Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na Bledu!

Posted by zogca na september 8, 2009

Potopis, ki je pred vami, je nastal z dvodnevno zamudo in se mi v nekem trenutku sploh ni več zdelo smiselno, da bi ga dala na blog, ampak potem sem si rekla … Vbo napisanega o gorenjskem koncu, več je možnosti, da se izpolni mamina večna želja in se me bo “prijela” lastnost, ki jo prav v vseh šalah pripisujejo Gorenjcem.

Saj, če pomislim, da sem se med skakljanjem po blejskih trgovinah uprla torbici, ki je večkrat poklicala moje ime, sem mogoče celo na pravi poti. Razmišljala sem o tem, kaj bo bolje, petdeset evrov več na računu ali torbica in, zanimivo, odločila sem se v korist računa. Vendar zdaj nisem povsem iskrena. Takole je bilo.

Na Bled sem šla z mamo, s teto in sestrično. Ker se je starejšima članicama družine zdelo nesmiselno iti na kosilo, ko pa je hrana doma, sva se s sestrično ločili in se odpravili iskat primerno restavracijo. Ampak šment, na poti do nje so bile trgovine. Ko je zgoraj omenjena torbica poklicala moje ime, je nastala težava. Obe sva sicer imeli pri sebi torbici, vendar majhni. Torej kupljena torbica ne bi šla v nobeno izmed teh torbic. Če bi jo kupila, je torej ne bi mogla skriti, ampak bi jo morala okoli nositi v vrečki, kar pomeni, da bi jo videla moja mama, kar bi pomenilo večurne pridige, kar bi pomenilo, da bi meni presedla ne samo nova torbica, ampak vse stvari, ki sem jih kupila v tem letu, lanskem in še kakšnem prej. Vendar, na koncu, vsaj tako želim verjeti, sem si premislila, ker sem hotela biti dobrohotna do svojega bančnega računa, čeprav to verjetno ni res.

Gotovo že veste, da sem se odločila, da bom s pomočjo hipnoze nehala kaditi. Mogoče bi povprašala, ali me lahko na enak način odvadijo po nepotrebnem zapravljati denar. In jesti sladkarije. Pa tudi … Joj, šment, kaj mi bo sploh še ostalo? Bom potem to še jaz?

Jaz pa sem, takšna ugotovitev je namreč padla, precej podobna svoji sestrični ali pa je ona podobna meni, saj je vseeno. Je pa vsekakor zanimivo, da imata dva človeka, ki živita tako daleč narazen in se vidita enkrat na pet let, tako podobne čudaške navade. Na primer, preden odidem iz stanovanja, grem vedno s prstom od leve proti desni po štedilniku, da se prepričam, da je vse na ničli. Ona menda naredi enako. Potem stopim do likalnika, ki je seveda izključen, ampak za vsak primer kabel odmaknem še kakšen centimeter proč od vtičnice. Kot da se bo sam vključil! Ona menda naredi enako. In seveda, povsem na koncu odnesem pepelnik na balkon. Ona tudi. Takšne stvari, tako mi je rekla, počne še neki Monk. Priznam, nisem ga gledala, spomnim pa se reklam in imela sem vtis, da je malo premaknjen. Menda nisem tudi jaz? Meni se je do zdaj zdelo, da samo varujem svojo ljubljeno nepremičnino pred uničenjem v zubljih ognja.

Kakorkoli že, s sestrično sva se ta konec tedna imeli čudovito in druženje bova menda prav kmalu nadaljevali tudi v Sarajevu. Vsekakor se spodobi, da se tja odpravim, dokler še nisem nehala kaditi, zapravljati in jesti sladkarije. Aja, še to. Ko smo se vrnile v Ljubljano, sta oče in stric najprej vprašala, ali sta se mama in teta sprli. Na njuno veliko navdušenje se tokrat nista. Če sva si midva s sestrično na moč podobni, sta onidve kot dan in noč. In ko začneta s svojimi…

127 Responses to “Žogca na Bledu!”

  1. maxi said

    Takšnega bernskega planšarja tudi moja otroka.

  2. maxi said

    Prehitro, bom še enkrat bolj počasi:

    Takšnega bernskega planšarja imata tudi moja otroka.

  3. maxi said

    ratalo…🙂

  4. maxi said

    Saj, če pomislim, da sem se med skakljanjem po blejskih trgovinah uprla lepi torbici, ki je večkrat poklicala moje ime…

    Tudi mene pogosto kličejo taške, čevlji….cunje in to od znotraj trgovine tako kričijo, da jih ven slišim🙂:mrgreen:

  5. zogca said

    V tem času, ko si ti tukaj popravljala tipkarske, sem jih jaz v objavi. Bilo jih je polno. Zdaj pa vprašanje, otroka ga imata, ti pa ne?

  6. zogca said

    Vidiš? In kako naj jih potem človek pusti v trgovini? To ni humano.

    Tudi mene pogosto kličejo taške, čevlji….cunje in to od znotraj trgovine tako kričijo, da jih ven slišim

  7. pika said

    A sta šli na otok, v cerkvico? Si pozvonila in si nekaj zaželela? Če nisi, moraš nujno nazaj. Ne kremne rezine, ne torbice… povleči je treba za “žnuro” (Lynx; štajerski “štrik”, pardon vrv) in če zazvoni, se ti uresničijo vse najbolj skrite želje tvojega srca… Hudiča, bom morala sama še enkrat nazaj in dat reklamacijo; sem “cinglala” kot nora leta 2005, pa ni bilo (in še sedaj ni) nič!

  8. zogca said

    Nisem, pa veš, se mi zdaj ne ljubi nazaj. Saj tako ali tako molim, mi menda ni treba še zvoniti.😉

    A sta šli na otok, v cerkvico? Si pozvonila in si nekaj zaželela? Če nisi, moraš nujno nazaj.

  9. zogca said

    Zakaj imajo ženske spolne odnose?

    Cindy Meston in David Buss, psihologinji in avtorici knjige Zakaj imajo ženske spolne odnose, sta v knjigi razkrili 200 razlogov zaradi katerih se ženske najpogosteje odločijo za spolne odnose.

    Najpogostejši odgovor na vprašanje, zakaj imajo spolne odnose, je bil ta, da so imele spolne odnose zato, ker jim je bilo dolgčas. Zelo pogost odgovor je bil tudi ta, da so se želele znebiti glavobola ali pa zato, ker se jim je moški smilil. Kar 84 odstotkov žensk, ki so sodelovale v raziskavi, je potrdilo, da si z rednimi spolnimi odnosi s partnerji želijo zagotoviti mirno življenje, in zagotoviti večjo pomoč pri hišnih opravilih. Zanimiv odgovor je podala neka ženska, ki je rekla, da ima spolne odnose zaradi tega, ker se takrat počuti najbližje bogu. Še vedno pa ostajajo klasični odgovori, kot je ”zato ker mi je plačal večerjo” ali ”zato ker mi je kupil drago darilo.”

    http://www.delo.si/clanek/87803

    TOLE JE PA ZELO ŽALOSTNO.

  10. maxi said

    Zdaj pa vprašanje, otroka ga imata, ti pa ne?

    Ne jaz ga nimam, ker je psička (naša je pupa🙂 ) nastanjena pr njuni omi.

  11. maxi said

    Samo jo imam vseeno rada, ker je taka fajna.

  12. maxi said

    Vidiš? In kako naj jih potem človek pusti v trgovini? To ni humano.

    Jaz sem kadar zelo kričijo humana in si jih/jo zvlečem domov.:mrgreen:

  13. zogca said

    Če bom še kakšne zvlekla domov, bom morala kupiti še eno omaro za čevlje. Zdaj sicer imam omaro za tri ljudi, ampak …

    Jaz sem kadar zelo kričijo humana in si jih/jo zvlečem domov.

  14. maxi said

    Hudiča, bom morala sama še enkrat nazaj in dat reklamacijo; sem “cinglala” kot nora leta 2005, pa ni bilo (in še sedaj ni) nič!

    Jaz tudi reklamiram zadeva, nič ne cinglaj Žogca. Sem bila tam sveže poročena…pa klinc, je vseeno vse hudič vzel.

  15. zogca said

    A, okej. Tega kužija sem dala gor ne samo zato, ker mi je bil blazno ljubek, ampak tudi zato, ker je ležal zraven table za grad in mi je bilo tako, kot bi bil varuh gradu. Tako ljubko.

    Ne jaz ga nimam, ker je psička (naša je pupa ) nastanjena pr njuni omi.

  16. zogca said

    Potem bom pa to zlahka preskočila. Tako ali tako najbolj priporočajo svetega Antona, se bom odslej samo še z njim pogovarjala.

    Jaz tudi reklamiram zadeva, nič ne cinglaj Žogca. Sem bila tam sveže poročena…pa klinc, je vseeno vse hudič vzel.

  17. zogca said

    Aja, Maxi, v naslednjih dneh bo ena čisto šoping objava z veliko slikovnega materiala. Po moje ti bo všeč, pa ne samo tebi.

  18. Tana said

    TOLE JE PA ZELO ŽALOSTNO.

    Živel je moški, ki je zelo lepo skrbel za svojo postavo. Vsak dan je pretekel 10 km, potem je dvigal uteži, se razgibaval, šel v savno in se na koncu še malo posončil na plaži.
    Nekega dne, ko se je spet vase – zagledano občudoval v ogledalu, je opazil, da je zelo lepo porjavel, vendar pa je njegov ponos bil povsem bel. Zato je naslednji dan odsel na plažo, se zakopal v pesek in pustil samo svojega tiča zunaj, da se je ta nastavljal soncu in rjavel.

    Cez nekaj časa sta prišli mimo dve zelo stari gospe. Ugledata čudno stvar,ki se je vzpenjala iz mivke in je ena otožno zavzdihnila:

    Ko sem bila 20, sem bila radovedna glede tega.

    Ko sem bila 30, sem uživala v tem.

    Ko sem bila 40, sem spraševala za to.

    Ko sem bila 50, sem plačevala za to.

    Ko sem bila 60, sem molila za to.

    Ko sem bila 70, sem pozabila na to.

    In sedaj, ko sem 80, te preklete stvari divje rastejo naokoli, jaz pa še pocepnit ne morem!”:mrgreen:

  19. maxi said

    A, okej. Tega kužija sem dala gor ne samo zato, ker mi je bil blazno ljubek, ampak tudi zato, ker je ležal zraven table za grad in mi je bilo tako, kot bi bil varuh gradu. Tako ljubko.

    Ti kužeki so taki zelo ljubki in cart tudi v resnici.

    Ps: Naša živi pri omi zato, ker je tam hiša.

  20. zogca said

    Ooooooooooooooooooooo …

    To moram poslati eni prijateljici in to nujno!!!

    :mrgreen:

    In sedaj, ko sem 80, te preklete stvari divje rastejo naokoli, jaz pa še pocepnit ne morem!”

  21. maxi said

    Aja, Maxi, v naslednjih dneh bo ena čisto šoping objava z veliko slikovnega materiala. Po moje ti bo všeč, pa ne samo tebi.

    Kuulsko (bi rekla moja mala)!🙂

  22. zogca said

    Jaz bi ga imela, ampak trikrat na dan sprehod vsak dan in vedno jaz, ne, se ne bi izšlo.

    Ti kužeki so taki zelo ljubki in cart tudi v resnici.

  23. maxi said

    Tana….hehehe

  24. zogca said

    Se tako zdaj govori?

    Potem bom tudi jaz začela.

    Da bom kulska.😉

    Kuulsko (bi rekla moja mala)!

  25. maxi said

    Jaz bi ga imela, ampak trikrat na dan sprehod vsak dan in vedno jaz, ne, se ne bi izšlo.

    Ma tak velik pesek mora bit v hiši z travico okoli nje, ker mu po moje drugače ni ok. Po moje, no…

  26. zogca said

    Ne, nisem mislila, da bi imela prav tega. Jaz sem imela najbolj v mislih jorkija.

  27. maxi said

    Se tako zdaj govori?

    Zgleda.🙂

    Imajo cel kup for, ki jih človek komaj sledi …hehe

    Ena takšnih je; A si jedu??? = A si nor???
    🙂

  28. zogca said

    Takšnega sem hotela.

  29. zogca said

    To dvoje ima isti pomeni?

    A si jedu??? = A si nor???

  30. zogca said

    Nekaj sem slišala o novemu slengu, eno reč sem si zapomnila in sicer … Kaj ti? To menda pomeni Kaj bi ti? Takšnih je cel kup, ampak to sem si zapomnila. Sploh ne vem, če bi se znala pogovarjati s temi mladimi.

  31. maxi said

    To dvoje ima isti pomeni?

    Yp!🙂

  32. maxi said

    Ja tile yorkshire terierčki so ko muce…lepi, pa cart.

  33. Boom said

    Bernci so zakon🙂

  34. zogca said

    In ta mi je bil potem tudi všeč.

  35. zogca said

    Ampak je v teh mini bitjih velikooooo življenja. Nisi tako zelo izi za imet.

    Ja tile yorkshire terierčki so ko muce…lepi, pa cart.

  36. zogca said

    A boš nocoj pri nas, Boom, ko na MON-u ne moreš pisati?

    Bernci so zakon

  37. maxi said

    Bernci so zakon🙂

    Yea!🙂

  38. Boom said

    saj tam bolj dopoldan pišem. za relaksacijo

  39. maxi said

    A boš nocoj pri nas, Boom, ko na MON-u ne moreš pisati?

    Zakaj pa ne more tam pisat?

  40. Boom said

    ampak tudi tak kuža je lahko kar lepo v hiši – pri ljudeh

  41. zogca said

    MON bo jutri dobil novo podobo, prenovili ga bodo, zato so zvečer onemogočili možnost pisanja. Previdevam, da delajo in zato server rabijo zase ali kako že to gre.

    Zakaj pa ne more tam pisat?

  42. zogca said

    Je moja lepota objavila obvestilo.

    http://med.over.net/forum5/read.php?275,5687212

  43. Boom said

    MON bo jutri dobil novo podobo, prenovili ga bodo, zato so zvečer onemogočili možnost pisanja. Previdevam, da delajo in zato server rabijo zase ali kako že to gre.

    Tako nekako. Prenos baze itd.

  44. zogca said

    Takrat imaš tam največ žensk.😉

    saj tam bolj dopoldan pišem.

  45. asdf said

    morebiti- a si jedu nore gobe?

    v bcu pa že od negdaj rečejo: ki zej?

    bc je bovec po trentarsko, ki zej- pa je kaj zdaj… pa še je tega… sam’ poslušat je treba.
    maxič- pes, kot je bernski, ne potrebuje velikega vrta in hiše- samo trikrat na dan konkreten sprehod… aja- bernardinci sploh ne smejo laufat- ni zdravo za njihovo tonažo, t.j. niso narejeni za to…

  46. Tana said

    Je moja lepota objavila obvestilo.

    ❓ 💡

  47. Boom said

    Takrat imaš tam največ žensk.

    Tako je🙂

  48. maxi said

    MON bo jutri dobil novo podobo, prenovili ga bodo, zato so zvečer onemogočili možnost pisanja. Previdevam, da delajo in zato server rabijo zase ali kako že to gre.

    A tako.

  49. zogca said

    Asdf, katerega kuža bi ti priporočal meni?

  50. zogca said

    Vem jaz, da jim ti rad nagajaš.😉

    Tako je.

  51. zogca said

    Tana, zakaj toliko vprašajev???

  52. Tana said

    Tana, zakaj toliko vprašajev???

    Ne razumem, kaj si mislila s tem “moja lepota je ….” A si to ti objavila? Zato vprašujem?

  53. maxi said

    maxič- pes, kot je bernski, ne potrebuje velikega vrta in hiše- samo trikrat na dan konkreten sprehod… aja- bernardinci sploh ne smejo laufat- ni zdravo za njihovo tonažo, t.j. niso narejeni za to…

    Našo zlo tiščijo v hišo, kljub temu, da je lahko zunaj (kao, da jo zebe, pa potem drugič, da ji je vroče)…pa ti moram rečt, da jim ko le more uide ven. V hiši je izključno takrat, ko jo not zaprejo. Saj drugače nobeden ne govori o kašnem hudem laufanju, gre za prosto gibanje zunaj.

  54. Boom said

    Asdf, katerega kuža bi ti priporočal meni?

    Če se smem vmešat: to bo pa najbolje, da se odločaš sama. Malo preštudiraj značilnosti posameznih pasem in ugotovi kakšen karakter bi ti najbolj ustrezal. Predvsem se ne odločaj zgolj po izgledu.

  55. zogca said

    Mislila sem, da vsi vedo, ker je takrat Primož tako zelo brezobzirno in v nasprotju z vsemi pravili to objavil. Sporočilo, do katerega sem prilepila povezavo, je objavil princ, zato sem napisala moja lepota. Prinčev vzdevek na MON-u je admin, ker je administrator.

    Ne razumem, kaj si mislila s tem “moja lepota je ….” A si to ti objavila? Zato vprašujem?

  56. zogca said

    Ne, saj jaz sem nakup kužka prestavila za kar nekaj časa. Ampak tako me je zanimalo iz firbca, kako ti mene vidiš in katerega kužka bi postavil zraven mene.

    Če se smem vmešat: to bo pa najbolje, da se odločaš sama. Malo preštudiraj značilnosti posameznih pasem in ugotovi kakšen karakter bi ti najbolj ustrezal. Predvsem se ne odločaj zgolj po izgledu.

  57. zogca said

    Ups, tole je bila pa zdaj napaka. Mislila sem, da mi je odgovoril asdf, mi je pa Boom. Boom me seveda ne pozna in ne more vedeti, katerega kužka bi postavil zraven mene.

  58. asdf said

    jaz bi ti bernardinca priporočil. iz mnogoterih vzgibov. ne potrebuje in ne mara mnogo gibanja. požre pa za krdelo čivav, tako, da hujšanje ne bi bilo več stvar diete, ampak nujnost..

  59. Boom said

    Boom me seveda ne pozna in ne more vedeti, katerega kužka bi postavil zraven mene.

    he, he, kuža ni kot torbica in tudi, če bi te poznal, bi ti rekel nekaj podobnega. No, morda tudi še kaj več.

  60. asdf said

    aja, pa ris in jaz nisva ista oseba…. podobna, mogoče…

  61. zogca said

    Joj, asdf, še nekaj časa, pa mi ne bo treba več hujšati. Okej, zdaj še moram, pa ne, ampak … Je pa fajn, da ne potrebuje veliko gibanja, ker z menoj prav velikokrat kuža na Šmarni gori ne bi bil.😉

  62. Tana said

    Prinčev vzdevek na MON-u je admin, ker je administrator.

    Očitno nisem jaz na tekočem. Res pa je, da MON zelo redko berem. Tebe sem res spoznala preko MON-a, in vem, da sta se Primožem tudi malce grdo imela. Nisem pa vsega sledila. Sem pa mislila, da je Primož admin.
    Če prav razumem je admin zaposlen na MON-u in je tudi tvoj princ? In admin ni Primož.
    Oprosti moja lajtnga… ni bilo namerno, upam, da te nisem kaj prizadela.😉

  63. zogca said

    Ris, kdo je pa to???

    aja, pa ris in jaz nisva ista oseba…. podobna, mogoče…

  64. zogca said

    Da. Na obe vprašanji.

    Če prav razumem je admin zaposlen na MON-u in je tudi tvoj princ? In admin ni Primož.

  65. Boom said

    Je pa fajn, da ne potrebuje veliko gibanja, ker z menoj prav velikokrat kuža na Šmarni gori ne bi bil.

    Potem bi bil zate kakšen buldog🙂

  66. zogca said

    Saj so mi luštni, ampak ne vsi. Enega sem videla na Dunaju, ampak ni bil samo buldog, buldog in še nekaj. Takšen manjši je bil kot so sicer buldogi.

    Potem bi bil zate kakšen buldog.

  67. asdf said

    mini buldog, torej…
    ris =linx

  68. Boom said

  69. Tana said

    Da. Na obe vprašanji.

    Se vidi, da nisem od vsega začetka z vami in še veliko stvari ne vem.
    Se pa učim. Sem dobra učenka. Nekateri, ki me poznajo, pravijo, da hitro kapiram.😆
    Sory, Žogca.

  70. zogca said

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    To ni zame.

    Ta je bil takšen mali in je bil videti skoraj nežen.

    Drugače imam jaz zelo rada potlačene gobčke, tako pri kužkih kot muckih.

    Mops, mi je, na primer, zelo všeč.

    Takrat je bila dilema med jorkijem in mopsom.

    Potem je zraven prišel še španjel kralja Charles ali kako že.

  71. Boom said

    Kaj pa tole?

  72. zogca said

    Lej, če bi bilo po moje, se to sploh ne bi niti videlo. Ker jaz sem vedno pisala samo princ, nič drugega, nič kaj je po poklicu, nič kje dela, nič kje stanjuje, nič kako mu je ime. Ampak Primož je v nekem trenutku menil, da bo njemu (Primožu) koristilo, da vsi izvedo in seveda se ni menil za to, da sva bila tako jaz kot princ proti temu, da se to objavlja in je objavil. Je pa to zdaj pase. Kar je bilo, je bilo, upam, da se je on iz tega naučil, da nekje je meja in se čez njo ne gre.

    Se vidi, da nisem od vsega začetka z vami in še veliko stvari ne vem.

  73. maxi said

    Meni so pa od majhnih najbolj všeč višavci:

    Link!!!

  74. maxi said

    Ups, kašen link:mrgreen:

  75. zogca said

    Saj na nek način je očarljiv, ampak veliko preveč dlake.

    Kaj pa tole?

  76. Boom said

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    he, he, to je bil bolj hec. Čeprav čisto OK.

  77. asdf said

    čaki malo- a nima španjel kralja chalesa že lastnika? al je to za si sposodit? hm, tujega psa hranit… in vsakemu psu se da gobček potlačit… in ne samo psu!

  78. zogca said

    Ga je Žogca popravila in ni več takšen.

    Ups, kašen link

  79. zogca said

    Vem, da, ampak tudi on je na svoj način ljubek.

    Ne moreš za tako bitejce reči, da ni ljubko.

    Pa tudi trudi se.

    he, he, to je bil bolj hec. Čeprav čisto OK.

  80. Tana said

    Ups, kašen link:mrgreen:

    Ja, res je dolg……….. 😆

    link mislim, da ne bi kdo kaj grdo mislil.

  81. zogca said

    Hecaš me, kajne?

    čaki malo- a nima španjel kralja chalesa že lastnika? al je to za si sposodit? hm, tujega psa hranit…

  82. Boom said

    Saj na nek način je očarljiv, ampak veliko preveč dlake.

    Dlaka je res dolga, ampak je kuža mini in vse skupaj deluje kot ena kosmata frnikola🙂

  83. zogca said

    Meni se zdi, da gre k mojemu karakterju najbolje mops.

  84. asdf said

    eh, si ne upam…. labrdadorci so pametni, kratka dlaka, gobec tudi… čitat znajo, če malo truda vložiš bi lahko tudi tipkal…

  85. maxi said

    Meni se zdi, da gre k mojemu karakterju najbolje mops

    Mops? A cezarčki ti pa niso všeč?

  86. zogca said

    Kateri so pa to?

    A cezarčki ti pa niso všeč?

  87. maxi said

    Kateri so pa to?

    Višavski terier…tist dolg (Tana ..:) ) link.

  88. zogca said

    Veliki so.

    labrdadorci so pametni, kratka dlaka, gobec tudi… čitat znajo, če malo truda vložiš bi lahko tudi tipkal…

  89. maxi said

    Labradorci in zlati prinašalci so tudi neverjetn krasni psi.

  90. zogca said

    Njih poznam, seveda, jih je veliko, ampak nisem vedela, da se jim reče cezarčki.

    Višavski terier…tist dolg (Tana ..:) ) link.

  91. Boom said

    blockquote cite=””> Veliki so.

    To pa res ne bi smelo bit problem.

  92. maxi said

    Njih poznam, seveda, jih je veliko, ampak nisem vedela, da se jim reče cezarčki

    To se jih je prijelo zaradi tiste pasje hrane Cesar:

  93. zogca said

    Zdaj pa razumem.

    To se jih je prijelo zaradi tiste pasje hrane Cesar

  94. maxi said

    http://www.cesar-koticek.si/

  95. Boom said

    Žogca, in zaradi česa ne bi imela dolgodlakega?

  96. maxi said

    Najbolje, da gornji link zbrišeš, nimam pojma kateri škrat je tam kolovratil.

  97. zogca said

    Boom, nimam nič proti dolgodlakim, saj sem najbolj hotela jorkija, ta ima dolgo dlaku. Ampak ko sem izbirala, sem hotela malega kužka.

  98. Boom said

    saj sem najbolj hotela jorkija, ta ima dolgo dlaku.

    jorki ima res daljšo dlako, vendar ni gosta in je relativno ravna. Poleg tega pa to JE majhen kuža.

  99. zogca said

    Navodila za ravnanje z moškimi

    Drage dame, če slučajno niste opazilo, se je pričelo evropsko prvenstvo v košarki, na katerem nastopa tudi četica naših fantov. Po vsej verjetnosti je prav to vzrok, da vaš dragi poseda pred televizorjem v popoldanskih in večernih urah, s pivom in kakšnim prigrizkom na dosegu roke. V tem času so moški iredno občutljivi. Če se torej še ne znajdete povsem v situaciji, ko moške obsede športna evforija, ima Noodles za vas osem koristnih pravil, ki se jih je pametno držati.

    http://www.ednevnik.si/entry.php?w=Noodles&e_id=103070

  100. zogca said

    Nekje sem celo prebrala, da to ni prava dlaka, ampak … Menda naj bi jih pozimi revčke zeblo. Potem jim pa lahko kupiš oblekice, kar je kjut.😉

    jorki ima res daljšo dlako, vendar ni gosta in je relativno ravna. Poleg tega pa to JE majhen kuža.

  101. Boom said

    ja, čisto možno🙂

  102. Boom said

    Neverjetno. Sem po dolgem času malo brskal po netu za psi in opažam koliko slik mojih psov objavljajo ljudje kar tako meni nič, tebi nič, brez vprašanja ali dovoljenja

  103. zogca said

    Tvojih psov?

  104. Boom said

    ja

  105. zogca said

    Torej imaš več psov?

  106. Boom said

    No, bolje rečeno: naših🙂

    takole bom rekel: imamo več kot enega, ampak sploh ne veliko (nisem ne švercer ali štepar) in dveh različnih pasem. Več pa javno ne bi želel o tem govoriti )še tisto, kar sem gor napisal, mi je bolj ali manj ušlo).

  107. zogca said

    Žal je res tako, da je na internetu veliko amaterskih detektivov.

  108. Nevenka said

    Ah, če kompulzivnost sicer ne moti življenja, se zaradi nje ni potrebno sekirati. Moja prijateljica ne more iz sobe ne da bi dvakrat preverila ali so vse luči res ugasnjene in vsi aparati izklopljeni in vsakokrat, ko zaklene vrata še dvakrat pokljuka, da vidi, če so res. Še jaz sem se navadila, da je to potrebno opraviti tudi, če se na smrt mudi.

  109. Jazz said

    🙂 :mrgreen:

    Če bi jaz še pepelnik prenašal,bi posumil,da smo trojčki…😉

  110. zogca said

    Ih, jaz se s takšnimi stvarmi ne ukvarjam. Samo to paranojo imam, da bi kaj zažgala. Odkar pa imam nova vhodna vrata, ne preverjam več, ali so res zaklenjena, ker vem, da so so.

    Moja prijateljica ne more iz sobe ne da bi dvakrat preverila ali so vse luči res ugasnjene in vsi aparati izklopljeni in vsakokrat, ko zaklene vrata še dvakrat pokljuka, da vidi, če so res.

  111. zogca said

    Še en Monk? Bomo kar društvo ustanovili.😉

    Če bi jaz še pepelnik prenašal,bi posumil,da smo trojčki…

  112. Boom said

    Ah, če kompulzivnost sicer ne moti življenja, se zaradi nje ni potrebno sekirati. Moja prijateljica ne more iz sobe ne da bi dvakrat preverila ali so vse luči res ugasnjene in vsi aparati izklopljeni in vsakokrat, ko zaklene vrata še dvakrat pokljuka, da vidi, če so res. Še jaz sem se navadila, da je to potrebno opraviti tudi, če se na smrt mudi.

    Sicer mi ni jasno na kaj točno tole cilja, vendar lahko povem, da že imam izkušnjo objavljanja osebnih podatkov oz. informacij in to v sredinah, kjer naj bi bila zagotovljena anonimnost. Imam pa tudi toliko uvida v te stvari, da mi je bolj ali manj jasno kakšni so načini, da se do česa takega pride. Eden od pogojev je, da nekje curlja. Kje, bomo pa morda še ugotovili🙂

  113. zogca said

    Tukaj si pa ti nekaj narobe citiral, kajne? Tale tekst zgoraj nima zveze s tem, o čemer pišeš. Kar pa se tega, kar pišeš tiče, nisem mislila na to, da bi kje kaj ven curljalo. Mislila sem na to, da se (predvsem ženske) eni gredo amaterske detektive. Na primer, jaz sem že večkrat videla, da je kakšna napisala nekaj v smislo “ma daj, Žogca” ali pa Žogci dajala neke nasvete, očitno sveto prepričana, da sem tisto nekaj napisala jaz, pa sploh nisem. Do zaključka, da gre zame, pa je prišla na podlagi svojega amaterskega detektivstva. Ker si potem kar ustvarjajo neke podobe, ki so največkrat skregane z resničnostjo.

  114. Boom said

    Saj pravim, da ne vem na kaj točno naj bi bil ta odgovor in sem napisal zgolj za primer, če se na moje zadnje pisanje.

    To, o čemer ti pišeš, mi je pa poznano. Ampak tu gre zgolj za ugibanja nekaterih na podlagi stila pisanja ipd. To, o čemer sem jaz pisal, gre pa za že malo bolj konkretne zadeve.

  115. Dragica said

    Zogca, hehe, dober in simpaticen zapis, posebno tisti okrog nakupovanja:)))

    Jaz nimam nobenih podobnih navad, ko grem, nic ne kontroliram, ce je bajti usojeno, da zgori, pa naj, hehe:)))

    Ne likalnika, ne plina, ne vrat, se je ze zgodilo, da jih nisem zaklenila za seboj in smo vso noc spali v bloku popolnoma odklenjeni, nekoc celo z 20 cm odprtimi vrati, ko sta jih otroka pozabila zapreti, jaz pa nisem preverila in ko je pihal ponoci veter, so loputala in me je skoraj kap, da spimo dobesedno ob odprtih vratih. (moz je bil na poti, se razume, drugace on preveri, ce je vse pozaprto, ko se vrne iz sluzbe)

    Bodi fajn.D

  116. zogca said

    Jaz sploh ne razumem, zakaj si ti to napisal.

    Saj pravim, da ne vem na kaj točno naj bi bil ta odgovor in sem napisal zgolj za primer, če se na moje zadnje pisanje.

  117. zogca said

    V bistvu jaz vse prepuščam usodi, ampak tega z ognjem pa ne morem. Če ostanem brez stanovanja, bi to bila tragedija vseh tragedij, vsaj zame.

    Jaz nimam nobenih podobnih navad, ko grem, nic ne kontroliram, ce je bajti usojeno, da zgori, pa naj, hehe:)))

  118. lynx said

    Žogca, na čivavo nisi pomislila?
    Primeren za stanovanje, inteligenten, zdi se mi da tudi nezahteven in kot nalašč za po mestu. Lahko ga nosiš v torbici.

  119. Boom said

    Jaz sploh ne razumem, zakaj si ti to napisal.

    Dobro. Morda niti ni več pomembno in sem pač povezal dve napačni stvari.

  120. Boom said

    BTW, kako kaže z mojimi zvezdami?

  121. zogca said

    Tvoje zvezde, Pikine zvezde in asdf-jeve zvezde bodo ta vikend. Od obiskov cel vikend, od službe, od skakljanja okoli, ki se mu ne morem upreti, ker vem, da se mi topli dnevi iztekajo, od tega, da sem sinoči zaspala že ob sedmih … Se bom usedla in gruntala, med vikendom, vaše zvezdice, saj tako ali tako bo scalo.

  122. Nevenka said

    Kaj vam je? Jaz sem komentirala to kar je zapisala Žogca, menda ne boste še tukaj natolcevali, kaj ni tega že na drugih blogih dosti. Žogca je opisala svoje “stalne navade”. Te so pač take vrste, da nekateri jih imajo, nekateri pa ne. Dokler so tako majčkene niso noben problem, ko si je pa moj sodelavec moral umiti roke potem, ko je karkoli povedal, je bilo pa malce bolj resno.
    Kompluzije in obsesije imamo vsi ljudje v neki normalni meri.
    Melodija, ki ti cel dan odmeva v glavi je npr. obsesija. Meni so take reči zanimive, ker se o človeku ves čas izobražujem, ker me zanima. Pojma nimam kam Boom taco moli. Čisto brez veze mi je njegov komentar. Včasih je bolje nič, če človek nima kaj povedati oziroma ne razume.

  123. zogca said

    Nevenka, nekje vmes je nastal nesporazum, pa še sama ne razumem, kako. Ti si pisala o kompulzivnosti, Boom je to citiral, ko je pisal o izdajanju osebnih podatkov na intermetu. Jaz takrat nisem razumela povezave in je še zdaj ne. Še zdaj mislim, da je Boom citiral napačno sporočilo, ker drugače ni nobene logike.

  124. Nevenka said

    Seveda je ni, saj zato me je kar malo pogrelo, da se je obesil name.

  125. Boom said

    Pojma nimam kam Boom taco moli. Čisto brez veze mi je njegov komentar

    Ker se je debate že razvila najprej v eno, nato še v drugo smer, se mi je zdelo, da se tvoje sporočilo navezuje na zadnjo debato. Malo pa sem bil verjetno tudi pod vplivom vtisov nekih drugih dobljenih infoprmacij. Se opravičujem.

    Je pa je to tudi primer ene od pomanjkljivosti internetnega (in na sploh pisnega) komuniciranja.

  126. zogca said

    Ne, ona je komentirala tisto, kar sem jaz pisala v objavi. Tisto z likalnikom, štedilnikom, pepelnikom. Pač, te kompulzivne stvari.

  127. lordwales said

    Žogca očitno doživlja razsvetljenje ozira začenja neko novo življnje – ker vsaj tako mislim da je ugotovila, da kar 9 od 10 poetncialnih novih fantov je nekadilcev. Tudi tvoje špranje oziroma ne torbicam je čudovita zadeva.

    Čisto vsemu s epa le ni treba odpovedat.
    Znebiti se cigaret je čisto enostavno. Nekaj podobnega muskel fiber krizi 5 dan dopusta.
    Fizična detoksikacija: 14 dni!
    Psihična: Forever

    1 čik ti vzame 30 % plučne kapacitete.

    In blogorola oktobra štarta kot priloga četrtkovega Dela

    In se veselim tvojega posta:

    Žogca je nehala kaditi za vedno

Leave a Reply

 
