Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj vas zjutraj zbudi?

Posted by zogca na avgust 20, 2009

Bujenje. Pri meni je to precej zahteven projekt. Roko na srce, ne bi bil, če bi se v posteljo odpravila ob desetih zvečer. Ko imam takšna obdobja, ki so redka in ne trajajo dolgo, sama in brez pomoči vstanem že pred šesto. Ker jaz ponoči resnično uživam in se ne spravim spat, je zjutraj pekel. Na mobilniku imam nastavljeno, da me ob pol osmih začne buditi in me potem budi na pet minut desetkrat. Z refrenom naslednje pesmi …

Ko jo zaslišim, bi morila. Ne zato, ker mi pesem ne bi bila všeč, mi je, ker sem vedno tako zelo zaspana. Refren pa je divji in glasen. In vseeno, četudi verjetno zbudi pol mojih sosedov, jaz še vedno nemalokrat zaspim. In vi, kaj vas zjutraj zbudi?

59 Responses to “Kaj vas zjutraj zbudi?”

  1. pika said

    Škoda, da nisi napisala, kaj bi želeli, da vas zjutraj zbudi.

    Nič. Sama. Morda dvakrat na mesec ura (budilka); enkrat na dva meseca sosed in njegov radio; približno enako sosedove kure; trikrat na leto ognjemeti in podobni zvočni elementi… v glavnem pa neki “notranji diktator” ali “pritisk na mehur”… kakšno neromantično življenje imam?! Groza.

    In sedaj : kaj bi želeli, da vas zbudi. N….. d….!

  2. zogca said

    Potem bi se pa spet eni moralisti hudovali, da je Žogca preveč perverzna.😆 Nekdo, ki mogoče kdaj zaide na moj blog, ne vem pa, ali res, ve, kako me je najlaže in najhitreje zbuditi.😉

    Škoda, da nisi napisala, kaj bi želeli, da vas zjutraj zbudi.

  3. maxi said

    In sedaj : kaj bi želeli, da vas zbudi. N….. d….!

    Ja, ja…kdo bi želela, da me zjutraj budi.🙂
    Khm….hmmm, jaz bi da me….zbudi, ali pa tudi če me ne, sam da je zjutraj tam…mehek in topel….😳

  4. pika said

    Ne obstaja taka stvar kot je “perverznost” med dvema. Moralisti?! K vragu z njimi. Fanatiki v eni smeri, a v svoji osnovi najbolj pokvarjeno lažnivi.

  5. zogca said

    Mehek?😯 Nekaj mi tukaj ni všeč.

    mehek in topel….

  6. pika said

    Noč bo še težka. Čutim tako. A jutro? Baje šentjanževka na žganju nudi halucinacije. A bi pomagalo? Ve kdo? In koliko šentjanževke?

  7. zogca said

    Mah, jaz se to malo delam norca iz same sebe. Če je komu moj blog perverzen, naj ga pač ne bere. Mislim!!! Nikoli se mi ni zdelo, da moj blog zagovarja kakšno nemoralno početje ali ga propagira. Ampak hej, nekateri so imeli pripombe. Zdaj že dolgo ne.

    Ne obstaja taka stvar kot je “perverznost” med dvema. Moralisti?! K vragu z njimi.

  8. zogca said

    Ne vem. Jaz sem jo pila v čaj izvedbi brez alkohola. Kakšna dva meseca. Ko sem bila najbolj depresivna lani. So rekli, da pomaga, ampak ne vem, ali mi je. Na koncu sem se tako ali tako sama izvlekla iz dreka, samo trajalo je nekaj časa.

    In koliko šentjanževke?

  9. Tana said

    Mehek?😯 Nekaj mi tukaj ni všeč.

    Meni tudi neeeeeeeeeeee.

  10. pika said

    “Mah, jaz se to malo delam norca iz same sebe.”

    Saj vem, Žogca. Nočko.

  11. pika said

    Drage moje, a ni zanimivo, da lahko to stanje vedno spremenite?!

  12. maxi said

    Mehek?😯 Nekaj mi tukaj ni všeč.

    Uuuuuups……sem misla nekaj drugega kot vidve….😛
    Na kožo in tist jutranji mehek dotik kože… 😛🙂

    Cel pa res ne rabi bit trd…:mrgreen:

  13. maxi said

    Drage moje, a ni zanimivo, da lahko to stanje vedno spremenite?!

    Kašno stanje?

  14. Tana said

    Cel pa res ne rabi bit trd…:mrgreen:

    To se pa strinjam maxi, če bi bil celi trd pa tudi ni dobro oziroma sploh ni dobro, saj se potem ne bi mogel niti premakniti, kaj šele da bi te zbudil…

  15. pika said

    “Kašno stanje?”

    saj že imaš odgovor, kajne?

  16. Tana said

    Kašno stanje?

    Mehko v trdo:mrgreen:
    To je pa naša naloga:mrgreen:

  17. maxi said

    saj že imaš odgovor, kajne?

    hehe…mislim, da ja…😉

  18. zogca said

    Ne, res ne. En del je dovolj. Je pa fajn, če je cel topel.

    Cel pa res ne rabi bit trd…

  19. zogca said

    Meni drugače zelo laska, če je takšen že samo zaradi moje prisotnosti.

    Drage moje, a ni zanimivo, da lahko to stanje vedno spremenite?!

  20. Tana said

    Meni drugače zelo laska, če je takšen že samo zaradi moje prisotnosti.

    Verjamem Žogca, saj to laska vsaki… vedno pa samo prisotnost ni čisto dovolj. Je še treba kaj narediti… rade volje….:mrgreen:

    No sicer jaz se zbujam sama, vsak dan ob 7.00 uri (včasih še prej). Imam sicer tudi na mobilniku naštimano, da me ob tej uri zbudi, velikokrat pa jaz prehitim… Res pa je, da grem spat vsak dan okrog 11.ure in lepo pridno spim celo noč, tako da problemov z bujenjem nimam.😉

    Danes že zamujam… bo treba spat, lahko noč vsem in vsaj lepe sanje, če že drugega ne bo….

  21. zogca said

    In zdaj sem ob polnoči našla meni fantastično spletno stran in bogsigavedi, kdaj bom šla spat.

    http://razvezanijezik.org/?page=Naslovnica

  22. zogca said

    V tem primeru verjetno tudi jaz ne bi imela težav. A kaj, ko so ti primeri tako redki?

    Res pa je, da grem spat vsak dan okrog 11.ure in lepo pridno spim celo noč, tako da problemov z bujenjem nimam.

  23. webmaher said

    aha vse jasno, kdo bi moral zbujati Tano, Maxi, Žogco, Piko in s kakšnim:mrgreen:
    Jaz vstanem, ko hočem in ko se mi da…včasih če predolgo spim me zbudi kak tulifon ampak to je zelo zelo redko😆
    Pozdrav Žogci od Vlatke😉

  24. Lynx said

    Ker sem hud zaspanec, mi je prebujanje večinoma zoprno. Največkrat me zbudi ura.
    Pravzaprav ne vem, kakšno zbujanje si želim, najpomembneje pa se mi zdi, da sem naspan, ker se prevečkrat zbudim utrujen.
    Mogoče bi bilo najlepše ob masaži in nežni glasbi.

  25. Tana said

    Kaj traja manj od kuhanja kave, prebudi pa vas enako učinkovito?

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/danes-hocem-ta-hitrega.html

  26. webmaher said

    Tana je danes za ta hitrega, kaj pa vi:mrgreen:

  27. izbrana said

    Jaz se vedno, ampak res vedno zbudim sama od sebe. Zvečer se “odločim” kdaj moram zjutraj vstat in se res vedno zbudim takrat, ko moram vstat. Že od srednje šole dalje. Ne me vprašat kako mi to uspe, ampak mi res. Sicer si vsakič pripravim budilko na telefonu za vsak slučaj, ampak zvonenje pričakam zbujena. In potem vstanem takoj. Zbudijo me pa nežni zvoki klavirja iz začetka tegale komada:

    Drugačni načini zbujanja…? Mehka koža, trdi, topli….? Kaj je že to?

    Drugče pa Izbrana nima najboljšega obdobja. Žalostna je, kar tako, kar nekaj… :(!

    Vas pa berem. Luštni ste…

  28. zogca said

    Da ne bom jaz prišla red delat!!!😉

    Drugče pa Izbrana nima najboljšega obdobja. Žalostna je, kar tako, kar nekaj… !

  29. zogca said

    Jaz pa sploh. Ravno od frizerke. Ravni lasje končno spet, juuupi!

    Luštni ste…

  30. zogca said

    Jaz ne, jaz bi nežno. Mah, jaz sem nuna. Jaz bi bila vesela, če bi me ON samo božal.

    kaj pa vi

  31. webmaher said

    Izbrana to je včasih tudi meni zelo dobro uspevalo, zdaj pa sem čisto ven padu🙂
    Žogca a so ta ravni blond😆

  32. Tana said

    Tana je danes za ta hitrega, kaj pa vi:mrgreen:

    web, jasno… Glede na vremenske razmere, še samo kaj hitrega paše… vsaj meni, za druge ne vem … klima pa ne dela 😉

  33. zogca said

    Jaz je sploh nimam.

    klima pa ne dela

  34. zogca said

    Jaz sem vedno bolj blond. Že prej sem bila blond, ampak letos poleti sem pa postala še bolj blond. Danes pa še malo bolj blond. Še vedno gre za pramene, ne barvo, ampak sem res že tako svetla, da zame komot dobiš tri kamele.:mrgreen:

    Žogca a so ta ravni blond

  35. zogca said

    Katero muzko naj si še naložim na telefon za budnico? Kaj podobnega So what od Pink. Da bom čim manjkrat zaspala. 😳

  36. Tana said

    Jaz je sploh nimam.

    Saj če samo boža, potem ni tako vroče:mrgreen:
    Bo pa kmalu bolje (glede na napovedi) tako da klima sploh ne bo več problem.

  37. zogca said

    Jaz nisem navdušena nad napovedmi, da bo konec vročine. Jaz hočem, da poletje traja čim dlje. Meni je lepo v majčkah in kiklicah, mi je lepo v natikačah in sandalcah, mi je lepo, da je dan dolg. In se bojim zime.

  38. Tana said

    Saj menda še ne bo konec vročine. Bo poletje še kar trajalo…
    Tudi jaz ne maram zime (pa ne zaradi tega, ker ne morem nosit majčk in kiklc..). Na splošno mi zima ni všeč.
    Bo treba res it v tople kraje. Kam je že dolgoooooooo nazaj web predlagal… ?
    Tako jaz zaključujem delovni dan in grem na eno finooooooo osvežitev. Do večera pa se vrnem.😉

  39. webmaher said

    Tani potem privoščim najhitrejšega ta hip…Bolta:mrgreen:
    Ja Žogca žal bo kmalu potreba spet dodatno gretje, se bojim, da pride ena fronta in konec poletja🙄
    Kje za eno Žogco dobiš tri kamele😉

  40. webmaher said

    a sem res kaj predlagal🙄
    Tana pejt za nas vplačat italjanski loto pol je pa problem zbujanja rešen za vse večne cajte😆

  41. zogca said

    Juuuuuupi!!!

    Bo poletje še kar trajalo…

  42. zogca said

    Pozimi bi pa res šla. Ampak ne ven iz Evrope, jaz rada ostanem v Evropi. Razmišljam o Barceloni za dva tedna. Ali kaj podobnega, ker Barcelono sem si že ogledala po dolgem in počez.

    Bo treba res it v tople kraje.

  43. zogca said

    V arabskem svetu. Mogoče pa še kakšno zlato ketno zraven.😉

    Kje za eno Žogco dobiš tri kamele?

  44. Spider said

    Mene zbudijo Laibachi.

  45. zogca said

    Jutri si ne bom navila budilke.🙂 Hvalabogu za soboto.🙂

  46. zogca said

    Malo sem izebdačena, ker sem v petek zvečer obtičala doma. Pomivan posodo, obešam perilo, vmes gledam Bundyjeve in berem knjigo o mesečnih vozlih. Eh, bo že. Je še kdo doma?

  47. Spider said

    Ne, jaz sem tud doma.

  48. zogca said

    Kaj počneš?

  49. Tana said

    Jaz sem tudi že doma.

    Jutri si ne bom navila budilke

    Jaz sem jo pravkar naštimala,

    Hvalabogu za soboto.

    ker imam jutri delovno.😉

  50. Tana said

    dobro jutro…. vsi sami zaspanci in lep dan😉

  51. zogca said

    Dobro jutro. Stežka sem vstala, je hvalabogu telefon zvonil, mama. Imam toliko opravkov, ki se zaprejo ob enih, da nisem smela zaspati. Potem se grem pa potepat. Tudi na suši grem. Jaz bom potem malo dražila. Pa v Frančiškane moram, grem molit k svetemu Antonu, najboljša prijateljica pravi, da je pametno, potem grem z drugo prijateljico k najboljši prijateljici. Skratka, pester dan. Jutri pa Velika Planina. Bodo pa potepanja na blogu, tako Velika Planina kot današnje potepanje, fotomaterial in to. Sploh se že zdaj veselim fotografiranja Velike planine.

  52. webmaher said

    Glej da boš imela vse baterije na polno:mrgreen:
    Tana jaz sem danes odspal še malo namesro tebe😉

  53. Spider said

    Joj, kako je lilo pr nas še do pred kratkim. Sedaj samo močno dežuje.

  54. Lynx said

    Drugače pa Izbrana nima najboljšega obdobja. Žalostna je, kar tako, kar nekaj…

    Potem sva v istem zosu. Ampak jaz sem na boljšem. Imam razlog. 😉

  55. Janis said

    Trikrat lahko ugibate, kaj budi mene. Mačja mrcina:mrgreen:

  56. Spider said

    na tole sem takoj perajt

  57. zogca said

    Moj muc je ponavadi začel mijavkati šele, ko je že začutil, da se zbujam, prej pa ne. Čeprav, bila so tudi neka obdobja, ko je kakal točno ob šestih zjutraj in seveda je on vedno vztrajal pri tem, da se stranišče počisti takoj, ko se je pokakal. In ko se je polul, ampak če je šel kdaj ponoči lulat, potem ni vztrajal, čez dan pa … Oja, on je bil glavni.😉

    Trikrat lahko ugibate, kaj budi mene. Mačja mrcina.

  58. Lynx said

    Trikrat lahko ugibate, kaj budi mene. Mačja mrcina.

    Dobro da si mačko tako poimenovala. Če bi napisala “muca”, bi si lahko predstavljali tisto, ki jo tako poimenuje Salome. 😉

  59. trnovčanka said

    🙂

    Če me ne zbudi kateri od otrok, me zbudi možev mobi, ki vedno bolj naglas nabija Odo radosti Grrrrrr. Njega nikoli ne zbudi. Ga brcnem in se odvlečem štimat mleko za najmlajšega, ki se tudi zbudi ob omenjeni popevki.

    Se ne spomnim več, kdaj sem se nazadnje sama od sebe zbudila.

    Aja, dopust je bil fajn😀

Leave a Reply

 
