Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rada bi se potopila v tvoj objem!

Posted by zogca na avgust 17, 2009

RADA

Rad bi znala te tako močno ljubiti,
da ne bi mogel nikoli oditi!

Rada bi spregovorila tisoč skritih besed
in z njimi spremenila tvoj in svoj svet,
rada bi se spletla v vse, kar si ti,
in s srečo prepletla tvoje sledi.

Rada bi se sprehajala skupaj s tabo
skozi zrelo poletno travo,
rada bi zjasnila tvoje mrko lice
in ti pokazala pot resnice.

Rada bi, da bi v tvoji ležala moja roka,
sreča je srečna, ko sva otroka.
Rada bi se potopila v tvoj objem
in v njem začutila vse, kar vem.

Rada bi, da bi znal tako močno ljubiti,
da ne bi zmogla nikoli oditi.

Miša Čermak

21 Responses to “Rada bi se potopila v tvoj objem!”

  1. zogca said

    Že dolgo nismo imeli nobene pesmi, pa naj bo danes. Zdaj, ko je poletje in toliko skakljam okoli, raje dam kakšno “reportažo” o skakljanju. Pozimi pa, ko bom zapečkarica, bo spet več pesmi.

  2. zogca said

  3. pika said

    “Rada bi se potopila v tvoj objem
    in v njem začutila vse, kar vem.”

    Nekoč sem napisala nekaj podobnega : rada bi se potopila v tvoj objem in v njem začutila vse, kar sem. Zelo zanimivo. Ker te pesmi ne poznam. Drugače… kdo odhaja?! Ni vprašanje ali znamo močno ljubiti, temveč vprašanje, ali znamo ljubiti. Če znamo, potem dajemo. In če dajemo, moramo sprejemati. Ker nikoli ne moremo samo dajati v neskončnost, če tudi ne sprejemamo. Vse je v ravnovesju. Drugače ni ljubezen; je zanikanje sebe ali njeno nasprotje posesivnost. Ljubezen dobi moč skozi čas; takrat, ko jo zaljubljenost že v celoti izgubi.Čeprav moramo ostati vedno malo “nori”, vedno malo “zaljubljeni”… to je kot poper…

  4. zogca said

    Jaz sem tako ali tako čisto nora. Nocoj ga tako zelo čutim, kot bi bil meter proč od mene, ampak ni. Že zelo dolgo ga nisem tako zelo čutila, vedno sem ga, ampak zdaj pa res. Počutim se, kot takrat, ko sem šla delat rimsko pravo in obligacijskega trojčka. Metuljčki v trebuhu in ne vem kaj še. Ne vem, kaj mi je nocoj. Zdi se mi, da sem kar vročino dobila. Nekaj se dogaja, ampak ne vem, kaj. Jutri se moram spet zbrati, nujno.

  5. pika said

    Jap, Žogca. Sama imam krize že celo leto; malo gre gor, pa spet še enkrat globje dol. Kaj hočemo? Morda so krivi hormoni. V naravi pozabim. Nekako sem do sedaj čisto lepo živela sama; sedaj pa… lani se je prelomilo in nekako ne znam več biti sama. A človeka… nekako ga ni… ali pa se zaleti vame, pa ga ne vidim; “vidim” pa tam, kje nisem “videna”. Življenje. Je kdo obljubljal pravljico? Meni ne. Bo že; saj boš videla. Samo pozitivno je treba pogledat na življenje. Ker je lepo, res je lepo.

  6. pika said

    Veš kaj; jutri se bliža; pardon, ravnokar je jutri. Najbolje, da greva spat.

    Nočko Žogca… in sanjaj kaj lepega… sama upam, da bom vsaj zaspala danes…

  7. zogca said

    Ne vem, če bom lahko. Tako sem vznemirjena, ker čutim, da se nekaj dogaja oziroma se bo zgodilo, samo ne vem, kaj. Vsekakor bom poskusila zaspati. Lahko noč.

  8. pika said

    Stvari najdejo svojo pot; ljudje najdejo svojo pot; tisti, ki se imajo radi, najdejo skupno pot… če so si namenjeni; če si niso… je bolje tako. Pustiti času čas. Če je namenjeno, se bo zgodilo. Zato idi lepo spat. Ker moraš spat. Ker moraš biti zbrana. Vsi smo na istem. A razumem… sama vem, kako težko je.

  9. zogca said

    Ne, saj jaz se ne mislim ničesar dotikati, v nič drezati, ničesar sprožati, ne ukvarjam se z ničimer, prav res ne. Mi je pa nenevadno, da se kar tako iz vedrega neba, nič se ni zgodilo, nič, čepela sem na kavču in naenkrat sem imela občutek, kot da sem pet minut pred pomemebnim izpitom. Saj veš, nekaj v želodcu. Od kod je to prišlo, ne vem. Se ne bom pustila iztiriti, ne, ne bom se, ker mi gre zadnje mesece tako dobro. Ne bom se prepustila ugibanju. Če moram kaj vedeti, bom že obveščena.😉

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. Nevenka said

    Ne vem zakaj imam občutek, da moški od žensk, ki močno ljubijo zlahka odidejo.

  13. zogca said

    Dva dni nazaj mi je en moški to podrobno razložil. On bi se strinjal s teboj. In on pravi, da tako razmišljajo vsi, čeprav se jaz nisem strinjala, da je res tako.

  14. majniška b said

    Rada bi …rada bi vse to …in še več. Če bi znala pisat pesmi, bi napisala ravno tole…

  15. Tana said

    “Rada bi, da bi znal tako močno ljubiti,
    da ne bi zmogla nikoli oditi.”

    Nekaj najlepšega, če doživiš takšno ljubezen .😉
    Ta je potem večna… Za zmiraj😉

  16. Tana said

    Ne vem zakaj imam občutek, da moški od žensk, ki močno ljubijo zlahka odidejo.

    Jaz mislim, da temu ni tako. Zaradi ljubezni ne.😉
    Če že zlahka odide, potem pač on (moški) ne čuti enako močne ljubezni do ženske (ali je sploh ne čuti).😉

  17. zogca said

    Verjetno je mislila … Bolj kot ženska ljubi, bolj jo moški ima za ziher in ve, da je trofeja osvojena ter se poda drugam na lov. Mi je to par dni nazaj rekel en moški.

  18. zogca said

    Jaz tudi, pa se bojim, da sem preveč zahtevna.

    Rada bi …rada bi vse to …in še več.

  19. Tana said

    Bolj kot ženska ljubi, bolj jo moški ima za ziher in ve, da je trofeja osvojena ter se poda drugam na lov.

    Kot sem napisala, potem je pač moški ne ljubi tako zelo močno, kot ona njega. In potem je boljše, da se res poda drugam na lov, ha, ha, ….

  20. zogca said

    Ta je meni rekel, da so vsi takšni, dokler se ne odločijo, da hočejo družino. Jaz sem skeptična do njegovega mnenja, čeprav na nek način ima mogoče tudi prav. On gotovo tako misli, ne bi mi lagal, je prijateljičin sorodnik, se je oglasi na telefon, ko sem jo klicala, nima nekega interesa, da bi mi kaj bluzil, saj me še videl ni nikoli.

    Kot sem napisala, potem je pač moški ne ljubi tako zelo močno, kot ona njega. In potem je boljše, da se res poda drugam na lov, ha, ha, ….

  21. Tana said

    Ta je meni rekel, da so vsi takšni, dokler se ne odločijo, da hočejo družino

    To se pa ne strinjam. Niso vsi takšni, še zdaleč ne.
    Ja on lahko tako misli (ta ki ti je to rekel) ampak to še ni merilo za vse moške.
    Jaz vztrajam pri tem, da moški odide, ko ne ljubi dovolj, ali ga ljubezen ženske začne dušiti, mu ne da dihati ali kaj podobnega….😉

Leave a Reply

 
