Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Joški ob cesti!

Posted by zogca na september 11, 2009

Tokrat ne bom veliko pisala, kajti tako in tako boste predvsem gledali fotografijo. Zanjo se lahko zahvalite Piki, ona je namreč vozila, zato sem jaz lahko “registrirala” plakat, iz torbice potegnila fotoaparat in posnela fotografijo.

Če komu fotografija ne zadošča in želi plakat občudovati v naravni velikosti, ga bo našel (našla verjetno tukaj ne pride v poštev) na Zoisovi cesti, tam pri križišču s Slovensko.

30 Responses to “Joški ob cesti!”

  1. StaneP said

    Fejst joški…

  2. Lynx said

    Kaj pravzaprav reklamirajo?

  3. Schnuy said

    spet bo nekdo imel priložnost skakat v luft in se nato metat ob tla zaradi pohujšljivosti plakata. sem ziher.
    tako kot pred leti nekomu ni bila všeč zelo čedna fotografija naslovnice playboya, ki je krasila jumbo plakat. pa tako kot so se pred leeeeti na zobe metale dame iz nekega femin-neki združenja, ko je na plano prišla “vsaka ima svoj faktor” reklamica.

    tista mi je še vedno všeč🙂

  4. maxi said

    Uf, ti joški zaslužijo takle plakat…🙂

  5. lynx said

    Uf, ti joški zaslužijo takle plakat…

    Spet delim tvoje mnenje. 🙂

    …ko je na plano prišla “vsaka ima svoj faktor” reklamica.

    Super reklama s še bolj super ritkami.

  6. lynx said

    Mimogrede, javljam se vam iz Pariza. Jaz sem tretji z leve. 😉

    http://photo.photojpl.com/tour/08toureiffel/08toureiffel.html

  7. zogca said

    Grafični bienale.

    Kaj pravzaprav reklamirajo?

  8. zogca said

    Povečavala spodnjega dela plakata pokaže tole.

    Ampak s treh metrov niti pod točko razno ne vidiš, kaj reklamirajo. Pa saj v tem je verjetno tudi keč. Če bi ugibala in tudi sem, bi rekla, da reklamirajo pregledovanje dojk zaradi raka. Seveda bi se zmotila.

  9. zogca said

    Normalno.

    spet bo nekdo imel priložnost skakat v luft in se nato metat ob tla zaradi pohujšljivosti plakata.

  10. mmisaa said

    Kdaj so me slikal??

  11. zogca said

    😉

    Kdaj so me slikal??

  12. zogca said

    Naj vas malo rajcam.

    To zgoraj sva s Piko samo gledali, no, jaz sem tudi fotografirala.

    To spodaj pa sva tudi pojedli.

  13. zogca said

    Drugače pa sva šli na suši.

    Je Pika hotela poskusiti, jaz pa tako in tako suši naravnost obožujem.

  14. lynx said

    Kdaj so me slikal??

    Res bi rad videl komu pripadajo.

  15. zogca said

    Moje niso, to je vse, kar ti lahko povem.

  16. mmisaa said

    🙂 Moje bi ble komot lahko, ampak niso.

  17. zogca said

    Moje so, se mi zdi, en malček večje.😉

  18. lynx said

    Moje bi ble komot lahko, ampak niso.

    Lahko dobim tvojo telefonsko…če nisi zaprinčena kot Žogca…. 😉

  19. zogca said

    Kako lepa fraza, prečudovita, biti zaprinčena.

    Navdušena sem.

    zaprinčena kot Žogca…

  20. mmisaa said

    Hehe, nisem zaprinčena, sem pa zamožena, sam dons ga nimam doma…še.

  21. Nevenka said

    Bravo Lynx, zaprinčena, to je pa lepa beseda🙂

  22. Janis said

    spet bo nekdo imel priložnost skakat v luft in se nato metat ob tla zaradi pohujšljivosti plakata. sem ziher.
    tako kot pred leti nekomu ni bila všeč zelo čedna fotografija naslovnice playboya, ki je krasila jumbo plakat. pa tako kot so se pred leeeeti na zobe metale dame iz nekega femin-neki združenja, ko je na plano prišla “vsaka ima svoj faktor” reklamica.

    Meni se sicer ne joške ne riti ne zdijo prav nič pohujšljive, sem pa že sita tega, da se praktično že vsak drek prodaja z ženskimi joškami ali ritmi. Zlasti ob dejstvu, da je za komercialo že desetletja tako hiper razgaljeno samo žensko telo, medtem ko se lahko postavim na glavo, pa v mainstreamu tudi ene stvari ne bodo reklamirali z nago moško ritjo. Še celo take, ki direktno ciljajo na žensko hetero populacijo, bodo vrli oglaševalci prej nagovarjali z joškami kot moško ritjo. Jaz hočem nage moški riti na plakate.

  23. zogca said

    A napišemo peticijo in začnemo zbirati podpise?

    Jaz hočem nage moški riti na plakate.

  24. zogca said

    Tale košarka nam pa nocoj gre.🙂

  25. Spider said

    Bravo fantje, užival sem.

  26. zogca said

    Kaj zdaj sledi?

  27. Spider said

    Še 2 tekmi, pol upajmo da četrtfinale..

  28. Lynx said

    sam dons ga nimam doma…še.

    To si tako napisala, da sem za trenutek pomislil na nespodobno povabilo. 😉

  29. mmisaa said

    Vsem dobro jutro!
    Lynx- hvala za nasmeh tako zgodaj!

  30. pika said

    No, pa imam! Sedaj se mi pa spet sladoled “lušta”! Kaj pa hodim gledat tvoje fotke hrane. Prav mi je!

    O.k. ; uživala sem v vsem. Ne samo v hrani.

Leave a Reply

 
