Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rožnati štirikolesni prijatelj!

Posted by zogca na avgust 29, 2009

Pred približno tremi leti se je nekje v mojem srcu rodila ljubezen do rožnate barve. Ali po domače, rada imam roza. Če je le mogoče, bom dala nase kakšno rožnasto malenkost. Nisem pa dovolj premožna, da bi se okoli vozila s tako mogočnim rožnatim štirikolesnim prijateljem, ki ga vidite na fotografiji. Mogoče bi zbrala dovolj cvenka za dvokolesnega. Ali pa bo bolje, če počakam, da mi ga bo kupil gospod mož? Kolo, ne avto, da ne bo pomote.

Nagradno vprašanje se glasi … Kdo je lastnica tega lepotca? Nagrade ni, ker je do zdaj nikoli nihče ni hotel sprejeti z izgovorom, da kondomov ne potrebuje. In lepo prosim, res ugibajte, ne skušajte goljufati s stričkom Guglom.

57 Responses to “Rožnati štirikolesni prijatelj!”

  1. zogca said

    Bolj ga gledam, bolj mi je kjut.😉

  2. trnovčanka said

    Evo probam ne goljufat, na hitro bi rekla Paris Hilton.

    Zdaj grem pa preverit googla.

    Pa dobro jutro!

  3. trnovčanka said

    Obvladam😉

    Za nagrado pa povabim Žogco na “kavo”. Itak sem še dolžna eno.

  4. trnovčanka said

    Se mi lepi pesmice. Tole obožujem:

  5. trnovčanka said

    Tale tudi ni švoh:

  6. Lynx said

    Evo probam ne goljufat, na hitro bi rekla Paris Hilton.

    Jaz sem se tudi pomislil nanjo, preden sem videl tvoj odgovor. Tudi obvladam.
    Kondome prepustim Trnovčanki, v skrajnem primeru jih lahko skupaj porabiva.
    Ups, pozabil sem da je oddana. 😦

    P.S: Bi pa dobili odgovore na vprašanja o varanju iz prve roke. 😉

  7. trnovčanka said

    Samo še tole, ker je najbolj ustrezna, potem pa neham:

  8. trnovčanka said

    Lynx ne vem, kdo drug bi si lahko privoščil roza Bentley. Bentley je mimogrede moj najljubši, najlepši avto, samo ne v roza preobleki. Zanj lahko le pojem v stilu Janis Joplin. Oh lord wont you buy me…

  9. trnovčanka said

    Lynx moj je rekel, da me takoj sčevlja, če ga prevaram. Ne bi tvegala, tudi v imenu znanosti ne, je preveč zlat.:mrgreen:

  10. Jazz said

    Žogca,ponujaš MOJE kondome!?? 😉

    http://celebglitz.com/36212/Paris-Hilton/picture_1244_paris-hilton-new-pink-bentley-car-picture.aspx

  11. Lynx said

  12. zogca said

    Sem dala tako zelo prelahko uganko ali ste vi preveč pametni? Bi rekla, da je slednje.😉

    Dobro jutro, druščina!!!

  13. zogca said

    Ti si osvojila nagrado, ki je ni, zdaj pa jaz dobim za nagrado kavo? To je pa super, bomo na takšen način vsak dan imeli nagradno igro, v kateri bom nagrado vedno dobila jaz. 😀

    Za nagrado pa povabim Žogco na “kavo”.

  14. maxi said

    Meni pa pink ne potegne, jaz sem jeans (i rock and roll) generacija.

  15. zogca said

    Vsa čast.😉

    Jaz sem se tudi pomislil nanjo, preden sem videl tvoj odgovor. Tudi obvladam.

  16. zogca said

    Jaz tudi, ampak sem evolvirala v nekaj drugega. Mi je bila roza usojena, res, ko se je začelo, da je bila tista denarnica, ki sem jo jaz hotela, samo v roza barvi. Potem je to sprožilo plaz in ugotovila sem, da mi roza zelo paše.

    Meni pa pink ne potegne, jaz sem jeans (i rock and roll) generacija.

  17. zogca said

    Podpiram to, da se ne tvega.

    Ne bi tvegala, tudi v imenu znanosti ne, je preveč zlat.

  18. zogca said

    Ne, ne ponujam jih. Nagrada niso kondomi, nagrade ni.😉

    Žogca,ponujaš MOJE kondome!??

  19. maxi said

    Jaz sem tako anti roza, da se s tem Bentley-em od Paris, če upoštevam še svojo introvertirano osebnost zagotovo ne bi peljala niti en krog.:mrgreen:

  20. zogca said

    Jaz pa bi se, jaz pa bi se.😉

  21. zogca said

    Kako ščije pri nas!!! In tole zunaj ni videti niti malo poletno.😦

  22. maxi said

    Jaz sem šla zjutraj ob 8-ih na svoje steze, in sem prej preverila….torej ob tako zgodnji uri je bilo 23 stopinj, soparno za popizdit….v glavnem preveč za mojih 8km, sem prišla čist kuhana nazaj.

  23. trnovčanka said

    Pri nas se pa ravnokar usuva. Imam občutek, da bo veselo.

    p.s. Žogca, kava s tabo JE nagrada😀

  24. zogca said

    A ne, poletja še ne bo konec.🙂 Če sodim po vremenski napovedi.

  25. zogca said

    Poglej, poglej, ti dobro razmišljaš.😉

    Drugače bom mogoče že nocoj na tvojem koncu, samo bo bolj pozno, pa še sama ne bom. Imam pa eno vprašanje zate. Breg, tako se reče, je to tam na tvojem koncu? Bilo naj bi pri Ljubljanici.

    p.s. Žogca, kava s tabo JE nagrada.

  26. zogca said

    Vsa čast.

    Jaz sem vstala pred deseto in ker je sobota, se mi zdi, da sem vstala v iber prezgodaj. Saj zdaj pijem kapučino in prihajam k sebi.

    Jaz sem šla zjutraj ob 8-ih na svoje steze, in sem prej preverila….torej ob tako zgodnji uri je bilo 23 stopinj, soparno za popizdit….v glavnem preveč za mojih 8km, sem prišla čist kuhana nazaj.

  27. trnovčanka said

    Ne vem, o katerem Bregu govoriš. ;alo več podatkov. Se bo kaj dogajalo danes tam?

    btw. ravnokar sem našla spletno knjigarno BREZ POŠTNINE!

    http://www.bookdepository.co.uk/

    Noro🙂

  28. zogca said

    Lej, odkar so prenovili spletno strani občine Ljubljana oziroma tisti del s prireditvami, sem čisto izgubljena. Včasih si samo kliknil datum, pa je vse popadalo ven. Po novem je podvig znajti se. Zakaj prenavljajo na slabše, mi ni jasno. Ta dogodek pa tako ali tako manjka. Je pa vpisan na napovedniku.

    http://www.napovednik.com/dogodek113574_noci_v_stari_ljubljani_2009

    Breg
    21.00 Risanje Človeške figure v živo, slikarska šola Modic

  29. zogca said

    Tudi za nas v Slovenijo?

    Grem čekirat.

    In posredovat link vsem tistim, ki jim bo prišel prav.

    btw. ravnokar sem našla spletno knjigarno BREZ POŠTNINE!

    http://www.bookdepository.co.uk/

  30. zogca said

    Kaj pravite, da bi mi mož kupil tega?

    Ali pa tega?

  31. zogca said

    Ena rožnata pesmica za princa, da mi bo nekoč kupil bicikl.😉

  32. StaneP said

    Jaz bi kupil tega:

  33. zogca said

    Tudi meni je ta bolj čeden.

  34. zogca said

    V bistvu bi najraje imela roza BMX.😉 Jup, tako bo. Princu bova kupila BMW-ja, pa ne roza, meni pa BMX-ja, ampak roza.😉

  35. StaneP said

    V bistvu bi najraje imela roza BMX.😉 Jup, tako bo. Princu bova kupila BMW-ja, pa ne roza, meni pa BMX-ja, ampak roza.😉

    Cool!

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. Tana said

    Jaz sem tako anti roza, da se s tem Bentley-em od Paris, če upoštevam še svojo introvertirano osebnost zagotovo ne bi peljala niti en krog.:mrgreen:

    Maxi enako, meni je roza, pa pink… fuj, fuj,

    Jaz bi kupil tega:
    http://www.abcf.org/msadmin/user_images/Forge_Athena-V__Pink_jpeg.jpg

    Jaz pa ne, ker mi je barva prav nagravžna.
    Ja, kolo kot tako. pa je sicer čedno, prav žensko….😉

  39. zogca said

    A potem sem edina?

  40. Tana said

    Eh Žogca ne bit žalostna. Se bo še kateri-a našel-a, ki bo imel podoben okus. Mislim pa, če sem prav razumela, da je Stane pritrdil tvojemu okusu.😉

  41. zogca said

    Ne, saj je kul. Manj jih je, bolj sem jaz edinstvena in to je dobro. Imam prav filing, da bi si danes kupila kaj roza, ampak se mi ne bo dalo v BTC, ker grem tako ali tako popoldne in zvečer v mesto.

  42. zogca said

    Hahaha, sedem ur po moji objavi tole …

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-roza-konjicek-in-razvajena-paris.html

  43. StaneP said

    Mislim pa, če sem prav razumela, da je Stane pritrdil tvojemu okusu.😉

    Nekaterim “punčaram” roza full sede. Mislim, da je Žogca med njimi. Jaz sem samo izbral med dvema možnostima…

  44. zogca said

    Bolj sem blond, bolj mi paše roza.😉

    Ne, saj jaz večinoma ne nosim roza stvari. Imam najraje džins, potem pa olivno zeleno in rjavo. In če na to pride kakšna roza malenkost, vse skupaj zelo poživi.

  45. lynx said

  46. zogca said

    Get out of my dreams, get into my car … Če se prav spomnim. Bom poslušala.😉 Pesem.

  47. zogca said

    V otroških letih sem jo oboževala.

  48. zogca said

  49. Lynx said

  50. maxi said

    Lynx…midva bi vozila kaj takšnega:

    http://www.volvocars.com/si/All-Cars/Volvo-S40/Pages/default.aspx

    Ps: Mast, če se pa še tukaj strinjaš…ima pa usoda prste vmes.🙂

  51. zogca said

    Pa sem se tudi jaz privlekla domov. Vidim, da se je več kot pod to oddajo dogajalo pod spodnjo. Zdaj že vsi spite?

  52. trnovčanka said

    Jutro vsem.

    Torej Zogca kje je Breg?

    Včeraj me je posrkalo v družinske radosti🙂

  53. zogca said

    Na koncu nisva prišli do Brega, sva se pa dolgo hajlkali okoli. Bom danes napisala nekaj o tem hajkanju, pa tudi fotografije bodo. Nekaterim se bodo cedile sline.😉

  54. Lynx said

    Lynx…midva bi vozila kaj takšnega:

    http://www.volvocars.com/si/All-Cars/Volvo-S40/Pages/default.aspx

    Ps: Mast, če se pa še tukaj strinjaš…ima pa usoda prste vmes.🙂

    Bi, bi, a za kaj takega sem “prekratek”.

  55. zogca said

    Ojoj, lena jaz še vedno nisem napisala včerajšnje reportaže. Saj bom.😉

  56. niko said

    Ne bi upal ugibati, katera srečna lastnica vrti ta volan, vem pa, kateri Slovenček bi rad prisedel (kajne, Rimljanček, da vem?).
    😀

  57. zogca said

    Njega pa ni na mojem blogu, veš?

Leave a Reply

 
