Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v Bohinju!

Posted by zogca na julij 31, 2009

Prejšnji teden sem Izbrani obljubila, da bom prišla na kavo. Vedno ljudem obljubljam, da bom prišla na kavo, ampak, zanimivo, kave v resnici sploh ne pijem. “Prišla bom v četrtek”, sem ji rekla, potem pa sem ji v sredo zvečer sporočila, da me ne bo. Vendar se Izbrana ni dala in ni hotela slišati prav nič o tem, da bom morala delati do štirih. V resnici je imela prav, delo je mogoče opraviti tudi do dveh, če prebereš kakšen časopis manj, če nisi na tekočem z vsemi temami na svojemu najljubšemu forumu, če ne spremljaš prav vseh dogodkov pod oknom. Vse to jaz sicer redno počnem. Brez skrbi, moji nadrejeni vedo.

Vseeno pa je prišlo do spremembe načrta, namesto za pitje kave, v mojem primeru kapučina, sva se z Izbrano odločili za športen dan ali bolje športno popoldne in se odpravili v Bohinj. Če si naju predstavljate v trenirkah in supergah, se hudo motite. To je bil športen dan ali bolje športno popoldne v kiklicah in čednih čeveljcih, ne ravno najprimernejših za pohodništvo. Pa saj pohodništva od naju niste pričakovali, kajne?

Jaz sem bila nekaj časa celo brez čeveljcev, imela sem namreč željo broditi po vodi. Če bi vedela, da je tako topla, če bi vedela, da bo tako vroče, bi s seboj vzela kopalke in se vrgla v jezero.

Oja, videla sem veliko plavalcev. Pravzaprav sem bila presenečena, da toliko ljudi počitnice preživlja v Bohinju. Tudi sama sem jih nekoč in se ne spominjam tako velikega števila turistov. Sovraštvo do Hrvatov, ljubezen do domovine ali pa samo strah pred prašičjo gripo, karkoli je že razlog, mnogi Slovenci so se odločili za Bohinj.

Priznam, bi kar ostala tam, ampak šment, ko je pa Ljubljana med 20.07 in 10.08 najlepša. Da, najlepša je takrat, ko je večina Ljubljančanov po hrvaških otokih, na slovenskem primorju, Bledu, v Bohinju, Egiptu, Turčiji, Tuniziji ali kjerkoli pač že. Vendar brez skrbi, pod oknom se pa vseeno dogaja, tudi danes se gotovo spet bo in tako znova ne bom končala pred četrto.

174 Responses to “Žogca v Bohinju!”

  1. webmaher said

    Lepe fotke si naredila😛
    Kako si pa od Kranja prišla do Radovljice-si šla skozi Naklo in via Posavec ter mem Brezij in Podvina skozi Radovljico in Lesce…🙄

  2. zogca said

    Aaaaaaaa? Je bila gneča na cesti, ali to misliš? Nekaj mi jo je namreč oče omenjal, ko sem se vrnila. Jaz o tem ne vem nič, živele Slovenske železnice. 😆 Z vlakom sem šla do Bleda.

  3. webmaher said

    Ne zaradi gneče, zaradi vinjete, ki jo menda nimaš😆
    Kuk pa stane vlak Ljubljana via Jesenice-Bled…a pol sta pa na štop šle do Bohinja:mrgreen:

  4. zogca said

    Nisi na tekočem, zdaj imam vinjeto. Kupila sem jo konec junija, preden sem šla v toplice. Imam polletno vinjeto in do konca decembra bom vozila po avtocestah. V bistvo mi ni toliko do avtoceste, meni je bilo do obvoznice.

    Kakšen via Jesenice Bled? Zakaj bi hodila na Jesenice, če grem na Bled, ko je Bled pred Jesenicami? Sem šla seveda na Bledu dol, ona pa me je tam počakala z avtom. Osem evrov je bila povratna karta.

  5. zogca said

    Seveda mislim na postajo Lesce Bled in ne Bled Jezero.

  6. webmaher said

    Pozabil, da si kupila vinjeto😦
    Ja jaz še nisem slišal, da bi obstajala železniška povezava LJ-Bled…razen, če si mislila Lesce🙄

  7. webmaher said

    No no, tako bo pa prav, si me prehitela😆
    8€ ni veliko…avtobus je verjetno precej dražji ?

  8. zogca said

    Jup, Lesce. Vse to sem jaz naštudirala, ko sva šla z očetom takrat z vlakom ob Soči. Mi je oče vse razložil, potem pa sem tudi videla. Greš iz Ljubljane in potem je postaja Lesce Bled. To je vlak Ljubljana Jesenice. Potem pa je vlak Jesenice Nova Gorica in tukaj je postaja Bled Jezero.

  9. zogca said

    To pa ne vem, z medkrajevnim busom se po Sloveniji nisem vozila ulalala let, verjetno vsaj 15. Meni so vlaki super, malo razmišljam, preberem par strani knjige in sem že tam, kjer moram biti. Seveda, če tam ne potrebujem avta. Če ga, potem zadeva ne gre.

    avtobus je verjetno precej dražji ?

  10. zogca said

    Bom šla enkrat kmalu z vlakom v Celje, tam še nisem bila.

  11. zogca said

    Ni pa vlak za vse smeri dober, to je treba povedati. Za gor in za desno, je odličen. Za dol in za levo, je zanič. Primer, levo.

    Ljubljana Odhod 06:33
    Koper Prihod 08:56
    Čas potovanja: 02:23

    Dve uri in pol do Kopra, so nori?

  12. webmaher said

    to do Kopra verjetno vse sedmice oberejo😆
    Kolko si se pa furala do Lesc?

  13. zogca said

    Eno uro, par minut manj. To meni mine v šusu. Ko sem šla tja, knjige sploh nisem utegnila brati. Toliko sem morala premišljevati o princu, da nisem utegnila. In sem bila že tam. Koper sem gledala zaradi plavanja, ampak to je tu mač. To grem pa raje z avtom.

  14. webmaher said

    no to je pa pol res kar hitro, čeprav bi bilo normalno da bi bilo vsaj še enkrat hitreje😆
    si v Bohinju kake labode vidla?

  15. zogca said

    Preden zaspi sede in z betico treščim v tipkovnico, ti bom zaželela lahko noč.

  16. webmaher said

    no pa lajko noč😉

  17. zogca said

    Ne na slovenskih tirih, amigo, ne na slovenskih tirih.

    čeprav bi bilo normalno da bi bilo vsaj še enkrat hitreje

  18. zogca said

    Ne, v bistvu niti enega.

    si v Bohinju kake labode vidla?

  19. Lynx said

    Sem iskal Ropretovo pesem z naslovom Bohinjsko vesele, pa je nisem našel. Naj bo tale za nadomestek:
    http://www.mojvideo.com/video-ti-si-moja/fe66f927a63dbdecf93e

  20. Spider said

    Bohinj je čudovit, precej lepši od Bleda, ki je kičast.

  21. trnovčanka said

    Bohinj je čudovit, precej lepši od Bleda, ki je kičast.

    Se močno strinjam!

  22. zogca said

    Pa bi šla jaz danes vseeno plavat na Bled, če bi bilo to mogoče. Včeraj me je tako zelo mikalo. V bistvu plavanje na Bledu še bolj kot plavanje v Bohinju.

  23. zogca said

    Zdaj razmišljam, da bi šla spetembra, ko bo konec šolskih počitnic, še za en teden na morje. Umag, Rovinj, Novigrad ali kaj podobnega. Če kje nimajo popolnoma oderuškega pristopa do ljudi, ki potrebujejo enoposteljno sobo.

  24. zogca said

    Vidim, tako na hitro, da se mi najbolj splača najeti apartma za tri osebe in biti notri sama. Bolj kot riniti v enoposteljno sobo hotela.

  25. zogca said

    Bo kdo izmed vas šel?

    http://www.ljubljana.si/si/turizem/prireditve/17041/podrobno.html

    Mene mika, vsaj enkrat.😉

  26. Spider said

    Zogca..Turčija, Grčija, Djerba te pa ne mikajo? recimo, kot predlog.

  27. zogca said

    Ne, tja do Reke bi šla, dlje pa ni. Čeprav je trapasto, da ne grem v Dubrovnik, ker tam imam pa vse zastonj. Ampak priklatit se do tja je pa problem, vsaj meni je problem.

  28. zogca said

    Drugače pa, če bi šla v Turčijo, bi šla gledat Istanbul. Če bi šla v Grčijo, bi šla gledat Atene. Hoditi tja na plažo mi preprosto ne potegne.

  29. Lynx said

    Zdaj razmišljam, da bi šla spetembra, ko bo konec šolskih počitnic, še za en teden na morje. Umag, Rovinj, Novigrad ali kaj podobnega. Če kje nimajo popolnoma oderuškega pristopa do ljudi, ki potrebujejo enoposteljno sobo.

    Čemu daješ prednost na takih počitnicah? Plaži, namestitvi, mestom, pokrajini?
    Za moj okus si kraji sledijo približno tako: Poreč, Rovinj, Novigrad, Umag. Zaledje pa je povsod enako zanimivo.

  30. zogca said

    Bližini morja naprej. Potem temu, da je blizu tudi bazen. Potem pa to, da so blizu trgovina, lokali, mogoče kakšen kino, če mi bo zvečer dolgčas.

    Čemu daješ prednost na takih počitnicah?

  31. Lynx said

    Morje je itak povsod. Trgovine in lokali tudi. Bazeni so v kampih in ob hotelskih kompleksih.
    Poreška riviera bi bila kar primerna. Zelena in Plava laguna.

  32. zogca said

    Morje je povsod, če greš na morje. Ampak je morje lahko 500 metrov stran, 1.000 ali pa 100. Jaz se zavzemam za 100.😉

    Si bom pogledala te dve Laguni. Se mi zdi, da me je enkrat pozimi oče peljal v Modro laguno, ampak sem že pozabila.

  33. lynx said

    Če bi bila moja, bi te absolutno peljal nekam s šotorom. Noben hotel ali apartma ne nadomesti prvinskosti življenja “na prostem”. Ampak to je primerno za par.

  34. zogca said

    Žogco bi ti peljal v šotor? To ni najboljša zamisel, veš. Bo mogoče Izbrana napisala kaj na to temo, če bo utegnila.

    Je pa tako, da so vse obmorske počitnice primerne za pare in družine. Mi, ki smo sami, na morje kakor da ne sodimo. Kar mene do letos sploh ni tako motilo, sem šla pač potovat, ampak letos pa s to gripo ne smem, mi ostane samo morje in …

  35. samo jaz said

    Halo, halo!

    Samo jaz je doma!😉😉😉

    Ker sem čisto zdelana od poti, bom zelo kratka in prilepila samo dve slikici.

    Pred glavno jedjo so obvezne solate:

    (fižolova solata, paradižnik, leča, rdeča pesa, krompirjeva s koruzo, olive + solata iz jajčevcev).

    Tole je pa tajine (ta je s suhimi slivami in hmmm… raje ne vem, s kakšnim mesom):

    Toliko za prvi vtis, ko bom imela več časa, prilepim še kaj.

    Pozdrav vsem!🙂

  36. Lynx said

    Po dooolgem času komad, ob katerem mi gredo kocine pokonci.
    Najbolj všeč mi je verzija pesmi Rickyja Nelsona, ki so jo odpeli njegovi trije sinovi. Original lahko poslušate na youtubu.
    Za sadno kupo se lahko obrišete pod nosom. 😉

    K Bohinju gre Country rock:

  37. zogca said

    Odpočij si, potem pa nam prilepi še kaj. Seveda ni treba lepiti vaju, ampak zanimive stvari, ki si jih videla. Bomo malo potovali prek vaju.😉

    Ker sem čisto zdelana od poti, bom zelo kratka in prilepila samo dve slikici.

  38. zogca said

    Kar misli si, škrtuh. :mrgreen:

    Za sadno kupo se lahko obrišete pod nosom.

  39. zogca said

    Domačih gostov kar za četrtino več

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/novice/domacih-gostov-kar-za-cetrtino-vec/208876

  40. StaneP said

    Mene samega tudi ne vleče na morje… To mora biti ženska poleg tebe, ne pa da se potem “sliniš”, ko je na kupe golih jošk okrog tebe, he he…

    Bled in Bohinj. Oba sta lepa. Res je pa, da je Bled že skoraj kičast napram Bohinju.

    Letni kino bom letos sigurno preizkusil. Samo mi ni noben film všeč – ali jih pa ne poznam. Ima kdo več znanja in mi predlaga ali dobro dramo, ali dobro komedijo.

    Če bi bila moja, bi te absolutno peljal nekam s šotorom.

    Lynx, Žogca ne gre dol z asfalta! Žal…

  41. zogca said

    Ni stvar toliko v asfaltu. Letos me blazno mika, da bi bila v neki kočici v naravi, ampak brez osnovnih stvari pa tudi ne morem preživeti. Ne morem si jaz deliti stranišča s pol kampa, ne morem. Pa ogledala potrebujem in ne takšno v kampu, svoje. Lahko komot spim na tleh v spalki, komot, ampak ta spalka ne more biti v šotoru. Nisem jaz tako zelo ajnfoh za vzdrževanje.😉

    Lynx, Žogca ne gre dol z asfalta! Žal…

  42. zogca said

    Meni to ni toliko problem, ampak dejstvo, da so cene za enoposteljne sobe dobesedno oderuške.

    Mene samega tudi ne vleče na morje… To mora biti ženska poleg tebe, ne pa da se potem “sliniš”, ko je na kupe golih jošk okrog tebe, he he…

  43. StaneP said

    Ja verjam ja, da tebe kupi golih jošk ne ganejo preveč. Jaz sem pa samo dec…

  44. zogca said

    Ne, kupi golih jošk me ne ganejo. Pa me tudi goli ali na pol goli moški ne ganejo. Sploh ne vem, kaj me še gane. ❓

  45. StaneP said

    Joj, joj Žogi, pa ti res že nuna!!

  46. zogca said

    Totalna.

  47. Spider said

  48. zogca said

    Počakaj, a Slak ni Dolenjc, Avsenik pa Gorenjc?

  49. zogca said

  50. zogca said

    Ta komad je pa blazno dober!!!

  51. Spider said

  52. Spider said

    Moja najljubša…

  53. StaneP said

    Spider! Respect!

  54. zogca said

    Če bo preveč teh Slakov in Avsenikov, bom res hotela žteti v kakšni planinski koči.😉

  55. Lynx said

    Lynx, Žogca ne gre dol z asfalta! Žal…

    Gre, gre. Če ne sama, jo malo porineš.😉

    …brez osnovnih stvari pa tudi ne morem preživeti.

    Očitno ne veš, kako komotni so danes šotori.

  56. zogca said

    Očitno ti ne veš, kako komot je Žogca. :mrgreen:

    Očitno ne veš, kako komotni so danes šotori.

  57. zogca said

    Glej, s princem bi šla jaz tudi v šotor. Ampak keč je, da je tudi princ komot in ne bi šel v šotor, zato …

    Gre, gre. Če ne sama, jo malo porineš.

  58. StaneP said

    Sicer ne poslušam veliko narodne glasbe, vendar jo spoštujem in imam jo v srcu. Moja je. Naša je.

    Petje, da mi gredo kocine po konci:

    in

  59. StaneP said

    Če bo preveč teh Slakov in Avsenikov, bom res hotela žteti v kakšni planinski koči.😉

    Dokler ne probaš, ne veš…

  60. zogca said

    Pa res upam, da koga bolijo moje solze. Čeprav, ta teden še nisem jokala.😉

  61. zogca said

    Saj bi šla, ampak tudi kočic za enega ne oddajajo.

    Dokler ne probaš, ne veš…

  62. StaneP said

    Pa res upam, da koga bolijo moje solze. Čeprav, ta teden še nisem jokala.😉

    Mene ta pesem vedno gane… Si poslušala obe? Sicer je pa keč v tem, da ora človek najti takšnega/takšno, da mu je mar za njegove solze. To je ves keč! In če takšnega/takšno imaš, potem ti ni treba točiti solz.

    Saj bi šla, ampak tudi kočic za enega ne oddajajo.

    S kočo je isto, kot z morjem. To se nujno dela v paru. Drugače je neglede na ceno, brezveze.

  63. StaneP said

    Gre, gre. Če ne sama, jo malo porineš.😉

    He, he… Čeprav pravi da je nuna, mislim, da jo je to itak nujno potrebno, drugače bi šla kaj hitro domov, he, he…

  64. StaneP said

    Modrijani in Slapovi… Meni najlepše petje pri narodni glasbi.

  65. Spider said

    Rože z domačega vrta..super pesem

  66. StaneP said

    Spider, kakšno je pa tvoje mnenje o Modrijanih?

  67. Lynx said

    Glej, s princem bi šla jaz tudi v šotor.

    S tem stavkom si povedala vse.
    Vsak človek ima svojo ceno in tudi Žogca jo ima. Zelo visoko, pa vendarle. Jaz bi se je ne upal plačati. 😉

    Sploh pa se mi zdiš tako odprt človek, da bi bila pod “posebnimi” pogoji pripravljena korenito spremeniti nekatera svoja stališča. To si konec koncev tudi že dokazala.

  68. StaneP said

    Ste videli to! Joc je umaknil ponudbo, za reševanje Mure, ker je jezen, ker določena godpoda ne more priti iz dopusta na že zdavnaj dogovorjeni sestanek! Končno nekdo, ki je tej bandi nastavil ogledalo!

  69. Spider said

    Modrijane slabo poznam. Poslušam večinoma Avsenike, Slake in Slapove.

  70. zogca said

    Meni ni. Kaj, če nimam s kom iti, potem pa sploh ne morem iti in bom čepela doma? Tega ne priznavam.

    S kočo je isto, kot z morjem. To se nujno dela v paru. Drugače je neglede na ceno, brezveze.

  71. zogca said

    Tega pa ne razumem. Razloži.

    Vsak človek ima svojo ceno in tudi Žogca jo ima. Zelo visoko, pa vendarle. Jaz bi se je ne upal plačati.

  72. zogca said

    Oja.

    Jaz jih po vetru sicer ne spreminjam, vendar pa premišljujem o stvareh in če se mi nekaj zdi pametno in vredno spremembe mojega stališča, potem pa.

    Sploh pa se mi zdiš tako odprt človek, da bi bila pod “posebnimi” pogoji pripravljena korenito spremeniti nekatera svoja stališča. To si konec koncev tudi že dokazala.

  73. zogca said

    Lej, v naši politiki je vse prepleteno in dogovorjeno. On pač ne paše zraven, ker se hoče iti posel, oni pa se hočejo iti nekaj drugega. Sicer pa sem jaz mnenja, da je bilo reševanja Mure dovolj.

    Ste videli to! Joc je umaknil ponudbo, za reševanje Mure, ker je jezen, ker določena godpoda ne more priti iz dopusta na že zdavnaj dogovorjeni sestanek! Končno nekdo, ki je tej bandi nastavil ogledalo!

  74. izbrana said

    No, če smo nocoj pri lepih narodnih…. Jaz jočem pri tej. Me je Žogca videla, ampak ni najbolj slišala besedila. Mogoče bo zdaj vedela zakaj….

    Ker pa je bilo na včerajšnjem izletu na Gorenjskem res luštno, pa tale:

    http://www.mojvideo.com/video-prelepa-gorenjska/4d0be543718cca5c926b

    Pa zdaj, ko brskam, sem našla eno, za Žogco, ker vem, da si ob mojih sončkih (MONovska, ha ha) tudi sama nekoč v resnici želi… In bila boš dobra mama, predobra!

    http://www.mojvideo.com/video-tudi-ti-nekoc-bos-mamica-postala-avsenik/76657e2c976710805bbe

  75. Lynx said

    Tega pa ne razumem.

    Če pri tebi “pravi” človek, zaigra na “pravo” struno, doseže skoraj vse.

    Jaz jih po vetru sicer ne spreminjam, vendar pa premišljujem o stvareh in če se mi nekaj zdi pametno in vredno spremembe mojega stališča, potem pa.

    To sem hotel reči.
    Marsikatere čudovite stvari ne bi doživeli, če bi se držali nesmiselnih principov. Tudi komoditeta včasih sodi mednje.
    Obratno pa tudi ves luksus sveta ne naredi človeka srečnega sam po sebi.

    P.S: T.L.Jones na dvojki.

  76. StaneP said

    Meni ni. Kaj, če nimam s kom iti, potem pa sploh ne morem iti in bom čepela doma? Tega ne priznavam.

    Seveda lahko človek gre kamorkoli tudi sam. Logično. Vendar to ni to. In če to ni to, potem nima smisla… Moja logika.

    Lej, v naši politiki je vse prepleteno in dogovorjeno. On pač ne paše zraven, ker se hoče iti posel, oni pa se hočejo iti nekaj drugega.

    Točno! Ampak ni on tisti ki je čudak! Moj pogled na stvar sem vmes napisal pri sebi. Pa še vice preberite, he, he…

  77. StaneP said

    Jaz jih po vetru sicer ne spreminjam, vendar pa premišljujem o stvareh in če se mi nekaj zdi pametno in vredno spremembe mojega stališča, potem pa.

    Bravo Žogi! Točno to jaz zelo spoštujem pri ljudeh! Včasih sem že dobil občutek, da se držiš svojega kot pijanec plota in to me je žalostilo…

  78. izbrana said

    Aja, pa še to vam izdam: Žogca je v resnici veliko bolj prilagodljiva kot priznava sama! Vam povem, iz prve roke.

    Ne bit huda zdaj, Žogca!😉

  79. zogca said

    Počakaj do nedelje in če me bo tvoj sin pohvalil, da sem lepo pazila nanj, lahko to izjavo ponoviš.😉

    In bila boš dobra mama, predobra!

  80. zogca said

    Saj me lahko še malo hvališ, nimam nič proti.😉

    Aja, pa še to vam izdam: Žogca je v resnici veliko bolj prilagodljiva kot priznava sama! Vam povem, iz prve roke.

    Ne bit huda zdaj, Žogca!

  81. StaneP said

    Žogca je v resnici veliko bolj prilagodljiva kot priznava sama!

    Jaz verjamem. Sem že sam mislil povedati nekaj podobnega. Pa ni nujno, da je ravno princ motiv…

  82. zogca said

    Ne, sploh ne. V zadnjem letu, na primer, sem postala zelo konzervativna, kar prej nisem bila. Do neke mere že, ne pa toliko.

    Včasih sem že dobil občutek, da se držiš svojega kot pijanec plota in to me je žalostilo…

  83. zogca said

    Jutri bo objava o politikih, si boš lahko dal duška.😉

    Moj pogled na stvar sem vmes napisal pri sebi.

  84. zogca said

    Juuuup!

    Če pri tebi “pravi” človek, zaigra na “pravo” struno, doseže skoraj vse.

  85. zogca said

    Hvala. Je pa tukaj že precej star in zato ne dovolj podoben princu.

    P.S: T.L.Jones na dvojki.

  86. StaneP said

    V zadnjem letu, na primer, sem postala zelo konzervativna,…

    Tudi to sem opazil… In to ni nujno slabo, sploh če človek zna (zmore) široko razmišljati o stvareh. Boj se fanatikov vseh barv in prepričanj. Oni vidijo samo svojo plat in še tisto zaslepljeno s svojim prepričanjem ne vidijo dobro…

  87. StaneP said

    Jutri bo objava o politikih, si boš lahko dal duška.😉

    Jutri in v Nedeljo se bova z ljubico potepala. Joj, joj, spet me bo rit bolela…

  88. zogca said

    Berem, berem, berem zgodbe, zgodbe žensk in traparij, ki se počnejo in to mi je dalo misliti, da je nekaj zelo narobe s tem, kako se stvari počnejo zdaj in sem ugotovila, da je bilo nekoč bolje, ker je bilo več reda in ker so ženske več dale nase in so se manj prodajale za pol bureka.

  89. StaneP said

    Še ena zelo velika “bolezen” za moje pojme, je ravnokar v obdelavi v polnočnem klubu. Manipuliranje v reklamah…

  90. zogca said

    Sem prešaltala. Zna biti zanimivo.

    Še ena zelo velika “bolezen” za moje pojme, je ravnokar v obdelavi v polnočnem klubu. Manipuliranje v reklamah…

  91. StaneP said

    …traparij, ki se počnejo in to mi je dalo misliti, da je nekaj zelo narobe s tem, kako se stvari počnejo zdaj in sem ugotovila, da je bilo nekoč bolje, ker je bilo več reda…

    Midva se bova počasi zelo dobro razumela… Prodajajo se za pol bureka, hkrati hočejo da se jih tretira kot sulejmanske princese… Moški je samo še za spermo in denar… No, tudi sperma je že umetna… Vse je instant… Kič je postal sinonim za lepoto… Hedonizem je višek vseh vrednot… In “znajti se” je največja vrlina…

  92. zogca said

    Lej, jaz sem ugotovila, da je imela moja prijateljica, ki sicer ne mara, da jo hvalim povsem prav v tistem, kar me je učila. Da je treba znati potrpeti. Da si je treba reči, zdaj ni, nekoč spet bo, dokler ni, potrpim, sem na miru, se ne zaganjam v vse konce in nekaj skušam doseči na silo. Moški se mora za žensko potruditi in dokazati, da si jo zasluži. Ženska se mora vesti dostojanstveno. Vseh teh stvari jaz nekoč nisem razumela, danes jih razumem. Preprosto, ko bo moški vedel, kaj hoče, se bo za to potrudil. Dokler tega ne ve, je vsak trud ženske zaman, kajti če bo že na začetku prevzela vlogo moškega, jo bo morala furati do konca. Ne, hvala. Meni se mogoče kdo tudi posmiha, ker sem nuna, ampak jaz čutim, da je tako prav. Ni, trenutno ni, nekoč spet bo, potrpežljivost, samo to, biti na miru, znati počakati. Ne pa to, kar mi eni priporočajo, pejdi, najdi si desca, čimprej. Ne bom rinila v nekaj, kar ni to, samo zato, ker ne znam potrpeti. Znam.

  93. asdf said

    oj vsi!
    @stane- letni kino ponuja dosti dobrih filmov- gomora- močno priporočam, gran torino je eastwodow novi film, zna bit ok, milk je o gayevskem gibanju v sfju, tudi zanimiv…. komedij pa razen mama mie ni kaj dosti…(pa še to ni komedija) pa film o stonesih je tudi ok…)
    žoga- plava pa zelena laguna sta katastrofi- masovka v najslabšem pomenu besede- mogoče galjot, ostali hoteli so real-soc…

    v tujini je mnogo krajev, kjer ni potrebno samo ležat na plaži in se pražit. npr. kreta je zelo velika, ima ogromno zgodovine in čudovitih vaških gostiln… samo rent a car rabiš in raziskuješ. priporočam zahodni del in bivanje v rethimnu ali hanyi… hrana in sonce, morje so čudoviti. in ljudje tudi.
    tudi do reke je nekaj lepih placev moščenička draga, pa novigrad tudi ni slab. je pa zdaj povsod tam nepopisna gneča.
    aja- še zadnje- bled ni pretočno jezero, kot bohinj. septembra je na višku svoje onesnaženosti. je skoraj tako, kot da skočiš v straniščno školjko- ne da bi potegnila vodo… ne priporočam!
    lp vsem

  94. StaneP said

    Da je treba znati potrpeti. Da si je treba reči, zdaj ni, nekoč spet bo, dokler ni, potrpim, sem na miru, se ne zaganjam v vse konce in nekaj skušam doseči na silo. Moški se mora za žensko potruditi in dokazati, da si jo zasluži. Ženska se mora vesti dostojanstveno.

    Še je upanje… Na splošno mislim! Fejst baba, tale tvoja prijateljica…

    Meni se mogoče kdo tudi posmiha, ker sem nuna, ampak jaz čutim, da je tako prav.

    Tudi če se ti posmiha pol Ljubljane, živi tako, kot čutiš! Resno!! Samo prosim na “hrani” svojih misli na način, da bo nekoč dojel in se vrnil. Dovoli si odpreti dušo in poglej v svet To ti je že Janis kakšen teden ali 14 dni nazaj povedala. Vsekakor pa živi tako, kot čutiš! Pa če prav boš čez čas najbolj potrebna nuna…
    Sicer je pa to vse samo nakladanje. Ozdravil te bo nekdo, ki bo prišel v tvoje življenje nepričakovano… Samo glej, da ga ne boš spregledala, čeprav bo trčil vate!! Do takrat, pa ostani zvesta sama sebi.

  95. StaneP said

    @Asdf – Hvalaaaa… Eastwoda bom šel gledat. Kar on naredi je sigurno v redu, če že ne odlično. Povej kaj več o Gomori!

    Sam na Kreti nisem bil, mi je pa bil zelo všeč Lesbos! Jaaaaniiiiss…
    Vzeli smo rentacar in našli marsikaj zanimivega. Seveda pa rabiš biti malo pustolovski. Samo ležanje in praženje je … No, meni je dolgčas.

  96. zogca said

    Jaz se z eno deklico menim, da bova šli pogledat ta kino na grad. Mogoče prav Gomoro, se še nisva uskladili, kdaj bova šli. Vsekakor pa si jaz želim doživeti letni kino.

    gomora- močno priporočam

  97. zogca said

    Ampak jaz to študiram za septembrske počitnice, avgustovske so že določene in fiksirane. Res misliš, da bo sredi septembra v Novigradu še vedno tako huda gneča?

    je pa zdaj povsod tam nepopisna gneča.

  98. zogca said

    Sploh nisem potrebna.

    Pa če prav boš čez čas najbolj potrebna nuna…

  99. StaneP said

    Sploh nisem potrebna.

    To ti misliš…

  100. zogca said

    Ne mislim, vem. Saj jaz živim v svojem telesu, lejga.

  101. asdf said

    oj!
    @ stane
    gomora je o siciljanski mafiji, po romanu- resnični zgodbi, narejen film (avtor se skriva, ker so ga obsodili na smrt..). brutalno realističen. pa tapravi mafijozi so noter igrali in na osnovi, ali bolj na podlagi filmske zgodbe, naknadno nekatere tudi zaprli…

    @ žoga- saj novigrad ni edini zanimiv- vrsar je šarmanten, rovinj je čudovit in ima dobre hotele- na sv. andriji je lep hotel (otoček pred rovinjem)- če maš avto je pa najlepše istersko zaledje- motovun, grožnjan,vodnjan- čudovite vasice z vsebino… pa kanjon mirne itd…
    grki so res zakon- sproščeni, nikoli nimaš občutka da so te prevarli- tudi če ti zakasirajo pretirano.. takšni mali filozofi in poznavalci preprostega življenja so. čustveni in racionalni hkrati… ja- saj je tudi jonska grčija lepa, pa dodekanezi s čudovitimi otoki… najlepše je tam bit z rugzakom, pa s trajektom od otoka, do otoka. potovat in uživat…
    do soluna s trajektom, pol pa naprej. tak sem jaz spoznaval grčijo ko sem bil študent. aja- pa noben ne krade- jim je pod častjo- na otokih, seveda- v velikih mestih pa je kot povsod…

  102. zogca said

    Rovinj me tudi mika. Ne bi ša šla v čudovite vasice z vsebino, ker … Kaj pa vem, mogoče mi bo dolgčas, ker vseeno, tam bom sama. V bistvu bi šla za par dni v kočico in bila sama, potem bi pa malo trušča na morju. V bistvu niti ne vem, kaj bi rada. Mama mi pravi, naj počakam z rezervacijami do septembra, takrat se bo gripa že tako razmahnila, da bodo cene šle še bolj dol. Takšna potovanja, ki jih omenjaš, da, ampak ne sama.

  103. StaneP said

    Ne mislim, vem. Saj jaz živim v svojem telesu, lejga.

    Ljudje se znamo prepričati v marsikaj… Verjamem ti pa, da zadeve ne pogrešaš. Tudi sam sem bil v podobnem stanju, ko mi je bila ženska zadnja stvar na svetu. Vsako sem v bistvu odbil od sebe. Jaz, dec, ki se rad igra… Sem dajal košarice… Zato sem ti nekaj postov nazaj rekel, da ostani zvesta sama sebi in svojim občutkom in moje skromno mnenje je, da bi naredila velikoooooo napako, če bi si navlekla enga dedca brezveze. Še jaz dec, kot predstavnik spola ki je glede seksa dosti bolj pragmatičen od vas žensk, si nisem želel češpljic. Ker imajo češpljice lastnice, z lastnicami so pa težave oz. me je ena od prejšnjih lastnic češpljice po kateri sem zelo rad brodil, prizadela… In tako mi nekaj časa ni bilo do nobene češpljice… Samo to ne pomeni, da nisem bil potreben. Če bi dobil češpljico brez lastnice… O to pa bi šlo! Kadarkoli, he he …

  104. zogca said

    To hočem!

    Gomora
    Ljubljanski grad
    05.08.2009 | 21.30

    gomora je o siciljanski mafiji, po romanu- resnični zgodbi, narejen film (avtor se skriva, ker so ga obsodili na smrt..). brutalno realističen. pa tapravi mafijozi so noter igrali in na osnovi, ali bolj na podlagi filmske zgodbe, naknadno nekatere tudi zaprli…

  105. zogca said

    To jaz vem.

    Zato sem ti nekaj postov nazaj rekel, da ostani zvesta sama sebi in svojim občutkom in moje skromno mnenje je, da bi naredila velikoooooo napako, če bi si navlekla enga dedca brezveze.

  106. zogca said

    Tudi tiča brez lastnika nočem. Nič nočem.

    Če bi dobil češpljico brez lastnice…

  107. StaneP said

    @Asdf in Žogca – Hvala za info o Gomori!! Sem vmes nekaj tudi sam našel na Kolosejevi strani. A je to ta roman, ki ga je napisal en mlad pisatelj, ki ga sedaj varuje policija ker ga je mafija obsodila na smrt in sedaj ne more več niti na ulico…

  108. zogca said

  109. StaneP said

    Tudi tiča brez lastnika nočem. Nič nočem.

    He he … Tudi gripe niso vse enake. Ene so hujše, kot druge. Očitno je tvoja “bolezen” hujša kot je bila moja. Ampak Žogi, veš kaj je najbolj pomembno? To, da te “bolezni” slej kot prej minejo. Prišel bo čas, ko se bo sonce prebilo izza oblakov. Do takrat je pa treba potrpeti…

  110. zogca said

    Ali bom imela ta pravega ali pa ne bom imela nobenega. Tako.

  111. zogca said

    Drugače pa danes spet ene širijo ideje, da je treba tudi s pijancem biti, bolje to, kot ločenka. Pa če je dedec bolestno ljubosumen in žaljiv, potrpi, bolje to kot ločenka. Se pravi, samo, da imaš desca ob tebi, pa če je vse skupaj totaln podn.

    Ne moreš verjeti.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5612744

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5613594

    Pa sem konzervativna, tudi prej sem bila zelo proti ločitvam, ampak vsaka stvar ima svojo mejo in prenašati vse mogoče zato, da ne boš ločenka. Sem stokrat raje ločenka, kot pa da bom vsak večer čakala, kdaj bo pijanec prišel domov, bo živ, se bo zaletel, bo koga ubil, ko se bo zaletel, potem mi bo prismrdel v posteljo in ves smrdeč mogoče celo hotel seksati z menoj … Mah, daj.

  112. StaneP said

    Pa sem konzervativna, tudi prej sem bila zelo proti ločitvam, ampak vsaka stvar ima svojo mejo in prenašati vse mogoče zato, da ne boš ločenka. Sem stokrat raje ločenka, kot pa da bom vsak večer čakala, kdaj bo pijanec prišel domov, bo živ, se bo zaletel, bo koga ubil, ko se bo zaletel, potem mi bo prismrdel v posteljo in ves smrdeč mogoče celo hotel seksati z menoj … Mah, daj.

    Ne enači konzervativnosti z neumnostjo!! Če je baba glupa, je pač glupa. Ti očitno nisi. Hvala bogu.

  113. StaneP said

    Ali bom imela ta pravega ali pa ne bom imela nobenega. Tako.

    Ja, to pa je problem!! Kot tvoj virtulni prijatelj, sem resno zaskrbljen. Ampak pomagati ti ne morem…

  114. StaneP said

    Malo za dobro voljo:

    Mujo in Haso spita v hotelu skupaj v sobi. Ponoči se Haso zbudi in vpraša
    Mujota:
    Hej, Mujo jel ti drkaš?
    Mujo: Pa drkam.
    Haso: Jel ti lijepo?
    Mujo: Pa nije baš,
    Haso: Pa uzmi onda svoj kurac!!

  115. StaneP said

    Zdaj vas imam pa za dosti. Pravzaprav vas nimam, samo zaspan sem. Torej lahko noč vsem in lep, seksi (razen dragi naši nuni) vikend vam želim. Lahko noč ali pa dober dan, tistim, ki boste brali kasneje.

    No skidaj se… Jaaaa noooo saj gremmmm…

    Čaooo…

  116. zogca said

    Saj je ne. Hotela sem napisati, da zakon jemljem zelo resno in sem zelo proti ločitvi, ampak so pa stvari, ki jih tudi jaz ne bi prenašala.

    Ne enači konzervativnosti z neumnostjo!!

  117. zogca said

    Kaj, naj zdaj enega poberem z ulice samo zato, da ne bom sama? Ti res misliš, da je to pot do sreče? Jaz ne.

    Ja, to pa je problem!! Kot tvoj virtulni prijatelj, sem resno zaskrbljen. Ampak pomagati ti ne morem…

  118. zogca said

    Zdi se mi, da sem se od ponedeljka do danes zredila za tri kile. Saj vem, da je to nemogoče, verjetno sem samo napihnjena, ampak spet sem nesrečna, ko se pogledam v ogledalo.😦

  119. zogca said

    Toooooo!

    seksi (razen dragi naši nuni) vikend

  120. StaneP said

    Sicer sem se že poslovil za danes, toda tole pa moram odgovoriti!

    Kaj, naj zdaj enega poberem z ulice samo zato, da ne bom sama? Ti res misliš, da je to pot do sreče? Jaz ne.

    Za boga Žogi, pa ti bereš kaj jaz pišem!? daj preberi še enkrat moje poste na to temo. Saj sem rekel, da bi bila to velikaaaaa napaka!! Z mislijo, kateri je posledica tvoj zadnji citat, sem pa hotel povedati, da je tudi razmišljanje “točno ta ali nobeden” v bistvu še večja napaka. In zato sem kot tvoj virtualni prijatelj zaskrbljen! Iskati na silo drugega ali sanjati o samo enem zveličavnem sta skrajnosti. Obe v bistvu zanič. Ampak to je samo moje skromno mnenje. Več od tega ne morem narediti…

  121. StaneP said

    Saj vem, da je to nemogoče, verjetno sem samo napihnjena, ampak spet sem nesrečna, ko se pogledam v ogledalo.😦

    Žogi, pojdi prečitat vice k meni da se malo razvedriš, potem pa spat! Drugače bodo spet zjutraj kolobarji okoli oči. Puder je pa drag in tvoja mama ne vidi rada, da zapravljaš brez veze.

    Lahko noč.

  122. asdf said

    “Drugače pa danes spet ene širijo ideje, da je treba tudi s pijancem biti, bolje to, kot ločenka.”

    jaz poznam zgodbo, v kateri je bil mož pijanec, žena pa ga je ljubila in dočakala njegovo smrt zaradi ciroze. o njem je govorila, da je bil čudovit in pozoren mož,žal pa brez mere. zelo žalostna je bila, ko je odšel. bil je dober, ampak tragično zapit človek. druga zgodba je o enem mojih profesorjev, ki je bil eden najbolj izobraženih ljudi, kar sem jih poznal. senzibilen in pošten. dober. ko mu je žena umrla, se je zapil do smrti. ni pristal na zdravljenje. delal je samomor z alkoholom.
    na to temo obstaja tudi genialna zgodba pisatelja ranka marinkovića. naslov knjige je kiklop- film pa je bil z ljubo tadičem v tej vlogi in franom lasićem, šerbedžijo, miro furlan- jugo klasika, skratka…
    tip je pil tako dolgo, dokler ni imel tako močnega curka, da je lahko iz stanovanja dosegel daljnovod. tudi to je način- en najbolj lucidnih v književnosti…

    aja- tudi jaz sem ločen, da ne bo pomote- nisem pijanec in tudi moja ni bila… načeloma te kombinacije pod prisilo ne odobravam…
    ajt

  123. zogca said

    Napisala sem pravi ali nobeden.

    “točno ta ali nobeden” v bistvu še večja napaka.

  124. zogca said

    Jaz se sploh ne pudram.😉

    Likala sem zdaj, vse sem zlikala, zdaj se moram pa pred spanjem še malo preganjati po internetu, se spodobi.

    Puder je pa drag in tvoja mama ne vidi rada, da zapravljaš brez veze.

  125. zogca said

    Tale dvomim, da misli, da je njen mož čudovit in pozoren.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5613594

    o njem je govorila, da je bil čudovit in pozoren mož,žal pa brez mere. zelo žalostna je bila, ko je odšel. bil je dober, ampak tragično zapit človek.

  126. zogca said

    Ne vem, kakšna je statistika, ampak nimam občutka, da pri nas zakoni množično pokajo zaradi alkohola. Vlada neko mišljenje, da je to treba prenašati.

    tudi jaz sem ločen, da ne bo pomote- nisem pijanec in tudi moja ni bila… načeloma te kombinacije pod prisilo ne odobravam…

  127. webmaher said

    Za vedno večje “pokanje zakonov” so krivi…🙄 … 🙄 …🙄 …plastični kirurgi:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  128. mi-ya-gi said

    Zogca, ne verjemi Asdf, letos nikjer na Hrvaškem ni gneče.

    Ob navitih cenah, finančni krizi in Ivekovih izpadih so “pridelali” polovičen izpad gostov, zato so blizu bankrota.

  129. asdf said

    oj mi-ja-gi!
    sem bil doli, in bila je gneča. v avgustu, ko pridejo italjani, bo pa še večja…
    vprašanje je, kaj si jaz in kaj ti, razumeva kot gnečo. zame, ki ponavadi hodim na morje zunaj sezone, je gneča, da so od jutra lokali polni, da na plaži ni prostora za brisačo in da se po avtocesti voziš v koloni…
    verjamem pa, da je sezona slabša kot prejšnja, saj tudi sami reklamirajo proste sobe v hotelih, kamor lahko prideš in jo dobiš brez rezervacije… tudi turizem, kot vse ostale panoge, je v recesiji. gneča pa je še vedno!kolikšen izpad gostov pa imajo, pa ne vem. ali mi lahko ti podaš konkreten vir, iz katerega izhajajo tvoje trditve?
    lp

  130. StaneP said

    Napisala sem pravi ali nobeden.

    Res si! Tokrat sem jaz površno bral. Oprosti! Pravi ali nobeden je res čisto nekaj drugega, kot točno ta ali nobeden. Zdaj me ne skrbi več zate, nasprotno, to mi je všeč.

    Vlada neko mišljenje, da je to treba prenašati.

    Prvi bom,ki bo dejal, da je v zakonu potrebno tudi stisniti zobe in kaj prenesti, toda vse ima svoje meje. Alkohol sigurno ni tisti, ob katerem bi jaz trpel ali pričakoval, da bi moral to kdo prenašati. In naživce mi gre ta splošna tolerantnost do alkohola. Lahko se ga napijem, vzamem pihalnik in grem počit nekoga, ki se mi je zameril. Saj bom kriv, ja. Ampak odnesel jo bom poceni, ker sem bil “zmanjšano prišteven”. Otroci se nalivajo že v OŠ. Ne morjo se imet fajn, če niso zadeti… Joj joj joj… Zadnjič sem prvič v življenju doživel, da je sicer mlada kelnarca vprašala dva pubertetnika, ki sta ob 10h dopoldne prišla na pir, za osebni izkaznici. In potem je bil še skor prepir, ker jima ni dala. Sta videla, da za sosednjo mizo en “starček” z cajtngom in kavo zelo črno gleda vanju… Od kje so takšni? Od doma! Žogi, alkohol in naš odnos do njega… Si že napisala kaj na to temo? Če nisi, daj!

  131. asdf said

    oj!
    stane said-“Od kje so takšni? Od doma! ” res je, starši preveč tolerirajo in se premalo ukvarjajo z otroci. žal je tudi družbi vseeno, kaj se z mulci dogaja. nekako eni in drugi valijo odgovornost na drugega. čudno- in potem vsi vpijejo, da kako imajo radi otroke, in da so naša svetla prihodnost… nesposobni in neodgovorni smo. prevečkrat. to sem napisal v prvi osebi namenoma. ampak jaz se vsaj tega zavedam in skušam vsak dan stvari spreminjat- na boljše.
    lep vikend banda, jaz bom kr doma- zunaj je gneča. v ponedeljek pa naprej. avstrijska alpska jezera. luštkano za umret…
    lp

  132. StaneP said

    Družba – mi vsi – imamo radi alkohol in ga toleriramo. Otroci samo sledijo zgledu. Zastonj je pametovati in pametovati, medtem ko sami počnemo drugo kot govorimo. Saj mulci niso neumeni. Z pirom v roki ( parkrat na dan ) jim tupimo da je alkohol slab… Halooo… Jaz bi fotra v takem primeru vprašal, če misli, da sem padel na glavo!
    Prvo moramo spremeniti sebe. In zelo pozdravljam Asdf-jev komentar, da se vsaj zaveda slabosti. Tudi sam sem podobno večkrat rekel in vsak dan poizkušam napake prvo najti pri sebi. Če se zavedaš, da si lahko boljši, potem tudi boš!

    Avstrijska alpska jezera jaz obdelujem z motorjem. Ali Italijanska… Pod Predelom, pod Mangartom… Dolomiti letos še čakajo name. In seveda tudi naša. Toliko lepega imamo okoli sebe in žal največkrat sploh ne vidimo. Če pa vidimo, pa podcenjujemo.

    Moped čaka. Lep seksi vikend vsem!

  133. zogca said

    V Sloveniji se še vedno pričakuje, da bo ženska prenašala možev alkoholizem. Tudi ženske pričakujejo to od drugih žensk. Če pogledaš link zgoraj, ženska piše o tem, da se mora on vsaj enkrat na teden fejst uliti, kar gotovo pomeni, da se ga vsak dan vsaj malo, potem si da pa enkrat na teden duška. In kaj ji svetuje druga ženska. Masažo, večerjico, muckanje, seks. Kot da bo to kaj rešilo, lepo prosim. Ženske očitno sploh ne razumejo fenomena alkoholizma.

    Alkohol sigurno ni tisti, ob katerem bi jaz trpel ali pričakoval, da bi moral to kdo prenašati.

  134. zogca said

    Zdaj se pa ne spomnim. Vem, da sem že pisala o ljudeh, ki pijejo in vozijo. Ali sem o možeh alkoholikih in ženah, ki jih prenašajo, pa ne vem. Vem pa, da sem gotovo veliko napisala, da pri meni alkoholiki odpadejo takoj, v štartu. Ker jaz tega prenašala ne bom.

    Žogi, alkohol in naš odnos do njega… Si že napisala kaj na to temo? Če nisi, daj!

  135. zogca said

    mi-ya-gi, asdf, sem jaz naivna, ko mislim, da je septembra pol manj turistov kot avgusta?

  136. zogca said

    Točno tako. V Sloveniji je toleranca do alkohola neverjetno visoka in mladina ni slepa, da tega ne bi opazila.

    Z pirom v roki ( parkrat na dan ) jim tupimo da je alkohol slab… Halooo…

  137. mi-ya-gi said

    Zogca, zato ti letos ni treba čakati na september.

    Asdf, zaupaj mi, katero hrvaško obmorsko mesto je zdaj tako polno, saj ne jaz ne moji kolegi nismo naleteli nanj. Kar je seveda čisto ok.😉

  138. zogca said

    Ne, saj septembra ne čakam zato. Grem že zdaj avgusta za nekaj dni na morje, potem bom delala in si lahko septembra spet vzamem frej, zato septembra. Konec avgusta pa naj bi tako ali tako šla za nekaj dni v Sarajevo. Sarajevo mi je julija propadlo, ker moj nečak ni pravočasno dobil pasoša.

  139. mama said

    oj, kopalke sem jes mela še ene v torbi, kaj nis rekla!

  140. mama said

    drgač pa, zmenta se z izbranko, pa pridta skup. Ona mi je itak še dolžna obisk.

  141. zogca said

    Mama, tebe je pa lepo videti tukaj. Oprosti, da si morala počakati, da sem potrdila komentar. Ko prvega potrdim, gredo vsi naprej avtomatično skozi.

    Ne vem, če bi meni tvoje kopalke bile prav.😉 Pa saj si videla, da smo bili zaradi mojega vlaka v cajtnotu. Če boš povabila, prideva spet. Danes se bomo lajhali na drugi konec, saj veš kam. Grem zraven, da bom ta starejšega pripeljala nazaj in bo potem ostal pri meni. Jih čakam, so zdaj štartali.

  142. mama said

    ja pa glej, da ga boš pravočasno spustila, jes ga tut rabim!

    (nč hudga, čakat, jes sem tega navajena;))))

  143. mama said

    ups, zdaj šele vidim, da tukaj govorite slovensko, pardon

  144. zogca said

    Inštrukcije imam takšne, da ga, ko se bo naspal, dam na vlak. Če sem prav razumela, da ga ti potrebuješ zvečer, do takrat se bo gotovo naspal.:mrgreen:

  145. zogca said

    Čim pišeš ups, si z menoj na isti valovni dolžini. Jaz imam ups najraje.😉

    ups, zdaj šele vidim, da tukaj govorite slovensko, pardon

  146. mama said

    hm, zvečer, to pomeni v tem primeru ob 17.15, no, ja, popoldne…

  147. mama said

    hehe

  148. zogca said

    Ni težav, bom poskrbela, da bo pravočasno in da bo imela dovolj časa lufta, da bo lahko prišel do doma in do tebe. V končni fazi, saj ne bo hotel z menoj, stara babo, preživeti nedelje. :mrgreen: Vlaki pa tako ali tako non stop vozijo, tako da lahko izbira.

  149. mama said

    odlično! fajn, da vsaj včasih lahko na koga računam!

  150. zogca said

    Na nas lahko, v kompletu, mi smo solidni ljudje. Drugače bi ti tudi jaz šla za bejbisiterko kdaj, ker potrebujem prakso, ampak sem žal predaleč.

  151. StaneP said

    Ravnokar sem iz Bohinja!! Drugič te lahko peljem z motorjem, da se ti ne bo treba cijaziti z vlakom, he, he… Knjige ne boš mogla brati in v vodo boš skočila že iz mostu… Z kopalkami ali brez. To ti ne bo pomembno, he,he..

    Če pogledaš link zgoraj, ženska piše o tem, da se mora on vsaj enkrat na teden fejst uliti, kar gotovo pomeni, da se ga vsak dan vsaj malo, potem si da pa enkrat na teden duška.

    Pijanc je pijanc. Tupa ženska pa tupa ženska. To je vsa logika.

  152. asdf said

    oj!
    @mi-ya-gi”Asdf, zaupaj mi, katero hrvaško obmorsko mesto je zdaj tako polno”
    biograd na moru je bil takrat, v začetku julija že polno polen.
    te pa prosim, da mi v povračilo podaš info o tem, da je na hrvaškem za polovico manj gostov, kot si trdil/a.
    aja- danes so objavljali poročila o zastojih po vsej evropi, tudi v slo in na hr. o tem govorim…
    @ žoga- ja, septembra bo bistveno manj- tudi po 20. avgustu… zdaj je pač trenutek, ko ima kar nekaj držav kolektivne dopuste….

  153. zogca said

    Sem pozabila napisati, da jaz na motorje ne sedam, ker se jih bojim?😉

    Drugič te lahko peljem z motorjem, da se ti ne bo treba cijaziti z vlakom, he, he…

  154. zogca said

    Če bo takrat tudi vreme lepo, bom na konju.

    @ žoga- ja, septembra bo bistveno manj- tudi po 20. avgustu… zdaj je pač trenutek, ko ima kar nekaj držav kolektivne dopuste….

  155. asdf said

    “Če bo takrat tudi vreme lepo, bom na konju.”

    aja- konjev se pa ne bojiš?
    pa trajalo bo preden prideš do morja!
    aha- in zdaj končno razumem zakaj samo v istro in na kvarner! in zakaj ne do dubrovnika!

  156. zogca said

    :mrgreen:

    Čilipi – Brnik, manj kot 45 minut.😉 Je pa težko dobiti karto, ker gre za čarterje in agencije zakupijo vse sedeže. Le če kdo odpoved aranžma pri agenciji, se da priti na letalo. Vsaj do predlani je bilo tako.

    aja- konjev se pa ne bojiš?
    pa trajalo bo preden prideš do morja!
    aha- in zdaj končno razumem zakaj samo v istro in na kvarner! in zakaj ne do dubrovnika!

  157. asdf said

    oj!
    najcenejši leti za dubrovnik so iz zagreba… croatia airlines. s konjem si tam(v zagrebu) v dveh dneh, če najdeš kakšno stajo z dobro krmo, te tudi počaka tam… dubrovnik več ni, kar je bil pred leti. drag je in v njem je ogromno gostov, ki so na križarjenjih… ko sem bil jaz, pred dvemi leti, je bilo tisti dan v dubrovniku 25.000 turistov , ki so si ogledali mesto kot dnevni gosti z ladij…. prištej še ostale= neznosna gneča. aja- pa dražje je kot drugje- skoraj za polovico. pa slovencev ni😉

  158. zogca said

    Poglej, če bi letela iz Zagreba, imam dve možnosti. Mučim očeta, da me pelje tja, se vrne domov in vaju ponovi, ko se vračam. Tu mač. Če grem pa tja z vlakom, pa potem do letališča in vse to, je pa na koncu tudi več kot šest ur.

    Zame Dubrovnik ni drag, je zastonj, pa tudi zastonj lahko dobim rent a car tam.😉

  159. Magi said

    Še sveži podatki, v soboto šli iz Lj ob 6.45 in bili na plaži pred Novigradom ob 8.30 in nikjer nobeve gužve, tudi čez dan, ko se je malo napolnilo je bilo vmes dovolj prostora za zasebnost. Meni osebno je ta del med Maredo in Novigradom božanski, lahko tečeš, rolaš, kolesariš in sence je dovolj.Pa dovolj blizu, da ne zapraviš preveč časa na poti. Tako, da grem v soboto gledat prikolico, da bom lahko še večkrat dol.Vsem lep pozdrav in uživajte poletje!

  160. zogca said

    Med Maredo in Novigradom? Je tam kaj posebnega ali bi šla v Novigrad in se potem udejstovala na tisto stran. Mene osebno tudi Novigrad mogoče celo najbolj mika. Novigrad in Rovinj, ampak je Novigrad gotovo cenejši.

  161. Magi said

    Plaža je dolga in se ljudje razporedijo in ni gužve in krasen sprehod ob obali do Novigrada,meni zelo potegne okolje in vse, tako, da grem v soboto spet in morda še pametno prikolico najdem:)))).

  162. zogca said

    Hvala. Bom, ko se bom odločala, posebej pozorna na Novigrad. Tebi pa želim, da najdeš čisto ta pravo prikolico.😉

  163. mama said

    Moja dva najmlajša gresta v sredo v Novigrad v kolonijo. V Pineto. Kar všeč mi je.

    Žogca, sam to sem še hotla reč: za naslednjič moraš v nujno opremo poleg rezervnih gat za vsak slučaj vzet tudi kopalke in uno zeleno-belo šalčko. Nikol ne veš, kje te sreča čaka!

  164. zogca said

    Mislila sem, mislila, mislila, mislila in še mislila. O kakšni šalčki govori mama. Potem mi je pa vžgalo. Da misliš posodico za leče. Jup, bom.

    uno zeleno-belo šalčko.

  165. Lynx said

    Hvala. Bom, ko se bom odločala, posebej pozorna na Novigrad. Tebi pa želim, da najdeš čisto ta pravo prikolico.😉

    Vsi stari deli Istrskih mest so zanimivi. Prav tako zaledje.
    Če greš z avtom, si lahko v tednu dni praktično ogledaš več mest, saj so relativno blizu. Celo s kolesom je možno.
    Drugače pa imajo skoraj povsod vlakce za turiste (na kolesih)ali pa taksi barke, ki vozijo na vsako uro.

  166. zogca said

    Bom kar z avtom to počela.😉

    Če greš z avtom, si lahko v tednu dni praktično ogledaš več mest, saj so relativno blizu. Celo s kolesom je možno.

  167. Magi said

    Našla krasno prikolico, v soboto jo grem “zaarat”, tako, da bom naslednjo sezono veliko na morju.
    Danes sem pa kljub sončku kar nekam čudna, kaj pa vem, bo že bolje, čaka me zaključek doktorata, pa se kar ne spravim zraven in potem vse kaj drugega delam.

  168. zogca said

    Jaz sem imela tudi nekaj lenih dni, danes pa sem odločena, da nasilno prekinem lenobo. Že štiri ure aktivno delam na tem. Vesela sem zate, da si našla svojo prikolico.😉

  169. webmaher said

    Magi velik znanja, Žogci pa da ji jermen prehit dol ne pade:mrgreen:
    Jaz sm tut kr priden, upam, da dons vrt do konca poštiham😆

  170. zogca said

    Mi ne sme. Ker moram končati stvari, preden grem na morje.😉

  171. webmaher said

    si še v ritmu sambe aje že crnogorska varianta😛

  172. zogca said

    V nobenem od teh ritmov ne morem delati.

  173. Magi said

    Najlepša hvala obema za podporo, saj pol ko steče gre, samo zraven spravit se je problem,glede znanja je pa stvar zelo relativna, vem, da nič ne vem in to je to, pa rada bi letos končala, tako nekako, ni pa samo od mene odvisno, ker imamo poskus in je bilo treba že ponavljat…
    Bom še poročala, kako bo šlo,lp.

  174. zogca said

    Res je, ko steče, gre. Človek se mora samo ufurati noter, potem je super. Jaz sem najsrečnejša, ko sem zelo produktivna. Ko začnem preveč lenariti, kar samo sebe nimam več tako zelo rada. Na živce si grem.

Leave a Reply

 
