Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo me še čaka?

Posted by zogca na avgust 28, 2009

NOČEM OKEN

Nočem oken
s prižganimi lučmi.
Za takimi okni
vselej kdo čaka
(moja okna so temna),
za takimi okni
ščebet je, je jok,
je smehljaj
na ustnicah spečih otrok,
za svetlimi okni
ure in srca
merijo čas in ljubezen
preprosto in zanesljivo.
Moja okna so temna.
Nočem oken
s prižganimi lučmi.
Kdo me še čaka?

Ivan Minatti

109 Responses to “Kdo me še čaka?”

  1. zogca said

    To so bila pa moja gimnazijska leta. Čeprav jaz nikoli nisem padla v ta grandž stajl, ki ga je večina takrat gojila.

  2. Tana said

    Lepa pesmica in slikica (mislim, da so zaprte “polknež” ali so pač okna samo zatemenjena?).

    Na žalost na svojih oknih nimam polkn, tako vedno odseva luč, največkrat pozno v noč.😦

  3. Tana said

    polknež = polkna (rolete)😦

  4. zogca said

    Jaz imam žaluzije, da mi ni treba imeti zaves. :mrgreen: Z zavesami je preveč dela. :mrgreen:

  5. zogca said

    Nekaj za naše fante.😉

    FOTO: Vroča telesa znanih Slovenk

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/foto-vroca-telesa-znanih-slovenk.html

  6. StaneP said

    Nekaj za naše fante.😉

    Hvala Žogi! Ti si za ožent, he, he…

  7. zogca said

    To tako ali tako.😉

  8. Lynx said

    Kvečjemu za omožit, Stane. 😉

  9. StaneP said

    Kvečjemu za omožit, Stane.😉

    He, he… Ali ni tako Lynx, da se ženska omoži, moški pa oženi? Ja sicer imaš pa mogoče prav. Žogca se mora omožit. Jaz bi jo pa oženil ali ti… Ali je kje kakšen slavist? Jaz sem samo štromar…

  10. zogca said

    Pa ima lynx prav. Če moški to reče ženski, potem ji reče, da je za ožent, ker iz njegove perspektive je. Sicer pa da, se ženska omoži in moški oženi.

  11. zogca said

  12. StaneP said

    Pa ima lynx prav. Če moški to reče ženski, potem ji reče, da je za ožent, ker iz njegove perspektive je. Sicer pa da, se ženska omoži in moški oženi.

    Stupid me.

    Čaki, pa saj jaz sem rekel, da je Žogca za ožent. Mislil sem iz svoje perspektive… Nič več ne razumem…

  13. pika said

    Minatti.Zakon. Premalokrat. Prevečkrat samo ženske. Pa nimam nič proti ženskam. A raje berem ljubezenske pesmi moških. Ker so namenjene ženskam.

  14. pika said

    Odkar vem zanjo,
    imajo dnevi modre oči
    in vode barvo njenega krila.
    Odkar vem zanjo,
    veter šumi njen glas
    in rože njene besede govore.

    Tako rad imam poletne oblake;
    njene korake so spremljali,
    ko je čez trave večerne prišla.

    Tako imam rad te vrbe ob vodi,
    zamišljene v tiho,
    nežno pravljico o njej.
    Nihče ne ve, kaj šepetajo.
    Samo jaz.
    In se smehljam.

    Odkar vem zanjo, sem kot avgustovska noč;
    miren, poln zvezd in daljav.

    Lepo, nežno, enostavno… moj Minatti

  15. pika said

    ČAKAM te.
    Čakam, prisluškujem, miže,
    kdsaj med tisoči stopinj
    začutim tvoje,
    kdaj med tisoči zaznam
    tvoj dih.

    Povsod te iščem,
    po vseh križiščih,
    po vseh poteh,
    v potezah prihajajočih in odhajajočih,
    v igri oblakov,
    v menjavi senc pod večer…
    O, leta dolgo te iščem.

    Nekoč boš prišla.
    Z lasmi dišečimi po vetru
    in brezmejni prostosti,
    usodna, neizbežna,
    z očmi pogubnimi kot zamolkel tolmun,
    ki skriva v sebi
    zdaj smrt, zdaj življenje.
    Nekoč boš prišla.

    Ker moraš priti.

    Še enkrat… Minatti

  16. Tana said

    Kvečjemu za omožit, Stane.😉

    Se strinjam Lynx, Žogca bi bila za omožit, če bi se princ tako odločil😉

    Kaj pa jaz, če bi se jaz odločila in bi ga vzela (ne Ž. princa) potem bi ga oženila :mrgreen: ,

    če bi pa on (zopet ne Ž.princ, da ne bi bilo slučajno nesporazuma) mene vzel, bi me pa omožil:mrgreen:

    nič več ne razumem, jaz bi se kar še enkrat poročila. Bolj enostavno…😉

  17. Tana said

    Pa nimam nič proti ženskam. A raje berem ljubezenske pesmi moških. Ker so namenjene ženskam.

    Pika, tudi jaz proti ženskam nimam čisto nič. Imam pa raje moške, pa ne samo, da jih berem:mrgreen:

  18. Tana said

    Nekaj za naše fante.😉

    Žogca, če boš takšne lepla, boš naše fante čist “v luft dvignila”, potem pa se sploh ne bodo več hoteli z nami pogovarjati.:mrgreen:

  19. webmaher said

    Tana jaz sem przemljen nič bati😆

  20. maxi said

    Men je tudi luštkan tele oknc, tako domiselno je dekoriran.🙂

  21. zogca said

    Žogca budna.

    Hotela sem iti v mesto, ker je zdaj Noč na … Nekaj skratka, ampak sem bila ob sedmih tako zaspana za umret, da sem morala odspati nekaj ur.

  22. webmaher said

    Žogca dobro veče neko reče🙂
    a ne gledaš fuzbala joj joj joj🙂

  23. zogca said

    Ne, je bilo kar nekaj moške poezije. Ženske pač več, ker je je moč več najti, ampak tudi moške ni bilo malo.

    Prevečkrat samo ženske.

  24. zogca said

    Saj gledam. Odkar sem budna. Ko nisem bila, nisem gledala.

    a ne gledaš fuzbala joj joj joj

  25. zogca said

    To je tako lepo, ko se Žogca, princ in poroka omenjajo v istem stavku.😉

    Se strinjam Lynx, Žogca bi bila za omožit, če bi se princ tako odločil.

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. webmaher said

    vidiš kako so bili uvidevni do tebe…so počakali in igrajo podaljške tako da si tut prvi gol lahko videla😆

  29. zogca said

    Fuzbalerji so me imeli vedno radi.😉

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. Lynx said

    Pa ima lynx prav. Če moški to reče ženski, potem ji reče, da je za ožent, ker iz njegove perspektive je. Sicer pa da, se ženska omoži in moški oženi.

    Tudi Stane ima prav, če je imel v mislih sebe, da bi se oženil s tabo. Drugače pa je tvoja razlaga pravilna. 🙂

  33. zogca said

    Naj moški napišejo, kakšna je v njihovih glavah ženska, ki bi jo omožili? Kako je s peko potic, kosili s tremi hodi in podobno?

  34. zogca said

    Jaz od moža gotovo pričakujem naslednje …

  35. Spider said

    Važno, da je ženska kul.

    Ni nujno, da zna kuhat, v skrajni sili bi imel tudi tako, ki ne zna, ker znam jaz.

  36. zogca said

    In seveda tole …

  37. zogca said

    Če to napišeta še dva, vem, da smo napredovali.😉

    Ni nujno, da zna kuhat, v skrajni sili bi imel tudi tako, ki ne zna, ker znam jaz.

  38. Spider said

    Jaz bom itak imel emancipiranko, čez teden itak ni časa za kuho, ampak se gre na kakšno solatko, ali pa kaj, čez vikend pa kuhamo..govejo juhco s fritati…kot vsi pravi Slovenci, he he.

  39. zogca said

    Kaj so pa fritati?

  40. Spider said

    narezane palačnike

  41. zogca said

    To se daje v juho? Vem za rezance, takšne in drugačne, za narezane palačinke pa ne.

  42. StaneP said

    Tudi Stane ima prav, če je imel v mislih sebe, da bi se oženil s tabo.

    He, he…

  43. StaneP said

    Naj moški napišejo, kakšna je v njihovih glavah ženska, ki bi jo omožili? Kako je s peko potic, kosili s tremi hodi in podobno?

    Takšno, ki mi je rekla:
    Gledam tebe in gledam vse ostale moške, ki jih poznam.
    Dam vse moške, ki jih poznam na kup in vsi skupaj niso za polovico tebe…
    To je rekla, ko mi je kuhala kavo. In potem se mi je vsedla v naročje, čeprav je vedela, da tam kjer sva bila, nisem mogel nič, se privila in zaprla oči…

    Po res dolgem času, me je zadelo… Da bi se poročil… In ja, zna tudi kuhati. Ostalega pa ne povem. Ni za javnost…

  44. Spider said

    O ja, juha s palačinkami je super..

  45. zogca said

    Ta pa ima namazan jezik.😉

    Ne razumem, se je to nekoč zgodilo ali se dogaja zdaj in si pred poroko?

    Jaz, ki sicer imam dar govora, res ga imam, bi princu samo rekla, da je najlepši na svetu. Da je najpametnejši, bi izpustila, ker to se tako ali tako ve. Pač, ta bug v softwaru, ki je kriv, da se v nekem trenutku ni zavedal moje vsesplošne čudovitosti, ampak računam na to, da bo bug znal odpraviti. Mislim, spodobilo bi se.😉

  46. zogca said

    Jaz pečem odlične palačine, Spider. Juhe pa kuham samo iz vrečke.

  47. Lynx said

    Naj moški napišejo, kakšna je v njihovih glavah ženska, ki bi jo omožili?

    V teoriji:
    Lepa, pametna, situirana, pridna.
    Zelo pomembno in morda tudi najvažnejše pa je, da bi me imela rada kljub vsem mojim napakam.

    V praksi: ne bom se več ženil (upam).

    Ni nujno, da zna kuhat, v skrajni sili bi imel tudi tako, ki ne zna, ker znam jaz.

    Potice in nevemkakšne specialitete niso pomembne. V osnovi pa zna vsak človek pripraviti hrano če je nujno, ali pa če ima čas in voljo.
    Tako da s tem ne vidim nobenega problema.

  48. StaneP said

    Ne razumem, se je to nekoč zgodilo ali se dogaja zdaj in si pred poroko?

    Letos poleti… Nisem pred poroko. Me je pa zadelo. Glede na vse ostalo, česar vam ne povem, vem, da nima samo namazanega jezika…

  49. zogca said

    Zakaj upaš? Si ne želiš več biti hudo zaljubljen in biti ljubljen?

    V praksi: ne bom se več ženil (upam)

  50. zogca said

    Eni ga vidijo.

    Tako da s tem ne vidim nobenega problema.

  51. zogca said

    In si še vedno zadet?

    Me je pa zadelo.

  52. StaneP said

    Pač, ta bug v softwaru, ki je kriv, da se v nekem trenutku ni zavedal moje vsesplošne čudovitosti, ampak računam na to, da bo bug znal odpraviti. Mislim, spodobilo bi se.😉

    Želim ti, da “bug” čimprej odpravi. Do takrat pa ne pozabi, da mora moški ženski dati čutiti, da jo je vreden. Če seveda ona predstavlja vrednost zanj… Malo sem staromoden, kaj češ. Ampak zadeva funkcionira…

  53. StaneP said

    In si še vedno zadet?

    Hmm… Pustimo času, čas.

  54. zogca said

    Jaz tudi postajam bolj staromodna, kot sem že prej bila staromodna. Ne, prej sem bila v določenih stvareh konzervativna, zdaj pa postajam še staromodna.

  55. Spider said

    Še manj ko mesec in končno bom srečal to staromodno Žogco he he…

  56. StaneP said

    Kar se staromodnosti tiče… Noben novodoben kič, ne more biti boljši od resnične umetnine. Seveda z kičom ni nič narobe, dokler se ve, da je samo kič. Nekateri pa želijo “poceni” priti do umetnine in kupijo kič, ter nato razlagajo kakšna umetnost to je…
    V življenju sem se naučil, da vsi pregovori držijo in da so nekatere stvari univerzalne. Kaj ko bi naredila eno objavo vezano na pregovore?

  57. zogca said

    Videti pa nisem prav staromodno, to moraš vedeti.

    Še manj ko mesec in končno bom srečal to staromodno Žogco he he…

  58. zogca said

    Amoak tudi zdaj se morajo ustvarjati umetnine. Ni nekaj dobro samo zato, ker je staro. Umetnine se niso nehale delati po letu 1900.

    Noben novodoben kič, ne more biti boljši od resnične umetnine.

  59. StaneP said

    Amoak tudi zdaj se morajo ustvarjati umetnine. Ni nekaj dobro samo zato, ker je staro. Umetnine se niso nehale delati po letu 1900.

    Želel sem povedati, da ni vse slabo kar je staro. Da je staro velikokrat boljše… In da če je modno, še ni nujno, da je kvalitetno… Itd…

  60. Lynx said

    Si ne želiš več biti hudo zaljubljen in biti ljubljen?

    Vidiš kje kakšno povezavo med ljubeznijo in poroko? 😉

  61. zogca said

    Povezava lahko je. Lahko pa je tudi ni. Eni gre v zakon tudi z računico.

    Vidiš kje kakšno povezavo med ljubeznijo in poroko?

  62. zogca said

    Potem se pa strinjava. Velikokrat, ampak še zdaleč ne vedno.

    Da je staro velikokrat boljše…

  63. Tana said

    Tana jaz sem przemljen nič bati😆

    za tebe verjamem web…. vsaj ti😉
    Ampak, če zadevo vrnem na okence in polknice, potem pa moram prinati, da jaz nisem čisto prepričana zase, da sem glih prav trdno stoječa (prizemljena, kot ti praviš):mrgreen:

  64. Tana said

    Jaz, ki sicer imam dar govora, res ga imam, bi princu samo rekla, da je najlepši na svetu.

    Ja pa tega ne bi rekla svojemu …. bi pa bila vesela, da bi on to meni rekel…. ampak ne tako na splošno, ker to ne bi bilo res…. temveč, da sem najlepša v njegovih očeh😉

  65. zogca said

    Jaz bi, ker je res. Seveda, govorimo o subjektivnih mnenjih. Vsake oči imajo svojega malarja in to.

  66. Spider said

    Ena lepa pesmica za ta deževen dan..

  67. Spider said

  68. Spider said

  69. zogca said

    Pa je res deževen. A misli ves dan padati?

  70. StaneP said

    Potem se pa strinjava. Velikokrat, ampak še zdaleč ne vedno.

    Včasih se mi zdi, se braniš strinjati z menoj… Kdor se vedno strinja, pač ni iskren oz. nima svojega mnenja.

  71. zogca said

    Branim se takrat, ko se sicer stirnjam se teboj, se mi pa zdi, da ti isto idejo privedeš do ekstrema.

  72. StaneP said

    Hmm… To imaš pa najbrž prav. Kot sem že kdaj napisal, ni moj način ugajati za vsako ceno. To mi res ni podobno. In tako grem včasih v skrajnosti… Da razburkam misli v glavah. Da dosežem tudi revolt. Takrat ljudje pokažejo svoj pravi obraz, ko so izzvani. Ko se ne strinjajo. Ali utihnejo ali pa debatirajo. To drugo načeloma dosežem pri tebi. Čeprav si utihnila tudi že. Debata sploh ni zanimiva, če vsi tulimo v isti rog. Tudi ni realna, saj ne odseva realnih stališč. Seveda pa upam, da nisem kdaj koga užalil, saj to resnično ni bil nikoli moj namen. Enoumja nisem nikoli maral. Izjemno rad imam ljudi, ki se zmorejo kulturno postaviti za svoj prav in tudi sprejeti drugo mnenje, če se izkaže, da nimajo prav. Zato mi je pri tebi všeč. Tudi družba se mi zdi zelo pestra, zanimiva in ne preveč všečna… Ampak to itak že vemo.

  73. zogca said

    To tako ali tako ne. Ampak veš, ko gre za nekatere stvari, se pa jaz ne morem strinjati s teboj, ker bi to pomenilo, da ženskam jemljem pravice. Tega pa jaz ravno ne bi, ker vseeno, sem ženska in pravic se ne branim. Se pa tudi dolžnosti ne branim.

    Kar pa se bloga tiče, mi je všeč, da tukaj vlada – strinjamo se, da se ne strinjamo in res se da super debatirati.

  74. StaneP said

    Ampak veš, ko gre za nekatere stvari, se pa jaz ne morem strinjati s teboj, ker bi to pomenilo, da ženskam jemljem pravice. Tega pa jaz ravno ne bi, ker vseeno, sem ženska in pravic se ne branim.

    Tudi za ceno pravičnosti?

  75. zogca said

    Počakaj malo, jaz ne menim, da je pravično to, da je ženska brez pravic. Ne menim pa tudi, da je pravično, da se moškim jemljejo pravico. Jaz sem na primer zelo proti temu, da pri nas vedno in po defaultu po ločitvi otroka dobi mama. To se mi ne zdi pravično. Ampak hkrati pa se mi ne zdi pravično, da celo gospodinjstvo pade na žensko, da se od ženske pričakuje, da bo vse pospravljeno, zlikano, pomito. Zakaj že, tudi ženska hodi v službo in nemalokrat domov prinese več denarja kot moški? V tem primer pa moja tradicionalnost pade, niti pod točko razno tega ne bi zagovarjala, ta mačizem mi je pa mimo. Ti, na primer, si večkrat napisal, če ženske ne tega, tega in tega … Tukaj se jaz s teboj ne strinjam in se nikoli ne bom. Takšno storitev lahko od žene pričakuje samo moški, ki toliko zasluži, da je žena doma, tisti pa, katerih žene morajo hoditi v službo (čeprav ne bi želele) … Nič ne bo.

  76. StaneP said

    Ti, na primer, si večkrat napisal, če ženske ne tega, tega in tega …

    Mislim, da si me slabo brala. Včasih…
    Ravno jaz ponavadi zagovarjam to, da naj bo moški v prvi vrsti dec in ne ena pomehkužena sera, ki namesto žene v bistvu potrebuje mamico! Največkrat kritiziram ravno moški spol, čeprav med vrsticami. Kar se pa vas žensk tiče pa seveda ne morem pristati na to, kar je zadnje čase tako pogosto slišati in videti, da imate kup pravic samo zato ker ste pač ženske. Da postajate samozadostne in da velikokrat moške dajete na nivo bebčkov, ki smo pač dobri samo za denar in spermo. Sicer smo si za takšen odnos v bistvu moški sami krivi, ker smo…
    No, jaz nisem. Zavedam se svojih odgovornosti in za njih sem voljan tudi skriviti hrbet, zmožen sem ljubiti, dajati. V življeju ne igram zlaganega mačizma, ker mi v bistvu gre grozno na živce. In žensk ne spoštujem samo zato, ker imate pač joške. To je za mene čisto premalo. Obvladam vsa gospodinjska opravila. Zlikam boljše, kot večina žensk. Gor sem spravil poleg svojega še dva “priženjena” otroka. Imam svojo zdravo samozavest in svoji ženski vem, da nudim veliko na vseh možnih področjih. Znam pa tudi zahtevati in pričakovati. Postaviti stvari na svoje mesto… In nikakor nisem tip, ki bi imel zadnjo besedo pri hiši v stilu “Da draga”, gledajoč iz pod mize…
    Od ženske niti v sanjah nočem druge mamice, ki bi me tako ali drugače “vzgajala”. Hočem žensko. Samozavestno, polnokrvno, pošteno. Žensko s srcem. Takšno, ki me zmore ustaviti. Ne z nekimi kvazi pravicami ali gofljanjem, temveč s svojo osebnostjo. To, da ima joške je itak logično…

  77. Lynx said

    In nikakor nisem tip, ki bi imel zadnjo besedo pri hiši v stilu “Da draga”

    Pri vsakem prepiru ima ženska zadnjo besedo.
    Vse kar moški potem reče, je že začetek novega prepira. 😉

  78. zogca said

    To je nekoč nekam zapisal tudi moj princ.

    In nikakor nisem tip, ki bi imel zadnjo besedo pri hiši v stilu “Da draga”.

  79. StaneP said

    Pri vsakem prepiru ima ženska zadnjo besedo.
    Vse kar moški potem reče, je že začetek novega prepira.😉

    He, he… Res je Lynx. Zato sem pa srečno samski. Zato je pa toliko ločitev in vsega sranja med spoloma. Ker je vse skup postalo “adijo pamet” varianta. No, kakor komu ustreza.

  80. StaneP said

    To je nekoč nekam zapisal tudi moj princ.

    Ni čudno, da ga tako pogrešaš…

  81. zogca said

    Pogrešam ga zaradi milijona drugih stvari, predvsem pa zato, ker ga imam najraje na celem svetu.

  82. zogca said

    Jaz se ne kregam od tod do nezavesti. Premislim in če vidim, da ima on prav, je po njegovo. Če sem mnenja, da nima prav, se skušam pogovoriti z njim, da bi uvidel, da se moti. Mi pa ni do tega, da se dela po moje, ampak da se dela tako, kot je najbolje. In daleč od tega, da bi vedno jaz vedela, kaj je najbolje.

  83. StaneP said

    Zato ker je, kar je! Ker je osebnost…

  84. StaneP said

    Jaz se ne kregam od tod do nezavesti. Premislim in če vidim, da ima on prav, je po njegovo. Če sem mnenja, da nima prav, se skušam pogovoriti z njim, da bi uvidel, da se moti. Mi pa ni do tega, da se dela po moje, ampak da se dela tako, kot je najbolje. In daleč od tega, da bi vedno jaz vedela, kaj je najbolje.

    Samo spol v tvojem besedilu zamenjam in podpišem v celoti!

  85. zogca said

    Lej, osebnost je še marsikdo drug, ampak ni princ.

  86. StaneP said

    Lej, osebnost je še marsikdo drug, ampak ni princ.

    Ja itak, no! Logično…

  87. zogca said

    Njegova edina napaka je ta bug v softwaru, za katerega upam, da ga odpravlja. Sicer pa pa popoln.😉

  88. Lynx said

    Njegova edina napaka je ta bug v softwaru

    Morda rabita samo adapter. 🙂

  89. maxi said

    Da postajate samozadostne in da velikokrat moške dajete na nivo bebčkov, ki smo pač dobri samo za denar in spermo.

    Ko preberem gornje, ki se nadaljuje s spodnjim:

    Obvladam vsa gospodinjska opravila. Zlikam boljše, kot večina žensk. Gor sem spravil poleg svojega še dva “priženjena” otroka.

    se vprašam, kdo je tukaj samozadosten?!

  90. maxi said

    Upss, upam, da se da prebrat😦

  91. StaneP said

    se vprašam, kdo je tukaj samozadosten?!

    Ampak meni ni bil nikoli interes biti samozadosten. Moški in ženska sta dve polovici celote in edino skupaj v sožitju lahko pokažeta vse svoje odlike in si pomagata ter dopolnjujeta.
    Petelinjenje enega ali drugega je v bistvu neumno. Nobeden ni več od drugega… Nikoli nisem dejal, da je moški vrednejši od ženske. Ker ni! Kot tudi ženska ni vrednejša od moškega, kar je pa zadnje čase velikokrat čutiti…

  92. StaneP said

    Ste gledali Cvetje v Jeseni, na POP-u?

  93. Spider said

    Dragi moji, ta ženska je fukjena. Sori, res.

    Kul sva komunicirala, nazadnje v ponedeljek, vse kul. Danes ji pošljem en čist normalen sms. Ona popizdi, kaj ji sploh pišem, da se midva nimava kaj menit..in spet sem najslabši človek na svetu.

    Ona je bolana. Jaz si ne znam predstavljat, kdo to žensko prenaša v živo vsak dan.

    Žal mi je, da sem zbrisal vse mejle in sms-e, ki mi jih je pošiljala, ke rbi šel naravnost v LJ in ji jih nabil na gnil ksiht.Zdaj si zmišljuje, da njej itak nikol ni bilo niti do dopisovanja z mano.Tega ne moreš verjet.

    Sori, ampak moral sem se izkašljat. To enostavno ni normalno.

  94. maxi said

    Petelinjenje enega ali drugega je v bistvu neumno. Nobeden ni več od drugega… Nikoli nisem dejal, da je moški vrednejši od ženske. Ker ni! Kot tudi ženska ni vrednejša od moškega, kar je pa zadnje čase velikokrat čutiti…

    Lahko, da tako misliš, ampak bereš se drugače. Vsaj dvakrat sem te že prebrala (v tem tednu), da si napisal, da si “gor spravil” 3 otroke….vse v ednini in edino ti – kot, da tvoje (bivše) ženske ne obstajajo. Precej zgovorno, se ti ne zdi?

  95. StaneP said

    Lahko, da tako misliš, ampak bereš se drugače. Vsaj dvakrat sem te že prebrala (v tem tednu), da si napisal, da si “gor spravil” 3 otroke….vse v ednini in edino ti – kot, da tvoje (bivše) ženske ne obstajajo. Precej zgovorno, se ti ne zdi?

    Ah Maxi. Dej no. Pa ja ne moreš tako prebrati napisanega. Pisal sem o sebi kot moškem, zato sem uporabljal ednino. Saj nisem travestit, da bi uporabljal dvojino – midva. Ja a ni to logično? A sedaj pa moram paziti, da bom vedno v vsaki misli pozoren na to, da dam kredit ženskemu spolu!? Potem ga daj tudi ti meni kot moškemu in si ne razlagaj stavka šovinistično…

  96. StaneP said

    Ali bi bilo bolj prav, če bi napisal, da sem pomagal ženskam gor spraviti 3 otroke, če sem lahko malo ciničen.

  97. maxi said

    hehe…StaneP ja prav imaš, kar pogumno naprej.

    Ps: Me nisi prepričal, boš pa katero drugo, a ne?!🙂

  98. StaneP said

    Ps: Me nisi prepričal, boš pa katero drugo, a ne?!🙂

    Zakaj bi pa koga prepričeval!? Joj, joj…

  99. maxi said

    hehe…

  100. StaneP said

    hehe…

    Hmm… Cinizem. Zaradi mene, komot.

  101. maxi said

    Hmm… Cinizem. Zaradi mene, komot.

    Ja, je bil cinizem, namenoma. Za feet back.

    Ampak ni stvar v tem. Pač ne prideva skupaj, saj sploh ni treba da prideva. Drugačen si od mene in precej pišeš kontradiktorno. Ko govoriš o ženskah, pa sploh prav kriči po tem kakšne tepke so tvoje bivše. Ne razmišljam na isti način, zato te včasih zbodem. Ampak to je tudi vse….kot sem napisala, kamot hrabro po svoji poti naprej in good luck (brez cinizma)!

  102. StaneP said

    Hmm… Pokroviteljsko. Brez komentarja.

    Ja ljudje smo vseh sort in ko sem danes gledal Cvetje v jeseni na POP-u in nato še malo bral spletno knjigo (povezava je pri meni) sem videl, da so se ljudje tudi 100 let nazaj ubadali z podobnimi razhajanji v pogledih, vrednotah, kot se tudi mi sedaj. In najbrž se bodo tudi čez 100 let… Soditi kamenček v mozaiku je naivno. Če človek gleda celotno sliko, so pa kamenčki nepomembni,ker se zlijejo v celoto.
    In da so že takrat vedeli, da je ljubezen in da je “ljubezen”…

  103. zogca said

    Jaz mislim, da potrebujeva samo enega dobrega računalničarja, da odpravi bug. Ker bug je v softwaru, ne hardwaru, mislim, da adapter ne bo dovolj.

    Morda rabita samo adapter.

  104. zogca said

    To ti pišemo že mesece. Reciva teoretično, da bi te hotela za fanta. Kaj ti bo takšna ženska? Boš končal v norišnici v nekaj dneh. Ja, kdo bo to prenašal?

    Ona je bolana. Jaz si ne znam predstavljat, kdo to žensko prenaša v živo vsak dan.

  105. zogca said

    Lej, Stane, to je to, o čemer sem ti jaz dopoldne pisala. Četudi se kdaj strinjam s teboj, ti zadevo privedeš do ekstrema in se potem se strinjam, čeprav se načelno strinjam. Predvidevam, da mene zmotio iste stvari kot Maxi, pač čeprav se midve z Maxi o mnogočem ne strinjava, ker sem jaz veliko bolj nazadnjaška od nje.

  106. maxi said

    ker sem jaz veliko bolj nazadnjaška od nje.

    nazadnjaška? Samo zato, ker gledam na varanje drugače kot ti (tu mislim, da je največja razlika med nama) še ne pomeni, da si ti nazadnjaška.

    Poglej…jaz sem varanje (pre)živela. Bi naj zdaj svojega moža do smrti zaničevala, sovražila in prezirala zato, ker me je prevaral. Bi naj tako živela?
    In kdo bi tu najbolj trpel jaz in moji otroci. Njega bi to zelo malo taknilo. Zato sem to morala predelati na drugačen način, vzeti v pregled celotno najino sožitje, prevzeti svoj del krivde in iti dalje. Ker samo tako sem osvobodila (večnega sovraštva in peklenega besa) sebe. Toliko o moji kolektivni izkušnji z varanjem o kateri piše na drugi strani Tjaša.

  107. Spider said

    Zogca, mater, posipam se s pepelom, moral bi vas vse tu gor poslušat že aprila in zapret to poglavje za vedno.Izgubil sem 4 mesece-za nič.Bedak in še enkrat bedak.

    Ampak, veš, nisem jezen nanjo, jezen sem nase, ker sem bil tak idiot.

  108. zogca said

    Napak si me razumela. Tvoj odnos do varanje je, kar se mene tiče, zelo v redu. Nisi ga tolerirala. Rekla si mu hvala za sodelovanje in zbogom. Jaz sem tako ali tako proti temu, da se sovraži, ker to je brez veze, ne samo, da iz sovraštva ne pride nič dobrega, pride veliko slabega.

    Poglej…jaz sem varanje (pre)živela. Bi naj zdaj svojega moža do smrti zaničevala, sovražila in prezirala zato, ker me je prevaral. Bi naj tako živela?
    In kdo bi tu najbolj trpel jaz in moji otroci. Njega bi to zelo malo taknilo.

  109. Lynx said

    Zogca, mater, posipam se s pepelom, moral bi vas vse tu gor poslušat že aprila in zapret to poglavje za vedno.Izgubil sem 4 mesece-za nič.Bedak in še enkrat bedak.

    Ne, Spider. Tolikokrat si že zavrtel boben, pa ga daj še enkrat.
    Pokliči jo, se opraviči in se dogovori za zmenek. 😉

    Leta 2028, ko bova z Žogco veselo???? seksala, boš ti še vedno na internetnem nivoju. 😉

Leave a Reply

 
