Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Le vedno manj!

Posted by zogca na september 12, 2009

ODKAR SI ODŠLA

Duše ne spreminjam,
le vedno manj,
se mi zdi,
da trpi.

Upov ne prodajam,
le vedno manj,
se mi zdi,
jih v meni živi.

Smrti svoje več ne odganjam,
le vedno manj,
se mi zdi,
me želi.

Groba svojega ne iščem,
le vedno bolj,
se mi zdi,
da moje telo v njem leži.

Damir Šambarek Kuković

109 Responses to “Le vedno manj!”

  1. zogca said

    Danes grem v BTC iskat takšno bundico brez rokavov. In žabice si grem kupovat. Vse okoli mene diši po hladni zimi.😥 Pesem pa mi je neverjetno všeč, tako Damirjeva kot Tošejeva.

  2. Nevenka said

    Pesem je kot jesen, ko pada listje in se temu ni moč upreti…kot, da je žalost naravno dejstvo…

    Bundico? Upam, da si našla kaj uporabnega.

  3. maxi said

    Danes grem v BTC iskat takšno bundico brez rokavov.

    Jaz sem danes vidla eno zeloo lepo take vijola barve v Tom Tailor-ju.

  4. zogca said

    Prišla iz BTC-ja. Nič si nisem kupila. Na koncu sem kupovala samo darila, grem jutri na en krst, ki je zraven še rojstni dan drugega otroka, sta pa še dva otročka, tako da, ne morem dvema kupiti, dvema pa nič in sem se okoli tega vrtela uro, dve. Pa še s prijateljicama in njenima hčerkama sem se dobila, na koncu so zaprli trgovine. Bom pa kdaj drugič kupila bundico. Bom šla pogledat v TT. Mogoče pa celo v Sarajevu kaj najdem.😉

  5. zogca said

    A ne?

    Pesem je kot jesen, ko pada listje in se temu ni moč upreti…kot, da je žalost naravno dejstvo…

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. asdf said

    oj!
    moj daleč najljubši toše. pravzaprav, edini… fant je res bil dober človek…

  9. zogca said

    Kako je bilo pa to odpeto, človek ostane brez besed. Pa prav Toše se mi posluša zadnja dva dni.

  10. zogca said

    Ste tole zamudili? Jaz sem.

    Vroči striptiz sredi Ljubljane

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/vroci-striptiz-sredi-ljubljane.html

    http://zadovoljna.si/clanek/barvni_tip/dobri-avtomobili-in-gole-zenske.html

  11. vlatka said

    žogca,

    krasna psem, le nekoliko preveč pesimistična!!

  12. zogca said

    Jesen pomeni pesimizem, Vlatka.

  13. zogca said

    Spider, je to pametno???

    http://med.over.net/forum5/read.php?124,5693312

  14. Marga said

    Nihče ne ve, kako nevzdržno je bilo Damirju preživeti. Velikokrat tako zelo daleč, daleč, prestrašen in sam. Živel je v družbi, ki več ne vzpodbuja druženja, vsakodnevnih dejanj sočutja in solidarnostne pomoči do ljudi, ki so tako ali drugače šibkejši. Skrb zanje se prelaga na institucije, ki so nadzorovalne, odtujitvene, poleg tega (kot v Damirjevem primeru) kdaj tudi zatajijo in z opustitvijo SKRBI za varnost ljudi v njih povzroči še več nezaupanja in občutkov ogroženosti tja do panike.

  15. pika said

    “Kako je bilo pa to odpeto, človek ostane brez besed.”

    Ja, z dušo, s srcem… res mi je žal zanj… človek in fantastičen pevec, zelo dober vokal in predvsem… res z “dušo in telesom”… vedno…

    “Spider, je to pametno???”

    Pajkec, vsaka bolečina enkrat mine; vsi izgubljamo. Ni to tisto, kar nam je različno; razlike so v tem, kako se poberemo, koliko zatajimo sami sebe zaradi nečesa, kar “mislimo”, da je dobro za nas. Ker v resnici ni. Ljubezen ne prosi. Veš, kaj ne “pozabimo”, si ne oprostimo? Tisti občutek, da smo v nekem določenem trenutku, odnosu pozabili “sebe”. Pohodit sebe zaradi nekoga drugega… Če nas ima nekdo rad ali mu kot “človek” nekaj pomenimo, nas nikoli ne postavi v takšno pozicijo. Če nas, potem … se obrni in ne poglej nikoli več nazaj! Ker ni vreden. Ni vreden ne nas in ne našega časa. Predvsem pa… čeprav virtualen, še vedno javen… ne pozabi tega…

  16. vlatka said

    le vedno manj se mi zdi,
    da ti do življenja ni..,

    bi napisala avtorju na to pesem, a je pesem zelo simbolična in celo optimistična-

  17. zogca said

    Priznam, nisem prebrala besed o avtorju, sem pa iz same zbirke razbrala, da je šlo za hudo trpljenje. Imam zbirko še doma, bom prebrala o njem, potem pa komentirala.

    Nihče ne ve, kako nevzdržno je bilo Damirju preživeti. Velikokrat tako zelo daleč, daleč, prestrašen in sam. Živel je v družbi, ki več ne vzpodbuja druženja, vsakodnevnih dejanj sočutja in solidarnostne pomoči do ljudi, ki so tako ali drugače šibkejši. Skrb zanje se prelaga na institucije, ki so nadzorovalne, odtujitvene, poleg tega (kot v Damirjevem primeru) kdaj tudi zatajijo in z opustitvijo SKRBI za varnost ljudi v njih povzroči še več nezaupanja in občutkov ogroženosti tja do panike.

  18. zogca said

    To je zelo slabo.

    Sicer pa sem Spiderju napisala, ali je to pametno in sicer zato, ker mu je ona rekla, naj jo pusti čisto pri miru, ker ji je obljubil, da jo bo pustil čisto pri miru, potem pa ji je pismo napisal javno na forumu. In z zelo očitnim namenom igrati na njena čustva in vest. Da bi se ona javila. In potem se bo. Pa bosta en teden prijazna drug z drugim, potem pa ga bo spet začela zmerjati in žaliti.

    Pohodit sebe zaradi nekoga drugega…

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. Spider said

    Ne vem, kaj je pametno in kaj ne, tisto sem napisal, ker sem pač hotel napisati.

    Njo pustiti pri miru pomeni, da je ne kličem, ji ne pošiljam sms-ov, niti mejlov.Tega se strogo držim.

    Nisem pa dolžan ne-pisati po forumu. Če ona bere forum, se čuti ogovorjeno, pa je to njena stvar ne moja.

    Če je nekaj napisano v drugi osebi ednine, to še ne pomeni, da se mora nekdo čutiti ogovorjenega.Kot tudi retorično vprašanje ne zahteva odgovora.

  22. zogca said

  23. zogca said

    Absolutno se strinjam s tem, da zaradi nje nisi dolžan nehati pisati na forum, to sem ti že napisala. Ampak ti nisi pisal kar nekaj, ti tudi nisi pisal o njej, pisal si direktno njej, njej si se obračal, njo si naslavljal. In to na tistem delu foruma, ki ga ona vedno in gotovo prebere. Kar se mene tiče, je to huje kot poslati mejl ali sms. To je samo moje mnenje. Sicer pa vsak lahko dela, kar hoče.

    Nisem pa dolžan ne-pisati po forumu. Če ona bere forum, se čuti ogovorjeno, pa je to njena stvar ne moja.

  24. Spider said

    Žogca, ne bo se mi več javila, niti ni mišljeno, da bi se. Recimo, da je tisti moj samogovor del prebolevanja. replik niti nisem bral, ker me ne zanimajo. Moral sem pač nekam napisati.

  25. zogca said

    Ti mogoče res nisi bral replike, ljudje pa so užaljeni, sem šla brat, ker so ti veliko napisali, ti pa se nisi več oglasil.

  26. Spider said

    Ok, mogoče se pa še bom, sej so komaj 3 dnevi od takrat, ne gori voda.:)

    Čeprav ne vem, kaj naj še napišem. Nimam več kaj napisati o tem.

  27. zogca said

    Lej, moje mnenje je, in ne zameri mi iskrenosti, da tebi tako ali tako ni bilo mar za to, kaj bodo ti ljudje napisali, ampak si hotel samo to, da bi ona prebrala.

  28. zogca said

    Predvidevam, da tudi je. In si fejst nafurtala ego.

  29. Tana said

    Veš, kaj ne “pozabimo”, si ne oprostimo? Tisti občutek, da smo v nekem določenem trenutku, odnosu pozabili “sebe”. Pohodit sebe zaradi nekoga drugega… Če nas ima nekdo rad ali mu kot “človek” nekaj pomenimo, nas nikoli ne postavi v takšno pozicijo.

    Pika. Krasno napisano.😉
    Pozabimo ne, moramo pa si oprostit.😉

  30. zogca said

    To tako in tako. Najhujše, kar sebi lahko narediš, je da vso krivdo zvrneš nase. Ker potem si pa … Je pa res, da tudi ni pametno vso krivdo metati na drugega, še posebej, če si res kriv, ker potem se pa ne boš nikoli spremenil in prekinil vzorcev.

  31. Spider said

    Zogca,če ji bo to nafutralo ego, pa naj ji.

  32. Spider said

    Ekola, prebral sem mnenja in odgovoril. Konec koncev, pošteno je, da ljudje, če so s etako trudili, dobijo še odgovor.

  33. zogca said

    Bom šla prebrat.

  34. zogca said

    Spider, videla sem, da bi ena prodala dušo, da bi nekaj takšnega nekdo napisal njej. In potem imamo keč, ženski, ki bi si tega želela, ti tega ne bi nikoli napisal. Bi pa ženski, ki je do tebe osorna in žaljiva.

  35. zogca said

    Pa pliz, ne odvrni, da njej zato, ker je ona. Ne poznaš ne ene ne druge, ne pozabi tega.

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. pika said

    “Pozabimo ne, moramo pa si oprostit.”

    Se strinjam Tana. A ravno to je tisto najtežje. Oprostiti sebi namreč. Vsaj zame. A to je moj problem. Dejstvo je, da ne ravnamo tako zaradi ravnanja te osebe, ampak zaradi nas. Tiste šibkosti, ki jo imamo vsi v sebi. Čeprav bi bilo najlažje vse skupaj prevaliti na to osebo. Potem bi z njenim odhodom izginil tudi razlog, da takšno ravnanje enkrat spet ponovimo. Včasih smo tako slabi učenci, kajne? Vseeno edini način, da presežemo vse skupaj, je oprostiti. Oprostiti sebi. To je rast, osebna rast.

  39. zogca said

    Vsekakor svojega srca ni pametno filati s sovraštvom, to je moje mnenje.

  40. pika said

    Žogca, kako si se spomnila teh starih komadov… dobro, Čolić mi je jasen, saj si hotela na koncert… a tisto “trebaš mi, trebaš mi, ni sunce zemlji, kao ti meni, meni…” Komad, da potem “ženske” dol padamo!

  41. pika said

    “Vsekakor svojega srca ni pametno filati s sovraštvom, to je moje mnenje.”

    Podpišem naprej in nazaj. Sovraštvo, jeza… čustva, ki razžirajo navznoter in niso vredna ne trenutkov in ne oseb, ki bi jih naj povzročili. Dejansko so bolj problem nas samih. Zopet… kako težko si je to priznati.

  42. zogca said

    Jaz se tega ne grem. Priznam, nekaj mesecev sem celo sovražila enega človeka, ker nisem mogla razumeti, zakaj tako uživa, da mi škoduje, ampak sem se hitro znebila tega sovražnega občutka. Sicer nisem pozabila, kaj je delal, sem pa zdaj do vsega čisto ambivaletna, ne gojim nobenih zamer. Mislim, škoda mojega srca za takšne stvari.

  43. zogca said

  44. pika said

    Danes sem “trodimenzionalna”. Po dolgem času imam prižgan TV (proslava, 62 let od priključitve Primorske), šetam po blogih in poslušam nekempesmice, ki se jih moram naučit… na koncu…

    bo nula iz tega… zanimiva priredba Oriona…čez tisoč let, ko naju več ne bo… TV…

  45. zogca said

    Jaz imam kot vedno prižgan CNN in zraven nekaj pišem. Pa zebe me kot hudič.

  46. pika said

    Ja, danes je grozno mrzlo. Prvič po poletju, da sem si šla kuhat čaj v službi. Bi se bilo najbolje kje stiskat zdaj pod “kovtri”, kaj?

  47. Tana said

    A ravno to je tisto najtežje. Oprostiti sebi namreč.

    Ja, res je najtežje, ampak zato, ker nas večina ne razume (vsaj jaz do predkratkim nisem razumela), da je treba oprostiti sebi. Ker kot si napisala Pika, najlažje je krivdo prevaliti na drugo stran. In dokler tega ne veš, tudi ne razumeš, da nekaj ne delaš prav.😉

    Vseeno edini način, da presežemo vse skupaj, je oprostiti. Oprostiti sebi.

    Vidiš in smo zopet pri tem “da presežemo”. Enkrat smo pisali na to preseganje v ljubezni… kruto… in isto je pri oprostiti…. še bolj kruto.😉

    Pika, ne da bi ti pihala na dušo,(mam sicer rada moške ) ampak tvojo misel sem prebrala najmanj 100 x. Krasno in tako resnično. Si povedala boljše kot vsak profesionalec, ki se ukvarja s to tematiko (npr. moja psihologinja… sem si skopirala in ji jutri to pokažem).

  48. maxi said

    Jaz sem tudi prevzela svoj del krivde. Plačala za vse kar sem kriva in še tisto kar nisem. Imam mir v duši in duhu. In zdaj naj grem od začetka….?
    🙂

  49. zogca said

    Jup.

    In boš tudi šla. Pa še preobražena boš. Pluton v prvi hiši. Ampak zdaj, ko malo več vem o astrologiji, vem tudi, od kod ljubezenske težave. Saturna in Luno imaš v konjunkciji, onadva ne gresta najbolje skupaj, in to v sedmi hiši, hiša partnerstva. Govorim o natalnem horoskopu. Jaz sem ju imela zadnji dve leti v progresiji in vemo, kaj so mi zadnji dve leti delali progresiji. Zdaj gledam tvojo karto.😉

    In zdaj naj grem od začetka….?

  50. pika said

    Tana, hvala.

    Maxi, saj vse življenje začenjamo. A če si vzela iz izkušnje tisto, kar bi ti naj povedala, je začetek, a drugačen začetek.

  51. zogca said

  52. Tana said

    Jaz sem tudi prevzela svoj del krivde. Plačala za vse kar sem kriva in še tisto kar nisem. Imam mir v duši in duhu. In zdaj naj grem od začetka….?

    Točno tako maxi, dokler pa tega ne storimo, tudi ne moremo začeti znova. Ker nismo spravljeni sami s seboj.

    Jaz o tem nisem vedela nič. Sedaj že nekaj vem.

    A ni to kruto, ta laif, j*** da je ni večje.😉

  53. maxi said

    In boš tudi šla. Pa še preobražena boš. Pluton v prvi hiši. Ampak zdaj, ko malo več vem o astrologiji, vem tudi, od kod ljubezenske težave. Saturna in Luno imaš v konjunkciji, onadva ne gresta najbolje skupaj, in to v sedmi hiši, hiša partnerstva. Govorim o natalnem horoskopu. Jaz sem ju imela zadnji dve leti v progresiji in vemo, kaj so mi zadnji dve leti delali progresiji. Zdaj gledam tvojo karto.😉

    Upsss…a lahko zvem kaj več.:mrgreen:

    Saturna in Luno imaš v konjunkciji, onadva ne gresta najbolje skupaj, in to v sedmi hiši, hiša partnerstva.

    A to pomeni, da bo štala še naprej?….hvala potem raj nebi.

  54. pika said

    Ja, je nekaj v teh zadevah. Kar mi je zadnjič povedala Žogca, me je kar… grozljivo na svoj način. Malo raziskujem sedaj. Bomo videli, kam bom prišla. Preveč “JE”, da bi lahko rekla, da je vse brezveze.

  55. maxi said

    Maxi, saj vse življenje začenjamo. A če si vzela iz izkušnje tisto, kar bi ti naj povedala, je začetek, a drugačen začetek.

    drugačen ja, zdaj bom zaglavila z zavedanjem…z razliko od prej…hehe

  56. pika said

    “A ni to kruto, ta laif, j*** da je ni večje.”

    Ah, Tana, saj ni tako hudo. Prav lepo je, življenje samo. Vse je samo vprašanje vidika. Cel kup je res prijetnih ljudi, lepih trenutkov, enostavnih, preprostih … in narava… samo videti je treba… pol poln kozarec, ne pol prazen. Včeraj sem dobila takšen lep sms, pa je danes ves dan lep. Tako je treba gledati.Pa gre…

  57. maxi said

  58. pika said

    “drugačen ja, zdaj bom zaglavila z zavedanjem…z razliko od prej…hehe”

    Ne moreš zaglavit, če veš, razumeš in sprejmeš. Če se torej res zavedaš… pa, treba izklopit včasih; poslušat notranji glas… v glavnem nas opozarja, samo slišat ga nočemo…

  59. maxi said

    “A ni to kruto, ta laif, j*** da je ni večje.”

    se pridružujem Piki…v bistvu je čist lepo…A ne, de?!🙂

  60. zogca said

    V tem trenutku ti ne znam povedati več. Včeraj mi je prijateljica mimogrede omenila, da to, da sta mi Saturn in Luna dve leti potovala drug od drugem, da je to bilo slabo, ker … Da ni dobro, da sta onadva skupaj in pika. In zdaj sem gledala tvojo karto in sem videla, da pri tebi sta pa natalno skupaj, ne samo v tem obdobju, ampak natalno. Kar pa gotovo ne pomeni, da bo safr vse življenje. Kaj ti je že moja prijateljica rekla? Počakaj dotik progresivnega Sonca in natalne Venere.

    Upsss…a lahko zvem kaj več.

  61. Tana said

    se pridružujem Piki…v bistvu je čist lepo…A ne, de?!🙂

    Saj jaz tud, ampak kar je res je res.:mrgreen:

  62. maxi said

    pa, treba izklopit včasih; poslušat notranji glas… v glavnem nas opozarja, samo slišat ga nočemo…

    Ko sem dojela, da vse odgovore nosim v sebi, sem postala absolutni zmagovalec.🙂

  63. zogca said

    Zdaj malo gledam, Maxi, in bi rekla, da bo do tega dotika prišlo enkrat januarja, februarja, čisto natančno ti ne bi znala povedati. Mogoče pa tudi že decembra.

  64. zogca said

    Astrologija drži, pa če se vsi postavijo na trepalnice.😉

    Ja, je nekaj v teh zadevah. Kar mi je zadnjič povedala Žogca, me je kar… grozljivo na svoj način. Malo raziskujem sedaj. Bomo videli, kam bom prišla. Preveč “JE”, da bi lahko rekla, da je vse brezveze.

  65. Tana said

    Vse je samo vprašanje vidika.

    Točno tako vprašanje vidika.
    Sicer pa se Pika čisto strinjam s teboj, sem že spodaj maxi napisala. Seveda ni hudo, kaj če bit hudo. Včasih pa moramo mal jamrat, da se kermu zasmilimo:mrgreen: To je malo za hec.
    Ampak kar sem napisala je res.

  66. pika said

    Nič, gremo pod tuš, pa v mižule. Danes zvečer sem res dosti naredila… to je : NIČ! Moj naročnik ne bo zadovoljen. Nimam nobene asociacije na kamen. Me preveč zebe, da bi premišljevala o toploti, povezani s kamnom. Kontradiktorno?! Niti ne.

    Še enkrat oni “trebaš mi”, potem pa … nočko vsem…

  67. zogca said

    Je Maxi prebrala mojo napoved? Dve astrološki sporočili sem ti spacala skupaj. Joj, sem ponosna nase.

  68. Tana said

    Astrologija drži, pa če se vsi postavijo na trepalnice.😉

    Pol pa drži kot pribito. Kot tisto lepilo …fix ali kako se že reče. Drži pa … In če nekdo v nekaj verjame, kot ti npr. v astrologijo, potem že drži. Za tistega, ki verjame. Pa naj še 100x kdo reče, da ne drži, pa če jaz nekaj mislim, da drži, potem pač drži…:mrgreen:

  69. maxi said

    Zdaj malo gledam, Maxi, in bi rekla, da bo do tega dotika prišlo enkrat januarja, februarja, čisto natančno ti ne bi znala povedati. Mogoče pa tudi že decembra.

    Ajde..jaz sem pripravljena….naj se zgodi volja vesolja.🙂

  70. maxi said

  71. Tana said

    Še enkrat oni “trebaš mi”,

    Pika, ta je tudi tebi všeč? Saj je lepa.

    Meni se dopade ona od Stavrosa “hladno je tebe nema….” pa je ne najdem. Niti se mi ne da iskat. Ker je les hladno.

  72. maxi said

    …Ste videli lepote, ko sredi noci
    Zapiha veter samote
    Rosa, reke in morja
    Pridejo zopet z neba
    A le nate sem milijone let mirno cakal, da prideš…

    ….e zdaj ne vem kako je v tej norosti
    Prav naju združilo vesolje…

  73. maxi said

    Je Maxi prebrala mojo napoved? Dve astrološki sporočili sem ti spacala skupaj. Joj, sem ponosna nase.

    Prebrala!! Hvala draga moja…:mrgreen:

  74. pika said

    “Pika, ta je tudi tebi všeč? Saj je lepa.”

    Ja, kateri normalni ženski pa ni všeč, če ji neki moški takole prepeva “trebaš mi, trebaš mi…”… je še nisem srečala…

  75. pika said

    …e zdaj ne vem kako je v tej norosti
    Prav naju združilo vesolje…

    Morda zato, ker sva oba verjela… kaj praviš, Maxi…eh, spet bom čisto zasanjana danes…

  76. Tana said

    če ji neki moški takole prepeva “trebaš mi, trebaš mi…”…

    predvidevam, da je tudi moškim všeč, če me ženska prepeva “trebaš mi….”.
    Sam jaz nimam posluha. Bi se še ustrašo in pobegno :mrgreen: če bi jaz začela s prepevanjem…..

  77. zogca said

    Dotik progresivnega Sonca in natalne Venere je velika reč. Čeprav je menda tako, da to ne pomeni, da se bo točno tisti čas zgodilo nekaj velikega, ne, se bo pa začelo pripravljati. Jaz sem ga imela slabo leto nazaj, se takrat ni nič tako pretresljivo čudovitega zgodilo, ampak v moje srcu se je veliko, se bo pa tudi na zunaj.

    Ajde..jaz sem pripravljena….naj se zgodi volja vesolja.

  78. zogca said

    Če bom še kaj videla, sporočim. Vsak dan več znam in potem tudi več vidim, ko pogledam karto.

    Prebrala!! Hvala draga moja…

  79. maxi said

    Morda zato, ker sva oba verjela… kaj praviš, Maxi…

    Zagotov zato…

  80. maxi said

    Če bom še kaj videla, sporočim. Vsak dan več znam in potem tudi več vidim, ko pogledam karto.

    Fajn, hvala..

  81. pika said

    “…ampak v moje srcu se je veliko”

    Saj v tem je keč, kajne Žogca?

    “predvidevam, da je tudi moškim všeč, če me ženska prepeva “trebaš mi…”

    Mogoče, Tana. A je bolje, da ti to prepeva (ali drugače pove) kar moški. Moškim v glavnem škodi, če jim ženske takšne prepevajo. Torej je treba poiskat enega takega, ki nam bo to prepeval.

  82. zogca said

    Že res, ampak dotik Sonca in natalne Venere pomeni moškega tvojega življenja, tistega najpomembnejšega.

    Saj v tem je keč, kajne Žogca?

  83. pika said

    “…pomeni moškega tvojega življenja, tistega najpomembnejšega.”

    Kaj pa je drugega to… velik premik v srcu…?

    Uh, sama ga kar čutim. Pa ne vem, če gre za dotik Sonca in natalne Venere pri meni…

  84. zogca said

    Ne, pri tebi pa ne gre za takšen dotik. Ti si ga imela leta 1993. Ampak ko dobro pomislim, se tebi takrat ni dogajalo nič lepega. Samo ti si takrat v tem istem obdobju imela tudi tranzitnega Urana in Neptuna na natalnem Saturnu. Kakorkoli že, za dotik Sonca in Venere vsi pravijo, kar sem zgoraj napisala.

  85. Tana said

    Torej je treba poiskat enega takega, ki nam bo to prepeval.

    Pika, saj ni treba glih prepevat… samo reče naj…. pa smo zadovoljne, ha,ha,ha….. a ne? Mi smo skromne deklice…:mrgreen:

  86. Tana said

    Uh, sama ga kar čutim.

    Pika, to je pa nevarno….:mrgreen:

  87. zogca said

    Pa smo res.

    Mi smo skromne deklice…

  88. Spider said

    Žogca, moški smo čudne živali.

    Ampak tudi ženske ne zaostajajo veliko. Marsikatera ženska si želi tipa, ki je ne šljivi 5 %, takšnega, ki se zanima zanjo, pa prav nič.

  89. zogca said

    Jaz ne, jaz sem si izbrala takšnega, ki je bil do mene tako zelo dober, da sem mislila, da sem v nebesih. Bil je najboljši. Samo je potem …

  90. John said

    Samo je potem … Kaj?😉

  91. zogca said

    Potem je prišel na fiks idejo, da se bova midva tako in tako čez pet let ločila in je ugotovil, da je bolje, da se takoj ločiva. Seveda se je zmotil, ampak ima srečo, da je tako lep, da se mu je dovoljeno kdaj zmotiti.

    Pa ni zdaj fora v njem, John. Hotela sem povedati, da nismo vse ženske nore na moške, ki z nami grdo delajo. Mene barabe nikoli niso privlačile.

  92. John said

    Potem je prišel na fiks idejo, da se bova midva tako in tako čez pet let ločila in je ugotovil, da je bolje, da se takoj ločiva. Seveda se je zmotil, ampak ima srečo, da je tako lep, da se mu je dovoljeno kdaj zmotiti.

    Diagnoza: Stanje pri Žogci nespremenjeno.😉

  93. zogca said

    Jaz veljam za zelo konsistentno.😉

  94. John said

    Pohvalno…:mrgreen:

    Res pokončna drža. Kar tako naprej.

  95. pika said

    Mi smo skromne deklice…

    Ja, smo… čeprav me je danes ena sodelavka “skregala”, da naj že neham s svojo totalno naivnostjo, ker so ženske pač takšne, da želijo imeti denar, da bodo lahko izvajale shopping, potovale… ostalo jim pa dol visi! In mi ni nič več jasno! Torej… jaz nisem pomembna?! K vragu. Nič ni tako pomembno kot jaz. In jaz pač nisem na prodaj za noben denar tega sveta. Očitno nekaj ne štima z mano… ali pa ostalimi. In vseeno mislim, da večina žensk ni takšnih, da jim je pomemben samo denar. Sodelavka je obupala nad mano. Kaj češ? Ni edina!

  96. pika said

    “Pika, to je pa nevarno…

    Ne, Tana… toplo, tak toplo… uh, sem čisto preč…

  97. pika said

    “moški smo čudne živali”

    Že mogoče, a meni najljubše…

  98. pika said

    “Hotela sem povedati, da nismo vse ženske nore na moške, ki z nami grdo delajo.”

    Podpišem. Vsaj takrat ne več, ko se tega zavemo. Grdo ravnanje pa je … lahko marsikaj, kajne?

  99. zogca said

    Jaz tudi nisem naprodaj, pa z menoj vse štima.

    In jaz pač nisem na prodaj za noben denar tega sveta. Očitno nekaj ne štima z mano…

  100. Spider said

    Kaj sem povzročil s to svojo temo…našla sta se dva na ženskem čveku, ki se malo spodbadata, kao žicata…

    Midva sva tako začela pred leti..

  101. zogca said

    Zate piše, da si bil deležen izjemnega seksa. To je tudi že nekaj.🙂

  102. Spider said

    Kje to piše? Nič mi ni jasno.

  103. zogca said

    Zadnje sporočilo.

  104. Spider said

    Heh..pa kaj jim ni jasno, da sem jaz tisto napisal, ker sem hotel, da ona prebere…Na rit sem padel, ko sem videl čez 50 replik..

  105. zogca said

    Počakaj, saj si se tudi ti nekaj časa izgovarjal, da si napisal kar tako, ker ti je ležalo v duši, ne pa z namenom, da ona prebere.

  106. Spider said

    Guilty as charged.

    zdaj se pa grem relaksirat pred tekmo zvečer.

  107. zogca said

    Jaz pa se grem počasi pripravljat za koncert.

  108. Spider said

    Ves Zogca, jaz sem pravzaprav hvalezen nesojeni, da me je skenslala.Ze zdaj.Ne vem, ce je ravno normalno, da si zaljubljen v nekoga, ki ga se nisi videl. In edina varijanta, da s etega resis je, da se stiki popolnoma prekinejo. resis te obsesije, iluzije..

  109. mmisaa said

    Si kdaj pomislil, da je za net izdelala svojo drugačno, lažno podobo in se sedaj boji, da bi ti to odkril?
    Moral boš preko tega, čeprav vem, da prekleto boli!

Leave a Reply

 
