Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Malo molitve, veliko sušija in astrologije!

Posted by zogca na avgust 22, 2009

Znova sobota. Znova stara Ljubljana. Vendar namen današnjega skakljanja po tistem koncu ni bila želja po zapravljanju, res ne. Odpravila sem se k frančiškanom, in sicer sem hotela moliti, prositi za pomoč svetega Antona. Pridružila se mi je tudi prijateljica, ampak žal sva naleteli na zaprto cerkev.

Imeli sva dober namen, da se do treh, ko se je cerkev znova odprla, vrneva, ampak šment, sva odskakljani na vse mogoče konce mesta in se nisva več vrnili. Saj sveti Anton sliši tudi, če se z njim pogovarjaš od doma. Menda. Predvidevam. Upam. Ker res, bili sva preveč lačni.

Oja, znova suši v Running sushi & wok. Kjer seveda nimajo samo sušija, ampak se na tekočem traku vrti cel kup drugih jedi. Jaz sem jedla samo suši, prijateljica pa tudi. Veliko sva pojedli.

Ko sem v Leclercu kupila svoj najljubši pralni prašek, prijateljica pa v Bati škornje, sva se odpravili k moji najboljši prijateljici, kamor je prišla tudi izkušena astrologinja in imele smo seanso. Jup, zelo sem zadovoljna z rezultati, ampak kot vedno nepotrpežljiva. Zakaj se ne more zgoditi že jutri, zakaj moram čakati? Otrok v meni bi malo cepetal, ampak to ne pomaga. Včasih je treba preprosto počakati.

Moja najboljša prijateljica ima novega muca in izbirale smo mu ime, ampak nekako nisem dobila občutka,  da se je moj predlog prijel in da bo mucu na koncu res ime Pipo. Očitno bom morala še precej lobirati. Že nocoj po telefonu, čeprav ne do jutra, ker moram zgodaj vstati. Jutri bom namreč beton zamenjala za naravo, grem na Veliko planino.

4 Responses to “Malo molitve, veliko sušija in astrologije!”

  1. stanep said

    joj žogca, kaj je pa tebe pičilo? V hribe? No, vsekakor pozdravljam beg iz betona! Mene je motor dostavil v Koper na sladoled in tle v senčki je prav luštno. Domnevam da greš na Velko z gondolo, he he…

  2. zogca said

    Sem že nazaj. Oj, je bilo luštno, tako zelo luštno. Kaj me je pičilo? Tisti moj črmljček me ni pičil.😦 Oja, z nihalko sva šli gor, ampak sem pa zgoraj več kot šest ur hodila in sem bila zelo pridna, bo Pika potrdila, o tem ne dvomim. Fotkali sva kot zmešani, končno sem našla nekoga, ki je enako počen na fotkanje kot jaz. Bo objava na blogu o Veliki planini, mogoče že nocoj. Malo sem zaspana.😉

  3. pika said

    No, tudi meni je uspelo priti v MB. Potrjujem, da je Žogca od danes dalje tudi otrok planin; kamnov v kombinaciji s kravjeki; da je zaljubljena v krave in fotografiranje krav. Malo me je sonce prijelo; zdaj vem, zakaj si vprašala, če si kaj rdeča v obraz. Tuš je pasal v nulo; napisala sem še mail asdf; pogledala svoj blog… no, sedaj pa spančkat. A to pomeni, da zjutraj ne bo fotk? So te hribi in svež zrak vseeno malo zmantrali? No, jaz sem lačna. In mislim, da bom še nekaj malega pojedla. Se mi pa lušta ona čokolada; saj veš, tista, ki je ti ne ješ, jaz je pa nimam. Pa saj je samo urco do mene.

  4. zogca said

    Visim na telefonu, odkar sem prišla domov. Najprej z eno, potem z drugo, nakar še s tretjo. Roko na srce, Pika, pa sem zaspana. Potrudila se bom, da naredim objavo za blog že zdaj. Ali pa bom zjutraj bolj zgodaj vstala. Lačna pa nisem, veš, tvoja čokolada je še kar v nahrbtniku, me nič ne mika. Fotografije so fantastične, tiste, ko si ti mene slikama. Noro dobro. Jih moram poslati prijateljicam, plus tudi princ jih bo dobil. Zdi se mi, da bi bil odškodovan, če jih ne bi videl, jaz pa princa ne želim oškodovati.😉

    Fotografij krav imam pa … Neznano število.🙂

Leave a Reply

 
