Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V objemu Edvarda Kocbeka!

Posted by zogca na september 9, 2009

Pozimi, tam decembra ali januarja, sem veliko jokala in stokala, da me nihče že leto dni ni objel. Do včerajšnjega dne bi lahko rekla, da me že skoraj dve leti ni nihče objel, ampak bi to verjetno povedala brez joka in stoka. Moj oče je vedno govoril, da se človek navadi na vse ali bolje: “Če ljudje preživijo štirideset let v zaporu, boš tudi ti preživela ena dan brez …” Kjer so tri pike, lahko vstavite poljubno dobrino, sladoled, kavbojke, kokakolo, pulover. diskoteko, pač nekaj, kar sem v tistem trenutku hotela, ampak nisem mogla dobiti.

Včeraj pa me je objel Edvard Kocbek. V bistvu sem se bolj jaz njemu vrgla v objem, ker se mi je zdelo luštno, da bi imela fotografije sebe, ko sedim zraven njegovega kipa. Ampak tudi to šteje.

Moj prvi objem po skoraj dveh letih pa ni edini čudež, ki se je včeraj zgodil v Tivoliju. Ljudje so namreč hodili po vrveh. Kako jim je to uspevalo, ne vem, ker meni se uspe spotakniti na ravnih betonskih tleh in seveda sem pri tem, kot vedno, popolnoma trezna.

Pač ne gledam, kod hodim. Pa verjemite, ne zato, ker bi gledala moške, ki hodijo mimo mene. Sploh jih ne opazim.

Niti tega nisem opazila, da jih je veliko manjkalo, gotovo pa so bili odsotni, ker so čepeli pred televizijskimi ekrani. Jup, košarka je. Kar sem izvedela, ko sem prišla domov in začela spraševati, kaj pomenijo vse te “bombe”.

Jaz nisem vrgla nobene, sem si pa privoščila eno kalorijsko. Naj v svojo obrambo napišem, da sem vso smetano dala enemu zelo sladkosnednemu kužku. Košarke pa raje ne bom začela gledati, ker kadarkoli sem polagala prevelike upe v našo rezprezentanco in izgubljala živce pred televizijskim zaslonom, se je vse skupaj klavrno končalo. Zato ne bom gledala tekem in se bom pustila presenetiti z “bombami”, ki mi bodo služile kot obvestilo, da smo znova zmagali. Aja, fotografije z gospodom Kocbekom so izpadle čudovite.

36 Responses to “V objemu Edvarda Kocbeka!”

  1. Dragica said

    Zogca, res je in bila si v objemu zagotovo najvecjega Slovenca prejsnjega stoletja, misleca, filozofa, pripovednika in izjemnega pesnika.

    Jaz sem iz njega magistrirala:)))
    Koliko radosti in volje do razmisljanja mi je dal ta clovek!
    In prve pesniske zbirke, ki sem si jih kot studentka komaj uspela kupiti, so bile njegove zbrane pesmi v nekaj knjigah.
    Ko sem ga recitirala po studentskih vecerih ali izletih, so me vsi prof posiljali na akadelijo za igralstvo, saj so rekli, da je Kocbek skozi mene govoril drugace kot skozi druge recitatorje.
    Ob Tagoreju moj najljubsi pesnik dolgadolga leta.

  2. Jazz said

    Verjamem,da so dobro izpadle,saj si s količino poziranja klopco prignala do visokega sijaja…:mrgreen:

    Ja,velik človek…(sem predelal bolj spomine-Strah in pogum,Tovarišija)

  3. zogca said

    Priznati moram, da ga sama nisem veliko brala, nekaj pesmi, to je vse. Moja mama pa ge predelala podolgem in počez, mi je razlagala kako in kaj in takrat sem imela občutek, da vse to ni najbolj zame. Kar pa ne pomeni, da si ne bom zelo hitro premislila. Ker hej, bili so časi ne tako dolgo nazaj, ko jaz niti mrtva ne bi šla brati poezijo, zdaj pa …

  4. zogca said

    To, da sem jaz doma, imam prižgan teve in na teveju je košarka, tako ali tako ni dobro. Bom raje kar ugasnila, potem bodo mogoče zmagali.

  5. webmaher said

    sem stavil 100€ na Špance in bodo naši revčki zgubili itak🙂

  6. zogca said

    Kako nepatritosko, Web.

    Kaj praviš zdaj na Jagodnika, dela v škodo tvoje denarnice.😉

  7. pika said

    Tudi sama imam občutek, da vedno, ko gledam, naši izgubljajo. No, danes (skoraj dve uri sem bila na stolu pri zobozdravniku) tako nimam volje za karkoli drugega. In v MB je tako ali tako že ves dan “fuzbal režim” (beri: policija, navijači, tokrat rdeči Poljaki, pivo, drenje, ipd..).

  8. webmaher said

    Nč bat Žogca😉

  9. webmaher said

    No Žogca zdej pa še Poljake v fuzbalu premagamo in smo na SP😆

  10. asdf said

    oj!
    košarka, moja ljubezen… zmagali španci, naši pokazali, da se lahko vrnejo v tekmo tudi, ko že izgleda izgubljena. bravo fantje, kar bo- pa bo… vedno znova pozabimo, da nas je samo dva miliona in da smo komaj za predmestje londona, madrida, berlina… pravzaprav se dosti premalo cenimo. moji prijatelji po svetu nas zelo, zelo spoštujejo. poskušajmo se še sami…
    trdo delo je to in talent, ki ga nikakor ne priznamo. bravo slovenci, veliki majhen narod. evo- tako patriotskega stavka od mene ne boste več vidli- če pa začnemo o politiki govoriti, pa začnem v pomanjševalnicah govoriti. vedno.
    lp

  11. webmaher said

    Afrika Slovenija prihajaaaaaaaa🙂

  12. lynx said

    Mene bolj kot rezultat navdušuje dobra igra. Ponavadi s pogumom in srčnostjo pride tudi ugoden izid.

  13. Jovanka Broz said

    lepe slike- vse razen zadnje!

    cmoka

  14. zogca said

    Saj zaradi tebe, zgolj in izključno zaradi tebe, sem v objavi pripisala, da nič od tiste smetane nisem pojedla jaz. Pa je res, veš.😉 Se pridem, ko bom nazaj iz Sarajeva, sladkar k tebi, a velja?

    lepe slike- vse razen zadnje!

  15. zogca said

    Nisem vedela, da so zmagali. Zaspala sem ob sedmih zvečer ali koliko je že bila ura. Raje ne povem, kdaj sem vstala, da se ljudje ne bodo začeli zgražati, vsekakor pa zelo zgodaj, pred prvimi petelini.😉

    zmagali španci

  16. zogca said

    Tudi to sem očitno prespala.

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/video-slovenske-delnice-kotirajo-vse-visje/211937

    No Žogca zdej pa še Poljake v fuzbalu premagamo in smo na SP.

  17. Nevenka said

    Meni so prišle v roke Kocbekove nekoliko bolj politično obarvane pesmi, razmišljujoče, ker sem lirik po naravi, me niso dosegle tako zelo v dušo. Morda bi še morala kaj pobrskati.
    Moram pa priznati, da me je zelo očarala fotografija s poznopoletnim cvetjem.

  18. zogca said

    Tudi ta je iz Tivolija. Vse je iz Tivolija, razen seveda sladoled.

    Moram pa priznati, da me je zelo očarala fotografija s poznopoletnim cvetjem.

  19. zogca said

    A še koga tako zebe?

    Odločila sem se, da bom danes denar zapravljala za čaje. Za nekaj ga tako ali tako moram. In si bom šla kupovat tiste luštne čajčke. Pijem že tretji čaj, odkar sem vstala. Mrzlo, mrzlo, mrzlo …

  20. webmaher said

    Ja boga Žogca, ne boš rekla da nimaš vsaj 20°😆
    4X25 počepov in 4X10 sklec pa ne bo več mraz:mrgreen:

  21. zogca said

    Misliš jaz 20 ali če sem na 20? Za drugo ne vem, se mi je pa zjutraj zdelo, da imam jaz 20. Zdaj sem se že segrela, hvalabogu.😉

  22. webmaher said

    Žogca to je dobro če se počutiš kot pri 20😆
    Jaz mam višek toplote ti lahko mal posodim zjutraj:mrgreen:

  23. zogca said

    Jaz sem nuna, zato se z moško toploto ne družim več. Se mi zdi, da si moral izpustiti veliko pisanja na blogu, če ti dejstvo o mojem nunskem stanu ni znano.😉

  24. zogca said

    Zdaj, ko me več ne zebe, sem pa lačna.

    Nič, grem na kosilo.😉

  25. webmaher said

    Ne ti mene žaliti, nič nisem izpustil na blogu, prebral vse s pikami in vejicami😆
    In pogovarjava se izključno in samo o toploti v prostoru, jasno ko jebeli dan Žogca aneda:mrgreen:

  26. Jovanka Broz said

    čakala te bom😀

    Kdaj pa greš v Sarajevo?

    burek,buredžike, pite, pituljice, jaoooj

  27. zogca said

    Po moje 20. Ni še čisto ziher, ampak tam nekje. Stric in teta bosta gotovo tam, za sestrično še ne vem, ker ona bi se morala vrniti 19., ampak sem jo lepo prosila, naj podaljša. Saj ona blazno bi, ker sva se res imeli luštno te dva dni, ampak ni čisto nujno, da bo lahko, se bo pa potrudila.

    Ne skrbi, Jova, za te bureke in pite, ne bom jaz tam imela časa jesti. V nekaj dneh moram Sarajevo prečesati po dolgem in počez, plus še Mostar plus še kaj, zraven moram pa obresti vse trgovine in buvljake. Hrana bo zadnja na sporedu, prav res.

    Kdaj pa greš v Sarajevo?

  28. zogca said

    Morala sem preveriti, za vsak primer. Ker res ne želim ogroziti svojega nunskega stanu.

    In pogovarjava se izključno in samo o toploti v prostoru, jasno ko jebeli dan Žogca aneda

  29. Jovanka Broz said

    Mostar je tako lep,da sem jaz ostala brez besed.Če bi šla kam živet bi šla tja.

  30. zogca said

    V Mostarju sem pa že enkrat bila, dvajset let nazaj in se mi je tudi zdel božanski. V Sarajevu nisem bila nikoli, čeprav se nekaj kakor govori, da sem bila, ampak vem, nisem. Je oče enkrat, ko smo šli na morje, naredil na poti do Dubrovnika tridnevno ekskurzijo, meni je takrat dol viselo za te stvari, ampak on je totalni navdušenec nad tem, da se gre in vidi. Saj, danes sem tudi jaz, takrat me je zanimal samo walkman in morje. Takrat vem, da smo šli Bihač, Jajce, Drvar, Sutjeska, Neretva, mogoče še kaj, ampak Sarajeva ni bilo zraven.

  31. zogca said

    Najpomembnejše sem pa pozabila, pa o tem je bilo govora. Ta mogoče še kaj je bil Mostar.

  32. trnovčanka said

    Jovanka moja sodelavka je iz Mostarja. Samo se je zaljubila v Slovenca in ostala v Ljubljani. Jo pa hudo daje, da bi šla nazaj. Res lepo mesto. Jaz sem zaljubljena v Sarajevo. V njihove knjigarne, slaščičarne in zeljanico.

  33. zogca said

    Te pa mislim obiskovati tudi jaz, knjigarne namreč. Če imajo samo pol toliko knjig kot v Beogradu, sem na konju.

    V njihove knjigarne, slaščičarne in zeljanico.

  34. lordwales said

    Počasi Žogca.

    Prejšnji te je emnda zapustil, ker si kadila? Drži ali ne?
    Da najdeš naslednjega, traja. Da te objame.
    In će najdeš zapriseženega nekadilca, ki postavlja edini pogoj nobenih čikov se vrneš na začetek iskanja.

    Zveni znano?

  35. Jovanka Broz said

    Trnovčanka pozdravljena. Tudi mi imamo prijatelja, dolgoletnega (27 let traja). Ločil se je in se vrnil v Mostar. Tam je uspešen podjetnik.

  36. Kosarka said

    Odlican clanak.. Svaka cast.. Samo tako nastavite :))

Leave a Reply

 
