Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne!

Posted by zogca na avgust 26, 2009

UKAZI

Ne išči me po peklu svojih zmot
s človeško nestrpnostjo.
Ne kliči me zaman
na vse gluhe strani sveta,
tvojega sveta.
Ne meri svoje okovane zasužnjenosti
z mojimi neskončnimi razsežnostmi.
Jaz sem
tihi vonj noči,
mahovnata prevleka minulosti,
neotipljiva senca brezvetrja.


Asta Znidarčič

50 Responses to “Ne!”

  1. Lynx said

    In kdo je ta tihi vonj noči,
    mahovnata prevleka minulosti,
    neotipljiva senca brezvetrja?

  2. zogca said

    Očitno avtorica pesmi. Ona je napisala, da je tihi vonj noči, mahovnata prevleka minulosti, neotipljiva senca brezvetrja. Večkrat sem že imela občutek, da nekateri tisto, kar piše v pesmi, povezujete z menoj. To je napaka.

  3. zogca said

    Jaz sem trenutno bolj kot neotipljiva senca brezvetrja raziskovalka. Sto in ena reč me zanima. Trenutno fanatično berem o hiromantiki.

  4. Lynx said

    Nisem pesmi povezoval s teboj. Prav tako pa po prvem branju nisem dobil občutka, da piše v prvi osebi. Verjetno imaš prav.

  5. zogca said

    To sem napisala, ker … Dogaja se, da objavim, na primer, pesem, ki je zelo žalostna in potem dobim mejle, v katerih me sprašujejo, kaj je narobe, zakaj sem žalostna, kaj se je zgodilo, pa ni nič narobe, nisem žalostna in se ni nič zgodilo. Včeraj, na primer, je Piko skrbelo zame.

    Skratka, ne pomeni žalostna pesem, da sem jaz žalostna. Večina poezije je žalostne, jaz vesele poezije skorajda ne poznam.

    Sicer pa mi je v tej pesmi blizu tisto s peklom zmot. Čeprav bi jaz napisala, naj me poišče v peklu svojih zmot, ker on se je zmotil, ko je naredil, kar je naredil. In bi si želela, da bi to tudi spoznal. Skratka, če bi jaz pisala to pesem, bi bilo vse obratno.

  6. Tana said

    Večkrat sem že imela občutek, da nekateri tisto, kar piše v pesmi, povezujete z menoj.

    Jaz objavljenih pesmi nikoli nisem povezovala s teboj ali tvojim počutjem. Sem se pa večkrat sama našla v kateri od njih… in takrat sem tisti odstavek citirala in še kaj malega dodala…😉

    Trenutno fanatično berem o hiromantiki.

    Ti boš še “šlogarca” (prerokovalka iz rok) postala Žogca.🙂

  7. zogca said

    Nekatere pesmi pa sem res zelo čutila, ko sem jih dala na blog.

    Na primer tole.

    MOGOČE

    Mogoče te bo vrnil nov dan,
    ki preskakuje
    kamenje prečutih noči?
    Bo res?

    Mogoče pa te prinese
    majski cvet,
    če si bom močno želela?
    Mogoče.

    Ali pa že stojiš
    pred mogočnimi vrati,
    ki si jih odpreti ne upam?
    Bo tam praznina?

    Ne stoj več pred vrati,
    vstopi.
    Ne čakaj na pomladno cvetje,
    kar zrasti
    v novo jutro iskrene zaupnosti.
    Pripravljena sem na odhod.

    Ingrid Peinkicher

    In tole.

    KAKO NAJ UMRE

    Kako naj umre ljubezen do tebe,
    če noče,
    če ne more,
    če ne zna?
    Vem, da tvojih oči
    ne najdem drugje,
    tvojih dlani
    ne najdem v tujih dlaneh,
    le tvoj nasmeh je najslajši,
    tvoj dotik
    kot dotik nežnega cveta
    na ranjenem licu.

    Moram priti nazaj
    v tvoje naročje,
    ker drugam ne znam
    in nočem več iti.
    Brez tebe je življenje pekel.

    Ingrid Peinkicher

    In tole.

    PRIPETLJAJ

    Ti se približuješ.
    Prišel boš čisto blizu,
    dotaknil se me boš
    ali pa me poljubil na čelo.

    Dlan mi boš potisnil med stegna,
    kot je bilo predvideno.
    Boki bodo zaplesali
    čebelji ples osmice.

    Moral boš priti,
    enkrat ob koncu dneva,
    na meji dneva in noči.
    Samo tisti trenutki so za naju,
    samo tisto vzdušje je lahko
    scena za najin pripetljaj.

    Ti si približuješ.
    Moral boš priti.
    Pridi že.
    Sklicujem se na tisti privid,
    na tisto,
    kar me je spreletelo,
    ko so se prvič dotaknila
    najina kolena.

    Petra Kolmančič

    Ali pa tole.

    KO MORAM

    Ko moram ločiti najina svetova,
    podreti vse mostove,
    poteptati svoja čustva
    in bežati stran od spominov,
    zaiskri se v duši
    in slišim tvoje zvonove.
    Da, nekoč bila je ljubezen.
    A ko sem začutila tvoje rezilo,
    ki me je počasi
    in ostro ubijalo,
    sem utihnila
    in zatisnila oči,
    da ne slišim ranjene
    in hropeče krike duše,
    ki so hoteli odzvanjati v tebi.
    Ko moram zapreti vrata,
    ki so vodila do tebe,
    se ne morem upreti skušnjavi,
    da odgrnem nebo,
    da ti pokažem oblake ljubezni.
    Ko moram vstati,
    oditi
    in se ne obračati.
    In videti peklenskega ognja,
    ki me je žgal.
    Potiskam ljubezen globoko vase.
    Da ne začutiš,
    kolikšen del modrine si v meni.

    Tamara Vasić

    V bistvu jih je bilo veliko.😉

  8. zogca said

    Marsikaj je možno.😉

    Jezna sem nase, ker se mi tako mudi, ker ne znam začeti na začetku in iti počasi do konca. Ampak me zanima to, ono, tretje, vse, skačem in preskakujem, bi znala integrale, ko se še nisem naučila seštevati. Včeraj sem bila tako jezna nase, ko nečesa nisem znala povedati prijateljici, pa šment, eno uro sem se šele učila. Je logično, da nisem znala.

    Ti boš še “šlogarca” (prerokovalka iz rok) postala Žogca.

  9. zogca said

    Najprej sem šla po roki šnofat, ali imam tisto “vejico”, ki kaže, da se bo zveza začela, končala in potem spet začela oziroma nadaljevala. In jo imam. Imam dve črti. Eno, ki se konča in pika. Ter to “vejico”. Ta vejica in ta črta sta edino, kar imam. Če bo princ “zafrknil” vejico, bom do smrti ostala nuna. Pač. Sem pa preverila pri dveh prijateljicah, one pa nimajo “vejica”. Vejica ni takšna vejica , mislim na drevesno vejico. Ne znam drugače opisati te črte.

  10. lynx said

    Sicer pa mi je v tej pesmi blizu tisto s peklom zmot. Čeprav bi jaz napisala, naj me poišče v peklu svojih zmot, ker on se je zmotil, ko je naredil, kar je naredil. In bi si želela, da bi to tudi spoznal. Skratka, če bi jaz pisala to pesem, bi bilo vse obratno.

    Jaz še vedno mislim, da so zmota, smola in nesreča relativni pojmi.
    Kar je za mačko sreča, je za miš nesreča. 😉
    Pa brez zamere.

  11. zogca said

    Zamerim ne, ker vem, da jaz zanj nesreča ne morem biti.

  12. Spider said

    Ibrica Jusić-Ponoć

    Potkrala s ponoc, tajnovita i plaha
    U batu zelenca, ispred svetog Vlaha
    Poljubila prsten Onofrijeve cesme
    Stari joj je zvonik pjevao pjesme

    I dok je tako, neodlucno stala
    Pod zvonikom, ponoc se osjecala usamljenikom
    A onda odlutala…

    A ja je cekam sa gitarom iznad ulice
    Pjevajuci u miru staroga portala
    I prije no sto ponoc u mojim ocima mine
    Ja se nadam da doci ce ona
    I sjesti medju vas na skaline

    Ljubavi davne sjen porporela baca
    Dali je to korak njen sto uz ponoc koraca
    Gitare moje lik, umorni poprima zvon
    Samo stari zvonik pjeva don, don ,don…

    Don, don, don, don…………..

  13. lynx said

    Daleč od tega. Le težko je reči, da si ti, točno to, kar on želi. Kar seveda ne pomeni, da je s tabo kaj narobe.

  14. zogca said

    Ker ne poznaš ne mene ne njega, samo zato.😉 On se je, ko je bil z menoj, ves čas smehljal in bil vesel. On drugače ni takšen, tako mi je bilo rečeno s strani njegovega prijatelja, ki je pa tako ali tako mislil, da sem jaz tako neprava, da bolj neprava ne morem biti. Pa ni pomembno. Jaz imam spomine nanj in v teh mojih spominih je on bil srečen.

    Le težko je reči, da si ti, točno to, kar on želi. Kar seveda ne pomeni, da je s tabo kaj narobe.

  15. Lynx said

    Ker ne poznaš ne mene ne njega, samo zato. On se je, ko je bil z menoj, ves čas smehljal in bil vesel. On drugače ni takšen, tako mi je bilo rečeno s strani njegovega prijatelja, ki je pa tako ali tako mislil, da sem jaz tako neprava, da bolj neprava ne morem biti. Pa ni pomembno. Jaz imam spomine nanj in v teh mojih spominih je on bil srečen.

    Če je tako, ni vrag, da astrološke napovedi ne bi bile točne.

  16. zogca said

    Napovedi niso bile samo astrološke, jaz sem konzultirala cel spekter. In cel spekter je rekel isto. Ampak najbolj pa res verjamem svojemu srcu in njegovemu nasmehu, ko vidi mene zganjati vragolije.

    Joj, sem lena danes, že včeraj sem bila. Potrebujem brco v rit, čeprav upam, da me ne bo kdo res brcnil. Me vest peče, preveč zabušavam.

  17. Spider said

    Spider brcne Zogco v rit….

  18. zogca said

    Žogca še vedno ne dela najbolj pridno.😉

  19. Spider said

    Spider vzame zalet..he he he…

  20. zogca said

    Po moje bo brca morala priti od zgoraj. Pa s tem ne mislim na Boga.😉

  21. John said

    Napovedi niso bile samo astrološke, jaz sem konzultirala cel spekter. In cel spekter je rekel isto. Ampak najbolj pa res verjamem svojemu srcu in njegovemu nasmehu, ko vidi mene zganjati vragolije.

    In kaj pravi zdaj “cel spekter”? V katerem mesecu se bo zgodilo oz. v kateri polovici leta?😉

  22. zogca said

    Aaa, grem zvečer kofetkat s svojo Jovančico. Ona me bo spravila v redu, to je ziher.😉

  23. zogca said

    Ne povem.😉

    In kaj pravi zdaj “cel spekter”? V katerem mesecu se bo zgodilo oz. v kateri polovici leta?

  24. John said

    No.. pri prvem nekaj mesecev nazaj si omenjala poletje.. Pa se ni nič zgodilo. Zato me zdaj zanima kako dolgo naj čakam, da se tudi jaz razveselim za tebe…

    Pa odziv na poslane slike?

  25. zogca said

    Pa brez. V bisvu niti tega, kar pišem, ne bi smela, tako pravi moja najboljša prijateljica. Da je treba biti tiho in ne blebetati na vse strani, da stvari ne pokvariš. Zdaj, da bi bila jaz čisto tiho, to ne bi bila jaz. Ampak pretiravati mi pa z blebletanjem tudi ni treba.

  26. zogca said

    Ni res, da se ni nič zgodilo poleti. Tisti, ki so me spoznali prej in so me videli zdaj, vedo, da se je zgodilo veliko, ker sem jaz spet postala veselo in razigrano bitje, ne pa sama sebi tečna cmera. To je velikooooo.

    No.. pri prvem nekaj mesecev nazaj si omenjala poletje.. Pa se ni nič zgodilo.

  27. zogca said

    Misliš to, ko sem napisala, da bom princu poslala fotografije z Velike planine? Nisem mu jih poslala. Poslala sem jih samo prijateljicam. Tako sem se odločila. Ne vem, zakaj, nočem riniti vanj. Tudi na tak način ne.

    Pa odziv na poslane slike?

  28. John said

    Oh… spet si skrenila s poti. Govorim o vajinem odnosu z princem (včasih me spreleti, da vseeno misliš na svojo lastno muco)!
    Zelo v redu je da, se sama spreminjaš… zelo, zelo.

  29. John said

    To me spomni na eno misel, ki sem jo zasledil…


    NE SANJAJ
    O SVOJEM VITEZU

    RAJE SI SAMA
    NADENI
    BLEŠČEČI OKLEP

  30. zogca said

    Lej, princ ni bil napovedan ne za julij ne za avgust, čeprav sem jaz res mislila, da je bil. Pa ni bil. Jaz sem mislila, da je, ker je bilo napovedano, da bom jaz spet vesela in zadovoljna. Meni se je zdelo logično, da to pomeni princ, ker si nisem mogla misliti, da bi to lahko pomenilo karkoli drugega.

    Kakšno mojo muco?

  31. zogca said

    Misliš na mojega muca, ki ga ni več? Najprej je bil on princ. In potem je princ dobil vzdevek po njem.

  32. John said

    Tako sem se odločila. Ne vem, zakaj, nočem riniti vanj. Tudi na tak način ne.

    Ojoj… Pa saj ti delaš zid okoli sebe! Kako naj ve kaj o tebi, kako se spreminjaš in dozorevaš na bolje? Razen če bere blog. Ali pa se preko prijeteljev pozanima. Pa se kaj od tega?

    Kaj nisi ti imela muce po imenu princ? Ali sem kaj zamešal?

    Saj to je ravno poanta… vsi ta napovedovanja se nanašajo na tebe! Tudi ta za naprej se nanašajo na tebe… v ednini.

  33. zogca said

    Umrl je Ted Kennedy. Sram me je, ker sem to izvedela na trač portalu.

  34. zogca said

    Ne, muce nisem imela, sem imela pa muca.

    Muca jaz pravim nečemu drugemu, zato nesporazum.

    Kaj nisi ti imela muce po imenu princ? Ali sem kaj zamešal?

  35. zogca said

    Ne, ta se pa ne.

    Tudi ta za naprej se nanašajo na tebe… v ednini.

  36. zogca said

    Lej, ne vem. Jaz se zanimam ne. Mi je pa logično, da … Če mu je mar zame, kot naj bi mu bilo, potem verjetno res kdaj odpre moj blog in prebere, kaj je z menoj. Se ti ne zdi?

    Ojoj… Pa saj ti delaš zid okoli sebe! Kako naj ve kaj o tebi, kako se spreminjaš in dozorevaš na bolje? Razen če bere blog. Ali pa se preko prijeteljev pozanima. Pa se kaj od tega?

  37. Lynx said

    Fotografija je seksi. Lasje…profilček pa sploh.

  38. zogca said

    Končno je nekdo opazil.😉

  39. Lynx said

    Končno je nekdo opazil.

    Mogoče temu botruje čas kislih kumaric. 🙂
    Jaz sem takoj opazil, vendar sem se namenoma posvetil pesmici, da ne bom vedno skoraj edini tako neotesan in nekultiviran. 😉

  40. Lynx said

    Na mojo srečo je bila pesmica kratka…

  41. zogca said

    Neotesan in nekultiviran, ker opaziš oprsje? Jaz temu pač rečem moški.

    A vam pozdravim Jovanko? Se rihtam in šibam na “zmenek” z njo. Je pa ni na blogu, ker ji nagaja računalnik.

  42. zogca said

    Naslednja ne bo.😉

    Vam pa obljubim, da bo, ko pride jesen, več pesmic in več vročih fotografij. Zdaj poleti ni bilo tako velike potrebe po gretju, kajne?😉

    Na mojo srečo je bila pesmica kratka…

  43. Lynx said

    Pozdravi njo in Broza. Lepo se imejte.

  44. zogca said

    A ne, Broza ne bom videla, ker sem rekla, da ne grem prav do nje, ampak se dobiva na nevtralni lokaciji na kavi. In danes ta nevtralna lokacija ni BTC.😉

  45. maxi said

    khm…tale fotka je všeč tudi meni.

  46. Lynx said

    Ja. Joška kar vabi, da bi jo nekam dal.

  47. pika said

    “Včeraj, na primer, je Piko skrbelo zame.”

    Oprosti Žogca. A saj sama ugotavljaš, da ponavadi nisi tiho in poslušaš muziko in nobenega odmeva nikjer. Kaj pa bi naj mislila? Da si žalostna, ker že celi dan nisi vidla nobene krave? Hecam se.

    A ni lepo, če nekoga skrbi zate? jaz nimam nič proti, če koga skrbi zame…

  48. pika said

    “Joška kar vabi, da bi jo nekam dal.”

    Ja, tako nevsiljivo mamljiva je. Se strinjam… erotično, res…

  49. zogca said

    Upam, da bo Janis kaj dopisala.:mrgreen:

    khm…tale fotka je všeč tudi meni.

  50. zogca said

    Ne se opravičevat, pliz!!! Ti si mi prišla prav samo kot primer, čeprav ni … V bistvu je šlo bolj za poezijo, ki jo dajem gor. Ne vem, na forumu sem že prebrala, da sem kakor blazno depresivna in da se to vidi po poeziji. Kar mi je bilo absurdno. Kot da eni ne dojamejo, da jaz nisem avtorica te poezije. Pa pod vsako pesmijo piše, kdo je avtor.

    Oprosti Žogca. A saj sama ugotavljaš, da ponavadi nisi tiho in poslušaš muziko in nobenega odmeva nikjer. Kaj pa bi naj mislila?

Leave a Reply

 
