Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nasmehi imajo bumerang učinek!

Posted by zogca na september 2, 2009

Včeraj je bil, to gotovo veste, prvi šolski dan. Večkrat sem pomislila, kako zelo sem srečna, da mi ni treba več guliti šolskih klopi. Ne bom dolgovezila o tem, da se mi še vedno kdaj sanja, da pišem kontrolko iz fizike in ne znam rešiti niti ene naloge, da bom vprašana zgodovino, ki se je že več mesecev nisem učila, da je učiteljica ocenjevala zvezek, jaz pa ga nisem imela oziroma je bil prazen itn. Za ubožce, ki jih vse to še čaka, ne samo v sanjah, je bil to velik dan in mnoge so starši peljali na torto, sadno kupo, sladoled. Stara Ljubljana je bila polna ljudi, v nobeni izmed slaščičarn pa ni bilo mogoče dobiti proste mize.

Ko sva s prijateljico prišli v “staro”, sva najprej šli na pijačo s Trnovčanko in njenim sinčkom, potem pa sva se odpravili po knjigarnah, v katerih sva preživeli več ur. Ugotoviti moram, da so pri nas knjige prav božjastno drage ali če hočete … Knjiga, ki sem jo včeraj naročila na Amazonu za 10 evrov, v naših knjigarnah stane 30 evrov. Menda mi ni treba napisati, da bom “literaturo” tudi v prihodnje kupovala na spletu in sicer na tujih spletnih straneh? Vem, ni najbolj patriotsko, je pa prav gotovo smotrno.

Med skakljanjem po mestu sem pred vhodom v Namo na tleh opazila napis, ki se mi je zdel izjemno ljubek, ampak je žal že skoraj zbledel. Upam, da ga bodo popravili. Menim, da sporočilo ne more nikomur škodovati.

Ker imajo v moji najljubši restavraciji vedno kakšno prosto mizo, sem si tam privoščila tisto, česar prej nisem mogla dobiti v slaščičarnah, namreč cukr, še prej pa sva se s prijateljico pošteno najedli. Vem, preveč skakljam okoli in sem premalo doma, vrnem se namreč šele ob enajstih zvečer ali pa celo ob polnoči, vendar se mi zdi, da moram izkoristiti vsak dan. Saj veste, kmalu bo mrzlo, ob petih popoldne bo že tema, potem pa še … Ker vedno zamudim Odmeve, sploh ne vem, kaj se dogaja s prašičjo gripo, zaradi katere se bom menda morala odpovedati skakljanju, če ne želim, da se družina začasno odpove meni.

46 Responses to “Nasmehi imajo bumerang učinek!”

  1. Shirley Valentine said

    Joj, še ena taka. Mene tudi občasno tlači mora, da sem po dveh mesecih špricanja Beže prišla pisat šolsko iz matematike, na primer kakšne polinome, pa da niti svojega razreda ne najdem. Isto se dogaja moji prijateljici, ne glede na to, da imava obedve že zdavnaj za sabo faks in sva na dobri poti k doktoratu.

  2. Tana said

    Žogca, tebe pa nasmehi in objemi vedno najdejo, ali pač ti njih. Se spomnim, da si lani približno tak čas na Ptuju pofotkala plakat “podarim objem”. Nisem čist sigurna, če je točno tako, je pa bilo v zvezi z objemi.😉 Lepo…

  3. Jovanka Broz said

    meni te sladkarije niso nič všeč. Tok od mene🙂

  4. webmaher said

    Drugarica Jovanka več brine o Žogci, medtem, ko Tana pamti samo dobre stvari:mrgreen:

  5. zogca said

    Žogca je prišla z bazena.🙂 Naslednje dni bo menda dež. Potem bo pa tako ali tako zima.😦

  6. zogca said

    Moraš probat. Pa saj boš, ko te peljem v mehiška, saj veš, kdaj.😉

    meni te sladkarije niso nič všeč. Tok od mene

  7. zogca said

    Res je.

    https://zogca.wordpress.com/2008/08/31/podarim-objem/

    Se spomnim, da si lani približno tak čas na Ptuju pofotkala plakat “podarim objem”.

  8. zogca said

    V nobeni moji nočni mori ni osnovna šola, v nobeni mojo nočni mori ni fakulteta, v vseh je gimnazija. To veliko pove o tem, kaj se je tam delalo z nami.

    Isto se dogaja moji prijateljici, ne glede na to, da imava obedve že zdavnaj za sabo faks in sva na dobri poti k doktoratu.

  9. zogca said

    Enkrat, že par mesecev je od tega, je bila govora o tem, zakaj moram jaz vsak teden hoditi k frizerki. Pa sem se spomnila, ko sem prišla z bazena in sem pofotkala svoje lase v nezlikani izvedbi.

    Zdaj verjetno razumete, zakaj vsak teden hodim na ravnanje. Ko jih frizerka zravna, pa so čisto ravni.

    Tako zelo ravni.

  10. StaneP said

    Žogca pudl lasje so mi bolj všeč. Sploh, če so dolgi…

  11. zogca said

    S pudl lasom je tako. Ko ga zravnaš, je skoraj enkrat daljši.

  12. StaneP said

    S pudl lasom je tako. Ko ga zravnaš, je skoraj enkrat daljši.

    Vem. Kolk pa maš dolge, ko so v pudl stanju?

  13. zogca said

    Ko so pudlasti, je dolžino nemogoče določiti, ker se vsak po svoje zvija. Ko so ravni, so pa kakšnih 15 centimetrov pod ušesi. Jaz si seveda puščam daljše, ampak žal gre to pri meni zelo počasi.

  14. StaneP said

    Aha. Torej so ravni, dolgi malo čez rame… Prekratki so, da bi pudlasti lepo padli… Vsaj malo morajo pasti po hrbtu. So pa sicer lepi pudlji!

  15. zogca said

    Ko so ravni, da. Ko niso ravni, pa nekaeri so na ramenih, nekateri pa niti do ušes ne pridejo. To je vse odvisno od tega, kolikokrat se zavijejo, eni se petkrat, ta najbolj nagajivi, tisti pridni pa samo dvakrat.

    Meni pudlji niso lepi.

    Me pa Izbrana nadira, zakaj nisem pudelj, da bi morala biti, zdaj se je tudi Jovanka začela zavzemati za to, da sem pudelj. Nihče me ne razume. 😥 Hecam se zdaj.😉

  16. StaneP said

    Nehi! Pudlji so lepi. Res pa je, da morajo biti nekaj daljši od tvojih. Podlji so nagajivi, veseli… In bi zelo pasali k roza škorenjcem in dežniku, he, he…

  17. zogca said

    Ker so nagajivi, tudi rastejo ne tako, kot lastnica ukaže. K mojim škorenjcem in mareli pa tako ali tako vse paše.😉

  18. StaneP said

    Itak da vse paše. Samo pudlji bi še bolj…

  19. zogca said

    Jutri zjutraj bom takoj poklicala frizerko, da vidim, kdaj se lahko naročim.😉

  20. StaneP said

    Eh ženske… Imejte veselje. Saj dedci tudi radi vidimo da je kakšna sprememba, he, he…

  21. zogca said

    Za princa bi bila sprememba đže to, da bi me videl. 😆

  22. zogca said

    Monica Bellucci v boju s kilogrami

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/monica-bellucci-v-boju-s-kilogrami.html

  23. zogca said

    A se vam tudi na blogu ne odpre nobena slika, samo tekst?

  24. webmaher said

    kaj si pa zdaj ušpičila kaj, meni vse dela😉

  25. zogca said

    Saj zdaj meni tudi.

  26. zogca said

    Gledam Bundyjeve. Pa je Al kakor Dedek Mraz in deklico vpraša, kaj hoče za božic, ona pa mu reče: “A husband to yell at and torture.”:mrgreen:

  27. webmaher said

    😆 jaz pa US OPen gledam, pa poker igram…kako mi kaj zvezde kažejo Žogca😆

  28. zogca said

    Aaaa, seveda, US Open je. Zadnje čase živim v nekem paralelnem svetu in gredo takšni dogodki mimo mene. Ne vem, kako je z zvezdami, gledam Bundyja. Čeprav imam nekaj zvezdnatih dolgov, predvsem asdf-ja in Piko. Upam, da ne bosta zamerila. Malo sem lena nocoj. Ker sem plavala celo popoldne.😉

  29. webmaher said

    pridna Žogca, lepo ti plavaš😆

  30. Tana said

    Nehi! Pudlji so lepi. Res pa je, da morajo biti nekaj daljši od tvojih. Podlji so nagajivi, veseli… In bi zelo pasali k roza škorenjcem in dežniku, he, he…

    Stane pa ima okus …😆

  31. zogca said

    Dobro jutro!!!

  32. zogca said

    Kok luštno, ena mi je napisala …

    Hahahahahahahahahahahaha
    Kaj tako dobrega pa že dolgo nisem brala. Priporočam ti, da odpreš svoj blog. Za crknit. LOLLLLL
    😉

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5675591

  33. zogca said

  34. trnovčanka said

    Hahahahahahahahahahahaha
    Kaj tako dobrega pa že dolgo nisem brala. Priporočam ti, da odpreš svoj blog. Za crknit. LOLLLLL

    Prisrčno🙂

    Kje je zdaj ta dež, ki ga obljubljaš že od ponedeljka? Meni je vrooooooooooooooooooooooče.

  35. Boom said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5675591

    No ja, dopuščam možnost, da pa morda Tevžek le ni imel nič zraven. Pri spočetju mislim. Samo, v tem primeru tudi tisti, ki je imel, precej verjetno ni bil Bog.

  36. zogca said

    Z mene teče. Zdaj sem prišla iz trgovine in grem lahko samo pod tuš. V napovedi je bilo, da bo že včeraj popoldne deževalo, zdaj pravijo, da bo danes. Saj je eno čudno ozračje zdaj, se ti ne zdi?

    Kje je zdaj ta dež, ki ga obljubljaš že od ponedeljka? Meni je vrooooooooooooooooooooooče.

  37. zogca said

    V takšnih familijah pa ni varanja. Mogoče to zveni naivno, ampak res mislim, da ne.

    No ja, dopuščam možnost, da pa morda Tevžek le ni imel nič zraven. Pri spočetju mislim. Samo, v tem primeru tudi tisti, ki je imel, precej verjetno ni bil Bog.

  38. trnovčanka said

    Čudno je blo, dežja pa od nikoder. Upam, da se me danes usmili. Ljubim dež. V zmernih količinah seveda.

    Včeraj ste pa štrajkali🙂 Nimam danes nič za brat.

    Grem na mon pogledat, če kaj polna luna seka😉

  39. Dragica said

    Zogca, naj pokomentiram, zakaj so klnjige tako drage, slovenske: zaradi nizke naklade in ker knjigarne hocejo 50 marze ob prodaji in se drzava svoj davek.

    Knjiga, ki stane recimo mene, da jo izdam – 10 evrov in jo prodam knjigarni za 15 evrov bo kupca stala 30 evrov + davek!

    torej, ce bi jo kupila direktno od koga na spletnih straneh pa najvec 20 -25 evrov, odvisno, koliko bi vzeli se tisti s ponudbo na spletnih straneh.

    Ko sem bila konec avgusta doma, smo v Konzorciju kupovali knjige, otroske in mladinske, otrokoma sem zabicala, samo slovenske, saj imata tu 99% angleskih knjig, vse je v soli v anglescini in sta mi na blagajno prinesla vsak TRI knjige, vse so bile angleske in sem pac rekla, angleskih ne kupim, prinesita iste v slovenscini.
    In za isti znesek sta prinesla vsak ENO slovensko. Da ne govorim o reakcijah prodajalke, ki ni stekala, da je zanju slovenscina tista, ki jo veliko slabse piseta in govorita in me je skoraj lincala na blagajni, da otrokoma zapiram svet znanja v tujem jeziku in modro utihnila, ko je videla, da jo mulca z znanjem anglescine popolnoma obvladujeta, saj sta se prerekala v anglescini in se ji sanjalo ni,kako socen besedni zaklad uporabljata, hehe…

    torej, ker so naklade tako nizke in ker so knjigarne tako pozresne, so cene tako visoke!

  40. zogca said

    Jaz sem tudi žalostna, ko je štrajk in nimam kaj brati.

    Včeraj ste pa štrajkali Nimam danes nič za brat.

  41. zogca said

    Danes se bo garant ulilo, ker danes si grem jaz ravnat lase.😉

    Upam, da se me danes usmili.

  42. zogca said

    To je to, tri za eno. Saj razumem, zakaj je tako, kot je, ampak vseeno se mi to zdi pogubno. Hvalabogu za knjižnice, ki so še vedno kar dobro založene in ohranjajo bralno kulturo, kolikor je to v današnjem času sploh še mogoče.

    In za isti znesek sta prinesla vsak ENO slovensko.

  43. trnovčanka said

    Danes se bo garant ulilo, ker danes si grem jaz ravnat lase.😉

    Nekaj malega je že blo, napovedujejo pa štalo. To pa mi ni nič več všeč.

    Še komentar na temo knjig. Jaz sem včasih bistveno več kot za cunje/čevlje/ženske stvari porabila za knjige. Prvi varčevalni ukrep so bili antikvariati. Drugi varčevalni ukrep je knjižnica🙂 Hvala bogu za knjižnice.

  44. webmaher said

    pri nas že lije ko iz škafa, sodni dan je tu🙂
    Knjige so pri nas drage ker se državi sladko je be za um et nost:mrgreen:

  45. zogca said

    Saj, samo jaz sem si vse astrološke knjige, ki jih moja knjižnica ima, že sposodila. In to so bile večinoma te osnove. Če hočem kaj več, preprosto moram začeti kupovati. Zdaj čakam knjigo, ki jo mora poslati Amazon.

    Hvala bogu za knjižnice.

  46. zogca said

    V Ljubljani še nič. Ajde, par kapljic, ampak to je zanemarljivo.

    pri nas že lije ko iz škafa, sodni dan je tu

Leave a Reply

 
