Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Iz mojega džuboksa!

Posted by zogca na september 7, 2009

31 Responses to “Iz mojega džuboksa!”

  1. zogca said

    Kaj dogaja, druščina? Danes samo pesmica, čeprav imam precej materiala s skakljanja, ki sem ga dala skozi ta vikend, ampak preden se lotim dajanja na blog, se moram prej naspati (ta vikend nič) in še veliko narediti za službo. Nekje sem zasledila, da sem dobila neopravičene ure.😳

  2. Tana said

    Nekje sem zasledila, da sem dobila neopravičene ure.😳

    Jaz sem te samo pogrešala, Stane pa je odločil, da imaš neopravičene. Se boš morala kar z njim zment, sicer se ti slabo piše….ha,ha,ha….

    Ker je pa pesmica lepa, upam, da bo neopravičene spremenil v opravičene.😉 Ja seveda, če bo tudi njemu všeč… pesmica mislim.

  3. Tana said

    Bom morala vaditi citiranje, vidim, da mi zadnje čase gre bolj švoh. Govorilne ure pa se približujejo.😉

  4. zogca said

    A ravno on? On, ki je najbolj strog tukaj? Ne vem, kaj se bom lahko zmenila.:mrgreen:

    Jaz sem te samo pogrešala, Stane pa je odločil, da imaš neopravičene. Se boš morala kar z njim zment, sicer se ti slabo piše….ha,ha,ha….

  5. zogca said

    Počasi se bodo za takšne stvari začeli deliti cveki.:mrgreen:

    Bom morala vaditi citiranje, vidim, da mi zadnje čase gre bolj švoh.

  6. Tana said

    A ravno on? On, ki je najbolj strog tukaj? Ne vem, kaj se bom lahko zmenila.:mrgreen:

    Kot da mi bereš misli, sem tudi jaz mislila napisati, da bo težka, ker je tako strog… Upam, da bo tebi uspelo.

  7. Tana said

    Počasi se bodo za takšne stvari začeli deliti cveki.:mrgreen:

    Pa še ta udarec. Se bom poboljšala.😉

  8. zogca said

    Po moje mi bo oprostil, ko bo v eni od objav o skakljanju ta vikend videl kar nekaj gorenjskih hribov ali gora ali kaj je že to. To bi ga znalo malo omehčati.

    Kot da mi bereš misli, sem tudi jaz mislila napisati, da bo težka, ker je tako strog… Upam, da bo tebi uspelo.

  9. zogca said

    Če bo vse posreči, bom šla čez dva tedna namesto na morje v Sarajevo. Končno jaz v Sarajevu. Veselje je veliko.😉

  10. Tana said

    To bi ga znalo malo omehčati.

    Rečmo, da ga bo. Sicer pa veš Žogca tisti pes, ki fejst laja, malo grize. Tako, da ne se preveč bat…

    Važno, da si se ti imela lepo in si uživala.

  11. Tana said

    Če bo vse posreči, bom šla čez dva tedna namesto na morje v Sarajevo

    Če bi jaz imela na izbiro, bi to vsekakor bilo Sarajevo.

    Grem zdaj, se zvečer kaj slišimo.

  12. zogca said

    Odlično. Zanimivo je, sestrično sem v zadnjih petnajstih letih videla trikrat, enkrat sva bili skupaj tri tedne, enkrat en dan in zdaj dva dni. Ampak jebeni geni so čudo, midve sva si tako podobni, da to ni res. Ni tukaj mišljeno vizualno, ampak vedenje. Srhljivo.

    Važno, da si se ti imela lepo in si uživala.

  13. zogca said

    Seveda, logično. Pri meni sploh ni dileme. Jaz samo nisem vedela, da bo kdo tam in zdaj, ko vem, je logično, da grem raje v Sarajevo. Z nekaj sreče bo tudi sestrična še takrat tam, drugače bosta pa tudi stric in teta dovolj.

    Če bi jaz imela na izbiro, bi to vsekakor bilo Sarajevo.

  14. Jazz said

    Tana said
    september 7, 2009 at 4:30 popoldan
    Bom morala vaditi citiranje, vidim, da mi zadnje čase gre bolj švoh. Govorilne ure pa se približujejo.

    🙄

    http://www.youtube.com/watch?v=nTJMb4oindM😉

  15. zogca said

  16. Jazz said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. Tana said

    Ta stranac u noči mi je pa všeč…
    Lahko noč… lepe sanje

  26. zogca said

    Meni je to ena od najbolj strastnih pesmi.

    Sanjaj kakšnega takšnega.

  27. zogca said

  28. Tana said

    Meni je to ena od najbolj strastnih pesmi.

    Sanjaj kakšnega takšnega.

    Ja, stast…. S sanjami pa ni bilo nič…… žal.😉

    še eno jutro….

  29. Tana said

    ja strast, ja…… se ve….;-)

  30. zogca said

    Nič strasti zjutraj, zaspanosti pa precej.😉

  31. StaneP said

    Po moje mi bo oprostil, ko bo v eni od objav o skakljanju ta vikend videl kar nekaj gorenjskih hribov ali gora ali kaj je že to. To bi ga znalo malo omehčati.

    Hmm… Glede na mojo “strogost”… Naj ti bo. Tokrat ti malo pogledam skozi prste, ker si držala obljubo o Gorenjski.
    Dejstvo, da se s šefico ni najbolj pametno kregat, mislim, da je v mojem primeru nepomembno, he, he…

Leave a Reply

 
