Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena zanj!

Posted by zogca na avgust 15, 2009

49 Responses to “Ena zanj!”

  1. Spider said

    Zogca, ker je tema odprta z glasbenim videom bom tu vprašal: si že nabavila karto za Čorbo? Po moje bo počasi pametno nabavit, Križanke so male, to bo hitro razprodano. Jaz sem za to, da greva.

  2. zogca said

    Verjemi, da se tako zelo ne mudi. Pred dvema letoma so bile karte na voljo še zadnji dan. Vem, ker mi jo je hotela prijateljica kupiti, ampak jaz sem po operaciji imela tri tedne visoko vročino in sem bila tako zoprna sami sebi in vsa za nikamor, da sem se potem zadnji dan odločila, da ne grem.

    Sicer pa jih že prodajajo.

    http://www.eventim.si/portal/si/glasba/rock_pop/riblja_corba/54596/

  3. zogca said

    Za ljubitelje slovenske glasbe bo zanimiv koncert, ki je naslednjega dne.

    http://www.eventim.si/portal/si/glasba/rock_pop/pero_lovsin_z_gostipankrti_sokoli_vitezi/56055/

  4. zogca said

    Mene pa mika tale draginja.😉

    http://www.eventim.si/portal/si/glasba/rock_pop/eros_ramazzotti/52304/

  5. zogca said

  6. maxi said

    Ena zame;

  7. zogca said

  8. maxi said

    Wauu…neponovljiva je!🙂

  9. zogca said

    Meni je ta pesmica prva liga, ker je o princu.😉

    Me pa drugače Amy vedno spomni nate, ker si mi jo ti priporočila. Moram priznati, da je res res res dobra.

  10. zogca said

  11. maxi said

    Jaz sem jo odkrila s tole pesmico:

  12. zogca said

    Ej, to sem pa jaz hotela prilepiti, ampak sem potem šla U2 poslušat in sem prilepila njih.😉

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. maxi said

  17. zogca said

    Daj malo napiši, kako je bilo.

  18. maxi said

    Daj malo napiši, kako je bilo.

    Uf, jaz sem lahko tu zelo kratka….amazing! Jaz sem njih tako dolgo čakala, da so me ćisto prevzeli! Nič prav nič me ni motilo; vrstni red pesmi, politični pridih…meni so oni enostavno fantastični kadgod se ekrene!🙂

  19. zogca said

    Nisem brala reportaž z koncerta, jim je kdo očital slab vrstni red in politični pridih? Jaz sem samo na Tubu poslušala posnetke.

  20. maxi said

    Ma med novinarji niti nisem zasledila večjih pripomb, razen tega, da so pisali, da je bil drugi koncert boljši (10.8.), valjda, če sem bila jaz na drugem…hehe, šala!🙂
    Tako med ljudmi, ko sem se pogovarjala, so eni imeli pripombe…ampak to niso pravi fani, pravi fani vemo, da je njihov političen vpliv bil vedno prisoten, da je Bono velik himanitarec in politik med rokerji.

  21. zogca said

    Če do zdaj niso zaznali poskusov vplivanja na politiko, potem očitno ne razumejo velikega števila njihovih pesmi in jim sploh marsikaj ni jasno.

  22. maxi said

    Ja saj to je tisto, kar je meni najbolj smešno; hoditi na takšne koncerte brez biti pravi fan. Drag špas.

  23. zogca said

    Ker nekateri mislijo, da je fensi šmensi biti fen od U2-jev, ampak točno tako. Saj če se pogovarjaš z njimi pet minut, ti je kristalno jasno, da to niso. Ne vem pa, v čem je fora. Poslušaš, kar poslušaš.

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. Spider said

  27. pika said

    Hvala Spider za tale komad od DS. Vedno znova potrjuje njihova glasba, zakaj so moj band No.1. Pesem zame in … zate (ja, nekako spremljam tvojo … saj veš…). In res je, kar pravi. Zakaj skrbi? Za dežjem vedno pride sonce. VEDNO!!!! Drži se in še enkrat hvala za pesem.

  28. zogca said

    Ta je pa za moje srce.

  29. Spider said

  30. zogca said

  31. zogca said

    To je pa moja fejvrit muzka. Ta zgoraj. In ta zdaj.😉

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. Spider said

    Moja najljubša pesem, verjetno:

  35. Spider said

    Še ena mojih najljubših pesmi nasploh:

  36. Spider said

    Legenda:

  37. Spider said

    Danes za vas vrti Spider, he he, uživajte!

  38. zogca said

  39. Spider said

    Žogca, midva pa mava tajming, skoraj skrati sva dala italijansko gor he he he..

  40. zogca said

    I love 80’s.😉

  41. zogca said

    Pa še res je. Ta komad sem drugače, preden sem ga dala gor, poslušala vsaj ene petkrat. Dolgo časa je bil ta komad moja najljubša pesem. Prek tega komada sem spoznala “pevca” z najlepšim glasom. Pevca v narekovajih, ker je on več kot to. Mislim seveda na Bocellija.

    Žogca, midva pa mava tajming, skoraj skrati sva dala italijansko gor he he he..

  42. Spider said

    Še ena lepa italijanska, ob kateri ponavadi jokam:

  43. zogca said

  44. Spider said

  45. zogca said

  46. zogca said

  47. Lynx said

    Ni še blizu pomlad, pesmica pa je vseeno luštna:

  48. zogca said

    Pa škoda, bi lahko po jeseni takoj spet bila pomlad. Zimo bi jaz kar preskočila. Kar groza me je ob misli, da bo kmalu spet ob štirih tema. Pa megla. In mraz. Kar zvije me, ko pomislim.

  49. zogca said

    Ugotovila sem, da mi je Bryan Adams pravzaprav zelo lep. Od nekdaj ga rada poslušam, nisem pa o njem razmišljala kot o lepotcu. Do zdaj.

Leave a Reply

 
