec najde!!!

  80. Tana said

    Se malo hecam zgoaj, da ne bi še kdo zares zagrabil.😉

  81. webmaher said

    Tana nas heca, ti ti ti Tana ti😉

  82. Tana said

    Tana nas heca, ti ti ti Tana ti😉

    Pa povej web, a ne da včasih prav paše….😉

  83. webmaher said

    ja res je, vsak drugi dan Tana😆

  84. Lynx said

    Poglej, ne vem. Meni nikoli ni bila, zato o tem ne morem govoriti.

    Točno o tem piše Boom. Nekomu je to zelo težko, zato o tem govori.

    Jim bom jaz dala gen!!!

    Ne verjameš znanstvenikom?
    Lahko tebi, ki ga nimaš.🙂

  85. Tana said

    ZAFRKANCIJA ALI HECANJE

    Pride cigan na socialno sluzbo in rece socialni delavki:

    Nocem vec socialne pomoci, rad bi delal.

    Socialna delavka ga nekaj časa gleda, potem pa mu reče;

    “Ravno prav si prišel. Imam službo zate in sicer bos z najnovejsim mercedesom vozil bogatega direktorja. Oblečen bos v sama dobra oblačila, prav tako pa boŠ moral večkrat mesečno na razna potovanja skupaj z njegovo hčerko, ki je nimfomanka in jo bos moral tudi petkrat na dan nategniti.

    Nadure bos imel plačane, mesečna plača pa bo 50.000 eurov.”

    Cigan je nekaj časa tiho, potem pa socialni delavki reče: “Pa kaj me ti zajebavaš?”

    Socialna delavka pa mu odvrne: “Ti si prvi začel.”

  86. webmaher said

    Ta je pa edina socialna delavka s smislom za humor:mrgreen:
    Jaz bi eno skoraj pretepel in ta bi se kmalu lahko hvalila, da je bila prva ženska, ki jo je fizično skupila od Weba:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  87. Tana said

    a bejž, web, pa že nisi tak, da bi kar tepel:mrgreen:
    božal že, to verjamem, ampak da bi fizično silo uporabil, to pa skoraj ne morem verjet.😉

  88. Jazz said

    zogca said
    september 17, 2009 at 8:56 am
    Moška nezvestoba – kriv je gen

    HEVREKA!!! 😉

  89. Tana said

    da se je gospod povsem na koncu spomnil, da ima otroke in ženo.

    In ta gospod je potem povedal, kaj se je na koncu zgodilo?:mrgreen:

    Žena se je na kolenih priplazila za mano.

    In kaj je rekla?

    Prid izpod postelje, pizda, če ne bom stolkla posteljo skupaj s tabo.

  90. Tana said

    HEVREKA!!!😉

    Hej Jazz, najin čas se približuje, ne pozabit😉

  91. Jazz said

    Tana said
    september 17, 2009 at 3:49 popoldan
    HEVREKA!!!

    Hej Jazz, najin čas se približuje, ne pozabit

    Pozabit!? Kje pa!😉 Ti,če se pokažem kot ne preveč učljiv…bova ponavljala?😛

  92. Tana said

    Ti,če se pokažem kot ne preveč učljiv…bova ponavljala?😛

    Ni problema Jazz, rade volje, ponavljala večkrat, ponovno in ponovno. Pač tako dolgo, da bova znala …. se ve citirati, da ne bi kdo kaj slabega mislil😉

    Pesmica je pa super😉

  93. Boom said

    se ve citirati,

    A tako se temu reče novem?? :mrgreen

  94. Tana said

    A tako se temu reče novem??

    Citiranje je po starem citiranje in po novem citiranje.

    Kaj imaš ti v mislih Boom.😛

  95. Jazz said

    Pesmica je pa super 😉

    Ta bolj paše…. :mrgreen:

    http://www.youtube.com/watch?v=cQ4axo9rmJY 😉

  96. Tana said

    Jazz, toooooooooooooooooooooo, paše, paše :mrgreen:

  97. zogca said

    To se pa sumljivo bere.😉

    Jazz, toooooooooooooooooooooo, paše, paše

  98. Tana said

    E, vidiš Jazz, se že namiguje😳
    Pa sem lepo napisala, da ne bi kdo kaj slabega mislil, da gre za citiranje. Samo poglej kaj piše Boom, pa Žogca:mrgreen: pa še kdo se bo verjetno vtaknil v to citiranje…

  99. pika said

    Ej, Tana… saj si že dolgo (no, relativno dolgo) na svetu! saj veš, da se učinek vedno doseže tako, da se reče “temu”, da ni “to”… že vnaprej…

  100. pika said

    Hočem 100!!!!!

  101. pika said

    Ratalo!!!! Zdaj imam pa še stoenko!

    Madonca, imam jaz preveč časa v življenju!

  102. Tana said

    Eh Pika, pa ne vse izdat!!! Bi jih mal rajcala :mrgreen:

  103. Tana said

    Madonca, imam jaz preveč časa v življenju!

    Pika sigurno boljše, da ga imamo preveč, kot premalo, ali pa si ga ne znat vzet zase…

  104. zogca said

    Pijem kapučino, da pridem k sebi.

    Bom tudi jaz malo več napisala.

  105. pika said

    Sorry, moj glavni problem. Vedno vse povem, vvvvvvvvvssseeeeeeeee…

    Se lahko odkupim? Z enim starim…

  106. pika said

    “Pijem kapučino, da pridem k sebi.”

    Po čem?!

  107. pika said

    Malo se šetam po glasbi moje mladosti… Joan Baez… kako je bil še Dylan mlad tukaj; no, saj Joan tudi… pa jaz… še bolj…

  108. Tana said

    Jaz pa pijem čaj in jem aspirine in tudi počasi prihajam k sebi:mrgreen:

  109. zogca said

    Dveurno popoldansko spanje.

    Po čem?!

  110. zogca said

    Gripa, ta prašičja?

    Jaz pa pijem čaj in jem aspirine in tudi počasi prihajam k sebi

  111. Tana said

    Se lahko odkupim? Z enim starim…

    Odkupljeno, lepa pesmica….:mrgreen:
    Ampak tista, ki si jo namenila enemu posebnemu moškemu “Prisluhni mi”, je pa prav carska. Vsaj meni.

  112. pika said

    “Ampak tista, ki si jo namenila enemu posebnemu moškemu “Prisluhni mi”, je pa prav carska. Vsaj meni.”

    Ja, Tana … tudi on je takšen…

  113. Tana said

    Gripa, ta prašičja?

    Ja, pravi zdravnica, ali je gripa ali pa me je zadel “popotresni sunek” :mrgreen: se malo hecam…. ja verjetno je ta nova gripa v bolj blagi obliki. Tako, da sem kar lepo doma, na toplem, pijem čaj, smetim po tvojem blogu…. zdaj pa grem spat…

  114. Tana said

    tudi on je takšen…

    Blagor temu moškemu😉

  115. pika said

    Tudi jaz grem… ne spat, malo še noret po stanovanju… me je Janis našla… pa ne tvoja Janis Žogca… tale…

  116. pika said

    “Blagor temu moškemu”

    Blagor meni, Tana.

  117. Tana said

    Sem mislila blagor njemu, za tebe, seveda pa je v tem primeru tudi blagor tebi… kakorkoli pač obrneš😉

  118. pika said

    Sem hotela še nekaj… ta ženska, Janis… v njej je bilo toliko hrepenenja, potrebe po tem “biti ljubljena”, toliko čustev, čutnosti je v njeni glasbi, da ne vem, kako jo včasih nekateri ocenjujo kot… ne vem, easy… v negativnem smislu, seveda… a izgubljena, kot marsikdo na odru… bom zdaj eno tako …tako, no…

  119. pika said

    “Sem mislila blagor njemu, za tebe”

    Eh, Tana … hvala ti.

  120. zogca said

    Aha, Janis, njo je pa moj predbivši rad poslušal.

  121. pika said

    No, pa še Billie… če sem že včeraj dala prednost Kate…

  122. Boom said

    Kaj imaš ti v mislih Boom.

    Da bi tudi jaz malo citiral🙂

  123. webmaher said

    Tana si sedaj zasluži ujčkanje in božanje ne pa citiranje, j e bela cesta no:mrgreen:

Leave a Reply

 
