Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ves dan poslušam …

Posted by zogca na avgust 25, 2009

41 Responses to “Ves dan poslušam …”

  1. asdf said

    ok- danes smo na avemariah… ta je bach/gounod- pa meni ena naj izvedb ( kaj nisem jaz že tega nalepu?) publika vedno, vedno kupi to. čudovit človek ta bobby. srečen vsak trenutek, ko je na odru….

  2. asdf said

    še jack- havajski japonec- virtuoz, popolno, nenad*ebljivo! dan inačic bo, že voham😉

  3. asdf said

    zadnji spam, cukrčki za polizat tommy emanuell, avstralski rocker (igral s claptonom, vsemi- eden največjih- zguglajte)

    eccola, storia finitta…
    upam, da vam kaj od tega sede…

  4. zogca said

    Najbolj mi sede to, da sem cukrček.😉 Tvoje muzke pa še nisem poslušala, bom, še vedno nabijam Ave Mario.

  5. Shirley Valentine said

    Jaz pa tole



  6. asdf said

    last but not least, tommy še enkrat- one man band
    takšen intro ne pripravi celi band pa tudi zabava se ne tako, kot ta tip…
    lani je bil v ljubljani….
    zabavljač- priporočam!

  7. StaneP said

    Krasen izbor Asdf! Bocelli je pa itak…

  8. Spider said

    Obozujem to pesem..

    http://www.ibricajusic.com/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=47

  9. StaneP said

    Asdf, kaj ko bi ti, ker očitno dobro poznaš sceno, kdaj v naprej povedal za kakšen takšen glasbeni obisk? Mene bi zanimalo, čeprav ne sledim jazz sceni.

  10. asdf said

    no stane, ti bojo kmalu v oesterreichu…
    ti pa so pokjeni, ti!

  11. pika said

    “takšen intro ne pripravi celi band pa tudi zabava se ne tako, kot ta tip…”

    Imaš prav. Neverjetno. Ne poznam.

    “ti pa so pokjeni, ti!”

    Podpišem. Mojstri, priznam. A ni nekaj, kar bi jaz poslušala, razen če bi se hotela totalno zabavat. Pa saj v tem je poanta.

    Grem na moj band… sorry asdf, prekinjam…

  12. pika said

    Še eno … duet z Emmylou Harris… All the Road Running…

  13. asdf said

    moj daleč najljubši album straitsov in komad…

  14. pika said

    Kakšni pokavci so še tu? Hvala. Že dolgo nisem poslušala ta komad. Ah, sama se zelo težko odločim za kakšen njihov komad kot najboljši… pač, moj band so… kot moški; če je nekdo tvoj moški, je pač ves “tvoj”; ni nekaj najboljšega in nekaj najslabšega… v vsakem določenem trenutku pač nekaj drugega, ravno “tapravega”… tako je z mano in DS… enostavno…

    Lahko noč vsem; zdaj si bom pa že dala kazensko…

  15. asdf said

    oj!
    če je nekaj tvojega, ne pomeni, da ni nekaj boljšega in nekaj slabšega pri njem. bendu ali partnerju. tak se pač meni zdi. je pa dobro in pomembno, da vedno najdeš pri njem tisto, kar ti je v tistem trenutku tapravo…
    d. jutro

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. pika said

    “če je nekaj tvojega, ne pomeni, da ni nekaj boljšega in nekaj slabšega pri njem.”

    Seveda ne. Nisem mislila tega. Hotela sem povedati, da je vse odvisno od trenutka. In tiste toplote v nas… nimamo vedno enako radi; tako je. Enkrat sami ptički pojejo, brez razloga; drugič nam gre vse na živce, brez razloga. Nič se ni spremenilo. Mi nismo vedno isti.

  23. Lynx said

    Ne poslušam cel dan, ampak zdaj prvič in zadnjič danes.
    Za lahko noč:

  24. zogca said

    Ave Marie je dovolj za nekaj časa.😉

    Vračam se v osemdeseta.

  25. Spider said

    Poslušajte to božansko pesem

    http://www.ibricajusic.com/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=47

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. Lynx said

    Da združim prijetno za uho in prijetno za oko. In da mi ne pozabite Monice:

  32. Lynx said

    Zabava vas DJ Lynx 😉 :

  33. Lynx said

  34. Lynx said

    Ženskam svetujem, da ob poslušanju te čudovite pesmi raje mižijo 😉 :

  35. Lynx said

    Tale bi bolj pasala k objavi o lažnivcih:

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. zogca said

  40. Lynx said

  41. zogca said

    Jup, lepa leta, Kim Wilde, dobila sem njeno kaseto za deveti rojstni dan.

Leave a Reply

 
