Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zakaj sploh imam kuhinjo?

Posted by zogca na september 1, 2009

Odgovor na vprašanje iz naslova objave je z vsakim dnem manj jasen. Verjetno zato, da si lahko zjutraj skuham kapučino, čeprav … Za dajanje praška v skodelico in segrevanje vode verjetno ne potrebujem cele kuhinje. Mogoče bi jo lahko spremenila v telovadnico, ampak, roko na srce, tudi ta ne bi bila bolj obiskana. Ko se mi pozimi ne bo ljubilo ven, bom mogoče preskusila še kakšnega od Jovankinih receptov. Mimogrede, naši kuharici so popravili računalnik in verjetno lahko prav kmalu pričakujemo nadaljevanje njene kuharske šole.

Če berete blog Irene sirene, jaz ga in ga priporočam tudi vam, ste verjetno zasledili, da zadnje tedne zelo rada je v restavraciji, ki ji pravi “tista azijska luknja nasproti železniške postaje”.

Po novem bom tam jedla tudi jaz. Dobro, hitro in poceni. Juha, dve glavni jedi in dve pijači, vse to sva s prijateljico plačali samo 14 evrov.

Sinoči pa nisem odkrila samo restavracije, v kateri bom nabirala zaloge za hladne zimske dneve, ampak tudi …

Zadnje dni sem se pritoževala, da jeseni v Križankah ne bodo tako dobri koncerti, kot so bili spomladi. Uradno se ne pritožujem več in zaradi koncerta za nekaj dni prestavljam odhod na morje. Oja, bo vredno. Tamo gde ljubav počinje, Ima nešto od srca do srca, Ti znaš, Stižu me sječanja, Ne govori više, Vjetar, Tvoga srca vrata, Da znaš da me boliš, To mi radi in tako naprej. Joj, bom uživala.

137 Responses to “Zakaj sploh imam kuhinjo?”

  1. trnovčanka said

    Zogca v tole luknjo jaz pošljem mojega, ko se mi ne da kuhat. Zelo užitno, hrana je še topla, ko pride domov, zadnjič smo se 4 odrasli najedli od treh glavnih jedi in dveh juh. Nepričakovani lačni obiski😉

  2. zogca said

    Saj včeraj je tam bil en očka z vozičkom, nedvomno poslan po robo.😉 Ampak ni bil tvoj, če sodim po tisti fotografiji, ki si mi jo pokazala.

  3. zogca said

  4. trnovčanka said

    Ne, ni bil moj🙂 Bo pa najbrž v kratkem.

    Ta je pa meni všeč od njih:

  5. zogca said

    Tale je pa zame.😉

  6. zogca said

    Danes bo še zelo sončen dan, potem pa naslednji štirje ne bodo sončni. Kar pomeni samo eno, da se moram celo popoldne lajhati okoli in to nujno. Zdaj bom kot obsedena lovila vse sončne žarke, da mi potem novembra ne bo žal.😉

  7. trnovčanka said

    😀

  8. trnovčanka said

    Pa saj imaš roza dežnik in škorenjce🙂 Novembra bo šele veselo. Prideš kaj na naš konec? Greva na kavo?

  9. zogca said

    Si videla objavo o soboti? Z roza dežnikom in škorenjci.😉

    Pa saj imaš roza dežnik in škorenjce.

  10. zogca said

    A danes? S prijateljico greva v Konzorcij in mogoče še po antikvariatih, torej bova blizu. Če te ona ne bo motila, te pokličem in spijemo en kofe.

    Prideš kaj na naš konec? Greva na kavo?

  11. trnovčanka said

    Sem🙂

  12. zogca said

    Ob tej pesmi vedno dobim mravljince.

  13. zogca said

    V Asu in Sushimami z gumijastimi škornji, se elita gotovo zgraža, ampak boli mene tuki, nobena od njih nima tako ljubkih škorenjcev.😉

  14. trnovčanka said

    Kul. Okoli treh, ko najmlajši poje, greva v mesto. Preizkusit Urbano.😉 Pokliči, pa se zmenimo. Hmm konzorcij. Mikavno.

  15. trnovčanka said

    V Asu me po epizodi z enim tečnim in prepotentnim govnom od kelnarja ne vidijo več.

  16. zogca said

    Takrat enkrat bova midve že v mestu. Do štirih pa gotovo. Urbana? Me je oče spraševal, kako je s tem, pa mu nisem znala odgovoriti.

    Kul. Okoli treh, ko najmlajši poje, greva v mesto. Preizkusit Urbano. Pokliči, pa se zmenimo. Hmm konzorcij. Mikavno.

  17. zogca said

    Jaz sama od sebe v Asa ne bi šla. Midve sva bili v Cantini, ki je sicer moja najljubša restavracija, potem pa je prišel prijateljičin prijatelj in sta hotela v Asa, pa okej. Drugače jaz ne maram pretirane finoče. Tudi v Sushimami so se mi zdeli pretirano fini.

    V Asu me po epizodi z enim tečnim in prepotentnim govnom od kelnarja ne vidijo več.

  18. trnovčanka said

    Trenutno je Urbana še zastonj, samo 5 evrov moraš gor naložiti. Moj jo je dobil na Bavarcu. Baje se bo dalo marsikaj z njo plačevat, tudi parkirnino.

    Jao mulc mi tolče po testaturi😆

  19. zogca said

    Ponoči sem na Amazonu naročila eno knjigo, astrološko, seveda, 500 strani debelo, menda je vse najpomembnejše noter. 11 evrov. Plus nekaj bo tudi poštnine. Grem gledat trgovine Mladinske knjige. Ista knjiga tudi tam. 29,80 evra. Seveda je tudi poštnina. Ne me basat, ista knjiga. Tako da … Bom kar malo previdna pri kupovanju pri nas. Tiste knjige pa, ki jo jaz hočem, se pa tako ali tako ne dobi – Veličastni Saturn.

    Hmm konzorcij. Mikavno.

  20. zogca said

    Bom povedala očetu, potem pa naj se on sam naprej ukvarja s tem.

    Trenutno je Urbana še zastonj, samo 5 evrov moraš gor naložiti. Moj jo je dobil na Bavarcu. Baje se bo dalo marsikaj z njo plačevat, tudi parkirnino.

  21. trnovčanka said

    http://www.jh-lj.si/urbana/

  22. zogca said

    :mrgreen:

    Jao mulc mi tolče po testaturi.

  23. trnovčanka said

    Poznaš knjigarno Behemot nasproti BI-KOFEja v stari lj.? Tam ti naročijo knjigo po želji brez poštnine iz neke spletne štacune.

  24. zogca said

    Moje očeta je glede Urbane skrbelo to, da … Če imaš mesečno vozovnico, se lahko neomejeno voziš, z Urbano pa samo tako dolgo, dokler imaš na njej denar. Zakaj njega to skrbi, mi je pa velika uganka. Ne vem, da se je on kdajkoli v življenju vozil z busom.

  25. zogca said

    Ne poznam, pa tudi kje je BI-KOFE ne vem.

    Poznaš knjigarno Behemot nasproti BI-KOFEja v stari lj.?

  26. zogca said

  27. trnovčanka said

    Vem, da z Urbano lahko prestopaš. Mislim, da ti 90 minut velja plačilo avtobusa, kar je fino. Kako je z mesečnimi ne vem. Behemot je bolj po domače od šuštrskega mosta gor proti srednji glasbeni po eni taki ozki uličici. Kavarna Roža je ob vznožju.

  28. trnovčanka said

    Evo moram jest kosilo. Pokliči!

  29. zogca said

    Pokličem!

    Pokliči!!

  30. Spider said

    Jabuka, super!

    Če ne bi bilo Čorbe, bi prišel na Jabuko, da vidim Žogco, he he..Tako bom pa raje počakal še en teden več, ker mi je Čorba vseeno jači bend..

  31. zogca said

    Kdaj je pa Čorba?

    Jaz moram imeti vse te datume, da lahko planiram morje.

  32. Spider said

    En teden kasneje, torej 25.9.

  33. zogca said

    20.9 sem jaz mislila iti na morje, ja no, 25.9 se vrnem z morja in tečem naravnost v Križanke, se bo izšlo.😉

  34. Spider said

    Se vidiva…

  35. zogca said

    Slišala se tako ali tako ne bova, ker Čorba je glasen.😉

  36. Lynx said

    Se vidiva…

    Če še to z Žogco zamočiš te bom jaz nalomu. 😉

  37. zogca said

    A prideš tudi ti, lynx? Preverit, ali bo on prišel.

  38. zogca said

    In podvprašanje, gre kdo na Jabuko?

  39. Spider said

    Ha ha, lynx…ne bom..

  40. zogca said

    Če jaz pridem en dan prej z morja zaradi tebe, tebe pa ni … Trda ti bo predla.😉

  41. Spider said

    Lynx..pomembna razlika je..Zogce ne pecam..

  42. Magi said

    Izven konteksta, jaz grem na Danijelo!!!!

  43. zogca said

    Še nekaj pomembnega. Žogce se ne da zapecati.

    Lynx..pomembna razlika je..Zogce ne pecam..

  44. zogca said

    Jaz sem razmišljala, ali bi ali ne bi, potem pa sem se odločila za ne. Čeprav … Si lahko še premislim.

    Izven konteksta, jaz grem na Danijelo!!!!

  45. Lynx said

    Preverit, ali bo on prišel.

    Lynx je septembra 100% zaseden. No kakšno luknjo bi že našel…
    Ti bom pa verjel na besedo.

  46. Lynx said

    Še nekaj pomembnega. Žogce se ne da zapecati.

    Nobena ni stoprocentna. Celo Žogca ne. 🙂

  47. Spider said

    Pa zakaj ne bi prišel? Itak, da bom.

  48. zogca said

    Če nisi princ, me stoprocentno ne dobiš.

    Nobena ni stoprocentna. Celo Žogca ne.

  49. zogca said

    Počasi se odpravljam v mesto, da Trnovčanka ne pobegne domov skupaj s svojo novo Urbano.😉

  50. Lynx said

    Če nisi princ, me stoprocentno ne dobiš.

    Tudi princ ni od vedno princ. 🙂

  51. zogca said

    Ima pa od vedno Venero na mojem Neptunu, od vedno Marsa na mojem južnem vozlu in še cel kup stvari, ki govorijo – big time karma, big time usoda.

    A pojem eno sadno kupo v mestu namesto tebe, lynx?😉

  52. Lynx said

    A pojem eno sadno kupo v mestu namesto tebe, lynx?

    Kar. Vendar pazi, da se to ne bo prevečkrat ponavljalo. Nočem da bi se zgodilo, da leta 2028 ne bom vedel ali te držim za joške ali enega od “šlaufov”. 😉

  53. maxi said

    Žogca kašna hrana je na prvi sliki?

  54. Boom said

    Ima pa od vedno Venero na mojem Neptunu

    Tudi jaz bi kakšno venero na mojega neptuna😉

  55. Spider said

    lep vecer..

  56. Spider said

  57. enamoyca said

    Žogca, v časopisu sem prebrala, da obstajata dve vrsti Urbane – mesečna in ta, na katero naložiš denar.
    Glede kuhinje pa ti povem, da sem jo tudi jaz imela zgolj za okras, dokler nisem dobila otroke. Zdaj pa je žal že 20+ let kar redno v uporabi. Žal pa zato, ker nerada kuham. Vseeno sta moji odjemalki s ponudbo zelo zadovoljni. K sreči je ena od njiju veselje do kuhanja podedovala od moje sestre in me občasno razveseli s kakšno novotarijo. Ko kuha, se moram umakniti iz kuhinje, da me ne zadene kap. Jaz sem namreč zelo redoljubna in vse sproti pospravljam, pri njej pa je tako, kot bi padla bomba – ampak na koncu se vse blešči.🙂

  58. StaneP said

    In podvprašanje, gre kdo na Jabuko?

    Moja malenkost resno računa iti…

  59. StaneP said

    A še komu gMail ne dela!?

  60. Boom said

    A še komu gMail ne dela!?

    Server Error
    The server encountered a temporary error and could not complete your request.

    Please try again in 30 seconds.

  61. StaneP said

    Please try again in 30 seconds.

    teh 30 sec je pri meni že več kot 30 minut, he, he… Kaj ga pa lomi striček Google?

  62. Boom said

    pojma nimam. To se do zdaj še ni zgodilo. Tudi preko outlooka ne morem noter.

  63. zogca said

    To so žlikrofi, kitajska različica.

    Žogca kašna hrana je na prvi sliki?

  64. zogca said

    Ne se hecat.😉 Sicer pa je nisem pojedla, je bil Cacao ali kako se že reče čisto poln, niti ene frej mize.😦

    Kar. Vendar pazi, da se to ne bo prevečkrat ponavljalo. Nočem da bi se zgodilo, da leta 2028 ne bom vedel ali te držim za joške ali enega od “šlaufov”.

  65. zogca said

    Je ravno obratno v tem primeru, Venera je njegov, Neptun je moj.

    Tudi jaz bi kakšno venero na mojega neptuna.

  66. Boom said

    Ma dobro. Venera na Naptunu ali obratno. Tudi na slednje pristajam🙂

  67. zogca said

    Hvala ti. Mi je danes že Trnovčanka nekaj razlagala, tudi pokazala mi jo je, tako da bo jutri oče dobil popolne informacije. Pa sem ziher, da ne bo šel po Urbano, bom pa jaz šla. Če zaradi ničesar drugega, menda bo nekoč prišla prav za parkiranje.

    Žogca, v časopisu sem prebrala, da obstajata dve vrsti Urbane – mesečna in ta, na katero naložiš denar.

  68. zogca said

    Jaz imam občasno veselje, da kaj skuham. Priznam pa, da sem imela veliko večje veselje, ko sem kuhala za naju s princem. Sicer pa se za enega ne splača delati mojstrovin.

    Žal pa zato, ker nerada kuham.

  69. zogca said

    Gotovo imaš kakšno takšno karmično povezavo s svojo ženo.

    Ma dobro. Venera na Naptunu ali obratno. Tudi na slednje pristajam.

  70. zogca said

    Javi se moji malenkosti.

    Moja malenkost resno računa iti…

  71. zogca said

    Meni pa gmail dela, sem ga šla zdaj odpirat.🙂

  72. Boom said

    Gotovo imaš kakšno takšno karmično povezavo s svojo ženo.

    Danes sva – kako bi se v astrološkem jeziku reklo – malce v opoziciji🙂

  73. Boom said

    aha, imam izračun. Kam ti ga lahko pošljem?

  74. Boom said

    Lastnosti mi je pa ven vrgel take, da sem kar malo zrasel. Moram ženi pokazat. Se sploh ne zaveda kaj ima doma LOOOL😀

  75. zogca said

    To pa nikoli ni dobro. Ampak hej, v progresiji se to spremeni in se opozicija konča.

    Danes sva – kako bi se v astrološkem jeziku reklo – malce v opoziciji

  76. zogca said

    Si vpisal pravi naslov, ko si se prijavljal na blog? Če da, potem ti lahko pošljem mejl.

    Kam ti ga lahko pošljem?

  77. StaneP said

    Meni pa gmail dela, sem ga šla zdaj odpirat.🙂

    Ja tudi meni sedaj dela. Po več kot dveh urah… Očitno imaš veze pri Googlu. Samo tebe so čakali, he, he…

    Javi se moji malenkosti.

    Zmenjeno.

  78. zogca said

    Če imaš Venero v škorpijonu, potem si vsaj na enem področju gotovo terna.😉

    Lastnosti mi je pa ven vrgel take, da sem kar malo zrasel. Moram ženi pokazat. Se sploh ne zaveda kaj ima doma LOOOL

  79. Boom said

    Če je gmail, potem je pravi

  80. zogca said

    Računalničarji me obožujejo.😉

    Očitno imaš veze pri Googlu. Samo tebe so čakali, he, he…

  81. zogca said

    Poslala sem ti mejl, Boom.😉

  82. Boom said

    Če imaš Venero v škorpijonu, potem si vsaj na enem področju gotovo terna.

    Ne. Trenutno je v postelji🙂

    Sem dobil in že poslal

  83. zogca said

    Kakšen pa je to odgovor, ona je v postelji, zato ti nisi terna?

    Grem pogledat.

  84. Boom said

    Kakšen pa je to odgovor, ona je v postelji, zato ti nisi terna?

    Ma ne. Na terno sem pozabil in sem samo njen položaj povedal. Da sem terna je valjda samoumevno🙂

  85. zogca said

    Aaaaaaa, jaz imam zelo rada znamenje, v katerem imaš ti največ planetov.😉 Sicer pa, lucky you, niti ene same samcate opozicije nimaš, kar je lahko samo dobro. Hočeš, da ti malo povem za te aspekte med planeti ali te bolj zanimajo sami planeti po hišah in kaj pomenijo?

  86. zogca said

    Še večja terna bi bil, če bi bil v istem položaju kot ona.😉

    Na terno sem pozabil in sem samo njen položaj povedal. Da sem terna je valjda samoumevno.

  87. Boom said

    Ti mi kar vse razloži, ker, odkrito povedano, o tem pojma nimam.

  88. Boom said

    niti ene same samcate opozicije

    Saj sem povedal, da imam danes ženo. Zato bom pa šel mal kasneje v posteljo

  89. zogca said

    Luno imaš v tehtnici, to si videl. Kar pomeni …

    Moon in Libra people have a strong need for partnership. Without someone to share their lives with, they feel utterly incomplete. This is why many people with this position get involved in marriages or living-together arrangements quite young.

    Because this drive for harmony, peace, and sharing is so powerful, Lunar Librans are apt to do a lot of conceding. They are sympathetic and concerned for others, enjoy socializing, and revel in a good debate. Mental rapport with others is especially important to them.

    Lunar Librans feel safe and secure when they are in a partnership. These are the people who seem to always need to have someone tag along with them wherever they go — even if it is to the corner store. They find strength and reinforcement in and through others.

    Both men and women with this position are often quite charming. They can be very attractive to be around, and are often given to flirtatiousness. Rarely directly aggressive, these people win your heart with their gentle and refined ways.

    Moon in Libra natives simply can’t help but see flaws in their environment and their relationships. In fact, anything out of whack will bother them until it’s fixed. Although diplomatic with acquaintances, when Moon in Libra natives argue with their long-standing partners, they rarely let up until they win. And, winning an argument is a Libran specialty–in fact, they may not even believe what they are saying, but will adopt all kinds of ideas just to get the last word. Living with Lunar Librans can sometimes feel like you are on trial, and Libra is the expert lawyer. Sometimes, though, Libra is defending you and supporting your point of view.

    Lunar Librans’ idealistic outlook and constant striving for the best, most harmonious lifestyle can lead to much discontent. Looking for that one (elusive) perfect way to lead their lives can detract from enjoyment of the moment.

  90. zogca said

    Merkur v devici pomeni …

    Mercury in Virgo

    Mercury in Virgo people are rarely flashy in their communication style, but they do thoroughly appreciate it when others acknowledge their brainpower. These people love to keep track of all the details. They can be a little high-strung when things are not orderly or when things seem out of control, so they put a lot of energy into taking care of day-to-day, practical matters.

    Mercury in Virgo men and women are generally adept at organizing, planning on a short-term scale, and doing errands. They pay their bills on time, enjoy learning the details of a trade, and generally don’t balk at secretarial tasks. They function best when they (or others) have laid out exactly what they have to do. They are generally prompt at responding to others (although a Leo Sun may be less so), and often are willing to lend a hand to others by doing research and leg work for them.

    Generally, these people are considered rather useful in their work and as friends because they have a handle on the details of the things they do.

    Although they are capable of learning a lot, they need orderly environments in which to learn and study, and organized study methods. They generally pick up a lot of facts and figures, and learn their own trade well, but have trouble truly absorbing the knowledge they collect on a deeper level. Although resourceful, Mercury in Virgo is not as strong at lateral thinking than, for example, water sign Mercuries.

    If your Mercury is in Sagittarius or Gemini, you may find Mercury in Virgo difficult to communicate with. Although you two may share common interests, the way you deliver your message can be intensely different to the point of frustration. Learning to understand that your thought processes are different, and the way you present your ideas differ, but there is more common ground than you may know.

    Mercury in Virgo natives may appear humble at times, but they get quite protective when it comes to handling day-to-day affairs. They can be very impatient with others, feel they do these things best, take on more work than they should, and then complain that they are doing all the dirty work.

  91. zogca said

    In še ena devica …

    Venus in Virgo people are not the flirtatious sort. Instead, their appeal lies in their dedication, their willingness to work on the relationship, and to make the relationship work in real terms. Unlike Venus in Leo, they won’t try to impress you with grand gifts or promises. Their gifts are less showy, but perhaps far more generous — gifts of devotion and attention to details about you.

    Venus in Virgo men and women quietly (and often slowly) make their way into your heart. They are quite sensitive in love — even insecure — and this reserved, loner-like quality is part of their appeal. They prefer to play it safe in their relationships, and they need to be confident that you like them before they make a move. They are great listeners and they make it a habit to observe and learn all of your ins and outs. Their love can be of the Kindergarten variety — they show they care by nagging or criticizing. Remember, though, that they are not trying to hurt you when they are pointing out the flaws in your thinking, plans, or even character. They truly are trying to help! Venus in Virgo is attracted to nondescript people who have largely gone unnoticed. Show-offs and know-it-alls turn them off.

    Pleasing Venus in Virgo involves showing you appreciate them for all the little things they do — and they do a lot. The problem is, they do these things so quietly that you may not always notice or credit them for all these kind gestures. They do need some space (after all, they’re generally quite busy making everything work), so give it to them. Be genuine, not ostentatious. They are really not difficult to please after you have taken care of these basic needs. Avoid pushing your friends or family on them too fast — remember they are a little shy. They aim to please, and are easily intimidated by your experiences. Let them know how much you value them, and they will reward you with devotion and a charming willingness to talk things out.

  92. zogca said

    Pa še bikec …

    Potem se posvetim aspektom!

    Mars in Taurus

    “Slow and steady wins the race” could easily be a motto for Mars in Taurus. These goal-oriented people are not known for their speed, but their staying power is tremendous.

    Generally calm and easygoing people, Mars in Taurus natives can have powerful tempers when they’re overly provoked. They generally don’t fly off the handle as quickly as others, however (unless Aries is prominent in their chart).

    Mars in Taurus people value strength and stability. They are driven by security and an especial fondness for personal possessions. Most are not afraid to work for what they want, and there is an overall patience to this position of Mars. If it takes a few years to achieve their goals, so be it.

    People born under a Mars in Taurus are often rather sensual people. Some are slow to arousal, but theirs is an earthy and powerful sensuality.

    Most have well-defined long-term goals and the determination to achieve them. They usually are not the type of people to take on too many projects at once. If they don’t think they can do it, they won’t! It is almost impossible to get these people moving once they’ve made up their minds on a matter. You want them to go shopping with you? Unfortunately for you, about half an hour back, they’ve kicked up their heels, changed into something comfortable, and they simply won’t budge. Immovable is the only way to describe Mars in Taurus people who have made up their minds. Adaptability is not their strong point.

    In a similar vein, attempting to rush Mars in Taurus people is a lesson in frustration. They won’t alter their pace for most anything.

    If you can get past these “quirks”, however, you’ll find that Mars in Taurus natives are often quite reliable and strong personalities. It may just be worth the wait!

  93. zogca said

    Pomembnejši aspekti …

    Sun trine Mars, Sun sextile Mars (ti imaš trine!!!)

    People born with flowing aspects between the Sun and Mars are generally enterprising. They have powerful stores of energy that they can draw upon when needed. These people respond to problems or challenges with a spirited and enthusiastic confidence that is admirable. They are naturally competitive, and this trait is generally well-received by others simply because it is unforced, unaffected, and sincere. These people truly believe in fair play, and they seem to be in love with life. When they are expressing competitiveness and courage, it’s easy to smile and accept these traits as positive ones rather than being rubbed the wrong way. These people generally have good physical vitality.

    It is interesting to note that these people are not naturally combative. Many enjoy sports or games that are competitive, but not violent. Breaking the rules of a competitive game is particularly upsetting to those with Sun in easy aspect to Mars. This is largely due to the fact that the will (Sun) is connected to the desire nature (Mars) in a pleasing manner, so that the natives are more able than most to control their desires, aggressions, and instincts. They know how to be fair, and they expect others to be fair. As such, sneaky behaviors, uncontrolled impulses, violence, and rage are offensive to them. They know how to direct and control their own impulses and desire natures, and they fully expect others to be able to do so!

    The main difference between the sextile and trine of the Sun and Mars: The trine is a more natural energy. Those with Sun trine Mars naturally and without thought are courageous and enterprising. Those with Sun sextile Mars have the opportunity to draw upon their courageous and enterprising spirit, but effort is required to pull these energies out of themselves and to apply these energies in their lives. With the trine, the characteristics of Sun-Mars come so naturally that the natives may not even realize just how much endurance, confidence, and enthusiasm they possess. Because the sextile requires some effort and thought, those with Sun sextile Mars often have many creative tools at their disposal, and they can be effective strategists and leaders.

  94. zogca said

    Sun square or opposition Saturn (ti imaš square!!!)

    Those people born under a challenging aspect between the Sun and Saturn face a fair number of challenges in their lives, especially in the first half of life, in which their attempts to express their will are thwarted. There can be a persistent feeling that they don’t get what they want more often than other people around them. They can feel unlucky. Attempts to control their environment, and sometimes others, may be frequent.

    These people fear their own feelings of inadequacy! They want to be considered accomplished and important people, and when they face obstacles, they don’t always want to believe that they are their own worst enemy. They long to be considered important in the eyes of the world, yet they harbor fear of success at the same time. They take failures and minor setbacks to heart, and some practically beat themselves up over them. Self-awareness to the point of real self-consciousness is characteristic of Sun-Saturn challenging aspects. The truth is, nobody holds a microscope over them, except for themselves. A little setback or a faux pas needn’t be analyzed to death. Fingers needn’t be pointed. No, they didn’t make a spectacle of themselves when they made a mistake. They need to stop worrying about always being right, or appearing suave and accomplished. When they ease the pressure they put on themselves, they find that they don’t face as many brick walls. It is very much about what they feel they deserve. Deep down inside, if they let themselves truly believe that they deserve happiness and peace of mind, they will find it.

    When Saturn is closely connected to a personal planet, there is usually an effect of censoring going on with whatever is ruled by the planet it joins by aspect. For example, with the Moon, which rules emotions, the natives feel the need to censor their emotions and feelings, scanning them for what is thought to be frivolous. With Saturn and the Sun, there is much self-censoring going on. “I shouldn’t..” is a common censoring mechanism with these people. They feel they shouldn’t want too much. When they express egotism of any form, some part of them feels guilty. As the Sun rules our conscious mind, it does enough censoring on its own. It is the “adult” within us. Saturn, on the other hand, is more like the “parent” within us. We need parents to guide us when we are children, and to some degree as adults, but for the most part, we don’t need to be censored indefinitely–something that seems to be the case with Saturn-Sun hard aspects, except that the censoring and parenting is coming from within.

    Ideally, these people eventually learn that the standards they set for themselves are too high, and that may be the reason they seem to hit brick walls. They recognize that many of the restrictions they face in life are often self-created, born of a defeatist attitude. They should be aware of the tendency to choose the hardest paths to travel and/or to deny themselves some of life’s pleasures. Working on recognizing and managing these tendencies will help them to avoid the pitfalls of this combination. These people have a sarcastic sense of humor, a keen intelligence, and the ability to apply caution and strategy. The vitality may suffer, and troubles with the bones, teeth, and circulation may surface.

  95. zogca said

    Moon square the Ascendant

    Your Moon is in a tense square aspect to your Ascendant, which shows friction between the way you feel and who you are. The conflict arises when you feel one way about something or someone and do something else because you’re concerned about the way someone else is likely to respond. This can keep you in a ridiculous trap, since your only option seems to be to ignore your feelings and concentrate on everyone else. Consequently, you may have relationships in which nobody feels trusting or safe. You can turn it all around by becoming more honest with yourself about what you need and want, and realizing that you do not have to take care of everyone else’s feelings in order to be happy. Learning not to resent yourself and your needs is an excellent beginning.

    Alternate, short interpretation: +Your close ties with home and family, plus your career interest, may cut into your social life and personal charm. Others may find you somewhat preoccupied and lacking in the social graces. You may feel some regret or tension from this situation.

  96. zogca said

    Mars square or opposition Pluto (ti imaš square!!!)

    You have a tendency to impose your will upon others, which can cause severe problems for yourself when they react in self-defense. You have a hair-trigger temper and may even resort to verbal or physical abuse when upset. Learning to react to unpleasant circumstances with your intellect rather than your emotions comes with maturity.

    It is all too easy for you to find something negative about a situation. Avoid issuing ultimatums when you meet an obstacle. Instead, find a way to convince others to work with you of their own free will. Ordinary life often seems drab and uninteresting to you and you must have something that stirs your imagination, some vision or ideal or dream to motivate you. You have a strong urge to act out your fantasies or to live your dream, and you will DO things that others only talk about or dream about. Artistic creation, drama, or other areas in which you can express yourself imaginatively are excellent for you.

    You do not easily tolerate a dominating attitude in others. You have a healthy respect for power and authority, but only if it is handled fairly.

    This aspect gives you a somewhat Scorpionic attitude toward your lovers, and it can modify the traits associated with the sign of your Mars considerably. In other words, there is a distinct possessive and demanding streak in your sexual nature. Your approach to love and sex can be quite intense at times. Your sexual desire nature is a very strong one, and you may even use sex as a bargaining chip in your relationships in order to achieve your goals. More likely, however, is a very focused and intense sexual nature. This also adds a very magnetic quality to your appeal. When a woman finds you attractive, it can transform into a near obsession! Your aura is strong and somewhat mysterious. You tend to come across as stronger than you intend. In fact, some people are intimidated by you, and you may not understand why this is so. When you want something (or someone!) you are very determined. For you, it can be “all or nothing”. When you are finished with something, you leave it behind you and there is no going back. You want a deep, soulful attachment on a sexual level. In your love life you do not take rejection well. You fear betrayal and abandonment, and this can skew your perception of your lover. You have a highly developed sex drive, but you must learn to rein in your aggressiveness in this area. Power struggles and control issues may surface often in your relationships. You perceive the cruel edge in people, and understand its source. Self-confidence develops out of self-control in your interaction with others.

  97. zogca said

    Mercury conjunct Pluto

    Your mind is very profound, subtle, persuasive and prone to extremes. You are very persistent and tenacious in your purposes, and you are fascinated by the unknown or inexplicable. It is probable that you hold on to your ideas with a certain fanaticism and inflexibility. Your verbal aggressiveness can lead to arguments and disagreements with your companions. Nevertheless, you will be very convincing and you could excel in investigations, chemistry, surgery or explorations.

  98. zogca said

    Venus conjunct Pluto

    Your emotions, particularly when it comes to feelings of love and attachment, run very deep. Your personality is magnetic, and you tend to arouse strong feelings in others, who may find you intriguing or somehow offensive! In love, you can be quite possessive and possibly obsessive. At the root of obsessive feelings are deep fears of rejection, loss, and betrayal. Your feelings often run hot or cold–your love nature is generally extreme. It’s hard for you to detach yourself and this sensitivity comes from a tendency to take things very much to heart. You are certainly most charming when you want to be. Love relationships turn your world upside down. You are likely to experience love at first sight, as you tend to work on instinct when it comes to affairs of the heart. Your relationships often feel fateful. You easily put pressure on your partner, as you expect much loyalty and honesty in your intimate relationships. Be careful not to let your relationships get to a point where your partner is superfluous and you are working through your own inner demons through him or her. Certainly, you will learn much about yourself through your relationships, and you may not always like what you see. You will meet yourself (the “darker” side or inner demons) through your relationships, and it will be critical that you recognize it as your own “material” and not project it onto your partner. On another level, you may have a talent for drama, writing lyrics, music in general, and finance.

    You are extremely loyal to and solicitous of those you love, without a cloying sentimentality. Your values and thoughts center on love, which can easily become the hub of your life. Early in a relationship, you are apt to be jealous and possessive, but with time and experience this can be transformed into a higher, more mature type of attachment. You are willing to give your all to your beloved but demand the same in return. Your strongest desire is for an all-consuming love that will bring you satisfaction on all levels: emotional, physical and spiritual. With aspects to Mars or Neptune, there could be a preoccupation with or compulsive attitude toward sex.

    + You may not be particularly sentimental but if you love someone, you love them completely and forever. You live on the emotional extremes. People are either important to you or they don’t even exist. Your feelings are deep and volcanic. You love power and control which is fine if you have learned to control yourself. You are magnetic and surrounded with an aura of mystery. You deal with groups and group resources. You may have leadership in some creative project or in some financial enterprise. You polarize people: they either love you or hate you but are seldom indifferent to you. — Interpretation from the Indra report.

    *You have deep, compelling love feelings that seem irresistible and often irrational. Your love relationships are very passionate and intense, and you experience both agony and ecstasy in love. You are always changed in a deep, fundamental way by your love experiences, though this may come about through painful and difficult confrontations or separations. You are something of an emotional fanatic about things you care about.

    #You are the stuff of saints and martyrs because you engage in your beliefs with a fanatical desire to conquer anyone in your path. A physical love relationship can make or break your spiritual connection, depending on your ability to nurture the depth of feeling.

  99. zogca said

    Je dovolj za nocoj ali nadaljujeva?

    Sicer pa bom tvojo razpredelnico pokazala še svoji najboljši prijateljici, ker ona je pa bolj napredna na tem področju in zna vse te zadeve povezati med seboj.

  100. Boom said

    [quote]Je dovolj za nocoj ali nadaljujeva?

    Sicer pa bom tvojo razpredelnico pokazala še svoji najboljši prijateljici, ker ona je pa bolj napredna na tem področju in zna vse te zadeve povezati med seboj.[/quote]

    Hvala. Materiala za nekaj dni🙂. Sem na hitro preletel. V marsičem se najdem, ponekod pa tudi ne. Nekaj pa je takega, o čemer sam ne morem presojati.

  101. Boom said

    Sicer pa bom tvojo razpredelnico pokazala še svoji najboljši prijateljici, ker ona je pa bolj napredna na tem področju in zna vse te zadeve povezati med seboj.

    Se priporočam.

  102. zogca said

    To, v čemer se mogoče nisi našel, je ravno to, kar … Tega jaz še ne znam dobro. Kaj pomeni, če ima nekdo ta in ta aspekt, kateri je močnejši, pa kaj pomeni, v kateri hiši je aspekt. Za takšne stvari dobiš občutek, ko več let bereš te karte oziroma ko prebereš veliko kart. Je pa tudi res, da nekaterih stvari ljudje pri sebi ne vidimo ali jih nočemo videti.

    V marsičem se najdem, ponekod pa tudi ne. Nekaj pa je takega, o čemer sam ne morem presojati.

  103. zogca said

    Bom, brez skrbi. Sem tudi Piki obljubila.

    Se priporočam.

  104. Boom said

    Je pa tudi res, da nekaterih stvari ljudje pri sebi ne vidimo ali jih nočemo videti.

    Ja, to razumem. Ampak sem mislil na recimo mekatere stvari, v katerih naj bi užival. Recimo tisto o tekmovalnih športih. Zadnje čase se precej ukvarjam z nekaterimi športi. Nekateri so tudi precej adrenalinski, ampak, najraje tekmujem le sam s seboj in ukvarjam se izključno z individualnimi športi. Tudi recimo gledati katerikoli šport po TV ali v živo (tudi če se s tem sam ukvarjam) mi je do konca boring.

  105. webmaher said

    Žogca največja astrologinja, jasnovidka in čudodelka ta hip – tudi jaz se priporočam …:mrgreen:

  106. zogca said

    Saj pravim, ko sem poslušala astrologinjo, na primer, in sem ji rekla, da imam to pa to, mi je rekla – že res, ampak imaš tudi to in to in je to mogočnejše od tega, zato … To, da vse te aspekte, hiše, stopinje, vse to daš skupaj – to je pa umetnost, ki zahteva veliko znanja, izkušenj in občutka. Jaz to tja še nisem prišla, ampak ne dvomim, da nekoč bom, ker me vse zanima, izjemno fascinantno mi je.

  107. zogca said

    Podatke na mejl.😉 Jasnovidka in čudodelka pa nisem, samo skušam se čim več naučiti o astrologiji.

    Žogca največja astrologinja, jasnovidka in čudodelka ta hip – tudi jaz se priporočam …

  108. Boom said

    OK nadaljujemo drugič. Zdaj grem pa v horizontalo. Tega položaja pa pri planetih najbrž ni🙂

  109. webmaher said

    Ne rabim te znanosti sem čarovnik, menda:mrgreen:

  110. asdf said

    oj žoga!
    jaz sem ti tudi astrološko poslal na mail- pa pliz mi tja tudi odgovor pošlji, ker se bojim, da ne bo za javnost😉
    lp vsem

  111. zogca said

    Aha, vidim. Luštna karta, ampak si bom jaz naredila svojo, ker teh nisem navajena brati. Zdaj žal ne utegnem, zvečer dobiš. Ne vidim pa na karti nič tako strašnega. Prav gotovo to ni karta množičnega morilca.😉

  112. zogca said

    Nič ne vem o tem.

    Ne rabim te znanosti sem čarovnik, menda.

  113. Boom said

    jaz sem ti tudi astrološko poslal na mail- pa pliz mi tja tudi odgovor pošlji, ker se bojim, da ne bo za javnost

    bemtiš, saj res. zdaj sem pa čisto razgaljen in najbolje, da grem klub oboževalk ustanavljat:mrgreen:

  114. izbrana said

    Pristavljam svoj piskerček….

    Boom, prav tiste stvari v katerih se po astrološki analizi ne vidiš, so tiste, na katerih bi človek moral največ delati. Prav tiste stvari človeka ovirajo pri “življenskem smislu”, ker jih ne vidi. Ne, ni res, NOČE jih videti.

    Meni je bilo razloženo, da se ljudje branimo prav stvari na katerih bi morali v življenju največ narediti. Stvari v katerih uživamo, so nam znane (po karmični astrologiji)iz preteklosti, stvari v katerih se ne vidimo po so naša naloga v tem življenju. Teh pa nas je strah. Ko se strahu znebimo oz. smo pripravljeni spoprijeti se s stvarmi, ki nam jih “riše” astrološka natalna karta, mi pa se v njih “ne vidimo”, takrat pa lahko “zadihamo” v tem življenju.

    Mah…., mal sem zakomplicirala. Če komu ni jasno, pa ga zanima, naj vpraša.

  115. Tana said

    Ne, ni res, NOČE jih videti.

    Ali je možno, da jih ne vidi, ker ni zmožen, sposoben… Ali velja samo, da jih noče. Se ne spoznam, pa me res zanima.😉

    Stvari v katerih uživamo, so nam znane (po karmični astrologiji)iz preteklosti, stvari v katerih se ne vidimo po so naša naloga v tem življenju.

    Nič ne vem o kakšnih nalogah, še nikoli slišala. Vidim pa, da ima Izbrana kar dosti znanja na tem odročju. Meni ni nič jasno.😉

    Priporočam, da Izbrana in Žogca odpreta zasebno šolo. Glede na interes, ki vlada na blogu, verjamem, da kandidatov ne bi manjkalo.

  116. webmaher said

    Tako kot Tani tudi meni nič jasno, se priporočam pri Izbrani za dopolnilni pouk:mrgreen:

  117. Jazz said

    Tana said
    september 2, 2009 at 4:17 popoldan

    Priporočam, da Izbrana in Žogca odpreta zasebno šolo. Glede na interes, ki vlada na blogu, verjamem, da kandidatov ne bi manjkalo.

    – OK…
    Pri meni plačate,Tana midva imava pa že kmalu govorilno uro….😉

  118. Jazz said

  119. zogca said

    Ob upoštevanju dejstva, da jaz nisem naredila analize, ampak sem mu samo povedala, kaj ona ima in kaj to pomeni. Najina najdražja astrologinja bi to znala vkomponirati v “takšen je” in veš, da se ona ne moti. Potem bi pa držalo tisto – nekaterih stvari pri sebi nočemo videti.

    Boom, prav tiste stvari v katerih se po astrološki analizi ne vidiš, so tiste, na katerih bi človek moral največ delati. Prav tiste stvari človeka ovirajo pri “življenskem smislu”, ker jih ne vidi. Ne, ni res, NOČE jih videti.

  120. zogca said

    Meni tudi in sem dokaz, da to drži. Mi je to, kar se od mene zahteva, preveč … To, kar je nekaj, kar naj bi vsi delali, zraven pa imeli še ekstra stvari za užitek, to je moje poslanstvo. Bemtiš.

    Meni je bilo razloženo, da se ljudje branimo prav stvari na katerih bi morali v življenju največ narediti.

  121. zogca said

    Jaz pa za kosilo.😉

    Tako kot Tani tudi meni nič jasno, se priporočam pri Izbrani za dopolnilni pouk.

  122. maxi said

    Kaj zdaj smo osvojili astrologijo ali ne?!🙂

  123. zogca said

    Jaz delam na tem in vam povem, nekoč bom strokovnjakinja.

  124. maxi said

    Jaz delam na tem in vam povem, nekoč bom strokovnjakinja.

    The best!

  125. zogca said

    Pozimi, ko bo spet doom and gloom, vas bom ob večerih razveseljevala s tem, kako kažejo zvezdice.

  126. maxi said

    Ja fajn…fajn. Eto, pa nam bo lušno čez zimo…

  127. zogca said

    Še posebej, če bodo zvezde kazale lepe stvari in se bomo lahko veselili. Saj to, da sem naročila v iber dobro astrološko knjigo, sem že napisala. To moram imeti v malem prstu, zdaj pa iščem še druge. Trenutno me ima, da bi kupovala knjige, prsti me srbijo big time.

  128. Tana said

    Tana midva imava pa že kmalu govorilno uro….😉

    O, Jazz, se že veselim….😉

  129. Tana said

    Tako kot Tani tudi meni nič jasno, se priporočam pri Izbrani za dopolnilni pouk:mrgreen:

    web, bova sošolca?😉
    Lahko sediva v isti klopi, če se strinjaš…🙂

  130. Tana said

    Pozimi, ko bo spet doom and gloom, vas bom ob večerih razveseljevala s tem, kako kažejo zvezdice.

    Sem v pričakovanju zimskih večerov. Če bodo pa še zvezdice takrat lepo kazale, potem pa naj kar zima traja………😉

  131. zogca said

    Jaz se zime bojim, če bo dolga in zelo mrzla. Ampak smo že zmenjeni, da se bomo na blogu skupaj greli.

  132. webmaher said

    Tana bi bila moja sošolka in to celo v isti klopi bi sedela…ajej, ne vem kulko bi pol od astrologije odnesla, verjetn bi sam zvezdice gledala😆 :mrgreen: 😆

  133. Jazz said

    zogca said
    september 2, 2009 at 10:41 popoldan
    Jaz se zime bojim, če bo dolga in zelo mrzla. Ampak smo že zmenjeni, da se bomo na blogu skupaj greli.

    Moj sosed pravi,da bo mila zima.Po njegovem zato,ker Jazz še ni nabavil kurilnega olja…

    Upam,da ima prav😉

    http://www.youtube.com/watch?v=CoRruPeIUSA 😦

  134. izbrana said

    Ja, ja, ja….

    Izbrana mora najprej sama zaključit astrološko šolo, potem….. O ja, potem pa lahko postane učiteljica! Itak ji to astrologija narekuje, ha ha!

    Drugače pa… Uh, na svojih lastnih primerih bi lahko imela “predavanje” kako astrologija drži. Od opisa osebnosti, življenskih nalog, do predvidenih dogajanj, “videnih” v astroloških kartah in potem v resnici udejanjenih.

    Še vedno pa mora nekaj biti jasno! Nihče vam ne more z astrologijo napovedat niti osebe, niti kraja, lahko samo predvideni dogodek in čas (pa naj bo to delo, kariera, prijateljski odnosi, partnerstva, zdravje, družina….). In predvsem tisti “del” astrologije je pomemben, ko se v kartah “nekaj” vidi, ti rečeš: ni (bilo) tako!, potem pa začneš razmišljati in ugotoviš, da ni bilo tako, ker si ti “deloval” drugače s svojimi dejanji, to pa je potem posledica tvoje “nesreče”! Vse kar se izkaže kot sreča, pa je združeno tvoje “pravilno delovanje” in “narek” astrologije.

    Zelo lahko se je torej naučiti “zakonov” astrologije, ni pa vsakemu dano pravilno jih “brati” in z njimi “napovedovati”.

  135. zogca said

    Jaz tudi.😉

    Uh, na svojih lastnih primerih bi lahko imela “predavanje” kako astrologija drži. Od opisa osebnosti, življenskih nalog, do predvidenih dogajanj, “videnih” v astroloških kartah in potem v resnici udejanjenih.

  136. webmaher said

    Izbrana se je zelo potrudila in sedaj sem še bolj prepričan, da bi bila odlična astrologinja, razred bi bil pa zmeren poln radovednih oči😆

  137. izbrana said

    Web, a ti men mal na dušo pihaš, ha ha!?

    No ja, saj take stvari mi godijo! Vidno je to tudi v moji astrološki natalni karti ;)!

Leave a Reply

 
