Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zebe me!

Posted by zogca na september 10, 2009

Poletja je povsem očitno konec, četudi koledar govori drugače. Ne, zjutraj in zvečer ni več toplo in nas, ki smo bolj hladne krvi, ob sebi pa nimamo nikogar, ki bi nam višal telesno temperaturo. zebe, zato sem se odpravila kupovat čaje. Ta en kapučino, ki ga spijem, ko se zbudim, me ne greje ves dan, da pa bi si naredila še drugega, tretjega … Ne, jaz nikoli nisem bila kofetarica in to ne kanim postati. Odločila sem se, da se bom poskusila navaditi piti čaje. Zaenkrat sem na dobri poti, v embalaži so mi izjemno všeč.

Imeli so še cel kup drugih okusov in prijelo me je, da bi si jih kupila vsaj deset, vendar sem si premislila, kajti resnično ni nobene potrebe, da bi delala zalogo za nekaj let. Tudi skodelic si nisem kupila, čeprav me je tako zelo imelo, v omari mi je namreč že zmanjkalo prostora zanje, pa tudi … Ali eno bitje, ki že ima trideset skodelic, potrebuje še enaintrideseto? Zato pa sem si kupila knjigo, da bom lahko poglobila znanje o svojih “najljubših” planetih.

Ker sem zaspana in ker me čakajo Pluton, Saturn in Uran, bo za danes to vse, “šibam” namreč pod toplo prho, potem pa s knjigo v roki pod še toplejšo odejo.

32 Responses to “Zebe me!”

  1. pika said

    Hojla; tudi sama parkiram v posteljo. S knjigo v roki. Še enkrat (kolikokrat že) Svila. Glej, da mi jutri vsaj nekaj poveš o mojem fantastičnem življenju v prihodnosti. Drugega, kot fantastičnega, ne mislim imet. Ne pozabi na mail, Žogca. Nočka.

  2. zogca said

    Mejl ni prišel nobeden, me pa jutri rufni, da bom vedela, kdaj se moram pojaviti, jaz pa bom tebi povedala, kje se moraš pojaviti. Bom zjutraj pred službo na hitro pogledala tvoje planete, podrobnejše pa med vikendom, kot tako in tako moram še asdf-ju in Boomu. Ampak še enkrat ponovim, da sem še vedno miljeeee daleč od strokovnjakinje, res miljeeee.

  3. zogca said

    Ker sem visela na telefonu, standard, še ne spim in bom nalepila fotografiji današnjega kosila, da se vam bodo malo cedile sline.

    Je bilo precej drago in sem sklenila, da se odslej držim svojih preverjeno ugodnih restavracij. Zdaj grem res spat. Pa saj se očitno vsi grejete s svojimi najljubšimi “termoforčki”. Mojega “termoforčka” ni.😦

  4. Lynx said

    Žogca, usojeno mi je bilo (izgleda da si tudi ti del moje usode😉 ), da grem v tisto restavracijo s tekočim trakom na Rudniku.
    “Kajpak” sem se preveč nažrl. Saj veš kako je, ko si prvič tam. Želiš preizkusiti vse in četudi vsakega le malo, je naenkrat vsega preveč. Zdaj vem kaj je kaj in naslednjič bom vedel kaj jesti.

    Ko boš astrološko obdelala zgoraj omenjene, boš še mene. Ampak jaz bom zahteval garancijo za podatke. Upam da si predstavljaš kako bodo izgledali penali??!! 😉
    Kdo ve kaj mi kažejo zvezde za leto 2028? 🙂

  5. zogca said

    Midve s Piko greva jutri.😉

    Žogca, usojeno mi je bilo (izgleda da si tudi ti del moje usode ), da grem v tisto restavracijo s tekočim trakom na Rudniku.

  6. zogca said

    To tako in tako. Je pa res, jaz ko grem, jem samo suši, ker se hočem do sitega najesti sušija in mi je žal želodec polniti z drugimi stvarmi, ker potem je manj prostora za suši. Sem pa hepi, da si bil očitno zadovoljen, če misliš iti še.

    Kajpak” sem se preveč nažrl. Saj veš kako je, ko si prvič tam. Želiš preizkusiti vse in četudi vsakega le malo, je naenkrat vsega preveč. Zdaj vem kaj je kaj in naslednjič bom vedel kaj jesti.

  7. Lynx said

    http://www.shrani.si/f/2z/6w/VQocIrd/10-september-04jpg.jpg

    Kot nuna premalo migaš za kaj takega.

  8. zogca said

    Saj sem tri ure hodila po mestu.

    Kot nuna premalo migaš za kaj takega.

  9. zogca said

    Jaz še zase ne vem. Če grem pa soditi po svojih zvezdah, tebi slabo kaže, da mi z menoj leta 2028 gledal zvezde.😉

    Kdo ve kaj mi kažejo zvezde za leto 2028?

  10. zogca said

    Aja, jaz grem spat. Manjka nam smajli, ki zeeeeeeha.

  11. Boom said

    Bom zjutraj pred službo na hitro pogledala tvoje planete, podrobnejše pa med vikendom, kot tako in tako moram še asdf-ju in Boomu. Ampak še enkrat ponovim, da sem še vedno miljeeee daleč od strokovnjakinje, res miljeeee.

    Če se ne motim, si omenjala, da naj bi pogledal še nekdo.

  12. Lynx said

    Če grem pa soditi po svojih zvezdah, tebi slabo kaže, da mi z menoj leta 2028 gledal zvezde.😉

    Jebeš zvezde. Njih lahko gledava naslednji teden, če je ena taka. 😉

    Lahko noč

  13. zogca said

    Moja najboljša prijateljica, da. Bo tudi. Trenutno težko govori in je ospen.

    Če se ne motim, si omenjala, da naj bi pogledal še nekdo.

  14. zogca said

    Kako lepo sem se naspala. Od pol desetih do sedmih. Vsako noč bi morala tako spati. Saj še vedno zeham, ampak okej, vem, da neupravičeno.

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. zogca said

    Včeraj bi morala priti najpomembnejša knjiga, ki jo potrebujem …

    Dear Customer, Greetings from Amazon.co.uk.

    We are pleased to report that the following item will dispatch sooner than expected:

    Julia Parker, Derek Parker “Parkers’ Astrology”
    Previous estimated arrival date: September 24 2009 – October 05 2009
    New estimated arrival date: September 10 2009

    Pa je ni bilo.😦 Upam, da pride danes.

  18. Dragica said

    Zogca, dobro jutro!
    Ce te res zanima astrologija, imam dobro prijateljico, izjemno astrologinjo, kateri sem posvetila pesem Pisi, deklica, pisi, o kateri sem ti ze pravila.
    Dela v Lj in bo letos tudi organizirala predavanja iz astrologije. Ce te zanima, se mi javi na mail, s katerim se prijavljam h komentarjem.
    pa prijeten vikend in ne prehladen.

  19. zogca said

    Aha, tega pa sploh nisem videla. Imela bo predavanja? To bi pa jaz šla. Se ti bom javila na mejl. Tudi moja astrologinja mi je rekla, naj grem na kakšno predavanje, ko je videla, kako zelo me zanima in da se res hočem vsega naučiti.

    Zebe me pa spet kot hudič. Očitno si bom morala skuhati čaj.

  20. zogca said

    Spodobilo bi se, da bi letos začeli prej greti.

  21. webmaher said

    kaj je zdej Žogca a nič počepov pa sklec😆
    ko boš opravila tečaj boš pa še meni kaj lepga napovedala🙂
    si bukvo dobila že😉

  22. zogca said

    Jup, danes je prišla.🙂

  23. zogca said

    Takšna je.

  24. zogca said

    Ne ljubi se mi.

    a nič počepov pa sklec

  25. webmaher said

    aha zanimivo, kuk strani boš pa morala prelistati?
    evo naši bodo še Poljake razbili in v moj mošnjiček prispevali 7,5€€€:mrgreen:

  26. maxi said

    Takšna je.

    Ko naštudiraš tole znanost, bom še jaz svoj priskerček prislonila.:mrgreen:

  27. zogca said

    Kar, Maxi, kar. Je prej še na vrsti asdf, se je javil en teden nazaj, pa še nisem utegnila. Tok se dogaja, da samo sebe ne morem poloviti za rep.

  28. zogca said

    500 strani, Web, pa A4 format. Ampak ni težav, jesen in zima bosta dolga in mrzla. Vse tako kaže. Jaz zmrzujem. In kaj se je zgodilo? Spomladi se mami in očetu posodila tisto infra red pečko ali kako se temu reče, ko sta šla nekam na dopust. Zdaj mama pravi, da mi je ne bo vrnila, da ne bom zapravljala za elektriko. Da naj zaprem okna, neham kaditi in me ne bo zeblo. 👿

  29. webmaher said

    Žogca te jaz n bom več obremenjeval, adijoooo :mrgren:

  30. webmaher said

    Žogca kupi si 50 inčno plazmo in gretja ne boš sploh več potrebovala:mrgreen:

  31. zogca said

    Od kje ideja, da me obremenjuješ???

  32. zogca said

    Kako pa televizija greje?

Leave a Reply

 
