Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še vedno željna …

Posted by zogca na avgust 30, 2009

DA, NEKOČ DAVNO …

Da,
nekoč davno tega,
sem želela,
sem hotela,
sem imela
polno pest življenja.

V svoji drobni dlani
sem čutila,
spletala in lovila
resnico bivanja.

Takrat je bil vsak dan drugačen,
korak se ni prazno izgubljal.

Dlan,
še vedno željna,
hoče,
išče in lovi skozi prste
bežečo resnico življenja.

Darja Mozetič Kravanja

143 Responses to “Še vedno željna …”

  1. Spider said

    Lepa pesmica..

  2. zogca said

    Tebe pa kar tukaj vprašam, kaj se dogaja, da ne bomo pod tisto drugo pesmico mešali varanja s tvojo zgodbo. Napisal si, da si spoznal, da si idiot. To pomeni, da jo boš povsem ukinil?

  3. Spider said

    Zogca, ja.

    Lej, prišel sem do spoznanja, da je motena. Takšne nenadne spremembe obnašanja do mene niso normalne. Tega še nisem doživljal…

    Kako je bila prijazna mesec nazaj..ko sva se kao “dokončno pobotala”…Zdaj pa je…mah..spet mi je zmetala v glavo vse isto, kot 4 mesece nazaj..

    V ponedeljek sva čist normalno komunicirala. Včeraj ji pošljem sms, ona pa znori, kaj ji sploh pišem…da ona več ne bo komunicirala z mano..da naj ji dam mir..

    Pa ji bom dal mir, tokrat dokončno!

  4. zogca said

    To, da je ona motena, ti jaz pišem že mesece. In se samo jaz. Ubogi tisti, ki se bo z njo zapletel tako, da jo bo moral prenašati na daljši rok, mislim na tistega, ki se bo z njo poročil ali pa vsaj povezal prek otrok. Dvomim, da se bo izognil psihiatru. Kot sem že napisala, takšno menjavanje razpoloženja in stališč meni ni normalno. In si ne predstavljam življenja s človekom, za katerega bi morala vsak dan posebej razmišljati … Me bo pričakal z objemom? Ali pa me bo nadrl kot psa? Me ima danes rad? Me danes sovraži? Me bo danes vesel? Ali pa je danes dan, ko mu bom šla na smrt na živce?

    Jaz se s takšnimi ljudmi ne bi zapletala, ker mi niti na kraj pameti ne pade, da bi celo svoje življenje posvetila temu, da bi spremljala razpoloženja takšnega človeka. Marsikaj dovolim, ampak tega, da bi me nekdo potegnil v svojo norost, pa res ne.

  5. Spider said

    Le da jaz niti tokrat nisem več sodeloval pri prepiranju, pustil sem ji, naj grize in praska, sam sem pa mirno odgovarjal, da je vse kul, da jo razumem, pač nima več interesa komunicirati, brez zamere, nasvidenje.

  6. Spider said

    Sej se ponavljam, ampak..mi verjameš..da je vsa ta nora zgodba nastala samo zarad tega, ker sem neko žensko vabil na pijačo, ona se je koj strinjala..

    Preklinjam dan, ko sem si začel dopisovat z njo..

  7. zogca said

    Zakaj je nastala je eno, problematično je, zakaj se je nadaljevala, ker si ti na vsak način vztrajal pri nečem, ki bi ti, tudi če bi ti izpolnilno željo (in bi dobil njo), prineslo samo pekel.

  8. Spider said

    Mah razumi, moja prvotna želja je bila samo dirnk z njo. Itak sem vedel, da je malo posebna itd..

    Ta iluzija, v katero sem se zaljubil in bi me pripeljala direkt v pekel je prišla tekom dopisovanja..

    A veš, da je ironija, da je v bistvu ona predlagala dopisovanje????? Jaz sem se ji javil, pol ona meni…jaz sem jo povabil na dirnk, ona je meni dala telefonsko..oglasi se..ko boš v LJ…

    tu je bila zame takrat stvar rešena..

    Njene besede so pa bile: “sej..dokler se ne vidiva…si pa lahko malo po mejlu dopisujeva…”

    In to me je pripeljalo..kamor me je..

    Ej, takrat novembra takoj..bi se moral usesti va vto, it z njo na drink..to bi bilo to..nobenega dopisovanja in izgube časa..

    NORA ZGODBA.NORA.

  9. zogca said

    Jup, ampak za to ni kriva ona, kriv si ti. Ki si se bal, da bo srečanje razblinilo podobo idealne nje, da ti bo srečanje vzela “popolno bodočo punco”. Kar se mene tiče, ti nikoli nisi bil zaljubljen vanjo, nikoli, ampak v neko podobo v svoji glavi, ki njej verjetno sploh ne ustreza.

    Ej, takrat novembra takoj..bi se moral usesti va vto, it z njo na drink..to bi bilo to..nobenega dopisovanja in izgube časa..

  10. Spider said

    Mah, sigurno ne ustreza. Ja, idealiziral sem jo. Na forumu se mi je zdela na nek način malo čudna, a zelo zanimiva, čist kontra meni.

    Če bi novembra odbrzel v LJ, bi ona ziher šla z mano na dirnk, o tem sem prepričan.

    Verjetno sem s eres podzavestno že od začetka bal, da bo hitro srečanje razblinilo mitsko predstavo.

  11. zogca said

    Meni to tvoje početje ni bilo logično, čeprav sem razumela, zakaj to počneš. Mene bi najprej zanimalo, s kom imam opravka, najprej, šele potem pride vse drugo. Dokler jaz človeka ne vidim v živo, ne morem do njega gojiti nobenih romantičnih čustev.

  12. Spider said

    Mah, sej vem, ko gledam nazaj..zasral sem. Moral bi se držati prvotnega načrta, to je, sploh namena, zakaj sem vzpostavil stik z njo: da jo spoznam. Čimprej.

    Ampak načrt se je popolnoma izjalovil, za kar nosim krivdo jaz, ne ona.

  13. zogca said

    Za vnaprej veš. Če te nekdo zanima, ga skušaj čim prej spoznati, ne pa zadevo prelagati zato, da ne boš razočaran. Ker če ta človek ni pravi zate, ne bo pravi čez tri mesece, šest mesecev ali šest let. Če zadevo še tako nateguješ v nedogled, če naj bi s tem človekom imel zvezo, ga moraš spoznati.

    Ampak načrt se je popolnoma izjalovil, za kar nosim krivdo jaz, ne ona.

  14. Spider said

    Ja. Midva sva se že na forumu otro pičla, zato res ne vem, zakaj sem gojil iluzijo, da se slej ko prej ne bova udarila, če si bom dopisoval z njo.

  15. John said

    Ker če ta človek ni pravi zate, ne bo pravi čez tri mesece, šest mesecev ali šest let.

    Citiraš princa?

  16. zogca said

    Ne, ne citiram nikogar. Če pa ravno hočeš kakšen citat, ti lahko citiram tudi princa, ki je rekel: “Jaz sem najbolj pravi zate.”

    Citiraš princa?

  17. John said

    Če pa ravno hočeš kakšen citat, ti lahko citiram tudi princa, ki je rekel: “Jaz sem najbolj pravi zate.”

    Približno tako zatrjuje vsak, ki je sveže zaljubljen…. 🙂

  18. zogca said

    Povsem mogoče, da res. Meni je to govoril samo on.

  19. zogca said

    In ko sem ga pobolje spoznala, sem verjela, da je imel, ko je to govoril, povsem prav. V končni fazi, princ je izjemno pameten.

  20. John said

    V očeh vsak zaljubljene je takšen princ “najlepši, najpametnejši, najbolj sexy, najbolj pravi” itd…😉

  21. zogca said

    Povsem se strinjam s tem, da je moj princ najlepši, najpametnejši, najbolj seksi in najbolj pravi. In še kaj bi po potrebi lahko dodala. Če ni treba, ne bom.😉 Ravno berem o prinčevem Saturnu. Z velikim zanimanjem.

  22. John said

    Nepoboljšljiva si….🙂

    Ko bi se le še on s tabo toliko ukvarjal, kot se ti z njim.

  23. zogca said

    Jaz se ne ukvarjam z njim, ampak z njegovim Saturnom. Pa v končni fazi tudi s svojim. In kar je fascinantno, ko je on mene spoznal, mu je bilo takoj kristalno jasno, kje ležijo moje največje težave, travme in strahove, šment, tam leži tudi moj Saturn. Kot je meni kristalno jasno, kje so njegove največje težave, travme in strahovi in šment, tam je njegov Saturn. Saturn pa nas zlasti v tisti hiši, v kateri se nahaja, sili, da se soočimo z odgovornostjo. Tukaj si stvari ne moremo olajšati oziroma nam ni nič prihranjenega. Tam, kjer je Saturn, se moramo naučiti lekcij usode. Tukaj opravimo najtežje izpite v trpljenju, obremenitvah in omejitvah. Kot gospodar časa nas odpusti iz šole življenja šele, ko se naučimo svoje lekcije. Temu, kar zahteva Saturn, ne moremo ubežati. Preizkušnje ali udarci usode pa so toliko težji, koliko večji je notranji odpor do njih. Tale Saturn je še bolj fascinanten od Plutona.

  24. zogca said

    Aja, pa razumem, če ne razumete mojih astroloških popadkov. Astrologija je pri meni zdaj najbolj in zadeva, kar jih je. Pa ne v smislu prediktivnosti, kaj bo, čeprav da, me tudi to zanima, ampak bolj v karmičnem smislu.

  25. John said

    Sem malce prej sam prebiral svojo 7. hišo… tako da razumem tvojo skrb!🙂

    Ja, astrologija je kar zanimiva. Lahko te preseneti.

  26. zogca said

    Jaz nimam Saturna v sedmi hiši.

    Ti ga imaš?

    Princa ga ima.

  27. mmisaa said

    Jaz pa ne bi mogla čakat nekoga, ki bi odšel od mene. Če je enkrat lahko odšel brez vzroka, me lahko še kasneje tako pusti na cedilu.
    Ne vem, če ima kakšen smisel, da ga poveličuješ. Žal.

  28. zogca said

    Saturn drugače kaže tudi na dolg iz prejšnjega življenja. Če je v sedmi hiši, je jasno, kje je ta dolg. Še posebej, če imaš, kot princ, tam še južni vozel. Njegov dolg gre v milijardah. In človek čuti, da je to nekaj, kar mora narediti in delati, zato tudi on rine v situacije, iz katerih potem beži. Ker bi in hkrati ne bi. Mu je to nekaj, kar misli, da mora imeti, hkrati pa mu gre na živce. Je to nekaj, kar ima najraje, a ga hkrati tudi najbolj obremenjuje. V bistvu zdaj ene stvari bolje razumem. Imam jaz isto reč s četrto hišo, ampak na mojo srečo jaz tam nimam južnega vozla, torej me cela reč manj pritiska.

  29. John said

    Jaz nimam Saturna v sedmi hiši.

    Ti ga imaš?

    Princa ga ima.

    Jaz tudi ne… Pri meni sta Uran in Pluton.
    In pa ‘ujeto znamenje tehnice’.:mrgreen:
    (…ki pa ni več ujeto!)

  30. zogca said

    Ni stvar v smislu. Jaz samo povem, kako ga vidim, če me že kdo kdaj vpraša, pa saj me sprašuje tako ali tako samo John. Ne vidim smisla v tem, da bi blefirala, da mi je on zdaj fuj in fej, če pa mi ni. Pa mi lahko verjameš, da ima ta privilegij samo on, ga noben moški nikoli ni imel in dvomim, da ga še kakšen kdaj bo. Jaz danes verjamem, da je on prišel v moje življenje z enim prav posebnim namenom in sicer s tem, da jaz dobim globino, ki je prej, roko na srce, nisem imela.

    Ne vem, če ima kakšen smisel, da ga poveličuješ. Žal.

  31. zogca said

    Zanimivo.

    Po moji sedmi hiši straši samo Neptun. Ki mimogrede stoji natančno na prinčevi Veneri. Kot njegov Mars stoji natančno na mojem južnem vozlu. Dovolj karme za naslednjih sto let.😉

    Jaz tudi ne… Pri meni sta Uran in Pluton.

  32. John said

    da je on prišel v moje življenje z enim prav posebnim namenom in sicer s tem, da jaz dobim globino, ki je prej, roko na srce, nisem imela.

    Uh, tole se pa sliši mnogo bolje. Če zdaj zbereš vse iz zadnjih dveh let, kar si počela, potem je to lahko povzetek. Samo da ga ne bi kar naprej vlekla v prvi plan (princa), sebe pa puščala v drugem.😉

  33. John said

    Za eno stvar pa si mu lahko hvaležna. Dal ti je dovolj ‘pospeška’, da si se premaknila iz mesta in končno začela odkrivat….SEBE!

  34. zogca said

    Veš, tako Pluton kot Saturn stvari postavljata na svoje mesto, tako da, se ne bojim, da na koncu ne bi bile, kot morajo biti. Sploh Pluton rad vrača tisto, kar ti je vzel, da bi te pokosil po tleh in te s tem nečesa naučil.

  35. mmisaa said

    Na astrologijo se ne spoznam.
    Upam, da nisem bila prej nesramna s pripombo o princu. Hotela sem samo povedat, da mu jaz ne bi mogla več zaupat, če bi me pustil s tako bolečino.

  36. zogca said

    Enako sem jaz dala njemu. Samo zanj ne vem, ali je karkoli delal na sebi. Ko sem se zadnjikrat pogovarjala z njim, ni bil premaknjen niti za en sam milimeter. Čeprav sem prepričana, da tako ni ostalo oziroma ne bo. Ker to, kar pa njemu dela Pluton, to pa ni nič v primerjavi z mojimi tranziti, nič. In če se bo dolgo upiral Plutonu, se mu zgodilo tisto … Veš, ko rušijo zgradbe, pa orjaška krogla trešči vanjo. On ima Plutona na severnem mesečnem vozlu, kar se večini ljudi v življenju ne zgodi, in to v prvi hiši, hiši jaza. Ponavadi trikrat prečka karmično os, njemu jo bo petkrat, petič oktobra. Ga ni človeka, ki bi iz tega prišel nespremenjen.

    Za eno stvar pa si mu lahko hvaležna. Dal ti je dovolj ‘pospeška’, da si se premaknila iz mesta in končno začela odkrivat….SEBE!

  37. zogca said

    Ne, sploh ne. Jaz vem, da on mene ni nalašč prizadel, da tega ni naredil zlonamerno. In če bi kdaj znova dobila priložnost, bi mu brezmejno zaupala, ker vem, da tega nikoli več ne bi storil.

    Upam, da nisem bila prej nesramna s pripombo o princu. Hotela sem samo povedat, da mu jaz ne bi mogla več zaupat, če bi me pustil s tako bolečino.

  38. mmisaa said

    Lahko rečem le, da je tvoja ljubezen brezmejna. Redki so zmožni tega.

  39. zogca said

    Res je, je prav brezmejna. Pa ti povem, prej nisem znala imeti tako zelo rada.

    Lahko rečem le, da je tvoja ljubezen brezmejna. Redki so zmožni tega.

  40. John said

    Torej nam preostane samo še čakanje na princa… (oct-nov)

    Ko bo poroka, upam da bomo vsi tukaj povabljeni! 😉
    (pa čeprav samo na tisti del, ko mečemo riž…)

  41. zogca said

    Še malo za Johna o Plutonu.

    Pluto doesn’t care who is right or wrong—it is simply ruthless in its demand for change and reform—and it doesn’t care if you are the innocent party or not.

    If you want to have a relationship with Mr. or Ms. Unattainable or have whatever Pluto has taken from you, then you’ve got to play at the level of Pluto. Suffer the lack of it. Feel and see what it is you desire. Name it. Pray and sing and swear about it. Then wait, and give up your suffering and let die whatever is holding you back from “getting it.”

    It won’t feel good at first to let go of what you’ve been obsessing about. But here’s where ‘the Secret is’, and it’s an old Jungian concept that is indeed a miracle. Now Carl Jung wouldn’t call it that, but I will.You’ve got to hold the tension of the opposites, the pain of the situation and wait. You need to hang on the cross of your suffering and wait–simply holding the awareness that you can see no solution right now. But as you hang there feeling the impossibility of it all—and not trying to escape to a quick addiction or cheap shot solution, you will eventually see the appearance of “the sacred third.” At first there seems to be no compromising point, but this new idea or solution or feeling will start to arise. And you’ll start being able to sift through the muck and distill flickers of golden insights there. Use them to fuel your new actions and new life. Then you’ll be well on your way to understanding what the philosopher- alchemists knew—that what does not destroy you makes you stronger—and that nothing has the power to destroy your essence without your consent. But the Secret is in the waiting …

    Vse življenje sem bila najbolj nepotrpežljivo bitje, kar ste jih sploh lahko spoznali in šment, me je življenje naučilo potrpežljivosti. Mene, ki pet minut nisem mogla počakati na tisto, kar sem želela.

  42. zogca said

    Cenim, da si napisal ko in ne če.😉

    Hvala ti, da zaupaš v najino ljubezen.

    Ko bo poroka, upam da bomo vsi tukaj povabljeni!

  43. zogca said

    Vsekakor se moram detaljno poučiti o tem, kaj od mene hoče Saturn. Jasno mi je, na katerem področju to hoče, ampak kaj hoče, to moram pa preučiti. John, to ni ne bo zanimivo, ker ne gre za ljubezensko področje.

  44. Lynx said

    “Jaz sem najbolj pravi zate.”

    Tale stavek mi je tako tuj, da mi bolj tuj ne more biti. Ne upam si niti pomisliti, da bi nekomu rekel kaj takega. Kot bi rekel da sem najlepši, najboljši in najpametnejši, ko to vendar ni mogoče. Meni zveni preveč domišljavo.

    In dva človeka, ki to eden drugemu rečeta, nista skupaj???

    Jaz se ne ukvarjam z njim, ampak z njegovim Saturnom.

    Kje je pa moj Saturn?

    da je on prišel v moje življenje z enim prav posebnim namenom in sicer s tem, da jaz dobim globino, ki je prej, roko na srce, nisem imela.

    Iz istega razloga je lahko tudi odšel iz tvojega življenja. Da dobiš izkušnjo, ki je prej nisi imela.

  45. zogca said

    Jaz njemu tega nisem govorila, on je meni, dokler sva bila skupaj, oziroma začel je, ko še nisva bila skupaj, da bi bila skupaj. Jaz to pravim zdaj, ko nisva več skupaj.

    In dva človeka, ki to eden drugemu rečeta, nista skupaj???

  46. zogca said

    Naredi si natalno karto in boš videl, kje stoji. Cel kup spletnih strani zastonj ponuja izdelavo natalne karte in imaš jo v dveh minutah.

    Kje je pa moj Saturn?

  47. zogca said

    Ko bom naredila šolo z odliko, mi ga življenje, Pluton oziroma Saturn, lahko vrne. Čeprav mi ga bo menda vrnil Mars.😉 Njegov, ne moj.

    Iz istega razloga je lahko tudi odšel iz tvojega življenja. Da dobiš izkušnjo, ki je prej nisi imela.

  48. zogca said

    How Pluto affects our lives depends very much on whether we resist its influences or we try to work with the planet of rebirth and destiny.

    Whatever part of our lives and of our psyches that Pluto touches, especially by hard transit, is an area that Pluto compels us to explore more deeply. Superficiality is not acceptable for Pluto. Pluto transits insist that we get in touch with our core purpose and our deep sense of power. New levels of intimacy, not only with others but also with ourselves, are discovered and uncovered.

    Transiting Pluto brings intensity and focus to our lives. Pluto breaks through illusions, in search of the utter truth. These are not Saturn truths, when we see things for what they are in a mundane or material sense. Pluto probes much deeper, shining light on our darkness. Transiting Pluto offers us the chance to evolve and to rebirth. Pluto acts to strip away what is unnecessary or superficial in our lives. Pluto wants deep experience, of the transformational kind. Things that are not working for us, whether they are thought processes or lifestyles, undergo a transformation. Pluto transits bring about rebirths of sorts in the areas of life affected. Pluto transits are about letting go of things that are holding us back from deep and meaningful experience.

    Fear—sometimes intense fear—can reveal itself at the beginning of a challenging Pluto transit. We confront our “dark” side—those parts of us that are raw, primal, and instinctive. Resisting this process can cause us to externalize or project these parts of ourselves. If we do this, Pluto’s energy has to go somewhere, so we end up meeting Pluto in our lives in the guise of events and people. If we are attracting jealous, manipulative, and controlling people or situations, we can ask ourselves why this is happening. Is there something in ourselves that is provoking this kind of behavior or circumstance?

    Although transiting Pluto is often associated with such things as separation and deaths, it is important to note that Pluto’s action is to revolutionize parts of ourselves, and events that take place at this time can just as easily be new relationships, births, and new beginnings in general. For example, a woman who had decided she would never marry and have children developed a relationship under a heavy Pluto transit that changed her conviction completely. By transit’s end, she recognized that her conviction to not “settle down” was actually based on her own fear that she would never find a deep and meaningful relationship.

  49. Lynx said

    Ko bom naredila šolo z odliko, mi ga življenje, Pluton oziroma Saturn, lahko vrne.

    Se strinjam. Ampak šola traja celo življenje in ne le do oktobra ali novembra.

  50. zogca said

    Ta oktober ali november tako ali tako ni prišel od mene, to so Johnove ideje.😉

  51. Spider said

    Jaz se sprašujem, kakšno izkušnjo je meni hotel dati Stvarnik s to čudno žensko? Zakaj mi jo je poslal v moje virtualno življenje?

    Zakaj jo je zapakiral tako, da sem najprej mislil, da je angel, čeprav je v bistvu hudič?

  52. webmaher said

    to niso Johnove ideje Žogca in to dobro veš😉
    sicer pa čestitke, pravkar ste sredi Rome odpihnili Tottija in kompanijo:mrgreen:

  53. maxi said

    Mene tudi zanima kje je moj Saturn?!🙂

  54. webmaher said

    Maxi pri meni na varnem😆

  55. maxi said

    Maxi pri meni na varnem😆

    Cool!! lol:

  56. Jazz said

    Oj,druščina!😉

    http://smej.se/marjana_derzaj_orion.3a91

  57. maxi said

    Ooo Jazz-ko🙂

  58. Jazz said

    Maxi-ja!!😛

    Zjutraj prečkam tvojo pot v službo,zato malo glej naokol,pa rutico ne pozabi!😉

  59. Spider said

    Vsem, ki ste spremljali “mojo zgodbo”.

    Pred pol ure mi je poslala sms…Nekako takole:…vse je ok (nekako v smislu, da nisva skregana), a naj se to obdobje zaključi, ne javljaj se mi več, ker nima smisla. Želim ti vse dobro v življenju…

    To je pošteno od nje. Zato bom tudi jaz pošten do nje in se ji res več ne bom javil, nikoli več.

  60. Lynx said

    Mene tudi zanima kje je moj Saturn?!

    Morda seksa z mojo Venero. 😀

  61. StaneP said

    Zato bom tudi jaz pošten do nje in se ji res več ne bom javil, nikoli več.

    Glej, da res ne več! Oprosti Spider, toda imej se malo rad za boga svetega! Ženske ne marajo moških ki imajo radi, toda niso močni. One hočejo na vsak način močne prepričati, da jih imajo radi. In nato zelo težko sprejmejo dejstvo, da se močni sami odločajo katero bodo imeli radi, čeprav tistih ki se ne odločajo sami in padejo pod njihov vpliv, ne marajo. Zapleteno? Niti ne.

  62. zogca said

    Jaz sem imela tvojo karto, kajne? Torej jo še vedno imam nekje v gmailu. Bom pogledala in ti sporočim.

    Mene tudi zanima kje je moj Saturn?!

  63. zogca said

    Po moje bo kaj na tem, da si svojih letih nisi imel še niti ene resne zveze. Ne vem, kaj si delal do zdaj in koliko žensk si prizadel, ampak šola bi lahko – poglej, tako je pa obratno, in če se zdaj iz tega nisi nič naučil, bo naslednja lekcija še veliko hujša, ne bo samo virtualna.

    Ampak zdaj res samo ugibam.

    Jaz se sprašujem, kakšno izkušnjo je meni hotel dati Stvarnik s to čudno žensko? Zakaj mi jo je poslal v moje virtualno življenje?

    Zakaj jo je zapakiral tako, da sem najprej mislil, da je angel, čeprav je v bistvu hudič

  64. zogca said

    Tudi v sedmi hiši in sicer v raku.

    Kolikor se jaz razumem na stvari, je tvoj Saturn v konjunkciji z Luno. Ti bom pogledala, kaj to pomeni. Ta konjunkcija. Zdaj malo več vem kot takrat, ko sva zadnjikrat pametovali o astrologiji. Svakim danom sve više napredujem.😉

    Mene tudi zanima kje je moj Saturn?!

  65. Spider said

    Stane, to si mi zelo dobro povedal..

  66. Spider said

    Koliko žensk sem prizadel, Zogca, ne ve, nekaj pa jih je zagotovo bilo…

    Ja ja, to je bila draga in huda lekcija…Ne vem, če se bom kdaj še sploh dogovarjal preko interneta s kakšno žensko..Zagotovo, da ne.

    Moja frendica Zogca je iz te opazke izvzeta, z njo sva že dogovorjena, he he.

  67. zogca said

    To je tako in tako čisto druga pesem. Ker zame se ve, da se jaz menim samo prijateljsko, jasno kot beli dan.

    Moja frendica Zogca je iz te opazke izvzeta, z njo sva že dogovorjena, he he.

  68. Spider said

    Niti za prijateljski drink se več ne bom preko neta dogovarjal z ženskami. To je bila prehuda izkušnja.

  69. zogca said

    Mislim, da če bi ti stvari gledal prijateljsko, nikoli z njo ne bi prišel niti približno tako daleč, kot sta vidva to zadevo pripeljala. To je moje mnenje.

  70. StaneP said

    Stane, to si mi zelo dobro povedal..

    Upam, da te nisem s čim užalil, toda, saj poznate mene, ne izbiram ravno besed, ko želim kaj povedati.
    Tvojo zadevo seveda spremljam in vem, da se je težko upreti čustvom, sploh če dobivaš nasprotujoče si informacije. Ta “tvoja” punca ima velike težave sama s sabo. Kot tipična Balkanka bi bila rada “opasna”, a v bistvu je nežna, kar pa noče biti. Zakaj že ne!? Ne najde sama sebe in zato se igra z drugimi. Lahko si ji igračka, lahko pa tudi ne. Izbira je tvoja.
    Lahko rečeva da ji želiš pomagati, toda zavedaj se, da ljudem ki nočejo pomoči človek ne more pomagati. Navadno je na koncu uničen tisti, ki pomaga… In konec koncev je dejstvo tudi to, da vsem ljudem ne moremo pomagati, ker rabimo prvo poskrbeti za sebe! Poskrbi za sebe, da boš “vreden” tiste, ki te nekje čaka. In da jo ne boš zgrešil…

  71. Spider said

    Ja, ni se mi še dogajalo, da bi od koga dobival tako nasprotujoče s eizjave in signale na praktično 14 dni. Precej sem zvedel o njej, lapasta je, razjasnil sem si, kdo se skriva za njenim nickom, hkrati pa mi je postala ena velika uganka. Ko da sem se pogovarjal z 2 ženskama…

    Bolj pri sebi analiziram zadevo, manj mi je jasno. Vem samo to, da sem enostavno moral poskusiti..moral sem takrat navezati stik z njo..

  72. StaneP said

    Ona je uganka sama sebi! In ne obremenjuj se s tem, kar si naredil. Za nazaj je vsakdo lahko pameten. Tudi največji cepec! Če hočeš kam priti, prvo ustavi svoje vrtenje v krogu, razmisli kaj TI hočeš, izberi smer in pojdi! Nato se ne oziraj več nazaj…

  73. zogca said

    Kakšna pomoč neki. Ona bo prišla k sebi, ko bo eno leto pred 40-im letom in bo ugotovila, da z nobenim ne more zdržati niti tako dolgo, da bi bila med nosečnostjo skupaj, kaj šele kakšen dan več.

    Lahko rečeva da ji želiš pomagati, toda zavedaj se, da ljudem ki nočejo pomoči človek ne more pomagati.

  74. zogca said

    Tebi se je pa kompas obrnil. Na Balkanu ženske niso opasne, pa tudi matriarhata, ki ga imamo mi tukaj, tam ni.

    Kot tipična Balkanka bi bila rada “opasna”, a v bistvu je nežna, kar pa noče biti.

  75. StaneP said

    Uganke skrivajo v sebi rešitev, zato jih je zanimivo in smiselno reševati. Ona je po moje res uganka sama sebi in kot taka ni rešljiva. Lahko biješ Don Kihotski boj z mlinom na veter, vendar veš, da ga ne moreš premagati! Zato sem ti rekel, da imej rad sam sebe, vključi razum in pojdi naprej iskat kakšno drugo “vetrnico”. Vse polno jih je. In ena čaka na tebe…

  76. StaneP said

    Na Balkanu ženske niso opasne, pa tudi matriarhata, ki ga imamo mi tukaj, tam ni.

    Navzven gledano res ne…

  77. StaneP said

    Seveda pa obstaja tudi druga možnost. Pojdi do nje, jo zagrabi za rame, pritisni ob zid in ji pokaži, da si dec… In ne dovoli ji njenih muh. Seveda, če se ti “ljubi” ali če ti dovolj pomeni…

  78. zogca said

    Navznoter gledano tudi ne.

    Navzven gledano res ne…

  79. zogca said

    To se pa malo posiljevalsko bere.

    Seveda pa obstaja tudi druga možnost. Pojdi do nje, jo zagrabi za rame, pritisni ob zid in ji pokaži, da si dec… In ne dovoli ji njenih muh. Seveda, če se ti “ljubi” ali če ti dovolj pomeni…

  80. StaneP said

    To se pa malo posiljevalsko bere.

    Ne me spet obsodit… Od tega kar sem napisal, do posilstva je še zelooooo daleč. Vmes je pa še miljon informacij, ki jih mora upoštevati. Nisem pa mislil, da jo mora potem dol dat. Tudi, če se tko razvije situacija, ampak prvenstveno je bilo mišljeno kaj drugega…

  81. StaneP said

    Govoril sem o ODLOČNOSTI.

  82. zogca said

    Tudi ob zid je nima kaj pritiskati ali grabiti za rame. Tako se stvari ne delajo. Oboje je zame nasilje.

  83. StaneP said

    In še to! Posiljevalec je svetlobna leta daleeeeeeeeeeeeč od dedca, za moje pojme!! To je sirota, ki se mu dvigne edino ob nasilju. Ni pa zmožen močne, samozavestne ženske gledati v oči in si jo vzeti…
    Posiljevalci, nasilneži, pedofili in ostalo sranje od ljudi so v bistvu največje možne reve, kar jih sploh obstaja. In to sami dobro vedo.

  84. zogca said

    Ne, to, da nekoga zgrabiš za rame in potisneš ob zid, ni odločnost, to je nasilje. Odločnost je, da nekomu pristopiš in rečeš, da se želiš pogovoriti, potem pa ga z argumenti prepričaš, da se pogovarja s teboj, čeprav se ni mislil.

    Jaz sem drugače zelo nenasilna, ampak da bi me pa nekdo zgrabil in pritisnil ob zid, je pa ne bi dobro odnesel.

  85. zogca said

    Ampak to, kar si mu predlagal, res je nasilje, Stane.

  86. Spider said

    Ne, ne, pri miru jo bom pustil, ampak čisto. To je edino razumno, kar lahko zdaj naredim.

    Naj punca razčisti sama pri sebi, sama s sabo.

  87. Lynx said

    Spider, dokler ne boš začel misliti o čem drugem in ne le o njej, ne boš našel rešitve svojega problema. S tem ko misliš nanjo in pišeš o njej, stopicaš na mestu.
    Verjemi pa, da so tudi takšne težave rešljive. Le volja mora biti, a ti je menda nimaš.

  88. StaneP said

    Tudi ob zid je nima kaj pritiskati ali grabiti za rame. Tako se stvari ne delajo. Oboje je zame nasilje.

    O bog…
    Ja, jaz seksam samo zvečer, v postelji ob ugasnjeni luči v seveda misijonarskemu položaju. In seveda da ne pozabim, na podlagi vnaprej napisane prošnje in na kolegiju sprejetega urnika, po točno določenih pravilih, ki določajo način prijemov, dotikov, mesta dotikov, globino in moč penetracije ter čas, ki sme biti porabljen za vse skupaj.
    Odločnost, spoštovanje, samozavest, čutnost, hrabrost, ljubezen… Kdo pravi, da te stvari niso združljive?

    A ona njega spoštuje? A če bi jo pritisnil ob zid in v njenih očeh bral, kaj si ženska misli in čuti, bi to avtomatsko pomenilo, da si jo hoče podrediti ali posiliti, da jo ne spoštuje.
    Moški, ki ženske ne spoštuje ji kima tako dolgo, da pride med njena bedresa v nebesa, potem pa najde nek izgovor in gre naprej…
    Miljon je raznoraznih situacij in v vseh je potrebno imeti občutek!! Saj je on tisti, ki te vodi naprej. Če si pa sam kot mlačna voda, pa ne ti ne ona nikoli ne čutita ničesar drugega kot mlačnost! Stvari je potrebno dati vedeti, dati čutiti. To je strast, ki preide v harmonijo, če se ujameta. Drugače se vmes zadeva prekine… Tako na čustvenem kot spolnem nivoju.

    To je seveda samo moj pogled in ne rečem, da je tako prav. Meni se ni še nobena pritožila, da sem nasilen, ker vem da nisem, pa čeprav je bila katera že pritisnjena ob zid…

  89. zogca said

    Kako je pa to povezano s tem? Kar se mene tiče, nikakor. To, da si mene vzame moj partner in na način, ki ve, da je zame sprejemljiv, je nekaj povsem drugega kot do, da me na ulici en moški potisne ob zid.

    Ja, jaz seksam samo zvečer, v postelji ob ugasnjeni luči v seveda misijonarskemu položaju. In seveda da ne pozabim, na podlagi vnaprej napisane prošnje in na kolegiju sprejetega urnika, po točno določenih pravilih, ki določajo način prijemov, dotikov, mesta dotikov, globino in moč penetracije ter čas, ki sme biti porabljen za vse skupaj.

  90. zogca said

    Ne, ga ne. Ampak ona noče imeti nič z njim. In mu tudi nič ni dolžna.

    A ona njega spoštuje?

  91. zogca said

    Halooo? To se ne dela na takšen način. S kakšno pravico, lepo prosim?

    A če bi jo pritisnil ob zid in v njenih očeh bral, kaj si ženska misli in čuti, bi to avtomatsko pomenilo, da si jo hoče podrediti ali posiliti, da jo ne spoštuje.

  92. zogca said

    Kakšna strast? Tukaj ne govorimo o seksu. To, da me neznani moški ali moški, ki mi ni nič, na ulici zgrabi za ramo in pritisne ob zid, zame ni strast, ampak nasilje. In to, kar bo dobil od mene, ne bo strast, ampak gnus. Pa prav gotovo tudi kakšno fejst prasko.

    To je strast, ki preide v harmonijo, če se ujameta.

  93. StaneP said

    Ampak ona noče imeti nič z njim. In mu tudi nič ni dolžna.

    Ona mu da vsakih pet minut drugačno informacijo! In ja, mu je dolžna! Pojasnilo! Če mu je seveda sploh mar za njeno pojasnilo… Meni ne bi bilo.
    Moje mnenje sem prvič povedal v mojem prvem komentarju. “Pritisniti ob zid”, je bila druga možnost. In prepričan sem, da bi pri njej delovala. Ampak ne govorim o nasilju, posilstvu ali podobnih nesprejemljivih zadevah. In nisem mislil, da mora nanjo planiti iz teme, valda je to jasno menda!!!!!

  94. StaneP said

    Mah brez veze! Sploh nočeš razumeti kaj sem mislil in vse obrneš v napačno smer…

  95. StaneP said

    Kot, da sem en kreten…

  96. zogca said

    Ne, pa mu ga ni dolžna. Tudi meni princ ni bil dolžan dajati informacije o tem, zakaj je dva dni po tem, ko mi je rekel, kako zelo ponosen bo, ko bom jaz njegova žena, odšel. Seveda je lepo od njega, da se je potem še dolgoooooo pogovarjal z menoj, ampak dolžan mi pa tega ni bil. Se je spodobilo, je bilo plemenito in humano, dolžan mi pa tega ni bil. In zame prav nobenega opravičila ne bi bilo, če bi ga počakala na ulici in pritisnila ob zid. Pa sva midva nekaj imela, onadva nista nič. Če bi mu kaj takšnega naredila, bi me čisto upravičeno proglasil za noro. In enako bi jaz njega proglasila za norega, če bi me počakal pod blokom in pritisnil ob zid. Nekje meja mora biti in kar se mene tiče, je tukaj gotovo meja.

  97. zogca said

    A sem jaz napisala, da si kreten? A sem? Kjerkoli? Ne, nisem. Napisala sem, da nimaš prav.

    Kot, da sem en kreten…

  98. zogca said

    Pa da ne bom jaz edina. Lahko počakaš, da se oglasi še kakšna ženska, mogoče bo drugim to sprejemljivo, čeprav dvomim. Meni osebno ni.

  99. StaneP said

    A sem jaz napisala, da si kreten? A sem? Kjerkoli?

    Seveda nisi! Saj nisem nikjer napisal, da si napisala, da sem kreten! A sem?

  100. zogca said

    Ne, nisi. Napisal pa si “Kot, da sem en kreten…” Jaz se do tebe ne vedem kot do kretena, samo napisala sem ti, da se meni to zdi nesprejemljivo.

  101. Spider said

    Lej, Stane, razumem tvoje zavzemanje zame, ampak.

    Ona mi je pojasnilo že dala…Ničesar noče več imeti z mano. Ende.Tu ni kaj za razglabljat.

  102. StaneP said

    Saj je vseeno. Vem kaj sem napisal in vem kaj sem mislil. Ni panike.

  103. Spider said

    In ne, na kraj pameti mi ne pride, da bi šel do nje in jo pritiskal ob zid, za božjo voljo!

  104. StaneP said

    Ona mi je pojasnilo že dala…Ničesar noče več imeti z mano. Ende.Tu ni kaj za razglabljat.

    Kolikokrat že do sedaj??

  105. Spider said

    Stane, to je res, do zdaj sva vse že ene 3-krat razčiščevala…ampak nikoli ni bila tako direktna in odločna, kot zdaj..Ende, konec.

  106. StaneP said

    In ne, na kraj pameti mi ne pride, da bi šel do nje in jo pritiskal ob zid, za božjo voljo!

    Če bi jo po moje, bi naredil dobro za oba, če bi jo tako, kot je Žogca razumela, ti pa jaz kot prvi napišem na čelo besedo kreten.
    Keč je v podrobnostih…

  107. zogca said

    Lej, dobil je takšno informacijo od nje in dokler ne dobi nasprotne, je prav, da jo spoštuje. Zanj je pa tako in tako najbolje, da jo, če se bo kdaj spet oglasila z drugačno informacijo, skensla.

  108. StaneP said

    Ende, konec.

    Prvo kar sem kdaj napisal v zvezi z tvojo situacijo je bilo točno to.

    Evo, še enkrat:
    Upam, da te nisem s čim užalil, toda, saj poznate mene, ne izbiram ravno besed, ko želim kaj povedati.
    Tvojo zadevo seveda spremljam in vem, da se je težko upreti čustvom, sploh če dobivaš nasprotujoče si informacije. Ta “tvoja” punca ima velike težave sama s sabo. Kot tipična Balkanka bi bila rada “opasna”, a v bistvu je nežna, kar pa noče biti. Zakaj že ne!? Ne najde sama sebe in zato se igra z drugimi. Lahko si ji igračka, lahko pa tudi ne. Izbira je tvoja.
    Lahko rečeva da ji želiš pomagati, toda zavedaj se, da ljudem ki nočejo pomoči človek ne more pomagati. Navadno je na koncu uničen tisti, ki pomaga… In konec koncev je dejstvo tudi to, da vsem ljudem ne moremo pomagati, ker rabimo prvo poskrbeti za sebe! Poskrbi za sebe, da boš “vreden” tiste, ki te nekje čaka. In da jo ne boš zgrešil…
    in
    Uganke skrivajo v sebi rešitev, zato jih je zanimivo in smiselno reševati. Ona je po moje res uganka sama sebi in kot taka ni rešljiva. Lahko biješ Don Kihotski boj z mlinom na veter, vendar veš, da ga ne moreš premagati! Zato sem ti rekel, da imej rad sam sebe, vključi razum in pojdi naprej iskat kakšno drugo “vetrnico”. Vse polno jih je. In ena čaka na tebe…

  109. zogca said

    Ne vem, kaj bi v tem bilo dobrega.

    Če bi jo po moje, bi naredil dobro za oba.

  110. Spider said

    Lej stane. Ženski ne, je ne.

    To je njen prvi dokončni ne, do zdaj je bilo vedno mogoče, verjetno…

    Ne je ne. Verjetno je pa res, kar pravi Lynx, jaz moram nehat sploh razglabljat o njej, saj me to samo vrti v krogu. Zgodbo moram zaključiti tudi sam pri sbei.

  111. StaneP said

    Zgodbo moram zaključiti tudi sam pri sbei.

    Itak!

    Lej stane. Ženski ne, je ne.

    Itak! Itak!

  112. webmaher said

    a mate dons vsi preveč cajta😆 konec je in pika…Spider ti pa zdaj preusmeri misli na katero drugo, če pa to ni možno pa začni trenirati tek skupaj z Maxi:mrgreen:

  113. asdf said

    oj!
    se mi zdi, da si pretrdo prijela staneta. menim, da je hotel povedati nekaj drugega, kot je bilo interpretirano. predvsem si lahko, ob zid pritisniti nekoga, predstavljaš kot nefizično dejanje. jaz bi se bolj k temu nagibal. seveda, pa je fizično nasilje nesprejemljivo. kot tudi vsako drugo nasilje.
    lp

  114. zogca said

    Pritiskanje ob zid bi si jaz predstavljala kot zahtevo odgovora in ne nekaj fizičnega, če ne bi bilo tiste rame zraven. Saj na koncu sva rauzpucala in Stane menda ni jezen name.

  115. Boom said

    No, pa imamo tipičen primer pomanjkljivosti pisne (internetne) komunikacije, ki nastaja zaradi manjkajoče dimenzije.

  116. asdf said

    oj!
    tudi prijeti za rame verjetno aludira na možatost in odločnost, ne pa na grobost…
    ja, glavno, da sta se dogovorila…

  117. Lynx said

    Žogca, pelji Pajka na tisto kofe, po možnosti malo pomigaj z joški, da bo videl, da obstaja še kakšna druga in ne samo Nesojena. 😉

  118. Spider said

    Midva z Žogco sva dogovorjena, da greva skup na koncert čez slab mesec.

  119. Spider said

    To je ta prekleta situacija, ki se je začela tako nedolžno..a pe odpeljala praktično v pekel..

    http://med.over.net/forum5/read.php?124,5065075,5074498#msg-5074498

  120. StaneP said

    Hvala Asdf in Boom! Dec razume…

    Tudi meni princ ni bil dolžan dajati informacije o tem, zakaj je dva dni po tem, ko mi je rekel, kako zelo ponosen bo, ko bom jaz njegova žena, odšel.

    Žogi, ne nisem jezen. Se pa resno sprašujem, če res tako dobro razumeš moške oz. sama sebe kot se ti zdi…

  121. Andrej34 said

    Ej Spider!

    Pa daj razumi, da je ta pička iz rodu Črnih vdov. Popapala te bo za malico.

    Pusti jo čisto pri miru. Ampak res. Ni mobija, ni e-mailov!!!

    Dala ti je nogo. Ker verjetno tudi njej, ni bilo v redu, tole vajino psihiranje.

    V ozadju te pa še vedno muči … kakšna je, kaj če …

    Napako si naredil, da nisi šel, tako kot praviš, novembra v Ljubljano. Možnosti si imel, še kar nekaj … zadnjo pred njenim dopustom …
    Ko bi jo videl v živo, bi razbil internetno iluzijo in jo lažje prebolel. Z temi iluzijami je težko. Reče ti, da ima temne lase in rjave oči in ti si predstavljaš kakšno Monico Belluci … to poznam, ker sem tudi že jaz imel take probleme.

    Ko jo vidiš v živo, pa se te iluzije razbijejo …

    Če pa ji bo … in verjetno ji bo … spet zapasalo tvoje družbe … saj veš, slabo vreme, malo osamljenosti … in zna priromat kakšen e – mail od nje … potem pa je na tebi, da jo ali
    totalno ignoriraš ali
    da ji odpišeš, da se z njo ne boš pogovarjal več, dokler je ne vidiš v živo.

    Če bo pristala na to da se vidita, pa takoj, ampak res takoj v avto … in v Ljubljano … da cvilijo gume čez Trojane😀
    Tako da razbiješ internetni mit in upam, da res ni kaka misica😉 … ker potem bo joj … ker je malo fuknjena v glavo …

    V nobenem primeru pa ne sprejmi žogice, da se zopet začneš pogovarjati z njo.

    Mislim tudi, da si malo odvisen od nje … trenutno imaš abstinenčni sindrom😉 …

    To je ta prekleta situacija, ki se je začela tako nedolžno..a pe odpeljala praktično v pekel..

  122. zogca said

    Mu bom pokazala vse luštne punce, ki bodo šle mimo, obljubim, ampak z joškami pa ne bom migala.

    Žogca, pelji Pajka na tisto kofe, po možnosti malo pomigaj z joški, da bo videl, da obstaja še kakšna druga in ne samo Nesojena.

  123. zogca said

    Sebe razumem, za moške ne vem.😉

    Se pa resno sprašujem, če res tako dobro razumeš moške oz. sama sebe kot se ti zdi…

  124. Spider said

    Odvisnost je huda reč…zdaj je čas za lizanje ran.

  125. Jazz said

    Spider said
    avgust 31, 2009 at 6:26 popoldan
    Odvisnost je huda reč…zdaj je čas za lizanje ran.

    Jep,tovarišija…pa tako dobro nam je kazalo,potem pa vsa krutost tega sveta…😦

    😛 http://www.mojvideo.com/video-tipicni-moski/c30ed03e42ce2c069566

  126. Spider said

    Ha ha Jazz, dobra.

  127. zogca said

    Bolj kot lizanje ran je tukaj pomembno, da samega sebe prepričaš, da ta punca prinaša samo nesrečo. Kar se mene tiče, tudi jo.

  128. Spider said

    Mah ves kaj ugotavljam Žogca…že zdaj..

    Sej ne pogrešam nje. Pogrešam ta filing, ki sem ga imel, to pričakovanje, da bom šel na eno izi srečanje z neznano punco..To je bil dober filing.

    Po domače povednao, prevelik zapečkar sem ratal in predolgo nisem bil na nobenem zmenku.

  129. zogca said

    Meni se je ves čas zdelo, da imaš ti filing, da je ona ideal vseh idealov, samo to nje moraš priti. In si se trudil, trudil, trudil. Ne levo, desno roko dam v ogenj, da ona ni ne ideal, kaj šele ideal vseh idealov.

  130. Spider said

    Mah, pustmo. Jaz hrepenim po ženski, ki me bo imela rada in jo bom imel jaz rad. To je najpomembnejša ugotovitev. Hrepenim.

    Z njo sem pač nekaj časa največ komuniciral in zgradil sem si mitsko predstavo, da je ona taka ženska.

    Pred 1 mesecem mi je to sama povedala. “Ti mene idealiziraš, jaz nisem to, kar bi ti rad, da sem”.

  131. Spider said

    Želim si ljubezni. In ženske, pri kateri bom dobil še kaj drugega kot ven-not in s katero mi bo res kul.

  132. zogca said

    Išči, išči in boš našel. Vmes pa se izogibaj vidno premaknjenim.

  133. Boom said

    Išči, išči in boš našel. Vmes pa se izogibaj vidno premaknjenim.

    Narobe. Dlje, ko bo iskal, manj bo našel. Naj se pusti najti. Vmes pa naj razmišlja o dobrih straneh trenutne situacije in predvsem naj išče zadovoljstvo v teh in sam v sebi.

  134. zogca said

    Ko jaz to pravim, ponavadi to pravim, me pa kurcajo. Jaz osebno ne iščem nič in ne mislim nič najti, verjamem pa, da me bo ljubezen našla.😉 Še posebej zato, ker ima moj naslov.😉

  135. zogca said

    Vrnimo se k astrologiji …

    Da boste vedeli, zakaj sem jaz takšna, kakršna sem.😉

    The Moon in the Third House: No need to worry about keeping emotions bottled up with this one. In fact, the problem may be to “keep a lid on it”. Emotions (Moon) will get communicated (third house). On the plus side, you always know where this person is coming from, and imagination is increased.

  136. Boom said

    Ko jaz to pravim, ponavadi to pravim, me pa kurcajo. Jaz osebno ne iščem nič in ne mislim nič najti, verjamem pa, da me bo ljubezen našla.😉 Še posebej zato, ker ima moj naslov.😉

    Nope. Je med vama zelo velika razlika.

    Jebela, jaz bi tud eno astrološko karto. Zdaj pa že mene firbec matra🙂

  137. Boom said

    Nope. Je med vama zelo velika razlika.

    Ali pa tudi ne.

  138. zogca said

    Jaz sem unikat in različna od vseh. ❗

  139. zogca said

    http://www.lunin.net/astrologija/index.php

    Tukaj si jo lahko narediš.

    Najprej ti pokaže Sonce, Luno in Ascendent.

    Potem pa ti napiše.

    Polozaji planetov
    Astroloske hise
    Aspekti med planeti
    Pomembne tocke
    Popravi podatke
    Nov izracun

    Klikneš na položaji planetov in ti bo izpisalo vse, jaz pa ti potem lahko povem, kaj pomeni kaj. Tako je najbolj ajnfoh, pa še osebnih podatkov ti ni treba dajati.😉

    Jebela, jaz bi tud eno astrološko karto. Zdaj pa že mene firbec matra

  140. Spider said

  141. Boom said

    Tukaj si jo lahko narediš.

    Ok, hvala. Ob prvi priliki, ko bo čas. Potem te bom pa res prosil🙂

  142. Spider said

    Te pesmica me vedno pomiri..

    http://www.ibricajusic.com/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=47

  143. zogca said

    Ti se kar oglasi.

    Ob prvi priliki, ko bo čas. Potem te bom pa res prosil.

Leave a Reply

 
