Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Lenoben konec tedna!

Posted by zogca na avgust 31, 2009

Lenoba je hudič. Ko potopis sobotnega skakljanja pišem v ponedeljek zjutraj, vem, da sem lena. V svojo obrambo (pred samo seboj, ne pred vami) sem bila tudi malo vročična, ampak ne bom začela napletati svojih hipohondrskih teorij o tem, katero hudo bolezen, najmanj raka, lahko pomeni 37,1. Oja, zame to pomeni biti vročična, pri 37,5 več ne moram stati na nogah, ko pa imam 37,8, ne vem, kdo sem. Nedeljo sem prespala. Spala sem do enih (popoldne), bila budna do sedmih (zvečer), potem sem spala do enih (ponoči), ko me je zbudila žeja, nakar sem spet spala do sedmih (zjutraj). Ker o nedelji ne morem napisati ničesar drugega, se vrnimo k soboti, ki naj bi bila dan kulturnega udejstvovanja.

Vendar ni bila. S prijateljico sva na spletu pregledali spisek dogodkov in sva se, ko je nehalo deževati, odpravili v staro Ljubljano. Prišli sva, ko so se nekateri dogodki že zaključili, drugi pa naj bi se šele začeli. Tam okoli devetih. Vse, kar sva imeli od kulture, so bile izložbe galerij, ob katerih sva se ustavljali. Njihova vrata so bila seveda že zaprta.

Ker je bilo odprtih nekaj trgovin, Zara, H&M, Lush in podobno, se je začelo praznjenje denarnice. Edina zato, ker tokrat jaz nisem sodelovala, kupila sem samo masko, seveda v Lushu, čeprav ne dam roke v ogenj, da ne bom tudi jaz kupila tiste puhaste bundice do kolen, ki jo je prijateljica prinesla iz Zare. Odločila sem se, da bo moja, če jo bodo oktobra še imeli. Dokler sem še v kratki kiklici in pod njo ne nosim žab, mi je škoda zapravljati za zimsko “opremo”. Za sladkarije mi ni nikoli škoda denarja, ampak sem se vseeno uprla tej stojnici.

Ko so zaprli trgovine, sva se odločili, da bova jedli. Hoteli sva v Romea na palačinke, ampak notri ni bilo prostora, zunaj pa so zaradi dežja, ki je znova začel padati, nehali streči. Tam sva sedeli samo tako dolgo, da si je moj novi dežnik malo odpočil.

Potem sva šli v Sushimamo. Kjer imajo povsem drugačen tonik kot v drugih ljubljanskih restavracijah.

Ampak tudi tako zasoljene cene, da nama ni padlo na pamet, da bi naročili kaj več kot to, kar vidite na spodnji fotografiji. Moja dva miniaturna sušija in tonik ter njena juha in deciliter vina so naju stali celih 18,50 evra.

Ne, suši bova še naprej jedli v Running sushi & wok, ker pa je bila ta restavracija predaleč, sva se odpravili v Cantino, kjer so naju kokakola, dva decilitra vina in poln krožnik hrane stali samo 16 evrov. Ta restavracija je, verjemite, z razlogom moja najljubša.

Ko se nama je pridružil prijateljičin prijatelj, smo se preselili. Selitev je zahtevala vsega pet metrov hoje, do Asa. Sledil je posladek in burna politična debata, v kateri jaz nisem hotela sodelovati, da ne bi prilivala olja na ogenj, pa tudi sicer ugotavljam, da mi za politiko po domače povedano visi dol tisto, česar sploh nimam.

Jutra so vedno hladnejša. Ne vem, ali bom s tisto bundico res čakala do oktobra. Ne, ne smem začeti razmišljati po jesensko, še vedno je poletje, še vedno je pred menoj morje. Turobni dnevi in bundice sledijo pozneje, veliko pozneje.

44 Responses to “Lenoben konec tedna!”

  1. lynx said

    ugotavljam, da mi za politiko po domače povedano visi dol tisto, česar sploh nimam.

    Postala si ne le staromodnejša ampak tudi modrejša. 😉

  2. zogca said

    😉 V bistvu sem imela mnenje o temi, ampak sem bila kar tiho. Na koncu sta se tako skregala, da je on vstal in odšel, pa v kino naj bi šla, onadva, jaz pa domov spat. Če bi karkoli govorila, bi se potem sekirala, da sem dolivala olje na ogenj, tako pa sem bila tiho in nič kriva. Ko sem poslušala pogovor, sem ugotovila, da sem čisto nehala brati časopise in sploh več ne vem, kaj se dogaja in kdo kaj dela. Verjetno je tako najbolje. Od osveščenosti se nisem osrečila.😉

  3. Lynx said

    Za dobro jutro:

  4. zogca said

    Luštna in spominja na otroške dni.😉

  5. Spider said

    Lep ležeren ponedeljek, zadnji dan počitnic za otroke..

  6. zogca said

    Bog ne daj, da bi morala jutri v šolo. Ob sami misli me je groza.

  7. Spider said

    Zakaj???

  8. zogca said

    Ker se mi ne bi dala učiti. Ko kdaj sanjam šolo, imam vedno nočne more o tem, kako se tri mesece nisem učila tega in tega predmeta, zdaj pa moram vse za nazaj.

  9. Spider said

    Ena lepa pesmica za ta dan…

  10. Lynx said

    Astrologijo se ti pa da tuhtat?

  11. zogca said

    Oja, to se mi pa da. In sem totalno navdušena, ko se vsak dan veliko novega naučim.

  12. webmaher said

    Lynx od kdaj majo pa astrologijo v šoli😆
    Ko smo že pri Smokijih še Oh Žogca…se opravičujem Carol bo ;mrgreen:

  13. zogca said

    Zakaj se mi opravičuješ? Lepi jih, kolikor te je volja.

    se opravičujem

  14. webmaher said

    Oh Žogca, a še vedno napol spiš:mrgreen:

  15. zogca said

    Ne, ne spim. Kje sem napala neumnost in kakšno?😉

  16. webmaher said

    Ti šment, kaj nisi opazila, da sem te za menjal s Carol in tudi zato opravičil:mrgreen:

  17. zogca said

    Aaaaaaaaaaaaa …

    Priznam, nisem opazila.😉

  18. webmaher said

    tudi včerajšnje čestitke nisi opazila kaj😉

  19. zogca said

    Ne, res ne. Se globoko skuzam.😉 Mi je oproščeno?

  20. zogca said

    Kok sem lačna.

    Joj, da bi danes imela karkoli s fotografij.

  21. webmaher said

    Oprosti Clint, jaz Žogci forgiven😆
    jaz bi tudi jedel, nič se mi ne da kuhat danes:mrgreen:

  22. Lynx said

  23. zogca said

    Grem ven jest, prav zdaj. Še najraje bi šla na suši, ampak tako daleč se mi ne bo ljubilo, mislim na Rudnik.

    jaz bi tudi jedel, nič se mi ne da kuhat danes

  24. zogca said

    Irena sirena na svojem blogu vedno hvali neko “azijsko luknjo” nasproti železniške postaje, to bi bilo treba poskusiti.

  25. pika said

    Kaj pa je bilo na stojnici? A bonboni?

    Kar se šole tiče, sem tudi jaz imela včasih nočne more. Da sem bila že na faksu, pa so ugotovili, da nimam končane osnovne šole. Komplet bedarija, a sem se tudi sredi noči včasih zbujala iz sanj.

  26. pika said

    Jutri je prvi september. In moj otrok dela jutri matematiko na maturi. K kateremu bogu naj še molim? Ima kdo kakšen predlog? Zadnji izpit; ostalo …pravi, bomo videli… je šlo super. Ni čudno, da sem letos v vsaki cerkvici (razen na VP! upam, da mi bo bog odpustil ta greh!) prižigala najmanj dve sveči. Eno zanj … drugo zame.

  27. Lynx said

    V času mojega šolanja starši skoraj niso vedeli, v katerem razredu smo, danes pa se s šolanjem svojih otrok obremenjujemo bolj kot oni sami. Res da so drugi časi, a ne vem če je to prav.
    Tudi sam sem v podobni situaciji ampak se vse bolj se trudim distancirati. Kakšna minimalna pomoč in nasvet, vse drugo se mi zdi blažev žegen.

  28. zogca said

    Vsem. Jaz bi poskusila čisto vse. Škodovati ne more.

    K kateremu bogu naj še molim? Ima kdo kakšen predlog?

  29. zogca said

    Tole si preberi.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5670095

    V času mojega šolanja starši skoraj niso vedeli, v katerem razredu smo, danes pa se s šolanjem svojih otrok obremenjujemo bolj kot oni sami. Res da so drugi časi, a ne vem če je to prav.

  30. zogca said

    Aja, sem pa jaz imela dve redovalnici. Eno v šoli in eno doma, ki jo je mama odprla. V tej mamini so bile vse ocene in vsi plusi in minusi.

  31. zogca said

    Od daleč gledano čokoladni bonboni. Nisem se hotela približevati, ker potem bi obstajala nevarnost, da …

    Kaj pa je bilo na stojnici? A bonboni?

  32. Spider said

    Tudi moja mama je pridno beležila vse ocene, ki jih imam. V osnovni seveda, v gimnaziji sem si sam vodil evidenco, da sem nekje vedel, kakšen uspeh lahko pričakujem.

  33. zogca said

    Moja mama je zdaj že čisto preč od strahu zaradi prašičje gripe. Da vas informiram. Oče je naprošen, da se upokoji dva meseca prej, da je ne bi ogrožal.😉

  34. StaneP said

    V času mojega šolanja starši skoraj niso vedeli, v katerem razredu smo, danes pa se s šolanjem svojih otrok obremenjujemo bolj kot oni sami. Res da so drugi časi, a ne vem če je to prav.
    Tudi sam sem v podobni situaciji ampak se vse bolj se trudim distancirati. Kakšna minimalna pomoč in nasvet, vse drugo se mi zdi blažev žegen.

    Podpišem!
    Ker so navajeni dobiti kup stvari brez truda, nimajo motivacije niti za šolo. In potem starši hodijo z odvetniki v šolo in se še skoraj učijo namesto njih. meni se zdi izobraževanje izjemnega pomena za prihodnost družbe, toda pri nas se izobrazijo večino v neumnostih… Res mi ni všeč, kam pluje ta ladja…

  35. zogca said

    Mislim, da je moja mama imela naslednjo zamisel – če me bo vzgajala v tem, da je to blazno pomembna reč, se mi bo tudi zdela pomembna. Sicer pa, hvala ji za vse risbe, ki mi jih je narisala za likovni in tehnični pouk. Učiteljica in učitelj nikoli nista opazila, da niso moje, ker ni bilo nobene razlike, ker so vedno vse bile njene.:mrgreen:

  36. zogca said

    Ob branju jutrišnje objave se vam bodo spet cedile sline.😉

  37. zogca said

    A še koga stiska pri srcu, ker bo jutri že september???

  38. maxi said

    A še koga stiska pri srcu, ker bo jutri že september???

    Mene😦

  39. zogca said

    Se ti tudi bojiš zime? In tisti grozni november, že zdaj moram scoprati načrt, kaj vse bom takrat počela in kam bom šla. Da ja ne bi depresirala.

  40. maxi said

    Se ti tudi bojiš zime?

    Ne bojim se je…samo je ne maram.

  41. zogca said

    Po tistem peklu predlanske zime sem se lanske bala kot hudič, ampak sem jo preživela. Tudi z vašo pomočjo. Smo se skupaj greli ob zimskim dneh.😉

  42. maxi said

    Po tistem peklu predlanske zime sem se lanske bala kot hudič, ampak sem jo preživela. Tudi z vašo pomočjo. Smo se skupaj greli ob zimskim dneh.😉

    Ne skrbi, tudi to zimo bomo skupaj…🙂😉

  43. zogca said

    To je pa lepo slišati. Jaz pa obljubim, da se bom potrudila, da bo blog še boljši kot lansko zimo.

  44. Tana said

    Ne skrbi, tudi to zimo bomo skupaj…

    Se pridružujem.😉

    Jaz pa obljubim, da se bom potrudila, da bo blog še boljši kot lansko zimo.

    Žogca, tvoj blog je že sedaj najboljši. Je nekaj posebnega, zato, ker je živ, ker klepetamo, se pogovarjamo. Tako da, če bi bil še boljši, bi lahko že škodilo.:mrgreen:

Leave a Reply

 
