Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne morem verjeti, da je že september!

Posted by zogca na september 1, 2009

20 Responses to “Ne morem verjeti, da je že september!”

  1. zogca said

    Nalepila sem daljšo različico pesmi. Če se vam ne ljubi gledati celega videa, ampak želite takoj pesem, prevrtite na 1.42. Joj, pa res ne morem verjeti, da je že konec poletja, vsaj tistega pravega, uradno bo še nekaj časa. Da pa ne bi bilo vse tako slabo – jutri mi ni treba v šolo.🙂

  2. pika said

    September … no in… tudi september je čisto lep mesec; odvisno samo, kako gledaš nanj … ena ful stara; ni ravno moja, a je september… in lep september vsem…

  3. lynx said

    Dobro jutro:

  4. Lynx said

    Za Žogco, ki čaka….

  5. Lynx said

  6. Lynx said

  7. trnovčanka said

  8. zogca said

    Oooooo, ena mojih najljubših pesmi.

    Za Žogco, ki čaka….

  9. webmaher said

    Hvala Lynx res odlična, že dolgo jo nisem slišal😆

  10. Spider said

    Jesen je kul.

  11. zogca said

    Jesen je kul, tam do 20. oktobra, potem pa neha biti kul.

  12. Spider said

    Meni je jesen kul, ker je zamorjena. In so posledično vsi zamorjeni.Trenutno sem pač v taki fazi. Najhuje je, ko tebi ni kul, vsem okoli tebe pa je kul, ptički čivkajo , kot je to pomladi…

  13. zogca said

    Meni je kul, dokler je toplo, dokler je dan še relativno dolg. Ko pa se začne mraz in megla, dneva pa je konec že ob petih, me vse mine. In mi ni do tega, da bi bila zamorjena, ker bi rada živela in se imela luštno.

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. Lynx said

    Jesen je kul, tam do 20. oktobra, potem pa neha biti kul.

    Kaj pa romantičen večer v dvoje v kakšni samotni koči s prižganim kaminom, zunaj pa dva metra snega…

  17. zogca said

    To že, ampak dokler ne vidim princa, ne bo nič od romantike.

  18. zogca said

    Upoštevam pač trenutno stanje, ki je takšno, kakršno je. In stanje je naslednje – dve veliki prinčevi sliki v kuhinji, ena mala v denarnici in en album prinčevih fotografij. The end. To je trenutno stanje.

  19. Boro said

    Ej Žogca, ne čakaj več na princa, poišči novega, sicer boš naenkrat 40, takrat pa ne bo več princev okoli ampak samo zmaji. Tvoj princ ima drugo princesko. Slike lahko vržeš stran.

  20. zogca said

    Četudi bi jo res imel, to ne pomeni, da moram jaz zdaj iskati moškega. Vsaj v “moji knjigi” to ne pomeni tega. Fotografij pa jaz nikoli nisem metala stran in jih nikoli ne bom.

Leave a Reply

 
