Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razstava Darka Golije!

Posted by zogca na avgust 9, 2009

V Gruberjevi galeriji na prostem si lahko ogledate kiparsko razstavo Darka Golije, ki nosi naslov dLAN. Priznam, Golijevih stvaritev ne bi razumela, če si ne bi prej na spletu prebrala, kaj je želel s svojimi dLANmi sporočiti.

Kustos razstave Jure Mikuž je zapisal, da je Golija s fragmentiranimi dlanmi ponazoril komunikacijske navade sodobnega človeka in tako kot umetnik uporabil načela sodobne teorije dekonstrukcije, poznane iz poststrukturalistične misli.

“Goljeve dLANi, varno spravljene v vitrine, podobne razstavnim, so postale muzealizirane, skrepenele v značilnih držah mišk, teh pa ni videti. Človek kmalu ne bo več potreboval konkretnega, materialnega posrednika, kakršni so kamen, kreda, čopič, tipkovnica in miška, ampak bo prek računalnika ali dlančnika komuniciral samo še z glasom, s smermi pogleda, s toploto kože ali s telepatsko močjo misli”, je zapisal Mikuž.

Kakorkoli že, meni so dLANi dale misliti.

10 Responses to “Razstava Darka Golije!”

  1. pika said

    Vsi bi se morali zamisliti. Eno so prednosti vsega tega virtualnega sveta, drugo so pasti. Postajamo odvisniki odnosov, ki dejansko niso “odnos s človekom”. Oči ni za njimi. Oči so ogledalo duše. Vsaj zame. Nikoli ne moreš imeti odnosa s človekom, če ne moreš pogledati v njegovo dušo, skozi njegove oči.

    Hvala za tvoje zadnje prispevke. Ker bom v sredo v Ljubljani, se bom sprehodila vsaj med fotografijami Dunje Wedam.

  2. zogca said

    Brez dvoma. Jaz zase vem, da preveč visim na internetu. Med službenim časom tako ali tako, potem pa še zvečer, če sem doma, zelo rada. Se pa skušam držati nekih pravil, ki sem si jih postavila. Nimam nobenih programov za četanje, nobenega ICQ-ju, SKY-pa, IRC-a ali podobnega. Ne grem se Facebooka, Twitterja. In ne sodelujem pri nobenih portalih za spoznavanje. Ali bolje, všeč so mi stvari, ki niso same sebi namen. Ali če hočeš … Všeč mi je, ko spoznam ljudi, ki hodijo na moj blog, ker vem, da so sem prišli zaradi neke vsebine, da smo se v nečem našli, o nečem debatiramo. Ne želim pa oziroma mi je to popolnoma anti spoznavati ljudi po principu jaz bi pa nekoga spoznal, ali lahko tebe, ker mi je ravno dolgočas, pa bom kar nekaj brez veze s teboj čvekal in te jutri povabil na kavo.

  3. asdf said

    ja, darko je fajn fant. smo se družili, nekoč…. diht oseba- kot sporočilo kipov govori….

  4. zogca said

    Škoda, da se ne družite več, ker imam eno vprašanje.😉

  5. zogca said

    Zanimalo bi me namreč, ali je ta vžigalnik del razstave.

    Ali ga je pač nekdo dodal.

    Enako cigareta v neki drugi roki.😉

  6. asdf said

    ga vprašam, ko ga srečam, ampak mislim, da so to dodatki urbanih umetnikov…

  7. Nevenka said

    Ah, dlani…
    upam, da bodo še tisočletja božale, tudi če nikoli več ne primejo nobene računalniške miške.

  8. Tana said

    Dobro jutro,
    … roke… zame najbolj pomemben del (moškega) telesa… ustvarjene za božanje, ljubkovanje, oblikovanje…. skratka v rokah se skriva vse… moč, varnost, ljubezen…😉

    … ja in roke pokažejo vse o nas😉

    Žogci in njeni družbi lep pozdrav in veliko sončka.😛

  9. zogca said

    Božanje, da, se takoj na princa spomnim. Pa ne smem preveč premišljevati, ker nočem na počitnicah postati žalostna. Še posebej, ker se imamo punce tako luštno.

  10. Fajn razstava

Leave a Reply

 
