Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Imajo moški res raje mlajše?

Posted by zogca na september 13, 2009

Ste že kdaj slišali, da so razhod kakšnega para opisali z opazko, da je moški žensko zamenjal za mlajši model? Ste že kdaj poslušali, ko se je kakšna ženska pritoževala, da je nihče noče, ker je prestara? Ali pa se je morebiti kakšen čutil poslanega, da vam, če ste ženska, razloži, da morate pohiteti, če želite dobiti partnerja, ker kaj kmalu vas zaradi let nihče več ne bo hotel? Tistim, ki so meni dajali tovrsten nasvet, ob tej priložnosti sporočam, da je vsaka skrb odveč, sicer pa … Ne mislim, da je obsedenost z veliko mlajšimi ženskami tako zelo prisotna v moških možganih, kot nam to zagotavljajo mediji in zagrenjene ženske, ki bodo za svojo neprivlačnost (in s tem nikakor ne mislim tiste telesne) krivile karkoli, tudi leta. Če ženska ima tisto nekaj, je zanimiva pri dvajsetih, tridesetih, štiridesetih, petdesetih in tudi pozneje. Če nima tistega nekaj, bo pri dvajsetih in mogoče pri tridesetih še poslužila kot “dobro meso”, potem pa bo zanjo veselja konec. In kdo ji je kriv, da ni poskrbela, da bi imela tisto nekaj, vsebino, ampak je ostala samo embalaža?

Mene so v romantičnem smislu vedno zanimali zgolj in izključno moji vrstniki. Oba moja fanta sta bila tri leta starejša od mene, naj mimogrede kot zanimivost navedem, da je drugi dvanajst ur (da, ur) starejši od prvega in sta bila cimra v porodnišnici. Nikoli me ni zanimalo, ali sem privlačna mlajšim ali starejšim. Pač, vedno se mi je zdelo, da imam največ skupnega s svojimi vrstniki, čeprav, to pa moram priznati, imam najraje svoje desetletje starejše prijateljice. Kakorkoli že, ne verjamem, da bi moški pri zdravi pameti bil pripravljen svojo štiridesetletno ženo zamenjati za petindvajsetletnico in to samo zato, ker je mlajša. In ko preberem, kot sem nocoj, da petindvajsetletnica štiridesetletnici skorajda grozi, da se ji je čas iztekel in je njen mož z eno nogo že stopil skozi vrata, si mislim: “Nehaj že srat!”

141 Responses to “Imajo moški res raje mlajše?”

  1. Lynx said

    Dobro jutro:

  2. Dragica said

    Zogca, odlicna tema.
    Pa kaksnega zrelega moskega bi morala zvabiti v to temo, mladina o tem tezko sodi, ker rabi izkusnje:)))

    Moski zapeljivec SE RODI, kot se zenska s sarmom. To prineses na svet in ko to imas, so leta sekundarna!!!
    Ne mores se priuciti zapeljevanju, sarma ne mores kopirati, ker izpades bedasto. Gibanje samo je zapeljivost, nacin gledanja, nasmeh v tebi, iz tebe..;itd, da ne banaliziram teme.

    Glede starostnih mej pa – v tvojih letih zenska gleda za sovrstnikom, kar je logicno, ko je starejsa, zrela, pa odvisno od vsake zenske posebej, kaj zeli in kaj potrebuje.

    moski pa, ko so mladi, norijo za starejsimi, ker potrebujejo izkusene zenske, starejsi kot so, pa za mlajsimi.

    Zrelemu moskemu je mladenka vir zivljenja in smisla samega, saj ga pomaljuje in daje upanje, da se ni za odpis.
    Star moski lahko ob mladi zenski- s sivimi lasmi, spet dobi temnejse lase, ker se hormonsko pomlaja.


    O, D

  3. pika said

    Igrati na tako spremenljivo karto kot je karta lepote (ali bogastva, položaja, moči, če govorimo o moških) je naivno. Pa sem naivna, a drugače naivna. Strinjam se s tabo, da ženska z “vsebino”, s tistim “nekaj”, ostane ali je celo vedno bolj zanimiva za moškega. A niso vsi moški enaki. Kot niso vse ženske enake. Ne iščemo vsi isto pri nasprotnem spolu (ali bolje nam niso enake stvari najbolj pomembne, ne vplivajo na našo odločitev, zakaj nekdo “je” in drugi pač “ni”). Ne iščejo vsi tega. Zakaj vem? Ker se je cel kup mojih sošolcev ločil od svojih žena okrog 45.leta in jih zamenjal v glavnem za “modele med 25 in 30”. Ker ne poznam njihovih žena (ne predhodnih ne sedanjih), ne vem,kje leži vzrok tega. Odkrito… me ne zanima; vem samo, da so imeli (saj smo imeli vsi!) krizo srednjih let štiri, pet let nazaj. Tako pač je!

    Vsak sodi pač po sebi. Če je zanj nekaj pomembno, verjetno misli, da je to najbolj pomembno za vse. Če neka ženska ocenjuje sama pri sebi svojo lepoto kot svoj glavni atribut, bo verjetno ocenjevale vse ženske s tega vidika. Tiste, ki zanjo “niso lepe”, pač zanjo niso “v špilu”. Subjektivni vidik. Da se razumemo… ženska se mora počutiti lepo. A ne v očeh mimoidočega, ampak v očeh tistega, ki ga ima rada. In se počuti lepa, če jo ima njen moški rad, res rad. Če je nima rad zaradi nje, takšne kot je, škoda njenega (in njegovega) časa.

    A leta … primerna, neprimerna… nekako prisegam na svojo generacijo. A se tej “moji generaciji” leta nekako “znižujejo”. Ne pretirano, majčkeno… Pomembna je komunikacije. Če te ni, potem… ne pomaga, čeprav bi bil rojen na isti dan istega leta kot sem sama…važna so leta, ki jih nosimo v sebi, v srcu in v glavi…

  4. Dragica said

    Pika, vecinoma res!Drzi. A so odstopanja.

    In ne pozabi, vecnih ljubezni ni in fatalne so le nekatere zenske in le nekateri moski. vecina tudi drugih zakonov – ljubezni propade, ko zenska dozori in ga da na cevelj, razen ce ni genialen, bogat ali svetovni kaliber umetnika.

    Moravia, Jose Cela, Picaso in mnogi drugi umetniki – vsi so imeli po 35 -40 let mlajse zenske kot druge ali tretje zene.
    celo v diplomaciji in politiki je tako, starejsi kot je moskiin vecji vpliv ali moc ima, mlajsa je zenska.

  5. pika said

    Saj pravim, Dragica. Različni smo. Različno iščemo. Vedno so odstopanja (kaj pa je kdaj odstopanje in kaj vzorec?! vemo vedno?!). Govorim zase. Vem, kaj mi je pomembno. Nočem nič manj. O večni ljubezni… ne bi tukaj. Sem bila že ožigosana kot “obupno romantično feministično javkanje”. Pa nisem ne obupana, feminizen in jaz sva dva pojma, romantična… bog pomagaj; sem pač, kar sem. Najlažje je “dati” nekaj, kar se da izmeriti s splošno veljavnimi merili; dosti teže je “dati” “samo sebe”… e, v tem je keč, vsaj zame!

  6. mmisaa said

    Pika, popolnoma se strinjam!
    So pa to kar grenke misli…da te tip pol zamenja.

  7. stanep said

    Moški mora biti nekaj starejši. No, naj bi bil… Odvisno od primera do primera. Ženske ste nekaj let pred moškimi. Intelektualno in zrelostno. In ne samo, da moški gledamo za mlajšimi, tudi ženske gledajo za starejšimi. Tko pač je. Saj v mojih letih… Je pa meni osebno še sprejemljiva meja 10 let. Za resno vezo. 15 let ali več mlajše, so samo za igranje… Obojestransko… Moški dobi mlado meso, ženska pa deca… Da se nimata o čemu pogovarjati, pač ni pomembno…

  8. Dragica said

    Stanep,

    stereotipi, ki vdrzijo le v majhnem obsegu!
    moski, ki je starejsi, lahko da zenski veliko vec kot njen vrstnik ali ne nekaj let starejsi moski in starejsa zenska da lahko veliko vec nezrelemu mladenicu, kot njegova vrstnica.
    Zrelost je vedno stvar posameznika. In zrel moski se ni nujno star moski ali izkusen moski se ni nujno zrel moski.

    ko se dva ujameta predvsem duhovno, lahko fizicno zivi na dolgi rok, nikoli pa fizicno ne prezivi dlje kot za zadovoljitev potreb, ce ni med njima duhovnega ujemanja.

    Da je lahko neka veza trajna, sta potrebni obe komponenti, tako fizicna privlacnost kot duhovno ujemanje s partnerjem. Le te veze so trajne in predvsem te sorecujejo, ne glede na leta.

    Na blogu imam prav aforizme na to temo, moski – zenska-, koga zanima, lahko pogleda:

    http://poesias-neikka-neikko.blogspot.com/2009/09/misli-iz-kopalnice-kar-te-zenska-vprasa.html

    moji odgovori na moski del so med komentarji, nisem jih se prenesla na prvo stran.

  9. maxi said

    Moški mora biti nekaj starejši….In ne samo, da moški gledamo za mlajšimi, tudi ženske gledajo za starejšimi.

    kakšni stereotipi…jej, jej…🙂

  10. maxi said

    moski, ki je starejsi, lahko da zenski veliko vec kot njen vrstnik ali ne nekaj let starejsi moski in starejsa zenska da lahko veliko vec nezrelemu mladenicu, kot njegova vrstnica.
    Zrelost je vedno stvar posameznika. In zrel moski se ni nujno star moski ali izkusen moski se ni nujno zrel moski.

    Podpišem.

  11. stanep said

    Re: Dragica in Maxi. Saj sem napisal od primera do primera… He, he, kakšen užitek vas je malo dražiti… Sicer pa Dragica, podpišem kar si napisala.

  12. niko said

    Žogca: odločitve o ženskah sprejemajo tisti v hlačah.
    😀

  13. Dragica said

    Misli si:

    moski je ujet, ze ko vstane.

  14. maxi said

    moski je ujet, ze ko vstane.

    hehe…damn truth🙂

  15. Dragica said

    maxi, hehe, ucim se afrontirati aforizme, ki jih ima Niko na desetisce – brez heca.

    Milo za drago, a ne predrago:)))

  16. Janis said

    Da je lahko neka veza trajna, sta potrebni obe komponenti, tako fizicna privlacnost kot duhovno ujemanje s partnerjem. Le te veze so trajne in predvsem te sorecujejo, ne glede na leta.

    Kolikor obračaš, so pristane samo tiste ljubezenske zveze, kamor gremo malo naivno in butasto: iz ljubezni zaradi ljubezni. Čim je v ospredju nekaj drugega, to ni več ljubezenska zveza, ampak trgovinska naveza. In če smo tisti, ki smo 30+, pošteni, bomo tudi priznali, da ljudje s staranjem postanemo tudi čedalje bolj egocentrični in čedalje bolj preračunljivi in da je pri 50-ih bore malo šans za naivno in butasto partnersko ljubezen do 25-letnice, pač pa toliko več šans za iskanje živega statusnega simbola.

  17. Dragica said

    ufff, janis, koliko moskih ima mlade zene, cedne in sposobne, z otroki, po petdesetih!

    Le financno mora biti toliko mocan, da si drug zakon lahko privosci. Poglej Julia Iglesiasa, mlada krasotica in z njo se pet otrok!
    In vedno bo dal na prvo mesto ljubezen njegove starosti, zrelega obdobja, ko mu postavljajo vprasanja ali da intevjuje.

    italijanski premier nikoli ni bil tako visoko kotiran v javni podpori kot zdaj, ko se je razvedelo, da ima mlade ljubice, pa cetudi na poziv in placilo. In jih ima za zadovoljitev potreb, ne za statusni simbol!!!

    moski si tega enostavno skoraj VSI zelijo, cisto vsi, a le bogati to lahko tudi izpeljejo.

    in potem, ljubezen ne pozna omejitve v letih!

  18. Janis said

    moski si tega enostavno skoraj VSI zelijo, cisto vsi, a le bogati to lahko tudi izpeljejo.

    Vedno me preseneča, kako slabo mnenje o moških imate hetero ženske😉

    Kar se mene osebno tiče, je bila tudi v mojih divjih letih moja filozofija, da so poročeni in celo generacijo starejši ljudje samo za poseksat, če ni že itak pametnejše narediti ovinka okoli njih. In kot si že sama ugotovila, se kategorija 50-letnik velikokrat prekriva s kategorijo “poročen”.

  19. Andrej34 said

    Janis!? Pa kje si ti hodila v tvojih divjih letih?😉😀

    Janis said
    Kar se mene osebno tiče, je bila tudi v mojih divjih letih moja filozofija, da so poročeni in celo generacijo starejši ljudje samo za poseksat,

  20. Lynx said

    Imajo moški res raje mlajše?

    Najprej bi bilo potrebno ločiti, v kakšnem smislu je vprašanje mišljeno.
    Ali govorimo o zvezi za celo življenje, ali zgolj za seks. Mislim si, da je Žogca mislila prvo in odgovor bi bil v tem primeru večinoma “ne”. Vse kaj drugega nas bolj zanima kot starost.
    Če govorimo le o “mesenih” zadevah, bi bilo verjetno več pritrdilnih odgovorov.
    Tisti, ki imajo mnogo mlajše ženske, so večinoma bogati in jih imajo kot pravi Janis, res le za statusni simbol.

  21. Janis said

    Janis!? Pa kje si ti hodila v tvojih divjih letih?😉😀

    Hehe … Tudi po Sloveniji😉 Ampak priznam, da mi tukaj ni bilo v tako veselje cifer nabijat.

  22. vlatka said

    žogca,

    nekaj ti povem: mene imajo radi mlajši in starejši, kaj naj naredim?

    No, ti jaz povem: jaz izbiram.

    In res je: sploh niso leta pomembna, ampak tisto, kar ženska izžareva.

  23. Andrej34 said

    😯 Janis, moram ti priznat, da bolj ko te spoznavam, bolj me presenečaš!😯😉

    Janis said
    Hehe … Tudi po Sloveniji Ampak priznam, da mi tukaj ni bilo v tako veselje cifer nabijat.

    Ampak priznam, da mi tukaj ni bilo v tako veselje cifer nabijat.

  24. Lynx said

    V sosednih hišah sta stanovala Štajerc in Ljubljančan.

    Štajerc je imel kokoš, ki je na dvorišču vsako jutro znesla jajce, ki jo je Štajerc pobral in si pripravil zajtrk.
    Neko jutro pa je kokoš znesla jajce na dvorišču Ljubljančana.

    Ko je Štajerc krenil ponjo, jo je pobral Ljubljančan.

    Štajerc: ‘Daj mi jajco!’

    Ljubljančan: ‘Kako, saj je moja, kokoš jo je znesla na mojem dvorišču.’

    ‘Ampak, kura je pa moja!’

    ‘Dvoriše pa mojo!’

    ‘Vidim, da tak nema prišla nikam ….. Pri nas na Štajerskem rešimo takšne
    primere na zelo enostavn način …’

    ‘Kako?’ reče Ljubljančan.

    ‘Najprej bom jaz tebe brcno v jajca pa štopal, kejko cajta boš nuco, ka se pobereš, potle boš ti mene in štopo. Keri se bo prej pobral, od tistiga je jajčka!’

    ‘Velja!’

    Gre Štajerc po najtežje delovne šuhe s kovinsko kapico, vzeme zalet in v stili Oliverja Bierhoffa brcne Ljubljančana v moda, z vso močjo.

    Ljubljančan pade in se v agoniji zvija 32 minut in 18 sekund.

    Nato se Ljubljančan opremi, vzame zalet, nakar mu Štajerc pravi:

    ‘Eh, naj ti bo. Obdrži jajco, bom pa danes marmelado na kruhu jedo!’

  25. Boom said

    Če sem čisto odkrit, bi si danes jaz zbiral tudi kar precej mlajšo, če bi bil že na tem, da moram kaj zbirat. Ampak verjetno ne med tistimi 20+. To pa zaradi mojega načina življenja in interesov. Čeprav sem nekako v takih letih, mi nekako ne gre vkup, da bi se moj svet vrtel samo okoli vrtičkov, vnukov (ki jih še nimam), jamranja, kar, žal, precej opažam pri moji (ali nekoliko starejši) generaciji. No, k sreči mi moja kar sledi in tudi v čem prekaša🙂

  26. zogca said

    Strinjam se do vejice in pike.

    Moski zapeljivec SE RODI, kot se zenska s sarmom. To prineses na svet in ko to imas, so leta sekundarna!!!
    Ne mores se priuciti zapeljevanju, sarma ne mores kopirati, ker izpades bedasto. Gibanje samo je zapeljivost, nacin gledanja, nasmeh v tebi, iz tebe..;itd, da ne banaliziram teme.

  27. zogca said

    Kakor vzameš. Lahko pa mu tudi pomeni prerani grob. Se opravičujem, ampak, če bi se še tako trudil, en petdesetletnik ne bi zdržal mojega ritma dva seksa na dan. Jup, fentala bi ga, ne bi mu bila vir življenja, ampak smrti. Tole zdaj tako ali tako teoretiziram, petdesetletnik in jaz, NO GO.

    Zrelemu moskemu je mladenka vir zivljenja in smisla samega, saj ga pomaljuje in daje upanje, da se ni za odpis.

  28. zogca said

    Mislim, da propade 75 odstotkov drugih zakonov, če ni že celo 80 odstotkov.

    vecina tudi drugih zakonov – ljubezni propade

  29. Boom said

    Jup, fentala bi ga, ne bi mu bila vir življenja, ampak smrti.

    Misliš, da smo pri teh letih res že z eno nogo v grobu🙂

  30. zogca said

    Ne, sploh ne, ampak nimate pa tudi srca dvajsetletnika.

    Misliš, da smo pri teh letih res že z eno nogo v grobu.

  31. Boom said

    Ne, sploh ne, ampak nimate pa tudi srca dvajsetletnika.

    Ob primerni negi, ravnanju in vzdrževanju lahko ostaja dooooolgo časa močno in vzdržljivo🙂

  32. zogca said

    To tudi jaz rečem moškim, ki danes pri 35-ih pravijo, da so še premladi za zakon in otroke in da se bodo poročili pri 50-ih. Pač, njihova vrstnica jim takrat otrok ne bo mogla roditi, pa saj tako ali tako govorijo, da si bodo našli 25-letnico. Jaz jim potem rečem, naj poskrbijo, da bodo do 50-tega leta hudo bogati. Da, žal je to edini način. Ali denar. Ali pa hude manipulatorske sposobnosti in zelo prava žrtev, pač ženska, ki ji je vse življenje manjkal oče.

    moski si tega enostavno skoraj VSI zelijo, cisto vsi, a le bogati to lahko tudi izpeljejo.

  33. zogca said

    Lej, petdesetletnik ne bo na dolgi rok zdržal dva seksa na dan. Preverjeno omaga tudi že tridesetletnik. Dajmo biti malo stvarni.

    Ob primerni negi, ravnanju in vzdrževanju lahko ostaja dooooolgo časa močno in vzdržljivo.

  34. Boom said

    Lej, petdesetletnik ne bo na dolgi rok zdržal dva seksa na dan. Preverjeno omaga tudi že tridesetletnik. Dajmo biti malo stvarni.

    Je treba definirat dolgi rok. Na dolgi rok ga lahko tudi ženska ne zdrži ali pa se bo naveličala. In … tudi to je stvarnost🙂

  35. StaneP said

    Ja res dajte biti malo stvarni. Ženske se spet nekaj napihujete, kot da smo 40+ že za v trugo, po drugi strani pa odkrito priznavate, da je itak vse v denarju, ki ga ima moški. Če pa moški pogleda za mladim mesom, ga je pa potrebno takoj kastrirati.
    Saj bi še kaj napisal, pa je tokrat brezveze…

  36. zogca said

    Eh, kar nekaj. Tudi jaz pri petdesetih ne bom kos dvajsetletniku. Leta so leta, ne glede na spol.

    Ja res dajte biti malo stvarni. Ženske se spet nekaj napihujete, kot da smo 40+ že za v trugo.

  37. lynx said

    …en petdesetletnik ne bi zdržal mojega ritma dva seksa na dan.

    Saj ne rabi zdržati.
    Ob predpostavki da si nuna, da je tvoj trenutni ritem enak nuli, da si zdržala dve leti brez, bi se tudi v nadalje lahko prilagodila oziroma zmanjšala svoj ritem z dvakrat na dan, na dvakrat na teden.
    Sposobna si že. 🙂

  38. zogca said

    Moj ritem je dejansko trenutno enak nuli, o tem ni nobenega dvoma. Obstaja pa hudo velik dvom o tem, ali bi jaz lahko zdržala samo dvakrat na teden, v koliko me od princa ne bi ločevali kilometri, ampak bi lahko vsak dan vohala njegovo čudovito kožo. Je pa res, če bi princ imel petdeset let (hvalabogu jih nima), bi se žrtovala, ker njega pa res ne bi hotela fentati s svojo pohoto. Ker prioritete gredo nekako takole: 1. princ živ 2. princ zdrav 3. Žogca zadovoljna. Saj se razumemo, princa se ne sme fentati.

  39. lynx said

    Vidiš da se vse da, če se hoče. 😉

  40. Jazz said

    😯 A že vsi spite?!

  41. Dragica said

    Dobro jutro, Zogca!

    Hehehe, fentati ljubega zaradi pohote? To ni tako enostavno, dokler je moski nate nor, 2x na dan res ne bi smel biti problem, sploh na zacetku, ko pa pridejo otroci, skrbi, bolezni otrok, prehladi, razni problemi v sluzbah, nasih druzinah, se tudi zenska spremeni in ko postane se ljubeca mati, ne le ljubimka, verjemi, se pohota tudi malo reducira oz vcasih zelo zelo…

    objem in upaj, da se princ, ki te bo tako ljubece razvajal, cimprej pojavi.

  42. enamoyca said

    Žogca, zadeva je zelo preprosta. Vsi poznamo nešteto primerov, ko je moški svojo štirideset(ali več)letno ženo zaradi kakršnega koli razloga že zamenjal za mlajšo. Koliko primerov pa poznamo, da jo je zamenjal za starejšo? Ergo, moški imajo radi mlajše.🙂

  43. zogca said

    Pa so primeri, ko so šli k starejšim. Čeprav, to imaš pa prav, Mojca, več jih gre k mlajšim. Je to mogoče zato, ker so mlajše neumenjše in jih vzamejo? :mrgreen:

  44. zogca said

    Vem, berem, da včasih tudi čisto ugasne. Čeprav, pri enih tudi preberem, da so takrat, ko so se šle pohoto, seksale bolj zaradi tega, da moškemu ustrežejo, da bi se poročil in naredil otroke, potem pa …

    verjemi, se pohota tudi malo reducira oz vcasih zelo zelo…

  45. niko said

    Krasni dokazi večine mojih tez – tudi te:

    Naj ženska še tako tišči noge skupaj, usta na široko odpira.
    😀

  46. zogca said

    A da govori??? :mrgreen:

    Naj ženska še tako tišči noge skupaj, usta na široko odpira.

  47. Tana said

    Imajo moški res raje mlajše?

    Težko rečem. Jaz sem imela vedno mlajše.:mrgreen:

  48. zogca said

    Jaz sem imela starejša, a ne nujno tudi zrelejša.😉

  49. Janis said

    😯 Janis, moram ti priznat, da bolj ko te spoznavam, bolj me presenečaš!😯😉

    Hehe, česa mi pa ne bi pripisal?😀

  50. zogca said

    Moških.:mrgreen: Hecam se.:mrgreen:

    Hehe, česa mi pa ne bi pripisal?

  51. Spider said

    Mah, kaj pa vem..

    Je res en stereotip, da naj bo moški starejši, vsaj malo. vsaj par dni, he he he.Ker če čisto pošteno pogledate, je pri večini parov moški kakšno leto starejši. Pojma nimam zakaj, mogoče zato, da ima tip bolj “občutek” da kontrolira situacijo, ženska pa se ob 2starejšem” počuti “varnejšo”.

  52. Andrej34 said

    Kaj misliš?😉 Da si veselo nabijala cifro! In to z moškimi …😉😯

    Hehe, česa mi pa ne bi pripisal?

  53. zogca said

    V čem je fora teh cifer? Verjetno je uživala, ni delala statistike.

  54. Andrej34 said

    Janis, Tana, Lynx & comp.

    Kot ste pčitnoi opazili imamo ni problem, da ne znamo narediti kvadratka replike zgoraj.

    Delimo pa se v dve skupini.
    Tiste, ki se ne “sekirajo” in one, ki se “sekiramo”.

    A mi lahko kdo to, lepo porosim razloži.

    Kvadratek za relpliko znam naredit.
    Kaj pa je potrebno napisati, da se prekine. Vsaj predstavljam si, da je potrebno nekaj napisati.

  55. Andrej34 said

    Pa malo čudno pišem … a o tem drugič …

  56. zogca said

    Da se prekine, je treba še enkrat kopirati kod in dati pred drugo puščico /.

  57. Andrej34 said

    No pa pskusimo:

    Moški imajo radi mlajše ženske.

    Da vidimo ali je to v redu?

    Ali to dela …?

  58. zogca said

    Ne, očitno tudi jaz ne znam. Naj se javi kdo, ki zna.

  59. Andrej34 said

    Ne dela!

    Kakšen kod in puščica?

  60. Andrej34 said

    Toliko da proslavimo zmago naših proti Poljakom.

  61. zogca said

    Koda blockquote cite.

    Košarke pa sploh nisem gledala. Jaz se ubadam s tem, kako naj se segrejem in pri tem sedim, ne pa pucam.😉

  62. Andrej34 said

    Ja saj:

    Naprej daš – pušice sem zbrisal:
    blockquote cite=””

    Zaključiš pa z?
    Sem zadnjič poskušal z:
    blockquote cite=”” – puščice seveda so in limal / vseposod in ne gre😦

  63. Andrej34 said

    Če te zebe … pokliči Princa, da te malo objame in ogreje vsaj srce.

    Imaš pa še moj recept … naredi 50 sklec in ti bo ful vroče … se lahko Princ skrije … edino tipkala boš pol mal čudno.😉

  64. zogca said

    Ne, ne bom ga klicala.

    Če te zebe … pokliči Princa, da te malo objame in ogreje vsaj srce.

  65. zogca said

    Ne, se ne more. Princ je še vedno najboljši termofor zame, o tem ni dvoma.

    se lahko Princ skrije …

  66. Andrej34 said

    😉 Ti, ti sem vedel kaj doš odgovorila.😉

    Ne, se ne more. Princ je še vedno najboljši termofor zame, o tem ni dvoma.

  67. Andrej34 said

    Kaj vsi “zabušavajo”.
    Potem grem gledat poročila, da vidim, kaj se dogaja.

  68. zogca said

    Vem, da sem predvidljiva.

    Ti, ti sem vedel kaj doš odgovorila.

  69. zogca said

    Gotovo gledajo proslavo.

    Kaj vsi “zabušavajo”.

  70. pika said

    Hudiča! Ne vem, če nimam prašičje gripe…??!!! Pravzaprav čudno… se mi nič pomije ne luštajo…

  71. zogca said

    Gripo? Ne se hecat.

  72. pika said

    Kaj pa vem? Mislim, da ni… prašičja… saj veš, pomije…

  73. zogca said

    Tole bi me segrelo.

    Nak, nisem na ta pravi klimi.

    Sharon je še vedno prava mačka.

  74. zogca said

    Ona bi pa mogoče segrela moške.

    Ali pa tudi ne.

    Nenavadna moda za na plažo.

  75. zogca said

    To je pa za ženske.

    Čeprav mene osebno ne tangira. Pač, nuna sem.

  76. pika said

    O.k.; sem prečekirala znake… imam vse razen zadnjih dveh… iz seznama… če prideta še ta dva, jo imam…

  77. zogca said

    Aha, pa ena super mačka z enim fejst mladcem.

  78. zogca said

    Kopiraj znake sem.

    In kje bi jo lahko dobila? Od mene je nisi, jaz razen kadilskega kašlja nimam nič.

    imam vse razen zadnjih dveh… iz seznama… če prideta še ta dva, jo imam…

  79. pika said

    Križane gate! Če bodo moškim všeč takšne “floskule”, grem pa še jaz med nune. Pa kaj bi ta ženska še naredila za to, da bi bila … “drugačna”. Posebnost se ne doseže s tem, kar daš na sebe, ampak s tem, kar imaš v sebi.

    Žogca, limaj neke bolj normalne. Drugače bom dobila še ona zadnja dva simptoma gripe (bruhanje, driska), pol sem pa “adijo”.

  80. pika said

    Žogca, ti imaš 100% eno čudno bolezen. Kje je kakšna super mačka?

  81. maxi said

    http://www.x17online.com/images/photo-sets/conv/dmoore091209_X17/dmoore091209_05-full.jpg

    Daleč največja frika, ki razblinita tvoj stereotip v naslovu.
    🙂

  82. Tana said

    Janis, Tana, Lynx & comp.

    Kot ste pčitnoi opazili imamo ni problem, da ne znamo narediti kvadratka replike zgoraj.

    Andrej34, a še rabiš pomoč. Jaz bi bla rada tršica.:mrgreen:

  83. pika said

    “Od mene je nisi, jaz razen kadilskega kašlja nimam nič.”

    O.k.; potem sem pa dobila od tebe “kadilski kašelj”. Pa moje telo ne prepoznava te zadeve in se obnaša, kot da ima gripo A (H1N1)v.

    Hecam se, Žogca… he, he, he…

  84. Andrej34 said

    Ja plosim sica Tana.😉

  85. zogca said

    Kajne? In vedno imam občutek, da se imata zelo fajn.

    Daleč največja frika, ki razblinita tvoj stereotip v naslovu.

  86. zogca said

    A ti si mi torej pokadila tiso šteko cigaret? :mrgreen:

    potem sem pa dobila od tebe “kadilski kašelj”.

  87. Tana said

    ha,ha,ha jaz bi rada učila druge, pa mam očitno sama probleme:mrgreen:

  88. pika said

    “Daleč največja frika, ki razblinita tvoj stereotip v naslovu.”

    E, s tem se pa v celoti strinjam! Maxi, podpišem.

  89. zogca said

    Demi Moore.

    Kje je kakšna super mačka?

  90. pika said

    “A ti si mi torej pokadila tiso šteko cigaret?”

    Sorry, kaj pa sem hotela drugega, ko pa sladoleda nisem več upala…

  91. Tana said

    Ja plosim sica Tana.😉

    Prav pa začniva: bom vse lepo napisala, razumljivo, če ne boš kaj vedel pa vprašaj.😉

  92. pika said

    Demi Moore.

    Jap, saj vem, kdo je. Vprašujem samo, zakaj je super mačka. Ja, saj vem, koliko je stara; pa tudi koliko “plastic” je že dala skozi; sorry, meni ni všeč. Poglej Monico. To je to. Ne pa DM. Čeprav … kapo dol za trud in voljo. Če bi jaz tolko migala kot ona… ja, bi bila druga pesmica.

  93. Tana said

    Tako:
    Spodaj, nad okvirčkom prekopiraš <blockqute…. potem vstaviš tekst, ki ga želiš citirati. Zaključiš tako da še enkrat prekopiraš <blockqute, le da pri zaključku vstaviš tisto poševnico… </blockqute.

    Potem lahko zopet pišeš in zopet citiraš, vedno pa citiranje zaključiš s poševnico.

    Upam, da bo vse jasno izpisalo, če ne, sledijo nadaljnje inštrukcije.

  94. zogca said

    Ona je seveda še boljša mačka.

    Poglej Monico.

  95. Andrej34 said

    Na pa poskusimo:

    Tisto sem prekopiral … hm sedaj to reč dol in črtico … ne poševnico …

    In da vidimo, kako me je sica Tana naučila?😉

  96. Andrej34 said

    RATALLLLLL😉😀

  97. Tana said

    In da vidimo, kako me je sica Tana naučila?😉

    Priden, sedi 5+

  98. Andrej34 said

    TANA!

    Najlepša hvlala. Če si kje v bližini te takoj peljem na en … hm … vreme je bolj za kuhano vino … pač nekaj po tvoji želji.

    NIKOL POZABIL!!!😉

  99. Tana said

    NIKOL POZABIL!!!😉

    Jaz tudi ne. Te bom drugič pocukala za rokav. Zdaj sem že v “spalni opravi”. Tud mene zebe.😉

  100. Andrej34 said

    Tud mene zebe.

    A ti tudi, tako kot Žogca, brez termoforčka?😉

  101. zogca said

    Kakšne lepe vzdevke imam jaz za svojega princa – termofor. Pa je res bil topel.😉

    A ti tudi, tako kot Žogca, brez termoforčka?

  102. Tana said

    A ti tudi, tako kot Žogca, brez termoforčka?😉

    ha,ha,ha … jaz imam termofor, samo bolj slabo greje…😀

  103. Lynx said

    Andrej, če ti matematika ni španska vas…
    <blockquote cite… pomeni oklepaj
    </blockquote cite… pa zaklepaj
    Glede na to dejstvo ju uporabljaš kot pri enačbah…

    in
    lahko
    delaš
    čuda… 🙂

  104. Lynx said

    Za zmrzljive babe 😉 :

  105. zogca said

    Od mene so si starši sposodili spomladi infra rdečo pečko, ko so šli nekam na dopust, zdaj pa mama pravi, da mi je ne da, da ne bom trošila elektrike. Jutri moram poklicati očeta, da naredi red.😉

  106. pika said

    “Jutri moram poklicati očeta, da naredi red.”

    Zakaj dvomim, da bo mu to uspelo?

  107. Andrej34 said

    Tana said
    ha,ha,ha … jaz imam termofor, samo bolj slabo greje…

    Potem pa kar navali na njega, da se segreje in te ogreje.😉😀

  108. Tana said

    Potem pa kar navali na njega, da se segreje in te ogreje.😉😀

    Iz njega curlja in kaplja… če bi se kaj preveč metala po njem, bi bila še mokra in bi me še bolj zeblo..😀

  109. Andrej34 said

    Hvala Lynx, še za strokovno razlago.
    Si bom zapomnil.
    Matematiko pa naravnost obožujem. To je čista logika.

    Čisto drugače, kot pa: … naj bo stara ali mlada …😉

  110. zogca said

    Jaz mislim, da mu bo. Če je kdo lahko moji mami kos, ji je lahko on. Vsi drugi tako in tako …

    Zakaj dvomim, da bo mu to uspelo?

  111. Tana said

    Glede na to dejstvo ju uporabljaš kot pri enačbah…

    Lynx, midva bi pa lahko zasebno šolo odprla….😀 Zato mirki, da ne boš vseh skrivnosti izdal.

  112. Andrej34 said

    Važna je tehnika. Pa naj curjla in kaplja.😉😀

  113. pika said

    Zdaj pa dosti. Lahko noč vsem in lepe sanje. Moje bodo. Kar čutim.

  114. Tana said

    Matematiko pa naravnost obožujem. To je čista logika.

    Tuki bi pa jaz rabla kakšno inštrukcijo…😉

  115. Tana said

    Važna je tehnika. Pa naj curjla in kaplja.😉😀

    Ja, Andrej34, vse je v tehniki. Se strinjam. Ampak, če logika odpove, kaj ti če potem tehnika….😉

  116. Andrej34 said

    Tuki bi pa jaz rabla kakšno inštrukcijo…

    Tudi pri špricanju pride prav … čista logika.

  117. Tana said

    Tudi pri špricanju pride prav … čista logika.

    Ja, saj zato pravim… če logika odpove….potem pač šprica…😉

  118. Andrej34 said

    Zdaj pa dosti. Lahko noč vsem in lepe sanje. Moje bodo. Kar čutim.

    Lahko noč Pika. Pa ko termoforček špricne … pazi, da ne boš😉

  119. zogca said

    Lahko noč, Pika. Pa brez špricanja, te bo zeblo.

  120. Andrej34 said

    Ja, saj zato pravim… če logika odpove….potem pač šprica…

    No ja. Tako.

    Meni je pa prejle brez logike … “padel” dol internet … zaril računalnik … tako da … grem pomit posodo in ker nimam termofočice bom naredil pedeset sklec in šel spat.

    LAHKO NOČ VSEM SKUPAJ.

    Z špricanjem ali brez.

  121. Tana said

    Iščemo ono od Stravosa ….. hladno je al tebe nema…. da vidim, če še znam prilepit…. Neka je šarala….a.a.a.a.a.a.

  122. Tana said

    LAHKO NOČ VSEM SKUPAJ.

    Z špricanjem ali brez.

    Lahko noč Andrej34, da ne bo glih špricalo pa naj curlja…

  123. Tana said

    Pa sem jo našla. uf… zdaj bom pa tudi jaz sanjala….

  124. Tana said

    ZA PODJETNIKE!!!!

    Davčna prihaja

    Polž šiba po gozdu, da se za njim kar kadi. Sreča štorkljo in ta ga pobara:
    “Kam pa kam tako hitro, gospod polž?”
    Polž: “A ne veš? Davčna inšpekcija prihaja v naš gozd! Jaz raje kar grem,in to hitro!”
    Štorklja: “In zakaj to?”
    Polž: “Ja kako zakaj? Jaz imam hišo, žena ima hišo, otroci imajo hišo…
    Jaz raje grem!”

    Štorklja tudi sama plane v beg. Po kratkem štorkljanju naleti na medveda,in tudi ta jo vpraša kam se ji mudi.
    Štorklja: “A ne veš?
    Davčna prihaja v našo hosto! Zato bežim!”

    Medved: ” Čemu se pa tako bojiš davčne?”
    Štorklja: “Ja kako zakaj? Jaz živim na visoki nogi, mož živi na visoki nogi, otroci živijo na visoki nogi… Jaz raje kar grem!”

    Tudi medved se prestraši in steče iz gozda. Nekje na poti naleti na opico in ta ga vpraša, kam se mu mudi.
    Medved: “A ne veš? Dacarji prihajajo v naš gozd! Bežim od tod!”
    Opica: “Zakaj pa?”
    Medved: “Ja kako zakaj? Jaz imam krznen plašč, žena ima krznen plašč,otroci imajo krznen plašč… Jaz raje kar grem!”

    Opica se obrne in zašprinta, pa se ustavi po nekaj metrih in reče:
    “Čakaj malo: jaz imam golo rit, žena ima golo rit, otroci imajo golo rit… kam te jaz grem?!???”

  125. Tana said

    PA ŠE EDEN ZA NAŠE MOŠKE!!!

    Nekega dne je drvar sekal vejo nad reko. Napačen gib in sekira je
    padla v vodo. Hotel jo je rešiti, a jo je močan tok kalne reke odnesel neznano kam.

    Drvar je sedel na obalo in zajokal. Pojavi se bog in ga vpraša zakaj joka. Drvar mu pove, hkrati pa mu razloži, da je s sekiro prehranjeval ženo in sedem otrok. “Le kaj bo zdaj z njimi?”

    Bog skoči v reko in mu prinese zlato sekiro.

    “Je ta tvoja?” vpraša bog.

    Drvar odgovori: “Ni!”

    Bog se ponovo požene v reko in se pojavi s srebrno sekiro.

    “Je ta tvoja?” ga vpraša.

    Drvar ponovno reče: “Ni.”

    Bog se še tretjič požene v reko in prinese železno sekiro.

    “Je to tvoja sekira? ga vpraša.

    Drvar odgovori: “Da.”

    Bog je bil navdušen nad drvarjevim poštenjem in mu je podaril vse tri sekire.

    Minilo je leto in več. Drvar se je z ženo sprehajal ob reki. Nenadoma je ženi spodrsnilo in padla je v deročo in kalno vodo. Skušal ji je pomagati, a mu ni uspelo. Znova je sedel na breg in zajokal, ko se ponovno pojavi bog z vprašanjem zakaj joka.

    “Oh, žena mi je padla v reko!”

    Bog skoči v vodo in se pojavi z Jennifer Lopez.

    “Je to tvoja žena?”, ga vpraša.

    “Da!” reče drvar brez razmišljanja.

    Bog se razjezi: “Zlagal si se! To ni res!”

    Drvar odgovori: “Oh, oprosti mi, gre za nesporazum. Vidiš, če bi ti odgovoril, da Jennifer Lopez ni moja žena, bi se ti pojavil s
    Catherine Zeta-Jones. Ko bi ti odgovoril, da tudi to ni moja žena, bi se ti pojavil z mojo ženo. In ko bi jaz rekel, da to je moja žena, bi mi ti podaril vse tri. O bog, jaz sem siromašen drvar in ne bi mogel skrbeti za vse tri.

    NAUK:

    KADARKOLI SE MOŠKI ZLAŽE, JE TO IZ DOBREGA IN ČASTNEGA RAZLOGA V DOBROBIT VSEH!

  126. Lynx said

    Tuki bi pa jaz rabla kakšno inštrukcijo…

    Recimo… kako je v matematiki minus in minus enako plus.
    Logična razlaga: sovražnik mojega sovražnika je moj prijatelj. 😉

    Za osamljene:

  127. zogca said

    Seveda.😉

    KADARKOLI SE MOŠKI ZLAŽE, JE TO IZ DOBREGA IN ČASTNEGA RAZLOGA V DOBROBIT VSEH!

  128. Tana said

    Za osamljene:

    Lynx, ti pa se vedno spomniš na nas …😉

  129. zogca said

    Premalo tipkam, najbolj me zebe prav v prste.😦

  130. Tana said

    Seveda.😉

    Ev, takoj zagovarja moške 😉

  131. Lynx said

    Lynx, ti pa se vedno spomniš na nas …

    Ti nisi osamljena če klepetaš z nami.

  132. zogca said

    Jaz sem jih vedno, vedno sem bila preveč na njihovi strani, vedno. Ponavadi so to tudi cenili. Eden ni.

    Ev, takoj zagovarja moške.

  133. zogca said

    Jaz sem se vedno vedla, kot da so moški moji prijatelji. S prvim sva res vsa ta leta bila najboljša prijatelja, s princem pa sem hotela biti najboljša prijateljica, ampak on nekako … Ker sem bila ženska, mi ni zaupal.

  134. Tana said

    Ti nisi osamljena če klepetaš z nami.

    Lynx, po svoje imaš prav… osamljenost pa je lahko taka ali pač taka….. pesmica pa sploh paše… če je taka ali drugačna … osameljnost.😉

  135. Tana said

    Žogca, a lahko še kakšen vic prilepim?😉

  136. Tana said

    Ta je pa samo za mene. Lahko noč vsem in mokre sanje….

  137. Spider said

    Prišibal s treninga, roke se mi tresejo, ko da sem star 120 let. Preveč stvari na kupu zadnje čase, grem spat, nočka vsem.

  138. Tana said

    PERONOSPORA

    Žena na lestvi obira grozdje, mož pa ji spodaj gleda pod krilo in si ogleduje njeno muco. Nato pa čez nekaj časa vinogradniško poznavalsko reče: »Ej žena! Izgleda,da imaš peronosporo.«

    Žena se pa samo obrne in mu odgovori: »Se čudiš, saj si letos samo enkrat šprical!«

    Tega pa sem morala prilepit, ker smo glih tolk o špricanju govorili….😀

  139. Lynx said

    Tega pa sem morala prilepit, ker smo glih tolk o špricanju govorili…

    Ja, trgatev se začenja, za tiste ki ne veste… 🙂

    Za lahko noč:

  140. zogca said

    Komot. Vedno. Sploh nitreba spraševati.

    Žogca, a lahko še kakšen vic prilepim?

  141. niko said

    108: gonoreja?
    😀

Leave a Reply

 
