Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Imej me rad!

Posted by zogca na julij 31, 2009

Na blogu še vedno ni kategorije z naslovom “Žogca je imela pet minut časa in se je takoj lotila kupovanja”. Ni je, vendar bi morala biti. Natanko to se je včeraj tudi zgodilo. Imela sem pet minut časa. Nisem gledala v nebo in ugotavljala, da imamo lepo vreme. Nisem se ozirala po rožicah in občudovala njihovih čudovitih barv. Niti to me ni zanimalo, kdo hodi mimo in kako je oblečen. Ne, teh pet minut nisem smela potratiti, ampak sem takoj zavila v zlatarno in prišla ven z uhani.

Če niste uspeli razbrati s fotografije, na enemu piše “love”, na drugemu pa “me”. Skratka, “imej me rad”. Pa bi me res lahko imel rad. In obljubim, ne bom zapravljala tvojega denarja, samo svojega.

9 Responses to “Imej me rad!”

  1. webmaher said

    lepo😛

  2. zogca said

    Jaz sem se v šusu zaljubila vanje. Ali kot rada rečem, poklicale so moje ime in so morale iti z menoj.😉

  3. Jazz said

    zogca said
    julij 31, 2009 at 1:14 am
    Jaz sem se v šusu zaljubila vanje. Ali kot rada rečem, poklicale so moje ime in so morale iti z menoj.

    🙂
    Tudi očala niso bila čisto tiho…😉 Lepo!

  4. zogca said

    Ne, to pa ne. Pri očalih je bilo pa drugače. Očitno nisi spremljal cele golgote. Jaz nisem hotela novih očal, jaz sem samo svoja sploh ne stara, v bistvu nova, nesla na popravilo, kjer so jih najprej zlomili, potem izgubili odlomljeni del očal, na koncu pa kar cela očala. Tako sem bila jaz dva meseca brez očal, na koncu pa so mi morali, seveda, dati nova očala – brezplačno. In sem si seveda šla izbrat nova.

  5. Jazz said

    zogca said
    julij 31, 2009 at 3:07 popoldan
    Ne, to pa ne……

    – Hočem rečt,da grejo lepo z očali,samo to…pač,očala so hotela dopolnilo…😉

  6. zogca said

    To pa ja, hvala.

  7. zogca said

    Kok luštna in priročna stvarca!

  8. Nevenka said

    Hja, to sem jaz včasih mojemu rekla, ker sem vedno čutila, da je kot človek, ki se ne upa vstopiti. Samo medlo mi je vedno kimal in me objel, bog ve kaj je v resnici mislil…

    Uhančki so pa srčkani. In ideja je dobra, škoda, da ideja ni dovolj…

  9. zogca said

    A ne? Meni so se zdeli zelo kjut. Če pa bo sporočilo prišlo do sil vesolja, pa ne vem. Čeprav pri naju ni bila težava ta, da on mene ni imel rad, bolj to, da ni bil pripravljen z menoj tvegati. Izkazalo pa se je, da jaz tako ali tako zanj nisem bila veliko tveganje, samo on tega ni vedel.

Leave a Reply

 
