Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moje srce ni več moje!

Posted by zogca na september 3, 2009

NOVI NAPEV

Minili so dnevi,
ko sem imela vse,
razen moči,
da bi te privezala nase.
Obrnil si se od mene
in jaz sem sesedla se vase.
Nič!

Minila je noč.
Če vse mi je vzela,
ostala je moč,
moč, ki v temo poje.
Moje srce ni več moje,
vsem je razdano!
Ne strmim več za njim.
Pretrgala sem vse jokave strune.
Minil bo čas
in Gospod bo zahteval račune.

Ti si odšel,
otrla sem solzo
in spremenila napev.

Ana Gale

47 Responses to “Moje srce ni več moje!”

  1. zogca said

    Takšne kavbojke imam pa jaz naraje.😉 Ampak žal nekaterim ni všeč, da jih imam jaz tako zelo rada in vsakokrat, ko grem na počitnice, ene izginejo. Izginilo jih je že toliko, da imamo samo še ene.😥

  2. zogca said

    Je kdo tukaj? ❓

  3. mmisaa said

    Jest sem. Prišla sem ti samo voščit lahko noč.;)
    Poslušam dežek… in se imam lepo.
    Samo še pod kovter, pa bo idila popolna.
    Lepo spančkaj, papa.

  4. zogca said

    A že dežuje? Tečem na okno preverit. Me ne bi čudilo, da ne bi slišala dežja, prižgan teve, muzika na računalniku, jaz sploh ne vem, kaj je tišina.

    Lepo pančaj, jaz sem zadnje dni ponočnjakinja, potem pa ves dan zeham.

  5. gozdna maja said

    Žogca, če občutiš tako, kot piše v pesmi, si zmagala. Sem vesela, da bistra in zanimiva punca širokih pogledov spet vzcveti.

  6. zogca said

    Ne, pesmi, ki jih dajem na blog, sicer kdaj odslikavajo moja čustva, ampak tale pa … Solzo sem otrla, to da, napeva pa nisem spremenila, jaz njega namreč še vedno ljubim. Je pa tako, da sem zadnje mesece spet vesela, razigrana in nasmejana. Ne vidim nobenega razloga, da bi jokala. Živ je, zdrav je, upam, da mu gre dobro, torej ni treba, da ga objokujem. Rada pa ga imam lahko tudi na daleč.

    A veš, da nisem vedela, da me bereš? Jaz drugače zelo rada preberem tvoje nasvete na MON-u in vedno si se mi zdela izjemno modra.

  7. Dragica said

    Zogca, zivjo!

    Vcasih pokukam na tvojo stran, zanimive skladbe prilagas in se bolj zanimive pesmi, z vseh vetrov, bi skoraj rekla.
    Ne dotaknejo se me vse, tu imam zelo dodelan okus in precej drugacen pristop od vecine, ker pesmi sama pisem. In je logicno, da so moji kriteriji drugacni.

    Ta pesem tu je ziv nesmisel, pa naj ti je se tako vsec, pa naj se tako lepo zveni.
    Zakaj nesmisel?

    Poglejva naslednje verze:

    Moje srce ni več moje,
    vsem je razdano!
    Ne strmim več za njim.
    Pretrgala sem vse jokave strune.
    Minil bo čas
    in Gospod bo zahteval račune.

    ….

    Katero srce je potem to, ce ne njeno? Kaj je delila okrog?
    Ne gleda vec za njim? nesmisel, ce je oddala vsem srce, ga je tudi njemu, ker ga je ljubila, ce ga ne bi, ga ne bi imela rada. torej je razdaja srce tistim, ki jih je ljubila.
    Katere jokave strune je pretrgala, ce nima vec srca? vsa custva so del srca, tako grda, zalostna kot lepa.

    Katere jokave strune je torej pretrgala?
    NOBENIH. Ker le ko imas srce, najbolj zase, si to sposoben storiti, tako pa je le prazni non sens, en stavek izkljucuje drugega. Zase si se sposoben potegniti le, ko je srce tvoje.
    Zato so take pesmi zame nesmiselno leporecje, ki so v srzi celo zlagane.
    In potem, gospod bo zahteval racune…???
    Noben gospod ne bo zahteval racunov, celo prikrita groznja je nekomu, ki jo je zapustil.
    V zivljenju ima vsak pravico oditi, ko ne ljubi vec. Drugace gre za nasilje nad samim seboj.

    Vidis, kako zelo drugace se da brati pesem.
    Le zakaj sem se lotila analize?
    Ker si mi simpaticna s svojim zelo zdravim razmisljanjem in bi ti rada odprla se kaksno okno v smeri neklisejskega razmisljanja in cutenja.

    In prijeten dan ti zelim in veliko dobre volje in da imas sebe najrajsi, pred vsemi drugimi.

  8. alja said

    Gospa Dragica,
    se strinjam z vami, da se lahko to pesem bere tudi, kot, da nima pravega smisla. Če se hoče. To je igra besed…
    Ampak se ne strinjam z vami glede analize.

    Moje srce ni več moje,-ta občutek poznam, nastopi, ko si ranjen
    vsem je razdano!-tukaj ponazarja, da se želi ponovno odpreti svetu
    Ne strmim več za njim.-to si želi, da dobi moč in voljo do življenja
    Pretrgala sem vse jokave strune.-to si želi
    Minil bo čas-to je res
    in Gospod bo zahteval račune.-to si želi, ker je prizadeta…
    Tako jaz to pesem razumem, sicer ona postavčja trditve, so pa želje. Ampak, to je svoboda izražanja. Leporečje gor ali dol.
    LP🙂

  9. alja said

    Ko enkrat resnično pretrgaš ‘jokave strune’, potem takšne pesmi ne napišeš več.

  10. trnovčanka said

    Malo off topic, ampak tale komad mi je ful dober – sploh besedilo in njen glas.

  11. zogca said

    Zgoraj sem napisala, da nekatere pesmi, ki jih dam na blog, občutim, drugih pa ne. In te pesmi nisem, kot sem napisala, občutila. Razen v tem, da sem sama nehala jokati.

    V bistvu je ta pesem čakala na objavo več kot pol leta, pa se nikakor nisem odločila zanjo, ker mi nikoli ni zvenela res prava, in dejansko, zdaj, ko si to izpostavila ti, tudi razumem, zakaj.

    Se pa strinjam, da tisto na koncu zveni precej maščevalno.

    NOBENIH. Ker le ko imas srce, najbolj zase, si to sposoben storiti, tako pa je le prazni non sens, en stavek izkljucuje drugega. Zase si se sposoben potegniti le, ko je srce tvoje.
    Zato so take pesmi zame nesmiselno leporecje, ki so v srzi celo zlagane.
    In potem, gospod bo zahteval racune…???
    Noben gospod ne bo zahteval racunov, celo prikrita groznja je nekomu, ki jo je zapustil.
    V zivljenju ima vsak pravico oditi, ko ne ljubi vec. Drugace gre za nasilje nad samim seboj.

  12. zogca said

    Ampak je od tistega drugega, Alja, ne od vseh, kajne? Če sodim po sebi, pa tudi po ranjenih prijateljicah, takrat, ko si ranjen, nisi blazno velikodušen in nimaš blazno veliko srca za druge, ker huda bolečina pomeni hudo sebičnost, naj bo fizična ali psihična. To sem jaz prvič opazila pri svojemu dedu, ko je bil bolan, bil je sebičen, kar nikoli v življenju ni bil. In potem sem to opazovala dalje, tudi pri sebi. Ko človek trpi, ko ga boli, je sebičen, ker mu je najpomembnejše to, da bi že enkrat nehalo boleti.

    Moje srce ni več moje,-ta občutek poznam, nastopi, ko si ranjen

  13. zogca said

    To se pa strinjam, srečen človek ne more pisati žalostne poezije. Ne gre, ker je očitno, da je pesem zlagana.

    Ko enkrat resnično pretrgaš ‘jokave strune’, potem takšne pesmi ne napišeš več.

  14. zogca said

  15. Spider said

    Pa je bila res dobra šola!

  16. zogca said

    Problem teh šol je, da naslednjič dobiš čisto kontra primer in potem spet ni v redu tisto, kar si se naučil. Na primer, meni je moj predbivši non stop očital, da se nič ne ukvarjam z njim, revež se je vedno počutil zanemarjenega. Z naslednjim sem se ukvarjala, ker sem hotela biti boljša, pa spet ni bilo v redu. Čeprav pri njem je bilo drugače, on je mene že dopoldne po desetkrat poklical in to je bilo vse kul, ko pa sem jaz njega zvečer, ko je mogel delati, mi pa ni znal povedati, da mora delati, me je raje dražil in me je povsem prestrašil, potem sem pa jaz njemu težila na telefonu, dokler se nisem prepričala, da me samo draži. Je trapasto izpadlo, ker je izpadlo, da jaz non stop potrebujem njegovo pozornost, kar pa sploh ni res, ker jaz imam najraje mir, ampak jaz imam najraje mir, ko vem, da stvari so, kot morajo biti. Če me pa zdražiš, in jaz sem hud paničar, potem pa seveda ni miru.

  17. Spider said

    Mene je moja šola naučila, da nič ni, kot zgleda! Žal!

    Dolgo dolgo bom rabil, da si bom zlizal rane in da bom spet zaupal ljudem, sploh takim, ki jih ne poznam.

  18. zogca said

    Jaz z zaupanjem nikoli nisem imela težav in mislim, da jih tudi v prihodnje ne bom imela. Tukaj se zanašam na šesti čut, ki me nikoli ni pustil na cedilu. Jaz sem za oba “vohala”, da sta dobrega srca, poštena, sočutna in plemenita in dejansko sta bila, nesposopbna česa res grdega in pokvarjenega. Nisem pa pač zavohala tega, ali pa mogoče tudi sem, pa sem mislila, da se bo to spremenilo, tega, da je bil prvi nesposoben za življenje, drugi pa je imel strah pred življenjem. Pokvarjence ali tako in drugače zlonamerne moške sem vedno zavohala v šusu, izkoriščevalce tudi. Z neuravnovešenimi, kakršna je bila ta tvoja, pa jaz tako ali tako … Nimam živcev za takšne.

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. Spider said

    Še dva meseca, pa bo prva obletnica začetka moje nesreče.

  22. zogca said

    Joj, samo obletnic se ne pojdi, prosim.

  23. Spider said

    Zogca, mam idejo.Ne bom na blogu o njej, zaupal ti jo bom na srečanju, al pa po mejlu, al pa preko sms-a. je pa ono, drito v glavo. Za njo namreč.Tazadnje, kar bi pričakovala od mene.

  24. cija said

    Spider, za tvoje dobro, je ne bi raje pustil pri miru, namesto da kuješ neke strašne maščevalne načrte? Samo ti boš še bolj dolgo stopical na enem mestu, namesto, da bi si nagledal kakšno drugo, realno in bolj dostopno žensko.
    Če ne bi bil s tole bejbo tako obseden, bi v tem času mogoče že zdavnaj spoznal kakšno bolj idealno.

  25. zogca said

    Ne vem, kaj pomeni drito v glavo, sem pa mnenja, da je vsaka maščevalnost popolnoma brez veze in nikoli ne prinese nič dobrega.

  26. Spider said

    Zogca, javi se mi na mejl, ti bom razložil.

  27. zogca said

    Bom, ampak zdaj ugašam računalnik. Ti pa v naprej povem, da se jaz takšnih igric nikoli nisem šla in se jih tudi v tem primeru ne bom šla.

  28. Spider said

    Bom razložil tu, da ne bo zgledalo, ko da je kaj hudo skrivnostnega.

    Če velja, da je zavrnjen moški največji sovražnik, bom pa jaz ravno kontra. Dal ji bom mir, mir, blažen mir..že zdaj ji ga dajem, vse od nedelje, ko sva razčistila..

    Poznam jo, ta njena huda jeza in trma bo trajala ene 3 tedne, pol bo itak pozabila name, jaz se itak ne bom več obremenjeval toliko..

    Januarja, za pravoslavni božič bo praznovala 30-ti rojstni dan. Poslal ji bom sms s čestitko, tako čist lepo, normalno.

    To bo za njo sigurno presenečenje.In do takrat bo že čist pozabila, da “mora bit jezna name”, ne bo s eveč počutila kot pod presingom..

    Že kar vidim njen povratni sms:

    “ma tazadnje kar bi si mislila je, da se boš ti spomnil na moj rd…bla bla..)

    Beseda bo dala besedo in sigurno se bova zmenila vsaj za kakšno kavo.Kar mora biti pol takoj realizirano.

  29. zogca said

    Takšna čestitka se pošle samoumevno in brez štiri mesečnega načrtovanja ter seveda brez predvidevanja, kakšen bo njen odgovor.

    In tako bodo šli še štirje meseci za žensko, ki je v življenju nisi videl in ki ni počela nič drugega, kot te imela za norca.

    Vem, da sem jaz ta zadnja, ki sme dajati takšne nasvete, ampak ti ga vseeno dajem.

    Januarja, za pravoslavni božič bo praznovala 30-ti rojstni dan. Poslal ji bom sms s čestitko, tako čist lepo, normalno.

    To bo za njo sigurno presenečenje.In do takrat bo že čist pozabila, da “mora bit jezna name”, ne bo s eveč počutila kot pod presingom..

    Že kar vidim njen povratni sms:

    “ma tazadnje kar bi si mislila je, da se boš ti spomnil na moj rd…bla bla..)

  30. Spider said

    ne ne ne…

    Pozabil sem dat podnapise.

    Samo po sebi s erazume, da jo moram jaz med tem prebolet in poslat čestitko brez nekih pričakovanj.

  31. zogca said

    Prebolel boš takrat, ko takšnih čestitk ne boš načrtoval. Dokler jih načrtuješ, ne prebolevaš.

  32. Spider said

    Ti pošiljaš Princu čestitke za rd, novo elto..?

  33. Spider said

    Zogca, prav imas,res se je norca delala iz mene.

    Zdaj nazadnje mi je ocitala, da “jo nadlegujem”. Kako nekdo, s katerim si bil mesece vsakodnevno prostovoljno v stiku cez noc postane “nadlegovalec”? Ce na njeni strani ne bi bilo nobenih manipulatorskih mučk,če bi s tem, da me je že aprila dala na hladno resno mislila, potem od takrat ne bi več odgovorila na noben sms..In jaz bi seveda hitro nehal..

    Ampak ne, ona je v tej igri aktivno sodelovala, čeprav zdaj hoče vso krivdo zvrniti name.Ona ima ravno toliko masla na glavi, kot jaz, vsaj toliko.

  34. zogca said

    Lani sem mu kupila darilo, da, tudi sam mi je povedal, kaj si želi, potem se je skregal z menoj in sem si rekla, prav, ga pa ne bo dobil, nakar me je povabil na kosilo in na sprehod in ga je dobil. Nisem povsem prepričana, ampak mislim, da mu za novo leto nisem poslala čestitke oziroma sporočila.

    Ti pošiljaš Princu čestitke za rd, novo elto..?

  35. zogca said

    To zdaj sploh ni pomembno. Če ji ne boš dal priložnosti, ti ne bo mogla prodajati takšnih nebuloz.

    Ampak ne, ona je v tej igri aktivno sodelovala, čeprav zdaj hoče vso krivdo zvrniti name.Ona ima ravno toliko masla na glavi, kot jaz, vsaj toliko.

  36. Spider said

    Poslal sem ti svojo tel. na mejl.

  37. zogca said

    In si bil poklican.😉

  38. Spider said

    Kul je bilo.:)

  39. Spider said

    45 min, Zogca!! Moj tretji najdaljši pogovor vseh časov.

  40. zogca said

    Ih, pri meni to ni nič. Jaz sem big time čveka.

  41. Spider said

    zdaj imam malo slabo vest, ker sem te tolk dolgo držal na liniji in ti nabijal stroške. Bom pa naslednjič jaz tebe poklical.

  42. zogca said

    Zadnja dva meseca je račun spet astronomski (nekaj časa ni bil) in je tole samo kaplja v morje. Žal, ker sem nakapljala že toliko kapelj.:mrgreen:

  43. Dragica said

    Zogca, daj si na pc skype in klepetaj s prijatelji preko skypa zastonj na drugem pc-ju ali pa si nalozi justvoip, 4 mesece bos govorila na vse redne telefonske linije po EU, vkljucno Slovenijo, za 13 evrov 24 ur na dan!

    Se splaca potruditi in registrirati.

    Pozdrav, D

  44. zogca said

    Saj to mi prijateljica non stop govori, pa si res moram to omisliti, ampak s strogo omejenim spiskom klepetačev, ker drugače temu ne bo konca in kraja. Se bom res pomatrala.

  45. webmaher said

    Aha Dragica, vidiš tebe pa Žogca bl uboga kot mene…te bomo morali res za predsednico izvolit:mrgreen:

  46. Dragica said

    Zogca, ce napisem znesek, ki je sel za telefon, hehe, … bo opravljanja, da me niti Vlatka ne resi, hehe:)))

    Zelo enostavno je, v pol ure imas vse, na skypu pa je nekaj prijateljev. jaz se pogovarjam s svojo druzino, mamo v Sloveniji, vse delo okrog zbirk gre po teh kanaih, drugace bi bankrotirala.

    Tudi Spanijo, Francijo in Italijo – vse moje prijatelje – imam le preko teh linij, telefon doma v Be placam 15 evrov na mesec.
    Za 1 cent govorim s Hrvasko eno minuto, gsm placam 20 centov minuto itd

    Webmaher, zenske zelo cenim, zelo, posebno inteligentne in dobre in Zogca to je!
    Bos videl, zacenja se nasa era, hehe:)) Jih bos lahko vec volil, ne le mene:)))

    Za domovino, z zenskami naprej!

  47. zogca said

    Saj raje ne vem. Tudi jaz sem že imela telefonske račune, s katerimi se ravno ne bi hvalila.😉

    Zogca, ce napisem znesek, ki je sel za telefon, hehe, … bo opravljanja, da me niti Vlatka ne resi, hehe:)))

Leave a Reply

 
