Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razstava Dunje Wedam!

Posted by zogca na avgust 9, 2009

Nabrežje Ljubljanice med pristanom Ribji trg in Čevljarskim mostom je že uveljavljeno prizorišču ene od galerij na prostem v Ljubljani. Če se vam preveč ne mudi, če ne hitite v službo, na zmenek ali po trgovinah, se ustavite in si oglejte razstavo Dunje Wedam.

Fotografinja Dunja Wedam je, kakor verjetno tudi vidite, skozi objektiv fotoaparata ujela različne motive Ljubljane.

Enajst umetniških fotografij kaže podobe Ljubljane, kot jih je mogoče videti v odsevih luž.

Fotografije so razstavljene na panojih velikosti 300 krat 200 centimetrov.

Razstavljena dela so iz avtoričinega cikla Odsevi Ljubljane, kamor spadajo poleg Luž tudi Odsevi na Ljubljanici in Odsevi na steklu.

Kar vidite na spodnji fotografiji, naj ne bi bilo na razstavi, vendar vseeno je. Umazanija. Po reki plavajo stvari, ki sodijo v smetnjake.

Priznam, kar jezna sem bila, ko sem opazovala turiste, ki so fotografirali Ljubljanico, polno smeti. Tokrat začuda nisem srečala župana Jankovića. Če bi ga, bi se seveda pritožila zaradi te sramote.

44 Responses to “Razstava Dunje Wedam!”

  1. pika said

    Kar nekaj dobrih fotografinj imamo v Sloveniji. Osebno mi Dunja ni najbolj pri srcu (večkrat uporablja podoben “vzorec”, kot so tile odsevi Ljubljane, čeprav tale ni tako slab; okusi so pač različni). Všeč so mi Ane zadnje čase. Pogačerjevo sem ti že omenila, pa Ana Pišak. Res so mi všeč, ne samo portreti, vse njene fotografije. Tudi Suzana Čotar je zanimiva. Ah, vedno imam občutek, da delam krivico tistim, ki se jih ne spomnim, pa me je kar nekaj njih res navdušilo.

  2. pika said

    Napaka, moji dolgi nohti… Ana ŠIŠAK… se oprvaičujem Ani

  3. pika said

    Ah, k vragu… še en stavek ne morem prav napisat. OPRAVIČUJEM. TAKO!!!!

  4. pika said

    Pucam (pardon, čistim; celi dve uri današnejga dneva bom namenila temu); a ker imam ravno čik pavzo (ups, saj ne kadim! torej… imam pavzo!), ker že cele pol ure pucam in ker sem ravno slišala po radiu Love song (Dan D) in ker je takšen super komad in super besedilo… Love song, sad song, daj povej mi, kolk ljubezen stane,love song, sad song, al si kaj lačna, ko pomisliš name, al misliš na glas… Superca, kaj?

    Čvekam… pa moja pavza se bliža koncu…

  5. pika said

    Sem mogla poiskat še besedilo…

    Dan D : Love song

    Če bil bi ladja mislil bi da tonem.
    Če bil bi buden vedel bi da sanjam.
    Če bil bi sila, ki se raje umika, brez upora, brez dotika.
    Če bil bi tujec v domačih vrstah, človek ki nikomur ne pripada
    Če bil bi Buda ali dvorski norček bi me že imela rada
    Love song, sad song
    Daj povej mi kolko ljubezen stane
    Love song, sad song
    A si kaj lačna ko pomisliš name?
    A misliš na glas?
    Pararara, pararara..
    Če bil bi veren kot se da verjeti
    Če dal bi seme ker se dam vzeti
    Če se prelijem čez tvoje platno
    A bi mi rekla da je bilo enkratno?
    In če bi vse postalo navada bi me še imela rada?
    Love song, sad song
    Daj povej mi kolko ljubezen stane
    Love song, sad song
    Ali so tvoje želje kdaj zaspane?
    Love song, sad song
    Daj povej mi kolko ljubezen stane
    Love song, sad song
    A si kaj lačna ko pomisliš name?
    A misliš na glas?
    Pararara, pararara..
    Love song, sad song
    Daj povej mi kolko ljubezen stane
    Love song, sad song
    Ali so tvoje želje kdaj zaspane?
    Love song, sad song
    Daj povej mi kolko ljubezen stane
    Love song, sad song
    A si kaj lačna ko pomisliš name?
    A misliš na glas?

  6. pika said

    Ker imam danes bolj ali manj monolog sama s sabo (nekako poznana zadeva, se mi zdi); verjetno ste vsi na poti v ZG-U2; moram prilimat en njihov komad. Tako za gušt. No, sama ne bi šla na njihov koncert (sem zvesta Dire Straits; ker pa njih že cca. 20 let ni več, sem zvesta samo še Knopflerju; pa še njega sem lani petkrat prešpricala; moraš bit pa res umetnik, da ti to rata). Saj glasbo imajo kar o.k.; ampak še vseeno raje na njihov, kot n.pr. Madonna. Ženska je že preveč zagrižena; nič ne moreš delat brez strasti, če hočeš, da je v redu, a ona… ni več strast, ampak zagriženost. Prekleto preveč blizu fanatizmu za moj okus. Ma kaj spet kvasim. Samo en komad sem htela prilimat… U2, of course! Uživajte na koncertu, tisti, ki ste šli/greste v/na ZG-U2.

  7. pika said

    Še ena… ki sem jo poslušala vse dni nekega težkega obdobja v mojem življenju…

  8. pika said

    Saj jih je dosti… moja enka pomeni vedno najmanj tri… ko je Bog delil karakter, je mene ven spustil…

  9. zogca said

    Da, to sem videla na internetu. Oziroma sem videla Odseve na Ljubljanici.

    Pač gre za isti cikel. Ne vem, meni je všeč. Mogoče tudi zato, ker sem jaz precej počena na Ljubljano.😉 Ideja se mi vsekakor zdi dobra in zanimiva, je pa verjetno res, da se bo enkrat izpela.

    Osebno mi Dunja ni najbolj pri srcu (večkrat uporablja podoben “vzorec”, kot so tile odsevi Ljubljane, čeprav tale ni tako slab; okusi so pač različni).

  10. zogca said

    Ne, nismo. Jaz takrat nisem dobila vstopnice, na začetku, potem pa sem do te zadeve preprosto rezignirala. Zdaj zadnje dni sem videla, da so jo na MON-u večkrat prodajali, ampak jaz sem bila že rezignirana, plus jutri grem na morje.

    Ni ti treba prilepiti samo enega komada. Lahko prilepiš vse, jaz sem jih vedno vesela.😉

    Ker imam danes bolj ali manj monolog sama s sabo (nekako poznana zadeva, se mi zdi); verjetno ste vsi na poti v ZG-U2; moram prilimat en njihov komad. Tako za gušt.

  11. zogca said

  12. zogca said

    Maksimir kakav još nismo vidjeli: U2 euforija pokosila travu i pamet

    U2 spektakl: Fanovi se od ranog jutra okupljaju u Maksimiru

  13. zogca said

  14. asdf said

    ne, ne, nismo vsi na u2….
    jaz sem danes bicikl gonu, zdaj pa sem omagal. ju3 pa prlekija, potem pa s5 trenta….
    straitsi so pa že zelo daleč v mojem spominu… bli so pa vedno ok- u2ji pa so postali bolj muzika moje hčerke, kot moja…
    mi je pa bono veliki frajer, in en redkih, ki se trudi izboljšati življenje najrevnejših na svetu. zaradi tega ga še posebej cenim…
    madona- eh, ne bi izgubljal besed- za njo so naredili software, ki popravlja njeno fauš petje. zame ni zvezda, samo ženska, ki se je maksimalno dobro prodala.

    in še norci, totalni frajerji- tega se pa res ne loti vsak…
    http://www.vimeo.com/3992893
    aja- pika, ti si tudi iz mbja?
    lp vsem…

  15. zogca said

  16. zogca said

    Zdaj bi pa jaz tebe vprašala, ali me vzameš s seboj, a kaj, ko me verjetno še ne bo doma, ko boš šel.

    potem pa s5 trenta….

  17. pika said

    “in še norci, totalni frajerji- tega se pa res ne loti vsak…”

    Kaj si nor? Ludnica! Uh, da bi imela nekaj let manj, (pa še kakšno jajce bi pasalo zraven; moraš imet res jajca, da probaš nekaj takega) pa bi probala. Enkrat sem gledala že neki film; mislim, da je bilo prav tako na Norveškem (mimogrede; Norveška, sploh Skandinavija, so moje sanje; njeni fjordi in čudovita divja pokrajina; mora bit enkratno!), le da niso skakali samo z oblekami. Kako pri vragu še naredi preval? Saj moraš bit umetnik, da tako loviš zračne tokove, kajne? Ali pa jaz nič ne vem. Že samo jadralno letalo (zadnjič sem jih opazovala na Uršlji gori, včeraj na Pohorju) se mi zdi kar zahtevna zadeva. Moraš nekaj vedet o zračnih tokovih, pa “žepih”, ipd.. Že dolgo nič tega ne spremljam, a včasih sem kar rada gledala te zadeve. V glavnem… spet “flancam”… ludnica!!!

  18. zogca said

    Pozabila si mu odgovoriti na vprašanje.😉

  19. pika said

    “aja- pika, ti si tudi iz mbja?”

    Jap, pristna Mariborčanka. Kot “naš” pajek alias Spider. Hvala bogu, da smo vsi zastopani tu, kajne? Slovenija v malem skozi virtualni svet Žogcinega bloga.

    “ju3 pa prlekija, potem pa s5 trenta….”

    Vidim, da si kar aktiven. Oboje dobro. Trenta bolj. Sem bolj za gore in hribe. Ne toliko gričke in ravnino. Mi kar “lušte “delaš…

    A bo treba delat… kaj hočemo?!

  20. zogca said

    Bila sem prehitra.😉

  21. zogca said

  22. pika said

    “Pozabila si mu odgovoriti na vprašanje”

    Madonca, Žogca, ti pa res vse “vidiš”. Nisem, samo so me tisti “skakači” tako navdušli, da sem morala še enkrat (in še enkrat) pogledat.

    A bo sedaj v redu? Sem bila pridna in sem odgovorila na vprašanje?

  23. pika said

    “Bila sem prehitra.”

    Če bi bila moški, bi ti lahko še to zamerla.

  24. pika said

    Naj bo ena takšna… odsev družbe in dogodkov nekega časa, ki jih znajo tako lepo plasirat skozi glasbo…

  25. pika said

    In nekaj, kar si nekatere ženske želijo… ne veter pod tvojimi krili, ampak tla pod mojimi nogami… jaz sem bolj za veter…

  26. pika said

    Ker si Pride že nalimala, pa še eno iz nekako istega obdobja… da vidimo, kakšni so bili…

  27. zogca said

    Oja, jaz moškim fejst zamerim, če so prehitri.😉

    Če bi bila moški, bi ti lahko še to zamerla.

  28. asdf said

    “Uh, da bi imela nekaj let manj”
    jas tega ne zmorem ne zdaj, ne ko bom 100. nikoli.

    @pika- torej smo trije eht mariborčani! vsaj 3… jaz sem hodil na pohorje nekajkrat na teden. zdaj raje prakticiram kozjak.. pa lani sem si pogačico ausglajzau, pa ni fajn po štajgi dol hodit… ja, nekateri poleti ne hodimo v službo ;-))

    žoga- vzel bi te v trento, ampak ne grem sam… in grem na obisk…
    fantje- požrite se- ona bi šla z menoj… (joking žoga, loloing)

  29. maxi said

    Meni se velika želja izpolni jutri…

  30. zogca said

    Bom mislila nate. Meni se bo kdaj drugič. Čeprav, zdaj zadnje dni se je dalo dobiti karto oziroma so jih prodajali po raznih forumih, ampak jaz sem se že dogovorila za morje, plus v glavi sem se od te zadeve že poslovila in …

    Meni se velika želja izpolni jutri…

  31. zogca said

    Jup, tebi zaupam.😉

    fantje- požrite se- ona bi šla z menoj… (joking žoga, loloing)

  32. maxi said

    zdaj raje prakticiram kozjak

    Kozjak? Eden je blizu mene…ampak ti verjetno hribolaziš po tem v Dravski dolini?!

  33. maxi said

    Bom mislila nate

    Hvala…jih čakam že mnogo let, vedno je bilo kaj vmes.

  34. zogca said

    Jaz si bom pa na netu pogledala vse, kar bo. Hvalabogu, da ima danes še vsak kamero.🙂

  35. asdf said

    ja, maxa, pohorje je na desnem bregu, kozjak na nasprotnem- levem, torej.
    mam pa v planu kr nekaj savinjskih za obdelat- hribov, da ne bo pomote!
    pa zgleda, da bo tut nekaj kamniških padlo. gora, seveda!
    meni zaupat- zabloda! unzuferlessig!

  36. zogca said

    Lahko ti zdaj tukaj izigravaš hudega bed gaja, meni šesti čut pravi drugače in moj šesti čut je nezmotljiv.😉

    meni zaupat- zabloda! unzuferlessig!

  37. Lynx said

    potem pa s5 trenta….

    Zdaj bi pa jaz tebe vprašala, ali me vzameš s seboj, a kaj, ko me verjetno še ne bo doma, ko boš šel.

    Le kaj bo betonsko dete delalo v hribih? 😉

  38. asdf said

    “Le kaj bo betonsko dete delalo v hribih?”
    betoniralo, linx, kaj pa drugega…
    pločnikarji, se temu reče pri nas…
    lepo se mej na morju, žoga. ja, jaz bom do petka že tudi nazaj…
    pika- poka- na goro gor, pa lahko gremo vikend kasneje… ne 16., ampak nasledji…
    lp

  39. zogca said

    To, kar najraje dela – fotografira.😉

    Le kaj bo betonsko dete delalo v hribih?

  40. zogca said

    Idealno.

    Ta vikend, ki pride zdaj, bi sploh hotela še biti v Ljubljani, ker nikoli Ljubljana ni tako prazna kot ta vikend. Je za izkoristit maksimalno, plus filmi so na gradu.😉 Samo do 20.

    pika- poka- na goro gor, pa lahko gremo vikend kasneje… ne 16., ampak nasledji…

  41. lynx said

    To, kar najraje dela – fotografira.

    Me veseli. Nekoč si napisala, da te nihče ne zvleče v hribe. Da le pločnik nekaj šteje.

  42. zogca said

    Napak si me razumel. Meni sploh ni grozno v hribih, samo hoditi ne maram preveč navkreber. Na srečo se na nekatere hribe da priti tudi z gondolami.😉

  43. Nevenka said

    Tudi mene se ne spravi več navkreber in čisto objektivnih razlogov, stare športne poškodbe se mi maščujejo. Po ravnem jo pa še z veseljem mahnem, če imam prijetno družbico, a žal zadnje leto sem postala popoln puščavnik.

    Projekt razstavljanja slik, oz. fotografij na nabrežju Ljubljanice mi je všeč. Nesnaga v reki pa nam ni v ponos. Boge račke.

  44. zogca said

    Jaz nimam nobenih poškodb, samo hoja v navkreberem se mi zdi ena od najhujših oblik mučenja.😉

Leave a Reply

 
