Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brejkdens na Prešercu!

Posted by zogca na september 7, 2009

Odkar so prenovili spletno stran mestne občine Ljubljana, sem povsem obupala nad tem, da bi prek računalnika ugotavljala, kaj se zanimivega dogaja v mojem mestu. Ironija, vem. Če so se lotili projekta spreminjanja nečesa, kar je dobro služilo svojemu namenu, bi ga lahko izpeljali tako, da bi končni rezultat bil boljši, ne slabši. Ne, iskanje je postalo preveč dogotrajno, zato …

Nič več ne vem, da se ob tej in tej uri na tem in tem mestu dogaja to in to. Če med skakljanjem po mestu naletim na kakšen dogodek, pa se ga zelo veselim. In s sestrično sva naleteli na brejkdens.

Pravzaprav brejkdenserji niso bili glavni zvezdniki te prireditve, ampak dekleta, ki so plesala druge plese, oni pa so bili “samo njihov brejk”, vendar so bili meni najbolj všeč.

Priznam, na trenutke me je pošteno skrbelo za njihovo zdravje, ampak izkazalo se je, da brez potrebe, ker so vedno pristali tako, kot je bilo treba.

Predvidevam, da ob fotografijah ni potrebno dodati pripisa “tega doma nikar ne poskušajte”?

Jaz gotovo ne bi poskusila, niti na vzmetnici ne, čeprav, roko na srce, včasih ni slabo, če zna človek na vsaj tam izvesti kakšno akrobacijo. Tako in tako pa bova verjetno s prijateljico jeseni šli na tečaj trebušnega plesa in to mogoče utegne biti še koristneje od brejkdensa. Če bom znala kuhati in plesati trebušne plese, ni vrag, da mi ne bi kakšen dobrohotno dovolil prati svojih umazanih “štumfov” in “gat”. Oja, se zelo rada šalim na svoj račun, ampak ne, ne maram pa, če drugi zbijajo takšne šale.

63 Responses to “Brejkdens na Prešercu!”

  1. pika said

    Hojla; sem hodila letos spomladi. Ne, na breakdance. Na trebušni. Imam dve rutki. Takšni s cekinčki. Najprej sem kupila eno brez cekinčkov. Big mistake! BIG!!! Ker mora “cingljat”, da usklajuješ glasbo z gibi. Zelo ženstveno, mehko in… zelo težko!!! Na žalost nimam časa za nadaljevanje. Mogoče pa spet enkrat. Kdo bi vedel?!

  2. zogca said

    Jaz sem že lani hotela hoditi, ampak sem bila preveč depresivna, da bi vstala z riti, kar je za trebušni ples skoraj potrebno. Par dni nazaj pa mi je prijateljica omenila, da ima doma letak … Ne, še nisva fiksno dogovorjeni, ampak ona je za in jaz sem za. Škodovati po moje ne more.😉

  3. Tana said

    Zelo ženstveno, mehko in… zelo težko!!!

    Točno to Pika mi je pripovedovala ena kolegica. Da, ko je začela hodit na “trebušni”, da je postala čist drugačna… nežna, mehka romantična, zasanjana. In resnično tudi na zunaj se je spremenila. Tako, da tudi jaz sem za trebušni😉

  4. pika said

    Ne dečva. Premikaš “ustrezne” mišice. Zelo (ZZZZEEEELLLLOOOO) koristno!!! Da se ne menimo, kakšen erotičen ples boš lahko zaplesala tvojemu princu, ko bo enkrat spregledal. K vragu! Potem bo pa spet sigurno “zamegljen”!!! He, he, he…

  5. Tana said

    Škodovati po moje ne more.😉

    Sigurno ne. Kvečjemu koristi 😉

  6. pika said

    Ja, najbolje, da naredimo kar tu trening. Žogca, ti limaj one trebušne komade, me bomo pa plesale pred računalniki. Vsaka seveda sama zase doma.

    Ja, Tana, zadeva je res zelo dobra. Mi je vse jasno, pa mi prej ni bilo, zakaj so tako iskane te plesalke. A je res težko, res težko. Seveda, če hočeš, da je dobro. Zelo ključna je milina, nežnost… enostavno moraš biti samo… ženska… prepustiti se, totalno…

  7. Tana said

    kakšen erotičen ples boš lahko zaplesala

    Mogoče pa se bo sedaj keri naš moški oglasil (očitno so se vsi poskrili), ko smo začele o erotiki, nežnosti,😳

  8. Tana said

    Zelo ključna je milina, nežnost… enostavno moraš biti samo… ženska… prepustiti se, totalno…

    Uf Pika, to je ključno, ja. Jaz sem za ples…😉
    Če pa to naših moških ne zbudi, potem pa tudi nič… ha,ha,ha…

  9. zogca said

    Oooooooooo …

    Ne smem začeti fantazirati.

    Čeprav, zdaj je že prepozno.😉 Si me zavedla na stranpota.😉

    Da se ne menimo, kakšen erotičen ples boš lahko zaplesala tvojemu princu, ko bo enkrat spregledal. K vragu! Potem bo pa spet sigurno “zamegljen”!!!

  10. zogca said

    Saj se vedno. 🙄

    Mogoče pa se bo sedaj keri naš moški oglasil (očitno so se vsi poskrili), ko smo začele o erotiki, nežnosti,

  11. zogca said

    In to potem premakne “ustrezno” mišico.:mrgreen:

    Premikaš “ustrezne” mišice.

  12. pika said

    Tudi sama se bom “skrila”. Moram popravljat vsebino za spletno stran. Naročnik bi rad še neke dopolnitve. In čas je denar. Zanj. In zame tudi. Sem čez vikend zapravila, kaj sem zaslužila. Krutost življenja mojega!

    Lahko noč, plesačice…

  13. zogca said

    Ne spominjaj me na delo. Imam na tem področju en hud greh, beri zaostanek. 😳

  14. pika said

    Žogca,

    ne sanjaj zdaj o “mišicah” in njihovem premikanju. Delat se spravi! Zakaj bi morala samo jaz delat, vas vprašam?!

    Hecam se. Če bosta fantazirale, še dajta zame. Lahko pa narediš blogovski tečaj trebušnega plesa. Sigurno katera obvlada v nulo, ki je tukaj pri tebi.

    Zdaj pa res… nočka

  15. Tana said

    Zakaj bi morala samo jaz delat, vas vprašam?!

    Pika delo krepi telo in duha… treba je delat, da nam ne grejo oslarije po glavi. Ampak včasih je treba tudi oslarijam dat prosto pot…:mrgreen:
    Sem nekje prebrala, da so oslarije tako potrebne kot sol… (nekako tako, nisem čist prepričana).

  16. zogca said

    Oja, Brozova Jovanka obvlada.😉

    Lahko pa narediš blogovski tečaj trebušnega plesa. Sigurno katera obvlada v nulo, ki je tukaj pri tebi.

  17. zogca said

    Jaz to večkrat slišim.

    treba je delat, da nam ne grejo oslarije po glavi.

  18. Tana said

    Oja, Brozova Jovanka obvlada.😉

    Potem je pa treba Jovanko angažirat in začnemo s tečajem. Kaj nas pa stane.
    Ta Jovanka je pa res univerzalna, vse zna.😉

  19. zogca said

    Itak!!!

    Ta Jovanka je pa res univerzalna, vse zna.

  20. asdf said

    dobro jutro, dekleta! hm, ostali tudi, ampak vas bo novica bolj predramila…
    mi, moški, gledamo košarko ob večerih. evropsko na poljskem…
    če potrebujete kakšno tršico za trebušnjake, povejte. poznam… lahko vas priporočim😉
    lep dan vsem!

  21. zogca said

    To je torej odgovor na vprašanje, ki sem si ga sinoči zastavila – zakaj na blogu ni nobenega moškega, ampak čvekamo samo ženske.

    Nisem pozabila na tvoje zvezdice, asdf, samo zelo bizi sem bila.

  22. Tana said

    To je torej odgovor na vprašanje, ki sem si ga sinoči zastavila – zakaj na blogu ni nobenega moškega, ampak čvekamo samo ženske.

    Dobro jutro.

    Kaj Žogca imajo potem naši moški opravičene ali neopravičene izostanke! Odločitev je na tebi.😉
    Pa ne bit preveč stroga. Mogoče ti celo Stane skoz prste pogleda😉

    Težka bo.

  23. Lynx said

    Dobro jutro:

  24. Tana said

    Lynx,a tudi za trebušnega? 😉

  25. asdf said

    evo- dekleta- za trenirat…

    aja, bend je dobil platinasto plato v turčiji, turneje razprodane… so špilali tudi v mbju… ja, tudi slovenci not igrajo..

  26. Lynx said

    Lynx,a tudi za trebušnega?

    Seveda! Sploh če ga ti odplešeš. 🙂

  27. Tana said

    Seveda! Sploh če ga ti odplešeš.🙂

    seveda, po opravljenem tečaju, se razume…;-)

  28. Andrej34 said

    Joj, kakšne pa kaj zgledate?

    Za trebušni ples je zelo koristno, da je ženska taka, da imaš “kaj za prijet”.😉
    Žogca je idealna za to, samo če bo tako vstrajno hujšala … pol pa to ne bo več primerna.

    Sam sem imel prijateljico, ki je kar precej let plesala trebušni ples.
    Tudi obleke je šivala, to je te, z temi bleščicami.
    Sva enkrat šla v Treviso (to je ene 50 km severno od Benetk in tu je tudi center Benetona) po bleščice. Ne moreš verjet, kaj tam vidiš. Trgovina velika kot stari Špar v BTC – ju in notri od vrha do tal predali in prodajajo samo gumbe, bleščice in podobne zadeve.
    Seveda ni treba poudarjati, da takšnih, kot jih je želela ni dobila. So jih pa naročili in po njih je šla kakšnih 14 dni pozneje.

    Je pa to drugače zelo koristen ples za ženske.
    Prijateljici se je uredila prebava, menstrualne bolečine so ji popolnoma izginile in po vsakem tečaju je bila vsa hripava.😉

    Za gledat, z moškega stališča je pa tako. Ženske mislijo, da moški gledamo … kako migajo z boki in bušitom😀 … ja “malo morgen”😀😉

  29. Andrej34 said

    Ko smo že pri dogajanju v Ljubljani.

    Kje se to najde … kakšen link?
    Jaz zvem vse post festum!😦

    Že cel teden se žrem, ker sem zamudil tole:

  30. Andrej34 said

    Kaj je z linki? Polna luna je že bila…

    http://www.dnevnik.si/video/4213

  31. Andrej34 said

    Ali:

  32. zogca said

    Idealen izgovor, da se mi ni treba držati diete. Saj se je zadnji mesec tako ali tako ne. Oziroma se je držim tri dni, potem pa pet dni ne, kar ni vse skupaj nič. Danes, na primer, se je bom držala, čeprav po tem stavku …😉

    Žogca je idealna za to, samo če bo tako vstrajno hujšala … pol pa to ne bo več primerna.

  33. zogca said

    Včasih je bila za to idealna spletna stran občine Ljubljana, ki pa so jo, kot sem zgoraj napisala, prenovili na zelo slabše. Včasih si izbral datum in vrsto dogodka, ki ga iščeš in je vse zmetalo ven. Danes je to vse nepregledno. Ampak za silo …

    http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/kultura-turizem/prireditve/

    Potem je še ena stran, ki pa meni tudi ni najboljša, ker manjkajo stvari, ker …

    http://www.napovednik.com/prireditve

    Ko smo že pri dogajanju v Ljubljani.

    Kje se to najde … kakšen link?

  34. zogca said

    Dokler sije sonček in je toplo, imamo vsi opravičene.😉 Potem pa bom zavedla red, ker sicer se mi boste preveč razpustili.😉

    Kaj Žogca imajo potem naši moški opravičene ali neopravičene izostanke! Odločitev je na tebi.

  35. Andrej34 said

    Hvala Žogca za linke.

    Malo pobrskal … BO … bolj podrobno potem, ko pridem nazaj.
    Grem pomagat bratu žagati drva.

    Poletje odhaja! Žal!

    No s tole bejbiko sem pa sredi poletja bil skupaj na kavi:

    Ja lepi spomini :-)!

  36. zogca said

    😦

    Poletje odhaja! Žal!

  37. zogca said

    To je nekaj, kar se mi zdi vredno ogleda.

    http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/kultura-turizem/prireditve/17429/detail.html

    In gledala bom, da bom jutri ob tem času v mestu.

  38. Lynx said

    Za Maxi; Spiderja, Piko in še koga…… 😉

    Pride Štajerc k župniku in vpraša: “Je greh biti Štajerc?”
    Pa pravi župnik:” Greh glih ni, lepo pa tudi ne.”

  39. zogca said

    Dajte še kakšnega na račun Ljubljančanov.

  40. zogca said

    Pika, mapa je že pri meni.😉 Če boš videla zgrešen klic od mene, zato sem te poklicala, da ti povem, da sem že šla ponjo.

  41. zogca said

    Zakaj padajo bombe? Je spet košarka?

  42. Spider said

    Zogca, Slovenija je premagala Srbijo za 11 pik.

  43. zogca said

    Na katerem programu je to bilo? Jaz sem potem prižgala teve, malo po petardah, ampak ni bilo nič več. Ajde, sem pač zamudila, sem šla skakljat po mestu.😉

  44. Spider said

    Na SLO 2.

  45. zogca said

    Tam sem jo tudi iskala. Očitno se je prenos ravno končal.

  46. Spider said

    Moram priznat, da sem bil kr malo čustven po koncu tekme.Tekme proti bratom vedno drugače doživljam.

  47. zogca said

    Jaz trenutno nisem tako noter v športu, zato me cela reč verjetno ne bi prav zelo tangirala, četudi bi jo gledala. Kakorkoli že, kdorkoli bi zmagal, bi zmagali moji in jaz ne bi izgubila.😉

  48. maxi said

    Pride Štajerc k župniku in vpraša: “Je greh biti Štajerc?”
    Pa pravi župnik:” Greh glih ni, lepo pa tudi ne.”

    😛 hehe…

    Eden za blondinke:

    Pita čovjek plavušu: – “Jesi ti Ivana?” A ona odgovara: – “Ne! Ivan je mene.”

  49. zogca said

    Pri nas še vedno padajo bombe.

  50. maxi said

    Dajte še kakšnega na račun Ljubljančanov.

    Krasevec, Ljubljancan in Stajerc na skupnem sprehodu slucajno brcnejo v neko svetilko in iz nje se prikaze duh:
    “Hvala, ker ste me osvobodili! Za nagrado bom vsakemu izpolnil eno zeljo.”

    Krasevec:
    “Jaz sem iz kmecke druzine in dobro vem, kako tezko je biti kmet, se posebej na Krasu. Naredi, da bo Kras vedno rodoviten.”
    Duh: “Urejeno!”

    Ljubljancan:
    “Mi u Lublan mamo poun kufr usega folka, k se prseljuje k nam. Nared okol Lublane en tak zid, de noben nau mogu not ne vn!”
    Duh: “Urejeno!”

    Stajerec:
    “Cuj, kaki je te toti zid?
    Duh: “Visok je priblizno 100m, 5m debel, iz armiranega betona, gladke stene…”
    Stajerec: “Dobro, dobro… Daj, napolni ga zdaj z vodo! Plavajte, plavajte žabice!!!!”

  51. zogca said

    Pa da ne bo kdo mislil, da včasih res nimamo takšnih želja.😉

    Ljubljancan:
    “Mi u Lublan mamo poun kufr usega folka, k se prseljuje k nam. Nared okol Lublane en tak zid, de noben nau mogu not ne vn!”
    Duh: “Urejeno!”

  52. pika said

    Naj kar bo greh, samo da je bolj zanimivo. Sem raje polna grehov (ali grešnih misli), kot pa dolgočasna. Hvala za kompliment, Lynx.

  53. pika said

    “Pika, mapa je že pri meni.😉 Če boš videla zgrešen klic od mene, zato sem te poklicala, da ti povem, da sem že šla ponjo.”

    Žogca, hvala. Klica pa nisem imela nobenega. A velja za petek?

  54. zogca said

    Koga sem pa jaz potem klicala???

    Petek? Kaj, kako, zakaj? Nič ne vem.

    Žogca, hvala. Klica pa nisem imela nobenega. A velja za petek?

  55. pika said

    Sem jo slišala v avtu pravkar, ko sem šla domov. In se mi zdiu, da je že dolgo ni bilo tu… eden najboljših komadov…

  56. pika said

    Petek? Kaj, kako, zakaj? Nič ne vem.

    Komu sem pa jaz poslala mail? Mene nisi klicala. A ti nisem poslala mail?

  57. pika said

    Ah, ne morem drugače… moj najboljši komad…

  58. zogca said

    Mejla pa še nisem odpirala nocoj. Bom in ti odgovorim. Zdaj je pa bolj jasno, ker mi res ni bilo jasno, kaj sem obljubila za petek, pa da nič ne vem o tem.😉

    Komu sem pa jaz poslala mail? Mene nisi klicala. A ti nisem poslala mail?

  59. pika said

    O.k. Žogca.

  60. zogca said

    Sva zmenjeni.

  61. zogca said

    Preverila sem. Ziher sem klicala tebe. Ti očitno, ko prižgeš telefon, ne dobiš sms-ov o tem, kdo te je klical, ko si imela ugasnjenega.

  62. zogca said

    Aja, si moram dati v koledar, da bom tistega dne še posebej lepo oblečena, če pride moja fejvrit fotografinja. Danes me je prijateljica dvakrat slikala dobesedno v naročju Edvarda Kocbeka in sta dobri fotki. Da ne bo kdo napak razumel, kipa Edvarda Kocbeka.😉

  63. lynx said

    Za Žogco:

    Kaj leti po zraku in kvaka?!
    Letalo, polno Ljubljančanov.

Leave a Reply

 
