Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Željna ljubkovanja in toplega naročja!

Posted by zogca na avgust 19, 2009

NA LOVU

Moja ljubezen
zmeraj na lovu,
zmeraj znova željna
ljubkovanja in toplega naročja.
Bridkost je ime poti,
po kateri hodi,
tlakovana je z ježicami,
Mačje blazinice puščajo za sabo
rdeče žige.

Neža Maurer

18 Responses to “Željna ljubkovanja in toplega naročja!”

  1. zogca said

  2. pika said

    Kako je lahko ljubezen na lovu? Tega pa res ne razumem? Zame to ni ljubezen; prej “polnenje” nečesa; česarkoli že. Ah, Pika, idi spat… naj danes za lahko noč eno slovensko, lepo, nežno…pa da Lynx ne bo spet rekel, da mu Eldo kradem, naj bo danes Marta… o.k.?

    Se opravičujem, če je ozadje malo “pocukrano”… pa saj sem jaz tudi včasih…

  3. pika said

    Moram dat še eno njeno… Lep dan jutri vsem…

  4. zogca said

    Joj, Pika, tega pa ne vem. Včasih mi sedejo cele pesmi, pri tej pa mi sede to ljubkovanje in toplo naročje. Tudi jaz sem željna, ampak samo enega naročja in samo njegovega ljubkovanja. Ampak sem se naučila živeti s to neizpolnjeno željo in zdi se mi, da mi gre kar dobro, da lepo živim, seveda pa bi njegovo naročje bila pika na i, cherry on the top, tisto, kar bi vse naredilo še lepše in še boljše.

  5. zogca said

  6. pika said

    Ja, vsi smo “žejni” in “željni” ljubkovanja in toplega naročja… brez prave ljubezni ni ne enega in ne drugega… tako pač je…

  7. zogca said

    Podpišem. Če ni iz globin srca in ne seže do globin drugega srca, mi je povsem brez veze in raje v tem času gledam svoje humoristične nadaljevanke. Če ni pristno in ni tisto pravo, če je samo približek, je nesmiselno.

    brez prave ljubezni ni ne enega in ne drugega… tako pač je…

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. pika said

    Gremo ven! En komad, da se bom lahko “drla” po gozdu… Eh, naj bo kar tale… že dolgo nisem “čula” (prevod : slišala)…

  11. pika said

    Da boste vedeli, zakaj imajo eni danes take čudne frizure… Indijanci, pa take…

  12. zogca said

    Jaz imam danes dan za Pink.😉

  13. zogca said

  14. Boom said

    No pa, da jih še jaz navžem nekaj iz mojega današnjega tripa, s katerim sem demal sosede🙂

  15. Boom said

  16. Boom said

    Janis rulzzzz🙂

  17. maxi said

  18. zogca said

Leave a Reply

 
