Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Naj sladoledna kupa tega poletja!

Posted by zogca na avgust 26, 2009

Naslov objave mi ni všeč, ampak če se izognem besedi, ki me moti, potem to ne bo več to, kajti prav ta je najpomembnejša. Namreč kupa. Ne zveni mi slovensko. Ker druge besede ne poznam, bo morala biti kupa, ne gre drugače. Takole je bilo. V petek sem šla k frizerki, da bi postala še bolj plavolasa, kot sem že sicer plavolasa. V salonu ponavadi prelistam vse trač revije, da sem na tekočem kdo s kom, kdaj, kje in zakaj, tokrat pa sva samo čvekali.

Med čvekanjem sem izvedela, da imajo ob Zbiljskem jezeru daleč najboljše sledoledne kupe in seveda sem se morala prepričati, ali ta podatek drži. Ko sva s prijateljico delali načrt, kam se bova šli sprehajat, je bilo Zbilje prvo na spisku možnosti. Kupa bajadera. Bila je več kot odlična. In kako zelo velika! Več kot priporočam.

Če ne marate sladoleda ali pa samo hujšate (zakaj jaz ne?),  se lahko sprehajate ob jezeru in ugotavljate, da so vsi naredili več potomcev kot vi. To sva namreč počeli midve s prijateljico.

4 Responses to “Naj sladoledna kupa tega poletja!”

  1. Tristan said

    Ob Zbiljskem jezeru je lepo, sem bil že večkrat tam.
    Vidim, da je še vedno tolk labodov. Tudi oni so naredili več potomcev🙂

  2. masena said

    Ojla! Dolžna sem odgvor od zadnjič. Nič, tip me preprosto ne j..e pet posto. Vse druge bi že zdavnaj o……a, njega nekako ne morem. Tako mi je lep. Mi je pa nedavno nazaj napisal, da želi, da ohraniva prijateljstvo. Halo! Jaz pa tako nora nanj! Lahko bi seksala z ne vem kolikimi, se poljubljala, a preprosto ne morem. Hujšam pa ne🙂, če odgovorim na zgornjo temo. Sem si privoščila tudi sama en ful lep popoldan in ledeno kavo z obilo smetane🙂

  3. zogca said

    Njih sem tudi mislila s tistim stavkom v objavi.😉 Čeprav je res, da so jih tudi mnogi sprehajalci, ki niso labodi, naredili več od naju. Midve sva čista nula.😉

    Tudi oni so naredili več potomcev.

  4. zogca said

    Hvala enako. Ne samo to, da ne morem. Sploh nočem. Nimam nobene želje.

    Lahko bi seksala z ne vem kolikimi, se poljubljala, a preprosto ne morem.

Leave a Reply

 
